School kinderen verplicht naar de moskee

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Kinderen bezoeken Roosendaalse moskee tijdens Kindervakantiebuurtsportweek

31 augustus 2016

Afbeelding

ROOSENDAAL – Voorafgaand aan het moskeebezoek weten de kinderen nog niet wat ze te wachten staat. “Ze vertelden net dat er veel mooie tegeltjes zijn”, geeft Robin van Nispen (9) aan. “Ik denk dat we Allah gaan zien”, voegt zijn vriendje Robin de Bok (9) toe. Het bezoeken van de moskee aan de Burgemeester Schneiderlaan in Roosendaal (foto) is onderdeel van de Roosendaalse Kindervakantiebuurtsportweek die door Sportservice Noord-Brabant deze week gehouden wordt.

Hierin staan gezond eten en sporten centraal. Hakim Bouazzati en Reinald Boeren, beiden van Sportservice Noord-Brabant, begeleiden deze week ruim zeventig kinderen. “Iedere dag staan er verschillende sporten op het programma en eten we gezamenlijk een gezond ontbijt en een gezonde lunch. Met sport willen we kinderen in beweging brengen en verbinden”, geeft Boeren aan.

"Dit moskeebezoek is om ze in aanraking te laten komen met andere culturen. Ook dat zorgt voor verbinding", voegt Bouazzati toe. Als iedereen zijn schoenen heeft uitgetrokken begint de rondleiding. "Als jullie straks naar huis gaan, krijgen jullie een boekje mee. Voordat jullie dit gaan lezen, moeten jullie eerst toestemming vragen aan je ouders", geeft Mustapha Hammouchi aan. "Is het een eng boekje dan", vraagt Thomas Willemse (8). "Nee, het gaat over een ander geloof", antwoordt Hammouchi. Robin de Bok heeft hier al een idee over. "Het verschil is dat wij god hebben en zij Allah."

Binnen kijken de kinderen hun ogen uit. In kleermakerszit luisteren ze naar de presentatie. Thomas is onder de indruk van de grote kroonluchter in de gebedsruimte. "Dit is het mooiste van tot nu toe", geeft hij aan.

http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal ... -1.6318906
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Ariel »

Je bent jaar of acht en doet mee aan de "Kindervakantiebuurtsportweek" en waar word je heen gesleept? Naar 'n moskeet. :thinking:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Mahalingam »

De meeste ouders van die kinderen zullen thuis niets aan religie doen.
Dus de kinderen weten net zo min iets van Katholicisme en Protestantisme als van Mohammedanisme.
En ze zullen zeker niet een kerk bezoeken als een organisator Hakim Bouazzati heet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Weigert u als goed geïnformeerd mens uw kind het bezoek aan de moskee, dan wordt u een boete opgelegd

Geplaatst op 7 november 2016

Afbeelding

De staat maakt u, als ouder, onmondig als u niet vrij mag beslissen,wat uw kind wèl en níet moet doen. De school is de eerste weg om uw kind zodanig te indoctrineren dat het tenslotte alleen nog maar datgene denkt wat de heersende klasse wil. U zelf heeft nog slechts beperkt de mogelijkheid om uw kind zó op het leven voor te bereiden dat het zelfstandig en zonder welke vorming door de heersers dan ook een zo vrij mogelijk leven kan leiden. Geesteszieke machthebbers beslissen wat uw kind zal leren, hoe het deze wereld zal zien en hoe het later ooit zal denken, voelen en handelen. Daarom is de school het eerste machtsinstrument waar uw kind zich naar te schikken heeft. Zij neemt de ouders, door middel van de desbetreffende vormende leerstof hun eigen wereldbeschouwingen af en vormt de kinderen zoals de staat ze wil hebben. Zo worden reeds op school de aangepaste, niet meer vrij denkende mensen opgevoed door een grondig mensen-verachtend waardesysteem.

Iedere vorm van geestelijke vrijheid wordt onderdrukt en iedere vorm van innerlijke morele gewaarwordingen geschrapt. De heersenden beslissen wat de mens als goed en wat de mens als kwaad moet beschouwen. Niet de individuele mens mag dat aan de hand van zijn innerlijke gevoelens beslissen en er dienovereenkomstig naar handelen, maar de staat dicteert hoe de mens moet voelen en handelen. Daarom werd dan ook in Duitsland de schoolplicht ingevoerd teneinde de Duitse kinderen zo heersersvriendelijk mogelijk op te voeden. Deze schoolplicht geldt verder alleen nog voor Zweden en Turkije. Alle andere landen over de hele wereld hebben geen schoolplicht.*)

Zo is men er in geslaagd de kinderen van Duitsland en Zweden zodanig te vormen dat zij wat betreft hun moraal en geestelijke instelling beantwoorden aan de verwachtingen van de heersenden. De schoolplicht is aldus de grootste beïnvloeding van een volk die er bestaat. Hier wordt een heel volk reeds in de kinderleeftijd opgefokt tot een gehoorzaam, bereidwillig leger voor de heersende klasse. Binnen één tot twee generaties kan men zo de wereldbeschouwing en de mening over bepaalde maatschappelijke thema’s van een hele natie vervormen. De Duitsers en de Zweden zijn zo veranderd in zombies, die elke vorm van vrij denken en voelen werd afgeleerd.

Daarom is het ook geen wonder dat de Duitse staat het niet graag ziet als mensen in dit land een andere mening vertegenwoordigen dan de heersende klasse voor de Duitsers beoogt. Duitse ouders mogen en moeten niet langer beslissen wat goed is voor hun kind en wat niet, want deze inschatting wordt thans door de staat overgenomen. Zo komt het dat ouders die hun kind om morele redenen niet naar een moskee willen laten gaan, omdat daar een vrouwen-onderdrukker, kinder-ontmaagder, mensen-afslachter en Joden-onthoofder als profeet wordt verheerlijkt, van de Duitse staat een geldboete krijgen voor hun ongehoorzaamheid. Als reden voert de Duitse staat aan dat “het bezoek aan een Moskee hier met de fundamentele pedagogische doelstelling volgens paragraaf 4 regel 6 stelling 1 schoolwet Sleeswijk-Holstein in overeenstemming was: de school moet de openheid van de jonge mens tegenover culturele en religieuze veelzijdigheid, de wil tot toenadering tussen de volkeren en de vredesbekwaamheid bevorderen”, heet het.

Dat wil men als heersende klasse de Duitse ouders aanpraten, maar in werkelijkheid is het precies omgekeerd. De islam bevordert de religieuze veelzijdigheid niet, maar vernietigt haar systematisch. Binnen de islam gelden alle mensen die de islam niet als religie volgen als ongelovigen die men moet vernietigen. Hier wordt dus geen toenadering tussen de volkeren en vredesbekwaamheid, maar fascisme en onderdrukking geleerd. Willen ouders hun kinderen tegen zo’n ideologie beschermen, dan bestraft de Duitse staat ze met een geldboete.

Zo worden in Duitsland al diegenen bestraft die nog zelfstandig kunnen denken en voelen, want dat is namelijk het grote gevaar voor al degenen die mensen door middel van geweld willen vormen naar hún wil. Daarom moeten de Duitse kinderen dan ook een moskee bezoeken, omdat daar met de kinderen precies hetzelfde gebeurt. De kinderen worden ook daar voortijdig omgevormd tot soldaten, die zo zelf onderdrukkers worden. Precies om deze reden worden de Duitse politici het dan ook niet moe om te beweren dat de islam bij Duitsland hoort, omdat ze daarin per saldo absoluut gelijk hebben. De islam voldoet namelijk aan exact dezelfde ideologie die Duitsland regeert.

*) De auteur bedoelt hiermee te zeggen dat de “schoolplicht,” zoals die in Duitsland, Zweden en Turkije geldt, strenger gereguleerd is dan de “leerplicht” in nagenoeg alle andere landen ter wereld, en wel in die zin dat het onderwijs slechts genoten mag worden op scholen die het van staatswege goedgekeurde programma hanteren. Elke daarvan afwijkende vorm wordt als ongeldig beschouwd. (noot van vertaler.)

Bron: http://petraraab.blogspot.nl

Door: Petra Raab

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/07 ... -opgelegd/
Zie ook HIER.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

De islam-indoctrinatie begint al op Duitse kleuterscholen

Geplaatst op 26 december 2016



Bovenstaande video laat zien hoe in een Duitse kleuterschool islam-indoctrinatie wordt bedreven. Hoofddoekwijven geven de kleintjes een vloeistof waarmee ze zich moeten insmeren en vermoedelijk ook mee moeten reinigen om zich voor te bereiden op het islamitische bidden. Een moslim, blijkbaar een imam, laat de kinderen de koran zien en zegt vleierig hoe moslims bidden en welke spelletjes Turkse kinderen zoal spelen. Met zulke methodes wordt de jonge generatie beïnvloed hoe vreedzaam en aardig de islam toch zou zijn.

De islam-indoctrinatie begint al in de Duitse kleuterscholen: islamitisch proef-bidden voor onze kleinsten

Duitsland wordt niet geïslamiseerd, liegen de media en de politiek de Duitsers al jarenlang voor op een aan brutaliteit nauwelijks meer te overtreffen wijze. Maar in Duitsland hebben we complete schoolklassen zonder ook maar één enkele Duitse leerling. En al complete scholen waar aan niet één Duitser lesgegeven wordt. De binnensteden van grote Duitse steden zijn door moslims overbevolkt, terwijl men daar steeds minder Duitsers ziet. In de gevangenissen zitten tot 80% moslims – in veel gevangenissen zit niet één Duitse gevangene, met uitzondering van de directeur.

Dat is al lang realiteit in Duitsland. En desondanks beweren politici en media dat er in Duitsland maar ongeveer 4,5 miljoen moslims zouden wonen en dat hun aantal in de internetmedia mateloos zou worden overdreven.

Welnu, dit aantal van 4,5 miljoen moslims schijnt een soort leugenmantra van het politieke establishment te zijn. Want hij spookt al tientallen jaren rond in de kranten. Net alsof het aantal moslims tussen 1990 en nu helemaal niet veranderd is, als je de politiek en de media moet geloven. Maar alleen al in de Duitse deelstaat Nordrhein-Westfalen wonen meer dan 4 miljoen moslims. In heel Duitsland zouden op dit moment wel eens tussen de 10-15 miljoen moslims kunnen wonen.

70% van alle mensen onder de 16 jaar in Duitsland zijn al immigranten
De meesten van hen zijn moslims. Over enkele jaren zullen zij de meerderheid in Duitsland vormen – en alleen al met het stembiljet van Duitsland een islamitische staat maken. Dit werd jaren geleden al voorspeld door de voorzitter van de Centrale Raad van de Moslims in Duitsland, Ibrahim al Zayat. Dat voorspelde voor Europa overigens ook Gaddafi als niet meer te veranderen lot. En zo zien dit ook de moslimbroeders in hun hoofdstad Caïro: Europa wordt islamitisch zonder dat we een schot hoeven lossen, aldus hun voorspelling.

Europese politici hebben dit allemaal mogelijk gemaakt
Scholieren moeten deelnemen aan islamonderwijs, ook als ze geen moslims zijn. Scholieren moeten moskeeën bezoeken, ook als ze dit niet willen. Vaders die daar tegen protesteren, worden door middel van een boete of bedreiging met gevangenisstraf geïntimideerd. Op kleuterscholen “mogen” de kleinsten van ons, willoos en het gemakkelijkst te kneden, de gebruiken van de islam al leren en een islamitische “gebedsproef” doen.

Er is nog maar één antwoord mogelijk op de dreigende ondergang van Duitsland en diens verandering in een islamitische staat
Een revolutie. Of deze bloedig zal verlopen, is afhankelijk van de omstandigheden waaronder zij plaatsvindt. Mocht ze plaatsvinden, dan zij de politici en de media genadig, die ons hebben opgezadeld met de islam en aan de ondergang van Duitsland werken. Zij zullen de gevreesde furor teutonicus aan den lijve ondervinden.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/26 ... erscholen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Kleuterschool bezoekt een extremistenmoskee in Frankfurt

Geplaatst op 5 februari 2017

Afbeelding
Welkomstcultuur is... wanneer de kleuterschool een extremistenmoskee bezoekt . . .

In het “Onderwijs- en opvoedingsplan voor kinderen van 0 tot 10 jaar” houdt de Duitse deelstaat Hessen zich bezig met “onderwijs vanaf het begin”. Ogenschijnlijk behoort ook de ideologische welkomstcultuur tot het plan, en zo gebeurde het in Frankfurt dat een kleuterschoolgroep de omstreden Bilal-moskee bezocht.

In deze moskee werd, enkele dagen na het bezoek van de kinderen, een razzia uitgevoerd. En dat niet verrassend. De moskee was er bij de veiligheidsautoriteiten al meerdere malen door opgevallen bekende Salafisten een platform te geven, waaronder ook de islam-bekeerling Pierre Vogel. Bovendien arresteerde men in het kader van de doorzoekingen ook een terreurverdachte, die regelmatig te gast was in de moskee. De Tunesiër zou in meerdere terreuraanslagen verwikkeld en met de planning van een aanslag in Duitsland bezig geweest zijn.

Wat betreft “welkomstcultuur” heeft men al lang ieder oog voor proporties en verantwoordingsbewustzijn verloren. Een kritische discussie met de islam vindt niet plaats en men zet de allerkleinsten al een roze bril op.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/02/05 ... frankfurt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Indoctrinatie op Nederlandse scholen

Gepubliceerd op 26 dec. 2016



Nederlandse basisscholen brengen steeds vaker een bezoek aan een moskee, waar geleerd wordt te bidden.

Het gaat zelfs zo ver dat de Onderwijsinspectie op scholen actief aan het ronselen is geslagen om zelfs kindertjes van Groep 3 naar de moskee te dirigeren. Zie hieronder de tweet van een leraar uit Overijsselse Goor.

Afbeelding

Bron: https://gerard1945.wordpress.com
Het doet haast pijn om er naar te kijken...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Stop het ‘bidden’ van schoolkinderen in de moskee!

Afbeelding

Elke dag worden nietsvermoedende basisschoolkinderen naar de moskee geleid - om daar te knielen en bidden tot Allah!

Ik heb nu een bijzondere kans om dit te stoppen. Daarbij heb ik echter uw hulp nodig.

Wat wil het geval:
  • Ik heb in 2017 het meldpunt ‘Klap uit de school’ opgezet. Daar kunnen ouders melding maken van het (verplicht) ‘bidden’ in de moskee op schoolexcursie. Dit meldpunt werd een grote hit, honderdduizenden zagen het.
  • Naar aanleiding van mijn meldpunt heeft landelijke scholenorganisatie Verus een onderzoek ingesteld naar het ‘bidden’. (Bron: Nederlands Dagblad)
  • Verus wil snel de brand blussen met een politiek-correct persbericht over ‘verbinding en respect’ in de ‘multireligieuze samenleving’, maar de scholenorganisatie voelt dus dat Cultuur onder Vuur hun het vuur aan de schenen legt!
Dit is een bijzondere kans. Door onze actie voelen scholen druk. Nu moeten we in hogere versnelling en eisen dat het malle 'bidden' in de moskee stopt!

Ik heb direct uw hulp nodig. Doneer vandaag nog, dan kan ik direct druk zetten om deze islamisering te stoppen!

Ik ga uw donatie direct inzetten voor:
  • Meldingen onderzoeken en publiceren, met vier medewerkers van mij;
  • Meldingen massaal verspreiden door een advertentie op Facebook, waar miljoenen Nederlanders zitten die uw en mijn verontwaardiging delen maar die wij nog moeten inlichten;
  • Iemand inzetten die het Arabisch beheerst en daardoor moskeewebsites en islamitische fora voor ons kan onderzoeken. Hij brengt boven tafel wat voor Nederlanders verborgen blijft.
Ik heb de kosten hiervan berekend op €5.000,-. Dat is het bedrag dat ik nodig heb om deze actie flink vaart te geven!

Veel Nederlanders weten niet hoezeer schoolbesturen en politiek-correcte docenten toegewijd zijn aan het ‘multicultureel verrijken’ van onze kinderen.

Onze kinderen zijn voor hen pionnen in het schaakspel tegen de Nederlandse cultuur.

Maar daar hebben de politiek-correcte bestuurders buiten u en mij om gerekend! Wij kunnen dit stoppen.

Help mij nu met een gift de benodigde €5.000,- te halen, dan ga ik grootschalig actievoeren!

Met een groot offensief kunnen we de actie tegen het ‘bidden’ in de moskee door schoolkinderen, helemaal laten slagen.

We kunnen voor elkaar krijgen dat geen schoolbestuur het in zijn hoofd haalt om kinderen richting de moskee te sturen.

Al helemaal niet de ‘Nederlandse’ moskeeën die onder directe controle van de Turkse dictator Erdogan staan!

Evenmin de vele moskeeën die met Saoedische oliedollars betaald worden om de radicale islam te verspreiden. Zulke moskeeën zijn rovers van kinderzielen, uit op de onderwerping van gans Europa!

Ik heb al veel meldingen ontvangen van bezorgde ouders. Hun kind moest mee naar de moskee, om daar te knielen en bidden tot Allah.

Weigeren betekent nu nog in Nederland: verplicht een vervangende opdracht verrichten.

Maar in Duitsland betekent weigeren: veroordeling en straf door de rechter. Het is ongelofelijk maar waar!

Ik heb extra meldingen van bezorgde ouders klaarstaan voor publicatie. Ik verricht zelf ook onderzoek, waarmee ik verontrustende zaken ontdek.

Dit heb ik al gepubliceerd:

http://klapuitdeschool.nl/meldingen/

Het aangewezen middel om deze schokkende feiten te verspreiden is Facebook, waar wij potentieel miljoenen medestanders hebben!

Ik wil massaal adverteren op Facebook, en dieper onderzoek verrichten. Ik heb daarvoor €5.000,- nodig. Help mij met een donatie, zodat ik miljoenen Nederlanders kan mobiliseren tegen dit kwaad!

De mainstream media zwijgen als het graf over deze sluipende islamisering.
Onze beelden van Nederlandse schoolkinderen die moeten ‘bidden’ in een moskee verspreiden zich echter via internet. Wereldwijd!

De beelden roepen overal reacties van afgrijzen op.

Wie brengt zijn kinderen nu op verplichte excursie naar een islamitisch gebedshuis?

Welke ouders willen dat hun kind door een imam op Mekka gericht wordt, om dan een voorgekauwd ‘gebed’ na te zeggen?

Toch is dat wijdverbreide praktijk in Nederland.

Dat dit zo is, kon Cultuur onder Vuur vaststellen, na het openen in 2017 van de website klapuitdeschool.nl.

Het bleek kinderlijk eenvoudig aan beeldmateriaal te komen, want tal van scholen zetten de foto’s op hun website.

Het leek niet alleen of ze trots op waren, dat was ook zo, verblind door multiculturalisme als ze waren.

Maar nadat wij die op onze site overnamen, hebben veel scholen hun moskeefoto’s ijlings van hun website verwijderd. Hun argeloosheid is weg.

Dat hebben u en ik dan toch al bereikt! Een eerste stap richting overwinning. Met nu dus een tweede stap: landelijke scholenorganisatie Verus die bezorgd een onderzoek instelt.

Op dan naar de derde, finale stap: compleet stoppen met dat ‘bidden’ in de moskee door Nederlandse schoolkinderen. Help mij €5.000,- op te halen om die laatste stap te zetten!

Help met een donatie

We hebben echt een bijzondere kans. Ik wil die volop benutten. Ik hoop dat u mij daarbij helpt!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider "Cultuur onder Vuur"
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re:School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Ik kreeg de volgende mail.
Wist u dat Nederlandse kinderen knielen voor Allah in moskeeën die dictator Erdogan zijn "barakken" en "bajonetten" noemt?

Dat blijkt uit onderzoek van Cultuur onder Vuur.

Een uitstekend voorbeeld is Openbare Basisschool Op Koers in Varsseveld. Die school laat groep 5 naar de Turkse moskee in Terborg gaan.

Kijk maar:

Afbeelding

De foto's zijn merkwaardig genoeg verdwenen van de schoolwebsite, maar gelukkig hebben wij screenshots.

‘Minaretten zijn onze bajonetten’
De Terborgse moskee is aangesloten bij Diyanet. Deze Turkse overheidsorganisatie bestuurt met strakke hand alle Turkse moskeeën in Nederland.

Diyanet valt onder de directe controle van dictator Erdoğan. En Erdoğans filosofie, door hemzelf uitgelegd, laat niets aan de verbeelding over:

“De moskeeën zijn onze barakken, de koepels onze helmen, de minaretten onze bajonetten en de gelovigen onze soldaten.”

'Landverraders'
Misschien staat de Turkse moskee in Terborg kritisch tegenover Erdogans veroveringsstrategie?

Dat allerminst. De moskee nodigde in 2013 Ahmet Akgündüz uit. Deze jurist noemt Turks-Nederlandse politici die niet de strakke lijn van Erdoğan volgen, expliciet 'landverraders'.

Weerloze kinderen
Wat het allemaal nog erger maakt: de kinderen die u ziet 'bidden' zitten in groep 5. Ze zijn dus nog maar acht of negen jaar oud.

Zulke jonge kinderen zijn weerloos en erg vatbaar voor groepsdruk.

Je ziet dan ook dat elk kind knielt en bidt tot Allah. Schande dat een docent dit toelaat, ja dit zelfs faciliteert!

Geen geïsoleerd geval
Wie denkt dat het ‘bidden’ in de Turkse moskee in Terborg een geïsoleerd geval is, komt bedrogen uit.

Eerder publiceerden wij al een melding van een school uit Dongen. Die ging ook naar een Turkse moskee.

Daar kregen de leerlingen vele malen ‘Allah akhbar’ over zich heen. Uw kunt dat HIER in een video zien.

Voorposten van de islam
Dit is voor u en mij glashelder. De Turkse moskeeën zijn voorposten van een islamitisch veroveringsleger.

En onze weerloze kinderen zijn hun eerste slachtoffers...

Deze islamisering moet direct stoppen. Daarom zet ik nieuwe acties op poten rond 'Klap uit de school'.

U hoort spoedig meer!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider "Cultuur onder Vuur"
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Leerlingen komen “grotendeels volledig gehersenspoeld uit de omliggende moskeeën naar de lessen”

Geplaatst op 8 april 2018

Afbeelding

Lerares bericht uit een school in het Ruhrgebied

Niet alleen in Berlijn bepalen steeds vaker de moskeeën het wereldbeeld van de leerlingen. Ook in het Ruhrgebied zijn scholen, die bezocht worden door leerlingen die noch opvoeding noch fatsoenlijk gedrag van huis uit hebben meegekregen. Maar dat zijn slechts enkele details.


Er werd al vaak bericht over de diverse antisemitische incidenten op verschillende Berlijnse scholen. Islamitische jongeren maken jacht op joodse of christelijke medeleerlingen. De problemen komen vooral aan het licht op scholen waar de meerderheid van de leerlingen islamitisch is. En in Berlijn zijn dat altijd nog bijna 160 van de in totaal 360 basisscholen.

Maar ook in andere grote steden vinden identieke ontwikkelingen plaats. In het vrouwenblad “Emma” onthult een lerares meedogenloos de omstandigheden op een school van de categorie “Standplaats 5”. Standplaats 5 betekent laagopgeleide ouderlijke huizen, ouders meestal met een Hartz-IV uitkering en die vaak de Duitse taal niet spreken, met een zeer hoog aandeel islamitische leerlingen.

Veel van de leerlingen, aldus de lerares, hebben van thuis noch opvoeding noch gedrag meegekregen. De leerlingen zouden deels “volledig gehersenspoeld uit de omliggende moskeeën naar de lessen komen”. Er zouden steeds meer klassen zijn, waarin lesgeven gewoon niet meer mogelijk is. Het is onmogelijk om welke lesstof dan ook aan de kinderen door te geven. Men probeert daar alleen nog maar de “horde” te temmen tot het uur voorbij is.

Vaak wordt het onderwijzend personeel niet gesteund door de directie. Geen enkele directeur durft de problemen openlijk aan te spreken. Men zou er weliswaar van gehoord hebben, maar op de eigen school zouden zulke dingen niet voorkomen. De directeuren vinden hun eigen imago en dat van hun eigen school belangrijker dan het ondersteunen van hun leerkrachten. Van hen wordt verwacht dat ze met deze “hordes” kunnen omgaan.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/08 ... de-lessen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Bonusquote: “Bezoek aan moskee moeten ze verplichten voor scholieren”

Door: Bert Brussen, 07-05-2018

Afbeelding

‘Dankzij zo’n bezoekje verdwijnen vooroordelen, kan prima onder noemer maatschappijleer’

“Het is zaterdagavond 5 mei. In de Heerenveense Sefaatmoskee nuttigen dertig genodigden het zogeheten Vrijheidsmaal. Van wijkagent tot imam en van doopsgezinde dominee tot Heerenveen promotende ‘gouden plak’-winnaar, iedereen stort zich op de door Fatma Sezen, Nurcan Demir en Houria Elballi samengestelde lekkernijen.

Met alle liefde vertelt ze dan over de islam, de moskee en het feit dat niet iedereen een hoofddoek draagt aan plattelandsvrouwen, toeristen en scholieren. Met name de laatste groep vindt ze belangrijk.

‘Sommigen weten echt van niets, maar hebben wel vooroordelen. Door te laten zien wat hier gebeurt, verdwijnen die. En dat dankzij zo’n bezoekje.’ Volgens Van der Zwan kan dit prima onder de noemer ‘maatschappijleer’.”


In Heerenveen vierden ze dus heel anders 5 mei dan in, pak hem beet, Den Haag, Middelburg of Eindhoven. Of Ankara. Dat is ook het mooie van vrijheid natuurlijk.

Eén vraagje nog voor de dappere verslaggevers van de Leeuwarder Courant: die wijkagent bij het Vrijheidsmaal, is dat dezelfde wijkagent die ook altijd naar de Iftar gaat?

http://regio.tpo.nl/2018/05/07/bonusquo ... cholieren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In de moskee bevindt zich vast en zeker de Koran met de dikte van een Donald Duck blaadje. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re:School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Onvrede over moskee-schoolreis

Geplaatst op 9 juni 2018

Afbeelding
Op de Ghulzar-e-Medina-moskee in Zwolle moesten kinderen leren bidden.

Ouders in opstand na islamitische bid-les

AMSTERDAM – Een groot aantal Nederlandse scholen organiseert klassikale bezoeken aan moskeeën. Niet zelden wordt scholieren hier uitgelegd ’hoe ze moeten bidden’. Ouders die dit onwenselijk vinden, maken weinig kans dat hun protest wordt gehonoreerd. Moskeebezoek valt onder het verplichte vak ’burgerparticipatie’.


De familie Idema uit Eindhoven – die niet onder haar echte naam wil praten – kreeg een email van school met de aankondiging van een ‘praktijkles’ voor één van de kinderen. Het Antoon Schellenscollege had voor tweedejaars leerlingen een excursie van een uur gepland naar de Al Fourqaan-moskee van de stichting Waqf.

Afbeelding
Een van de excursies ging naar de Al Fourqaan-moskee van de Stichting Waqf in Eindhoven.

Dat deze salafistische moskee omstreden is omdat hier strijders voor de jihad zouden worden geronseld en omdat er aartsconservatieve predikers optreden, werd er niet bij vermeld. De Idema’s wisten dit alles niet, maar zij zagen het moskeebezoek van begin af niet zitten om principiële redenen. Vader Idema: ,,Ik wil niet dat mijn zoon rare bewegingen moet maken in opdracht van een of andere geestelijke, die gelooft in iets dat niet bestaat.” Mevrouw Idema was al net zo sceptisch, maar net als haar man zag zij er tegenop om kritische vragen te stellen want ’dan word je gelijk gezien als rechts’. Dus ging zoonlief mee op excursie. Vader Idema: ,,Gelukkig was het alleen een rondleiding met hapjes en hoefden ze niet te bidden.”

Bij andere moskee-excursies wordt wél gebeden. Zo gingen scholieren van een openbare basisschool in Ommen op de knieën, hiertoe gesommeerd door een imam van de Ghulzar-e-Medina-moskee in Zwolle. ’Kijk tussen je voeten’, instrueerde de imam. ’Ellebogen van de grond af, handen dicht bij de oren’. Het filmpje van de exercitie werd op internet massaal gedeeld en riep veel verontwaardiging op. Wat deden die niet-islamitische kinderen daar met hun neuzen op het tapijt in een moskee, die nota bene ook is bezocht door een radicale Pakistaanse imam?

Diyanet
Het zijn maar enkele voorbeelden in een lange lijst van bezoeken door Nederlandse scholieren aan moskeeën, die óf vallen onder het Turkse staatsorgaan voor godsdienstzaken, Diyanet – dat horig is aan de autoritaire president Erdogan – óf aan gebedshuizen, die niet zelden worden gefinancierd vanuit ondemocratische Arabische landen en die een dubieuze reputatie hebben als broedplaats van obscuur islamistisch gedachtegoed.

Onderzoeker Henk Rijkers bracht het moskeebezoek door Nederlandse scholen in kaart voor het conservatieve initiatief Cultuur Onder Vuur. De excursies vallen onder ‘kerndoel 38’ uit de onderwijswet, zegt Rijkers. ,,Daar staat: ’Leerlingen leren hoofdzaken over geestelijke stromingen, die in de Nederlandse multiculturele samenleving een belangrijke rol spelen’. In de praktijk blijkt dit vooral neer te komen op moskeebezoek.” Rijkers, zelf belijdend katholiek, krijgt uit de reacties die hij verzamelde de indruk ’dat kerkbezoek er nogal eens bij inschiet’.

De moskeebezoeken zijn verplicht als ze deel uitmaken van het reguliere lesprogramma. Kinderen thuis houden kan alleen door vroegtijdig bezwaar in te dienen. De schoolleiding kan dan besluiten om hen een vervangende opdracht te laten uitvoeren.

Hoeveel scholen moskeebezoek aanbieden, kon minister Slob (Onderwijs) in antwoord op vragen van de Partij voor de Vrijheid niet zeggen. Volgens de christelijke scholenkoepel Verus heeft 41% van de bijzondere scholen een moskee-excursie op het programma staan. Henk Rijkers: ,,Er zijn in Nederland ongeveer 7500 scholen voor basis- en voortgezet onderwijs. Als we uitgaan van de cijfers van Verus, betekent dit dat zeker drieduizend scholen aan moskeebezoek doen.”

Schooldirecties, die werden benaderd, reageren zeer terughoudend. Volgens een woordvoerster van het Antoon Schellenscollege worden de moskeebezoeken ’in goed overleg voorbereid’. ,,We willen dat leerlingen een breder beeld krijgen van religies. En als ouders geen moskeebezoek wensen, bieden we een alternatief programma aan.”

Anti-westers
PVV-Kamerlid Harm Beertema wil dat de bezoeken aan islamitische gebedshuizen sowieso stoppen. ,,Scholen hebben geen idee van de achtergronden van de plaatselijke moskee. Noch qua financiering, noch van wat daar gepredikt wordt,” zegt Beertema, wijzend op de antiwesterse en antisemitische teksten die niet zelden in de moskeeën klinken.

Afbeelding
PVV’er Harm Beertema vindt dat ouders nergens toe mogen worden gedwongen.

Het Kamerlid ontvangt regelmatig mails van bezorgde ouders. Een moeder schrijft: ’Het is voor mij erg dubbel. Aan de ene kant denk ik ’wat maakt het uit’, maar aan de andere kant vind ik de islam heel erg gevaarlijk. Daarnaast wil ik ook niet dat mijn zoontje een buitenstaander wordt in zijn klas door hier stampij over te maken en hem niet mee te laten gaan’.

Afbeelding
Brahim Bourzik, hoofdredacteur van de glossy Mohammed, vindt dat kinderen niet moeten worden gedwongen om religieuze handelingen uit te voeren.

Sommige islamcritici, onder wie de Amerikaan Robert Spencer, die spreekt over een ’heimelijke jihad’, zien de moskeebezoeken en het bidden als onderdeel van islamitische zendingsdrang. Brahim Bourzik, hoofdredacteur van de Moslimkrant, is het met die analyse niet eens, maar hij maant wel tot omzichtigheid. ,,Klassikale bezoeken aan kerken, synagoges en moskeeën is pedagogisch best een goed idee. Maar de kinderen laten bidden – het gebed is een van de zuilen van de islam – gaat te ver. Zeker in deze gepolariseerde tijden moet je met dit soort zaken voorzichtig omgaan.”

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/09 ... choolreis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Ariel »

Christelijke school met een Turkse islamitische directrice. :shock: Hoe verzinnen ze het.
Thuishouden van moskeebezoek ’ongeoorloofd’

- Bij de belangenorganisatie Ouders&Onderwijs klagen ouders niet massaal over moskeebezoekjes, maar komen wel wat meldingen binnen van onvrede over verplichte moskeebezoeken.

,,Zo was er een christelijke school met een Turkse directrice waar de schoolkinderen naar de moskee zouden gaan. De ouders vragen dan aan onze organisatie of het kind thuis mag worden gehouden. Wij geven het advies om te vragen of het onderdeel is van het lesprogramma. Als dat wel zo is, is er sprake van ongeoorloofd verzuim als het kind niet meegaat,” licht directeur Peter Hulsen toe.

Hij vervolgt; ,,Een andere ouder wilde op basis van geloofovertuiging niet dat hun kinderen blootgesteld zouden worden aan de handelingen ter plekke in de moskee én een synagoge. Maar de excursie was in het kader van wereldgodsdienst, dus kinderen thuishouden is wederom ongeoorloofd verzuim.”

Overigens vindt Hulsen het moskeebezoek een ingewikkeld thema. ,,Omdat de islam zo onder het vergrootglas ligt. Allereerst gaat het hier om een kern van de vrijheid van onderwijs: de ene school vindt het zinvol, de andere niet. Die ruimte hebben scholen in ons land. Als een school moskeebezoek opneemt in het programma is belangrijk dat de school het moskeebezoek duidelijk toelicht aan ouders: Waarom deze activiteit? Hoe past deze in het onderwijsprogramma? Wat gaan de leerlingen er leren? Hoe verhoudt het moskee bezoek zich tot kennismaking met andere godsdiensten? En is het ’totaal programma’ wel evenwichtig?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door King George »

Ariel schreef:Christelijke school met een Turkse islamitische directrice. :shock: Hoe verzinnen ze het.
Thuishouden van moskeebezoek ’ongeoorloofd’

- Bij de belangenorganisatie Ouders&Onderwijs klagen ouders niet massaal over moskeebezoekjes, maar komen wel wat meldingen binnen van onvrede over verplichte moskeebezoeken.
Spoiler! :
,,Zo was er een christelijke school met een Turkse directrice waar de schoolkinderen naar de moskee zouden gaan. De ouders vragen dan aan onze organisatie of het kind thuis mag worden gehouden. Wij geven het advies om te vragen of het onderdeel is van het lesprogramma. Als dat wel zo is, is er sprake van ongeoorloofd verzuim als het kind niet meegaat,” licht directeur Peter Hulsen toe.

Hij vervolgt; ,,Een andere ouder wilde op basis van geloofovertuiging niet dat hun kinderen blootgesteld zouden worden aan de handelingen ter plekke in de moskee én een synagoge. Maar de excursie was in het kader van wereldgodsdienst, dus kinderen thuishouden is wederom ongeoorloofd verzuim.”

Overigens vindt Hulsen het moskeebezoek een ingewikkeld thema. ,,Omdat de islam zo onder het vergrootglas ligt. Allereerst gaat het hier om een kern van de vrijheid van onderwijs: de ene school vindt het zinvol, de andere niet. Die ruimte hebben scholen in ons land. Als een school moskeebezoek opneemt in het programma is belangrijk dat de school het moskeebezoek duidelijk toelicht aan ouders: Waarom deze activiteit? Hoe past deze in het onderwijsprogramma? Wat gaan de leerlingen er leren? Hoe verhoudt het moskee bezoek zich tot kennismaking met andere godsdiensten? En is het ’totaal programma’ wel evenwichtig?
Van school halen is de enige vorm waarin er nog gestemd kan worden met voeten. Wie nu nog veder zwijgt, stemt toe.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Nitwit-Nederland: Ouders zonder eigen oordeel

Geplaatst op 10 juni 2018

Afbeelding

Wederom viel ik gisteravond op op deze site midden in iets zeer verontrustends: het Telegraaf-artikel van Wierd Duk: “Onvrede over moskee-schoolreis”.

“Tja, ernstig”, zal menigeen onder u, beste mede-reageerders, nu misschien denken, “Maar verontrustend... We behandelen dit onderwerp toch bepaald niet voor de eerste keer; we wisten, met andere woorden, al dat het bestónd.” En dat klopt natuurlijk, mensen: ikzelf heb er alweer een tijdje geleden nog een zogeheten ‘Open Brief-artikel’ aan gewijd. Maar over deze tendens in het algemeen wilde ik het dan ook niet direct hebben; eerder over een ander aspect, dat me nogal pijnlijk trof, en wel dit hier:


Aan het begin van het artikel worden de Eindhovense ouders ‘Idema’ aan het woord gelaten. Niet hun eigen naam, want dat durven ze niet aan. (dus dat begint al goed. Enfin...) Vervolgens krijg je dan dit te lezen:

“Dat deze salafistische moskee omstreden is, omdat hier strijders voor de jihad zouden worden geronseld en omdat er aartsconservatieve predikers optreden, werd er niet bij vermeld. De Idema’s wisten dit alles niet, maar zij zagen het moskeebezoek van begin af niet zitten om principiële redenen. Vader Idema: ´Ik wil niet dat mijn zoon rare bewegingen moet maken in opdracht van een of andere geestelijke, die gelooft in iets dat niet bestaat.´ Mevrouw Idema was al net zo sceptisch, maar net als haar man zag zij er tegenop om kritische vragen te stellen, want ´dan word je gelijk gezien als rechts´. Dus ging zoonlief mee op excursie. Vader Idema: ´Gelukkig was het alleen een rondleiding met hapjes en hoefden ze niet te bidden´.”

Nou, meer geluk dan wijsheid dan, wat trouwens ook direct daarop uit de rest van het artikel blijkt. Maar wat ik er maar mee wil zeggen: dat het overgrote deel van pedagogisch Nederland nu eenmaal tot de softe – dus linkse – sector behoort, wísten we tot ons leedwezen al: vandaar ook dat dergelijke onzalige initiatieven als paddenstoelen uit de grond schieten. Maar dat nu ook nog moet blijken dat de óuders er geen weerwoord op blijken te hebben...

Lees nog maar eens na: De “Idema’s” – die om te beginnen al geen benul blijken te hebben van de omstreden achtergronden van de excursiebestemming- verklaren tamelijk stoer dat zij het moskeebezoek niet zagen zitten “om principiële redenen”. Welke principiële redenen? Dat blijft tamelijk vaag, al krijg je aan de hand van de uitlatingen van Pa de indruk dat het hier om zoiets als een agnostische/atheïstische levensovertuiging gaat: “...een of andere geestelijke, die gelooft in iets, wat niet bestaat”. Oké, maar daarvoor rond uitkomen, durven ze dan weer kennelijk níet, omdat ze bang zijn “als rechts (bedoeld wordt hier waarschijnlijk: als PVV’ers) te worden gezien.” Ja, dáár moet je toch zeker niet aan dénken! Dus het eind van het liedje is dat de “principiële redenen” even gemakkelijk bij het grof vuil worden gezet als dat ze in eerste instantie van stal werden gehaald, en hun zoon even zo vrolijk het hol van de leeuw werd ingestuurd. Gelúkkig dat het met een sisser afliep...!

Maar even alle gekheid op een stokje: dat is bepaald niet aan zijn ouders te danken: hoe dúrven zulke ouders het nog over “principiële redenen” te hebben! Het enige waar ze zich uiteindelijk écht zorgen over maken, is of ze door het stellen van “kritische vragen” voor “fout” worden aangezien, wat voor hen kennelijk zwaarder telt dan hun kind ergens op afsturen waarvan ze zéggen er niet achter te staan. Bovendien maken ze de indruk op geen enkele, maar dan ook écht op geen enkele manier bekend te zijn met de islamitische materie, nog niet eens de klók te hebben horen luiden, getuige het feit dat Pa spreekt over een “geestelijke” en aldus de indruk maakt het woord “imam” niet eens te kénnen. En dat, terwijl we inmiddels toch al decennialang worden overvoerd met moslims en moslimgemeenschappen! Dan vraag je je tóch af: zijn zulke mensen stekeblind? Hebben ze al die tijd bewust weggekeken van wat ons zo ongeveer dagelijks door de strót wordt geduwd?!

En zo, valt te vrezen, zijn er tálloze Nederlandse ouders: soft, besluiteloos, ongeïnteresseerd en daardoor automatisch zonder eigen oordeel. Beginnen heel fink over hun “principes,” maar laten die principes vallen bij het eerste zuchtje tegenwind, in casu de linkse, softe sector, die met dubieuze excursies naar moskeeën komt aanzetten: knikkende knieën en ze dúrven al niets meer te vragen!

Wie beweerde ooit dat Nederland vanaf de “Babyboom-generatie” “mondiger” was geworden? Dan toch níet als het om de islamisering gaat: vroeger ging men niet tegen de “pedagogen” in, omdat ze tóch een stuk gezag vertegenwoordigden, nu, omdat ze de...”maakbare samenleving” vertegenwoordigen? Er is minder veranderd dan we lang dachten. Alleen staat er tegenwoordig meer op het spel, namelijk onze IDENTITEIT... Maar ik begin me af te vragen of een groot deel van de ouders en opvoeders (pedagogen inbegrepen) dat woord überhaupt kan spéllen.

Door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/10 ... n-oordeel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Ariel »

’Wat moeten ze daar met hun neus in het tapijt?’

Door WIERD DUK

Een groot aantal Nederlandse scholen organiseert klassikale bezoeken aan moskeeën. Niet zelden wordt scholieren hier uitgelegd ’hoe ze moeten bidden’. Ouders die dit onwenselijk vinden, moeten veel moeite doen om hun protest gehonoreerd te krijgen. Moskeebezoek valt onder het verplichte vak ’burgerparticipatie’.


De familie Idema uit Eindhoven – die niet onder haar echte naam wil praten – kreeg een e-mail van school met de aankondiging van een ’praktijkles’ voor één van de kinderen. Het Antoon Schellenscollege had voor tweedejaars leerlingen een excursie van een uur gepland naar de Al Fourqaan-moskee van de stichting Waqf.

Salafistisch
Dat deze salafistische moskee omstreden is omdat hier strijders voor de jihad zouden worden geronseld en omdat er aartsconservatieve predikers optreden, werd er niet bij vermeld. Vader Idema: „Gelukkig was het alleen een rondleiding met hapjes en hoefden ze niet te bidden.”

Bij andere moskee-excursies wordt wél gebeden. Zo gingen scholieren van een openbare basisschool in Ommen op de knieën, hiertoe gesommeerd door een imam van de Ghulzar-e-Medina-moskee in Zwolle. ’Kijk tussen je voeten’, instrueerde de imam. ’Ellebogen van de grond af, handen dicht bij de oren’. Het filmpje van de exercitie werd op internet massaal gedeeld en riep veel verontwaardiging op. Wat deden die niet-islamitische kinderen daar met hun neuzen op het tapijt in een moskee, die nota bene ook is bezocht door een radicale Pakistaanse imam?

Onderzoeker Henk Rijkers bracht het moskeebezoek door Nederlandse scholen in kaart voor het conservatieve initiatief Cultuur Onder Vuur. De excursies vallen onder ’kerndoel 38’ uit de onderwijswet, zegt Rijkers. „Daar staat: ’Leerlingen leren hoofdzaken over geestelijke stromingen, die in de Nederlandse multiculturele samenleving een belangrijke rol spelen.’ In de praktijk blijkt dit vooral neer te komen op moskeebezoek.” Rijkers, zelf belijdend katholiek, krijgt uit de reacties die hij verzamelde de indruk ’dat kerkbezoek er nogal eens bij inschiet’.

De moskeebezoeken zijn verplicht als ze deel uitmaken van het reguliere lesprogramma. Kinderen thuis houden kan alleen door vroegtijdig bezwaar in te dienen. De schoolleiding kan dan besluiten om hen een vervangende opdracht te laten uitvoeren.

Hoeveel scholen moskeebezoek aanbieden, kon minister Slob (Onderwijs) in antwoord op vragen van de Partij voor de Vrijheid niet zeggen. Volgens de christelijke scholenkoepel Verus heeft 41% van de bijzondere scholen een moskee-excursie op het programma staan. Henk Rijkers: „Er zijn in Nederland ongeveer 7500 scholen voor basis- en voortgezet onderwijs.

Als we uitgaan van de cijfers van Verus, betekent dit dat zeker drieduizend scholen aan moskeebezoek doen.”

Omzichtigheid
Schooldirecties reageren terughoudend. Volgens een woordvoerster van het Antoon Schellenscollege worden de moskeebezoeken ’in goed overleg voorbereid’. „We willen dat leerlingen een breder beeld krijgen van religies. En als ouders geen moskeebezoek wensen, bieden we een alternatief programma aan.”

Brahim Bourzik, hoofdredacteur van de Moslimkrant, maant tot enige omzichtigheid. „Klassikale bezoeken aan kerken, synagoges en moskeeën is pedagogisch best een goed idee. Maar de kinderen laten bidden – het gebed is een van de zuilen van de islam – gaat te ver.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Ariel »

KLAP UIT DE SCHOOL
Nog maar een keer......Zelf melding maken van een school waar kinderen naar de moskee gaan om te knielen voor Allah? Meld het hier!

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Ons rapport over moskeebezoek van Cultuur onder Vuur werpt zijn schaduw vooruit.

De Telegraaf bericht er vandaag al over, hoewel het nog bij de drukker ligt.

U kunt hier alvast een exemplaar van het rapport reserveren (gratis).

Drieduizend scholen
Het artikel citeert Henk Rijkers, onderzoeker bij Cultuur onder Vuur. Hij benadrukt de omvang van het probleem.

"Er zijn in Nederland ongeveer 7500 scholen voor basis- en voortgezet onderwijs. Als we uitgaan van de cijfers van Verus, betekent dit dat zeker drieduizend scholen aan moskeebezoek doen."

Politiek-correcte wet
Rijkers ziet de excursies als gevolg van het politiek-correcte 'kerndoel 38' uit de onderwijswet.

"Daar staat: 'Leerlingen leren hoofdzaken over geestelijke stromingen, die in de Nederlandse multiculturele samenleving een belangrijke rol spelen'. In de praktijk blijkt dit vooral neer te komen op moskeebezoek.”

Meldpunt moskeebezoek
Hoe is het rapport ‘Klassen op de knieën voor de islam” ontstaan?

Om het probleem van gedwongen klassikaal moskeebezoek in beeld te krijgen, heb ik in 2017 een meldpunt geopend, de website Klap uit de school.

Met hulp van het publiek en door eigen speurwerk is zo moskeebezoek van een honderdtal scholen in kaart gebracht. De bewijzen ervoor zijn gearchiveerd.

Nederlandse kinderen
Van 20 procent van de meldingen omvat het moskeebezoek meedoen van de kinderen aan islamitische gebedshandelingen, zoals knielen, vooroverbuigen naar Mekka, en soms zelfs ‘Allahu akbar’ roepen.

Die meldingen zijn in het rapport opgenomen, inclusief het beeldmateriaal: foto’s van Nederlandse kinderen, meestal nog in de basisschoolleeftijd, voorover biddend op het tapijt van de moskee.

Moskeebezoek is verplicht
Moeten we dit zomaar accepteren? Het artikel in de De Telegraaf gaat vooral in op hoofdstuk 2 van het rapport: ouderrechten.

Cultuur onder Vuur heeft de rechtspositie van ouders die tegen het moskeebezoek bezwaar maken, goed laten uitzoeken door juristen.

Bovendien hebben we de Onderwijsinspectie erop bevraagd. Uitkomst: moskeebezoek in schoolverband is absoluut verplicht.

Ouders hebben niet het recht hun kinderen daarvan weg te houden.

U kunt erover in overleg treden met de school, maar die houdt het laatste woord.

Europese trend
Dit gaat erg ver. In Duitsland zijn ouders die hun kinderen niet op een schoolexcursie naar de moskee wilden meegeven, zelfs gerechtelijk vervolgd en zwaar beboet.

Moskeebezoek van hogerhand verplicht stellen is een Europese trend.

Behalve uit Duitsland komt het rapport bijvoorbeeld ook met voorbeelden uit België en Groot-Brittannië.

Cultuur onder Vuur verdedigt onze Nederlandse cultuur tegen islamisering en politieke correctheid. Steun onze strijd met een gift!

Ouders paaien
De scholen blijken heel goed te weten dat het klassikale moskeebezoek bij de bevolking niet goed ligt.

In Nederland gaat het, zoals De Telegraaf schrijft, om zo’n 3.000 scholen.

Scholen kiezen in de verschillende landen verschillende strategieën om het ouderverzet te omzeilen.

Vervolging van ‘weigerouders’ in Duitsland, zoete broodjes bakken in bijvoorbeeld Groot-Brittannië, waar voor het onderwijs een speciale brochure is uitgebracht met een voorbeeldbrief om ouders voor het moskeebezoek te paaien.

Islamitische zieltjeswinnerij
De bekende Amerikaanse islamoloog Robert Spencer zegt in het rapport dat Nederland niet naïef moet zijn.

Vanuit islamitisch-missionair perspectief kan het ontvangen van schoolklassen voor moskeebezoek zonder meer opgevat worden als een “oefening in het islamitische ‘dawah’ (proselitisme, zieltjeswinnerij)”.

Dat wil zeggen dat kinderen dan doelbewust worden voorbereid op toetreding tot de islam. De heersende ideologie van het multiculturalisme speelt dit in de kaart.

Burgerlijke ongehoorzaamheid
Daarom besluiten wij het rapport met een aantal aanbevelingen voor politiek, onderwijs en ouders.

De belangrijkste is die aan de ouders.

Aangezien, als overleg niet werkt, er geen mogelijkheid bestaat om kinderen legaal aan moskeebezoek te onttrekken, roepen wij ouders op tot burgerlijke ongehoorzaamheid door hun kind op de dag van het moskeebezoek ziek te melden.

Dit in afwachting van de versterking van de rechten van ouders in het onderwijs, waartoe het rapport eveneens een oproep doet.

Welkome publiciteit
Lees hier het volledige artikel over moskeebezoeken door schoolklassen.

Het artikel van de krant van wakker Nederland is welkome publiciteit.

Mijn medewerkers en ik hebben maanden onderzoek gedaan en pagina's volgeschreven over het onderbelichte, ja zelfs verduisterde fenomeen van de moskee-excursies.

Nu is het de tijd om naar buiten te treden met wat we gevonden hebben.

Over anderhalf week is het rapport beschikbaar. U kunt hier al een exemplaar reserveren.

Ik ben benieuwd naar uw mening!

Met strijdbare groet,
Hugo Bos
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Mahalingam »

Ik denk dat geen van die moskeebezoekende scholen een bezoek zal brengen aan een Hindu tempel en daar voor een of ander beeld te bidden.
Er zijn ouders die dat weigeren op geloofsgronden (Mohammedanen dus) en dan is het beter dit soort problemen niet te laten ontstaan.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

MISDADIGE DOORDRAMMERS...

Geplaatst op 12 juni 2018

Afbeelding

Wat zijn die volgelingen van de profeet Mohammed toch ongelooflijk sluw en misdadig. Walgelijke en gevaarlijke doordrammers zijn het. Wijl onze politici dagelijks verkondigen dat ons land liberaal moet zijn en open moet staan voor alle culturen, worden kinderen op scholen openlijk geïndoctrineerd met het afgrijselijke islamvirus dat zich als een voortwoekerend levensgevaarlijk gezwel uitzaait. Schoolkinderen moeten op excursie bidden in de moskee met hun gezicht naar Mekka onder leiding van een imam. Daarbij moeten dien onschuldige zieltjes leren de woorden Allah Akbar te zeggen. Dezelfde woorden die dagelijks gebruikt worden door terroristen als zij hun bloedige misdaden begaan tegen ongelovigen.

Wij, spitse lezers van “E.J. Bron”, weten maar al te goed dat de islam verboden en moskeeën afgebroken moeten worden. Het liefs met ingang van vandaag en anders morgen. Ik hoef hier niets te vertellen over deze zogenaamde religie die niets anders is dan een kwaadaardige ideologie met als doel de wereldheerschappij te verwerven. En om dien heerschappij te verwerven, schuwen deze perverse zandhazen geen enkel geweld. Wist U dat de overheid erop toeziet dat deze excursies naar de moskee gehouden worden zonder dat de ouders iets wordt gevraagd? Intussen zijn dezen smerige achterbakse islamiseringspraktijken wijd verbreid zonder dat onze bewindslieden ingrijpen. Die wuiven het weg en staan zoals altijd weer stompzinnig te lachen.

Edoch, de Nederlandsche cultuur is niet gevestigd op de achterlijke geschriften van Mohammed, die openlijk predikt dat seks met onvolgroeide meisjes is toegestaan, dat vrouwen ondergeschikt en bij overtreding geslagen of gestenigd moeten worden – doch onze cultuur is gevestigd op een Joods–christelijk gedachtegoed dat predikt onze naaste lief te hebben. Dat scholen aan deze barbaarse praktijken meedoen, is een groot schandaal. Scholen zijn geen indoctrinatieplaatsen van de islam.

En ik vraag mij af, lezer, hebben die onderwijzers na hun volbrachte dagtaak nimmer een blik in den koran geworpen? Je stuit dan toch op verschrikkelijke passages welke je bloeddruk tot ongekende hoogte doen opstuwen? Het Mein Kampf van Adolf Hitler is verboden wegens de haat tegen het Jodendom, doch de koran is veel en veel erger! Het is gewoon afschuwwekkend!

“O Jullie die geloven! Neemt niet de Joden en christenen tot vriend. Zij zijn als vrienden van elkaar. En wie van jullie hen als vriend neemt, behoort ongetwijfeld tot hen. Voorwaar, Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.” (Koran, soera 5:51)

“Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, dood dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.” (Koran, soera 9:5, het zgn. “Zwaardvers”)


Afbeelding
Onthoofding van andersdenkenden – 2018

Dat zijn toch een verschrikkelijke teksten? Daar slaap je toch niet rustig op? Ik vind het niet normaal dat zulke tekst in Nederland door imams worden gepredikt en uitgedragen uit een zogenaamd religieus boek dat in Nederland te koop is en waarvan bij het lezen je het angstzweet uitbreekt. Of zijn die onderwijzers gewoon dom en interesseert het ze niet wat ze aanrichten in die kinderhoofdjes? Ik spreek er hier schande van dat zoiets in een beschaafd land wordt toegestaan.

Ik wens U allen nog een gezegende dag.

Door: “Driek”

https://ejbron.wordpress.com/2018/06/12 ... rdrammers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Klassen op de knieën voor de islam (1)

Scholieren moeten verplicht naar de moskee.

Dat heeft de PvdA-burgemeester van Heerenveen laten weten, toen hij zelf de moskee bezocht.

Op 5 mei nota bene, Bevrijdingsdag.

De multiculturele elite wil onze kinderen indoctrineren. Maar u en ik willen onderwijs in onze cultuur. En zeker geen islam.

Dat dit toch gebeurt, komt doordat Nederlanders er niets over horen.

Daarom heb ik deze dreiging in kaart gebracht met een schokkend rapport: Klassen op de knieën voor de islam.

Aangezien u door petities te tekenen - ja misschien zelfs te doneren - Cultuur onder Vuur steunt, stuur ik u graag een exemplaar toe.

Bestel nu gratis uw exemplaar van het rapport Klassen op de knieën voor de islam!

Bestel het rapport

Het rapport vindt zijn oorsprong in een filmpje, dat in 2017 viraal ging.

Daarop zien we Nederlandse schoolkinderen op bevel van de imam knielen en 'bidden'.

Naar aanleiding hiervan opende ik een meldpunt, Klapuitdeschool.nl.

Vele bezorgde ouders deden daar melding van de moskeebezoeken waar hun kinderen aan moesten deelnemen.

Het probleem bleek zo groot en wijdverspreid dat ik besloot een diepgravend, professioneel rapport te maken.

De meldingen met fotografisch bewijs heb ik in het rapport gezet.

Het is het topje van de ijsberg.

Duizenden moskeebezoeken worden bewust geheim gehouden door politiek-correcte leerkrachten.

In heel wat gevallen wordt het moskeebezoek zelfs geheim gehouden voor de ouders van de arme kinderen!

Het naïef multiculturalisme van scholen en de opdringerige islam van moskeeën: ze gaan hand in hand bij de verplichte moskeebezoeken.

Dit monsterverbond brengt Nederland naar de afgrond.

In mijn rapport leg ik namelijk uit hoe het 'bidden' in de moskee door Nederlandse schoolkinderen een voorbereiding is op hun bekering tot de islam.

Deze bekering is het doel waartoe de islamitische godsdienst zijn volgelingen toe verplicht.

Waar wenselijk vreedzaam, waar nodig met geweld – jihad!

Wij trekken daar in het rapport ferme conclusies uit.

Op basis daarvan doen we concrete aanbevelingen voor een ieder die te maken krijgt met het fenomeen van moskeebezoek in schoolverband.

Lees de meldingen, de uitleg en de aanbevelingen nu zelf. Ontvang gratis het rapport Klassen op de knieën voor de islam!

Wees er snel bij, want ik verstrek het rapport gratis zolang de voorraad strekt.

Bestel het rapport

Dit rapport is zeer belangrijk en moet in heel Nederland gelezen worden.

Ik stuur het daarom graag en geheel kosteloos naar u toe.

At your service!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider Cultuur onder Vuur
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Klassen op de knieën voor de islam (2)

Ik schrijf u met de dringende vraag om hulp.

Elke dag rijden bussen met Nederlandse schoolkinderen naar de moskee.

Ze moeten daar knielen en ‘bidden’ tot Allah.

Ik heb hier een diepgravend rapport over geschreven: Klassen op de knieën voor de islam.

(Nog niet besteld? Wees snel!)

Ik wil dit rapport nu opsturen naar alle invloedrijke personen die dit verplichte moskeebezoek kunnen stoppen.

Maar dat kan alleen als u mij helpt.

Wilt u helpen met een gift, zodat ik het rapport over verplicht moskeebezoek tijdig bij de politici, bestuurders, schooldirecteuren, leerkrachten en journalisten krijg?

Doneer

In het rapport laat ik zien hoe scholen de hun toevertrouwde kinderen naar de moskee brengen.

Daar wordt onder leiding van de imam geknield, 'gebeden', de Koran gereciteerd.

Vanuit islamitisch oogpunt is dit niets anders dan een voorbereiding op de bekering tot de islam, zoals blijkt uit het rapport.

Dit alles wordt gefaciliteerd vanuit een ideologie van multiculturalisme die constant de islam bevoordeelt.

De feiten zijn schokkend.

Soms willen mensen niet geloven dat Nederlandse scholen zich aan zulke moskeebezoeken bezondigen.

Tot ze ons rapport zien.

Ik heb De Telegraaf en GeenStijl al inzage gegeven in het rapport. Beide hebben erover bericht.

Nu wil ik het echter aan nog meer journalisten sturen, zodat ook zij kunnen berichten over de islamitische indoctrinatie van schoolkinderen.

Help mij hierbij. Met uw gift kan ik rapporten opsturen naar journalisten, die deze schokkende misstanden verder in de openbaarheid brengen!

Doneer

Met uw hulp ga ik het volgende doen:
  • Ik stuur het rapport naar journalisten, maar ook naar Tweede Kamerleden, gemeentepolitici, onderwijsbestuurders en leerkrachten. Zij kunnen de verplichte moskeebezoeken stoppen.
  • Ik bezoek volksvertegenwoordigers en gezagsdragers met het rapport om hen te bewegen tot het stoppen van deze islamisering.
  • Ik breng een Engelstalige editie uit, op aanvraag van Europese organisaties die eenzelfde rapport willen maken voor hun land. We zetten een Europese beweging in gang!
  • Ik breng het rapport onder de aandacht op sociale media, waar we met betaalde advertenties miljoenen mensen kunnen bereiken.
De totale kosten van deze promotie heb ik vastgesteld op €15.000,-

Dit bedrag moet ik uiterlijk komende woensdag (4 juli) ophalen.

Dan kan ik nog net het rapport op het bureau van de Tweede Kamerleden krijgen.

Zij gaan vrijdag 6 juli op zomerreces.

Het rapport moet dus op tijd op het bureau komen van de Tweede Kamerleden.

Dan kan het bovenop de stapel boeken die ze meenemen om tijdens het zomerreces te lezen!

Help mij daarom vandaag nog om aan de benodigde €15.000,- te komen, zodat ik het rapport op tijd bij invloedrijke personen krijg!

Doneer

Dit rapport zal een ommekeer teweegbrengen.

Wie het rapport ziet, kan nooit meer zeggen: ik heb het niet geweten toen kinderen naar de moskeeën gevoerd werden.

Daarom ga ik alles op alles zetten om het rapport bij personen op cruciale posities te krijgen.

Hopelijk met uw steun!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider Cultuur onder Vuur

P.S. Elke dag gaan hele schoolklassen naar de moskee om te knielen en 'bidden' tot Allah.

Over deze wijdverspreide wanpraktijk heb ik een onthullend rapport geschreven: Klassen op de knieën voor de islam.

Dit rapport wil ik nu verspreiden onder Tweede Kamerleden, gemeentepolitici, ministers, schooldirecteuren, journalisten, kortom: iedereen met de invloed om deze islamisering te stoppen.

De kosten hiervan zijn €15.000,-. Help mij vandaag nog met een gift om dit bedrag bij elkaar te krijgen, zodat ik het rapport bij invloedrijke personen aan de man kan brengen!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: School kinderen verplicht naar de moskee

Bericht door Pilgrim »

Leerling verzuimt moskeebezoek: ouders moeten boete betalen

Geplaatst op 6 juli 2018

Afbeelding

Meldorf – Het kantongerecht Meldorf heeft ouders bestraft, omdat zij hun kind niet lieten deelnemen aan een schoolexcursie naar een moskee. De rechtbank legde hen een boete op van tweemaal € 25,-. Het echtpaar was bang dat de zoon door het bezoek religieus beïnvloed zou worden.

De destijds 13-jarige gymnasiumleerling moest in juni 2016 in het kader van de aardrijkskundeles het islamitische gebedshuis in Rendsburg in de deelstaat Schleswig-Holstein bezoeken. De advocaat van de ouders argumenteerde dat bezoek aan een moskee onderdeel zou uitmaken van godsdienstonderwijs. De ouders zouden atheïsten zijn en vrezen voor een “religieuze indoctrinatie” van hun kind, dat eveneens niet tot een geloofsrichting zou behoren, zei de advocaat van de familie, Alexander Heumann, verleden jaar tegen de “Junge Freiheit”. De schoolleiding zou de excursie uit “pure willekeur” hebben willen doordrukken, wordt hij door de “Kieler Nachrichten” geciteerd.

Rechter: “Geen reclame voor de islam”
Deze argumentatie volgde de rechter, Melanie Bukh, niet. In haar vonnis vond zij dat er niet voldoende religieuze verbanden waren. Tijdens het bezoek kwam het tot “geen enkele reclame voor de islam”.

De juridische strijd duurt al twee jaar. Eerst had het district Dithmarschen boetes van tweemaal € 150,- opgelegd wegens opzettelijke overtreding van de schoolwet. De ouders weigerden de boetes te betalen. Omdat ze hun best gedaan hadden voor een alternatief, de zoon een goede leerling zou zijn en het incident al twee jaar geleden gebeurd zou zijn, zou de boete nu duidelijk lager uitvallen, bericht de “Schleswig-Holsteinische Landeszeitung”. Binnen een week kan beroep tegen het vonnis worden aangetekend.

De Centrummoskee in Rendsburg (foto) is van de Milli-Görüs-beweging (IGMG). De binnenlandse veiligheidsdienst heeft haar een deels extremistische en antisemitische doelstelling verweten.

Bron: https://jungefreiheit.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/06 ... e-betalen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie