Noord-Korea

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Ariel »

Uitgehongerd leger Noord-Korea wil niet vechten, maar eten

Het Noord-Koreaanse leger oefent op een lege maag. Dit stelt de Japanse journalist en documentairemaker Jiro Ishimaru in The Guardian. Het regime investeert in wapenprogramma’s terwijl een ernstige hongersnood dreigt. ,,Er zijn teveel soldaten om te voeden en er is teveel corruptie onder de officieren.”

Ishimaru onderhoudt een uitgebreid netwerk met Noord-Koreaanse burgerjournalisten die informatie naar buiten smokkelen via illegale Chinese mobieltjes. ,,Er is weinig eten en de officieren eisen grote porties op om te verkopen op de zwarte markt. Daardoor blijft er weinig over voor de gewone soldaten.'' Hoewel er veel wordt gesproken over een oorlog met Amerika, is het leger volgens Ishimaru’s bronnen totaal niet in staat om te vechten.

De soldaten zijn niet de enigen die honger lijden. Noord-Korea is deze zomer getroffen door ernstige droogte. Veel gewassen overleefden die niet en het voedselgebrek wordt steeds erger. Volgens een recent rapport van de Verenigde Naties dreigt een ernstige hongersnood en is bijna de helft van de bevolking ondervoed.

Jiro Ishimaru
De rakettesten van dictator Kim Jong-un helpen niet bepaald om de crisis te beteugelen. De Noord-Koreaanse economie wordt hard getroffen door internationale sancties. Volgens Ishimaru gaan daardoor veel banen verloren, wat het moeilijker maakt voor burgers om aan eten te komen. De VN heeft 5,3 miljoen euro beschikbaar gesteld voor noodvoedselhulp, maar gaf eerder dit jaar al aan dat de sancties en de diplomatieke spanningen tussen Noord-Korea en Amerika hulpverlening steeds moeilijker maken.

Volgens de documentairemaker is het geen toeval dat Noord-Korea de afgelopen maanden de confrontatie opzoekt. Hij is bang dat de problemen van gewone burgers in het lawaai verloren gaan. ,,Dit is precies wat Kim Jong-un wil. Hij wil sterk overkomen en het idee geven dat hij en het volk één zijn. Dat rellen uitblijven bij deze honger, kan alleen in Noord-Korea.''

Ondanks de dreigende ramp lijkt het land niet van plan zijn wapenprogramma op te geven. Volgens een bericht van de Noord-Koreaanse staatsmedia heeft Kim Jong-un namelijk opdracht gegeven betere raketten te maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Uitgehongerd leger Noord-Korea wil niet vechten, maar eten
Onzin. Een eigenzinnige aanname van een oriëntaalse spleetoog journalist die afstamt uit een traditie van blindelingse navolging en adoratie van de god van de natie. Ook de hongerige soldaten in Noord-Korea gaan door het vuur voor hun grote leider. Net zoals de Nederlanders. Wat moeten ze anders? En AD neemt dit klakkeloos over zonder eigen commentaar. Beziet de Nederlanders! Zij krijgen de kans op Change door op de PVV te stemmen en moslims de duimschroeven aan te draaien. Maar nee hoor. Men gaat voor de grote leider en leugenaar Rutte.

De bevolking van Nederland wil niet zijn kiesrecht optimaal gebruiken, maar (meer en meer) islam, moslims en islamitisch terrorisme tolereren. Eten doet er niet aan toe.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

Raket Noord-Korea vliegt over Japan en landt in zee

Gepubliceerd: 28 augustus 2017

Afbeelding

Een Noord-Koreaanse raket heeft dinsdagochtend (lokale tijd) het luchtruim van Japan geschonden. Het projectiel is in de Japanse Zee terechtgekomen.

Japan heeft niet geprobeerd de raket neer te halen. De regering gaf een waarschuwing (J-Alert) af omdat het projectiel in de richting ging van het noorden van Japan.

De Japanse premier Shinzo Abe heeft in een eerste reactie gesteld dat zijn regering er alles aan doet om de bevolking te beschermen. Hij is met de rest van zijn regering bij elkaar voor spoedoverleg, en riep de Verenigde Naties op de druk op Noord-Korea verder op te voeren.

Volgens de Japanse zender NHK is de raket in drie stukken gebroken. De projectielen zouden uiteindelijk 1.180 kilometer vanaf het noordelijke eiland Hokkaido in zee zijn gestort. Via het waarschuwingssysteem zijn Japanse burgers in de regio gewaarschuwd om voorzorgsmaatregelen te treffen.

Zuid-Korea
Het Zuid-Koreaanse leger meldt dat de raket, waarvan nog niet bekend is om welk type het gaat, een afstand van 2.700 kilometer aflegde en een hoogte van ongeveer 550 kilometer bereikte. Hij zou zijn gelanceerd in de buurt van de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang.

Het Amerikaanse Pentagon benadrukt dat er nooit een gevaar voor de Verenigde Staten is geweest.

Zaterdag lanceerde Noord-Korea drie korteafstandsraketten aan de oostkust van het land. Volgens het Amerikaanse leger zijn die tests mislukt en explodeerden de ballistische raketten in de lucht en eentje vrijwel direct bij de lancering. In juli testte Noord-Korea een intercontinentale ballistische raket, die volgens deskundigen mogelijk een afstand van tienduizend kilometer kan afleggen.

http://www.nu.nl/noord-korea/4898720/ra ... n-zee.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door King George »

Afbeelding

Naar het zuiden gericht zou dit projectiel dus al tot Guam kunnen komen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Japan heeft niet geprobeerd de raket neer te halen. De regering gaf een waarschuwing (J-Alert) af omdat het projectiel in de richting ging van het noorden van Japan.
Nou nou nou . . . En gij gelooft dit?

Het eerste dat ik dacht toen ik hoorde over de raket die over Japan vloog - het was toch Japan? Nou dan! - waarom is die raket niet neergehaald? Waarom dacht ik dit? Omdat je niet ongevraagd en zonder toestemming boven andermans grondgebied mag vliegen. En al zeker niet met een raket waarvan je niet weet of die wel of geen atoomkop heeft. Provocatie in optima forma. De slappe anti-Noord-Korea wereld stond erbij en keek ernaar. Een enorme smakelijke vernedering en afgang van jewelste. Niet te verhapstukken! Als ik godverdomme door het rode licht heen rijd, krijg ik een fikse bon. Niet betalen? Dan word ik opgehaald door de politie en kan ik de cel in. Van dit soort berichten word ik kotsmisselijk.
. . . omdat het projectiel in de richting van het noorden van Japan vloog.
Dus dan is er niks aan de hand? Als je maar rechts houdt in het luchtverkeer. [icon_lol.gif] Ik kreeg geen bekeuring omdat op het moment van door het rode licht rijden er geen politie voorhanden was of een flitspaal die dienst weigerde.

Mijn conclusie in deze strontvervelende kermis tragedie? Japan was niet in staat om een doelgerichte anti-raket af te schieten. En de VS ook niet! Wat een afgang! Wat een blamage!

Als de Noord-Koreaanse raket uit de lucht was geschoten, zal zoiets waarschijnlijk nooit meer voorvallen. Een bericht met garantiezegel aan de Koreaanse leider is verder afdoende: "Nooit meer doen klootzak, want de volgende keer gaat je kop eraf!"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door King George »

Dan is Iron Drome toch wel een knap staaltje techniek.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

Flashback 1994: President Clinton kondigde trots einde kernwapens Noord Korea aan

Xander, 03-09-2017

Afbeelding
De kernproef die Noord Korea vanochtend uitvoerde duidt op een krachtige bom met een sterkte van 1 megaton, voldoende om een complete metropool in één klap totaal te vernietigen, of een half continent met een EMP voorgoed in het duister te hullen. (Afbeelding: (3)).

Andere, recente verdragen die eveneens kapitale blunders lijken te zijn: kernverdrag met Iran, associatieverdrag met Oekraïne, migrantenverdrag met Turkije

Kort nadat Noord Korea beelden vrijgaf waaruit zou moeten blijken dat het land een waterstofbom heeft gebouwd, zette het vanochtend die bewering kracht bij door een nieuwe kernproef uit te voeren, die de krachtigste van het regime ooit was. De aardbeving die de ondergrondse proef veroorzaakte was 10 x tot 20 x sterker dan die na de test van nog maar een jaar geleden (4), en duidt op een kernbom met een kracht van ongeveer 1 megaton – wat inderdaad een waterstofbom zou kunnen zijn die tot 100 x krachtiger was dan de bom die op Hiroshima werd gegooid. Terwijl de hele internationale gemeenschap Noord Korea voor de zoveelste keer scherp veroordeelt, blikken we even terug naar 1994, toen president Bill Clinton trots een verdrag met Pyongyang aankondigde, dat volgens hem een einde zou maken aan het nucleaire programma van de Stalinistische dictatuur.

‘Ik wil graag iets zeggen over het raamwerk met Noord Korea dat ambassadeur Delucci vanochtend ondertekende,’ zei president Bill Clinton in 1994. ‘Dit is een goede deal voor de VS. Noord Korea zal zijn nucleaire programma bevriezen en daarna ontmantelen. Zuid Korea en andere bondgenoten zullen beter worden beschermd. De hele wereld zal veiliger zijn nu we de verspreiding van kernwapens vertragen.’

Kim Jong-ils Clinton was Hitlers Chamberlain
De president, die onder ede loog over zijn buitenechtelijke relaties en daar nog mee weg kwam ook, werd niet door iedereen toegejuicht. Richard Perle, destijds voorzitter van het Defense Policy Board, een burger-adviescommissie van het Pentagon, was zeer kritisch over Clintons beleid ten aanzien van Noord Korea. In 2003 noemde hij het raamwerk verdrag uit 1994 zelfs ‘afpersing’: ‘De basis structuur van de verhoudingen in het Raamwerk Verdrag is er een tussen een afperser en iemand die deze afpersers betaalt.’

Perle herinnerde Clinton eraan dat die in 1993 zelf nog had gezegd dat ‘we maar wat aan het doen zijn met Noord Korea, en we hen paaien met zwakke diplomatie.’ De voorzitter van de adviescommissie waarschuwde dat de toenmalige Noord Koreaanse dictator Kim Jong-il dat verdrag zou blijven uitbuiten om zijn nucleaire programma verder te ontwikkelen – precies wat er is gebeurd. (1)

Clintons slappe en eenzijdige overeenkomst met Noord Korea kan wel eens een net zo grove inschattingsfout blijken als het beruchte verdrag dat de Britse leider Neville Chamberlain met Adolf Hitler sloot. ‘Peace in our time!’ was zijn belofte – tot ongeveer een jaar later de Tweede Wereldoorlog uitbrak met de Nazi aanval op Polen.

Recente voorbeelden van verdragen die eveneens kapitale blunders lijken te zijn:

* President Obama’s kernverdrag met Iran, dat in ruil voor het opheffen van de sancties beloofde om zijn uraniumverrijking te stoppen. Alleen: de controle op de belangrijkste installaties mag Iran zélf uitvoeren (een typisch ‘wij van wc eend...’ geval). Ook mag Iran een groot aantal verrijkingscentrifuges die zogenaamd ‘buiten dienst’ werden gesteld, gewoon behouden. Bovendien schond Iran dat verdrag al talloze malen door grote hoeveelheden wapens aan te schaffen en diverse, in het verdrag verboden testen uit te voeren met ballistische raketten.

* Het associatieverdrag met Oekraïne, dat door de Nederlanders in een referendum werd afgewezen, maar door het kabinet Rutte toch ondertekend werd, inclusief het storten van miljarden euro’s naar het totaal failliete land, iets waarvan Rutte had beloofd dat dit nooit zou gaan gebeuren. Ook betekent dit verdrag wel degelijk een opmaat naar het EU- en NAVO lidmaatschap, zoals het regime in Kiev trots aankondigde, en daarmee een sterk verhoogd risico op het uitbreken van een grote oorlog met Rusland.

* Het migrantenverdrag met Turkije. Zelden heeft de EU zich ooit zo laten belazeren als met dit nepverdrag. In ruil voor miljarden euro’s beloofde Ankara de migrantenstroom naar Europa te beteugelen. Dat gebeurde slechts tijdelijk. De Turkse dictator misbruikte het verdrag vervolgens om Europa bij tal van gelegenheden te chanteren, zodat de EU hem ongestoord een false-flag staatsgreep liet plegen, dat hij aangreep om zo’n 150.000 politieke tegenstanders op te pakken of te ontslaan. Bovendien bleek dat Erdogan geheime afspraken met bondskanselier Rutte en premier Rutte had gemaakt voor het opnemen van nog eens een half miljoen extra moslimmigranten in onze landen, bovenop de 5 miljoen die al aan Turkije waren beloofd, en die tussen nu en 2022 hierheen zullen komen.

Als beloning voor dit voor Europa extreem ongunstige verdrag hoeven 80 miljoen Turken geen visum meer aan te vragen om naar Europa te reizen. Nota bene diplomaten van de EU zelf karakteriseerden deze afspraken als een ‘grote gok’, ‘enorme fout’, ‘politiek bedrog’ en een ‘nachtmerrie’ die ‘de zelfvernietiging van Europa’ zal betekenen.

Xander

(1) Arutz 7
(2) Zero Hedge
(3) Afbeelding: NK News via Zero Hedge
(4) Ynet News

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -Korea-aan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

Minister Defensie VS dreigt Noord Korea met totale vernietiging

Xander, 03-09-2017

Afbeelding

De Amerikaanse minister van Defensie Jim Mattis heeft zojuist bijna expliciet gedreigd om Noord Korea totaal te vernietigen. De almaar hoger oplopende oorlogsretoriek is het gevolg van de kernproef die Noord Korea vanochtend hield met –zo goed als zeker- een waterstofbom. Omdat het land inmiddels ook heeft bewezen over intercontinentale raketten te beschikken, kan rustig worden gezegd dat er een levensgevaarlijke situatie op de wereld is ontstaan.

‘Iedere bedreiging van de VS of zijn gebieden, inclusief Guam, of onze bondgenoten, zal worden beantwoord met een massale militaire reactie,’ zei minister Mattis zojuist tegen enkele verslaggevers bij het Witte Huis. ‘We zijn niet op de totale vernietiging van een land, namelijk Noord Korea, uit, maar zoals ik al zei hebben we vele opties om dat te doen.’

Eerder vandaag had ook China de Noord Koreaanse kernproef ten strengste afgekeurd, en het regime in Pyongyang nogmaals opgeroepen om de VN resoluties te respecteren en ‘te stoppen met het maken van foute acties die de situatie verergeren.’

Het was de tweede keer dat Noord Korea de Chinese president Xi feitelijk voor schut zette, door wederom pal voor een grote topconferentie in China –nu van de BRICS landen- uitdrukkelijk tegen de zin van Beijing een kernproef uit te voeren.

Conclusie op Zero Hedge: ‘Het lijkt er welhaast op of Kim Jong-un smeekt om een dodelijke vergelding, niet alleen van Washington, maar ook van Beijing. Een dezer dagen zal hij absoluut zijn zin krijgen.’

Xander

(1) Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... rnietiging
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:.......

Afbeelding
Ondergrondse raketsilo in de VS.
Met dat ouwe ding gaat er weinig meer gebeuren Hans...
Het is een museumstuk: https://en.wikipedia.org/wiki/Titan_Missile_Museum icon_shh.gif

(niks vertellen, anders heeft Kut-Jong-Oen helemaal overal schijt aan....

Mahalingam schreef: Ik lees dat de vetkluif verslaafd is aan Zwitsere kaas. Dat opent mogelijkheden...
The tubby dictator has become hooked on Emmental - and appeared on TV with a swollen face and a limp at a recent ­ceremony in the capital Pyongyang
http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... ch-4277766
[/quote]

Van teveel Zwitserse kaas krijg je dus een dikke kop en een lamme poot.
Staat genoteerd... :unsure: :roll: :roll:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik snap iets niet. Of klopt er iets niet (meer)?

Lang geleden dacht ik dat het meest gevaarlijke wapen de lasergun was. Met een venijnachtige laserstraal werd zo maar een satelliet de ruimte uit geschoten. Of bestond er toen ook al fake-news? Nu schieten Noord-Koreaanse raketten als paddenstoelen uit de ruimte over Japan en omstreken heen.

Ik wil mij niet in de strijd mengen, maar ik zou Noord-Korea nog eenmaal de laatste waarschuwing geven en alvast een kleine atoombom laten vallen op onbebouwd terrein. Het moet niet gekker worden dat uncle Sam niet in staat is dat onbeduidende achterlijke misplaatste dwergstaatje in een dwangbuis te plaatsen. Moeten wij ons dan voor alles en nog wat tot Israël wenden om tot een oplossing te komen voor onze politieke probleemgevallen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pizzaman »

Si vic pacem, para bellum Hans - sommige mafkezen verstaan geen andere taal.
Ik heb dat in mijn schooltijd al uitgevonden, en dat geldt nog steeds.

Nee ik pis niet in brievenbussen, ik heb een trekhaak, daar sleur ik ze mee over de A7...
Soms is het ook nodig om bv. wanbetalers daaraan te herinneren. icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De ene raket is nog niet afgeschoten door Noord-Korea boven Japan of de andere volgt alras. En zo gaat het maar door. De frequentie waarmee Noord-Korea zijn raketprogramma voortvarend te werk laat gaan, neemt nu toch echt wel lachwekkende vormen aan voor mij. Zo bezie ik het tenminste, nu Trump als een grote lul en blaaskaak die in zijn onderbroek staat, niet eens in staat is een stijve van verlangen te krijgen om Noord-Korea te 'knuffelen'.

Wat nemen we werkelijk waar? Een zichzelf respecterende natie die over een hoogstaande technologische militaire macht beschikt, is niet in staat om de gelanceerde raketten van Noord-Korea, die boven verboden gebied voortgestuwd worden, neer te halen. De Noord-Koreaanse dictator heeft dit allang beseft. Hij is slim en heeft gelijk. Zorg dat je atoomwapens hebt en je telt mee en wordt gerespecteert. Hierdoor profileert Amerika zich, met aan het hoofd zijn president Trump, als het lachertje en onbeholpen zielige nutteloze jongetje en grootste praatjesmaker van de klas.

Kim Jong-un lacht zich rot en amuseert zich kostelijk. Tezamen met Hans van de Mortel.

Net zoals Vietnam de arrogante VS de les las, zo heeft ook Kim Jong-un, Amerika met Donald Trump in zijn hemd gezet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De eerste klap is een daalder (God is immers met ons) waard.

Aangezien de USA gebaseerd is op ongebreidelde kapitaalmachtswellust . . . zijn de verwachtingen hoog gespannen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

Noord-Koreaanse hackers stalen Zuid-Koreaanse oorlogsplannen

Geplaatst op 11 oktober 2017

Afbeelding
Kim Jong-un, staatsleider van Noord-Korea.

Blijkbaar is het Noord-Koreaanse hackers gelukt om geheime militaire documenten van de Zuid-Koreanen te stelen. Daaronder bevinden zich oorlog- en aanslagplannen. Deze zijn nu compleet waardeloos.

Terwijl het gewone Noord-Koreaanse volk grotendeels geen toegang heeft tot internet, ziet dat er bij de hackers van de Noord-Koreaanse regering anders uit. Volgens de BBC is het de hackers van de Noord-Koreaanse regering gelukt om uiterst gevoelige data van de servers van het Zuid-Koreaanse leger te stelen. De databeveiliging van het Zuid-Koreaanse leger is vermoedelijk dus niet erg groot geweest – of het heeft een mol binnen de eigen gelederen.

Volgens het bericht konden ze ongeveer 235 Gigabyte aan militaire documenten van het Defence Integrated Data Centre ontvreemden, met o.a. door de VS en Zuid-Korea gezamenlijk ontwikkelde noodplannen, berichten aan vooraanstaande commandanten van de beide landen en plannen van de Special Forces van Zuid-Korea om Kim Jong-un en de Noord-Koreaanse leiding uit de weg te ruimen.

De hack, die overigens al in september vorig jaar zou hebben plaatsgevonden, werd tot nu toe geheim gehouden om eerst eens uit te zoeken welke data er precies ontvreemd werden. Tot nu toe kon ongeveer 80% van de gestolen data geïdentificeerd worden. Daarmee zijn de plannen echter compleet waardeloos geworden, omdat men hier in Noord-Korea nu weet van heeft. Wellicht is dit echter ook een reden voor het feit waarom Zuid-Korea in de afgelopen maanden nogal terughoudend was voor wat betreft al die oorlogsplannen van de Amerikanen.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marco Maier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/10/11 ... gsplannen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

EMP-commissie adviseert Trump preventieve kernaanval op Noord Korea

Xander, 16-10-2017

Afbeelding
‘De volgende wereldoorlog zal worden begonnen met de ontploffing van een EMP bom boven de Verenigde Staten, gevolgd door een nucleaire uitwisseling en conventionele gevechten.’

‘Noord Korea kan met EMP aanval 90% van de Amerikaanse bevolking uitroeien’ – ‘Noord Korea bereidt nieuwe testlancering met raket die VS en Europa kan raken voor’

De voorzitter en stafchef van de Amerikaanse EMP-aanvalsdreiging commissie (CATUSEPA) hebben gewaarschuwd dat de Verenigde Staten worden geconfronteerd met een ‘doomsday’ scenario, bestaande uit een Noord Koreaanse EMP-aanval, waardoor binnen één jaar 90% van de Amerikaanse bevolking de totale chaos die uitbreekt niet zal overleven. De commissie geeft vooral de regering Obama de schuld van de huidige gevaarlijke situatie, omdat deze de capaciteiten van Noord Korea ‘ernstig heeft onderschat’. Het advies aan president Trump liegt er niet om: overweeg een preventieve militaire aanval, ook met kernwapens.

‘Irrationeel en krankzinnig’
Voormalig NASA raketwetenschapper James Oberg bezocht de lanceerbasis Sohae in Noord Korea, en zag daar uitgebreide maatregelen die worden genomen om te lanceren ruimteraketten te verbergen.

‘De angst is uitgesproken dat Noord Korea een kleine kernkop in een baan (om de Aarde) kan brengen, en deze boven de VS laat exploderen voor een EMP-aanval,’ schreef Oberg in een artikel eerder dit jaar. ‘Deze zorgen lijken extreem en zouden moeten wijzen op een irrationaliteit bij het regime (van Kim Jong-un) van astronomische omvang. Ik ben me gaan realiseren dat het meest beangstigende is dat precies zo’n mate van krankzinnigheid duidelijk zichtbaar is in hun ruimteprogramma.’

‘90% Amerikaanse bevolking binnen één jaar dood’
CATUSEPA voorzitter dr. William Graham en stafchef dr. Peter Vincent Pry wijzen tevens op de analyse van ambassadeur Henry Cooper, voormalig directeur van het Strategic Defense Initiative (SDI), en erkend topexpert op het gebied van ruimteraketten en –wapens. Cooper heeft herhaaldelijk gewaarschuwd dat de Amerikaanse raketafweersystemen uitsluitend gericht zijn op raketten die over de Noordpool komen, maar niet over de Zuidpool. En dat is precies de richting vanwaar een Noord Koreaanse satelliet met kernbom zal komen, mocht dictator Kim Jong-un inderdaad besluiten tot een EMP aanval op Amerika.

‘Het resultaat kan zijn dat het Amerikaanse elektriciteitsnet voor onbepaalde tijd wordt uitgeschakeld, waardoor tot 90% van alle Amerikanen binnen een jaar de dood zal vinden. De EMP Commissie concludeerde dit al 8 jaar geleden.‘

Grove inschattingsfouten regering Obama over kernmacht Noord Korea
Graham en Pry stellen daarom dat de VS zich dankzij de grove inschattingsfouten van de regering Obama tegenover de zeer ernstige acute dreiging van een nucleaire Noord Koreaanse EMP-aanval ziet gesteld, en onmiddellijk actie nodig is:

* Nog maar 6 maanden geleden dachten de meeste experts dat het Noord Koreaanse nucleaire arsenaal primitief was. Sommige academici beweerden dat het land maar 6 atoombommen had. Nu schatten de inlichtingendiensten dat aantal op 60.

* Nog maar 6 maanden geleden dachten de meeste experts dat de Noord Koreaanse ballistische raketten fake waren, of in ieder geval niet Amerika konden bereiken. Nu wordt gesteld dat deze raketten Denver en Chicago kunnen vernietigen, en misschien wel heel de VS kunnen raken.

* Nog maar 6 maanden geleden dachten de meeste experts dat Noord Korea nog heel ver weg van de ontwikkeling van een waterstofbom was. Nu lijkt het erop dat het land wel degelijk waterstofbommen heeft zoals de VS deze ook bezit.

* Nog maar 6 maanden geleden beweerden dezelfde experts dat Noord Korea niet in staat was om een nucleair wapen klein genoeg te maken om op een raket te kunnen monteren. Inmiddels stellen de inlichtingendiensten dat het land in staat is om met ICBM’s met kernkoppen Amerika (en daarmee ook Europa) aan te vallen.

Advies aan Trump: Overweeg preventieve aanval met kernwapens
Het advies van de EMP-commissie liegt er dan ook niet om: ‘Onze aanbeveling is dat de president EMP- of cyberaanvallen die het nationale elektriciteitsnet (kunnen) platleggen als het gebruik van massavernietigingswapens opvat, die preventieve Amerikaanse vergeldingsaanvallen met alle mogelijk middelen, inclusief kernwapens, rechtvaardigen.’ (1)

‘Nieuwe testlancering met raket die VS en Europa kan raken’
De Zuid Koreaanse media berichtten eergisteren dat de noorderburen een nieuwe lancering met een ballistische raket voorbereiden, vermoedelijk als reactie op een geplande gezamenlijke oefening met de Amerikaanse marine. Het vliegdekschip USS Ronald Reagan zal deze oefening leiden. Vorige week vrijdag kwam ook de nucleaire onderzeeër USS Michigan in de Zuid Koreaanse havenstad Busan aan. Een andere kernonderzeeër, de USS Tuscon, was daar net vertrokken.

Amerikaanse en Zuid Koreaanse militaire officials vermoeden dat Noord Korea een test gaat uitvoeren met de intercontinentale Hwasong-14 raket, de steden zoals San Francisco, Los Angeles en Denver kan vernietigen, en waarmee tevens heel Europa kan worden geraakt (2).

‘Noord Korea in een hoek gedrongen en zal WO-3 beginnen’
Robert Kelly schrijft voor The Strategic Culture Foundation dat de VS zijn bondgenoten Zuid Korea en Japan zal kwijtraken als Washington besluit Noord Korea zonder hun instemming aan te vallen, en het gevaar bestaat dat de Chinezen hun militaire verdrag met Noord Korea honoreren en militair tussenbeide komen (4).

De voormalige ‘groene baret’ special forces commando Jeremiah Johnson (pseudoniem) waarschuwt dat het regime van Kim Jong-un in een onhoudbare positie wordt gedrongen ‘waarin het geen andere keus heeft dan te vechten of te sterven, omdat een eervolle aftocht niet wordt toegestaan... Er komt een moment dat het in de hoek gedrongen Noord Korea gedwongen wordt om uit te halen. Dat is ongetwijfeld onderdeel van een groter plan. De prijs zal echter niet door de politici, maar door de burgerbevolking worden betaald.’

Zijn conclusie: ‘De volgende wereldoorlog zal worden begonnen met de ontploffing van een EMP bom boven de Verenigde Staten, gevolgd door een nucleaire uitwisseling en conventionele gevechten.’

Xander

(1) Daily Wire via Infowars
(2) Zero Hedge
(3) SHTFplan via Zero Hedge
(4) Strategic Culture Foundation via Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... oord-Korea
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Mahalingam »

Ondanks alles schijnen mensen in N-Korea toch af en toe lol te maken.
Dat wordt dus nu ook verboden.
'Kim Jong-un verbiedt zingen en drinken'
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un heeft bijeenkomsten waar wordt gezongen en gedronken verboden, zeggen Zuid-Koreaanse spionnen.
Hij zou daarmee willen voorkomen dat ontevredenheid over de gevolgen van de internationale sancties tegen het land tot acties leidt, aldus de spionagedienst NIS tegen het Zuid-Koreaanse parlement.
https://www.ad.nl/buitenland/kim-jong-u ... ~a3ecf413/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Mahalingam »

Wanneer de Leider als een God is, wat moet hij dan wel niet allemaal kunnen?
Hier zie je hem nadat hij een 2700 meter hoge berg heeft beklommen (of gewandeld?).
Een God heeft geen bergbeklimmers spullen nodig natuurlijk.

Afbeelding
De magische krachten van Kim Jong-un: van wonderkind tot weermagiër
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un heeft de kracht om het weer te kiezen. Dat beweert althans de staatszender van het land, KCNA. Het opvallende nieuws komt er nadat Kim Jong-un de berg Paektu heeft beklommen. Volgens de zender zijn de weersomstandigheden op de berg deze tijd van het jaar normaal gezien erg ruig, maar “de natuur was zo blij met de verschijning van de grote leider, dat het mooi weer heeft voorzien”. Het weer kunnen bepalen is trouwens niet de enige kracht van Kim.

De zender beweert dat Kim Jong-un “de man is die de natuur in handen heeft”.

Het is niet de eerste keer dat de staatszender Kim prijst met zijn ongelofelijke krachten of prestaties. Zelfs als klein jongetje was de leider al buitengewoon. Zo zou hij hebben leren autorijden toen hij drie jaar oud was. Kim Jong-un zou enkele jaren geleden ook, samen met archeologen, de schuilplaats van een mythisch dier gevonden hebben: de Qilin, ook wel de Chinese eenhoorn genoemd.

Vorig jaar nog werd de leider gevierd omdat hij geholpen heeft bij de creatie van een wondermiddel dat tegelijk aids, ebola, impotentie, hartziekten, verkoudheden én kanker geneest. Het medicijn zou patiënten ook meteen bestand maken tegen radioactiviteit.
Dat laatste zouden we tegenwoordig 'nepnieuws' noemen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/no ... ~a55dfa16/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Ariel »

Antistoffen in bloed van overlopers uit Noord-Korea doen vrees voor biologische wapens met dodelijke ziekte toenemen

Een Noord-Koreaanse soldaat die naar Zuid-Korea is kunnen overlopen, bleek antistoffen voor antrax in zijn bloed te hebben. Dit zou erop kunnen wijzen dat het land experimenteert met de infectieziekte als oorlogswapen. Dat melden Zuid-Koreaanse media.
Antrax of miltvuur is een dodelijke infectieziekte waarvan gevreesd wordt dat het kan gebruikt worden als biologisch wapen. Dat een van de overgelopen Noord-Koreaanse soldaten antistoffen in z’n lichaam had, doet vermoeden dat de man ofwel gevaccineerd werd tegen de infectieziekte of dat hij mogelijk aan antrax werd blootgesteld.

Eerder waren er al berichten dat Noord-Korea mogelijk aan het experimenteren is met biologische wapens om te testen of het mogelijk is kernkoppen met daarin antrax op intercontinentale raketten te installeren. Met de experimenten zou Noord-Korea onder andere willen nagaan of de antraxbacteriën de hoge temperaturen die vrijkomen wanneer raketten weer in de atmosfeer komen, kunnen overleven.

Volgens de Amerikaanse Nationale Veiligheidsstrategie van het Witte Huis heeft Noord-Korea intussen al miljoenen dollars uitgegeven aan nucleaire, chemische en biologische wapens. Daarbij werd ook gekeken naar hoe chemische en biologische wapens via raketten zouden kunnen gelanceerd worden. Ook de Japanse krant Asahi zegt op basis van een bron bij de Zuid-Koreaanse inlichtingendiensten dat Noord-Korea is begonnen met testen met antrax op raketten. Volgens Asahi heeft het Noord-Koreaanse regime tussen 2.500 en 5.000 ton aan chemische wapens op voorraad.

Noord-Korea zelf ontkent echter de ontwikkeling van biologische wapens. In een statement verwijst het Noord-Koreaanse regime naar de beweringen van de VS in 2003 dat Irak massavernietigingswapens zou bezitten, om daarna dat land binnen te vallen. Terwijl achteraf bleek dat er geen massavernietigingswapens of biologische wapens in Irak waren. Noord-Korea zegt ook wraak te nemen voor de beweringen van de VS dat het biologische wapens zou ontwikkelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik zag Noord-Korea baas Kim Jong-un een paar dagen geleden voor het eerst in een fraai kostuum zich presenteren op de Noord-Koreaanse tv. Het betrof een charme offensief richting Zuid-Korea. De twee zoeken voorzichtig toenadering. Helaas kan ik het tv-beeld niet vinden. Hij was gestoken in een degelijk neutraal vlot grijs kostuum. Het maakte een echte heer van hem. En daar bedoel ik niet de gelijkenis met Olie B. Bommel mee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Toch nog wat gevonden.
Kim Jong-un draagt ineens een westers maatpak met kekke bril – dat kan erop duiden dat hij zijn imago wil veranderen.

Afbeelding

Toen Kim Jong-un tijdens zijn nieuwjaarstoespraak de woorden uitsprak dat hij open staat voor de dialoog met Zuid-Korea over deelname aan de Olympische Winterspelen, waren sommige Noord-Korea-watchers met iets anders bezig: het kloffie van Kim.
Tijdens de op tv uitgezonden toespraak was de leider nu eens niet te zien in zijn normale, donkere Maoïstische pak – met het bovenste knoopje dicht.

Nee, de Noord-Koreaanse leider droeg een driedelig pak naar westerse modemaatstaven, in lichtgrijze pasteltint, met bijpassende stropdas en hippe bril met schildpadmotief. Hij liet ook zijn gebruikelijke speld achterwege, waarmee hij normaal een eerbetoon brengt aan zijn voorgangers Kim Il-sung en Kim Jong-il. Kim oogt relaxed. De nieuwe kleren van de keizer (grapje HvdM) leider zijn vermoedelijk zorgvuldig geselecteerd om Kim een wat “zachter, meer relaxed imago te geven”, schrijft persbureau Reuters.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Toch nog wat gevonden.
En hier weer in een ander pak. Deze foto is gisteren gemaakt. Kim heeft niet één nieuw pak gekocht, maar meerdere blijkt.

Afbeelding

En nog een nieuw pak. icon_thumbup.gif

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Pilgrim »

Noord-Korea dreigt de VS opnieuw met eerste atoomaanval

Geplaatst op 5 januari 2018

Afbeelding
Kim Jong-un: “Op mijn bureau staat de rode knop voor de nucleaire aanval tegen de VS.”

DE DERDE WERELDOORLOG ZOU VAN NOORD-KOREA UIT KUNNEN GAAN

Wie zich afvraagt wat Noord-Korea hem aangaat – dat is immers zo ver van Duitsland vandaan – toont zich een politieke analfabeet. Noord-Korea is zonder twijfel tegenwoordig de gevaarlijkste staat en, zoals het Cambodja van Pol Pot in de jaren 1975-1979 , voor de aldaar levende armzalige bewoners de Hel op Aarde.

Welnu, Cambodja was geen gevaar voor Europa of voor de wereldvrede. Maar Noord-Korea is het wèl.


Het bedreigt met zijn atoomwapens niet alleen de VS (de psychopathische leider van de staat Kim Jong-un meerdere malen richting Washington: “Wij zullen de VS verpulveren”), maar ook Zuid-Korea en Japan.

De agressie gaat ongetwijfeld uit van dit communistische land, dat in de Koreaanse Oorlog (25 juni 1950 – 27 juli 1953)arglistig Zuid-Korea overviel, honderdduizenden burgers afslachtte – en, op een nietig bruggenhoofd in het zuidwesten van het land na, Zuid-Korea in principe veroverd had.

De VN besloot de Noord-Koreanen militair en onder leiding van de VS (China en Rusland stonden aan de kant van Noord-Korea) weer terug te dringen naar het noorden. Wat een verschrikkelijke oorlog tot gevolg had, waaraan wederom twee miljoen burgers en honderdduizenden soldaten ten prooi vielen.

De gruwelijkheden van de communisten ten opzichte van de burgerbevolking waren dermate buitensporig dat hele Zuid-Koreaanse gezinnen zelfmoord pleegden – om maar niet in handen van de Noord-Koreanen te vallen.

De oorlog duurt tot op heden voort. Er is geen vredesverdrag – alleen maar een wapenstilstand.

Wie Noord-Korea ideologisch verdedigt, moet eens daarheen emigreren
Noord-Korea is zo’n beetje de absoluut beste bestemming voor alle linkse Duitsland-afschaffers, de hele Antifa en alle links-georiënteerde media-hoeren die het socialisme prijzen en de islam als “religie van de vrede” betitelen. Zij zullen daar snel vaststellen wat het betekent om in het socialistische “Paradijs” te leven.

Maar terug naar het gevaar dat Noord-Korea betekent voor de wereldvrede
Dit land is in principe in staat om door middel van zijn vloot van onderzeeërs nucleaire raketten naar de kust van Californië te brengen – en aldaar vanuit ieder punt de VS te bedreigen of te vernietigen.

Tegen dit gevaar is bijna geen kruid gewassen – en zo hebben de VS nu al kenbaar gemaakt dat ze mogelijk tot een eerste atoomaanval op Noord-Korea gedwongen zouden kunnen worden.

Dit zou China en Rusland op de been kunnen brengen. Beiden hebben meerdere keren kenbaar gemaakt dat ze zich bij een eerste aanval van de VS aan de kant van Noord-Korea zouden scharen. Wat dit betekent, is iedereen duidelijk, die 1 + 1 kan optellen: het zou een nucleaire wereldoorlog ontketenen.

Beide machten hebben echter ook gezegd dat ze niet zouden ingrijpen als Noord-Korea de agressor zou zijn. Maar of Washington het zich kan veroorloven eerst op miljoenen doden in de VS te wachten alvorens terug te slaan (en Noord-Korea binnen uren te vernietigen) – dat kan niemand beoordelen.

Een niet minder groot gevaar gaat uit van de verbreiding van de nucleaire technologie door Noord-Korea aan islamitische staten
De Hezbollah wil de atoombom, Erdogan wil hem, Iran wil hem ook – en Noord-Korea, financieel notoir aan de rand van de afgrond, verdient met de verkoop van zijn nucleair technologie miljarden, die het nodig heeft om zijn volledig over-gemilitariseerde staat te financieren. Geen ander land ter wereld heeft in verhouding tot zijn bevolking (24 miljoen inwoners) zoveel actieve soldaten onder de wapenen als dit kleine, maar uiterst gevaarlijke land:

De strijdkrachten ter land en in de lucht zijn intussen de op één na grootste in Azië na die van de Volksrepubliek China. Tezamen staan voortdurend meer dan een miljoen soldaten paraat.

De diensttijd bedraagt, afhankelijk van de legerafdeling, drie tot zeven jaar. De opleiding gaat vergezeld van een indoctrinatie, die het voor iedere soldaat van de KVA tot een heilige plicht maakt voor de verdediging van de volksrepubliek en de hereniging van het schiereiland en bevrijding van Zuid-Korea van de VS-troepen tot te laatst bloeddruppel te strijden.

https://aip-berlin.org/tag/sozialistisc ... m-il-sung/


Thans heeft de waanzinnige leider van deze despotische staat in zijn nieuwjaarstoespraak er, met de blik op Washington, over gesproken dat hij “een rode knop”op zijn bureau heeft staan, die, als hij die indrukt, de atoomaanval tegen de VS zou ontketenen. Trump kaatste terug dat hij er óók zo één zou hebben. Maar die zou veel groter zijn…

(Michael Mannheimer)

____________________________________________________

Trump tegen Kim Jong-un: “Die van mij is groter!”

De president van de VS, Donald Trump, heeft de uitspraak van het Noord-Koreaanse staatshoofd Kim Jong-un betreffende zijn “Atoomknop op het bureau” in een Twitter-bericht teruggekaatst.


“Laat iemand uit zijn verarmde en uitgehongerde regime hem er alsjeblieft over inlichten dat ook ik een atoomknop heb. Maar die is veel groter en machtiger dan die van hem, en mijn knop dóet het!”, aldus de president.

– Donald J. Trump (@realDonaldTrump 3 ??????2018 ?.
https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... wsrc%5Etfw


In zijn nieuwjaarsrede had het Noord-Koreaanse staatshoofd Kim Jong-un gesproken van een “atoomknop.” De gezamenlijke Verenigde Staten zouden thans binnen het bereik van de Noord-Koreaanse kernwapens liggen.

“Ik dreig niet. Men zou zich echter duidelijk moeten realiseren dat er een atoomknop op mijn bureau staat”, wendde de Noord-Koreaanse machthebber zich tot Washington.

De Amerikaanse VN-ambassadeur Nikki Haley had Noord-Korea gewaarschuwd voor een nieuwe rakettest.

“Ons bereiken berichten dat Noord-Korea mogelijk een nieuwe rakettest voorbereidt”, zei Haley dinsdag in New York. “Ik hoop, dat dat niet gebeurt. Maar voor het geval het toch gebeurt, moeten wij overgaan tot nog strengere maatregelen tegen het Noord-Koreaanse regime”, aldus Haley.

Want de VS zouden Noord-Korea nooit als atoommacht accepteren.

Bronnen: https://de.sputniknews.com/; https://de.news-front.info

Bron: https://michael-mannheimer.net

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/05 ... oomaanval/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hans van de Mortel: Atoombom op Noord-Korea

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Noord-Korea was de oorlog begonnen.

Zo ook in zijn tijd de vieze gore sadistische pedofiele Arabische profeet Mohammed. En zo ook Duitsland waarmee WO-II een aanvang nam. Hitler en zijn trawanten werden uiteindelijk met de verschroeide aarde grond gelijk gemaakt. Dat gebeurde ook in Korea. Uiteindelijk verloor Noord-Korea de wedstrijd en was weer geheel in handen van de beschaving. Toen greep het machtige China in en ontstond de situatie zoals wij die nu kennen. Er is een wapenstilstand, maar geen vrede. Dus een of meer atoombommen op Noord-Korea zou gerechtvaardigd zijn. Wat kan China dan doen? Weet ik niet. Maar in deze situatie is het normaal dat er ook op Zuid-Korea grote paddenstoelwolken zichtbaar worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie