Ariel schreef:
Ik vind de adoratie voor deze man overdreven.
Dat mag je vinden.
Heb je ook nog een oordeel over zijn wetenschappelijke successen en zijn boeken?
Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Ariel schreef:
Dat mag je vinden.
Heb je ook nog een oordeel over zijn wetenschappelijke successen en zijn boeken?
Ariel schreef:mercator schreef:Hans v d Mortel sr schreef:Alsof hij God zelve was. Ik ben nooit een fan van hem geweest.
Ik vond het eerder een soort circus clown. Moest die niet in die fraaie rolstoel gezeten hebben had niemand ooit over Hawkins gehoord. Af en toe moest die zich ook eens met pro multicul uitspraken manifesteren. Logisch, anders zou hij in geen enkel praatprogramma meer uitgenodigd worden.
Dat waren ook mijn eerste gedachten. Ik vermoed dat er grotere wetenschappers op deze aarde lopen die nooit in de picture komen.
King George schreef:Nou begin ik die media aandacht beter te begrijpen. Het was dus niet voor zijn wetenschappelijke prestaties (waar nog nooit ook maar één Moslim aan heeft kunnen tippen), maar voor zijn politiek correcte optredens.
Mahalingam schreef:Was dei ook anti-Trump?
Stephen Hawking’s chilling warning to the world about Donald Trump
But the most intelligent man on earth told the BBC the Republican’s decision on Paris could eventually see Earth turn into a planet like Venus with a temperature of 250°C.
Speaking on his 75th birthday, he said: ‘We are close to the tipping point where global warming becomes irreversible. Trump’s action could push the Earth over the brink, to become like Venus, with a “temperature of 250C, and raining sulphuric acid. ‘Climate change is one of the great dangers we face, and it’s one we can prevent if we act now. By denying the evidence for climate change, and pulling out of the Paris Climate Agreement, Donald Trump will cause avoidable environmental damage to our beautiful planet, endangering the natural world, for us and our children.’
Ariel schreef:Smile....Nou ja, Stephen zal niet meer gekookt worden op deze planeet. Hij heeft nu andere problemen.
Wilfred schreef:de Big Bang.
mercator schreef:Wilfred schreef:de Big Bang.
Je hebt toch helemaal geen Big Bang nodig om het ontstaan van het heelal te verklaren . Complexe structuren kunnen spontaan ontstaan uit voorheen aanwezige elementen. Ik vergelijk het maar met mijn vakgebied, muziek componeren. Muziek an sich bestaat niet, het zijn gewoon trillingen die door de lucht worden voortgezet. Maar ik neem een wit blad papier en ik begin noten bij elkaar te zetten. Als het goed is ontstaat er dan iets zinnigs-dat eenvoudig of enorm complex kan zijn- en soms ook niet. Dat laatste gebeurt me gelukkig zelden...Zo zal het ook wel met het heelal, het leven en het bewustzijn gegaan zijn.
Hans v d Mortel sr schreef: Ik vond die Hawkins altijd een nauwelijks meer levende fantast. Dat jarenlang stilzitten in zijn karretje heeft hem geen goed gedaan.
Wilfred schreef:Het is nog maar de vraag of het werk van Hawkins werkelijk belangrijk was.
King George schreef:Niet ophemelen dus.
Teva Teff schreef:Ariel schreef:
Dat mag je vinden.
Je hebt toch helemaal geen Big Bang nodig om het ontstaan van het heelal te verklaren . Complexe structuren kunnen spontaan ontstaan uit voorheen aanwezige elementen.
King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
Hans v d Mortel sr schreef:King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
Een heel belangrijke bijdrage. Bedankt King, namens alle moslims.![]()
Hans van de Mortel, de smerige homo hond, de racist die niet anders doet dan haat zaaien onder een samenleving waarin moslims als enige de parasiet uithangen, volgens kankerhond Hans sr.. En dan komt King nu op de proppen met een smerige waarheidsgetrouwe doodsteek voor het intens diep gewortelde achterlijke geloof van moslims die zich de profeet te rijk wanen in hun overtuiging dat alleen de moslim de idelale mens is.
Hans v d Mortel sr schreef:
Tel uit je winst . . . Dit kan nooit of te nimmer gelden voor 1,8 miljard moslims. Daar zijn zij te dom voor. Zij lijden alleen maar verlies. Jaar in jaar uit. Zij twijfelen niet en blijven halsstarrig dom. En dat is een hemels teken van gebrek aan intelligentie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten