Teva Teff

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teva Teff

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik vraag mij af wat FFI toch steeds zo aantrekkelijk maakt voor Teva Teff, alias Havannah Red.

Omdat hij misschien zijn muziekvoorkeuren hier kan droppen en niet ergens anders?



Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik vraag mij af wat FFI toch steeds zo aantrekkelijk maakt voor Teva Teff, alias Havannah Red.

Omdat hij misschien zijn muziekvoorkeuren hier kan droppen en niet ergens anders?
Dat vraag ik me ook af. Maar....Heeft Teva Teff dit filmpje zelf gemaakt, of vindt hij het een goed filmpje.

En wat een rare opmerking over je oom. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Ik vraag mij af wat FFI toch steeds zo aantrekkelijk maakt voor Teva Teff, alias Havannah Red.

Omdat hij misschien zijn muziekvoorkeuren hier kan droppen en niet ergens anders?
Dat vraag ik me ook af. Maar....Heeft Teva Teff dit filmpje zelf gemaakt, of vindt hij het een goed filmpje.

En wat een rare opmerking over je oom. :shock:
Mijn oom was Duitser en heette Karl. Ondanks dat hij christen was, moest hij in militaire dienst. Hij werd Stuka-piloot en overleed in 1941. Volgens wat mij verteld was, werd hij gebruikt als testpiloot en kwam daarbij om. Misschien bombardeerde hij in Polen. Ik weet het niet. Maar Teva T. schept er welbehagen in om mij daar steeds mee te confronteren alsof het mij ene malle moer kan schelen of wat uitmaakt. Teva T. is verzot op de Stuka, toen heb ik hem verteld over mijn oom in de veronderstelling dat dit hier op FFI een praatprogramma is. Of was het op Facebook? Wat maakt het uit. Laat die schijtluis zich liever onder zijn eigen naam presenteren in plaats van zo kinderachtig, achterbaks, minderwaardig, hypocriet en kakkerlak-achtig van zijn aanwezigheid kennis te geven.

Dat Teva T, alias Havana Club (overigens prima Cubaanse rum) een probleem heeft met zijn karakter, mag langzamerhand geen punt meer van discussie zijn. Als hij zich als een aangename leuke goser had gepresenteerd, was hij vast en zeker opgenomen in de vriendenkring van FFI. Dat een bepaald soort mensen sociaal niet mee kan komen en voor de rest als mislukkeling door het leven gaat, zien we bij de mislukte mensensoort moslims. Zou TT daar niet zijn heil bij kunnen zoeken, vraag ik mij telkenmale af? icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie