Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump in China

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Oud-inlichtingenchefs VS: Poetin manipuleert Trump

https://nos.nl/artikel/2202527-oud-inli ... trump.html
President Trump heeft zich laten manipuleren door zijn Russische collega Poetin. Dat zeggen oud-CIA-directeur John Brennan en de vroegere leider van de gezamenlijke Amerikaanse inlichtingendiensten James Clapper. De twee dienden onder Trumps voorganger Obama.

De manipulatie door Poetin zou blijken uit de opmerking van Trump gisteren dat hij gelooft dat Poetin het meent als die zegt dat de Russische overheid zich op geen enkele manier heeft gemengd in de presidentsverkiezingen in Amerika.

Brennan en Clapper noemen de goedgelovigheid opmerkelijk, omdat in de VS een uitvoerig juridisch onderzoek aan de gang is naar banden tussen het campagneteam van Trump en Rusland.

Onwetenheid of angst

"Trump is om welke reden dan ook geïntimideerd door Poetin, of hij is bang voor wat die zal doen of voor wat de uitkomst zal zijn van het onderzoek", zei Brennan in het CNN-programma State of the Union. "Het komt neer op naïviteit, onwetendheid of angst."

Clapper voegde eraan toe dat wereldleiders die de rode loper voor Trump uitrollen, in staat zijn de Amerikaanse president te manipuleren. "Ik denk dat zowel de Chinezen als de Russen ervan overtuigd zijn dat ze hem kunnen bespelen", zei Clapper.

Nietsnutten

In hetzelfde programma deed Trumps minister van Financiën Steven Mnuchin de opmerkingen af als bespottelijk. "President Trump laat zich door niemand bespelen of beïnvloeden."

De president zelf haalde al eerder uit naar Brennan, Clapper en oud-FBI-chef James Comey. Hij noemde ze politieke nietsnutten, die hun baantje alleen te danken hadden aan loyaliteit aan de hoogste baas.

Overigens heeft Trump vandaag ook gezegd dat wat betreft Russische inmenging bij de Amerikaanse verkiezingen hij achter zijn inlichtingendiensten staat, die momenteel door "goede mensen" worden geleid. Hoe dit te rijmen valt met zijn eerdere uitspraak dat hij gelooft dat Poetin oprecht is als die zegt dat Rusland zich niet met de verkiezingen in de VS heeft bemoeid, is onduidelijk.

Clapper voegde eraan toe dat wereldleiders die de rode loper voor Trump uitrollen, in staat zijn de Amerikaanse president te manipuleren. "Ik denk dat zowel de Chinezen als de Russen ervan overtuigd zijn dat ze hem kunnen bespelen", zei Clapper.


Ik heb al eerder geschreven dat als Putin Trump the greatest president of the USA of all-time noemt, Trump onder welk papier hem voorgehouden wordt meteen zijn handtekening zet. Dat is eigenlijk wat Clapper hier zegt. Het omgekeerde kom je vaker tegen. Mensen die kritiek op Trump hebben zijn waardeloos, incompetent, losers, enz enz. Trump leeft tussen deze twee extremen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het wordt met de dag aannemelijker dat de Russen iets hebben waar ze Trump in hun macht mee hebben, oftewel chanteren. Trump's uitspraak dat hij Putin gelooft, in weerwil van wat alle Amerikaanse inlichtingendiensten zeggen, mag je aan het denken zetten. Trump is zo'n beetje de enige in de hele Amerikaanse politiek, die hun conclusies afwijst. Maar soms, min of meer, ook weer niet. Waarom zo vaag? Zo gedraagt een bange man zich. Het lijkt erop dat hij iedereen, de inlichtingendiensten en Putin, te vriend wil houden.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: President Trump heeft zich laten manipuleren door zijn Russische collega Poetin. Dat zeggen oud-CIA-directeur John Brennan en de vroegere leider van de gezamenlijke Amerikaanse inlichtingendiensten James Clapper. De twee dienden onder Trumps voorganger Obama.
De NOS, CIA-directeuren die diende onder Obama...Tja...Kunnen we deze meuk serieus nemen? :no1: Nou nee. Niet echt.

Ik vermoed eerder dat Zwartmeer zich laat manipuleren door dit artikel.

Leuk geprobeert Zwartmeer. Maar wel een beetje zielig. De NOS, en CIA-directeuren die diende onder Obama. Die moeten we dus zonder bewijs geloven. :scratch:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: President Trump heeft zich laten manipuleren door zijn Russische collega Poetin. Dat zeggen oud-CIA-directeur John Brennan en de vroegere leider van de gezamenlijke Amerikaanse inlichtingendiensten James Clapper. De twee dienden onder Trumps voorganger Obama.
De NOS, CIA-directeuren die diende onder Obama...Tja...Kunnen we deze meuk serieus nemen? :no1: Nou nee. Niet echt.

Ik vermoed eerder dat Zwartmeer zich laat manipuleren door dit artikel.

Leuk geprobeert Zwartmeer. Maar wel een beetje zielig. De NOS, en CIA-directeuren die diende onder Obama. Die moeten we dus zonder bewijs geloven. :scratch:
Jij ook leuk geprobeerd! Ik zou niet weten waarom je die niet serieus zou moeten nemen. Het gaat er niet om wie het in deze zeggen, maar wat ze zeggen. En dat snijdt hout! Trump staat vrijwel 100% alleen met zijn afwijzing van Russische inmenging. Praktisch al zijn partijgenoten, zowel van zijn regering als de Senaat, onderschrijven wat de inlichtingendiensten zeggen.

Maar wat zou de reden kunnen zijn dat DT meer geloof hecht aan Putin dan aan zijn eigen mensen? Als de inlichtingendiensten melden dat China atoomgeheimen van Amerika heeft gestolen en Trump zegt dat dat niet waar is, dan schrik je. Je mag de vraag stellen waarom hij, die geen betere of andere inlichtingen dan de inlichtingendiensten heeft, dit zegt.

Dus, waarom ontkent Trump de Russische inmenging? Hij hoeft daar zelf helemaal niet bij betrokken te zijn. Toch ontkent hij het! Waarom? Als de Russen zich misdragen hebben horen daar consequenties aan te zitten en geen slapte onder het mom van dat dit de 'goede' relaties op het spel zet.

Je mag ook de vraag stellen hoe de president zich zou gedragen als hij gechanteerd werd door de Russen? Wat zou je dan verwachten? Vijandigheid naar Putin, of naar zijn eigen mensen?

Wat zou je eigenlijk willen zien wil jij overtuigd raken dat de Russen zich in Amerikaanse verkiezingen gemengd hebben? Wat zou je willen zien wil jij overtuigd raken dat DT met de Russen heeft samengespannen in Amerikaanse verkiezingen? Wat zou jij als bewijs aanvaarden?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Praktisch al zijn partijgenoten, zowel van zijn regering als de Senaat, onderschrijven wat de inlichtingendiensten zeggen.
Hebben die politici dan óók onderzoek gedaan? Zo nee, dan praten ze alleen de inlichtingendiensten na. De meerwaarde daarvan is nul.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Praktisch al zijn partijgenoten, zowel van zijn regering als de Senaat, onderschrijven wat de inlichtingendiensten zeggen.
Hebben die politici dan óók onderzoek gedaan? Zo nee, dan praten ze alleen de inlichtingendiensten na. De meerwaarde daarvan is nul.
Als het nou eens zo was dat praktisch DT's partijgenoten, zowel van zijn regering als de Senaat, niet onderschrijven wat de inlichtingendiensten zeggen, wat zeg jij dan?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:... Je mag de vraag stellen waarom hij, die geen betere of andere inlichtingen dan de inlichtingendiensten heeft, dit zegt.

Dus, waarom ontkent Trump de Russische inmenging? Hij hoeft daar zelf helemaal niet bij betrokken te zijn. Toch ontkent hij het! Waarom? ...
Ik denk dat het gewoon niet meer dan zijn persoonlijke mening is. Dus niet een bewezen feit, maar gewoon een mening. Hij zei toch dat hij geloofde dat Poetin de waarheid sprak. Hij zei niet dat hij wist dat Poetin de waarheid sprak.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:... Je mag de vraag stellen waarom hij, die geen betere of andere inlichtingen dan de inlichtingendiensten heeft, dit zegt.

Dus, waarom ontkent Trump de Russische inmenging? Hij hoeft daar zelf helemaal niet bij betrokken te zijn. Toch ontkent hij het! Waarom? ...
Ik denk dat het gewoon niet meer dan zijn persoonlijke mening is. Dus niet een bewezen feit, maar gewoon een mening. Hij zei toch dat hij geloofde dat Poetin de waarheid sprak. Hij zei niet dat hij wist dat Poetin de waarheid sprak.
Als hij gelooft dat Putin de waarheid spreekt dan impliceert dat niet alleen dat ie zijn eigen inlichtingendiensten niet gelooft, maar ook dat ie ze afvalt en in diskrediet brengt. Ik geloof ook niet dat het ooit voorkomt dat een president met de bevindingen van z'n eigen diensten z'n kont afveegt. Hooguit kan ie zeggen ik doe er niks mee, maar ontkennen (wat Trump doet) is absurd.

Dat Putin ontkent is nog al wiedes. Schuldig of onschuldig, in beide gevallen zal ie ontkennen. Beleid in de internationale politiek baseert men echt niet op een bekentenis maar op wat men zelf weet. Als Trump dit werkelijk aan Putin gevraagd heeft hebben Russen in hun broek gezeken van het lachen. Een grotere amateur als Amerikaanse president hadden ze niet kunnen wensen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Ik snap niet waar Zwartmeer zich druk over maakt. Heb jij last van deze toestand ? Slaap je er minder om? Raak je er geestelijk van in de knoop.

Maak je toch niet zo druk man. Russische inmenging of geen Russische inmenging. Je kan er toch niets meer aan doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:... Je mag de vraag stellen waarom hij, die geen betere of andere inlichtingen dan de inlichtingendiensten heeft, dit zegt.

Dus, waarom ontkent Trump de Russische inmenging? Hij hoeft daar zelf helemaal niet bij betrokken te zijn. Toch ontkent hij het! Waarom? ...
Ik denk dat het gewoon niet meer dan zijn persoonlijke mening is. Dus niet een bewezen feit, maar gewoon een mening. Hij zei toch dat hij geloofde dat Poetin de waarheid sprak. Hij zei niet dat hij wist dat Poetin de waarheid sprak.
Zo'n mening moet ie onderbouwen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik snap niet waar Zwartmeer zich druk over maakt. Heb jij last van deze toestand ? Slaap je er minder om? Raak je er geestelijk van in de knoop.

Maak je toch niet zo druk man. Russische inmenging of geen Russische inmenging. Je kan er toch niets meer aan doen.
Jij maakt je er net zo druk om als ik, alleen verschillen inhoudelijk van mening erover.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Jij maakt je er net zo druk om als ik, alleen verschillen inhoudelijk van mening erover.
Niet echt Zwartmeer. Ik raak lichtelijk geirriteerd door jouw gewroet in het leven van Trump, en dat alles wat hij zegt en doet door jou in het negatieve getrokken wordt.

Het leven is niet zwart wit. Ook het leven van Trump niet. De man heeft zijn vreemde trekjes, maar ook zijn goede kanten.

Misschien kan je ooit eens iets genuanceerder over de man gaan denken en schrijven. Maar ik hou mijn adem niet in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:... Je mag de vraag stellen waarom hij, die geen betere of andere inlichtingen dan de inlichtingendiensten heeft, dit zegt.

Dus, waarom ontkent Trump de Russische inmenging? Hij hoeft daar zelf helemaal niet bij betrokken te zijn. Toch ontkent hij het! Waarom? ...
Ik denk dat het gewoon niet meer dan zijn persoonlijke mening is. Dus niet een bewezen feit, maar gewoon een mening. Hij zei toch dat hij geloofde dat Poetin de waarheid sprak. Hij zei niet dat hij wist dat Poetin de waarheid sprak.
James Clapper, vanaf 18.48, over de bewijzen...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Is Trump geniaal of geniaal?

Geplaatst op 13 november 2017

Afbeelding
De Amerikaanse president Donald Trump en de Saoedische kroonprins Mohammed bin Salman al-Saud.

Op zekere dag werd een oude Feniciër in zijn stad Byblos door een zeer gespierde vechtersbaas overvallen. De oude man gaf de jonge vechtersbaas zijn enige gouden munt. Een oude vrouw, die keek naar het voorval, ging verbaasd naar de oude man toe en vroeg hem waarom hij uitgerekend aan diegene die hem had geslagen zijn enige gouden munt gaf. De oude man keek in de richting van de jonge man, die net vertrok, en zei: “Wacht maar even af, goede vrouw.”

De vechtersbaas, die zichzelf kennelijk na de reactie van de oude man heel zelfverzekerd voelde, sloeg op de volgende in die hij tegenkwam op straat. Die gaf zijn aanvaller echter geen gouden munt, maar verzette zich , stak met zijn dolk de vechtersbaas dood en rende weg. Daarna liep de oude man heel rustig naar de op de grond liggende vechtersbaas toe en nam zijn gouden munt terug.

Wat wil dit verhaal ons vertellen?
Trump heeft begrepen dat hij de invloed van de islam in het Westen niet zonder meer kan indammen. Het lukte de moslims om in de afgelopen 40 jaar een uitgebreid netwerk te vestigen. De in de machtscentra zoals de politiek, justitie, financiën, media, sport en kunst zittende kleinkinderen van de 68´ers werken samen met de door de Moslimbroederschap wereldwijd aangestuurde islamitische verenigingen.

Wat nu?
Een oorlog, nee, niet een, maar twee, drie, tien oorlogen en meer moeten er komen! Trump, die zakenman en de juiste bazarhandelaar is, zette de Saoedi´s (ondersteuners van de politieke islam) onder druk en verkocht hen voor miljarden aan wapens. Hij moedigde hen aan om tegen Qatar (eveneens ondersteuners van de politieke islam) op te treden. Tegelijkertijd liet hij de Qatari weten dat hij aan hun kant zou staan als ze zich emanciperen van de grote broer Saoedi-Arabië. Zijn eerste rekening ging op. Qatar werd compleet van zijn buurlanden geïsoleerd. Daarna stuurde Trump zijn schoonzoon naar Riyad en liet de zoon van de Saoedische koning en kroonprins, Mohammad Bin Selman, weten dat deze al zijn tegenstanders (louter incestproducten uit de Koninklijke familie) uit de macht zou moeten zetten. De jonge, onervaren 32-jarige Saoedische kroonprins Mohammad stemde hiermee in en liet binnen 72 uur 1700 leden van zijn incestfamilie arresteren. Nu dreigen burgeroorlog, politieke aanslagen en putschpogingen in het prehistorische Saoedi-Arabië. Dat betekent echter ook absoluut geen geld voor de wereldwijde bouw van moskeeën!

Parallel daaraan moedigde Trump de kroonprins ertoe aan de soennitische Libanese minister-president (dubbel paspoort, dus Saoedisch en Libanees) onder een voorwendsel naar Saoedi-Arabië te brengen, om hem daar te dwingen zijn aftreden te verklaren en te laten beweren dat de sjiitische Hezbollah in Libanon hem zou willen vermoorden.

Kroonprins Mohammad, die voor de nog steeds voortdurende en zeer verwoestende Jemen-oorlog verantwoordelijk is (meer dan een miljoen doden, maar bijna geen vluchtelingen, omdat de arme Jemenieten zich de dure smokkelaars naar Europa niet kunnen veroorloven), zal binnenkort zijn vader dwingen om af te treden en een uitgebreide oorlog starten. Eerst zal hij, ondersteund door Israël, Hezbollah in Libanon met zijn raketten aanvallen. De Iraniërs zullen dan de tegen de Saoedi´s vechtende sjiitische Houthi-milities in Jemen van meer middellangeafstandsraketten voorzien, waarmee ze de Saoedische hoofdstad zullen aanvallen (zo´n raket werd om te testen vier dagen geleden op Riyad afgevuurd). Dan zullen de Saoedi´s deze beschieting als een directe oorlogsverklaring van Iran uitroepen. Kroonprins Mohammad bij Salman in zijn hoedanigheid als minister van Defensie moet nu handelen en Iran rechtstreeks aanvallen. De Iraniërs zullen beginnen “terug te slaan”.

Trump zal de Saoedi´s bij hun “legitieme defensieoorlog” internationaal terzijde staan. De Egyptische president Sissi zal weigeren deel te nemen aan de slachtpartij. Daarop worden de radicaalislamitische mollen in Egypte weer geactiveerd. In Irak zal opnieuw de burgeroorlog woeden.

Wat mij betreft zijn zulke scenario´s zeer realistisch. Als ik de Arabische pers lees, als ik luister naar de meningen van de experts, kenners en analytici in het Midden-Oosten en als ik met mijn collega´s in Libanon, Syrië en Irak bel, dan ontstaat bij mij steeds meer de sterke indruk dat we rekening moeten houden met een spoedige oorlog op meerdere plaatsen in de regio. Mijn contacten spreken van de te verwachten grote uitgestrekte brand.

Ja, en wat betekent dit geheel voor het Westen en voor de moslims in de VS, Europa en Duitsland. De moslims zullen zich in de diaspora meer polariseren, extreem radicaliseren en hier hun interne, dus islamitisch-islamitische conflicten (soennieten tegen sjiieten) uitdragen.

Op dat moment zal de rechtsstaat eindelijk actief worden en zullen de linksen niets meer te melden hebben.

Trump wil eindelijk handelen en dat lijkt zijn enige kans te zijn. Na deze “inquisitie” al Trump, als hij dan nog leeft, een Arabisch-Israëlische vrede afdwingen en opdracht geven dat alle Arabische landen hun betrekkingen met Israël normaliseren.

Is Trump geniaal of geniaal?

(Over de schrijver: Imad Karim is een in 1958 in Beiroet geboren ex-moslim van Arabische komaf. Al meer dan 30 jaar werkt hij voor Duitse media als schrijver, regisseur en producent)

Bron: www.pi-news.net

Auteur: Imad Karim

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/11/13 ... f-geniaal/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Is Trump geniaal of geniaal?
Een oorlog, nee, niet een, maar twee, drie, tien oorlogen en meer moeten er komen! Trump, die zakenman en de juiste bazarhandelaar is, zette de Saoedi´s (ondersteuners van de politieke islam) onder druk en verkocht hen voor miljarden aan wapens.
Die wapens zijn al door Obama verkocht. De regering Trump moest het verder afhandelen. Maar nog steeds moet er van alles nog getekend worden voor de daadwerkelijk verkoop begint.
Daarna stuurde Trump zijn schoonzoon naar Riyad en liet de zoon van de Saoedische koning en kroonprins, Mohammad Bin Selman, weten dat deze al zijn tegenstanders (louter incestproducten uit de Koninklijke familie) uit de macht zou moeten zetten. De jonge, onervaren 32-jarige Saoedische kroonprins Mohammad stemde hiermee in en liet binnen 72 uur 1700 leden van zijn incestfamilie arresteren. Nu dreigen burgeroorlog, politieke aanslagen en putschpogingen in het prehistorische Saoedi-Arabië. Dat betekent echter ook absoluut geen geld voor de wereldwijde bouw van moskeeën!
Dat is groot nieuws! Hij durft wel die schoonzoon van Trump! Opmerkelijk dat het hem ook allemaal nog eens allemaal zo maar lukt. Maar ik zou dit ook graag even uit een een wat officiëlere bron dan Imad Karim vernemen. CNN bijvoorbeeld. Of the Washington Post. Maar voor deze keer mag Foxnews ook...
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di nov 14, 2017 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Die wapens zijn al door Obama verkocht. De regering Trump moest het verder afhandelen. Maar nog steeds moet er van alles nog getekend worden de daadwerkelijk verkoop begint.
Oke...Jij je zin...Obama was/is geniaal. icon_thumbup.gif
Dat is groot nieuws! Hij durft wel die schoonzoon van Trump! Opmerkelijk dat het hem ook allemaal nog eens allemaal zo maar lukt. Maar ik zou dit ook graag even uit een een wat officiëlere bron dan Imad Karim vernemen. CNN bijvoorbeeld. Of the Washington Post. Maar voor deze keer mag Foxnews ook...
Lol... :smile7:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Rusland komt steeds dichter bij Trump...


Donald Trump jr. sprak tijdens campagne met WikiLeaks

https://nos.nl/artikel/2202716-donald-t ... leaks.html

Donald Trump jr., de oudste zoon van president Trump, heeft tijdens de campagne voor de presidentsverkiezingen privécontact gehad met het Twitter-account van WikiLeaks. In de gespreksgeschiedenis die Trump jr. inmiddels zelf online heeft gezet, is te lezen dat WikiLeaks strategische aanbevelingen doet. Uit de gesprekken blijkt niet of Trump op die suggesties is ingegaan.

In screenshots van de gesprekken is te lezen dat WikiLeaks in september 2016 contact zocht met Trump jr. om hem te wijzen op een website van een campagne tegen Trump.

Enkele weken later vraagt WikiLeaks of het campagneteam van Trump aandacht kan besteden aan berichten dat Clinton opgeroepen zou hebben een drone op WikiLeaks-oprichter Julian Assange af te sturen. "Hebben we eerder vandaag al gedaan. Het is ongelofelijk waar ze mee wegkomt", antwoordt Trump jr.

Belastingstukken

Op 12 oktober stelt WikiLeaks voor dat Trump jr. belastingstukken van zijn vader naar de site lekt. "Mogelijk komen ze anders naar buiten via de meest bevooroordeelde bron (bijvoorbeeld [The New York Times] of MSNBC), die ze dan zal verdraaien en op de slechtst mogelijke manier zal presenteren", schrijft de anonieme WikiLeaks-twitteraar.

"Als wij ze publiceren, zal dat het beeld van onze onafhankelijkheid versterken. Dit is de echte grap. Dat betekent dat de enorme hoeveelheid dingen die we publiceren over Clinton een veel grotere impact zal hebben, omdat het niet gezien zal worden als afkomstig van een 'Trump-gezinde' of 'Ruslandgezinde' bron, zoals het campagneteam van Clinton voortdurend lasterlijk beweert." Trump jr. lijkt op de berichten niet via Twitter geantwoord te hebben.

Pence: ik wist van niets

Vicepremier Mike Pence zegt dat hij er niet van op de hoogte was dat een lid van het campagneteam contacten had met WikiLeaks, tot berichten daarover vandaag in de media verschenen. Het nieuws werd voor het eerst gebracht door The Atlantic.

Pence heeft in het verleden ontkend dat er in het geheim werd samengewerkt met WikiLeaks. Naar aanleiding van berichten daarover zei hij vorig jaar tegen Fox News: "Niets is minder waar."
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: President Trump heeft zich laten manipuleren door zijn Russische collega Poetin. Dat zeggen oud-CIA-directeur John Brennan en de vroegere leider van de gezamenlijke Amerikaanse inlichtingendiensten James Clapper. De twee dienden onder Trumps voorganger Obama.
De NOS, CIA-directeuren die diende onder Obama...Tja...Kunnen we deze meuk serieus nemen? :no1: Nou nee. Niet echt.

Ik vermoed eerder dat Zwartmeer zich laat manipuleren door dit artikel.

Leuk geprobeert Zwartmeer. Maar wel een beetje zielig. De NOS, en CIA-directeuren die diende onder Obama. Die moeten we dus zonder bewijs geloven. :scratch:
Bij deze, Miki Pompeo, de huidige directeur van de CIA, Republikein, en aangesteld door Trump zelf! Dus hij moet een goeie zijn! Ik ben benieuwd waar je nu mee komt om toch weer in te twijfel te trekken wat hij hier, een paar maand geleden zei, over Wikileaks en de Russen. Zoals je hebt kunnen vernemen is het grote nieuws van vandaag (na eerst een totale ontkenning) de innige correspondentie tussen Trump jr en personen achter Wikileaks. In sommige gevallen maakte Pa Trump vrijwel meteen gebruik van zoon Trump van Wikileaks aangereikt kreeg...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Rusland komt steeds dichter bij Trump...
Donald Trump jr. sprak tijdens campagne met WikiLeaks
Weer een dikke LOL voor Zwartmeer....

Hoelang zullen hysterische drama queen journalisten hun poep nog lossen over onschadelijk en onbelangrijke zaken . En....Hoe lang zal het nog duren voor Zwartmeer stopt om hijgend achter deze journalisten zal hollen en dat hij zal stoppen om hier hun bagger te posten?

At your service Zwartmeer. :greeting2:

Donald Trump Jr.‏
Here is the entire chain of messages with @wikileaks (with my whopping 3 responses) which one of the congressional committees has chosen to selectively leak. How ironic!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Dat filmpje van Zwartmeer is van april zie ik, dus niet erg recent. Ik kijk vaak even ook naar de reacties onder zo’n filmpje en die vallen op het eerste gezicht in het voordeel van Wikileaks uit. Er is ook een reactie van Julian Assange op dit filmpje gekomen:

Julian Assange DESTROYS The CIA In EPIC Response To Mike Pompeo
World Alternative Media - Gepubliceerd op 15 apr. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:Dat filmpje van Zwartmeer is van april zie ik, dus niet erg recent. Ik kijk vaak even ook naar de reacties onder zo’n filmpje en die vallen op het eerste gezicht in het voordeel van Wikileaks uit. Er is ook een reactie van Julian Assange op dit filmpje gekomen:

Julian Assange DESTROYS The CIA In EPIC Response To Mike Pompeo
World Alternative Media - Gepubliceerd op 15 apr. 2017
Ik schreef erbij dat de video een paar maand oud was. Maar oke, het lijkt erop dat je het niet met de harde conclusies van de door Trump aangestelde directeur van de CIA Miki Pompeo eens bent. Maar de jongen in jouw video weerlegt niks van wat Pompeo over wikileaks zegt. Ik geloof toch echt dat hij gelijk heeft en dat is dat wikileaks een instrument van de Russen is: https://wikileaks.org/-Leaks-.html In ieder geval hebben zij die de gehackte emails geleverd. Dan is moet er van samenzwering sprake zijn! In een geval maakte Trump al binnen 15 minuten gebruik van de informatie nadat die op zijn zoons computer was binnengekomen! En naar de buitenwereld maar liegen dat ze niks met wikileaks te maken hadden.

Nou is het niet strafbaar om mails van wikileaks te ontvangen, of met hen te corresponderen. Maar dat is liegen tijdens een Senaat verhoor, zoals Trump jr een paar maand geleden, achter gesloten deuren (dat hebben mensen die niks te verbergen hebben graag) onderging, wel. Ik hoop voor hem dat hij ze toen al verteld heeft wat nu uitgekomen is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Vanaf 37:10 een aardig item over wikileaks. Er wordt hier toch wel heel duidelijk gemaakt dat wikileaks niet een onafhankelijke nieuwsorganisatie is maar een politieke organisatie is die vooral anti-Amerika is...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Rusland komt steeds dichter bij Trump...
Donald Trump jr. sprak tijdens campagne met WikiLeaks
Weer een dikke LOL voor Zwartmeer....

Hoelang zullen hysterische drama queen journalisten hun poep nog lossen over onschadelijk en onbelangrijke zaken . En....Hoe lang zal het nog duren voor Zwartmeer stopt om hijgend achter deze journalisten zal hollen en dat hij zal stoppen om hier hun bagger te posten?

At your service Zwartmeer. :greeting2:
Je vergat nog een mail die wikileaks aan Trump jr stuurde. Ik vergeef je want ik kon hem ook niet gelijk vinden.

Afbeelding
Voor een neurale organisatie is het opmerkelijk dat die Trump adviseerde, mocht hij de verkiezingen verliezen, om vooral niet de uitslag te erkennen. Hij moet blijven claimen dat de verkiezingen van hem gestolen zijn. Onrust en Chaos moet ie stoken is de boodschap.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie