Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:Het zullen nog zeven zware jaren gaan worden voor Zwartmeer, want Donald Trump blijft nog tot 2025 president.
Dat staat nog te bezien. Er waren commentatoren die zeker wisten dat Trump vóór of anders vlak na de verkiezingen zou worden vermoord. De absurd negatieve teneur die maar voortduurt maakt het enigszins waarschijnlijk dat het daar toch nog van komt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
King George schreef:Het zullen nog zeven zware jaren gaan worden voor Zwartmeer, want Donald Trump blijft nog tot 2025 president.
Dat staat nog te bezien. Er waren commentatoren die zeker wisten dat Trump vóór of anders vlak na de verkiezingen zou worden vermoord. De absurd negatieve teneur die maar voortduurt maakt het enigszins waarschijnlijk dat het daar toch nog van komt.
ook ik heb daar al eerder gewag van gemaakt. Iets anders voor in het straatje van Zwartmeer. Heeft ie weer wat schoon te vegen.

MARTIN SCHULZ - De leider van de SPD, Martin Schulz, wil volgens Duitse media minister van Buitenlandse Zaken worden. Kort na de parlementsverkiezingen van 24 september sloot Schulz uit dat hij ooit minister zou worden in een kabinet onder leiding van Angela Merkel.
Schulz heeft dit liegen vast en zeker niet van een vreemde. [icon_lol.gif] Ruik je al wat Zwartmeer?

POLITIEK IS SMERIG.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Citaat van Zwartmeer inzake de verkiezingswinst van Trump?

"Het komt er niet op aan wie er stemt,
maar op wie en hoe men de stemmen telt."

Spoiler! :
Nee! Dit citaat was van Stalin.

Moderne versie van de Democraten:

"Het komt er niet op aan wie er stemt,
maar op wie en hoe men de stemmen hackt."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Economy Rating Went from 39% Under Obama to 70% Under Trump

Daniel Greenfield - February 8, 2018

The media will harp and carp. Rep. Nancy Pelosi and MSNBC's Katy Tur will claim that $1K is a crumb. But the numbers are in. And they are quite striking.

Here were Quinnipiac's farewell numbers for Obama.

A total of 39 percent of voters say the American economy is "excellent" or "good," while 60 percent say it is "not so good" or "poor." This is the best score on the economy since December, 2003, when 40 percent of voters said the economy was "excellent" or "good."

Only 21 percent of voters say Obama's policies have helped their personal financial situation, as 33 percent say these policies have hurt them personally and 44 percent say they've made no difference.


Those numbers have gotten a whole lot better.

In a survey conducted February 2 - 5, a total of 70 percent of American voters say the U.S. economy is "excellent" or "good," the highest rating since Quinnipiac University first asked this question in 2001 and up from 66 percent "excellent" or "good" January 10.

That's 39% to 70%.

It's why the approval ratings don't matter. They never did.

For some people elections are tribal popularity contests. But for a lot of voters, they're a referendum on their lives and the direction of the country.

https://www.frontpagemag.com/point/2692 ... greenfield
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Voor Hillary Clinton en Obama dreigt een “Watergate” zonder weerga: De zogenaamde Rusland-affaire bij de laatste Amerikaanse verkiezingen werd verzonnen door de Amerikaanse Democraten

Geplaatst op 8 februari 2018

Afbeelding
Obama en Clinton staan tot hun knieën in de stront en zijn crimineel en corrupt tot op het bot.

De door de Amerikaanse Democraten verzonnen “Rusland-affaire” kan uitdraaien op een Watergate voor Hillary Clinton en Obama

Trump staat op het punt tientallen jaren oude verkorstingen, bedrog, corruptie en criminele kuiperijen aan het licht te brengen en heeft het establishment de oorlog verklaard. Diegenen, die meer dan een decennium de macht hadden en hem hebben misbruikt, maken zich nu zorgen dat hun kuiperijen in de lucht vliegen. En als de opheldering serieus moet worden aangepakt, moeten vooral diegenen die in het systeem verstrengeld waren, worden verwijderd, anders zal dit smerige moeras nooit kunnen worden drooggelegd. Dat heeft naar mijn mening ook niets te maken met het uit de weg ruimen van onbeminde en hem niet welgevallige ambtenaren en schending van de geloofwaardigheid van de FBI.


“Wat de Duitse journaille niet in de kraam te pas komt, daarover bericht ze niet. Dat bewijst echter, wat ik allang vermoedde. Namelijk, dat Obama en Clinton tot hun knieën in de stront staan en tot op het bot crimineel en corrupt zijn. Dat werpt wederom geen goed licht op een zekere Merkel, die met beiden goed bevriend was. Maar soort zoekt nu eenmaal graag soort.” (Thomas Schlawig)

De door de Democraten tegen Rusland geuite beschuldiging van inmenging in de laatste Amerikaanse verkiezingen zou voor Democratische leiders als Hillary Clinton of Obama kunnen uitdraaien op een Watergate.

Want een recentelijk aan de regering toegespeeld bericht toont kennelijk aan dat deze inmenging een van de kant der Democraten verzonnen leugenverhaal was om de aandacht af te leiden van een eigen verkiezingsmanipulatie door het Clinton-verkiezingscampagneteam.

“Het door de Commissie van de Geheime Dienst samengestelde geheime bericht is uiterst verontrustend en werpt ernstige vragen op over de regeringskliek van Obama’s ministerie van Justitie en van Comey´s FBI met betrekking tot het zogenaamde botsingsonderzoek.”

Mocht de vertrouwelijkheidsgraad van de memo in diskrediet gebracht worden, dan kan hij door alle congresleden worden ingezien en wordt hij meteen openbaar. Met de Hashtag #ReleaseTheMemo stimuleren aanhangers van Trump deze stap. De oppositie beweert dat Russische Bots de Hashtag gedurende de nacht zouden hebben overgenomen, maar leverde daarvoor geen bewijzen.

Als de beschuldigingen van machtsmisbruik juist zijn, dan dreigen er voor Obama en Hillary Clinton niet alleen zware beschadiging van het imago, maar ook juridische consequenties.
Wat Amerika tegenwoordig meemaakt, is precies datgene waarvoor de Obama- en Clinton-vrienden respectievelijk de Trump-tegenstanders van over de hele wereld de allergrootste panische angst hebben.

Te groot schijnt de verstrengeling der Trump-tegenstanders met al deze kuiperijen te zijn om met alle middelen het openbaar maken van de memo te verhinderen.

Ik ben ervan overtuigd dat de FBI metterdaad is geïnfiltreerd met linkse Obama- en Clinton-mensen en dat deze proberen hun voormalige opdrachtgevers te dekken en elke verdachtmaking van hen af te wentelen. Ik ben er ook van overtuigd dat momenteel nog niemand de omvang van dit moeras metterdaad kan overzien, want té groot was de overtuiging van Clinton en haar aanhangers om na Obama het Witte Huis te kunnen betrekken, om vervolgens alle verstrengelingen met deze kuiperijen onder controle te houden.” (Thomas Schlawig)

Het door de Commissie van de Geheime Dienst samengestelde geheime bericht is uiterst verontrustend en roept ernstige vragen op over de regeringskliek van Obama’s ministerie van Justitie en van Comey’s FBI met betrekking tot het zogenaamde botsingsonderzoek.

Ja, voor de “Democraten” is geen smeerlapperij groot genoeg om de politieke tegenstander schade toe te brengen, hem te belasteren of helemaal uit te schakelen. Aangezien, zoals bekend, iedere trend in de VS op de één of andere manier over de Atlantische Oceaan naar Duitsland overwaait, is het slechts een kwestie van tijd wanneer een dergelijke manier van doen ook door de Duitse “politiek” wordt gekopieerd.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/08 ... emocraten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
Ariel schreef:Zwartmeer. Probeer je haat voor Trump en zijn familie te vergeten, of misschien te verbergen.

Je draaft door, en dat siert je niet.
Het zullen nog zeven zware jaren gaan worden voor Zwartmeer, want Donald Trump blijft nog tot 2025 president. Nog zeven jaren van opstaan met obsessieve haat jegens de democratisch gekozen ons aller Donald Trump die Amerika en de wereld heeft behoed van het rampsscenario de Clintons in het Witte Huis. Ik geef het hem te doen. [icon_lol.gif]
Zou dit werkelijkheid worden dan liggen er zeven jaren dramatische jaren voor jouw voor de boeg. Je mag oa 14.000 leugens gaan verantwoorden. Gefeliciteerd! Ik zal je vast al even oefenen laten voor wat je de komende zeven jaar zoal te wachten staat.

Ik vermoed dat jij met een beetje al heel tevreden bent. Zelfs als het een beetje slecht is.

Ik pak voor een keer de economie er eens bij. Hoewel Trump er erg over opschept is de economie onder hem aan het stagneren. BV, in de Obama jaren kwamen er meer banen bij dan in het eerste jaar van Trump. Onder Trump is de verschrikkelijk hoge werkeloosheid van 42% naar 41,5% gegaan en weldra komt er een omslagpunt en gaat het weer omhoog. Toch vind jij dit een goede prestatie?

Trump is verantwoordelijk voor de koersen op de beurzen. Zegt ie. Daar hebben de afgelopen tijd recorddalingen plaatsgevonden. Een hoop mensen en bedrijven hebben hierdoor veel geld verloren. Ik zou zeggen dat dit een verschrikkelijk slechte prestatie van Trump is. Wat zeg jij?
Liveblog: Knalrood Wall Street
https://www.iex.nl/Column/275093/Livebl ... treet.aspx
gepubliceerd 8 feb 2018 om 22:00
views: 21.541
Liveblog: Knalrood Wall Street


Update 22:00 uur: Slot Wall Street en Nvidia

Na de daling maandag, vandaag weer een behoorlijke daling van de grote indices op Wall Street. De VIX gaat ook hard omhoog +25%. De Dow Jones zakt 1000 punten, want dat schrijven de financieel journalisten dan populair op. De AEX-future gaat ook op zo'n beetje de laagste stand de dag uit.

Update 20:15 uur: Pfff...
Afbeelding

Wie van de week de dip miste, krijgt wellicht morgen nog een kans. Wall Street ligt er vrij brakjes bij, zoals u ziet. De AEX future (FTI) zette al een nieuwe low neer onder die van dinsdag op 519,60. De future noteert iets lager dan de index, vooral door de ex-dividenden van Shell en Unilever volgende week.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Wie van de week de dip miste, krijgt wellicht morgen nog een kans. Wall Street ligt er vrij brakjes bij, zoals u ziet. De AEX future (FTI) zette al een nieuwe low neer onder die van dinsdag op 519,60. De future noteert iets lager dan de index, vooral door de ex-dividenden van Shell en Unilever volgende week.
Afbeelding

Gaap.
Als de beurs weer omhoog gaat, krijgen we daar dan ook een update over?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
Ariel schreef:Zwartmeer. Probeer je haat voor Trump en zijn familie te vergeten, of misschien te verbergen.

Je draaft door, en dat siert je niet.
Het zullen nog zeven zware jaren gaan worden voor Zwartmeer, want Donald Trump blijft nog tot 2025 president. Nog zeven jaren van opstaan met obsessieve haat jegens de democratisch gekozen ons aller Donald Trump die Amerika en de wereld heeft behoed van het rampsscenario de Clintons in het Witte Huis. Ik geef het hem te doen. [icon_lol.gif]
Het is maar goed dat ik hier ben. Heel veel belangrijk nieuws krijgen jullie blijkbaar anders niet onder ogen. Deze week werd werd ene Rob Porter uit het Witte Huis ontslagen. Er kwamen twee feiten over hem naar buiten die zijn vertrek onoverkomelijk maken. Rob Porter bleek een draaideur vrouwenmishandelaar te zijn. Nu zal niemand dat op FFI, het nieuwe rechts, belangrijk vinden. Het gaat er wat Trump ervan vindt:
Politics Elections White House Congress Law Taxes

Trump defends former staffer Rob Porter, who is accused of domestic abuse: 'We wish him well'

President Donald Trump defended former White House aide Rob Porter, who resigned in the wake of serious allegations of domestic abuse.
"We certainly wish him well. Obviously, it's a tough time for him," Trump said.
Porter denies the allegations, a fact the president repeatedly pointed out.

https://www.cnbc.com/2018/02/09/trump-d ... tions.html
Trump verdedigt deze wife beater dus 'wat is het probleem dan nog?'

Een ander feit over Rob Porter is dat terwijl hij op het Witte Huis werkte, hij ging over stukken die Trump onder ogen kreeg, helemaal geen security clearance had. Dat betekent, dat aangezien hij zijn gewelddadige verleden met vrouwen verzwegen had, hij mogelijk kwetsbaar voor chantage was. De man had dus nooit, in zo'n professionele organisatie, op die positie mogen zitten. King George je zult Trump ook nu wel weer dit zoveelste voorbeeld van onachtzaamheid vergeven...
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za feb 10, 2018 1:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Wie van de week de dip miste, krijgt wellicht morgen nog een kans. Wall Street ligt er vrij brakjes bij, zoals u ziet. De AEX future (FTI) zette al een nieuwe low neer onder die van dinsdag op 519,60. De future noteert iets lager dan de index, vooral door de ex-dividenden van Shell en Unilever volgende week.
Afbeelding

Gaap.
Als de beurs weer omhoog gaat, krijgen we daar dan ook een update over?
Waarom moet je dat van mij horen? Zodra er iets positief te melden valt komt Trump de verantwoordelijkheid daar zelf wel voor opeisen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ik geloof dat de meeste economen met enige standing helemaal niet een hoge pet op hebben over de Amerikaanse economie. BV David Stockmann:
David Alan Stockman (born November 10, 1946) is an author, former businessman and U.S. politician who served as a Republican U.S. Representative from the state of Michigan (1977–1981) and as the Director of the Office of Management and Budget (1981–1985) under President Ronald Reagan
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Stockman
Daar er op FFI een hoog conspiray bewustzijn heerst, toon ik er maar even bij dat Stockmann een life-time Republikein is. Dat plaatst zijn opmerking dat Trump total clueless is over de economie in een ander licht dan het van een Democraat was geweest. Het is het verschil tussen oortjes spitsen of wegzappen.

Stockman: Here's Why Today's Jobs Report Is Nothing to Celebrate
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Een ander feit over Rob Porter is dat terwijl hij op het Witte Huis werkte, hij ging over stukken die Trump onder ogen kreeg, helemaal geen security clearance had. Dat betekent, dat aangezien hij zijn gewelddadige verleden met vrouwen verzwegen had, hij mogelijk kwetsbaar voor chantage was. De man had dus nooit, in zo'n professionele organisatie, op die positie mogen zitten. King George je zult Trump ook nu wel weer dit zoveelste voorbeeld van onachtzaamheid vergeven...
Het lijkt mij meer onachtzaamheid van de personeelsmanager of -dienst die hem daar aanstelde of zie ik dit verkeerd? Trump kan toch niet gelijk alle achtergronden weten van mensen die voor hem willen werken? Het screenen van kandidaten lijkt mij eerder een taak van de overheidsdienst die dat personeel aanneemt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Een ander feit over Rob Porter is dat terwijl hij op het Witte Huis werkte, hij ging over stukken die Trump onder ogen kreeg, helemaal geen security clearance had. Dat betekent, dat aangezien hij zijn gewelddadige verleden met vrouwen verzwegen had, hij mogelijk kwetsbaar voor chantage was. De man had dus nooit, in zo'n professionele organisatie, op die positie mogen zitten. King George je zult Trump ook nu wel weer dit zoveelste voorbeeld van onachtzaamheid vergeven...
Het lijkt mij meer onachtzaamheid van de personeelsmanager of -dienst die hem daar aanstelde of zie ik dit verkeerd? Trump kan toch niet gelijk alle achtergronden weten van mensen die voor hem willen werken? Het screenen van kandidaten lijkt mij eerder een taak van de overheidsdienst die dat personeel aanneemt.
Jij hebt helemaal gelijk Pilgrim, maar voor de leukigheid, en om Zwartmeer tot vriend te houden geven we gewoon weer Trump de schuld.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
Zwartmeer schreef:Een ander feit over Rob Porter is dat terwijl hij op het Witte Huis werkte, hij ging over stukken die Trump onder ogen kreeg, helemaal geen security clearance had. Dat betekent, dat aangezien hij zijn gewelddadige verleden met vrouwen verzwegen had, hij mogelijk kwetsbaar voor chantage was. De man had dus nooit, in zo'n professionele organisatie, op die positie mogen zitten. King George je zult Trump ook nu wel weer dit zoveelste voorbeeld van onachtzaamheid vergeven...
Het lijkt mij meer onachtzaamheid van de personeelsmanager of -dienst die hem daar aanstelde of zie ik dit verkeerd? Trump kan toch niet gelijk alle achtergronden weten van mensen die voor hem willen werken? Het screenen van kandidaten lijkt mij eerder een taak van de overheidsdienst die dat personeel aanneemt.
Voor Trump moet je toch andere criteria aanhouden dan voor anderen. Trump immers claimde dat onder hem alleen de besten van de besten zouden werken. Nou, de een na de ander is inmiddels vertrokken of ontslagen. Het gaat maar door. Generaal Kelly, Trump's babysitter, ligt nu onder vuur. Het blijkt dat ie wist van de losse handjes van Rob Porter, en dat die daarom nooit een bewijs van gedrag zou krijgen om in het Witte Huis te mogen werken. Desondanks dat heeft Kelly hem toch in dienst gehouden.



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

En... dus moet generaal Kelly ook weg! Duidelijk! :rolleyes:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:En... dus moet generaal Kelly ook weg! Duidelijk! :rolleyes:
Daar ga ik niet over.

Ik schreef net eerder 'het gaat maar door'. De inkt daarvan was nog niet droog of alweer is er een wife beater die het Witte Huis verlaat. Dit moet wel een ongelooflijke softie zijn. Zijn ex-vrouw beschuldigt hem van huishoudelijk geweld, hij ontkent, maar stapt wel meteen op. Sorensen zelf meldt dat hij ontslag nam, omdat ‘hij niet wilde dat het Witte Huis met deze afleiding moest afrekenen.’ Als Trump eens zo dacht...dan was ie nooit president geworden.
Tweede medewerker Witte Huis stapt op na beschuldigingen huishoudelijk geweld

Vandaag om 16:15 door tbo | Bron: Reuters, The Guardian, BBC
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180210_03350035

David Sorensen, een medewerker van het Witte Huis, stapt op na beschuldigingen van huishoudelijk geweld. Hij is de tweede medewerker die deze week ontslag neemt. President Trump verdedigde de man: ‘hij deed zijn job erg goed’.

Sorensen nam deze week ontslag nadat zijn ex-vrouw in The Washington Post liet optekenen dat ze bij de FBI een klacht tegen hem had ingediend. Volgens haar werd ze tijdens hun huwelijk fysiek en emotioneel mishandeld. Ze haalt voorbeelden aan waarbij hij met de auto over haar voet reed, haar tegen een muur gooide of een sigaret uitdoofde op haar hand. Sorensen ontkent de aantijgingen voor huishoudelijk geweld tijdens het twee en een half jaar durende huwelijk. Hij beweert dat zij hem daarentegen mishandelde.

Vice-perssecretaris Raj Shah laat in een verklaring weten dat het Witte Huis de medewerker met de beschuldigingen heeft geconfronteerd. ‘Hij ontkende de beschuldigingen en nam vandaag ontslag.’ President Trump verdedigde de man met de woorden: ‘Hij deed zijn job erg goed’.

Sorensen zelf meldt dat hij ontslag nam, omdat ‘hij niet wilde dat het Witte Huis met deze afleiding moest afrekenen.’ Naar eigen zeggen ‘heeft hij in zijn leven nog nooit een vrouw een haar gekrenkt.’

‘Die moordenaar, dat is een verdomd goede schilder’

Het ontslag van de man valt slechts twee dagen na dat van Rob Porter, Trumps personeelssecretaris. Porter moest in soortgelijke omstandigheden opstappen: twee van zijn ex-vrouwen beschuldigden hem publiekelijk van fysieke en emotionele mishandeling.

Door de gebeurtenissen van de voorbije dagen komt de positie van John Kelly in het gedrang. Die prees Porter eerst als een integere man, voor hij een statement de wereld in stuurde waarin hij benadrukte dat huishoudelijk geweld niet door de beugel kon. Bovendien schrijven Amerikaanse media dat Kelly al maanden van de beschuldigingen tegen Porter op de hoogte was.

Volgens critici toont dit ook aan dat de president en zijn partij geweld tegen vrouwen lijken te tolereren. Want ook president Trump reageerde: ‘We zijn net op de hoogte gesteld. Ik ben verrast door het nieuws, maar wens hem het beste en het is een moeilijke tijd voor hem.’ Zelfs toen een foto gepubliceerd werd van een van de ex-vrouwen met een blauw oog, bleef de president Porter verdedigen met een ‘hij zegt dat hij onschuldig is’ en ‘hij deed zijn job erg goed’. Wat Democraat en voormalig vicepresident Joe Biden de sneer ontfutselde: ‘Alsof hij zegt: ‘die moordenaar, dat is een verdomd goede schilder.’’
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Een 30 a 40 Witte Huis medewerkers ontbreekt volledige security clearances. Als de Amerikaanse inlichtingendiensten al niet voor hen in willen staan waarom zullen buitenlandse inlichtingendiensten dan nog graag informatie delen met zo'n Witte Huis?



Dozens at White House lack permanent security clearances

https://www.washingtonpost.com/world/na ... 916ee9305b
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op ma feb 12, 2018 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Bill Maher Updates His Trump ‘Dictator Checklist’ After News of Military Parade
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2494
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Pizzaman »

Zwartmeer schreef:Een 30 a 40 Witte Huis medewerkers ontbreekt volledige security clearances. Als de Amerikaanse inlichtingendiensten al niet voor hen in willen staan waar zullen buitenlandse inlichtingendiensten dan nog graag informatie delen met zo'n Witte Huis?
Omdat ze dom als olie zijn Zwartmeer, de veiligheid van de burger heeft allang geen prioriteit meer.
Wat dat betreft is er toch niks nieuws onder de zon?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

En maak je maar geen illusies: de Nederlandse overheid deelt vrolijk allerlei informatie over burgers met de VS. Maar dat doen we zelf ook, anders hadden we het nooit over Google.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:En maak je maar geen illusies: de Nederlandse overheid deelt vrolijk allerlei informatie over burgers met de VS. Maar dat doen we zelf ook, anders hadden we het nooit over Google.
Tja... maar hier gaat het over het delen van informatie die geheim moet blijven. Of onder ons moet blijven. De president zelf blijkt al een risicofactor te zijn gezien zijn loslippigheid en nu blijken er ook nog eens een 40 Witte Huis medewerkers te zijn die niet aan de eisen van de eigen inlichtingendiensten voldoen. Wat leek te beginnen met Micheal Flynn die de screening miste om veiligheidsadviseur te zijn, maar het toch werd,(dat is de schuld volgens Trump van Obama, ondanks dat die Trump meerdere malen voor Flynn had gewaarschuwd), is dus nu een jaar later nog steeds niet afgelopen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:En maak je maar geen illusies: de Nederlandse overheid deelt vrolijk allerlei informatie over burgers met de VS. Maar dat doen we zelf ook, anders hadden we het nooit over Google.
Tja... maar hier gaat het over het delen van informatie die geheim moet blijven. Of onder ons moet blijven.
Misschien is dit een antwoord op je vraag?

https://twitter.com/twitter/statuses/963174129817083904

If you guys have real concerns about leaking out classified information, look around this room. You guys are the ones that publish classified information, & put NAT'L security at risk. (IT'S NOT FROM) this @WhiteHouse."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

SEPTEMBER 2017!: CIA betaalde $ 100.000 als voorschot voor anti-Trump dossier

Geplaatst op 12 februari 2018

Afbeelding

Het is een stralende dag in september 2017, vier maanden geleden. Je zit op het CIA-kantoor in Berlijn en de telefoon gaat. Een hijgende Rus aan de andere kant van de lijn vertelt je dat hij 10 miljoen wil voor ‘gestolen cyberapparatuur’ EN een compromitterende video en belastende data over president Trump. Een tijdje later belt hij weer, en de prijs is gezakt naar 1 miljoen... en voor een voorschot van een ton laat hij een video van Trump zien...

Ja mensen, zo gaat het op dit moment bij de CIA. Wie uiteindelijk het fiat gaf voor dit ‘koopje’ wordt nog nader uitgezocht, maar de officiële lezing van de CIA is dat het haar natuurlijk om de cyberapparatuur gaat. Right. Uiteindelijk worden een video en data overhandigd. De data bestaan uit onleesbare cijfers en de video duurt 15 seconden zonder geluid met 3 onherkenbare personen, waarvan 1 de president zou zijn.

Of de CIA- agenten hebben slechts voldoende hersencellen om hun behoefte op de toilet te doen, OF er is nog een aantal sleutelfiguren aan de top van het bureau dat elke strohalm aangrijpt om aan gevangenisstraf te ontkomen door de president onderuit te halen.

Dit jaar staat in het teken van de grote schoonmaak. En het klokje tikt, want de Senaatsverkiezingen komen eraan. Voor deze verkiezingen gaan heilige huisjes om. Achter de schermen zijn al sleutelfiguren, waaronder Huma Abedin (rechterhand Hillary), bezig met deals met Justitie.

It’s gonna be a hot summer

Door: “Manna”

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/12 ... p-dossier/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:En maak je maar geen illusies: de Nederlandse overheid deelt vrolijk allerlei informatie over burgers met de VS. Maar dat doen we zelf ook, anders hadden we het nooit over Google.
Tja... maar hier gaat het over het delen van informatie die geheim moet blijven. Of onder ons moet blijven.
Misschien is dit een antwoord op je vraag?

https://twitter.com/twitter/statuses/963174129817083904

If you guys have real concerns about leaking out classified information, look around this room. You guys are the ones that publish classified information, & put NAT'L security at risk. (IT'S NOT FROM) this @WhiteHouse."
Dat antwoord geeft Sanders aan journalisten die vragen hebben over lekken. Maar dat heeft niets te maken met Witte Huis medewerkers die niet volledig gescreend zijn om er te mogen werken. Wat lekken betreft, in heel veel gevallen zijn Trump en zijn eigen medewerkers die informatie lekken. Was Trump niet de eerste die een getal noemde mbt het aantal vermiste Clinton emails? Of wat te denken van het zomaar weggeven van hoogst gekwalificeerde informatie aan de Russische ambassadeur en hun minister van buitenlandse zaken?
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di feb 13, 2018 9:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:En maak je maar geen illusies: de Nederlandse overheid deelt vrolijk allerlei informatie over burgers met de VS. Maar dat doen we zelf ook, anders hadden we het nooit over Google.
Tja... maar hier gaat het over het delen van informatie die geheim moet blijven. Of onder ons moet blijven.
Misschien is dit een antwoord op je vraag?

https://twitter.com/twitter/statuses/963174129817083904

If you guys have real concerns about leaking out classified information, look around this room. You guys are the ones that publish classified information, & put NAT'L security at risk. (IT'S NOT FROM) this @WhiteHouse."
Pilgrim schreef:
SEPTEMBER 2017!: CIA betaalde $ 100.000 als voorschot voor anti-Trump dossier

Geplaatst op 12 februari 2018

Afbeelding
Als dit waar is, is er dan ergens gelekt? Deze EJ.Bron artikelen doen me trouwens sterk denken aan de werkwijze van wijlen Martin Kok. Elke gerucht of wat ze hem maar opstuurden publiceerde hij. Daarom levert dit soort 'journalistiek' geen enkele bijdrage aan het nieuws of aan waarheidsvinding. Als iemand er belang bij heeft om iemand te beschadigen stuurt ie gewoon een verhaal met aantijgingen op en EJ.Bron of Kok plaatsen wel.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Het heeft er alle schijn van, dat Trump er schijt aan heeft, dat sommige mensen, een stuk of 40, waaronder schoonzoon Kushner, eigenlijk niet mogen werken, waar ze werken...
Gepubliceerd op 12 feb. 2018

Do all Trump White House staffers who routinely see top secret intelligence have the proper security clearance? New questions are being raised amid the fallout around how the Trump White House handled abuse allegations against fmr. aide Rob Porter.
» Subscribe to MSNBC: http://on.msnbc.com/SubscribeTomsnbc
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie