Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:In de eerste wereldoorlog diende hij in het leger, in wo2 als ziekenbroeder. Beide hoefde hij niet te doen maar hij deed het.
Beide deed ie omdat ie dan wellicht de heldendood zou sterven in plaats van zelfmoord te plegen zoals z'n broers.
Het was gewoon een labiele halve gare. Alleen filosoof (een luklkoekberoep) geworden omdattie rijke familie had en ze hem zielig vionden.
Maakt de indruk van een zelfingenomen kwast. Sloeg zijn beoordelaars voorde PhD op de schouders 'jullie zullen het toch wel niet begrijpen'...
Zwartmeer schreef:Trump houdt niet van mensen die zich krijgsgevangen laten maken. Zijn fans waarschijnlijk ook niet. Hij heeft liever mensen die zich niet laten pakken. Zijn fans waarschijnlijk ook. Daarom heeft ook gekozen voor beste manier om niet gepakt te worden. Gewoon, ondanks zijn enorme affiniteit met het leger, zorgen dat ie er niet in hoefde, hoewel hij wel de oproepen kreeg.
Ik geloof er geen bal van dat jij weet waar Trump van houdt of niet. De rest is ook speculatief gezwatel.
Zwartmeer schreef:Hij had waarschijnlijk niet de grootste sociale vaardigheden.
Hij mishandelde de leerlingen toen hij les gaf tussen beide wereldoorlogen.
Hij verdween vervolgens spoorloos anders had ie een psychologische evaluatie gehad.
Ik denk wel te weten hoe dat afgelopen zou zijn. Witte jas met heel lange mouwen, kamertje met gecapitonneerde muren.
Zwartmeer schreef:Een man met zo'n staat van dienst kraak jij af ten gunste van een laffe dienstweigeraar, een kakkerlak, die werkelijk nergens behalve voor zichzelf enig aantoonbaar nut heeft gehad.
Staat van dienst? Je hebt zeker het gedeelte vergeten dattie voor een apotheek bezorgde, maar de medicijne kwijtmaakte
en anders de patiënten er van probeerde te overtuigen ze vooral niet in te nemen.
Zwartmeer schreef:Dit is dus jouw geschiedvervalsing die je nodig hebt om de werkelijk van Trump dragelijk te maken.
Nee dit is jouw keuze om een ongelooflijke oetlul op te voeren die dan zogenaamd beter is dan Trump...
Zwartmeer schreef:Dat moet je hier niet te hard op zeggen, hoewel je wel gelijk kan hebben. Een boel mensen hier zien niks in psychologische termen als psychiatrisch neurotisch of zelfmoordneiging.
Neurotisch en zelfmoordneigingen zijn zeer overtuigend bewezen, ook in die tijd al.
Waarom kom je nou met zo'n halve gare aanzetten dan, er waren genoeg betere keuzes te maken.
Het is nou niet of JIJ voor je voorbeeld van 'oorlogsheld' de keus had tussen Trump of Hillary. :greeting2:

Beste Zwartmeer, je zwaait met een soort vlag als protest, OK, kan ik begrijpen, Trump is ook niet de beste,
maar dan blijkt de stok te bestaan uit een zesdehands dildo en de vlag uit een met stront bevlekte onderbroek.
En dat snap ik dan weer helemaal niet. Waarom kom je aan zetten met die halve gare filosoof?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Je hebt iets islamitisch in je denken. De islam gaat ook uit van onveranderlijkheid. Het wijst daarmee ook wetenschap af daar niet een vastgegeven weergeeft. Vroeger zeiden de geleerden dat de zon om de aarde draaide, en zeggen ze dat de aarde om de zon draait. Wat moet je met zulke onzin?
Jij gaat er blijkbaar van uit dat psychologie, sociologie e.d. wetenschappen zijn. Maar dat zijn ze helemaal niet, dat soort tijdsverdrijf heeft meer weg van voodoo en geesten oproepen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Je hebt iets islamitisch in je denken. De islam gaat ook uit van onveranderlijkheid. Het wijst daarmee ook wetenschap af daar niet een vastgegeven weergeeft. Vroeger zeiden de geleerden dat de zon om de aarde draaide, en zeggen ze dat de aarde om de zon draait. Wat moet je met zulke onzin?
Jij gaat er blijkbaar van uit dat psychologie, sociologie e.d. wetenschappen zijn. Maar dat zijn ze helemaal niet, dat soort tijdsverdrijf heeft meer weg van voodoo en geesten oproepen.
Als jij een vliegmaatschappij hebt en leidt, op jouw kosten, een kleine 5 ton, piloten op, ga je die eerst dan ook psychologisch testen, of neem je iedereen aan die zich aanmeldt en ziet wel wat ervan komt?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:In de eerste wereldoorlog diende hij in het leger, in wo2 als ziekenbroeder. Beide hoefde hij niet te doen maar hij deed het.
Beide deed ie omdat ie dan wellicht de heldendood zou sterven in plaats van zelfmoord te plegen zoals z'n broers.
Dat is pure speculatie welke puur en alleen bedoel is om het beeld van een lafbek als Trump nog enigszins overeind te houden.
Zwartmeer schreef:Trump houdt niet van mensen die zich krijgsgevangen laten maken. Zijn fans waarschijnlijk ook niet. Hij heeft liever mensen die zich niet laten pakken. Zijn fans waarschijnlijk ook. Daarom heeft ook gekozen voor beste manier om niet gepakt te worden. Gewoon, ondanks zijn enorme affiniteit met het leger, zorgen dat ie er niet in hoefde, hoewel hij wel de oproepen kreeg.
Ik geloof er geen bal van dat jij weet waar Trump van houdt of niet. De rest is ook speculatief gezwatel.
Zwartmeer schreef:Hij had waarschijnlijk niet de grootste sociale vaardigheden.
Hij mishandelde de leerlingen toen hij les gaf tussen beide wereldoorlogen.
Hij verdween vervolgens spoorloos anders had ie een psychologische evaluatie gehad.
Ik denk wel te weten hoe dat afgelopen zou zijn. Witte jas met heel lange mouwen, kamertje met gecapitonneerde muren.
Nope! Hij heeft een leerling wat al te hardhandig aangepakt dat is alles. In mijn schooltijd werd ook gewoon geslagen en ik denk dat ik recordhouder klappen krijgen van mijn lagere school ben. Doe het gedrag van leraren uit een tijd van andere normen en waarden niet af als sadisme.
Zwartmeer schreef:Een man met zo'n staat van dienst kraak jij af ten gunste van een laffe dienstweigeraar, een kakkerlak, die werkelijk nergens behalve voor zichzelf enig aantoonbaar nut heeft gehad.
Staat van dienst? Je hebt zeker het gedeelte vergeten dattie voor een apotheek bezorgde, maar de medicijne kwijtmaakte
en anders de patiënten er van probeerde te overtuigen ze vooral niet in te nemen.
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Maar dit is altijd nog beter dan het door een stabiele genie opzetten van een universiteit.
Zwartmeer schreef:Dit is dus jouw geschiedvervalsing die je nodig hebt om de werkelijk van Trump dragelijk te maken.
Nee dit is jouw keuze om een ongelooflijke oetlul op te voeren die dan zogenaamd beter is dan Trump...
Om je lieve Trump te redden moet ie je iedereen tot een oetlul degraderen. De enige leider/president van een volk waar ik Trump mee zou willen vergelijken is Mohammed. Beide zijn/waren vrouwengekken, totaal belust op rijkdom, en tolereerden geen enkele kritiek. Trump heeft problemen met de media die hij het liefst verboden ziet worden. Mohammed liet de aan 1 oog blinde dichter Afuk, die grappige gedichtjes over hem maakte, een pijl is zijn goede oog schieten. Dit nadat Mo toestemming had gegeven om de man met een leugen te benaderen. Liegen mag dus volgens de islam, Trump doet niks anders dan liegen. Face it, op heel veel vlakken toont Trump zich een natuurlijke islamiet!

En nogmaals, Wittgenstein was een grootheid! Hoe je hem ook probeert te Trumpen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pizzaman schreef:
Zwartmeer schreef:Hij had waarschijnlijk niet de grootste sociale vaardigheden.
Hij mishandelde de leerlingen toen hij les gaf tussen beide wereldoorlogen.
Over leerlingen gesproken, zowel Trump als Wittgenstein hadden leerlingen! In het universitaire onderwijs nog wel. Voor Trump zal zijn universiteit wel een gift aan het Amerikaanse volk, waar ie zo van houdt, zijn geweest. Dit was de manier van mr America first om iets terug te geven aan het land dat hem zoveel heeft gegeven.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb nog even een aanvulling op deze fantastische quote van mezelf. Van Trump heb ik geleerd vooral niet bescheiden te zijn, is nergens goed voor, en DT-fans houden daar zeker niet van.
De enige leider/president van een volk waar ik Trump mee zou willen vergelijken is Mohammed. Beide zijn/waren vrouwengekken, totaal belust op rijkdom, en tolereerden geen enkele kritiek. Trump heeft problemen met de media die hij het liefst verboden ziet worden. Mohammed liet de aan 1 oog blinde dichter Afuk, die grappige gedichtjes over hem maakte, een pijl is zijn goede oog schieten. Dit nadat Mo toestemming had gegeven om de man met een leugen te benaderen. Liegen mag dus volgens de islam, Trump doet niks anders dan liegen. Face it, op heel veel vlakken toont Trump zich een natuurlijke islamiet!
Ik wil nog toevoegen dat zowel Trump als Mohammed beide de kenners bij uitstek zijn van godswoord. Niemand leest meer in de bijbel dan Trump en god houdt zich ook nog eens persoonlijk met hem bezig daar hij DT de beste job-creating president ooit heeft gemaakt. Hij is een soort uitverkorene. Dat zal wel door zijn geweldige karakter eigenschappen komen. Net als bij Mohammed, doch die schrijf ik toch nog ietsje hoger bij god aan.

Er zit een hoop Mo in Do!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Scarlatti »

King George schreef:Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Hear Hear!

https://www.hannity.com/media-room/hann ... -examined/

HANNITY: The Mainstream Media Should Have Their Own HEADS EXAMINED
posted by Hannity Staff - 1 hour ago
Speaking on his opening monologue on ‘Hannity’ Tuesday night, Sean called-out the destroy-Trump media over their breathless obsession with the President’s fitness for office; saying they simply couldn’t believe Trump’s “excellent” health report.

“The corrupt, Trump-hating news media, they’re dusting off their tin-foil hats, fueling up their black helicopters, and are running absolutely wild with their baseless conspiracy theories about President Trump and his great health report,” said Sean.

“Dr. Ronny Jackson, he briefed the media on the result of the President’s extensive medical exams. What did he find? A President in excellent health […]

Of course, this did not fit the media and their preconceived fake-news narrative that President Trump is crazy,” he added.

“They have so convinced themselves in their little bubble, endless hours of speculation, that the President wasn’t fit for office.

So, the press conference continued to go off the rails,” Hannity said.

“Never before has a doctor been asked about things like the President’s twitter use,
his television habits, how many scoops of ice cream he has for dessert.”

“Members of the media, they should have their own heads examined. They’re like addicts, the only thing that gives them their fix is attacking the President minute by minute,” he added.
Watch Sean’s opening monologue above.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Ik kan net zo goed zeggen dat jij vermoeiend bent. Ik zie in Trump niet de messias. Lees zijn fantastische speech over de islam in Saoedi Arabië nog maar eens na. Als ik zonder het te zeggen de argumenten uit die speech hier ga herhalen en verdedigen dan zou je zeggen dat ik gek geworden ben! Believe me!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Scarlatti »

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... i9rHEQCGZ0

Fox News
Gepubliceerd op 16 jan. 2018

The extensive medical exams found that the president is in excellent health, while also finding that Trump did well on a cognitive test and has perfectly normal neurological function.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:
King George schreef:Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Hear Hear!

https://www.hannity.com/media-room/hann ... -examined/

HANNITY: The Mainstream Media Should Have Their Own HEADS EXAMINED
posted by Hannity Staff - 1 hour ago
Speaking on his opening monologue on ‘Hannity’ Tuesday night, Sean called-out the destroy-Trump media over their breathless obsession with the President’s fitness for office; saying they simply couldn’t believe Trump’s “excellent” health report.

“The corrupt, Trump-hating news media, they’re dusting off their tin-foil hats, fueling up their black helicopters, and are running absolutely wild with their baseless conspiracy theories about President Trump and his great health report,” said Sean.

“Dr. Ronny Jackson, he briefed the media on the result of the President’s extensive medical exams. What did he find? A President in excellent health […]

Of course, this did not fit the media and their preconceived fake-news narrative that President Trump is crazy,” he added.

“They have so convinced themselves in their little bubble, endless hours of speculation, that the President wasn’t fit for office.

So, the press conference continued to go off the rails,” Hannity said.

“Never before has a doctor been asked about things like the President’s twitter use,
his television habits, how many scoops of ice cream he has for dessert.”

“Members of the media, they should have their own heads examined. They’re like addicts, the only thing that gives them their fix is attacking the President minute by minute,” he added.
Watch Sean’s opening monologue above.
Het is heel opvallend hoe gemakkelijk men de psychologie afwijst als het niet uitkomt alswel het aanhaalt als het wel uitkomt. Hanitty is het aanhoren niet waard. Hannity is een Trump-lakei die er voor betaald wordt hem aardig te vinden. Overal waar Trump niet betaalt is het nieuws over hem negatief.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:
King George schreef:Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Ik kan net zo goed zeggen dat jij vermoeiend bent. Ik zie in Trump niet de messias. Lees zijn fantastische speech over de islam in Saoedi Arabië nog maar eens na. Als ik zonder het te zeggen de argumenten uit die speech hier ga herhalen en verdedigen dan zou je zeggen dat ik gek geworden ben! Believe me!
Ik zie in Trump ook bepaald niet de messias. Het is een schande dat Amerika niks beters heeft als president.
Echter jouw gefantaseer over een labiele filosoof, da's nou precies de reden dat Trump er zit.
Omdat het alternatief nog veel erger was. kennelijk had jij liever Hillary gehad, en da's rampzalig.

Je ziet het kennelijk niet als de keus tussen een vag-douche en een turd-sandwich.
Daarom kom je steeds weer aan met je douche.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Nu kan niemand meer zeggen het niet geweten te hebben welke media links en anti-Amerikaans zijn.



Donald Trump kondigt winnaars 'Fake News Awards' aan

Afbeelding
Foto: AFP

Gepubliceerd: 18 januari 2018 04:58
Laatste update: 18 januari 2018 05:04


De Amerikaanse president Donald Trump heeft de winnaars van zijn eigen "Fake News Awards" bekendgemaakt op de site van de Republikeinse partij.

Onder andere The New York Times, CNN en The Washington Post hebben meerdere awards "gewonnen". Trump zou het eerst op 8 januari bekendmaken, maar stelde dat uit tot 17 januari.

Een paar voorbeelden die een "prijs" hebben gewonnen zijn een bericht van The New York Times dat de beurzen nooit meer zouden herstellen na de winst van Trump in de presidentsverkiezingen en een bericht van CNN over voormalig staflid van Trump Anhony Scaramucci die een ontmoeting met een Rus zou hebben gehad.

Volgens NBC, overigens niet genoemd op de lijst van Trump, vloog de site van de Republikeinse partij direct uit de lucht nadat de president de link op Twitter had gezet.
Positief
Onder de lijst op de website stond een lijst met zaken die Trump heeft bereikt als president. Daar staan onder andere het erkennen van Jeruzalem als hoofdstad van Israël en de groei van de economie op.

Na de tweet over de "Fake News Awards" plaatste de president ook nog een bericht over positieve media. "Ondanks veel corrupte en oneerlijke media, zijn er ook veel verslaggevers die ik respecteer. Ook is er veel goed nieuws voor het Amerikaanse volk om trots op te zijn."
Senatoren
Woensdag lieten meerdere senatoren weten dat de houding van Trump tegenover de media onacceptabel is. Republikeinse senator Jeff Flake vergeleek het zelfs met Jozef Stalin, de voormalig leider van de Sovjet-Unie.

"Stalin gebruikte de term 'vijand van het volk' voor alle mensen die hij uit de weg wilde ruimen, Trump gebruikt het voor onze media", aldus Flake.

John McCain liet in een opiniestuk in The Washington Post weten dat dictators een voorbeeld nemen aan Trump. "Hij blijft de integriteit van onze journalisten en nieuwsmedia aanvallen. Onderdrukkende regimes nemen dit gedrag over."


Nu.nl
Laatst gewijzigd door King George op do jan 18, 2018 11:39 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Als jij een vliegmaatschappij hebt en leidt, op jouw kosten, een kleine 5 ton, piloten op, ga je die eerst dan ook psychologisch testen, of neem je iedereen aan die zich aanmeldt en ziet wel wat ervan komt?
Psychologische testen zijn onzin, alleen al omdat die zo doorzichtig zijn dat iedereen met een gemiddelde intelligentie direct ziet wat het "gewenste" antwoord is. Stel dat ik piloot wil worden en de vraag wordt mij gesteld je Marokkaanse co piloot roept allah akhbar!, duwt de neus van het vliegtuig omlaag en wil het laten neerstorten op de Efteling wat ga jij doen ? Ik zou antwoorden dat zal niet gebeuren want ik stijg niet op met een moslim als co piloot dan weet ik zo dat ik niet zal aangenomen worden wegens niet politiek correct. Hoewel het wél het enige juiste antwoord is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Het is heel opvallend hoe gemakkelijk men de psychologie afwijst als het niet uitkomt alswel het aanhaalt als het wel uitkomt.
Wie zijn "men" ? Psychologie is nep wetenschap die eigenlijk nog maar een paar decennia bestaat .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Het is heel opvallend hoe gemakkelijk men de psychologie afwijst als het niet uitkomt alswel het aanhaalt als het wel uitkomt.
Wie zijn "men" ? Psychologie is nep wetenschap die eigenlijk nog maar een paar decennia bestaat .
Jij bent ook men.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Scarlatti »

While the media spent 90% of the time focused on negative coverage or fake news, the President has been getting results:

1. The economy has created nearly 2 million jobs and gained over $8 trillion in wealth since the President’s inauguration.

2. African Americans and Hispanics are enjoying the lowest unemployment rate in recorded history.

3. The President signed historic tax cuts and relief for hardworking Americans not seen since President Reagan.

4. President Trump’s plan to cut regulations has exceeded “2 out for every 1 in” mandate, issuing 22 deregulatory actions for every one new regulatory action.

5. The President has unleashed an American energy boom by ending Obama-era regulations, approving the Keystone pipeline, auctioning off millions of new acres for energy exploration, and opening up ANWR.

6. ISIS is in retreat, having been crushed in Iraq and Syria.

7. President Trump followed through on his promise to recognize Jerusalem as the capital of the State of Israel and instructed the State Department to begin to relocate the Embassy.

8. With President Trump’s encouragement, more member nations are paying their fair share for the common defense in the NATO alliance.

9. Signed the Veterans Accountability and Whistleblower Protection Act to allow senior officials in the VA to fire failing employees and establishes safeguards to protect whistleblowers.

10. President Trump kept his promise and appointed Associate Justice Neil Gorsuch to the U.S. Supreme Court.

https://gop.com/the-highly-anticipated- ... ws-awards/
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Jij bent ook men.
Nee. Ik wijs psychologie af als zijnde een onzin-wetenschap, in welke richting ze ook gebruikt wordt. Er zijn nog andere fake-wetenschappen : sociologie, criminologie , taalkunde, theologie etc. Best zou zijn die helemaal af te schaffen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Jij bent ook men.
Nee. Ik wijs psychologie af als zijnde een onzin-wetenschap, in welke richting ze ook gebruikt wordt.
Vroeger hadden wij in ons verpleeghuis een bezoeker die psychologen niet zag zitten. Die meneer zei altijd tegen mij...Meisje...Loog is een bijtende stof...Vergeet dat nooit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Je begint vermoeiend te worden, Zwartmeer. Waar is de tijd gebleven dat je nog realist was en zij aan zij met de Nederlanders tegen de Islam vocht?
Wanneer Zwartmeer zijn Trumpofobie even wil parkeren en niet Mohammed boven Trump op de eerste plaats wil stellen, maar verworvenheden zoals vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst, democratie, economie, wetenschap en vooruitgang, dan kom je vanzelf niet terecht bij Mohammed die als pedofiele sadist, psychopaat en oorlogstiran, de veroorzaker was van de vieze achterlijke smerige door en door corrupte modderpoelreligie Islam. Ik weet precies wanneer ik een vrouw kan aanraken. Zo ook Trump. (Domme) vrouwen hadden daar hoge verwachtingen van, waarin ze uiteindelijk bitter teleurgesteld werden. En ga zo maar door met iedereen die dacht in de smaak van Trump te passen, maar uiteindelijk van de koude kermis thuis kwam. Dat heet: eigen schuld, dikke bult.

Als realist en zelfstandig kritische logicus, kun je waardering oogsten wanneer je blijk geeft van een heldere kijk op de oorzaken die aan de gevolgen van het ontstaan van de mens vooraf gingen. Wanneer domme mensen kiezen voor een domme president, wat kan dan het probleem nog zijn? Niet de meerderheid heeft gelijk, waar jij al te graag naar verwijst, maar doorgaans de enkeling zoals jij. Ja toch?

Een verstandig mens kiest zijn eigen god uit. Dus waarom zal ik boos zijn op de president-dictator van Noord-Korea? Of op Trump? Of . . . JA! Op Rutte ben ik boos. Heel erg boos. Hij heeft veel weg van Trump. Niet in alles. Maar toch . . . icon_thumbdown.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Vroeger hadden wij in ons verpleeghuis een bezoeker die psychologen niet zag zitten. Die meneer zei altijd tegen mij...Meisje...Loog is een bijtende stof...Vergeet dat nooit.
Wijsheid die tikt als een atoomklok. Geweldig juist.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
mercator schreef:
Teva Teff schreef:Jij bent ook men.
Nee. Ik wijs psychologie af als zijnde een onzin-wetenschap, in welke richting ze ook gebruikt wordt.
Vroeger hadden wij in ons verpleeghuis een bezoeker die psychologen niet zag zitten. Die meneer zei altijd tegen mij...Meisje...Loog is een bijtende stof...Vergeet dat nooit.
NEE idd!! Laten we dat niet vergeten!

en over LIEGEN gesproken, ik 'loog' voor het laatst toen ik amper 11 was en mijn ouders mij vroegen of ik RECHT door v school naar huis was gegaan en toen ik dat bevestigde vroegen ze of ik ALLEEN naar huis was gegaan... ook dat bevestigde ik...

toen zeiden zij dat zij gebeld waren dat hun dochter onder de tunnel door met een jongen met hun fietsen liep....

toen was ik dus door de mand gevallen en op dat moment nam ik me voor gewoon nergens meer om te 'liegen' en dat niet eens vanuit 'nobele inborst' nee puur omdat je dan nix meer hoeft te onthouden... en dat is me tot op de dag van vandaag erg goed bevallen :razz:
Laatst gewijzigd door Scarlatti op do jan 18, 2018 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Scarlatti »

Related: Trump's 'Fake News' Website Immediately Goes Offline (provided by Wochit News)

President Donald Trump finally tweeted out a list of winners of the first Fake News Awards, but the link to a Republican National Committee site turned up error messages.

It was unclear if the site was overloaded. An RNC spokesman did not immediately return a request for comment.

But the message read, “The site is temporarily offline, we are working to bring it back up. Please try back later.”

Others reported getting a link to a survey and a fundraising appeal.

© Provided by Variety
Fox News, which apparently got access to a list of winners, reported that the New York Times topped the list.
The “winner” in first place was columnist Paul Krugman for “claiming markets would ‘never’ recover from Trump presidency.” Others on the list were:
2. ABC News’ Brian Ross, for reporting that former National Security Adviser Michael Flynn was prepared to testify that Trump had asked him to make contact with the Russians while Trump was a candidate. In fact, Trump made the request after he won the election. Ross was suspended for a month for the error.
3. A CNN report that Trump and his son, Donald Trump Jr., had access to hacked documents from Wikileaks. The network corrected the story.
4. Time reported that Trump, just inaugurated, removed a bust of Martin Luther King Jr. from the Oval Office. The reporter did not spot the bust, and later apologized.
5. The Washington Post, for falsely reporting that a Trump rally in Pensacola was empty. The claim was made in a tweet, based on a photo of the crowd hours before the event began. The reporter, Dave Weigel, removed the tweet and apologized for the error.
6. CNN, for “falsely” editing video to make it appear that Trump “defiantly overfed” fish during a visit with Japanese Prime Minister Shinzo Abe. The prime minister, in fact, led Trump in the feeding.
7. CNN, for a story that reported on Anthony Scaramucci and his ties to a Russian investment fund. CNN retracted the piece, and the three journalists responsible for it resigned.
8. Newsweek, for reporting that Polish First Lady Agata Kornhauser-Duda did not shake Trump’s hand. In fact, she ultimately did.
9. CNN, for reporting that former FBI Director James Comey would dispute Trump’s claim that he was not under investigation in the Russia prove. That is not what happened, and the network had to make a correction.
10. The New York Times, for “falsely claiming” that the Trump administration had “hidden” a climate report. In fact, it was already public. The Times issued a correction.
11. No outlet is cited, but the “winner” is “Russia collusion.” “Russian collusion is perhaps the greatest hoax perpetrated on the American people. THERE IS NO COLLUSION!” the RNC list says.
In fact, Special Counsel Robert Mueller has not completed his investigation.
Earlier this month, Trump promised to unveil the award winners on Wednesday, but as the workday ended, late night comics like Trevor Noah and Samantha Bee began to question and quip about the stalled awards.
Trump, though, tweeted out a link to the awards at 8 p.m. ET.

Jimmy Fallon, Stephen Colbert and Jimmy Kimmel and others skewered Trump’s plans for the awards, coming in the midst of Hollywood’s own award season, but some lawmakers on Capitol Hill took the president’s actions as an attack on press freedom. Sen. Jeff Flake (R-Arizona) delivered a blistering speech on the Senate floor on Wednesday morning, and his colleague John McCain (R-Arizona) wrote an op ed calling on Trump to stop attacking the news media.

https://www.msn.com/en-gb/news/world/tr ... spartandhp

Trump later tweeted that
“despite some very corrupt and dishonest media coverage, there are many great reporters I respect and lots of GOOD NEWS for the American people to be proud of!”

Donald J. Trump @realDonaldTrump

Despite some very corrupt and dishonest media coverage, there are many great reporters I respect and lots of GOOD NEWS for the American people to be proud of!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Bill Clinton (1946)

Afbeelding

vs. Donald Trump (1946)

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie