Vragen die vragen oproepen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Trouwens, je gaat weer in de bekende fout, ik heb niets aangegeven dat iets tegen de naam van Johannes te berde heeft gebracht. Ik constateer alleen maar dat Johannes een christelijke flauwekul naam is. Wel voortaan even scherp blijven! Dat houdt de zaak op de rails.
Nou best. :confused:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie vraagt aan God krijgt als hij dood is het antwoord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Trouwens, je gaat weer in de bekende fout, ik heb niets aangegeven dat iets tegen de naam van Johannes te berde heeft gebracht. Ik constateer alleen maar dat Johannes een christelijke flauwekul naam is. Wel voortaan even scherp blijven! Dat houdt de zaak op de rails.
Nou best. :confused:
:vhappy;

Citaat HvdM: Wie vraagt aan God krijgt als hij dood is het antwoord. We noemen dit tunnelbeleving.

Ook leuk voor mensen die van mosterd houden. Ook al is dit na de maaltijd van het leven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Manon »

P.J. die zich Hans laat noemen, laat me veronderstellen dat de J. inderdaad voor Johannes staat, en ik vermoed dan dat de "P" voor Petrus zou kunnen staan?

Heel klassiek: J.P. Balkenende wist er alles van.

Het wordt dus een Pieter-Jan Ter Horst die zich Hans laat noemen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vragen naar waarheid in islam heeft geen zin bij geloof in M

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Voor die meneer de voorzitter ben ik een lastpost, een amok maker, die het lef had wat over de islam te zeggen over dat achterlijke halal gedoe bij de barbecue van twee jaar geleden waardoor bij sommigen onrust bestond. Men dacht blijkbaar gelijk aan rellen. Hoe dan ook heb ik nog geen reactie ontvangen. Eigenlijk wel zo verstandig van hem. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BFA schreef:Veel soyamelk drinken, krijg je als man borsten van
mercator schreef:Van dat soya melk dat lijkt me heel onwaarschijnlijk, want de Evolutie kon toch nooit voorzien dat er ooit soyamelk op de markt zou komen om de melkproductie van mannen desgewenst op gang te brengen?
De Evolutie kon niks voorzien. Je hoeft niet veel boeken over de gepubliceerde onzin van de Evolutietheorie te lezen; het eindigt altijd met de meest lullige kinderachtige bewijsvoering: TOEVAL.

Nog wat vraagtekens bij de aanname dat we alles te danken hebben aan de Evolutie. Ik ril bij de gedachte dat wij van deze soort (video) zouden afstammen. En ga mij nu niet vertellen dat het een restant betreft van fout genetisch materiaal dat door de Evolutie bewust is achtergelaten. [icon_lol.gif]
Ariel schreef:Vreselijk... :shock: Interview met De Bloedzusters, een snelgroeiend bedrijf. Zij maken huizen schoon van blanke gezinnen die zijn afgeslacht.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:De hoererij van de kerk in vroeger tijden...
Van Joodsche zijde wordt geconstateerd dat Pius XII, die in 1939 tot paus werd gekozen, nooit openlijk de Holocaust heeft veroordeeld en dat het Vaticaan zijn archieven uit dien tijd niet volledig wil openen. Er is een procedure begonnen om paus Pius XII zalig te verklaren, doch die zou zijn opgeschort wegens vraagtekens over zijn rol tijdens de oorlog.
Vanaf ongeveer mijn twaalfde ben ik de r.k.-kerk met haar hypocriete ontspoorde wellustige geestelijk foute incompetente leiders, die zichzelf onaantastbaar waanden, gaan bezien als een verderfelijk stuk vuil uit de geschiedenis. Waarom de alom gerespecteerde overleden Hans Jansen dat nooit heeft ingezien blijft mij ten enenmale een raadsel. Zo'n lieve aardige man.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom begint onze jaartelling niet op de geboortedatum van Jezus?

Of was die datum in het jaar nul? Dat moest iedereen wachten tot het jaar een. En dat is in de tijd een jaar te laat. De datum van overlijden van Jezus is - hoe vreemd en gelukzalig voor mensen die geloven dat zijn vader hem in de steek liet toen hij als een tentoon gestelde crimineel aan het kruis hing te sterven - wél bekend. Uitsluitend bij de Jehovah's Getuigen, als ik mij goed herinner.

Waarom toch al die chaos rond het bestaan van de familie God?

Dus . . . waarom dan toch de geboorte van Jezus vieren? Als het eeuwige leven van hem afhangt waarom doet Jezus dan zo onverschillig tegenover de wereld over zijn geboortedatum? Nu weet geen mens of hij wel of niet blij is wanneer er een paar dagen later een heidens vuurwerk en knaloffensief ontstaat over de hele wereld.

Waarom heeft Jezus nooit een letter aan zijn handschrift besteed?

Waarom zijn zijn gesprekken met de hem achterna lopende vissers niet vastgelegd in een voice-recorder?

Waarom heeft nooit iemand de moeite genomen een foto of tenminste een tekening van hem te maken?

Waarom werden wij eeuwen lang getiranniseerd door de vieze vuile smerige rooms-katholieke half om half heidense christelijke religie bazen van Rome?

Ik begrijp het allemaal niet. U wel?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:Nee, ik zeg niet dat hij per definitie een crimineel is. Ik zeg alleen dat je spijkerhard moet zijn om zo rijk te worden.
Bill Gates heeft absoluut geen enkel probleem om wetten in zijn voordeel uit te leggen, of praktijken toe te passen die voor andere producten ronduit streng verboden zijn.

Laat ik het zo zeggen: als je zo rijk wilt worden/blijven dan heb je zeer dure advocaten nodig om te voorkomen dat je over het randje van het toelaatbare stapt. Ik heb daar toch best wat moeite mee. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Over meneer Trump zelf: waar ik echt bang voor ben zijn dit soort mensen die de politiek in gaan. Dat doen ze niet voor het algemeen maar eigen belang. Om zo puissant rijk te worden (mag, is geen probleem) mis je het vermogen om te begrijpen wat algemeen belang is. Mijn ervaring leert me dat superrijke zakenmensen die de politiek in gaan dat niet goed doen.
Vreemd!

Na deze post van Numan, gedateert op april 2011, wiens posten ik altijd hoog in het vaandel had staan, heerste er MEER DAN 5 JAAR REACTIE-STILTE op FFI en was de eerstvolgende post september 2016.

Iemand enig idee hoe dan kon? Gelet op deze uit de hand gelopen topic vol leugenmunitie. :thinking: :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Vragen die vragen oproepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom worden moslims niet in Nederland begraven?

Belangrijkste oorzaak is dat de islam eeuwigdurende graven voorschrijft, en die kent Nederland niet.

Utrecht, 29 juli 2007. Een pijnlijk incident op de algemene begraafplaats in Hengelo.

Hier was een nieuw grafvak aangelegd, speciaal voor moslims. Toen de eerste overledene er werd begraven, bleek dat de oriëntatie van de graven verkeerd was. Moslimgraven moeten zo aangelegd zijn, dat de overledene met het gezicht naar Mekka ligt. Dat was niet het geval. Hengelo moest het nieuwe vak opnieuw inrichten en paden en heggen aanpassen.

BRON
Moslims staan bekend als parasieten op onze beschaving, zij zijn eisenstellers en respect eisers. Dan is er de vraag die een andere vraag oproept. Worden ook moslim kinderen uit de derde generatie moslims nog altijd in een Allahland begraven op de enige correcte manier die boven alle andere manieren verheven is? Want Islam is door toedoen van de profeet voor altijd verbonden met wijsheid en staat boven elke beschaving. Zelfs na de dood waar de bevestiging in het maagdelijke hoerenparadijs voor moslimmannen wacht en waar de vrouwelijke maagden de hoer spelen als onderdanige sletten. Want een echte hoer heeft een eerbaar beroep en vraagt geld.

Afbeelding
Paradijsmaagd nr 1 van de 79 door Allah geselecteerde islamitische hoeren.

De perverse sadistische geile profeet Mohammed kon niet buiten vrouwen. Zijn seksuele onbedwingbare behoefte liet hem begrijpen dat hij door vrouwen betoverd werd en in hun aantrekkingskracht verzwolgen zonder dat hij daar weerstand tegen kon bieden. Zijn lul was groter dan zijn verstand. Want . . . daardoor ontstond juist een onberedeneerde haat tegen vrouwen. De historische uitspraak van de sadistische profeet is bij alle moslims bekend en ondervindt in het geheel geen weerstand bij de achterlijken die zich door hun doorgaans analfabete ouders, zoals bijvoorbeeld in het geval Aboutaleb, moslim moeten noemen. Als u ergens om een psychopaat verlegen zit, zoek dan naar een moslim bij u in de buurt. Er is er altijd wel eentje die vrijdags in een jurk richting moskee gaat voor het vrijdagmiddaggebed.

Hadith deel 1:28, 301, deel 2:161, deel 7:124
- Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en dat het merendeel van degenen die daar verblijven vrouwen zijn."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie