Verspreiding van ziekten door asieleisers

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Manon »

En volgend jaar moeten wij ons blauw betalen om in dat luxe hotelletje een weekje verlof te mogen nemen.....


Maar nu even ernstig: toen ik klein was bestonden er geen luizen. Toen mijn moeder klein was en niemand al een badkamer had, waren er wel luizen, en moesten de kinderen regelmatig onder de luizenkam. In mijn eigen jeugd heb ik dat nooit geweten.

De eerste luizen kwamen vanop school van mijn kinderen. Ineens bleken luizen geen kwestie van hygiene meer te zijn, maar "kwamen " ze gewoon. Waar ze vandaan kwamen mochten we niet weten. We mochten enkel weten dat het géén schande was, en dat er shampoo voor bestond. Ik vroeg me toen echt wel af hoe die luizen nu ineens wèl weer opdoken.
Mijn kinderen dus onder de luizenshampoo en luizentonic of hoe die dingen nu weer heetten. Ze waren er snel van verlost.

Tot ikzelf ineens van die prikdingen op mijn hoofd kreeg. Geen idee wat het was, voor alle zekerheid de restjes luizenshampoo toch maar gebruikt.
Mijn toenmalige baas kwam net van een langdurige opdracht in Saoudi Arabia terug, samen met nog een aantal collega's. Ik hoorde ze praten over het standaard voorzien van haarnetjes voor de mensen die een tijdelijke helm op moesten. Toen hoorde ik iets over kappers in Saoudi. Onze jassen hingen naast elkaar op de kapstok, en ineens wist ik waar mijn luizen vandaan kwamen, en bij uitbreiding waar die van mijn kinderen vandaan gekomen waren op school.

Wat een verrijking weeral.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2516
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pizzaman »

Je verbaast je daar over? Bedenk dat er heel wat ziekten meekomen.

Ebola, malaria, en hoeveel van die lui hebben er eigenlijk AIDS?
Daar gaat je zorgpremie, en da's dan nog maar het kleinste probleem.

Ik zeg: minder minder, en beter helemaal geen een.
Opvang in de regio en verder geen geïmporteer. :veryangry:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Als hulpverleners bezig zijn met migranten dan zie ik ze vaak met een mondkapje op. zie;
Afbeelding

Waarom zou dat toch zijn?
het kan nog gekker: ze worden door mannen in witte pakken benaderend als gevaarlijk chemisch afval:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2516
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pizzaman »

En daar verbaas je je over?

je moet eens even goed kijken naar endemische ziekten op het Afrikaanse continent.
Daar ga je steil van achterover slaan. Dan heb ik het nog niet eens over de parasieten.

Kijk hier maar even, een tipje van de sluier... http://www.vaccinatiesopreis.nl/inentingen-per-land/
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Ik was heden bij kaakchirurgie (kiesje kwijt).
Er lag een vragenlijst vanwege de MRSA bacterie (ziekenhuisbacterie).
Vragen of je met varkens werkt en dergelijke plekken waar die bacterie in het wild voorkomt.
Er was een vraag aan toegevoegd sinds de vorige keer.
Of ik soms in kontakt was geweest met asielzoekers of in een asiel-ophok geweest was.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Of ik soms in kontakt was geweest met asielzoekers of in een asiel-ophok geweest was.
Ai...dat schijnt dus linke soep te zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Manon »

In het asielcentrum in mijn gemeente was er een uitbraak van schurft.
Een paar maanden later gingen ze een middagje samen met de peutertjes van de gemeente een gezellig onderonsje houden. Sabbel sabbel kus kus....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

In Rheinland-Pfalz waren het afgelopen jaar 276 TBC gevallen ontdekt waarvan 68 bij migranten. Er is er eentje tussendoor geglipt: een 17 jarige migrant in Waldsee heeft mogelijk 150 kinderen en grote mensen aangestoken vanwege open TBC.
Een TBC infectie kan jarenlang verborgen blijven.
http://www.heilpraxisnet.de/naturheilpr ... 0820199025
Hier zijn de cijfers voor geheel Duitsland:
http://www.heilpraxisnet.de/naturheilpr ... 6032560015
2013: 4325
2014: 4533
2015: 5865
De 2015 toename wordt toegeschreven aan de controle van asielanten (1255 gevallen). In 2014 waren dat er 425 en in 2013 198.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

In Bulgarije waren protesten. De eis was "ophokken die handel".
En dat gebeurt ook. De 3000 bewoners van een groot kamp bij Harmanli mogen er niet uit. Er zijn besmettelijke huidziekten uitgebroken. (schurft o.a.)
Ausgangssperre wegen Krankheiten in Flüchtlingslager
https://www.welt.de/politik/ausland/art ... lager.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »



Hier moest ik aan denken toen ik las dat Noord-Afrikanen die in Duitsland gevangen zitten de bewakers met poep gooien en in hun cellen de poep tot aan het plafond zit.
Nordafrikaner beschmieren Haftzellen mit Kot und Blut
https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... -und-blut/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Ik zag op RT hoe een meute in Harmanli de politie aanviel omdat ze in hun kamp moesten blijven want er buiten was het niet veiilg voor ze wegens protesten van de burgers die bezorgd zijn om hun eigen gezondheid en die van hun kinderen.
Nu is dit gebeuren ook tot onze pers doorgedrongen. En de Volkskrant heeft het over 'opstand'.
Opstand Bulgaars vluchtelingenkamp: 200 arrestaties
De politie heeft meer dan 200 mensen gearresteerd tijdens een opstand in het grootste vluchtelingenkamp van Bulgarije, waar 3000 mensen wonen. Bij de actie werden waterkanonnen ingezet en er werd geschoten met rubberen kogels om de rust te herstellen. Er raakten 14 agenten gewond. Of er ook vluchtelingen gewond zijn geraakt is nog niet bekend.

De politie kwam in actie nadat vluchtelingen donderdag meubels en banden in brand staken en met stenen naar de politie gooiden. De politie was aanwezig om te voorkomen dat er vluchtelingen het kamp zouden verlaten.

Het kamp in Harmanli (vlakbij de Turkse grens) werd twee dagen geleden gesloten nadat lokale media berichtten dat er een virusinfectie was uitgebroken onder de voornamelijk Afghaanse bewoners. Vanwege de ernst van de situatie is de minister-president van Bulgarije, Boiko Borisov, onderweg naar het kamp.

Vorige maand waren er ook al protesten in het kamp omdat de migranten naar West-Europa willen.
Inwoners van Charmanli eisen dat het kamp wordt gesloten. Ze hielden in de buurt betogingen en werden daarbij gesteund door tientallen nationalisten uit andere regio's die met bussen naar Charmanli waren gekomen.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/ops ... ~a4422084/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Ariel »

Boosmaak filmpje

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Volgens de immigranten is het verhaal van de virusinfectie verzonnen. Zie hier:

viewtopic.php?f=31&t=25220&p=408716#p408716
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door silkyboxershortXL »

Germany Hospital Crisis HIV Infected Refugees Stab Doctors and Female Staff
!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afghaanse vluchtelingen in asielkampen? Waren dan al die Amerikaanse bombardementen voor niks op Afghaanse dorpen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Ariel »

Minnesota Dept of Health needs $5 million to fight infectious diseases in immigrant population

Hey, since many of the refugees and other immigrants now causing expensive infectious diseases to spread in the state are a result of Obama’s migration policy, maybe he could contribute his $3 million speaking fee to Minnesota as a partial payment to handle the crisis!

Hey, since many of the refugees and other immigrants now causing expensive infectious diseases to spread in the state are a result of Obama’s migration policy, maybe he could contribute his $3 million speaking fee to Minnesota as a partial payment to handle the crisis!

Minnesota Health Commissioner Dr. Ed Ehlinger sounded an alert on more frequent and costly threats to the public health, referencing measles, tuberculosis, and even the Zika virus and syphilis, according to a statement released by the MDH on Wednesday

In recent months, state and local public health officials have had to respond to a series of infectious disease outbreaks including multi-drug resistant tuberculosis, hundreds of new cases of syphilis, and now, the largest measles outbreak the state has faced in nearly 30 years. These outbreaks come on the heels of extensive public health efforts in 2016 for the Zika virus response and in 2014-15 for Ebola preparedness,” he added…..

As Breitbart News reported previously, 90 percent of the 168 cases of active tuberculosis diagnosed in Minnesota in 2016 were foreign-born, much higher than the 67 percent of foreign-born cases that accounted for the 9,287 cases of active TB diagnosed in the United States in 2016.

Fourteen of those cases were from newly arrived refugees, eleven of whom were diagnosed with active TB in medical screenings overseas but were nonetheless allowed to resettle in Minnesota by the Obama administration’s Department of Homeland Security.
Er is vandaag weer een schip met 1096 Afrikanen gelost in Italië. Maar waarom hebben die begeleiders toch altijd die mondkapjes op en beschermen ze hun handen met handschoenen. Tegen de ziektes die dit volk meebrengt naar Europa ?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Die helpers hebben nog steeds geluk dat ze geen hondsdolle migranten tegenkomen. Want dan moesten ze ook nog een een pistool hebben (want wat doe je met dolle honden?).
Als wij in die streek verblijven waar ze vandaan komen dan lopen we toch niet met mondkapjes en handschoenen de hele dag? Kennelijk is het een zieke bedoening die naar hier komt.
En dan dat:
"Fourteen of those cases were from newly arrived refugees, eleven of whom were diagnosed with active TB in medical screenings overseas but were nonetheless allowed to resettle in Minnesota by the Obama administration’s Department of Homeland Security.".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Met de “vluchtelingen” komen de ziektes

Geplaatst op 16 juli 2017

Afbeelding

Een nieuwe studie van het Robert Koch Instituut bevestigt nu wat veel Duitse burgers al heel sterk vermoed hebben. Het aantal van buitenaf binnengebrachte ziektes door zogenaamde “vluchtelingen” is sinds het openen van de grens in 2015 enorm toegenomen.

Het infectie-epidemiologisch Jaarboek 2016 van het Robert Koch Instituut werd twee dagen geleden voor het publiek toegankelijk gemaakt en niemand schonk er tot nu toe enige aandacht aan, hoewel of omdat de cijfers explosief zijn.

Volgens de studie werden er in het jaar na Merkel´s politiek van open deuren meer dan 50 verschillende infectieziektes bij de “migranten” vastgesteld. Van de veeleer onschuldige bindvliesontsteking tot tyfus zit daar alles bij wat parasieten, bacteriën en Co. zoal te bieden hebben. Daartoe behoren bacteriële levensmiddelenvergiftiging, waterpokken, cholera, cryptosporidiose, dengue, echinokokkose, EHEC, giardiasis, haemophilus influenzae, hantavirus, hepatitis, virale hemorragische koorts, HIV/AIDS, lepra, relapsing fever (LBRF), malaria, mazelen, meningokokkose, de bof, paratyfus, rodehond, dysenterie, syfilis, toxoplasmose, trichinellose, tuberculose, tularemie, tyfus en kinkhoest.

Duitsland is tot nu toe gelukkig aan het Worst Case Scenario ontsnapt, de meeste van de tropische en exotische ziektes kunnen bestreden worden en dus niet overslaan op de rest van de bevolking.

Maar hoe snel deze nieuwe/oude infectieziektes zich kunnen uitbreiden, toont het geval van een “asielzoeker” uit Jemen, die tijdens zijn periode in kerkasiel in het Noord-Duitse Bünsdorfmeer dan 50 kinderen, die het gebouw in en uit gingen, met uiterst besmettelijke tuberculose infecteerde.

Dankzij massa-immigratie zijn er meer gebruikelijke en ongebruikelijke ziektes in opmars.

De veelvuldigheid van Hepatitis B is de afgelopen drie jaar met 300% toegenomen, aldus het Robert Koch Instituut in zijn actuele studie. Was er in 2014 nog sprake van 755 gevallen, in 2016 waren dit er al 3006. De oorzaak zijn de ontbrekende inentingen bij immigranten uit Syrië, Irak en Afghanistan.

Mazelen lieten van 2014 tot 2015 een stijging van een fabelachtige 450% zien, ook steeg het aantal zieken dat leed aan waterpokken, meningitis, de bof, rode hond en kinkhoest.

40% van alle nieuwe HIV/AIDS gevallen betreffen zogenaamde “vluchtelingen”.

De nieuwe cijfers zouden slechts het topje van de ijsberg kunnen zijn. Het aantal mensen met tuberculose bijvoorbeeld steeg van 4.488 in het jaar 2014 naar 5.915 in 2016, ruim 305 meer. Maar veel artsen schatten dat de daadwerkelijke cijfers veel hoger liggen en vermoeden dat het Robert Koch Instituut het gevaar bagatelliseert om de stemming tegen “vluchtelingen” niet aan te wakkeren.

Vorig jaar al stelde de geneeskundige Carsten Boos de vraag of het “instituut politiek correct de onaangename realiteit verzwijgt”.

In 2015, op het hoogtepunt van de “vluchtelingencrisis”, verklaarde de chef-arts van de universiteitskliniek Regensburg, Michael Melter, dat hij veel van de “vluchtelingenziektes” in 20 tot 25 jaar niet meer gezien zou hebben. “Veel van mijn jongere collega´s hebben deze ziektes nog nooit onder ogen gekregen”, stelde Melter vast.

En daarom is het voor veel artsen een uitdaging om, met het oog op de vele in Duitsland niet meer of niet voorkomende ziektes, de juiste diagnose te stellen.

Intussen probeert men in Duitsland bijvoorbeeld wanhopig om de mazelen, binnengebracht door Roemenen, onder controle te krijgen. In de eerste zes maanden van dit jaar werd de ziekte bij meer dan 700 immigranten vastgesteld. Het epicentrum met 500 zieken is de deelstaat Nordrhein-Westfalen, de deelstaat met het grootste aantal “vluchtelingen”. De meeste zieken zijn er in de bolwerken Duisburg en Essen, waar in mei een 37-jarige moeder van drie kinderen aan mazelen overleed.

Andere gevallen waren er in Berlijn, Keulen, Dresden, Hamburg, Leipzig, München en Frankfurt.

De politiek doet weer eens net alsof ze druk bezig is en concentreert zich volledig op ouders die hun kinderen niet willen laten inenten, alsof die de oorzaak voor de situatie zouden zijn.

Zo namen onze ijverige politici in juni een nieuwe wet aan, volgens welke het personeel van crèches ouders aan de autoriteiten moeten melden die niet mee willen doen aan geneeskundig inentingsadvies. Deze weigering wordt nu bestraft met tot € 2.500,- boete.

Nu al gaat enkelen de wet niet ver genoeg, zij willen iedere inwoner in het land verplicht inenten. En zo neemt nog een ruzie, veroorzaakt door Angela Merkel´s politiek van open grenzen, de samenleving in beslag.

In de media wordt deze dagen niet graag over nieuwe infectieziektes gesproken, hier blijft men liever het cliché van de “zielige vluchteling” bedienen, zoals in het geval van een 22-jarige Syriër, bij wie de universiteitskliniek Düsseldorf de transplantatie van een nieuwe nier “weigert”.

En voor de hardwerkende burgers resten alleen de horrorverhalen over contant stijgende ziektekostenpremies, een deugniet (of “nazi”) wie daarbij een verband vermoedt.

Bron: www.journalistenwatch.com

Auteur: Marilla Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/16 ... e-ziektes/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pilgrim »

‘Italiaanse overheid houdt ebola uitbraak door migranten achter voor publiek’

Xander, 17-07-2017

Afbeelding
(Bron afbeelding: Wikimedia Commons - Auteur: Daniel Bausch)

Spaanse minister van Veiligheid waarschuwde in 2014 dat ISIS ebola als wapen tegen Europa wilde gaan gebruiken

Volgens berichten op onafhankelijke blogs en social media is in Italië ebola uitgebroken, veroorzaakt door de enorme aantallen Afrikaanse migranten die dagelijks door Europese hulpmensensmokkelorganisaties aan wal worden gebracht. De uitbraak onder minstens 40 mensen heeft korte tijd op enkele officiële nieuwssites gestaan, totdat deze even snel weer was verdwenen. Het ministerie van Volksgezondheid weigert vragen over een eventuele uitbraak te beantwoorden, waardoor de indruk bestaat dat het zorgwekkende nieuws opzettelijk wordt achtergehouden voor het grote publiek.

De in 2014 in Senegal uitgebroken ziekte, waar 90% van de geïnfecteerden aan overlijdt, heeft grote aantallen slachtoffers gemaakt, en verspreidde zich ook naar omringende landen. Enige tijd nadat de uitbraak onder controle leek, laaide deze op sommige plaatsen toch weer op.

Artsen op Lampedusa waarschuwden al in april voor ebola
De eerste bericht dat ebola ook in Italië is gearriveerd, kwamen ruim 3 maanden geleden van artsen op het eiland Lampedusa. Zij plaatsten op een internet site een waarschuwing dat migranten het ebola virus mee naar Europa hebben genomen, en wat een uitbraak voor dramatische gevolgen voor ons werelddeel kan hebben.

In Rome, Brussel en Berlijn wilde niemand ernaar luisteren. Sterker nog, de waarschuwing, waarin stond te lezen dat op het eiland steeds meer mensen worden besmet, werd op 16 april ‘om nationale veiligheidsredenen’ verwijderd. Het ministerie van Volksgezondheid weigerde wekenlang om op de berichten te reageren.

Ebola in AZC Pisa, 40 migranten in quarantaine
Vervolgens werd er ook in de Toscana alarm geslagen. Het nieuws over een uitbraak was te lezen op Vnews24, waarna het door blogs, sociale media en alternatieve nieuwssites werd overgenomen. In ook dit weer snel verwijderde artikel stond te lezen dat het AZC in Pisa is gesloten om een ebola uitbraak buiten de poorten te voorkomen. In het opvangcentrum zouden een behoorlijk aantal Afrikanen symptomen van het dodelijke virus vertonen.

De wethouder Sociale Zaken van Pisa, Sandra Capuzzi, probeerde de ontstane onrust te sussen door te verklaren dat het AZC weliswaar in quarantaine was gezet, maar enkel omdat sommige migranten koorts hadden gekregen, en nog niet precies duidelijk was waar deze door werd veroorzaakt. Volgens Capuzzi kon dat ook een gewoon griepje zijn.

Antonio Cerrai, president van het Rode Kruis in de beroemde stad, sloot zich bij haar aan en zei dat ‘wij alle symptomen zullen onderzoeken, en de mensen weer zullen genezen.’

Toch konden zij de angst niet wegnemen. Zo’n 40 potentiële dragers van het ebola virus werden naar een afgesloten en zwaar bewaakte afdeling van het AZC verplaatst. Omdat er verder geen mededelingen meer werden gedaan, kreeg de Italiaanse bevolking de indruk dat de autoriteiten geen open kaart speelden, en het feit dat het wel degelijk om een ebola uitbraak ging probeerden achter te houden.

Ministerie ‘klaar’ voor eventuele uitbraak
Het ministerie van Volksgezondheid kwam uiteindelijk dan toch met het bericht dat de autoriteiten in Rome en Milaan ‘in het geval van een epidemie’ klaar staan om te handelen, en alle noodzakelijke maatregelen te nemen om het publiek te beschermen, mocht het inderdaad om ebola gaan.

Even besmettelijk als gewone griep
Het ebola virus, dat voor het eerst in 1976 in de Democratische Republiek Congo werd gesignaleerd, kan door zowel dieren als direct menselijk contact (speeksel, bloed, andere lichaamsvloeistoffen) worden overgedragen. Ten tijde van de grote uitbraak in West Afrika enkele jaren geleden waarschuwden diverse onafhankelijke wetenschappers dat het virus inmiddels ‘airborne’ is, en zich even eenvoudig als influenza kan verspreiden.

Daarnaast erkenden zowel de Wereld Gezondheid Organisatie (WHO) en het gezaghebbende Amerikaanse CDC dat het virus ook door niezen en hoesten kan worden opgelopen. De eerste symptomen van ebola, zoals koorts, braken en diarree, lijken dan ook op een gewone griep.

Ebola kan in Europa tot 2 maanden op harde oppervlakken overleven
Het Britse Defense Science & Technology Laboratory ontdekte in 2010 dat het ebolavirus juist bij de vaak lagere temperaturen in Europa (rond 4 graden Celsius) wel 2 maanden lang op harde oppervlakken (glas, plastic, deurknoppen e.d.) kan overleven. Het WHO bevestigde ten tijde van de uitbraak in 2014 dat mensen inderdaad besmet kunnen worden door het aanraken van voorwerpen.

Spaanse minister in 2014: ISIS wil ebola als wapen tegen Europa gebruiken
In november van datzelfde jaar waarschuwde de Spaanse minister van Veiligheid, Francisco Martinez, dat ISIS ebola als wapen tegen de Europa wil gebruiken. Op diverse islamitische internetforums zou worden gediscussieerd over hoe de Europese bevolking het beste kan worden besmet.

De meest eenvoudige methode: het sturen van zowel mogelijk reeds besmette mensen als zogenaamde ‘vluchtelingen’. Een andere optie is het mensen injecteren met besmet bloed of andere vloeistof.

Resistente TBC in Duitsland
Afgelopen vrijdag schreven we over een mogelijke uitbraak van TBC onder kinderen in Noord Duitsland, veroorzaakt door een illegale asielzoeker uit Jemen. Duitse artsen en chirurgen waarschuwen al enige jaren dat het binnenhalen van enorme aantallen migranten tevens de import van tal van ernstige besmettelijke ziektes betekent, wat een almaar groter risico oplevert voor de volksgezondheid.

Xander

(1) Indexexpurgatorius’s Blog

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... or-publiek
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

In Italië krijgt met de grote aantallen migranten ook vele gewone en tropische ziekten en parasieten binnen. Een soort hyperparasitering. (b.v.: Een insect dat een ander insect aantast, of een micro-organisme dat een ander m.o. parasiteert. )

De overheid neemt nu dwangmaatregelen om de inheemse bevolking te beschermen.
Italië stelt inenten verplicht
Italië voert een inentingsplicht van kinderen en tieners onder de zeventien jaar in. Aanleiding voor dit besluit van het parlement vrijdag is een mazelenepidemie die begin dit jaar is uitgebroken.

Tot midden juli zijn 3672 mensen besmet met mazelen. Drie van hen zijn overleden. Als ouders weigeren mee te werken aan inenting van hun kroost, kunnen ze een boete van 500 tot 1000 euro krijgen en mogen hun kinderen niet naar de opvang.

De verplichte inenting is niet alleen tegen mazelen, maar ook tegen onder andere rode hond, waterpokken, bof en kinkhoest. Op dit moment is 87 procent van de Italianen tegen de ziektes ingeënt. Maar volgens de minister van Gezondheid is 95 procent noodzakelijk om verspreiding tegen te gaan.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2878 ... cht__.html
En vanzelfsprekend zijn de anti-vacinatie gelovigen heel boos. Maar gaan ze de boetes betalen?
Ik denk het wel. Die groep bestaat niet uit arme arbeiders en minvermogenden.
En de kinderen niet naar de opvang? Dan regelen ze hun eigen sektaristische ophokken waar ziektes welig kunnen tieren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

En weer is er een open TBC uitbraak. We krijgen steeds meer slachtoffers.
Vijf vragen en antwoorden over tbc-uitbraak in Vaassen
Is er reden voor paniek?
,,Nee, zeker niet. In Vaassen is sprake van een aantal mensen met dezelfde bacterie, dat noemen we een cluster. Om verdere uitbreiding van de besmetting tegen te gaan, is op 300 adressen in de wijk Berkenoord-2 een uitnodiging in de bus gedaan om deel te nemen aan een medisch onderzoek.
[...]
In Vaassen is de wijk Berkenoord-2, de 'Molukse wijk', getroffen. Is dat toeval?
,,In Berkenoord zijn meerdere bevolkingsgroepen besmet, dus het heeft niets met een Molukse achtergrond te maken.
[...]
Hoe vaak komt (open) tbc tegenwoordig nog voor in Nederland?
,,Wereldwijd is tbc een grote ziekte, er sterven jaarlijks nog twee miljoen mensen aan. In Nederland raken per jaar ongeveer duizend mensen besmet. Ook in ons land sterven er elk jaar nog vier à vijf mensen door tbc.
https://www.ad.nl/binnenland/vijf-vrage ... ~a64bec61/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

In Amsterdam kunnen ruim 1000 mensen de schurft (scabiës crustosa) krijgen. Vanwege bezoek aan het VU Medisch centrum.
Patiënten Amsterdamse VUmc mogelijk besmet met schurft
Ruim duizend patiënten hebben van het Amsterdamse VUmc een brief gekregen omdat ze mogelijk besmet zijn met schurft. Het gaat om patiënten die op dezelfde dag in een poli van het ziekenhuis zijn geweest als een patiënt met een zeer besmettelijke vorm van scabiës.
[...]
De besmette patiënt heeft onlangs in het VUmc drie of vier poli's bezocht. Schurft is meestal alleen overdraagbaar bij langere aanrakingen, of als je een bed of een handdoek deelt met iemand die scabiës heeft. De patiënt in kwestie had echter een veel makkelijker overdraagbare vorm, meldt het Parool. Daarom is het ziekenhuis extra alert.
https://www.ad.nl/binnenland/patienten- ... ~a27cecc7/
"Soms heeft iemand wel 100.000 mijten op zich."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Migreert de Zwarte Dood ook Afrika uit?

27 oktober 2017 / Door Joost Niemöller

Afbeelding

De Zwarte Pest brak in 2014 uit op Madagaskar. Momenteel wordt ook in Zuid-Afrika gewaarschuwd dat de zeer vaak dodelijke ziekte daar naartoe over kan slaan.

Er wordt nu gesteld dat er in augustus 2017 een hernieuwde, of nieuwe uitbraak is van de Pest op Madagaskar.

Deze heeft zich nu tot de voor mensen gevaarlijke variant ontwikkeld, die wordt overgedragen via de longen van de patiënten, en dus niet meer door vlooienbeten. Er werd onlangs vastgesteld dat er minstens achthonderd gevallen bekend zijn, en 74 doden. Maar die cijfers zijn inmiddels alweer verouderd.

Het snelle verloop van de ziekte op Madagaskar is precies gelokaliseerd:

Rahalison told Live Science that the current outbreak in Madagascar was also spurred by another factor: Patient zero — the first patient identified in the outbreak— fell ill while traveling toward the country’s crowded capital city, Antananarivo. The patient, a 31-year-old man, started having malaria-like symptoms on Aug. 23, according to the WHO. Four days later, he started coughing and then died while traveling on a small, packed bus, WHO officials said. By the time the outbreak was detected, on Sept. 11, all of the people patient zero had infected had traveled to Antananarivo and beyond. Plague cases are now present in 35 of the 114 districts in Madagascar, according to the WHO.

Het is duidelijk dat in Afrika de omstandigheden voor een eventuele epidemie gunstig zijn. Veel ratten, overspringende vlooien die mensen bijten, slechte medische omstandigheden waardoor geïnfecteerde slachtoffers zelf weer de ziekte kunnen overdragen door hoesten. Maar ook in Amsterdam bijvoorbeeld is er momenteel sprake van een rattenplaag, waardoor de ziekte, eenmaal hier aanwezig, zich sneller zou kunnen verspreiden.

Afbeelding
Yersinia pestis

Het is algemeen bekend dat de Zwarte Pest extreem gevaarlijk kan zijn. In Europa werd door de bacterie Yersina Pestis (ook al wist men toen nog niet van het bestaan ervan) in de 14e eeuw een derde van de bevolking weggeslagen. Met rampzalige gevolgen voor de stabiliteit van het continent, alhoewel het, cynisch genoeg, juist positieve gevolgen zou krijgen voor de ontwikkeling van de Europese beschaving, omdat het een cultuuromslag met zich mee zou brengen, die een einde maakte aan de donkere middeleeuwen en een begin aan de moderne tijd. Althans, zo wordt er door veel historici over gedacht.

De Pest zou eeuwen later nog terugkeren, bijvoorbeeld in de rijke stadsstaat Venetië. De verspreiding van de ziekte gaat (zoals bij meer besmettelijke ziekten) vaak samen met migratieprocessen en internationale handel. Het is niet zo vreemd om te denken dat het gevaar voor dit soort epidemieën in deze sterk globaliserende tijd is toegenomen, en er is natuurlijk geen garantie dat de ook sterk ontwikkelde medische wetenschap daar altijd een halt aan kan roepen.

Toeristen worden nu gewaarschuwd weg te blijven van Madagaskar.

Het dodental is gestegen naar 124.

De Pest komt niet alleen voor op Madagaskar, maar ook in Congo en Peru.

http://joostniemoller.nl/2017/10/migree ... ok-afrika/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Mahalingam »

Twee weken geleden had het VU ziekenhuis in Amsterdam ook met een schurftbesmetting te maken.
En nu is het Diakonessenhuis Utrecht de volgende.
Bij drie medewerkers van het Diakonessenhuis in Utrecht is schurft (scabies) geconstateerd. Ze hebben dat vrijwel zeker begin oktober opgelopen bij de verzorging van een opgenomen patiënt.

De besmetting is conform de regels gemeld bij de GGD. Het ziekenhuis onderzoekt met wie de patiënt en de medewerkers contact hebben gehad. ,,Deze mensen krijgen bericht. De patiëntveiligheid is niet in het geding”, stelt een ziekenhuiswoordvoerder.
Voor zover mij bekend is er nog nooit iemand overleden aan de schurft.
De patiëntveiligheid is in dit opzicht niet in het geding.

https://www.ad.nl/utrecht/schurft-bij-d ... ~a23849ba/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verspreiding van ziekten door asieleisers

Bericht door Pilgrim »

Het klimaat van Europa zorgt ervoor dat de “migranten” ziek worden!

Geplaatst op 17 november 2017

Afbeelding

Barst a.u.b. niet in lachen uit als U dit artikel leest!

Voor hun vertrek verkeren de migranten in uitstekende gezondheid, maar ze worden ziek als ze eenmaal verwelkomd zijn in Italië! Vreemd fenomeen zult U denken. Maar de parlementaire onderzoekscommissie zal het ons uitleggen. En wel over het systeem van ontvangst, identificatie en uitzetting. Bereid je alvast voor!


Volgens de resultaten van het onderzoek lijden de migranten, die massaal in Italië aankomen, slechts aan heel kleine aandoeningen. Helaas is die te “benijden” gezondheidstoestand verslechterd als ze eenmaal zijn ondergebracht in de Italiaanse opvangcentra. Deze worden beheerd door coöperaties en organisaties die banden hebben met de regering, die trots is op haar open beleid voor alle migranten die de Middellandse Zee oversteken en door de verschillende NGO´s, gefinancierd door Soros & Co, worden opgevangen.

Naarmate de tranen van mededogen bij steeds meer Italianen beginnen op te drogen, probeert het pro-migranten overheidsbeleid opnieuw propaganda te maken om meelij op te wekken bij de Italianen. Ditmaal met een meer “objectief” onderzoek door een commissie van parlementsleden. Deze heeft de fysieke omstandigheden van al die arme mensen die oorlogen, ondervoeding en hongersnood ontvluchtten, onderzocht en dit had heel dramatisch moeten zijn, op zijn minst problematisch, maar wonder boven wonder is dit niet het geval.

Uit de verbazingwekkende bevindingen van het onderzoek van de commissie blijkt inderdaad dat migranten die in Italië aankomen in goede gezondheid verkeren, zelf soms in uitstekende gezondheid. Ze zouden ook veel beter af zijn dan Italianen en zouden een veel betere gezondheid genieten in vergelijking met het gemiddelde in de gastlanden.

Kijk eens aan, dat is nog eens “goed” nieuws!
Afgevaardigde Federico Gelli (sociaaldemocraten) verklaarde tegenover de krant “Il fatto quotidianoˮ: “Deze jonge mensen, vooral mannen, verkeren in een gezondheidstoestand, waarvan ik niet zal aarzelen om die benijdenswaardig te noemen. Vrijwel alle waargenomen ziekten zijn eenvoudige koortsaanvallen en bij sommigen dermatologische infecties, vaak als gevolg van Letse,l dat weer het gevolg was van geweld tijdens de reis of de aanwezigheid van externe parasieten zoals luizen. Kortom, ze verkeren in prima “staat”! En daar is een reden voor, of liever, het zijn er twee:

De eerste betreft de selectie die gemaakt is voor hun vertrek. Gezinnen die hun spaargeld investeren om een van hun leden naar Europa te sturen, kiezen altijd diegene die in een uitstekende gezondheid verkeert. Dit om hem in staat te stellen de oversteek door de woestijn en die van de Middellandse Zee te maken (de woestijnoversteek wordt vaak in vrachtwagens gedaan). De tweede is veel triester: veel zieke mensen, die een dergelijke reis ondernemen, sterven voordat ze hun bestemming bereiken. Deze twee oorzaken creëren wat we hebben genoemd het ‘gezonde migranteneffect’, en dit hebben we toegeschreven aan migranten die in 2016 zijn onderzocht.”

Maar nog steeds volgens de studie van deze commissie, die in 2016 17.989 mensen onderzocht in de haven van Catania, is het verkeerd om te geloven dat migranten infectieziekten met zich meebrengen.

Artsen zouden slechts ongeveer 600 gevallen hiervan hebben waargenomen. 19 gevallen van longtuberculose, 4 gevallen van extra-pulmonale tuberculose, 11 bacteriële pneumonie, 11 gastro-enteritis, 8 waterpokken, 3 gevallen van schistosomiasis of schistosomiasis, 2 infecties HIV, piononefritis en spondylodiscitis. Dit is toch echter in tegenspraak met wat er in 2016 in Milaan is gebeurd, waarbij 2000 gevallen van schurft en 38 gevallen van tuberculose werden geregistreerd in opvangcentra. Maar oké, we weten allemaal dat Italië het land van schurft is!

Maar het rapport werd niet door alle parlementariërs even goed ontvangen.

Matteo Salvini van Lega Nord: “Als ze dus vervolgens ziek worden, is het de schuld van de Italianen. Maar ze vluchten toch voor honger en oorlog...?”

Kort samengevat, zegt Federico Gelli: als migranten ziek worden zodra ze in Italië zijn geland, is dit te wijten aan de leefomstandigheden in de opvangcentra.

Bron: https://reseaulibre.org

Door: “Rosaly”

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/17 ... ek-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie