De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef: Hierbij een greep uit zijn uitgebreide repetoire als hommage aan een groots artiest Afbeelding
En waar zijn al die artiesten uit de islamitische doek? Er zijn volgens Aboutaleb nu 1,7 miljard moslims. Die moeten volgens mij in de verdomhoek blijven zitten omdat daar de klappen vallen waardoor hun verstand het niet toelaat muziek te maken waar de wereld zo blij van wordt. Dat zeg ik en blijf ik herhalen: moslims behoren tot de baggerreligie islam en mogen op zichzelf trots zijn dat zij als gevolg van hun trouwe lidmaatschap van islam ook recht hebben op het predikaat eeuwig en altijd 'mislukte mensensoort'.

Hier nu een prachtig indringend muziekstukje met passend beeld. Ooit aangedragen voor de eerste keer door vriend Zwartmeer en nu op herhaling.

Wellicht is het beste antwoord op de zoveelste komende Islamitische terreuraanslagen, voor de Moslims grote slachtfeesten waarbij veel andermans bloed vloeit, een bezoekje van de god MOAB pal naast de steen die verre van de steen der wijzen is een goed idee.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

♫ Scottish Bagpipes - Will Ye No Come Back Again ♫
glasgow1234 - Gepubliceerd op 11 aug. 2013

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Er was Big Six en er was Big Seven.
Dit is Big Six op de Duitse TV.
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Big Seven toen en nu.


In 1968 begon het zo'n beetje met de Reggae.
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Deze er ook maar bij. Een heavy Dubversion van King Tubby.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Ik weet niet waarom. Maar de tranen springen in mijn ogen.
https://www.youtube.com/watch?v=NpGvXKis4oM
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Ik weet niet waarom. Maar de tranen springen in mijn ogen.
https://www.youtube.com/watch?v=NpGvXKis4oM
Misschien vanwege (on)bewuste herinnering aan deze oudere versie? :

Johnny Nash - Cupid (1968)



En deze versie is nog 10 jaar ouder :

Sam Cooke - Cupid (1958)



Zelf prefereer ik de cover van Johnny Nash van deze twee versies.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niet of deze artiest hier al eens eerder de revue is gepasseerd . . .

Maar het is alleszins de moeite waard het aangename aparte geluid van zijn stem aan te horen.
Trouwens, ook de filmbeelden mogen niet onvermeld blijven. Heel apart.

Kunnen wij ons een Italiaanse moslim voorstellen die zo kan zingen? Mogelijk. Maar Allah heeft al zoveel blunders begaan in zijn zandbak van islamitische tekortkomingen, dat we dit soort verwachtingen naar de spoelbak in de moskee moeten verwijzen.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Voor de gevallen helden...

Enya - Fallen Embers (Lyrics)
Calescent - Gepubliceerd op 23 dec. 2011

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb zin in het voorjaar. Omdat daarna zomer komt.

Maar de moslims gaan niet weg. Die blijven. Om respect te eisen dat zij hier zijn. Parasieten kloppen niet aan de deur om te vragen of ze binnen mogen komen omdat ze ons zo aardig vinden die in het bezit zijn van het ware geloof. Het geloof in TOLERANTIE. ALLE moslims zijn racisten. Maar dat wil de smerige politiek niet onder ogen zien. Met uitzondering van de PVV en FVD. Want moslims voelen zich verheven boven niet-moslims die in hun ogen minderwaardige schepsels zijn die door Allah (Mohammed) voor eeuwig en altijd gefolterd zullen worden in het Hellevuur. Walgelijk vies smerig achterlijk sadistisch ontspoord woestijnvolk van nul en gener waarde dat staat tegenover een beschaving die zich kan beroepen op prestatie, durf, tolerantie, vernieuwing en alle uitvindingen waarvan het parasietenvolkje van de islam op MOET parasiteren wil het niet dat enige sprankje vreugde op aarde mogen beleven waarvan het alleen maar kan dromen.

Het waardeloze islamitische volk moet wachten tot na de dood. Pas dan is het WAARDEVOL.

Dit filmpje laat in de fantasie van de intelligente mens het verschil zien tussen de aanhangers van een achterlijke primitieve schijtreligie van nul en gener waarde die de KANS KRIJGT ZICH AAN TE PASSEN AAN ONZE BESCHAVING, MAAR DIT STELSELMATIG HALSSTARRIG OVER HONDERDEN JAREN WEIGERT UIT ACHTERLIJKE STOMPZINNIGE PRIMITIEVE OVERWEGINGEN VANUIT EEN WALGELIJK SUPERIORITEITSGEVOEL. De moderne tijd staat in schril contrast met de holbewoners woestijnsukkels, annex tentbewoners, in de zandbak van de analfabete vieze pedofiele profeet, die terzelfder tijd rondom de afgodenkubus te Mecca de achterlijke heidense meute opjutte hun jaarlijkse rituele heidense rondjes te lopen.

https://youtu.be/m648v4s5sFc
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

The Verve - Lucky Man

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Klassieke muziek ter beoordeling aan Mercator door leek HvdM en kort samengevat.

Mooie onevenwichtige muziek met een tikkeltje marsgehalte waarna op tijd de alleraardigste pingelende piano op een dartelende wijze de boventoon gaat voeren. Eerlijk is eerlijk. Ik vond het fraai, maar van licht chaotische structuur. Ik heb sterk de indruk dat de componist John Field van jan en allemaal uit componistenland wat gestolen heeft.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sorry!

Ik kan het niet laten. Mel Torme met I coming home baby. (al eerder geplaatst door mij).



Het is voor mij een van de ultieme bewijzen dat onze beschaving beter af is zonder 1,7 miljard moslims.

Maar hoe kom je van dit uitschot van het gezonde verstand, dat zich moslim noemt, af?

Mercator gaf ons de oplossing: Kruisraket op Mekka afvuren. Logisch toch! Resultaat: OF . . . Allah wordt kwaad, of Allah denkt: "Weet je wat, dat misselijk makende ventje dat Mohammed heet en dat zich meende in de plaats van mij te kunnen stellen, zullen we eens een poepie laten ruiken." :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

GITARIST LINDSEY BUCKINGHAM OPNIEUW WEG BIJ FLEETWOOD MAC

10 APRIL 2018

Gitarist Lindsey Buckingham is opnieuw weg bij Fleetwood Mac. De schrijver van onder meer Go Your Own Way en The Chain stapte in 1987 ook al eens uit de band. Deze keer zou Buckingham echter door zijn collega’s zijn ontslagen.

Rolling Stone meldt dat Buckingham de wacht zou zijn aangezegd na een conflict over de komende wereldtournee. De band was juist waar in de succesvolle Rumours-opstelling bij elkaar, nadat zangeres/keyboardspeler Christine McVie zich in 2014 weer bij Fleetwood Mac aansloot.

Lindsey Buckingham stapte eind jaren tachtig uit de band nadat zijn relatie met zangeres Stevie Nicks op de klippen liep. Buckingham bracht samen met McVie in 2017 een album uit. De nummers op die plaat zouden bedoeld zijn als nieuw Fleetwood Mac-materiaal, maar Nicks wilde daar niet aan, tot ongenoegen van Buckingham.

De tournee van Fleewood Mac gaat overigens gewoon door. Neil Finn, frontman van Crowded House en Mike Campbell, gitarist van The Heartbreakers, de begeleidingsband van de vorig jaar overleden Tom Petty, zijn aangewezen als vervangers van Buckingham.

Fleetwood Mac speelt de komende maanden in de UK. Een Nederlandse datum is er niet.


https://oor.nl/news/gitarist-lindsey-bu ... twood-mac/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Arabia - door Hanine El Alam zonder hoofddoek

Deze footage (met 47 miljoen hits) is tot stand gekomen zonder toestemming van Allah die nog altijd druk doende is naar zijn staart te zoeken.



Waar is en blijft de hoofddoek, ook wel schaamhaarlap genoemd, die zo noodzakelijk wordt geacht om het achterlijke geloof van de godsdienstwaanzinnige moslim uit te dragen? Als toonbeeld van vlijt en uitsloverij voor de walgelijke perverse pedofiele sadistische ideeën van de Arabische psychopaat profeet Mohammed die zich op het einde van zijn leven buitengewoon kwalificeerde als fascistische oorlogscrimineel.

Muziek, dans, theater hoort niet thuis in het leven van de moslim die de profeet Mohammed wil naäpen. Zelfs fluiten is niet toegestaan omdat met fluiten de duivel wordt aangeroepen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Stoeltjes aan de kant en we gaan eens even los op een mix van folk, rock, metal en bombastisch.

Lords of Iron (Celtic metal)

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Reactie:
Dentzer81 schreef:We need the Templars today to continue the 1500 year fight against the Muslim hordes.



Nobiscum Deus - Marcha Templaria

Laatst gewijzigd door King George op di mei 01, 2018 3:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Stook het vuurtje maar op, ontkurk de wijn en rooster een varkentje; We gaan dansen op levendige folk muziek in het Duits.


FAUN - Walpurgisnacht (official video)

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie