'België is veiliger'

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Sabotage-jihad of wat?

De kosten van de sabotage zijn 30 miljoen euro.
Dat kan uit moslimhoek komen, maar er zijn ook genoeg groene idioten die iets tegen kernenergie hebben en niet te beroerd zijn om kerncentrales te saboteren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Sabotage-jihad of wat?

De kosten van de sabotage zijn 30 miljoen euro.
Dat kan uit moslimhoek komen, maar er zijn ook genoeg groene idioten die iets tegen kernenergie hebben en niet te beroerd zijn om kerncentrales te saboteren.
Het was in ieder geval gerichte sabotage, niet gewoon per ongeluk een kraantje laten openstaan. Er moesten verschillende stappen ondernomen worden in een bepaalde volgorde om deze situatie te bekomen, zonder dat het snel zou opvallen.

Om eerlijk te zijn gok ik hier ook op de groene terreur eerder dan op de moslimterreur. Men moet verstand hebben om deze piste uit te dokteren, en ik denk niet dat moslims meer dan drie stappen verder kunnen denken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Om eerlijk te zijn gok ik hier ook op de groene terreur eerder dan op de moslimterreur. Men moet verstand hebben om deze piste uit te dokteren, en ik denk niet dat moslims meer dan drie stappen verder kunnen denken.
Daar gok ik ook op. En dan is er nog dat brandje bij die andere kerncentrale in de provincie Luik. Dat is volgens mij ook geen zuivere koffie ook al zeggen ze van niet.

Merken jullie al iets van uitval van stroom? Hier in Nederland valt het me op dat straatlampen een uur later aangaan. Het is dan al donker.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Nee, echte blackouts heb ik niet gehad het laatste jaar.
Wel om de paar maanden een uitval van 5 seconden of iets korter, genoeg om TL-buizen aan/uit de laten flikkeren.
Vannacht zag ik dat er een 1/5 sec. uitval was; de computer stond op tilt, de wekker was normaal.
Al de hele maand is de Lichtfabriek in mijn stad in vol bedrijf. Dat kan ik zien aan de stoompluim. Aardgas gestookte generatoren met stoomtrap van 2 maal 80 MW.

Over dat brandje bij die andere kerncentrale. Dat was in een schakelstation en die knallen wel eens meer kapot. Een verdwaalde vogel of muis en de vonken spatten eraf. Er staan hoge hekken omheen. Maar een steen met een stuk koperdraad eraan over het hek werpen is niet moeilijk.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een arbeidsongeluk van een inbreker: nu nog maar 1 been over.
De politie reed hem een beetje teveel klem.
Bij aankomst zagen de agenten ter hoogte van de Alfred Stevenslaan twee jongemannen met een tv in de hand over straat lopen. Toen de dieven de agenten opmerkten, zetten ze het op een lopen.
In de Alfred Stevenslaan wilden ze de dief klemrijden, maar dat liep fout af. De agenten konden niet tijdig remmen en reden de Abdelamine Benchick aan. Zijn been raakte geklemd tussen de wagen en een muur. Hij werd zwaargewond naar het Universitair Ziekenhuis van Jette overgebracht, waar hij geopereerd werd en zijn been uiteindelijk geamputeerd moest worden.
Het verhaal van de eenbenige:
Abdelamine Benchick verkondigde in La Dernière Heure immers een heel ander verhaal. Volgens de jongeman zelf was hij donderdag op weg naar huis na een feest in Paleis 12 op de Heizel. Toen ze ter hoogte van de Houba De Strooperlaan tegengehouden werden, besloten ze weg te vluchten.

"Bij elke politiecontrole word ik immers in elkaar geslagen. Dat wilde ik dit keer vermijden." Het parket ontkracht echter met klem deze getuigenis. Abdelamine beweert bovendien dat er op dat moment helemaal geen sprake was van gladheid op de baan. "De politiewagen reed tussen geparkeerde voertuigen het voetpad op. Ze hebben me omvergemaaid."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

De Shia Moslims in België zijn veiliger sinds Rachid El Boukhari (soenni) , de man die begin december tot 27 jaar cel veroordeeld werd voor de brandstichting in de Anderlechtse sjiitische Rida-moskee (imam gestikt in de rook), in de gevangenis zit.
Maar dat gaat wel ten koste van de veiligheid van de cipiers.
Vorst op nachtregime nadat zes cipiers gewond raken bij steekpartij
Toen één van de cipiers El Boukhari zondagvoormiddag uit zijn cel kwam halen om te gaan werken, viel die hem aan. 'Om een onduidelijke reden is hij kwaad geworden', vertelt ACV-vakbondsafgevaardige Rachid Bercha. 'Verschillende andere cipiers zijn hun collega ter hulp geschoten maar El Boukhari haalde een mes boven en stak daarmee in het rond.'

'De collega's zijn allemaal overgebracht naar het ziekenhuis en hebben klacht ingediend', legt Bercha uit. 'Het parket zou de feiten als poging doodslag gekwalificeerd hebben. De gedetineerde zit intussen in de isoleercel. Morgen is er een vergadering met de directie om te zien wat er met hem zal gebeuren. Vermoedelijk wordt hij overgeplaatst.'
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150104_01456623
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Omdat ze nog steeds de dader niet hebben wordt nu iedereen die op die dag in de centrale was via een onderaannemer geweerd van het terrein.
'Werknemers mogen kerncentrale Doel niet meer in na sabotage'
Electrabel en het FANC bevestigen maandagavond dat er veiligheidsmaatregelen genomen zijn, die ook een impact hebben op de interne organisatie van het personeel, maar kunnen verder geen details geven.

Volgens VTM Nieuws gaat het om een dertigtal werknemers, vooral van onderaannemers. Ze mogen niet meer binnen op het terrein of in de kerncentrale zelf, klinkt het in de brief.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150105_01458462
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Vroeg in de avond wordt er aangebeld bij de nachtapotheek in Sint-Jans-Molenbeek, gelegen aan de Joseph Baecklaan.
De man wordt binnen gelaten en laat nog 4 overvallers binnen. Want dat zijn ze. Nu zijn ze met zijn vijven. 5? dat getal doet bij mij ergens aan denken en het begint met een I.
En dat klopt wel gezien hun reageren op een blaffende hond. Ze weten niet hoe gauw ze weg moeten komen.
Gewapende overvallers vluchten voor blaffende hond
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... hond.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

In Antwerpen hebben ze een burgerwacht. Bewoners van de Joodse wijk hebben het zelf geregeld want de overheid kan dat niet. Die heeft alle beschikbare mankracht ingezet voor kwetsbare doelen (moskeeten o.a.) want de Mohammedanen roepen dat ze allen doodsbang zijn voor de terugslag.
Het wachten is op antisemitisch links die zal komen met 'Joodse knokploegen'.
De Joodse gemeenschap in Antwerpen heeft het heft in eigen handen genomen. Ze hebben zelf honderd vrijwilligers bij mekaar gezocht om joodse scholen en synagogen in de gaten te houden. Die vrijwilligers kunnen alleen de politie waarschuwen als ze iets verdachts zien, ze zijn niet gewapend. Daarnaast is er al jaren een speciaal veiligheidsteam van 20 à 30 mensen, die wel gewapend zijn, en een speciale opleiding hebben gekregen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150112_01469384
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

Ook leuk in het veilige Belgique is dat een groepje van een zestal Maghrebijnse deugnietjes tot binnen een kazerne van de reserve troepen zijn geraakt in Etterbeek. Daar foto's hebben kunnen nemen en zelfs konden telefoneren.

Slaap zacht, Vadertje Staat waakt over U.

http://www.lacapitale.be/1189421/articl ... s-telephon
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Ik moest even terug denken aan de IRA Troubles in Noord Ierland. Hoe langzaamaan de politiebureaus daar van gewoon kantoorgebouw veranderden in forten.
ONGEZIENE VEILIGHEIDSMAATREGELEN BIJ POLITIE NA TERREURDREIGING
Eenmans patrouilles worden afgeraden en bij zowat elk commissariaat in de provincie, worden de deuren gesloten gehouden zolang de dreiging op niveau 3 (van 4) van kracht blijft. "We vragen burgers om de politie zoveel mogelijk via telefoon of e-mail te contacteren wat niet-dringende zaken betreft", klinkt het bij Dorien Baens van de zone HAZODI. "Op deze manier dringen we het aantal bezoekers terug." Wie toch in het politiegebouw moeten zijn, dient zich eerst via een parlofoon aan te melden. Hierna worden de nodige identiteits- en veiligheidscontroles uitgevoerd.
[...]
In alle zones worden agenten die op pad gaan, verplicht hun kogelwerende vest te dragen. Bij de zone Kempenland mogen de agenten aan het onthaal hun wapen bij zich dragen. Korpschef Paul Claes van de zone HANO liet dan weer de websites aanpassen. "Heel wat info, waaronder foto's van de agenten haalden we van de site af. Ook onze wijkkantoren lieten we tijdelijk sluiten omdat die moeilijk te beveiligen zijn. De bewoners kunnen altijd op het hoofdkantoor in Neerpelt terecht."
[...]
Bij het hoofdkantoor van de politiezone MidLim in Genk bleven de rolluiken af. De zeer grote vensters zouden te dicht aan de straatkant liggen, en een makkelijk doelwit zijn. In het algemeen wordt agenten gevraagd om telkens even rond hun voertuig te wandelen, indien ze van dienstwagen wisselen of voor het eerst instappen. Op die manier moet mogelijke sabotage tot het minimum worden gedreven.
De politie schroeft zijn aanwezigheid op wijkniveau terug.
En voordat ze gaan rijden moeten agenten eerst even onder de auto kijken.
Websites waar gegevens van agenten staan, worden verwijderd.
En je moet wel een heel goede reden hebben om een politiebureau binnen te mogen.

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-maas ... -a2185321/
En in Genk zit de politie zonder daglicht. Mag dat wel volgens de ARBO-wet?
Afbeelding
Eindstadium:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

"Griekse politie pakt brein achter verijdelde aanslagen in België op"
In het onderzoek naar de aanslagen die in België verijdeld werden, zijn in Griekenland minstens vier mensen gearresteerd, zo heeft het Franse persbureau AFP in Athene uit politiebron vernomen. Het federale parket in België kon het bericht niet meteen bevestigen.[...]
Abdelhamid Abaaoud (27) is onder meer te zien in een video waarin IS (Islamitische Staat) opschept over het begaan van wreedheden. De man werd intensief gezocht door de Europese en Amerikaanse inlichtingendiensten. Hij zou met de twee verdachten van Verviers gecommuniceerd hebben via telefoongesprekken vanuit Griekenland.
http://www.demorgen.be/binnenland/-grie ... -a2185701/
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Pilgrim »

Avondwandeling

6 oktober 2015 - noatuyaerts

Ik vind moeilijk de woorden om aan deze allereerste maar toch belangrijke blogpost te beginnen. Het gaat namelijk over iets wat mij als jong en actief meisje van 19 jaar oud echt wel van het hart moet.

Vorige week Woensdag (30/09/2015) begaf ik me na een leuke avond rond 22:00 uur richting de Brederostraat in Antwerpen (ik hoor het al: ’Wat doe jij als jong meisje daar zo laat alleen nog?’ om te beginnen ben ik al jaar en dag vertrouwd met Antwerpen en nog nooit bang geweest laat staan dat ik daarom bepaalde plaatsen zou vermijden omwille van de angst dat sommige mensen me inboezemen. Met angst ben je namelijk niets.)

Ik wou de bus 13 nemen richting de Paardenmarkt, daar waar ik sinds 3 weken op kot zit ( en de tijd van mijn leven beleef, wees maar zeker.) toen er plots iets enorm vreemd me overviel. Alles ging heel snel. Ik liep, mijn bus reed door, ik remde af, wou me omdraaien, een man kwam op me af, brabbelde enkele dingen in het Frans en voor ik het wist kreeg ik een zware stamp op mijn linkerbeen en vervolgens in mijn onderrug. De wereld stond even stil.

Ik had geen energie om op een normale manier te reageren laat staan nadenken wat er nu juist op dat moment exact gebeurde. Ik keerde me vliegensvlug om en ben huilend naar een jongeman verderop gestapt, deze heeft me meteen vastgenomen en getroost. Ik kan je vertellen dat de impact groot was.

Die avond was niet het enige voorval dat ik hier even wil delen met de wereld, enkele dagen ervoor namelijk Vrijdag- op Zaterdagnacht (25/09/15 – 26/09/15) na het terugkomen van een feest rond 03:30 ter hoogte van het Hessenplein werden een vriendin en ik enorm hard lastiggevallen, mannen die ons aangemaand hadden om in hun auto te stappen om vervolgens enorm hard op hun gas te drukken en over het voetpad te scheuren zaten ons op de hielen. Op dat moment greep een anonieme politiewagen in, voor ik het wist werden de mannen in de auto omsingeld door 4 stronken van politiemannen, het had jammer genoeg helemaal anders kunnen aflopen moesten deze er toen niet geweest zijn.

Na deze twee voorvallen kreeg ik enorm veel reacties van ‘Wat in hemelsnaam doe jij daar alleen als meisje?’, ‘Waarom liep je daar op dat uur?’, ‘Het was donker Noa, dan moet je je niet in de stad begeven.’ ik stond perplex. Dit waren NIET de reacties die ik wou horen. Verre van zelfs.

Waarom moet ik mij als jonge studente aanpassen aan mensen die zich nooit hebben aangepast aan onze maatschappij?

Ik heb sinds die dag een enorm groot probleem met mezelf veilig voelen, de politie wist me makkelijk te zeggen ‘Maske, belt gewoon direct den 101 als zoiets u overkomt.’ maar zo simpel is het niet, als een man van 1m90 u twee stampen verkoopt is je eerste reflex jammer genoeg niet naar je gsm graaien.

Mij probleem ligt OOK bij het Antwerpse beleid, onze geliefde burgemeester De Wever zou zich beter een beetje meer toeleggen op de veiligheid in Antwerpen dan bij het uitschrijven van GAS-boetes omwille van het wildplassen van zatte studenten of enkele schooljongeren die een papiertje naast de vuilbak gooien. Dit is misschien een beetje kort door de bocht van mij, maar ikzelf accepteer het niet als normaal dat wanneer ik aan de politieman vraag ‘Maar meneer, wat moet ik dan doen om me veilig te voelen?’ het volgende antwoord krijg :’Jongedame, begeef u niet alleen na zonsondergang in de stad en koop uzelf pepperspray. Een boete wegens verboden goederen op zak is wel het minste als je je leven in veiligheid wilt brengen.’

Mijn mond viel open.
De maatschappij en de stad moeten zorgen voor een veilig gevoel, niet het busje pepperspray dat in mijn handtas zit en de noodknop die aan mijn sleutelhanger hangt.

Ik ben een meisje en dat zou mij niet mogen beperken, nooit, nergens. Zelfs niet als ik na zonsondergang de straat op wil.

Met angst ben je niets, maar met op je hoede zijn wel. Let op. Hoe jammer dit ook mag klinken. Antwerpen is niet veilig, en zeker niet na dat de zon achter de wolken zakt.

https://noatuyaerts.wordpress.com/2015/ ... wandeling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Pilgrim »

Politie België laks in onderzoek Jihad-kampen

Geplaatst op 21 oktober 2015

Afbeelding

De politie in België is laks geweest met het in de gaten houden van twee ‘Jihad-kampen’ die de afgelopen twee jaar zijn georganiseerd in de Belgische Ardennen.

Toezichthouder Comit P heeft dat gemeld in een vertrouwelijk rapport aan het parlement, dat is ingezien door de Vlaamse krant De Standaard.

De kampen werden georganiseerd door de Koerdische PKK en Sharia4Belgium. Dat zijn twee bewegingen die op een Belgische lijst staan waar politie extra aandacht aan moet besteden. De lokale politie bleek echter niet op de hoogte van een van de kampen. De veiligheid stond volgens Comit P op het spel toen surveillerende agenten per toeval op het kamp stuitten.

Ook zijn er over de meeste kampen van extremistische organisaties geen rapporten gemaakt door de politiediensten.

Bron: www.nu.nl

https://ejbron.wordpress.com/2015/10/21 ... more-99704
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een buurman loopt je broodjeszaak binnen en wil geld hebben. Om niet afgescheept te worden heeft hij een pistool.

De politie pakt hem op, neem zijn pistooltje af zodat hij er niet meer mee kan spelen overvallen en laat de man weer los.
Twee dagen na gewapende overval door buurman op broodjeszaak: “Onbegrijpelijk dat hij weer vrij is”
De man die afgelopen maandag een overval pleegde op broodjeszaak ’t Vliegend Schoteltje in Kontich is opnieuw op vrije voeten. Daar kan de uitbaatster van de zaak niet mee lachen. Opvallend: de overvaller woont maar op een steenworp van de plek van de overval. “Wat als hij hier morgen weer staat?”
http://www.gva.be/cnt/dmf20171129_03214 ... er-vrij-is
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Bagage-afhandelaar vliegveld Brussel verdacht van terrorisme

Twee bagagemedewerkers van de luchthaven van Charleroi worden verdacht van criminele activiteiten op de luchthaven. Eén van hen zou van plan zijn geweest een terroristische aanslag te plegen, aldus het Belgisch parket.

Hoofdverdachte Mustapha A. zou afgelopen mei op een website hebben opgeroepen om politieagenten te vermoorden. De politie stelde daarop een onderzoek in. Op basis van telefoongesprekken ontdekten de rechercheurs dat de man druk uitoefende op collega's om 'niet-Belgische' collega's aan te nemen.

De man is op 17 november aangehouden en wordt onder meer verdacht van het aanzetten tot een terroristische daad, het vormen van een criminele organisatie, intimidatie en arbeidsdiscriminatie. Een andere man is eind vorige maand aangehouden vanwege het bedreigen van medewerkers. Hij is inmiddels weer vrij.

Politieactie
De oproep van de hoofdverdachte om agenten te doden zou hij geplaatst hebben na een grootscheepse politieactie in een buitenwijk van Brussel waarbij een man om het leven kwam. Die had agenten bedreigd met een mes, waarna zij het vuur openden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Om 2 uur in de nacht ziet de politie drie mannen in een auto zich verdacht gedragen. Daar heeft de politie een goed oog voor zoals nu blijkt. Zouden de drie soms bekenden van de politie zijn?
In de kofferbak wordt een lijk aangetroffen. Of het nu door de verrijking komt, ik weet het niet, maar er is geen hoofd aanwezig. Nergens te vinden.
Belgische politie vindt onthoofd lichaam bij verkeerscontrole
In het Belgische Middelkerke is afgelopen nacht tijdens een verkeerscontrole een lijk gevonden in een auto. Het lichaam bleek onthoofd te zijn.

Een politiepatrouille hield rond twee uur 's nachts een auto tegen met drie inzittenden die zich verdacht gedroegen. Tijdens de controle werd in de kofferbak de lugubere ontdekking gedaan. De inzittenden gaven een warrige uitleg en zijn aangehouden. Op een camping in de buurt hield de politie nog een vierde verdachte aan. In zijn caravan vonden agenten grote hoeveelheden bloed.

De politie bevestigt dat er een gerechtelijk onderzoek is gestart. ,,Voorlopig kan er geen verdere informatie over de omstandigheden of over mogelijke verdachten vrijgegeven worden”, aldus het parket. De auto wordt momenteel onderzocht.
https://www.ad.nl/buitenland/belgische- ... ~ad87088e/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Om 2 uur in de nacht ziet de politie drie mannen in een auto zich verdacht gedragen. Daar heeft de politie een goed oog voor zoals nu blijkt
Mss waren het wel duidelijk allochtonen en bezondigde de agenten zich aan de verfoeilijke misdaad van het ethnic profiling . Die drie waren dus met een lijk zonder kop op pad en gaven daar een "warrige uitleg" over. Ik zou niet weten wat te verzinnen in hun plaats : we vonden die langs de weg en die vroeg zeg ik ben mijn hoofd in de kroeg vergeten kunnen jullie mij een lift tot daar geven zodat ik het er terug kan op zetten ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Om 2 uur in de nacht ziet de politie drie mannen in een auto zich verdacht gedragen. Daar heeft de politie een goed oog voor zoals nu blijkt
Mss waren het wel duidelijk allochtonen en bezondigde de agenten zich aan de verfoeilijke misdaad van het ethnic profiling . Die drie waren dus met een lijk zonder kop op pad en gaven daar een "warrige uitleg" over. Ik zou niet weten wat te verzinnen in hun plaats : we vonden die langs de weg en die vroeg zeg ik ben mijn hoofd in de kroeg vergeten kunnen jullie mij een lift tot daar geven zodat ik het er terug kan op zetten ?
[icon_lol.gif]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Zullen op zijn hoogst verklaren dat zowel de auto als het lijk niet van hun zijn. Die hebben ze gewoon gehuurd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Zullen op zijn hoogst verklaren dat zowel de auto als het lijk niet van hun zijn. Die hebben ze gewoon gehuurd.
Of gevonden. Dat is ook nog een optie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Of gevonden. Dat is ook nog een optie.
Niet helemaal correct Ariel. Volgens hun laatste verklaringen hebben ze geen idee hoe dat lijk in de kofferbak terecht kwam. Het is helemaal mysterieus geworden. Gisteren was het nog een onthoofd lijk, volgens de laatste berichten is het een lijk met een ernstige hoofdwonde :thinking:
Ik heb nog nooit een lijk in mijn auto gevonden. Thuis wel, vele malen zelfs. Maar dan zijn het muizen en ratten en ik weet ook hoe die lijken daar terecht komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Niet helemaal correct Ariel. Volgens hun laatste verklaringen hebben ze geen idee hoe dat lijk in de kofferbak terecht kwam. Het is helemaal mysterieus geworden. Gisteren was het nog een onthoofd lijk, volgens de laatste berichten is het een lijk met een ernstige hoofdwonde :thinking:
:cry: Sommige mensen hebben alle pech van de wereld. Kruipt er een onthoofd mens, of iemand met een gapende hoofdwond in je achterbak, en dan word je daarna ook nog eens aangehouden door racistische politie agenten die denken dat jij dat lijk zelf in je auto gelegd hebt.

Ik denk dat we die mannen moeten steunen en een stille tocht voor ze moeten organiseren, of protesteren voor het politiebureau waar ze vast zitten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Het verhaal van het lijk in de auto wordt steeds gruwelijker.
Het mannelijke slachtoffer uit Oostende werd niet alleen de keel overgesneden, ook zijn geslachtsdelen werden in brand gestoken.

De politie stootte per toeval op de lugubere moord. “De politieploeg was onderweg om een BOB-actie op te starten”, aldus het Brugse parket. “Ze merkten de verdachte wagen op en voerden een controle uit. Daarbij troffen ze een levenloos lichaam aan.” De man was zwaar toegetakeld met een mes aan de hals en het bovenlichaam. De drie inzittenden beweren niet te weten hoe het lijk daar terechtkwam. “We hebben de wagen wel een kwartiertje alleen gelaten”, klinkt het.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Het verhaal van het lijk in de auto wordt steeds gruwelijker.
De drie inzittenden beweren niet te weten hoe het lijk daar terechtkwam. “We hebben de wagen wel een kwartiertje alleen gelaten”, klinkt het.
Je zou denken . . . die gaan zeggen dat ze de wagen minstens een uur onbeheerd hebben achtergelaten met de klep aan de achterkant open. Normaal heeft iedere autoklep een slot. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie