'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door Lasteraar »

Eratosthenes berekende rond 200 jaar VC de omtrek van de aarde via de schaduw van zonnewijzers. In het Zuid Egyptische Aswan, op de Kreeftskeerkring, is er geen schaduw bij een rechtstaande zuil. In Alexandrië, Noord Egypte, was daarentegen een bescheiden schaduw. Door de afstand in te schatten tussen Aswan en Alexandrië is de omtrek rond de aarde te berekenen. Hier ging hij de fout in, hij kwam op 1/6 te hoog uit.

Posidonius volgde een andere methode, door te rekenen met zichtbaarheid van sterren.

Ik zit overigens nog steeds te wachten op de bewijzen dat moslims Amerika ontdekten. Waarom mag Turkije dit ongestraft brullen?

Je zal als trotse moslim toch iets moeten verzinnen om gerespecteerd te worden.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Afbeelding
Een van de belangrijkste moslim-uitvindingen is het condoom. Zij waren de eerste die een geitendarm gebruikten. De Fransen die op een gegeven moment de moslimgebieden bezetten hebben daarna de uitvinding geperfectioneerd en de geit om de darm weggehaald.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door King George »

Geiten neuken is anti-conceptie?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door King George »

Islam inspireert niet, het verwoest wetenschap juist. Wetenschap inspireert.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verbeterde versie. Meer zeggingskracht!

Voor een beter begrip van het virus islam en zijn dragers de moslims.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Een van de belangrijkste moslim-uitvindingen is het condoom. Zij waren de eerste die een geitendarm gebruikten. De Fransen die op een gegeven moment de moslimgebieden bezetten hebben daarna de uitvinding geperfectioneerd en de geit om de darm weggehaald.
Wacht even! Ik ben helemaal vergeten hiervoor te applaudisseren. :applause:
Ten eerste wegens de cabareteske inhoud van Zwartmeer's reactie en ten tweede voor de historische geloofwaardigheid hiervan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door King George »

Filmpje! Egyptische presentator trapt atheïst uit de studio: ‘Ga naar de psychiater, je beschadigt onze kinderen!’

Afbeelding
Foto: Een Egyptische atheïst, vlak voordat hij uit de studio verwijderd wordt. Bon: Screenshot Alhadath Alyoum TV.

Door Tim Engelbart 6 maart 2018

Een Egyptische tv-show heeft ondanks live een atheïstische gast uit de studio laten weghalen, met de mededeling dat de jongen zich moest gaan melden bij een psychiater. De reden? De jongen was een atheïst en begonnen rustig uit te leggen hoe zaken als de oerknal precies werkten.



Een uitzending op het Egyptische tv-kanaal Alhadath Alyoum TV is onlangs in chaos ontaard, omdat presentator Mahmoud Abd Al-Halim een debat had georganiseerd tussen een radicale haatimam (Mahmoud Ashour) en een atheïst (Mohammad Hashem).

Dat debat verliep niet helemaal zoals Al-Halim wilde, want de atheïst bleek ook daadwerkelijk te menen dat er niet zoiets ridicuuls als een God zou kunnen bestaan. Dus hij begon dapper uit te leggen hoe zaken als de ‘big bang‘ werkten, maar voordat hij daar veel woorden aan vuil had mogen maken werd hij al in de rede gevallen: of hij die Engelse termen een beetje kon matigen.

Afbeelding
De Egyptische presentator Mahmoud Abd Al-Halim raadt een atheïst aan zichzelf te laten onderzoeken door een psychiater.

Tja, in de anglofone wereld hebben ze wél een boodschap aan wetenschap, maar in Egypte wordt het verkondigen van rationele argumenten gezien als een aanval op godsdienst. Sterker nog: zonder dat er veel tijd verstreek vond de haatimam het wel welletjes en begon hij vraagtekens te plaatsen bij de mentale stabiliteit van atheïst Hashem.

Dat is vervolgens het teken voor presentator Al-Halim om het hele gesprek te staken en Hashem uit de studio te laten verwijderen. Maar niet voordat hij nog snel even de bevindingen van haatimam Mahmoud onderscheef dat atheïsme een soort mentale ziekte zou zijn:
  • “Mahmoud Abd Al-Halim: ‘Ik raad je aan om de studio te verlaten en naar een psychiatrisch ziekenhuis te gaan. Je zou hier niet moeten zijn. Helaas kan ik je aanwezigheid hier niet meer toestaan. Ga staan en verlaat ons, en dan zal ik de show voortzetten met dr. Mahmoud. Helaas, je ideeën zijn vernietigend en slecht voor de Egyptische jeugd. Je bent een erg slecht voorbeeld voor de Egyptische jeugd. Laten we pauzeren, onze gast zal de studio verlaten, en dan zullen we verdergaan met dr. Mahmoud.’

    Mohammad Hashem: ‘Ik word verhinderd van het delen van mijn ideeën…’

    Mahmoud Abd Al-Halim: ‘Nee. Nogmaals, laat mij mijn excuses aan mijn kijkers aanbieden voor het hebben van zo’n persoon in de show. Ik heb hem uitgenodigd om over ideeën te praten, maar helaas biedt hij niets overtuigends, niets substantieels. Hij is een slecht voorbeeld voor de Egyptische jeugd. Mohammed, je kan hier niet blijven. Ik raad je aan om direct naar een psychiatrisch ziekenhuis te gaan.'”
Godsdienstvrijheid en het Midden-Oosten? Nee, niet echt een goede combinatie. De Middeleeuwen zijn nooit vertrokken in Egypte, dat blijkt maar weer.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Islamtentoonstelling doet aan geschiedvervalsing'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Binnen het jodendom en christendom is er altijd ruimte voor een vredelievend menselijk en wetenschappelijk logisch debat.

Logisch! Beide religies zijn gekoppeld aan het bestrijden van achterlijkheid. Achterlijkheid in Islam wordt juist met alle geweld namens de leer van de analfabeet, perverse psychopaat profeet en sadist Mohammed, beschermd en gekoesterd.

Spreken we over de Islam en moslims dan dienen wij te beseffen dat het a priori gaat om de mislukte mensensoort moslims waar elke onzichtbare poging tot vernieuwing tot nog meer achteruitgang heeft geleid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie