Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2486
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:....Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben. En al helemaal niet als dat in de buurt van zijn dure golfclubs zou zijn. Het is allemaal ver van zijn bed dus het kan wel.
Trump brengt inderdaad de USA niet in gevaar. Nouja behalve het gevaar van zelfmoordbommen dan.
Die komen er echter, dankzij Trump, ook moeilijker in... icon_clap.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:....Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben. En al helemaal niet als dat in de buurt van zijn dure golfclubs zou zijn. Het is allemaal ver van zijn bed dus het kan wel.
Trump brengt inderdaad de USA niet in gevaar. Nouja behalve het gevaar van zelfmoordbommen dan.
Die komen er echter, dankzij Trump, ook moeilijker in... icon_clap.gif
Ik denk niet dat er iemand nu beter slaapt omdat de bewoners van een van die paar b-landen er niet meer inkomen. Maar de landen die bewezen hebben terroristen voort te brengen, en waar zijn golfclubs staan, wordt niets in de weggelegd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2486
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:....Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben. En al helemaal niet als dat in de buurt van zijn dure golfclubs zou zijn. Het is allemaal ver van zijn bed dus het kan wel.
Trump brengt inderdaad de USA niet in gevaar. Nouja behalve het gevaar van zelfmoordbommen dan.
Die komen er echter, dankzij Trump, ook moeilijker in... icon_clap.gif
Ik denk niet dat er iemand nu beter slaapt omdat de bewoners van een van die paar b-landen er niet meer inkomen.
Ik denk dat er juist HEEL VEEL mensen beter door slapen. Zeker weten.
Hoeveel het daadwerkelijk helpt (hoeveel er tegen worden gehouden), ja dat is wel twijfelachtig.
Maar - in ieder geval meer dan onder Obama, die deed er geen reet aan en nodigde ze zelfs uit.

Zwartmeer schreef:Maar de landen die bewezen hebben terroristen voort te brengen, en waar zijn golfclubs staan, wordt niets in de weggelegd.
Die weten nu dat Trump het in ieder geval voor elkaar ZOU KUNNEN krijgen, wie weet helpt dat ook.
Wellicht kijken ze beter uit wie ze huisvesten/exporteren, anders komt Trump niet meer golfen.
Bij Obama hoefden ze helemaal NIETS te vrezen.

Clinton zou de overtreffende trap van Obama zijn geworden - snap je onderhand waarom men Trump heeft gekozen?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben.
Ga toch fietsen man. Weet je nog wat één van de eerste besluiten van Trump was? De grenzen te sluiten voor mensen uit een aantal mislukte moslimstaten. Daar kwam meteen een enorme rel van en dat wist 'ie. Nee, Trump is niet bang voor tegengas, ook niet uit eigen land.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben.
Ga toch fietsen man. Weet je nog wat één van de eerste besluiten van Trump was? De grenzen te sluiten voor mensen uit een aantal mislukte moslimstaten. Daar kwam meteen een enorme rel van en dat wist 'ie. Nee, Trump is niet bang voor tegengas, ook niet uit eigen land.
Ik zie niet in wat voor rellen het sluiten van grenzen zou hebben opgeleverd. Bovendien er is een verschil tussen rellen en protesten.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr dec 08, 2017 12:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: In het Rusland onderzoek ligt het even anders...
Wedden dat daar niemand meer over spreekt binnen een maand ? Met alle laster en verdachtmakingen tegen Trump kan je inmiddels een bibliotheek vullen dus dit gaat ook passeren.
Gisteren is Donald jr weer, ik meen acht uren, verhoord door de House Intelligence Committee. Als ik het goed heb is het de tweede keer dat ze hebben hebben opgeroepen. Er zijn sinds zijn eerste verhoor tegenstrijdigheden in zijn verklaringen aan het licht gekomen. Wat ik een beetje jammer vind voor de Trump fans is dat ook deze keer, net als de vorige keer, net als ook met Kushner, alles achter gesloten deuren plaatsvond. Zoiets geeft altijd een beetje een rare smaak bij mensen die van de brug schreeuwen dat ze niks te verbergen hebben.

Ik geloof niet dat ie het erg goed gedaan heeft vandaag...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Niks Clinton aanhang! Ik merk op dat de Trump-fans, net als de baas zelf, helemaal geen principes hebben. Ze schamen zich er niet voor om anderen van zaken te beschuldigen die hun geliefde Trump zelf in overmaat begaat.
Het begint erop te lijken dat je de zogenaamde Trump-fans even erg begint te haten als Trump zelf. Wat mij intrigeert is waarom specifiek Trump zo geviseerd wordt, ook door diegenen-zoals jij-die niks van hem te verwachten of te vrezen hebben want niet residerend in de VS.
Wat Trump ook heeft verkeerd gedaan, ik kan zo maar 3 ideetjes van hem opnoemen die ik goed vind. De muur, de moslimban en de belastinghervorming. Als ik kijk naar Rutte, Merkel of onze Belgische Charles Michel kan ik helemaal NIETS opnoemen dat me goed lijkt voor hun onderdanen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Niks Clinton aanhang! Ik merk op dat de Trump-fans, net als de baas zelf, helemaal geen principes hebben. Ze schamen zich er niet voor om anderen van zaken te beschuldigen die hun geliefde Trump zelf in overmaat begaat.
Het begint erop te lijken dat je de zogenaamde Trump-fans even erg begint te haten als Trump zelf.
Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest. Jij, en ook anderen niet, hebben nog niet een begin gemaakt met een weerlegging van de kritiek. Op het moment dat je het weerlegt houdt de kritiek op. Wat let je?

Als ik de laatste berichten geloven mag lijdt Trump jr aan ernstig geheugenverlies. Dat schijnt te blijken uit het verhoor van deze week. Zou ie met zo'n handicap wel in staat zijn het bedrijf van z'n vader te leiden vraag ik me af. Maar dat is mijn probleem ook niet.

Hij schijnt nadat ie snel afscheid had genomen van die Russen die onder valse voorwendselen (vuil over Clinton) over adoptie kwamen praten toch ook daarna weer met hun in contact te zijn geweest. Ook schijnt het dat pa gedicteerd heeft vanuit het vliegtuig dat het gesprek van Trump jr in Trump Tower, met die Russen, over adoptie ging. Wat moet die jongen een slecht geheugen hebben dat z'n vader het voor hem moet onthouden. Het wordt echt tijd dat pa (met z'n one of the alltime great memories) eens onder ede duidelijkheid gaat verschaffen.

Trouwens is het best erg, voor zowel z'n vader als de jongeman zelf man, om op zo'n jonge leeftijd mogelijk al te dementeren. Wat dat aangaat leef ik, net zo als jullie neem ik aan, met hen mee.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:
sjun schreef:President Donald Trump zal de Amerikaanse ambassade in Israël verplaatsen van Tel Aviv naar Jeruzalem en daarmee Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israël. Alweer een verkiezingsbelofte ingelost.
:greeting2:
Ja, en dit is niet zomaar wat! Anno 2017 staan er in Jeruzalem welgeteld nul ambassades (althans, geen buitenlandse ambassades voor Israël - wel een aantal voor de Palestijnse Autoriteit). Dus wat Trump hier wil doen is een unicum voor de wereld. Het moest er zo langzamerhand maar eens van komen dat de decennialange chantage van mohammedaanse regimes werd doorbroken.
Van mij mag het hoor, het Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israël. Of dit idee uit Trump zelf weg komt betwijfel ik. Ik zie hier meer de hand van zijn schoonzoon en politieke adviseur Jared Kushner in. Hij is een orthodoxe jood die zijn Bijbelse plicht vervult met Jeruzalem de hoofdstad maken.
Het begint al een beetje naar Joods complot te rieken, nietwaar? Agitproppend links gaat ook al vol op dit orgel. Bedenk dat agitproppend links anti-Nederland is en "Weg met ons!" voorstaat en vol op het orgel van collaboratie met de ons vijandig gezinde Islamitische invasie- en bezettingsmacht gaat.
Zwartmeer schreef:Of het nu zo verstandig is betwijfel ik. Het is de laatste tien jaar relatief rustig geweest tussen Israël en de zogenaamde Palestijnen. Nu in eens wordt er zomaar een lont in het kruitvat gegooid. En dat allemaal voor symboolpolitiek. Als zodanig dient het geen enkel doel. Zou Trump het erbij ingecalculeerd hebben dat er mogelijk veel dooien door zijn besluit vallen? Neemt hij dat op de koop toe? Of zal hij daar niet aan gedacht hebben? Voor Kushner liggen de zaken heel anders en zullen dooien geen reden zijn om een Bijbelse opdracht niet te vervullen. Zou Trump zich door hem hebben laten gebruiken?

Maar het zal altijd wel ergens goed voor zijn, al was het alleen maar voor de wapenverkoop.
In de afgelopen tien jaar zijn er in 2008, in 2012 en 2014 grootscheepse charges nodig geweest om de rakettenregen op burgerdoelen in Israël afgevuurd door Hamas tot stoppen te brengen. Noem dat maar relatieve rust. En vanuit Washington was de steevaste reactie indien Israël tot reactie overging altijd "Niet zo hard terugslaan hoor. Dat is zielig voor die Moslims.". Wie Israël niet slaat wordt niet teruggeslagen. Helaas zijn Moslims hardleers, dus zo nu en dan blijven gepaste charges nodig. Al dat appeasen van de Islam, o.a. middels het niet nakomen van de verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem (notabene onderdeel van de Oslo akkoorden, dus onderdeel van het vredesproces!) hebben de Islamitische agressors nog nooit gunstig gestemd. En de Oslo akkoorden zijn al sinds 1999 een dode letter toen Yasser Arafat een vredesovereenkomst met Ehud Barak weigerde. Want Yasser Arafat koos voor behoud van de status van oorlog, haat en vernietiging. Zijn onderdanen interesseerden hem niet. Hem interesseerde enkel zijn podium en zijn oorlogskas. De staat van oorlog beëindigen en het bestaan van Israël accepteren was hem teveel gevraagd. En bij zijn opvolger Mohammed Abbas gaatt diezelfde vlieger op. Wat nou vredesproces? En is het onder Trump of was het onder O'Drama dat Libië en Syrië zo'n zooitje zijn geworden? Tel die andere zooi in het Midden Oosten (Jemen bijvoorbeeld) er ook nog bij op en vraag je dan eens af wat voor vredesproces er nou in het Midden Oosten aan de gang is. Ik zie geen vredesproces. Dus kom bij mij niet aan dat er in den beginne volop vredesproces was en dat Donald Trump dat nu ineens verstoort. En de mate waarin Israël slachtoffer is van Islamitische agressie is vaak ongekeerd evenredig aan de mate waarin Israël hier gepast op antwoordt. Hoe duidelijker Israël te verstaan geeft dat wie Israël niet slaat niet wordt teruggeslagen, hoe meer de Moslims tot bedaren te brengen blijken te zijn. Gelegen in het achterlijke Middeleeuwse Midden Oosten heeft Israël geen andere keus de structureel minder aanspreekbare Middeleeuwers tegemoet te treden in de enige taal die dezen nog wel verstaan. Helaas is dat nodig. De kracht van de rede zoals wij ons deze middels sociale evolutie hebben verwezenlijkt bestaat daar niet. Daar bestaat slechts enkel het primitieve Middeleeuwse recht van de agressiefste.
Laatst gewijzigd door King George op vr dec 08, 2017 1:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trump Recognizes Jerusalem as Israel’s Capital! Here's Why


Trump blijkt een politicus die levert, het valt al op. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Al dat appeasen van de Islam, o.a. middels het niet nakomen van de verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem (notabene onderdeel van de Oslo akkoorden, dus onderdeel van het vredesproces!) hebben de Islamitische agressors niet gunstig gestemd. En is het onder Trump of was het onder O'Drama dat Libië en Syrië zo'n zooitje zijn geworden?
Hoe noem je een toespraak in Saudi Arabië, waarin wordt opgeroepen, om met de moslims van aldaar, een vuist tegen het extremisme te maken? Het is of onbeschrijfelijk dom of het appeasement. Ik zie een Wilders of een Fortuyn of een de Winter dat niet in een miljoen jaar uit hun mond krijgen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:
Zwartmeer schreef:Als het zo was dat er een grote kans was op rellen in Amerika zelf dan zou Trump dit besluit nooit genomen hebben.
Ga toch fietsen man. Weet je nog wat één van de eerste besluiten van Trump was? De grenzen te sluiten voor mensen uit een aantal mislukte moslimstaten. Daar kwam meteen een enorme rel van en dat wist 'ie. Nee, Trump is niet bang voor tegengas, ook niet uit eigen land.
Ik zie niet in wat voor rellen het sluiten van grenzen zou hebben opgeleverd. Bovendien er is een verschil tussen rellen en protesten.
Je weet toch wel hoe heel die media vol op het orgel van de agitprop jegens Donald Trump gingen, o.a. over zijn standpunt inzake strengere grensbeveiliging? Dat zou racistisch zijn of zo. Zoiets is niet racistisch, maar realistisch. Het is gewoon nodig. Je kan je toch nog wel herinneren wie degenen waren die zich overal waar Donald Trump bijeenkomsten hield zich te buiten gingen aan zeer ernstig geweld tegen andersdenkenden? Dat waren de Clintonisten, gesponsord door George Soros. Net zoals in Nederland: De kogel kwam van links.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: In de afgelopen tien jaar zijn er in 2008, in 2012 en 2014 grootscheepse charges nodig geweest om de rakettenregen op burgerdoelen in Israël afgevuurd door Hamas tot stoppen te brengen. Noem dat maar relatieve rust. En vanuit Washington was de steevaste reactie indien Israël tot reactie overging altijd "Niet zo hard terugslaan hoor. Dat is zielig voor die Moslims.". Wie Israël niet slaat wordt niet teruggeslagen. Helaas zijn Moslims hardleers, dus zo nu en dan blijven gepaste charges nodig. Al dat appeasen van de Islam, o.a. middels het niet nakomen van de verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem (notabene onderdeel van de Oslo akkoorden, dus onderdeel van het vredesproces!) hebben de Islamitische agressors nog nooit gunstig gestemd. En de Oslo akkoorden zijn al sinds 1999 een dode letter toen Yasser Arafat een vredesovereenkomst met Ehud Barak weigerde. Want Yasser Arafat koos voor behoud van de status van oorlog, haat en vernietiging. Zijn onderdanen interesseerden hem niet. Hem interesseerde enkel zijn podium en zijn oorlogskas. De staat van oorlog beëindigen en het bestaan van Israël accepteren was hem teveel gevraagd. En bij zijn opvolger Mohammed Abbas gaatt diezelfde vlieger op. Wat nou vredesproces? En is het onder Trump of was het onder O'Drama dat Libië en Syrië zo'n zooitje zijn geworden? Tel die andere zooi in het Midden Oosten (Jemen bijvoorbeeld) er ook nog bij op en vraag je dan eens af wat voor vredesproces er nou in het Midden Oosten aan de gang is. Ik zie geen vredesproces. Dus kom bij mij niet aan dat er in den beginne volop vredesproces was en dat Donald Trump dat nu ineens verstoort. En de mate waarin Israël slachtoffer is van Islamitische agressie is vaak ongekeerd evenredig aan de mate waarin Israël hier gepast op antwoordt. Hoe duidelijker Israël te verstaan geeft dat wie Israël niet slaat niet wordt teruggeslagen, hoe meer de Moslims tot bedaren te brengen blijken te zijn. Gelegen in het achterlijke Middeleeuwse Midden Oosten heeft Israël geen andere keus de structureel minder aanspreekbare Middeleeuwers tegemoet te treden in de enige taal die dezen nog wel verstaan. Helaas is dat nodig. De kracht van de rede zoals wij ons deze middels sociale evolutie hebben verwezenlijkt bestaat daar niet. Daar bestaat slechts enkel het primitieve Middeleeuwse recht van de agressiefste.
Prima tekst. Ik had hem kunnen schrijven. Maar ook Zwartmeer. Alleen de laatste boeit dit niet. Jammer. Ook al heeft hij wat Trump betreft zijn zinsgelijk. Je koopt er alleen nog geen brood voor. Laat staan beleg. Belegen is het wel. Proost Zwartmeer! Op het succes van Trump!

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2486
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
King George schreef:Al dat appeasen van de Islam, o.a. middels het niet nakomen van de verplaatsing van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem (notabene onderdeel van de Oslo akkoorden, dus onderdeel van het vredesproces!) hebben de Islamitische agressors niet gunstig gestemd. En is het onder Trump of was het onder O'Drama dat Libië en Syrië zo'n zooitje zijn geworden?
Hoe noem je een toespraak in Saudi Arabië, waarin wordt opgeroepen, om met de moslims van aldaar, een vuist tegen het extremisme te maken? Het is of onbeschrijfelijk dom of het appeasement. Ik zie een Wilders of een Fortuyn of een de Winter dat niet in een miljoen jaar uit hun mond krijgen.
De laatstgenoemden liegen gewoon niet zoveel... :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2486
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest.
Maar welke kritiek heb je dan, die niet tevoren bekend was? Trump is Trump, en zoveel was tevoren ook al wel duidelijk.
Terechte kritiek van jou zij vaak JUIST de punten waarom ze hem hebben gekozen.
Zwartmeer schreef:Jij, en ook anderen niet, hebben nog niet een begin gemaakt met een weerlegging van de kritiek. Op het moment dat je het weerlegt houdt de kritiek op. Wat let je?
Blindjheid aan twee kanten? Ik heb je weerlegd qua die wijnboerderij en de 'fine people'.
Zwartmeer schreef:Als ik de laatste berichten geloven mag lijdt Trump jr aan ernstig geheugenverlies. Dat schijnt te blijken uit het verhoor van deze week. Zou ie met zo'n handicap wel in staat zijn het bedrijf van z'n vader te leiden vraag ik me af. Maar dat is mijn probleem ook niet.
Probleem is dat je nu dus zegt dat ie dat bedrijf leidt, bij de wijnboerderij had het niks met The Donald te maken.
Zwartmeer schreef:Trouwens is het best erg, voor zowel z'n vader als de jongeman zelf man, om op zo'n jonge leeftijd mogelijk al te dementeren. Wat dat aangaat leef ik, net zo als jullie neem ik aan, met hen mee.
Familieleden zijn niet verplicht te getuigen tegen andere familieleden... ook niet in de USA.
Ik denk dat het met dat geheugen wel snor zit.

Kijk Zwartmeer, jij verwacht dat (zoals bij Obama) overal maar een heel stuk uitleg enzovoorts achteraan komt.
Bij Trump komt dat stuk uitleg niet. "Fuck you" en "Dikke Lul Drie Bier" zijn wat Trump betreft soms ruim voldoende argumenten.
Dat jij dat niet leuk vind kan ik in komen. Maar de gemiddelde Trump-stemmer geeft daar de voorkeur aan boven het gelul van een Clinton.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest.
Maar welke kritiek heb je dan, die niet tevoren bekend was? Trump is Trump, en zoveel was tevoren ook al wel duidelijk.
Terechte kritiek van jou zij vaak JUIST de punten waarom ze hem hebben gekozen.
Deze man, ik ken hem niet, legt de problemen rond Trump en zijn familie heel goed uit!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:Familieleden zijn niet verplicht te getuigen tegen andere familieleden... ook niet in de USA.
Ik denk dat het met dat geheugen wel snor zit.
Trump jr is niet gevraagd tegen zijn familie te getuigen. Hem is gevraagd naar wat hij met zijn vader besprak, door de telefoon, nadat die ontmoeting met de Russen in 2016 in Trump Tower is uitgekomen. Trump jr weigerde hierop te antwoorden onder het mom van dat er een advocaat bij was, en dat het daarom geldt, als een zaak tussen advocaat en cliënt. Ik heb het idee dat de onderzoekers wel weten wat er besproken is. Misschien hebben ze er zelfs wel opnames van... Pa Trump zat op het moment dat dit nieuws uitbrak in de Air Force One en was onderweg naar huis. Als blijkt dat hij van hieruit het adoptie verhaal heeft gedirigeerd dan wachten ook hem nog vele lastige vragen.

Als het het allemaal flauwekul is, waarom maken die mensen het zichzelf steeds zo moeilijk, door steeds maar weer leugens, die weer vervolgvragen oproepen, de wereld in te brengen,? Waarom zijn ze niet gewoon open over wat er gebeurd is ipv zich achter gesloten deuren achter regels en wetten te verschuilen? Als ze niks te verbergen hebben waarom doen ze er dan alles aan om het te laten lijken dat het wel zo is?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Jij, en ook anderen niet, hebben nog niet een begin gemaakt met een weerlegging van de kritiek. Op het moment dat je het weerlegt houdt de kritiek op. Wat let je?
Blindjheid aan twee kanten? Ik heb je weerlegd qua die wijnboerderij en de 'fine people'.
Alhoewel we het niet eens werden heb je hier gelijk. Maar het is wel uiterst mager gezien de vele grote aantijgingen die er tegen DT zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het is ze toch nog gelukt de voorpagina van Time Magazine te halen!
Spoiler! :
Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Wat ik een beetje jammer vind voor de Trump fans is dat ook deze keer, net als de vorige keer, net als ook met Kushner, alles achter gesloten deuren plaatsvond.
Jammer inderdaad. Want nu weet vriend noch vijand wat van die verhoren te denken, wat jou natuurlijk de vrijheid geeft ervan te denken wat je wilt. Alleen overtuig je met die gedachte dan helemaal niemand.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest. Jij, en ook anderen niet, hebben nog niet een begin gemaakt met een weerlegging van de kritiek. Op het moment dat je het weerlegt houdt de kritiek op. Wat let je?
Ik zweer hierbij plechtig dat ik niks meer over Trump zal zeggen. Geen lof en ook geen kritiek. Ik laat die mens gewoon zijn werk doen [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest. Jij, en ook anderen niet, hebben nog niet een begin gemaakt met een weerlegging van de kritiek. Op het moment dat je het weerlegt houdt de kritiek op. Wat let je?
Ik zweer hierbij plechtig dat ik niks meer over Trump zal zeggen. Geen lof en ook geen kritiek. Ik laat die mens gewoon zijn werk doen [icon_lol.gif]
Weet je wat ik doe? Ik beloof dat ik, wat er ook gebeurt, deze maand hier niets meer over Trump zal zeggen! Als jij gelijk krijgt en de zaak wordt nog dit jaar gesloten dan valt er ook niets meer te melden. Dan is het over. Dan geef ik wel toe, ik ben geen Donald Trump, dat ik er naast gezeten heb al die tijd. Maar als jij ongelijk krijgt, maak dan je borst maar nat...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

I see Aristotelezz entered the house... :wink2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2486
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Dat is ook weer zoiets. Terechte kritiek afdoen als haat. Net alsof er niks aan de hand is met dat eeuwige liegende opschep beest.
Maar welke kritiek heb je dan, die niet tevoren bekend was? Trump is Trump, en zoveel was tevoren ook al wel duidelijk.
Terechte kritiek van jou zij vaak JUIST de punten waarom ze hem hebben gekozen.
Deze man, ik ken hem niet, legt de problemen rond Trump en zijn familie heel goed uit!
Daar zit zeker wel wat in, maar volgend mij heb je mijn stelling niet goed begrepen...
Zwartmeer schreef:Trump jr is niet gevraagd tegen zijn familie te getuigen. Hem is gevraagd naar wat hij met zijn vader besprak, door de telefoon, nadat die ontmoeting met de Russen in 2016 in Trump Tower is uitgekomen. Trump jr weigerde hierop te antwoorden onder het mom van dat er een advocaat bij was, en dat het daarom geldt, als een zaak tussen advocaat en cliënt. Ik heb het idee dat de onderzoekers wel weten wat er besproken is. Misschien hebben ze er zelfs wel opnames van... Pa Trump zat op het moment dat dit nieuws uitbrak in de Air Force One en was onderweg naar huis. Als blijkt dat hij van hieruit het adoptie verhaal heeft gedirigeerd dan wachten ook hem nog vele lastige vragen.
Vraag je nou eens af, waar lijkt dat dan op? Is dat geen 'getuigenis'?
Dus hij wordt gevraagd een boekie open te doen over z'n pa, maar dat is niet 'getuigen tegen familie''? :roll:
Joh, als ze mij vragen iets (wat dan ook) te verklaren over mijn pa, de POTUS, kunnen ze ook de ruktyfus krijgen, Trump JR heeft groot gelijk.
Zwartmeer schreef:Als het het allemaal flauwekul is, waarom maken die mensen het zichzelf steeds zo moeilijk, door steeds maar weer leugens, die weer vervolgvragen oproepen, de wereld in te brengen,? Waarom zijn ze niet gewoon open over wat er gebeurd is ipv zich achter gesloten deuren achter regels en wetten te verschuilen? Als ze niks te verbergen hebben waarom doen ze er dan alles aan om het te laten lijken dat het wel zo is?
Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom de anderen zo blijven zagen. Ik zie Trump al een paar verkiezingsbeloften waarmaken.
Die kan bij z'n kiezers straks niks meer fout doen hoor. Trump 2020, denk ik. Ondanks de mogelijk terechte vraagtekens, want die zijn er zeker wel.
Laat de Clinton-Obama vclub nou maar gewoon eens wachten tot ze ECHT wat hebben.
Zwartmeer schreef:Alhoewel we het niet eens werden heb je hier gelijk. Maar het is wel uiterst mager gezien de vele grote aantijgingen die er tegen DT zijn.
Ik heb er wel meer 'ontzenuwd', of althans aangewezen waar die 'vele grote aantijgingen' even zo grote gaten laten vallen.
Als de helft waar was, was Trump allang afgezet want zoveel vrienden heeft ie nou ook weer niet, heb je dat ook in de gaten?
Onderhand zijn er meer van die aantijgingen tegen Trump dan tegen een Afrikaanse dictator.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie