'Je bent tegenwoordig al een racist als je niks koopt op Black Friday.' Roaster Lange Frans tegen Sylvana: 'Jij hebt je indirect laten vingeren door de lange arm van Erdogan. Sterker nog, als je je benen spreidt, ruiken we nog steeds een beetje geit.' Dennis Weening tegen Soundos El Ahmadi: 'Ik ben in principe tegen vrouwenbesnijdenis. Maar voor jou maak ik een uitzondering.'
Nu is Sylvana Simons aan de beurt om 'klappen' uit te delen. En ik moet zeggen, zij doet dat met verve. Ik zette mijn pet op om die speciaal voor haar weer af te nemen. Ze heeft verdomme echt talent, die zeurpiet.
hans van de mortel 1 seconde geleden
Ondanks haar gezeik over Zwartepiet en de slavernij - over de grootste slavendrijvers de Arabieren, die bijna allemaal behoren tot de mislukte mensensoort moslims, zullen we het maar niet hebben - vond ik Sylvana Simons een regelrechte leuke spontane verschijning op dit hypocriete festival van ondermaatse mensen die anders nauwelijks durven zeggen wat ze echt denken. Sylvana heeft wel degelijk grote klasse. Zo zie je maar weer. Wat mij direct opviel en waarschijnlijk de meeste mensen juist weer niet, is dat zij alles uit haar hoofd oplepelde. Knap hoor. Bijna iedereen moest zijn tekst van een papiertje aflezen, maar niet Sylvana.
Als mensen mij nu beledigend en ongepast vinden, heeft dit alles te maken met het feit dat zij vergeten dat ik altijd en niet ophoudend in de Central Roast mood verkeer. Alleen niet huichelaars en niet schijtluizen begrijpen dit.