Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert in Moskou

Geplaatst op 27 februari 2018

Afbeelding

Rusland. Moskou. Doema. Stop de Russofobie. Het is tijd voor “Realpolitik”. Partnerschap in plaats van vijandschap!

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/27 ... in-moskou/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:ALLEEN de PVV erkent dat de islam de hoofdoorzaak is van de terreur(-dreiging) die NL en Europa teistert.
Het FvD gaat voor de baantjes, niet voor de principes, zo veel is wel duidelijk. Jammer, een gemiste kans.
FvD is veel meer een 'reguliere partij' dan de PVV. juist om die reden heeft Wilders het dusdanig opgezet.
Thierry moet uitkijken dat de boel niet vernaggelt wordt door ex-VVDers en ex-D66ers, en dat weet hij, ik heb het hem zelf verteld.

Het meeslepen van uitgerangeerd tuig, heb ik hem gezegd, is niet hetzelfde als 'het binnenhalen van ervaren mensen'.
Niet dat Wilders het goed doet. Hij moet beter screenen en zou er goed aan doen mensen vanuit de gelederen van zijn partij te kiezen,
in plaats van te 'werven' onder loslopend volk. Hij dientz ich te realiseren dat je een grote bek moet hebben om een PVV-er te durven zijn,
maar dat die smoel er niet verkeerd op moet zitten want dan kon het zich wel eens tegen de PVV keren.
En die weet het ook, want die heb ik het ook verteld.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:En die weet het ook
Weten is één ding, maar dan nog ernaar handelen... Het valt niet mee als de spoeling zo dun is.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:En die weet het ook
Weten is één ding, maar dan nog ernaar handelen... Het valt niet mee als de spoeling zo dun is.
Die spoeling is niet zo dun, echter er komen veel mafkezen en 'carrière politici' op af.
Lui die ofwel denken dat ze 'goed' zijn, ofwel die denken dat zij daarvoor als enige in aanmerking komen.

Bij een club als de PVV is het heel belangrijk mensen te kiezen die:
- het 99% eens zijn met de te volgen weg (en de rest zonder morren accepteren);
- die het 'clubverband' begrijpen en snappen dat het niet hun eigen ikke altijd maar moet zijn.

Die moeten dan ook nog eens een fatsoenlijke opleiding hebben en niet als halve gare ergens te boek staan.
En tegen een stootje kunnen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Geert in Moskou

Geplaatst op 27 februari 2018

Afbeelding

Rusland. Moskou. Doema. Stop de Russofobie. Het is tijd voor “Realpolitik”. Partnerschap in plaats van vijandschap!

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/27 ... in-moskou/
MH17 vergeten?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: MH17 vergeten?
Ik niet, en Geert waarschijnlijk ook niet.

Wilders is op bezoek in Rusland Teva, en niet in het land van de werkelijke schuldigen....de Oekraïne.

BTW...Ik ben ook nog steeds de 80 jarige ooorlog niet vergeten. Jouw voorouders komen uit Frankrijk toch? :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: MH17 vergeten?
Ik niet, en Geert waarschijnlijk ook niet.

Wilders is op bezoek in Rusland Teva, en niet in het land van de werkelijke schuldigen....de Oekraïne.

BTW...Ik ben ook nog steeds de 80 jarige ooorlog niet vergeten. Jouw voorouders komen uit Frankrijk toch? :shock:
Van grote zaken tot kleine zaken, Ariel is altijd slecht geïnformeerd.
Overigens, volgens mij weet PoetinPositvo Geert Wilders best wel waar de Buk-raket vandaan kwam. Dat in tegenstelling tot PoetinPositivo Ariel.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Jezus Christus.
Ik heb net de reaguurders onder de foto gelezen.
Mogen bij E.J.Bron alleen idioten met een persoonlijk berichtje reageren?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik heb net de reaguurders onder de foto gelezen.
Mogen bij E.J.Bron alleen idioten met een persoonlijk berichtje reageren?
Ik vermoed dat autonome realisten die denken dat ze gezegend zijn met een IQ van 180, ook mogen reageren hoor. Probeer het even. Niet geschoten is altijd mis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Geert Wilders maakt links Nederland gek: draagt Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld.

Afbeelding

Geert Wilders heeft het zó goed naar zijn zin in Rusland dat hij maar snel een Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld heeft opgedaan. Gewoon om aan te geven dat hij de relatie tussen beide landen belangrijk vindt… en natuurlijk om linkse teva trollen eens lekker op de kast te jagen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Ik heb net de reaguurders onder de foto gelezen.
Mogen bij E.J.Bron alleen idioten met een persoonlijk berichtje reageren?
Ik vermoed dat autonome realisten die denken dat ze gezegend zijn met een IQ van 180, ook mogen reageren hoor. Probeer het even. Niet geschoten is altijd mis.
Teefje Keft trolde er toch ooit onder de nick Teva Teff (FFI) ?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

King George schreef: Teefje Keft trolde er toch ooit onder de nick Teva Teff (FFI) ?
Ja, permaban. :smile4: Wij zijn te aardig voor trollen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Tsja, Teefje Keft ging daar geheel autonoom zichzelf voordoen als spreker namens FFI. Dat was een flagrante leugen. En vallen doe je diep, zeker als het door de mand is. :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Geert Wilders maakt links Nederland gek: draagt Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld.

Afbeelding

Geert Wilders heeft het zó goed naar zijn zin in Rusland dat hij maar snel een Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld heeft opgedaan. Gewoon om aan te geven dat hij de relatie tussen beide landen belangrijk vindt… en natuurlijk om linkse teva trollen eens lekker op de kast te jagen.
En dat het bij de nabestaanden van de MH17 vliegramp ook in het verkeerde keelgat schiet is mooi meegenomen.
Telegraaf: Nabestaanden MH17 boos op Wilders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: En dat het bij de nabestaanden van de MH17 vliegramp ook in het verkeerde keelgat schiet is mooi meegenomen.
Bij SOMMIGE nabestaande Teva. Je kan niet alles geloven wat er in de krant staat. Er is nog helemaal niets bewezen. "De Russen hebben schuld ". Dat is aangepraat door Rutte en de de pers.

En zolang er nog NIKS bewezen is, ook niet door baellingcat kan je GEEN schuldige aanwijzen.

Maar als ik mag gokken om schuldige aan te wijzen dan ga ik voor de criminele neonazi dweilen in de Oekraïne.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

Die nabestaanden moeten eens ophouden de NOS/RTL klakkeloos na te lullen...
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Forumrealist King George (lang van geheugen en bekwaam in archiefmateriaal weten op te spitten) schreef:Tsja, Teefje Keft ging daar geheel autonoom zichzelf voordoen als spreker namens FFI. Dat was een flagrante leugen. En vallen doe je diep, zeker als het door de mand is. :roll:
Het is nooit namens geweest. Het was 'ook actief op FFI'.
Ik woordvoerder namens FFI, dat nooit.[/quote]
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: En dat het bij de nabestaanden van de MH17 vliegramp ook in het verkeerde keelgat schiet is mooi meegenomen.
Bij SOMMIGE nabestaande Teva. Je kan niet alles geloven wat er in de krant staat. Etc.
Er zijn van die 298 door de krijgsmacht van Poetin vermoorde burgers een veelvoud aan nabestaanden.
Wellicht hebben de Telegraaf of andere kranten nog de behoeft om te nuanceren door er "de meeste nabestaanden" van te maken. Ik betwijfel of dat sommige gaat worden.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

Bewijzen, Teeva?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Wellicht hebben de Telegraaf of andere kranten nog de behoeft om te nuanceren door er "de meeste nabestaanden" van te maken. Ik betwijfel of dat sommige gaat worden.
Alleen de nabestaande die protesteren krijgen een stem in kranten Teva. De rest hoor je niet. Op dit forum hebben we ook een nabestaande, maar die heeft een realistischer kijk op dit soort zaken..

En heel verstandig....Geert Wilders weigert vooralsnog excuses te maken naar de nabestaanden van de MH17-ramp.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Op dit forum hebben we ook een nabestaande, maar die heeft een realistischer kijk op dit soort zaken..
Is dat zo?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Op dit forum hebben we ook een nabestaande, maar die heeft een realistischer kijk op dit soort zaken..
Is dat zo?
Dat is zo ja, en dat heb ik je ooit eens verteld. Het blijkt dat je geheugen aan het verslechteren is , en dat is niet leuk voor je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Op dit forum hebben we ook een nabestaande, maar die heeft een realistischer kijk op dit soort zaken..
Is dat zo?
Ariel schreef: Dat is zo ja, en dat heb ik je ooit eens verteld. Het blijkt dat je geheugen aan het verslechteren is , en dat is niet leuk voor je.
Hij heeft helemaal geen realistische kijk op dit soort zaken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Hij heeft helemaal geen realistische kijk op dit soort zaken.
Oh... :huh: Dat maak jij uit omdat hij niet jouw kijk op dit soort zaken heeft ?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie