Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

Tis ook van het gekke dat die nabestaanden exuses eisen van Wilders. Excuses voor wat? Wilders is voor dialoog en vriendschap. Dat verdient juist een pluim. Moeten ook alle Nederlanders die toevallig een Russische vrouw/vriendin hebben zich ook verontschuldigen? De ware schuldigen zitten in de junta van kiew en de ophitsers in Brussel en Washington.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Heer Wilders,

Met ingehouden woede las ik uw twitterbericht "Ik draag het hier met trots. een Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld."

Mijn zoon zat in het vliegtuig, de MH17, dat op 17 juli 2014 is neergehaald door een Russische BUK-raket. mijn zoon is met 297 andere onschuldige passagiers vermoord. En niemand heeft de verantwoordelijkheid voor deze gruwelijke daad geaccepteerd.

Het Openbaar Ministerie is al meer dan drie jaar bezig met het onderzoek om de schuldigen voor het gerecht te krijgen. Het is ons allen bekend waar het moordwapen vandaan is gekomen; het land waar u met zoveel trots/plezier de vlag van heeft opgespeld. Een meer dan afschuwelijke vertoning van een Nederlandse volksvertegenwoordiger. Stuitend. Een zware belediging aan het adres van vele, vele nabestaanden. In Nederland en in de rest van de wereld. Ik keur uw actie af en verwacht dat u excuses aanbiedt aan alle nabestaanden. Op Twitter. In het openbaar.

Thomas J. Schansman
Nabestaanden MH17 eisen excuses van Wilders om bezoek aan Moskou
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

:roll: [icon_lol.gif]

Gaap
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Er schrijven ook diverse nabestaanden op twitter, en geen van hen vindt het vervelend dat Geert Wilders nu in Rusland is. Dit is louter de NOS, NPO1 Teva Teff etc die moord en brand schreeuwen en pure laster verkondigen.

De aansteker van deze ophef is de corrupte VVD meneer Piet Ploeg die de vereniging vertegenwoordigd en die nu over de ruggen van de MH17 slachtoffers en nabestaanden de verkiezingen wil beïnvloeden . Want ja...21 maart verkiezingen , en de VVD staat er niet prettig voor.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Heeft Teefje Keft de laatste zin van Geert Wilders' tweet ook gelezen?
Laatst gewijzigd door King George op zo mar 04, 2018 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Geert Wilders

Ik sprak vanmorgen op de MGIMO-Universiteit. Alle Russische diplomaten worden er opgeleid. Het Harvard van Moskou, zei Kissinger ooit.

Open discussie met studenten. Over EU, NAVO, islam enz.

En ja ook - met speldje - op grote belang medewerking Rusland bij MH17 gewezen.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Zie ik nu dat de partijen die zichzelf zo nu en dan sociaal-democratisch, sociaal-liberaal, Christelijk sociaal en zo noemen degenen zijn die ons geen betaalbare volkshuisvesting gunnen? Goed dat te weten als ik mijn stem moet uitbrengen.

Stem PVV is dus stem sociaal!

  • “Woonbond: Woningcorporaties verdienen jaarlijks gemiddeld 1.500 euro aan een sociale huurwoning” ➡️ https://s.vk.nl/t-a4575499/

    Ondertussen kunnen huurders de huur niet meer betalen...

    De #PVV wil dat de HUREN 15% OMLAAG gaan. Onthoud goed welke partijen u dat misgunnen. ⬇️

    Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op zo mar 04, 2018 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

En daar zit Wilders toch maar weer even aan het hoofd van de tafel het woord te voeren, tussen al die gezaghebbende en belangrijke figuren. Dit is een vent waar je wat aan hebt! icon_thumbup.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:En daar zit Wilders toch maar weer even aan het hoofd van de tafel het woord te voeren, tussen al die gezaghebbende en belangrijke figuren. Dit is een vent waar je wat aan hebt! icon_thumbup.gif
Wilders wordt in buitenland beter gewaardeerd dan in Nederland.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Van Rusland naar Urk is maar een kleine stap voor Wilders.
PVV-partijleider Geert Wilders naar Urk

PVV-leider Geert Wilders gaat maandag naar Urk, ter ondersteuning van de 20-jarige Hendrik Wakker, de enige PVV-kandidaat op Urk.

De bedoeling is dat Wilders en enkele andere leden van de Tweede Kamerfractie een bezoek brengen aan de Visveiling en het Vissersmonument. In de veiling zullen zij worden bijgepraat over de ontwikkelingen rond de pulsvisserij.

Wakker is ingenomen met het werkbezoek en de steun van Wilders en de andere Kamerleden. ,,Ik ben de enige kandidaat op Urk en op deze manier kunnen we de kiezers toch aanspreken.''

De Visveiling is de basis van de Urker economie, stelt Wakker. ,,Bij het Vissersmonument staan we stil bij degenen die het leven lieten op zee en betonen we respect voor de hardwerkende Urkers.''

Uit veiligheidsoverwegingen wordt van tevoren niet precies bekend gemaakt hoelaat het bezoek plaats vindt.

Hendrik Wakker is een broer van Klaas Johannes Wakker, die zich inzet voor een standbeeld van Pieterszoon Coen of admiraal De Ruyter op Urk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders vecht terug tegen nep-nieuws dat “nabestaanden MH17″ boos op hem zijn vanwege zijn reis naar Rusland

Door Michael van der Galien, 1 maart 2018

Afbeelding
Foto: Geert Wilders draagt trots een Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld. Bron: Geert Wilders op Twitter.

Omdat één nabestaande niet blij is, zijn heel veel mensen boos, aldus de NOS.

De NOS bracht het nieuws op grootse wijze gisteren: nabestaanden van MH17-slachtoffers zouden woedend zijn op Geert Wilders, omdat hij de euvele moed heeft om Rusland te bezoeken en zelfs om een Russisch-Nederlands vriendschapsspeldje te dragen. Die nabestaanden vonden dat onacceptabel. Een schande!

Daarbij worden er twee mensen geciteerd: de ene is Piet Ploeg (bestuurslid van de stichting MH17 en VVD’er). De andere is daadwerkelijk een nabestaande, Thomas Schansman. Diens zoon kwam om bij de vreselijke aanslag op het vliegtuig en hij is inderdaad boos op Wilders. Hij heeft de PVV’er zelfs een boze brief geschreven.

Maar om nou te doen alsof Schansman symbool staat voor alle nabestaanden — of zelfs maar veel nabestaanden — is je reinste flauwekul. Geen wonder dus dat Wilders terugvecht tegen deze framing door NOS-kritische tweets van anderen te retweeten:
raymond de roon
@r_deroonpvv

Piet Ploeg? Dat is toch die ras-VVD’er die was veroordeeld tot werkstraf? Was toch daarom uit bestuur van stichting MH17 gemieterd? Blijkbaar hebben ze hem dat vergeven. https://nos.nl/artikel/2219844-nabestaa ... oskou.html ...
19:11 - 28 feb. 2018
Orange
@deknulk

Ik ken diverse nabestaanden; heb na journaal van 20u direct met ze geappt: geen van hen vindt het vervelend dat @geertwilderspvv nu in Rusland is. Dit is louter @nos @NPO1 etc #fakenews... pure laster. #mh17 https://twitter.com/dutchdiabla/status/ ... 9780937729 ...
22:15 - 28 feb. 2018
Natuurlijk is dat bepaald niet verbazingwekkend. De NOS heeft gewoon een stok gevonden om Wilders mee te slaan en doet dat dus. Met plezier. Want daar houdt de NOS wel van, Wilders even een paar klappen geven. En dat natuurlijk op kosten van de belastingbetaler. Leuk hoor, die NPO.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... r-rusland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

De beroepsdesinformant Michael van der Galien ( is hij nu wel of niet een moslimbekeerling? ) is er toch nog een paar vergeten op te noemen.
Nabestaanden die woedend zijn op de PoetinPoistivo Wilders.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

TT, hoe gaat het nu met je? Voel je je wel goed? We waren even een beetje ongerust...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:TT, hoe gaat het nu met je? Voel je je wel goed? We waren even een beetje ongerust...
Lullige onaardig bedoelde praatjes van een altijd met de meute meelopende en altijd domkletsende FFI-ventje wil ik zoveel mogelijk negeren.
Mag dat?
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2516
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Ik denk (zomaar) dat de meeste nabestaanden vooral woedend zijn op het gekloot van 'onderste steen boven' Rutte.

In beginsel zal ook degene die dat toestel daar sowieso LIET vliegen verantwoordelijk zijn.
Immers was er sprake van een soortement oorlogs/conflict situatie. Vele toestellen werden al omgeleid.
Maar het is natuurlijk goedkoper om er rechtdoor overheen te vliegen.
Wie we daar op kunnen aankijken, met name Rutte CS.

Of je van twee knokkende partijen mag verlangen dat ze goed uitkijken waar ze op schieten is de vraag.
Natuurlijk zal noch de 'Russische' kant, noch de "Oekraïense' kant er op zitten te wachten een passagierstoestel neer te halen.
Echter, soldaten zijn nou niet de meest slimme personen die er rondlopen. Uiteindelijk de 'whodunnit' zal je een keer achter komen.
Dat wordt wel zwaar gefrustreerd door allerlei geheimhoudingen en perikelen. Wederom Rutte CS.

Dan is het ook niet zo dat 'de Russen' het hebben gedaan. Dat gebied daar bestaat zo ongeveer voor de helft van de lui uit Russen.
Dat is ook logisch, want de Oekraine maakt al zeer lange tijd (sinds de Tsaren) deel uit van Rusland.
Ik kan mij zo voorstellen dat die lui geen zin hebben om van hun familie gescheiden te worden door een afscheiding van Rusland.
Wie er dan op de knop heeft gedrukt blijft in raadselen gehuld, maar beide kanten hadden er de kennis voor.
En daar worden we door Rutte CS onnozle over gehouden.

Tijdens een soortement burgeroorlog, nog afgezien van hoeveel Poetin en de EU daar de hand in hebben middels stokerij en belangen,
is het gewoon crimineel als men omwille van de centjes vliegtuigen daar toch overheen laat vliegen.
Rutte CS geeft hierover geen openheid van zaken.

Bedenk dan, dat de verantwoordelijken er alle belang bij hebben de deicussie naar Russen vs Okrainers te verschuiven.
Zo blijven die zelf mooi in de schaduw. En de 'aandelen EU' zijn bij die figuren ook hoog. Zij hebben er belang bij de Russen de schuld te geven.
Hier zie ik de vriendjes van Rutte CS ook weer verschijnen.

Ik houd het niet voor onmogelijk dat Wilders straks de bewijzen in handen heeft om de zaak op te lossen.
EN hem kennende zal hij wachten tot hij ook ALLES weet en dan beslist niet aarzelen.
in de 'commissie stiekem' werd destijds ook een NL militair bekend die de boel belazerde.
Dat heeft Wilders ook aan het rollen gezet.

Mark my words, d'r zijn 'sommigen' niet blij met het bezoek van Wilders aan Rusland.
En dat is omdat zij bang zijn dat Wilders daar het een en ander gaat vernemen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Een leuk verhaaltje.
Maar voor mij zit er eigenlijk helemaal niets bij waar ik waarde aan zou hechten.
Geert Wilders heeft zichzelf als gewetenloze PoetinPositivo in de spotlights gezet, dit soort flauwekulverhaaltjes zullen de aandacht echt niet afleiden.
Nog even dit.
Wie er dan op de knop heeft gedrukt blijft in raadselen gehuld, maar beide kanten hadden er de kennis voor.
Gelul! Niks raadselen. Het is al jaren bekend "wie er op de knop heeft gedrukt".
En Geert Wilders is dat ook al heel lang bekend.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Ik wil ook zo'n leuk Russische vriendschap speldje als Geert. Ik hoop dat hij een paar doosjes vol mee neemt, en ze uit gaat delen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

“From Russia With Love”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2516
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:....
Gelul! Niks raadselen. Het is al jaren bekend "wie er op de knop heeft gedrukt".
Deel dat dan maar ff met die onderste steen van Rutte. :scratch:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Pizzaman schreef:
Teva Teff schreef:....
Gelul! Niks raadselen. Het is al jaren bekend "wie er op de knop heeft gedrukt".
Deel dat dan maar ff met die onderste steen van Rutte. :scratch:
In het eeuwige gezeik van de PoetinPositivo MH17-desinformant is het een must om altijd even melding te maken van deze zichzelf eeuwig herhalende drogreden over de Onderste Steen van Rutte.
Maak jezelf geen illusies, met deze extra steenmelding, de domme drogreden, gaat mijn waardering van jouw schrijfseltje niet omhoog, jouw geloofwaardigheid wordt er alleen maar minder van.
Het ontbreekt jou gewoon aan logica en echte kennis van zaken. En aan schrijftalent.
Pizzaman schreef: Ik houd het niet voor onmogelijk dat Wilders straks de bewijzen in handen heeft om de zaak op te lossen.
EN hem kennende zal hij wachten tot hij ook ALLES weet en dan beslist niet aarzelen.
in de 'commissie stiekem' werd destijds ook een NL militair bekend die de boel belazerde.
Dat heeft Wilders ook aan het rollen gezet.

Mark my words, d'r zijn 'sommigen' niet blij met het bezoek van Wilders aan Rusland.
En dat is omdat zij bang zijn dat Wilders daar het een en ander gaat vernemen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Ik wil ook zo'n leuk Russische vriendschap speldje als Geert. Ik hoop dat hij een paar doosjes vol mee neemt, en ze uit gaat delen.
Weet je, zo af en toe kijk & luister ik wel eens naar een toespraak van, of interview met, Putin. Ik vind 'm grappig en tegelijk serieus en hij lijkt in veel gevallen de juiste prioriteiten te stellen. Er gaapt een Grand Canyon tussen deze staatsman en de grote kleuters die de EU versjteren. Ik snap wel dat de Russen hem nog steeds zien zitten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

En daarom... PVV!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

PVV-leider Geert Wilders juicht het leiderschap van de Russische president Poetin toe. „Aan dat soort leiderschap ontbreekt het in Europa”, zo heeft hij gezegd tegenover het Russische medium Russia Today.

„Vladimir Poetin is een leider, wat je verder ook van hem vindt. Ik bekritiseer veel van zijn beleid, maar ik juich hem samen met Trump toe voor het zijn van leiders, die er staan namens het Russische en Amerikaanse volk”, heeft Wilders gezegd tegen het einde van zijn bezoek aan Moskou waar hij een aantal Russische hoogwaardigheidsbekleders ontmoette.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Zijn overdreven sympathie voor deze schoftendespoot is best wel opmerkelijk. Kan je Geert Wilders nog wel een democraat noemen?
.
.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za mar 03, 2018 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Zijn overdreven sympathie voor deze schoftendespoot is best wel opmerkelijk. Kan je Geert Wilders nog wel een democraat noemen?
Verhuis naar Frankrijk Teva, of naar Zweden. Daar ben jij beter op je plaats.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie