Blanke genocide in Zuid-Afrika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Racisme in Zuid-Afrika: “Dagelijks worden blanke boeren afgeslacht”

Geplaatst op 28 januari 2018

Afbeelding
De “Blood Sisters”.

De Amerikaanse vlogster Lauren Southern is in Zuid-Afrika en bericht over de situatie van de blanke boeren, die inmiddels in groten getale worden vermoord. Terwijl er geen einde komt aan de golf van verontwaardiging bij de #MeToo-campagne, blijft de wereldwijde schreeuw van verontwaardiging van het publiek en van de mainstream media bij deze verschrikkelijke moorden volledig achterwege. In haar tweede video praat Lauren met een van de bekendste schoonmakers van plaatsen delict in Zuid-Afrika, Eileen de Jager, over wreedheid die nauwelijks is te omschrijven.

Tijdens haar onderzoek naar de moorden op blanke boeren heeft Lauren Southern heel veel verschillende verhalen gehoord. Ze wilde weten of al die vreselijke moordverhalen echt kloppen en bezocht de beide zusters Eileen de Jager en Reolien Schutte, die volgens de politie de eersten zijn die op een plaats delict of bij een ongeluk verschijnen.

Eileen de Jager en haar zus, ook bekend onder de naam “Blood Sisters”, zijn de bekendste schoonmakers van plaatsen delict in Zuid-Afrika en hebben meer plaatsen delict gezien dan wie dan ook.

“Je went er nooit aan om plekken schoon te maken waar mensen omgekomen zijn, vooral niet als het om moorden gaat”, vertelt Eileen.

De slachtoffers lijden helse pijnen
“De kwellingen die deze boeren hebben meegemaakt, zijn onvoorstelbaar. We vinden uitgetrokken nagels, afgekapte handen, vermoorde baby´s, kinderen en boeren, die nog geprobeerd hebben hun gezinnen te beschermen. En het houdt niet op. De moordenaars van de boeren zijn wreed. We werden naar een boerderij in het zuidwesten geroepen. We liepen naar dit prachtige witte huis toe en waar je ook keek, zag je bloedspetters. Toen we binnenkwamen, zat er bloed op de muren, in de gordijnen, op de foto´s, op de vloer. We konden zien dat er twee baby´s in de badkamer waren vermoord. Ze werden aangevallen toen ze gewassen werden. Een van de kinderen, ongeveer twee jaar oud, overleefde en kroop zwaargewond naar de slaapkamer van de ouders. Daar was de moeder vermoord. Ze werd vastgebonden aan het bed, verkracht en vermoord. Het kind stierf aan de zijde van haar vermoorde moeder. Dat was vreselijk.

Een andere misdaad die ik niet zal vergeten, vond plaats buiten Johannesburg. Vijf van de boerenarbeiders kwamen het huis binnen en verdronken de 12-jarige jongen in kokend water. We moesten de huid uit de badkuip vissen, die was opgelost in het hete water. Dat was verschrikkelijk om te zien.” Eileen moet zich goed houden en vecht tegen de tranen.

Moorden zijn officieel “roofovervallen die verkeerd afliepen”
De moorden op de blanke boeren in Zuid-Afrika gelden officieel als “roofovervallen die verkeerd afliepen” Maar hoe kun je “onopzettelijk” een heel gezin pijnigen, bij iemand “onopzettelijk” de ogen uitsnijden of “onopzettelijk” iemand dagenlang verkrachten, vraagt Lauren Southern zich af.

“Het gaat niet om roof of diefstal. Officieel gelden de moorden als roofovervallen, omdat moorden op blanke boeren in Zuid-Afrika niet statistisch worden geregistreerd. De brutaliteit van de moorden is onbeschrijfelijk. Wat we achteraf zien, is de marteling, de tijd die men nodig had om de mensen te vermoorden. De folteringen die ze moesten meemaken, zijn ongelooflijk. Ogen worden uitgestoken, ledematen met bepaalde voorwerpen afgehakt. Als je je de ergste film voorstelt die ooit gemaakt werden, overtreft de werkelijkheid alles wat we daar aantreffen.”

Lauren Southern wil weten wat de reden is voor deze buitengewone brutaliteit en stelt vragen aan de autoriteiten. Maar de politie is niet in staat om haar vragen te beantwoorden.

Als het om het thema werkloosheid en discriminatie gaat, dat steeds opnieuw als motief van de daad wordt aangevoerd, breekt Eileen het gesprek af met de aanwijzing dat ze nu heel voorzichtig zou moeten zijn. Haar antwoorden zouden heel gevaarlijk kunnen zijn, ze zou voor de regering werken... Geen verder commentaar.

Zo zou men alleen maar over de motieven kunnen blijven speculeren, maar één ding zou duidelijk zijn, vindt Lauren Southern, de situatie wordt steeds erger.

In Zuid-Afrika worden dagelijks blanke boeren vermoord
“Toen het begon, kregen we één telefoontje in de week vanwege een boerderijmoord of een aanval. Nu worden we dagelijks opgeroepen, echt dagelijks. Er is sprake van een ongelooflijke stijging”, vertelt Eileen.

Om te luisteren naar de verhalen over de moord op blanke boeren zou niet gemakkelijk geweest zijn. Ze zouden zich voorgoed diep in haar herinnering hebben gegraven, aldus Lauren Southern.

“Maar wanneer de Zuid-Afrikaanse regering het afwijst om openlijk over dit probleem te discussiëren en een oplossing te vinden, het blijft bagatelliseren en tot eenvoudige roofovervallen verklaart en de mainstream media er niet over berichten, dan moeten wij het doen. Want anders zullen we nog veel meer van deze gruwelijke verhalen te horen krijgen”, waarschuwt Lauren Southern aan het eind van haar reportage.

In Zuid-Afrika ontstaat het eerste protest. Na de moord op de 47-jarige wijnboer Joubert Conradie uit klapmuts, die in oktober vorig jaar tijdens zo´n “roofoverval” werd neergeschoten en korte tijd later op 24-10-2017 in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleed, riepen zijn vriend Chris Loubser en zijn weduwe op tot een openbaar gebed ter herdenking.



Bij de manifestatie #Black Monday hadden de organisatoren eigenlijk gerekend op 1500 mensen. Maar op 30 oktober kwamen er ongeveer 10.000 mensen – allemaal in het zwart gekleed – in Kaapstad bijeen om onder het motto “Genoeg is Genoeg” de vele slachtoffers onder hen te herdenken.

Afbeelding

Het protest kreeg onmiddellijk kritiek van de zelfbenoemde “antiracisme”-strijders, omdat enkele deelnemers de Zuid-Afrikaanse vlag bij zich droegen. Dat zou een symbool van het Apartheidsregime zijn en van alle kanten regende het beschuldigingen. Ook dat aan de demonstratie hoofdzakelijk gedupeerden, dus blanken, hadden deelgenomen, beviel vooral de regerende politici van het ANC en de links gerichte partij Economic Freedom Fighters (EFF), die de op twee na grootse partij in het land is, niet. Zij veroordeelden het protest als racistisch. Haar leider Julius Malema beloofde bij dit soort toekomstige manifestaties “lichamelijk verzet” te bieden.

De laatste woorden van de wijnboer Joubert Conradie golden zijn vrouw Marlene: “Ik hou van jou”. Zijn vrouw en twee kinderen bleven achter.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Marilla Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/28 ... fgeslacht/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

“Treurgrond” (volledige versie)
MadDoktor88 - Gepubliceerd op 30 nov. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit had Merkel namens heel Europa moeten roepen tegen alle Zuid-Afrikaanse boeren in het bijzonder en en blanke inwoners in het algemeen:

"We krijg het voor elkaar."

Niet de achterlijke van de geestelijke pot gerukte Arabisch sprekende islamitische onderkruipers van de historisch psychische ongestelde Arabische Mohammed moeten naar Europa gelokt worden, maar de blanken uit Zuid-Afrika.

De machthebbende linkse negerregering weigert de haat tegen blanken in te tomen en kan zijn lol niet op om voorgoed de baas te zijn in het door blanken tot bloei gebrachte Zuid-Afrika.

Laat Zuid-Afria aan de zwarten over en laat hen de consequentie dragen van hun haat tegen de blanken. Surinamers haten geen Nederlanders. Ze maakten wel een enorme fout door zich onafhankelijk te stemmen van Nederland. De bevolking kon ook onder het bestuur van Nederland blijven. Maar nee hoor, geen hersens gebruiken maar de dwaasheid die in hen zit te laten triomferen. Van de ene dag op de andere dag na de onafhankelijkheid van Suriname verviel Suriname van een rijk welvarend land (in 1975 was de Surinaamse gulden bijna twee keer zoveel waard was als de Nederlandse) in een armlastig land land met een en al armoede en ellende.

Laat Zuid-Afrika weer het traditionele speer en schildterrein worden van de negercultuur van weleer. Want dat is wat de overgrote meerderheid van de negerbevolking in Zuid-Afrika tot eer strekt. En zo heeft iedereen tenminste vrede: negers en blanken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Zuid-Afrika´s boerderijmoorden – de politie is erbij betrokken

Geplaatst op 10 februari 2018

Afbeelding
Elk kruis staat voor een vermoorde blanke boer.

Ook de Britse journaliste Katie Hopkins is naar Zuid-Afrika gegaan. Ook zij is – net zoals de Amerikaanse vlogster Lauren Southern – de boerderijmoorden op het spoor, waaronder de Zuid-Afrikaanse blanke boeren dagelijks te lijden hebben. Om wijn, groente, fruit en andere levensmiddelen te produceren, is tegenwoordig in Mandela-land gevaarlijker dan politieagent zijn, moest zelfs het Zuid-Afrikaanse parlement vorig jaar toegeven.

Katie Hopkins heeft bovendien het verschrikkelijke verband tussen de politie en de boerderijmoorden blootgelegd – corruptie, haat tegen blanken en heel veel politiek steunen op de achtergrond de brute moorden en de dagelijkse overvallen op blanke boeren, die al generaties lang het land bewerken.

Hier haar reportage (vertaling Marilla Slominski):

Het jaar 2018 is nog maar net 40 dagen oud.

40 dagen, 41 boerderijaanvallen en vijf vermoorde blanke boeren.

Met het oog op de vele geweldmisdaden in heel Zuid-Afrika, een land waarin moorden en doodschieten aan de orde van de dag zijn, zullen velen argumenteren dat het aantal boerderijmoorden statistisch gezien onbelangrijk is.

Maar wanneer je de aanvallen in verband brengt met de totale bevolking en het aandeel blanke boeren, nemen ze toe tot een omvang die niet meer over het hoofd te zien is.

Ik heb gesproken met de deskundige Dr. Johan Burger. Hij analyseert aan het Zuid-Afrikaanse Instituut voor Veiligheidsstudies (ISS) met wetenschappelijke nauwkeurigheid misdaden en controleert of de regering van de Republiek Zuid-Afrika haar grondwettelijke verplichting van misdaadbestrijding nakomt.

Zijn antwoord op deze vraag is nauwelijks verrassend – nee.

Om als blanke boer in Zuid-Afrika te leven, is – statistisch gezien – de gevaarlijkste baan ter wereld. Volgens informatie van ISS zijn er 152.000 politieagenten en 32.000 boeren, maar het moordcijfer is bij beide groepen gelijk: 145 doden op de 100.000.

De dochter van Dr. Burger is politieagente. Door zijn onderzoek zou hij erachter zijn gekomen dat voor haar de strijd tegen criminelen veiliger zou zijn dan een baan in de landbouw. Maar afgezien daarvan is het de hele waarheid dat familieleden van Zuid-Afrikaanse politieagenten verstrikt zijn in de aanvallen op boeren.

Dr. Burger laat me talloze voorbeelden voor de corrupte activiteiten van politieagenten zien, die het gelukt is veilige, machtsvolle politieke functies te krijgen en voor wie het zodoende mogelijk is om hun vrouwen, kinderen en vrienden te voorzien van goedbetaalde banen bij de politie.

In het jaar 2012 werd de maatschappelijk werkster Rhia Phiyega als eerste vrouw tot hoofd van de politie benoemd. Zij, haar plaatsvervanger, van beroep leraar, en haar chef strategie, een theologe, waren hoofd van de politie.

Stel je toch eens voor – een maatschappelijk werkster, een leraar en een theoloog aan het hoofd van de politie in een van de gevaarlijkste landen ter wereld. Phiyega´s opdracht zou duidelijk zijn geweest; de bescherming en de handhaving van de belangen van president Zuma, niet de bescherming van de gewone burgers. De benoeming van Phiyega, die slechts drie jaar later werd geschorst, is slecht een voorbeeld van de buiten haar oevers tredende corruptie in het land.

Volgens Dr. Burger is het wijdverbreid en gebruikelijk om je vrienden goede banen te geven.

Een sergeant hoorde van mijn onderzoek en was bereid een interview te geven, op voorwaarde anoniem te kunnen blijven. We spraken af in de Botanische Tuin, waar bijna niemand komt, omdat er zoveel criminele delicten werden gepleegd. Hij weet hoe riskant het gesprek met mij is: “Als dit bekend wordt, ben ik mijn baan kwijt!”, weet hij. “Ik mag niet met de pers spreken zonder dat er een ´politie-oppasser´ bij is. En ik ben bang dat mijn familie en ik trammelant krijgen met mensen binnen en buiten de regering.”

Maar hij voelt zich ertoe verplicht de waarheid te vertellen en neemt het risico.

“Mijn hele leven lang heb ik morele beslissingen genomen. Daarom ben ik politieagent geworden, om mensen te dienen, om ze te beschermen. De boerderijaanvallen hadden al lang als terrorisme gekwalificeerd moeten worden, omdat ze dat precies zijn: terrorisme. Maar de regering doet niets. Het is moreel het enige juiste dat ik er nu over praat”, is hij overtuigd.

En daarna bevestigt hij mijn ergste vrees – de politie is betrokken bij de aanvallen.

“We hebben leden van de politie gearresteerd wegens deelname aan roofovervallen. Bij de aanvallen werden politiewapens gebruikt. Niet alleen persoonlijke wapens, die aan iedere agent uitgedeeld worden, maar we hebben ook munitie van de politie gevonden die bij boerderijaanvallen werd gebruikt.”

Tijdens mijn onderzoek heb ik met zo´n boerderijaanvaller gesproken. Hij vertelde me dat ze al hun gereedschap en hun wapens van een politieagent zouden krijgen, die ook het gestolen geld voor hen zou verstoppen. Steeds opnieuw vertelden de overvallen boeren me dat de daders er zonder straf mee weg zouden komen, de aanklachten zouden worden ingetrokken, omdat de bewijzen verdwenen of vernietigd zouden zijn.

Mijn anonieme gesprekspartner van de politie en ook Dr. Burger bevestigden dit. Hij laat me een onderzoek uit jaar 2016 zien, waarin de schrijver gevangenen heeft geïnterviewd. Voor al deze criminelen gold dat het voor een bepaalde prijs heel gemakkelijk is om de welwillendheid van verschillende ambtenaren te kopen.

Het feit dat politieagenten bereid zijn om de aanvallers met wapens, munitie en het verbergen van gestolen goed evenals het vernietigen van bewijsmateriaal te ondersteunen, is vernietigend.

Ik heb met de slachtoffers gesproken. Mensen die, neergeschoten, de politie belden, om hulp vroegen en te horen kregen dat er geen voertuig beschikbaar zou zijn.

Mijn politieagent vertelt me dat wanneer een alarmoproep binnenkomt er routinematig altijd 16 tot 4 voertuigen onderweg zijn die deze oproep meekrijgen via de radio. Over het algemeen reageren er maar twee op zo´n noodoproep. De anderen verklaren later dat de radio kapot zou zijn geweest of dat ze pauze zouden hebben gehad om iets te eten. En diegenen die reageren, pakken niemand op, omdat de dader een “broeder” is. “Broeder” betekent hier niet dezelfde huidskleur. Met het begrip wordt eveneens de politieke positie bedoeld. Als je lid bent van de regeringspartij African National Congress (ANC), Economic Freedom Fighters (EFF) of Black Land First (BLF), dan ben je een “broeder”.

Mijn anonieme bron weet ook dat hij geen hulp krijgt van collega´s als hij iemand arresteert die een lidmaatschapskaart van het ANC heeft.

Ik heb geprobeerd erachter te komen of de politie directe opdracht van bovenaf krijgt om zo te handelen. Daarvoor kon ik geen bewijzen vinden. Maar duidelijk is dat het politieke klimaat de overvallen op blanke boeren bevordert.

Het ANC heeft tijdens een manifestatie verklaard dat van blanke boeren zonder schadeloosstelling het land afgepakt zou kunnen worden. De reden: landbezetting kan niet fout zijn, omdat het daarbij gaat om daarvoor gestolen land, daarom is het afpakken of de verdrijving ook niet illegaal.

Dit politieke klimaat schept de basis voor de criminaliteit. De protestsong van de EFF luidt: “Dood de boeren, dood de blanken”.

Veel bronnen hebben tegenover mij bevestigd dat de politie een actieve rol speelt bij de bescherming van de daders, die moorden, verkrachten en martelen.

In Engeland zeg ik altijd tegen mijn kinderen, dat wanneer ze problemen hebben ze naar een politieagent moeten gaan. Hier in Zuid-Afrika zou ik hen het tegendeel adviseren.

De blanke boer wordt opgejaagd tot zijn dood. En het enige verschil tussen hem en de witte neushoorn is dat het de wereld niet interesseert wanneer hij is verdwenen.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Katie Hopkins (vertaling Marilla Slominski)

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/10 ... betrokken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Elk volk krijgt de regering die het verdient.

Men heeft voor een mensachtige primiteve Zulu-aap gekozen, als president van een prachtig mooi land waar mensachtige neger apen geen raad mee weten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Lauren Southern: “Land of de dood” – Mandela´s mislukte Regenboognatie
Lauren Southern - Gepubliceerd op 10 feb. 2018



White Farmers Slaughtered in South Africa | Lauren Southern and Stefan Molyneux
Stefan Molyneux - Gepubliceerd op 10 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mandela was de stichter van het 'moderne' zwarte Zuid-Afrika.

Hij was een goed opgeleide 'beschaafde' terrorist die een ereplaats heeft gekregen in het mortuarium van de wereld waarin ook Fidel Castro en zijn compaan Che Guevara hun eeuwige draai hebben gevonden. Links is verzot op dit soort 'helden' en weet van geen ophouden waar het aankomt om hen blijvende eer toe te kennen. Het liefst zouden de politieke agitators van links de geschiedenisboeken willen herschrijven. Mat als inleiding een hoofdstuk geweid aan Karl Marx.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Ali Yas »

En dan was Mandela nog een lieverdje in vergelijking met de rest van dat vreselijke ANC. Tuig van de richel, met hun martelmoordpartijen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Bekijk alle reportages van Katie Hopkins uit Zuid-Afrika

Geplaatst op 12 februari 2018

Afbeelding

Ik ben in Zuid-Afrika en verzamel materiaal over de gewelddadige, etnische zuivering van blanke boeren door gewapende, zwarte bendes. Het is razend makend, het is hartverscheurend. En de wereld maakt zich er niet druk om... Of tenminste de mainstream media maken zich er niet druk om. Jij wel? Elke dag dat ik hier ben geweest, heb ik een kort filmpje gemaakt van wat ik heb gezien. Dappere mannen en vrouwen die nog steeds vechten voor hun land, voor hun families en hun toekomst. En zo velen die zijn gedood of gewond geraakt. Als je deze video’s nog niet hebt gezien, dan kun je ze hieronder bekijken.

Naast deze korte video’s en mijn columns werk ik aan een volledige tv-documentaire, waarvan we hopen dat deze door miljoenen mensen zal worden bekeken. Maar de enige reden dat we de stilte van de media over dit schokkende verhaal kunnen doorbreken, is dat we 100% onafhankelijk zijn. We worden niet gecontroleerd door de politiek-correcte bazen bij de BBC of andere mediabedrijven, die liever doen alsof dit niet gebeurt. Maar dat betekent ook dat we voor 100% alleen staan als het gaat om het betalen van de kosten. Help ons alsjeblieft om de kosten van onze journalistiek te dekken met een gift:

Doneer (in £ GBP) door hier te klikken. Doneer (in $ CAD) door hier te klikken.

De video´s (voor alle video´s geldt: klik rechts onderin de balk voor Engelse ondertiteling!):

Enkele van de moedigste vrouwen die ik ooit heb ontmoet, wonen hier.



Gepubliceerd op 7 februari 2018: feministen in het Westen geloven dat vrouwen leren het heft in eigen handen te nemen door het dragen van roze mutsen. Ondertussen wonen enkele van de moedigste vrouwen die ik ooit heb ontmoet hier, in Zuid Afrika.
_______________________________________

Is “vrijheidsstrijder” Malema “bang om een kleine blanke vrouw te ontmoeten?”



Gepubliceerd op 6 februari 2018: als onderdeel van haar onderzoeksrapportage in Zuid-Afrika, probeerde Katie een ontmoeting te plannen met Julix Malema, de leider van de Economic Freedom Fighters (EFF), een van de sleutelfiguren die heden ten dage aanzetten tot geweld tegen Zuid-Afrikaanse boeren.
_______________________________________

Katie Hopkins vastgehouden op de luchthaven van Zuid-Afrika



Gepubliceerd op 6 februari 2018: Katie Hopkins werd vastgehouden op het vliegveld toen zij Zuid-Afrika verliet. Ze is nu vrij. En Katie slaagde er zelfs in om mijn documentaire filmbeelden het land uit te smokkelen...
_______________________________________

Sue werd gemarteld met een snijbrander...



Gepubliceerd op 2 februari 2018: Katie is in de rechtbank om een recensie te schrijven over de poging om gerechtigheid te krijgen voor Sue en Robert, ingezetenen van het VK, die naar Zuid-Afrika zijn verhuisd om het land te bewerken; ze wisten niet dat het in een tragedie zou eindigen.
_______________________________________

Schoten gaan af



Gepubliceerd op 31 januari 2018; boerenfamilies moeten een militaire verdedigingstraining volgen om hun gewassen en hun leven te beschermen.
______________________________________

De zoon van een boer getraumatiseerd door dodelijke aanval



Gepubliceerd op 31 januari 2018: in deze clip van de komende documentaire van Katie geeft een boer de details weer van de nawerkingen die een gewelddadige aanval op zijn huis en op zijn zoon hadden.
______________________________________

Beveiliging heeft een hoge prijs



Gepubliceerd op 30 januari 2018: hoe blanke boeren hun land moeten beveiligen om de natie te voeden. Ze moeten muren bouwen.
_______________________________________

Wanneer zwarten en blanken samenwerken...



Gepubliceerd op 30 januari 2018: Katie spreekt met zwarte arbeiders die in dienst zijn bij blanke boeren. Ze werken allemaal samen en kunnen prima met elkaar opschieten als er geen externe inmenging is om spanning te creëren. Iedereen kan het goed met elkaar vinden.
_______________________________________

In Groot-Brittannië ervaar ik niet de kracht die je hier voelt



Gepubliceerd op 27 januari 2018: Katie reflecteert op ontmoetingen met de oneindig sterke vrouwen in Zuid-Afrika. En zij doet onderzoek hoe het komt dat Zuid-Afrika een ‘land van verdriet/rouw’ is.
_______________________________________

Voorbereiding om een moordenaar te ontmoeten



Gepubliceerd op 27 januari 2018: Katie had nooit gedacht dat ze een man zou interviewen wiens familie werd gemarteld en zij kwam oog in oog te staan met een van de mannen die daarvoor verantwoordelijk was.
_______________________________________

Een kruis voor elke gedode blanke boer



Gepubliceerd op 27 januari 2018: Katie bericht over een gedenkteken voor vermoorde blanke boer
________________________________________

Ik ben niet snel bang, maar...



Gepubliceerd op 26 januari 2018: hun geloof in God, en een bijna Bijbelse liefde voor hun land, helpt boeren om het dodelijke gevaar onder ogen te zien.
________________________________________

Muren bouwen om mensen binnen te houden



Gepubliceerd op 25 januari 2018: onder constante dreiging van een aanval zijn de boeren in Zuid-Afrika gevangenen in hun eigen huis geworden.
________________________________________

Waarom ik naar Zuid-Afrika ga



Gepubliceerd op 24 januari 2018: Katie Hopkins begint aan een missie van twee weken naar Zuid-Afrika. Haar onderzoeksverslagen zullen zich concentreren op de raciale oorlog tussen zwarte extremisten en blanke boeren.

Bron: www.therebel.media

Door: Katie Hopkins

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres”

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/12 ... id-afrika/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

RAVAGE!!!

Geplaatst op 14 februari 2018

Afbeelding

Overwegingen naar aanleiding van dit artikel van Katie Hopkins op “E.J. Bron”.

Katie Hopkins is een strijdbare, moedige vrouw die van haar land (het Verenigd Koninkrijk) houdt, er voor opkomt en daarom onbekommerd en duidelijk wijst op de grote gevaren die het land bedreigen dat zij liefheeft. Luister hier maar eens naar: “Katie Hopkins – Get Furious and Fight Back” Men kan de Engelse ondertiteling bij het filmpje oproepen. Haar kritische opstelling kostte Katie haar baan bij Mail Online, waar zij haar columns voor schreef. “Gekwetste’’ Britse onderdanen spanden een proces tegen Mail Online aan en eisten schadevergoeding.. Mail Online betaalde, maar het contract met Katie werd niet verlengd.


De politiek correcte dagbladen in het Verenigd Koninkrijk haten haar diep. Zie – als voorbeeld daarvan – deze webpagina van de zeer linkse “The Guardian”. Vol zwartmakerij. De haat druipt er van af.

Zij heeft nu gekozen voor een andere, onafhankelijke vorm van verslaggeving: videoreportages maken van gesprekken die zij in probleemgebieden met de mensen daar voert. Haar keuze voor Zuid-Afrika is zeer verstandig en broodnodig, want dat – onder onophoudelijk linkse druk – “bevrijde’’ land verkeert in chaos op ongekende schaal! Deze chaos, waarin opgejutte zwarte activisten de blanke bevolking letterlijk naar het leven staan, “ontsnapt aan de linkse aandacht”. Zou “politiek correct” eigenlijk wel willen weten waar haar politiek toe leidt? Ik betwijfel het! De linkse vorm van ‘’bevrijding’’ brengt uiteindelijk zelden iets positiefs en duurzaams voort, helaas.

De video’s bevestigen de juistheid en de waarheidsgetrouwheid van het magistrale boek dat Martin Bosma schreef over dat land. “Minderheid in eigen land” heet het en de ondertitel erbij vat de teneur van zijn boek perfect samen: “Hoe progressieve strijd ontaardt in genocide en apartheid”. Dat is een conclusie die men zeer in gedachten moet houden.

Dit zeer gedegen boek van 520 pagina’s mag in geen enkele boekenkast ontbreken. Het MOET beslist GELEZEN worden, want het is een kolossale oogopener die de aard van linkse bemoeienissen met problemen en de uitkomst van die bemoeienissen perfect in beeld brengt!!

Afbeelding

Bosma schreef dit boek vanuit een gedachte waar iedereen beslist goede nota van moet nemen: Wat nu in Zuid-Afrika met de blanke bevolking gebeurt, zou hier, als gevolg van de rampzalige politiek die de politiek correcte elites nu voeren (de fixatie op de EU-superstaat en de verregaande vormen van collaboratie met de islam) ook wel eens het lot kunnen worden van de oorspronkelijke blanke bevolkingen van de EU !! Wij zullen vreemdelingen worden in eigen land wanneer wij ons niet verlossen van het politiek correcte juk!! Zuid Afrika is ons voorland! Het is aan ons om dat te verhinderen met alle middelen die ons ten dienste staan!

Dit meesterwerk en de videoreportages van Katie Hopkins sluiten op elkaar aan, met dien verstande dat de video’s de nasleep van de linkse “bevrijding” van Zuid Afrika nog verder actualiseren. Bedenk even wat Zuid Afrika ooit was: een prachtig, zeer welvarend land met een gemengde bevolking. De grote welvaart en het westerse karakter van het land was zeker mede te danken aan de grote inzet van het blanke bevolkingsdeel!

De regering van dat land berustte vele jaren bij de hoofdzakelijk blanke Nationale Partij. Deze partij had na de zelfstandig wording in 1961 een Britse erfenis overgenomen die slechts langzaam werd afgebouwd: de Apartheid. In een periode van stabiliteit en welvaart maakten de Zuid-Afrikanen kennis met linkse pogingen om het land geforceerd te bevrijden van dat Apartheidssysteem. Dat is een vorm van onrecht dat in de linkse lijst van misdrijven tegen de mensheid als een zwaar vergrijp staat aangemerkt. Links vond dat daar zo snel mogelijk een einde aan moest worden gemaakt volgens de typisch linkse methode van zwartmakerij, isolering en uitsluiting, in combinatie met een nooit aflatende druk van buitenaf en van binnenuit.

Gewoontegetrouw versimpelden de linkse “idealisten” het “probleem” dat zij zagen. Versimpelen van problemen vergemakkelijkt het vinden van een “oplossing” ervoor, denkt links misschien. Dat is een denkfout, want door een vastgestelde misstand te simpel voor te stellen, komt men dan gewoonlijk tot een eveneens simpele oplossing die voorbij ziet aan gegevens die er zeer te doen, zoals – in het geval van Zuid-Afrika – de manier waarop de opbouw van de bevolking in de loop van de tijd had plaatsgevonden en de onderlinge verhoudingen tussen rassen die zich daaruit hadden ontwikkeld...

In de versimpelde linkse versie van de geschiedenis behoorde het grondgebied van Zuid-Afrika toe aan zwarte stammen die in verdrukking kwamen toen blanke veroveraars het land binnenvielen, nadat Jan van Riebeeck in 1652 een handelspost had opgericht op de plek die wij nu Kaapstad noemen. Maar de stichting van die post was niet offensief of koloniaal bedoeld! Deze nederzetting had slechts tot doel schepen die vanuit Nederland naar Indië voeren, te voorzien van iets onontbeerlijks voor een zeer lang durende zeereis: verse groente en vers fruit om de gevreesde zeemansziekte scheurbuik tegen te gaan. Veel zeelieden waren daaraan al gestorven onderweg.

In aansluiting daarop waren kolonisten uit Nederland het voorbeeld van Van Riebeeck naar Zuid- Afrika gevolgd. Zij vestigden zich in het land om land- en tuinbouw en veeteelt te bedrijven om – onder meer – in de broodnodige voeding voor de zeevaarders te voorzien. De landbouwgronden in het land waren namelijk zeer vruchtbaar. In die tijd leefden de oorspronkelijke bewoners ,die wij gewoonlijk onder de noemer Bosjesmannen en Hottentotten samenvatten, in nomadische stamverbanden van jagers en vissers die van plek naar plek trokken. Deze mensen werden door de “blanke Afrikaner Boeren” ongemoeid gelaten. De Boeren legden de basis voor de welvaart van het land.

Hun komst werd gevolgd door invallen van negerstammen vanuit noordelijker gebieden in Afrika, die ook beseften dat het land veel te bieden had. In de loop van de tijd ontstonden er af en toen schermutselingen om het bezit van stukken grond tussen blanken en de zwarte binnendringers.

De Bosjesmannen en de Hottentotten waren tenger gebouwde nomaden. Zij waren fysiek niet opgewassen tegen de krachtiger gebouwde nieuwkomers uit het noorden. Zij weken daarom uit naar gebieden waar zij in rust hun leefwijze konden voortzetten.

Bosma wijst op een belangrijk historisch gegeven, dat links gemakshalve over het hoofd zag. Van 1806 tot 1961 (!!) viel Zuid-Afrika onder BRITS bestuur, eerst als Engelse kolonie, later – na de zogenaamde Boerenoorlogen tussen de Boeren en de Britten – als lid van het Britse Gemenebest. De Britten hadden destijds grote interesse gekregen voor dat land vanwege de strategische ligging ervan, de vruchtbare grond EN zijn bodemschatten. Zij profiteerden van het feit dat ons land in 1806 bezet was door Napoleon. De Boeren konden daarom geen hulp tegen de Britse invasie verwachten van het broedervolk in Nederland. De sterke band tussen de Boeren en Nederland bleef overigens wel lang intact en de officiële voertaal van de overheid was heel lang Nederlands! Pas in 1961 maakte Zuid Afrika zich officieel los van het Britse Gemenebest en werd het een onafhankelijk land.

De schrijver wijst in een speciaal hoofdstuk ( bladzijdes 79 tot en met 83) op een hardnekkige – door links gekoesterde – mythe die beweert dat de blanke Zuid-Afrikaners verantwoordelijk zijn voor de rassen-segregatie die er in Zuid-Afrika bestond. De rechtvaardiging voor de linkse acties die tegen de “onderdrukkende racistische” Zuid-Afrikaanse overheid waren gericht, berustte op die veronderstelling! De wetten met betrekking tot de rassenscheiding waren echter door de Britten ingesteld tussen 1910 en 1930... Het scheiden van rassen werd vaker door Britten in hun kolonies toegepast.

Afbeelding
Katie Hopkins in Zuid-Afrika.

Toen de linkse acties tegen de “blanke onderdrukkers van Zuid-Afrika” op gang kwamen en de druk steeds verder werd opgevoerd, was de regerende Nationale Partij, onder leiding van de laatste blanke president F.J. De Klerk, al bezig de rassenscheiding-wetten geleidelijk aan af te bouwen! Maar dat deed er voor links in het geheel niet toe. Met grote instemming van progressieve geesten in Nederland werd Zuid-Afrika uitgestoten uit de internationale gemeenschap van beschaafde staten. De anti Zuid-Afrika boycot was nagenoeg totaal. Dat krijg je wanneer je je schuldig maakt aan de doodzonde racisme… Wel, de “blanke racisten” in Zuid-Afrika kregen hun trekken thuis: de blanke Nationale Partij verloor de verkiezingen en de zeer links georiënteerde ANC, het troetelkind van de goedmenschen in het Westen, kwam aan de macht. De voormalige linkse activist Nelson was vlak daarvoor, na jarenlange gevangenschap op het Robbeneiland, vrijgelaten. Hij bleek een charismatische, gematigde leider te zijn geworden, verzoeningsgezind en qua karakter kalm en evenwichtig. Links verheugde zich buitengewoon op zijn presidentschap. Wat was er mooier dan de eindoplossing voor het Zuid-Afrikaanse probleem in linkse handen te leggen, niet waar?? Hun bijna extatische optimisme met betrekking tot de toekomst van de nieuwe Regenboognatie leek in het begin gerechtvaardigd. Onder Mandela’s leiding leek het land ogenschijnlijk een kalme overgangsperiode naar een vreedzame vorm van multiculturalisme te beleven, waarin verzoening tussen de partijen die tegenover elkaar hadden gestaan een belangrijke plaats innam. Daarom keerde links zich tevreden van Zuid-Afrika af. Het linkse doel was immers bereikt: De klus was geklaard, Zuid-Afrika “bevrijd”. Er kon niets meer misgaan...

Links besteedde nauwelijks nog aandacht aan de manier waarop de “van rassenhaat bevrijde maatschappij” zich verder ontwikkelde! Ik krijg vaak de indruk dat “links” het najagen van een hoger doel veel belangrijker vindt dan, aandachtig kijkende, stilstaan bij de uiteindelijke uitkomst van het linkse ideaal... Na het aftreden van Nelson Mandela ging het namelijk bergafwaarts met Zuid-Afrika. Martin Bosma’s boek beschrijft dat duidelijk en ook Katie Hopkins´ reportages bieden een schokkend beeld.

De ontaarding van de “linkse bevrijding” wordt verpersoonlijkt door een zwarte politieke leider, Julius Malema. Deze man is vervuld van onversneden haat tegen alles wat blank is. Die diepe afkeer van blank vindt men terug in de partij “Economic Freedom Fighters” ( EFF), die hij oprichtte nadat hij, wegens zijn extreem links-radicale opvattingen uit het ANC was gezet. Malema wil de economie volledig ontdoen van blanke invloeden. Een van zijn favoriete liederen is “Skiet die Boer” (“Maak de blanken van kant”), hier gezongen door de huidige Zuid-Afrikaanse president Jakob Zuma. Hier wordt HAAT tegen BLANK gepredikt! Dit is een extreem voorbeeld van zwart RACISME. En deze verspreiding van haat heeft diepe gevolgen voor de blanken die in vrede dat land hielpen opbouwen... De bedoeling van de zwarte haatverspreiders is duidelijk: de opgejutte zwarte activisten willen de blanken verdrijven, verdrijven van hun land, vanuit de posities die zij in de samenleving innamen, en ze willen hen uiteindelijk verwijderen uit het land dat zij welvarend maakten. Daartoe zijn letterlijk alle middelen geoorloofd. Voor de blanke bouwers aan de welvaart van Zuid-Afrika is er geen toekomst meer wanneer het wakker geworden Westen hen niet te hulp schiet!

En wat doen degenen die in ons land deze “bevrijding van Zuid-Afrika” op gang hebben gebracht? Zij ZWIJGEN in alle talen. De maat die men bij “blank” aanlegt, blijft achterwege wanneer het om vergelijkbare, aanmerkelijk ergere vormen van haat van niet westerse lieden gaat.

Julius Malema is een pure RACIST met – waar het de blanke Zuid-Afrikanen betreft- een dodelijke agenda. Moslims die het Westen omver willen werpen, omdat zij onze wijze van leven, onze cultuur minachten en onze godsdienst haten, zijn – volgens de maatstaven die politiek correct aanlegt – racisten, want zij sluiten ons uit en willen dat hun opvattingen aan ons worden opgelegd...

Afbeelding

Net als de blanke Zuid-Afrikanen gaan wij – als het aan links/politiek correct ligt – een toekomst tegemoet die er zeer onheilspellend uit ziet, omdat politiek correcte leiders een “droom hebben”, een hoog ideaal: ons beroven van onze vrijheid, van onze identiteit, door middel van OPGELEGDE vermenging met massa’s niet-westerse migranten met een totaal andere visie op het leven! Wij moeten ruimte maken voor maatschappijvisies die wij afkeuren. Wij hebben de brengers ervan NIET uitgenodigd. De effecten van de verondersteld verrijkende toekomst delen zich massaal aan ons mee, maar andermaal wensen de bedenkers van fraaie dromen NIET te weten waartoe hun idealen leiden. Net zomin als de “bevrijders” van Zuid-Afrika dat wilden weten...

Overal waar links “bevrijdend” bezig is, ontstaat uiteindelijk chaos, menselijke ellende, dood en verderf. EEN ONMETELIJKE RAVAGE!! Aan de vruchten herkent men de boom en geloof mij, de linkse boom brengt slechte vruchten voort. HAK DIE LINKSE BOOM OM!!!

Door: “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/14/ravage/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Zuid-Afrika: Failed State 2.0
Black Pigeon Speaks - Gepubliceerd op 14 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door King George »

Dit beleid is namelijk óók gevoerd in Zimbabwe en dat is het land duur komen te staan. Het geraakte aan de bedelstaf en heeft er sindsdien nog niet van kunnen bekomen. Zimbabwe raakte simpel gezegd gewoon een enorme sloot expertise en werkgelegenheid kwijt, en dat staat Zuid-Afrika nu ook te gebeuren.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe Zuid-Afrikaanse president Ramaphosa wil grond “witte” boeren onteigenen

Arjan Meesterburrie, 16 februari 2018

Afbeelding

“Het land moet teruggegeven worden aan degenen van wie het is afgepakt”, zei Ramaphosa tijdens zijn State of the Nation-toespraak.

Een dag na zijn aantreden heeft de nieuwe Zuid-Afrikaanse president Ramaphosa (foto) gezegd desnoods zonder compensatie land af te willen nemen van “witte” boeren. Hij zei vrijdagavond in zijn State of the Nation-toespraak dat het land terug moet naar de mensen van wie het is afgepakt ten tijde van het kolonialisme en de apartheid:

“We zullen ons herverdelingsprogramma voor landbouwgrond versnellen, niet alleen om een historische onrechtvaardigheid recht te zetten, maar ook om te zorgen voor meer producten in de landbouwsector en meer land beschikbaar te maken om te bewerken.”

Ramaphosa kondigde aan daarbij gebruik te maken van alle middelen die tot zijn beschikking staan: “Bij deze aanpak hoort ook onteigening van land zonder compensatie.” De nieuwe president zei dat zijn regering nog advies gaat inwinnen over het onteigenen, maar gaf geen verdere details over hoe dat in zijn werk moet gaan.

Ten tijde van de apartheid mochten alleen witte mensen land bezitten. Zwarte boeren konden hun grond alleen terugkrijgen als ze konden bewijzen dat het illegaal van hun was afgepakt. Critici vrezen toestanden zoals in Zimbabwe waar de economie is ingestort, mede omdat witte boeren jarenlang massaal weggejaagd werden van hun land.

Voormalig vicepresident Ramaphosa trad donderdag aan als nieuwe president van Zuid-Afrika nadat zijn voorganger Jacob Zuma onder druk van zijn eigen regeringspartij ANC was gedwongen op te stappen.

Strijd tegen corruptie
Ook beloofde Ramaphosa de strijd aan te gaan tegen corruptie in de publieke sector. Hij zei een maatschappij te willen opbouwen “die wordt gekenmerkt door fatsoen en integriteit en die het plunderen van overheidsmiddelen niet tolereert”. Hij prees ook uitgebreid Nelson Mandela, zijn meest bekende voorganger:

“Er komt een nieuwe dageraad die is geïnspireerd op onze collectieve herinnering aan Nelson Mandela en de veranderingen die gaande zijn... We zullen een nieuw land opbouwen en de strijd aangaan met onrechtvaardigheid uit het verleden en ongelijkheid in het heden.”

Om die ongelijkheid te bestrijden kondigde hij de invoering van een wettelijk minimumloon aan. Verder zei Ramaphosa met maatregelen te komen om de economie te stimuleren en banen te creëren.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Interview met Janice Atkinson (Ukip): “Zuid-Afrika zou een tweede Rwanda kunnen worden” (+ video)

Geplaatst op 17 februari 2018

Afbeelding

Eindelijk wordt de sluipende volkerenmoord tegen de blanken in Zuid-Afrika in het Europees Parlement gethematiseerd, ook al zwijgen de mainstream media hier hardnekkig over. De Ukip-afgevaardigde Janice Atkinson organiseerde hier in het Europees Parlement op 30-01-2018 een conferentie over. Hieronder een interview met de mensenrechtenactiviste.

Hoe bent u begonnen zich met Zuid-Afrika bezig te houden?

Ik ken en ik houd van Zuid-Afrika, ik heb het vaak bezocht en ik volg al tientallen jaren de politiek daar. Ik ben een fan van de Springboks in het rugby, behalve wanneer ze tegen Engeland spelen! Net als veel anderen had ik veel hoop voor de Regenboognatie, maar al snel werd duidelijk dat de kloof tussen zwarten en blanken groter en niet kleiner werd. Twee jaar geleden hebben mijn vrienden in de fractie van de ENF in het Europees Parlement – Nederlanders en Vlamingen – een discussie georganiseerd met een opvoering van de film “Treurgrond” over de boerderijmoorden, met Steve Hofmeyer in de hoofdrol. Verleden jaar november was ik in Zuid-Afrika, toen de demonstraties op “Zwarte Maandag” plaatsvonden. Toen dacht ik bij mezelf dat het tijd zou zijn om weer iets te doen om deze gruweldaden bekend te maken.

Daar heb ik de Zuid-Afrikaanse parlementariër Dr. Corné Mulder leren kennen en hem uitgenodigd in het Europees Parlement om de politieke situatie uit te leggen en hoe Zuid-Afrika een tweede Zimbabwe zou kunnen worden, of in het ergste geval een tweede Rwanda als het ANC in de verkiezingen van 2019 de absolute meerderheid kwijtraakt en een coalitie moet vormen met de Economic Freedom Fighters (EFF). De EFF zijn radicale Marxisten, die geweld, overvallen op boerderijen, discriminatie van blanken (“black empowerment”) en de onteigening van blanke boeren eisen.

Hoe kwam de Zuid-Afrika-conferentie in het Europees Parlement tot stand?

In de decembervergadering van het Europees Parlement heb ik in het begin van de vergadering een aanvraag voor een urgentieverklaring ingediend om de schendingen van de mensenrechten in Zuid-Afrika aan te spreken. Mensenrechten staan anders immers altijd op de agenda. Hiervoor kon ik echter geen meerderheid krijgen. Toen heb ik tegen het parlement gezegd dat de Europese Unie zich blijkbaar niet voor de rechten van bepaalde mensen interesseert, en wel om politieke redenen – de EU bemoeit zich er alleen maar mee en legt sancties op wanneer het in haar politieke agenda past. In het geval van Zuid-Afrika mag men niet twijfelen aan het geloof in de “Regenboognatie”. Ze zullen als slaapwandelaars de verkiezingen in 2019 op zich af laten komen, hun handen over elkaar doen en er het beste van hopen.

Dus heb ik besloten om mijn eigen conferentie te houden.

Afbeelding

We hebben met een activiste uit Zuid-Afrika gepraat, die geprobeerd heeft asiel in de EU te krijgen, wat werd afgewezen. Wat moet er gebeuren, opdat wanhopige asielzoekers uit Zuid-Afrika opgenomen worden in de EU?

Er zal niets veranderen totdat de EU inziet dat in de huidige politieke situatie bewust minderheden gediscrimineerd worden. Ik vind dat het Verenigd Koninkrijk hierin een voortrekkersrol zou moeten vervullen als voorzitter van de Britse Commonwealth.

Veel Zuid-Afrikanen vrezen voor hun leven en willen per se het land verlaten. Waar kunnen ze hulp vinden in Europa?

Helaas zijn veel Zuid-Afrikanen inmiddels te arm om het land te verlaten. De mensen verkopen hun onroerend goed in Johannesburg, omdat het daar te onveilig is geworden, en ze vertrekken naar Kaapstad, waar hun gezinnen in veiligheid zijn. Iedere week reizen ze naar hun werk in Johannesburg (1300 km). In het gebied rondom Johannesburg kun je nu tegen spotprijzen reusachtige grondstukken kopen.

Waarom zouden ze het land moeten verlaten? Ze zijn Afrikanen. Hun families wonen er al bijna vijfhonderd jaar. Helaas nemen maar weinig mensen nota van de gruweldaden, en onze handen zijn gebonden, omdat onze regeringen niets doen. De ENF-fractie in het Europees Parlement ondersteunt de mensen daar. Onze leden zitten of in de oppositie of gedeeltelijk al in de regering.

Europese landen financieren de regering in Zuid-Afrika met miljoenen ontwikkelingsgeld. Zou dit geld niet gebonden moeten worden aan de naleving van de mensenrechten?

Natuurlijk. Maar de EU financiert ook landen die vrouwelijke genitale verminking toestaan, terrorisme exporteren en despoten ondersteunen. De socialisten in Europa ondersteunen het Marxisme en moedigen het enorm aan – je hoeft alleen maar te kijken naar de hoge vertegenwoordiger van de EU voor Buitenlandse Zaken en Veiligheidsbeleid, Federica Mogherini: een voormalige communiste. Ze werd niet gekozen, maar op grond van een gender-quotum aangesteld, en verzorgt nu als lid van de socialistische fractie de zogenaamde buitenlandse politiek van de EU. In Libië en Egypte hebben ze de zogenaamde “Arabische Lente” ondersteund, sindsdien worden beide landen geteisterd door terrorisme, mensensmokkel en massamigratie. Moebarak en Qadhafi waren wellicht geen optimale regeringschefs, maar de dwaalleer dat wij onze democratie door middel van een volksopstand zouden kunnen exporteren, was echt crimineel. In Zuid-Afrika bestaat er in ieder geval een Europees-christelijke cultuurinslag, en een rechtsstaat die grof gezien van de onze afstamt, ook al is het land bijna volledig afgegleden naar wetteloosheid.

Afbeelding

Steeds meer onafhankelijke journalisten zoals Lauren Southern en Katie Hopkins belichten nu wat er in Afrika gebeurt. Wat moet er nog gebeuren zodat de mainstream media wakker worden?

Ik vind het opmerkelijk dat het vrouwen zijn die de waarheid over Zuid-Afrika aan het licht brengen. Vanochtend heb ik geluisterd naar het politieke paradepaardje van de BBC, “Today”, waarin het over de val van Jacob Zuma ging. Ze hebben de EFF geciteerd, die een campagne hebben gevoerd om Zuma ten val te brengen. De BBC en de andere mainstream media hebben geen enkele keer genoemd dat deze mensen gewelddadige radicale Marxisten zijn. Ik ben bang dat de mainstream media Zuid-Afrika gewoon doodzwijgen, omdat ze niet willen toegeven dat Nelson Mandela´s Regenboognatie en zijn erfgoed naar de verdommenis gaan.

Video – ENF-conferentie in het Europees Parlement over de stuatie in Zuid-Afrika (30-01-2018):



Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Collin McMahon

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/17 ... den-video/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Lauren Southern in blanke “plakkerskampen”
Lauren Southern - Gepubliceerd op 20 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door King George »

Soms denk ik wel eens stiekem: Als al die boeren nou eens tegelijkertijd Zuid Afrika verlaten en naar Canada, Australië of Oost Europa emigreren, dan zullen die hongerige zwartjes nog enkel voedsel kunnen importeren. De aarde zal er net zo gaan eroderen als in Zimbabwe en eigenlijk gun ik ze deze shit van harte.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Ariel »

King George schreef:Soms denk ik wel eens stiekem: Als al die boeren nou eens tegelijkertijd Zuid Afrika verlaten en naar Canada, Australië of Oost Europa emigreren, dan zullen die hongerige zwartjes nog enkel voedsel kunnen importeren. De aarde zal er net zo gaan eroderen als in Zimbabwe en eigenlijk gun ik ze deze shit van harte.

Goed plan, maar ze kunnen niet weg. Geen land wil ze hebben. Ik begrijp dat niet. Ik ruil ze direkt en graag voor zwarte Afrikanen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door King George »

Naar Canada en naar Australië zijn er al veel geëmigreerd. En Oost-Europese landen en andere Visegrad landen staan ook open voor boeten met een goed ondernemersloon.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Leven op het kruitvat – Zuid-Afrika verzinkt in moeras van geweld

Geplaatst op 23 februari 2018

Afbeelding

De gebeurtenissen in het noorden van Zuid-Afrika volgen elkaar razendsnel op. De toename van geweld is opvallend en valt niet meer te ontkennen. Alleen vorig weekend al werden zeven aanvallen op boerderijen geregistreerd, dit jaar hebben er al 57 plaatsgevonden, wat onder normale omstandigheden burgeroorlog genoemd kan worden.

Er zijn zes doden en talrijke gewonden te betreuren en het heeft er niet de schijn van dat deze rampzalige en voor het bestaan van veel boerenfamilies vernietigende serie zal afnemen.

Integendeel. Afgelopen weekend werd zelfs het politiebureau in Ngcobo, in de provincie Eastern Cape, door een gewapende bende aangevallen. Er bevonden zich tien politieagenten in het bureau toen ze werden verrast door de overval.

Drie politieagenten werden doodgeschoten, zonder dat ze de mogelijkheid hadden zich te verdedigen, en later moesten meerdere gewonden met deels zware verwondingen naar een ziekenhuis worden gebracht. De verdachten ontsnapten met handvuurwapens en mobiele telefoons van de politie in een politieauto met het registratienummer BTT804B.

Blijkbaar draait de spiraal van geweld in Zuid-Afrika steeds sneller en is daarbij steeds sterker gericht tegen de groep blanke boeren.

Volgens informatie van de organisatie AfriForum vonden er in 2017 minstens 341 boerderijaanvallen plaats, waarvan 70 dodelijk. De boeren worden in de regel verrast en staan machteloos tegenover de zwaarbewapende aanvallers.

Enkele jaren geleden werden de boerderijen nog door het leger beschermd, vooral die in de afgelegen gebieden. De regering is echter al enige tijd geleden met zulke activiteiten door de strijdkrachten gestopt.

Zelfs de politie is niet meer te vertrouwen. Ze wordt er zelfs van verdacht deel te nemen aan veel acties. Zo werden volgens informatie van een veiligheidsdeskundige op enkele plaatsen delict munitieresten uit politiebestanden aangetroffen.

Zodoende is de vraag naar de verantwoordelijkheid door de politiek des te dringender. Na de perioden van de onsuccesvolle, maar enorm corrupte Jacob Zuma is alle hoop nu gevestigd op zijn opvolger Cyril Ramaphosa.

Ingeklemd tussen de radicalen in zijn eigen partij ANC en Julius Malema van de Economic Freedom Fighters (EFF), die van zijn overtuiging ook gewelddadig tegen de blanke boeren op te treden geen geheim maakt, bevindt Ramaphosa zich in een moeilijke positie.

Hij kan met het oog op de ontevredenheid in zijn partij in dit opzicht geen ommekeer bewerkstelligen en wil dat vermoedelijk ook helemaal niet. Hij geeft er de voorkeur aan om het radicalisme en de haat in het ANC tegen de blanke minderheid te blijven onderhouden, zij het op een meer gematigde toon. Een ook in andere landen beproefde tactiek om van het falen en de eigen verantwoordelijkheid af te leiden.

Welke andere koers zou hij dan ook kunnen nemen gezien het al meer dan twintig jaar bewezen onvermogen van de ANC-regering om de situatie van het zwarte bevolkingsdeel merkbaar te verbeteren. Daarom dus verbaal radicalisme tegen de blanken, om daarmee in ieder geval de sinds Zuma openlijk aan het licht gekomen corruptie en zelfverrijking naar de achtergrond te drukken.

Daarom waren er tijdens de 54e nationale conferentie van het ANC vorige maand in Johannesburg ook van de nieuwe president van Zuid-Afrika geen zelfkritische geluiden te vernemen. Het uit zijn oevers tredende geweld en de misdaden tegen de blanke boeren werden door hem met geen woord genoemd. Mochten er problemen zijn, dan zijn het, net als twintig jaar geleden, nog altijd de blanken die de schuld hiervoor in de schoenen krijgen geschoven.

Ramaphosa letterlijk:

“Het is weliswaar niet te betwisten dat het ANC belangrijke vooruitgang heeft geboekt bij de bevrediging van de fundamentele behoeften van de mensen, maar het is ook waar dat het erfgoed van het kolonialisme en van de Apartheid nog diep in onze samenleving verankerd is. … De concentratie van onze economie in de handen van een blanke minderheid beperkt duurzame groei en transformatie.

We zullen er aan werken om de eigendomsstructuur van onze economie te veranderen door o.a. de toegang van zwarte mensen, jongeren en vrouwen tot financiële instellingen en hun bezit te veilig te stellen. Dit zal nieuwe beginselen voor regulering en het verlenen van licenties in de financiële sector omvatten om gediversifieerde eigendomsverhoudingen en competitie te bevorderen.”

Welluidende formuleringen voor pure ideologie. Geen wonder daarom dat op de conferentie het besluit werd genomen om de “historische onrechtvaardigheid van de landonteigening dringend aan te pakken” en te streven naar een onteigening “zonder schadevergoeding voor de desbetreffende boeren”.

Dat de boerderijmoordenaars zich door zulke woorden aangemoedigd zouden kunnen voelen in hun daden, wordt niet bedacht en zelfs met instemming op de koop toe genomen.

Terwijl het het ANC in de eerste plaats niet gaat om het bezit van land en grond. De regering zou het zelf in handen hebben om braakliggende grond te verdelen en aan zwarte boeren de benodigde kredieten als eerste financiering beschikbaar te stellen. Nee, het ANC en de EFF gaat het er veelmeer om de met succes bewerkte landbouwgrond en de daarbij behorende gebouwen gratis over te nemen om deze vermoedelijk naar het voorbeeld van Mugabe in Zimbabwe aan hun gunstelingen te geven.

Van de catastrofale mislukking in het buurland wordt geen notitie genomen en zo is men in Zuid-Afrika goed op weg om de tak waarop men zit en de vruchten waarvan men zich voedt, af te zagen en een letterlijke genocide op de minderheid van de blanken in het land te plegen.

Daarover Ian Cameron van de NGO “AfriForum”: “Het is belangrijk dat alle Zuid-Afrikanen inzien dat agrarische aanvallen niet slechts één gemeenschap treffen, maar de toekomst van iedereen in het land beïnvloeden.”

Het blijft te hopen dat zulke woorden in ieder geval bij ene Cyril Ramaphosa weldra in vruchtbare aarde zullen vallen om verder bloedvergieten op onschuldigen, op weerloze boeren, zonder onderscheid te maken in bejaarden, vrouwen en kinderen, en een verdere teloorgang van het land te verhinderen.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Will Cook en Max Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/23 ... an-geweld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:De aarde zal er net zo gaan eroderen als in Zimbabwe en eigenlijk gun ik ze deze shit van harte.
Diversiteit is in Zuid-Afrika minder een issue dan hier...
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Zuid-Afrikaans parlement stemt voor landonteigening van blanken

Geplaatst op 28 februari 2018

Afbeelding
De leider van de marxistische Zuid-Afrikaanse partij EFF, Julius Malema.

Het Zuid-Afrikaanse parlement heeft de onteigening van blanke boeren besloten. Het desbetreffende voorstel van de marxistische partij “Economic Freedom Fighters” (EFF) werd met 241 tegen 83 stemmen aangenomen. Haar voorzitter, de voormalige ANC-politicus Julius Malema, zei in het parlement in Pretoria volgens een bericht van de Zuid-Afrikaanse “Times”: “De tijd van verzoening is voorbij. Nu is de tijd van gerechtigheid aangebroken.” De grote meerderheid van het ANC stemde in met het voorstel, dat niet voorziet in een schadeloosstelling voor de onteigening van land.

Het afzien van financiële compensatie motiveerde Malema met het respect voor zwarte anti-Apartheid strijders. Men zou de blanken er nu ook nog niet eens voor mogen betalen een genocide op de zwarten gepleegd te hebben. Het zou hem echter ook niet gaan om wraak, maar “om onze waardigheid”. Na de beslissing van het parlement zal zich nu een commissie met de details van een voor de onteigening noodzakelijke grondwetswijziging bezighouden.

“Oerzonde” van Zuid-Afrika
Een week geleden had de nieuwe president Cyril Ramaphosa de onrechtvaardige landverdeling al de “oerzonde” van Afrika genoemd. Hij zou “het land aan de mensen willen teruggeven van wie het werd afgepakt” om de verdeeldheid van het verleden te genezen. Hij voegde er aan toe: “We mogen dit proces van versnelde herverdeling van land niet als bedreiging, maar als kans zien. Een kans om ons te bevrijden van de verbittering en de pijn van het verleden”.

Sinds het einde van de Apartheid werden blanke boeren steeds opnieuw het doelwit van overvallen door zwarten. Volgens informatie van de burgerrechtenorganisatie “Afriforum” werden er alleen al in het jaar 2017 bij 351 boerderij-overvallen 71 mensen vermoord. Aan het einde van de Apartheid in 1994 was 85% van het land in het bezit van blanke boeren. Nu is dat nog 73%.

Bron: https://jungefreiheit.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/28 ... n-blanken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Zuid-Afrika...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

CITAAT ANC-aanhanger...

Afbeelding

“Blanke mensen in Zuid-Afrika verdienen het om in stukken gehakt en vermoord te worden als Joden... Jullie moeten levend gevild en jullie nakomelingen als tuinmest gebruikt worden.”

(Velaphi Khumalo)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

Lauren Southern: South Africa is Killing the Farmlands
Lauren Southern - Gepubliceerd op 27 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Blanke genocide in Zuid-Afrika

Bericht door Pilgrim »

MUST READ!: Moordaanslagen op blanke boeren – Zuid-Afrika´s racisme tegen blanken

Geplaatst op 2 maart 2018

Afbeelding

Mislukte regenboognatie: “Kill the Boer!”

Ze mogen niet in dienst worden genomen, worden afgeslacht op hun boerderijen, worden door de staat onteigend, vinden geen recht voor de rechtbank, worden niet beschermd door de politie, en hun schreeuw om hulp wordt door de westerse mainstream media genegeerd. De Boeren strijden voor een verloren zaak. Maar nu zijn veel alternatieve media onderweg om de waarheid van de tragedie aan het licht te brengen. En die is gruwelijk.


The Rainbow Nation! De Regenboognatie! Dat was Zuid-Afrika´s motto na het einde van de Apartheid. Nelson Mandela had beloofd dat Zuid-Afrika een multi-etnisch en multicultureel land zou worden, waarin alle mensen gelijk zijn. De mainstream media in de hele wereld jubelden. Nu zwijgen ze. Want Zuid-Afrika is een “Failed State”.

In Zuid-Afrika is een nieuwe Apartheid ontstaan – en nieuw racisme. Nu is ze tegen de blanke Boeren en Angelsaksische inwoners gericht. De Boeren, die zichzelf ook wel “Afrikaners” noemen, bezitten voorouders uit Nederland en uit delen van Duitsland. Hun taal, “Afrikaans” genoemd, is een tak van het Nederlands.

Inmiddels hebben veel blanke Zuid-Afrikanen bestaansproblemen. In de steden vinden ze geen werk, want de nieuwe wetten van de Zuid-Afrikaanse regering eisen dat eerst zwarte Afrikanen, daarna kleurlingen, dan Indiërs (die hier door de Britten als minderheid werden gevestigd) en als laatste blanke Zuid-Afrikanen in dienst genomen mogen worden. In de praktijk ziet dat er zo uit dat blanken helemaal niet aangenomen worden.

Als blanke, oorspronkelijk uit Europa afkomstige Zuid-Afrikaan zijn er maar twee mogelijkheden om de touwtjes aan elkaar te knopen: of je maakt je zelfstandig of je verwacht een erfenis. Anders rest alleen de straat. Sociale uitkeringen zijn er niet.

Zonder bescherming van de staat: blanke Boeren in Zuid-Afrika
Op het platteland is het niet veel beter. Weliswaar bezitten de meeste Boeren daar hun boerderijen nog, maar velen zullen hun boerderijen vroeger of later kwijtraken, want de regering heeft een nieuwe landhervorming (= landonteigening) besloten – zonder schadeloosstelling voor de blanke Boeren, die zodoende hun land en hun bestaansgrond kwijtraken – volgens het motto: Land of dood (“Land or Death”). Voorbeeld schijnt Zimbabwe (het voormalige Rhodesië) te zijn, waar bijna alle blanke boeren werden verjaagd. De Zuid-Afrikaanse regering schijnt dat niet erg te vinden. Op de ANC-congressen wordt af en toe nog het oude Zulu strijdlied gezongen, dat onlangs zelfs op 14 februari werd meegezongen door de inmiddels afgetreden president Jacob Zuma: “Kill the Boer!”. Zuma had laten weten dat de blanke Boeren zonder schadevergoeding onteigend zouden worden (“The Telegraph”). Zijn opvolger, Cyril Ramaphosa, heeft deze politiek nogmaals bevestigd (“Business Insider”). Hij zei letterlijk: “The expropriation of land without compensation is envisaged as one of the measures that we will use to accelerate redistribution of land to black South Africans”. Dat is al bijna een oorlogsverklaring.

Een zwarte Afrikaanse Zulu-activiste, die ervoor vecht dat het land van de blanke Boeren wordt afgepakt, vatte het heel kort samen: “The question of war in this country is inevitable. It´s defenitely coming. We are going to fight”.

De Europese en Amerikaanse mainstream media zwijgen – in ieder geval grotendeels. Er wordt slechts zelden over de crisis bericht (voorbeelden van uitzonderingen: hier, hier, hier en hier). Maar vaak wordt in het Westen de situatie van de Boeren in Zuid-Afrika genegeerd. Het past niet in het wereldbeeld van de pers dat het idee van de multiculturele Regenboognatie niet functioneert. Zulu´s werken samen met Zulu´s. Andere Bantoe worden net zo uitgesloten als de Bosjesmannen, de Indiërs of de blanke Zuid-Afrikanen. Dit tribalisme wil de westerse pers niet tot onderwerp maken. Want we zijn immers allemaal gelijk en houden zogenaamd allemaal van elkaar.

In plaats daarvan zijn alternatieve media actief. Uit Canada is bijvoorbeeld de verslaggeefster Lauren Southern in Zuid-Afrika onderweg voor een omvangrijke documentaire over Zuid-Afrika. Ze bezoekt daar de armenwijken van de Boeren en de mensen wier familieleden bruut vermoord werden. De Canadese zender “Rebel Media” heeft de vooraanstaande Britse journaliste Katie Hopkins naar Zuid-Afrika gestuurd om over de situatie te berichten.

Wanneer de dood het huis binnendringt: vermoorde en gemartelde Boeren
De boerderijen liggen meestal afgelegen. Zodoende staan hun bewoners aan overvallen blootgesteld. Sinds het einde van de Apartheid werden duizenden blanke Boeren vermoord. Er hebben sinds 1994 ongeveer 15.000 overvallen plaatsgevonden. Vaak worden complete gezinnen, vrouwen en kinderen, gruwelijk afgeslacht. De daders worden zelden gepakt. Het gevaarlijkste beroep in Zuid-Afrika is het om een blanke Boer te zijn. Het aantal vermoorde boeren bedraagt minstens 113 op de 100.000. zodoende is het in Zuid-Afrika gevaarlijker om boer te zijn dan politieagent (54:100.000). Het gemiddelde moordcijfer in Zuid-Afrika 32:100.000. Ter vergelijking: in de VS bedraagt dit ongeveer 5:100.000 en in Duitsland minder dan 1:100.000. Als blanke boer in Zuid-Afrika loop je dus 113 maal zoveel kans om het slachtoffer te worden van moord als in Duitsland.

Het criminaliteitscijfer in Zuid-Afrika is over het algemeen zeer hoog. Niet alleen blanken zijn slachtoffers. Alle bevolkingsgroepen in Zuid-Afrika worden bedreigd en kunnen slachtoffers van criminaliteit en geweld worden. Maar de moorden op blanke boeren zijn anders. De regering kwalificeert ze als gewelddadige overvallen met dodelijk gevolg. Dat is een fatale foutieve kwalificatie. Want bij de overvallen op de Boeren-families worden de slachtoffers, voordat ze vermoord worden, vaak op gruwelijke wijze gemarteld en gepijnigd.

De boeren leven constant in angst. Velen hebben familieleden verloren. De verslaggeefster Lauren Southern heeft behalve veel slachtoffers ook een vrouw geïnterviewd, wier taak het is om na de overvallen en moorden de plaats delict schoon te maken en de lijken te bergen. “Crime Scene Cleanup” noemt men dat. Ze heet Eileen de Jager, een Boerin. Ze bevestigt de onvoorstelbare wreedheid waarmee de slachtoffers gemarteld en afgeslacht worden. Vrouwen worden dagenlang tot de dood erop volgt verkracht, kinderen worden vermoord. De taferelen die zij te zien zou krijgen, zouden vaak erger zijn dan in de ergste horrorfilm. Zo werd een 12-jarige jongen in kokend water verdronken, een vrouw afgeslacht die juist haar kinderen in bad wilde doen. Vaak zitten de ruimtes onder het bloed als de politie komt. De lijken zijn vaak onvoorstelbaar verminkt. De overlevenden van zulke bloedbaden zijn lichamelijk en geestelijk voor het leven getekend.

Voor de schoonmaakster van de plaatsen delict is het duidelijk: dat zijn geen roofovervallen met toevallige dodelijke gevolgen, dat zijn geweld- en haatmisdaden met de bewuste bedoeling te folteren en te doden. Waarom worden anders de slachtoffers geboeid, hun ledematen afgesneden of hun ogen uitgestoken? Waarom worden de slachtoffers dagenlang gepijnigd, voordat ze definitief vermoord worden? Een gewone inbreker, die uit armoede handelt, zou zoiets niet doen.

Meestal eindigen de overvallen in bloedbaden. De nabestaanden kunnen het verlies nauwelijks verwerken, zoals in het geval van het 18-jarige meisje Cherize Smuts, die bij een overval op de boerderij niet alleen haar beide ouders, Louise en Belinda Smuts, maar ook haar grootouders, Gert en Pauline, heeft verloren.

Of in het geval van een moordoverval op een boerennederzetting in KwaZulu-Natal, waarbij een op bezoek gekomen Duits gezin werd afgeslacht, dat zich net op een verjaardagsfeest voorbereidde.

Vaak lopen overvallen betrekkelijk goed af, zonder dat iemand de dood vindt. Vaak gaat het ook inderdaad alleen maar om “normale” roofovervallen met geweld. Maar de schok zit diep wanneer bendes met machetes en messen binnenvallen en de boeren aanvallen (zie hier een opname van een bewakingscamera). Boeren en blanke kolonisten die ooit zoiets meegemaakt hebben, willen alleen nog maar weg uit Zuid-Afrika.

Getto´s voor blanken: de armoede die niemand wil zien
Slums en armen-getto´s, waarin blonde kinderen spelen, die niet naar school kunnen en geen medische verzorging hebben en wier ouders geen werk vinden, omdat ze blank zijn. Dat past niet in het beeld van de cultuur-marxisten, multiculti-globalisten en linkse intellectuelen.

Maar het is bittere realiteit. Lauren Southern heeft zo´n armen-getto in de buurt van Johannesburg bezocht. Eigenlijk zijn het alleen maar barakken voor verarmde Boeren, die anders op straat zouden moeten leven. Het getto wordt niet geholpen door de autoriteiten, omdat het “te wit” is.

Over een soortgelijk getto berichtte “Euro-News”. Het achtergrondverhaal van de meeste “gestrande” mensen is altijd hetzelfde. Velen krijgen geen baan, omdat ze blanken zijn. Zelfs als ze uitstekend gekwalificeerd zijn, worden ze niet aangenomen. Men schat dat ongeveer een vierde deel van de blanke Zuid-Afrikanen in een extreem precaire levenssituatie is geraakt.

Inmiddels leven er in totaal meer dan 400.000 blanken in armen-getto´s, kampen en noodonderkomens. Veel van de Boeren hadden nooit kunnen dromen ooit zo te eindigen. Maar wanneer je van de boerderij wordt beroofd en niet als werknemer mag werken, blijft er nauwelijks een alternatief over.

De exodus is al lang begonnen: steeds meer “Afrikaners” emigreren
Boeren, die het zich kunnen permitteren, emigreren. Favoriete bestemmingen zijn de VS, Australië en Nieuw-Zeeland. Een blanke boer, die van Zuid-Afrika naar Georgia/VS is geëmigreerd om daar een nieuwe boerderij op te bouwen, is er in het interview blij over dat hij geen moord en doodslag meer hoeft mee te maken en niet constant in angst hoeft te leven dat zijn land afgepakt wordt. Zijn familie had daarvoor bijna 400 jaar lang in Zuid-Afrika een boerderij gehad.

Sinds het einde van de Apartheid en het begin van de regering van het ANC, in het begin onder Nelson Mandela, zijn er bijna een miljoen blanke Zuid-Afrikanen geëmigreerd. De redenen zin divers. Maar de meesten hebben het land verlaten vanwege de onzekere toekomst en de stijgende criminaliteit. Velen hebben het ook opgegeven, omdat ze door de nieuwe quotawetten geen beroepskansen meer zien.

Wijkplaats voor blanken: privé georganiseerde nederzettingen zoals in het geval van “Orania
Anderen blijven in het land en trekken zich terug. Om zichzelf te beschermen, geven blanke Zuid-Afrikanen er de voorkeur aan onder elkaar te blijven en in gesloten dorpsgemeenschappen te wonen, waar ze ook hun privé veiligheidsdiensten regelen, omdat de politie niet meer is te vertrouwen. Maar deze nederzettingen worden door de regering steeds opnieuw gedwongen om meer “diversiteit” toe te laten.

In het geval van de nederzetting “Orania” in de Kaap-regio hebben de boeren daarom iets speciaals bedacht. Ze hebben de nederzetting op een groot privé grondstuk gebouwd en officieel als een soort firma aangemeld. Hun idee: Orania moet het voor de inwoners mogelijk maken om hun cultuur zonder invloed en controle van de staat vrij te leven. Orania heeft zelfs een eigen munt en een eigen vlag. Ze willen zichzelf vooral beschermen tegen de criminaliteit in Zuid-Afrika.

Maar hoelang zullen de Boeren daar nog met rust gelaten worden? Nu al willen zwarte Afrikaanse politici optreden tegen Orania. Zo hebben politici van de partij “Economic Freedom Fighters” (EFF) zich ingezet voor zware sancties tegen Orania.

De Zulu´s waren niet de eerste Zuid-Afrikanen
Nadat zich in de 17e eeuw de eerste Boeren in de Kaap-regio vestigden en in de 19e eeuw vanuit de Kaap-regio het binnenland van Zuid-Afrika binnendrongen, vonden ze daar meestal droge savannes, waarin de jagers en verzamelaars van de San-groepen (vroeger “Bosjesmannen” genoemd) leefden. De San werden van twee kanten belaagd: door de Europese Boeren, die uit het zuiden kwamen, en door verschillende Bantoe-stammen, die grotendeels uit het noorden kwamen.

De oorlogszuchtige Zulu´s, een speciale stamgroep van de Bantoe, waren pas in de 17e eeuw met de verhuizingen van de Nguni-Bantoe-stammen uit Kongo in de oostelijke regio van Zuid-Afrika (Natal, ten oosten van de Drakenbergen) geïmmigreerd. Daar onderwierpen en verdrongen zij de inheemse San-groepen. In de 19e eeuw expandeerden de Zulu´s. Onder hun koning Shaka (1787 tot 1828) veroverden ze grote stukken grond, verdreven andere Bantoe-stammen, zoals de Ndwandwe, en drongen verder naar het westen en zuidwesten op het binnenland in. De Zulu´s gingen daarbij behoorlijk grof met de onderworpen stammen om, net zoals ze daarvoor ook niet zachtzinnig met de San waren omgegaan.

Uiteindelijk botsten de Boeren-kolonisten met hun tochten en de expanderende Zulu´s op elkaar. Beide kwamen als veroveraars, die de San-groepen en andere Bantoe-stammen hadden verdrongen. Beide – de calvinistische Boeren en de Zulu´s – beschouwden zichzelf als uitverkoren om over anderen te mogen heersen. Daarom klinkt het in de oren van de andere zwart-Afrikaanse etniciteiten van Zuid-Afrika merkwaardig wanneer uitgerekend de Zulu´s zich met de retoriek van de Afrikaanse slachtofferrol nu tot de politiek dominerende groep opdringen.

Het moet niet ontkend worden: de perioden van de Britse koloniale heerschappij en de daaropvolgende periode van de Apartheid in het onafhankelijke Zuid-Afrika ging gepaard met racisme en onrechtvaardigheid. Maar nu is het niet beter. De rollen werden alleen maar omgedraaid. Dat is geen vooruitgang.

[Meer video´s hier, hier, hier, hier en hier]

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/02 ... n-blanken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie