Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door Ariel »

Zucht..... :shock: Belgisch onderwijs op zijn best. LEERLINGEN WORDEN ASIELZOEKERS

Verrassing vanmorgen voor de zowat 800 leerlingen van het Sint-Aloysiuscollege in Menen. Leerlingen waren vooraf niet geïnformeerd over dit ( kuch ) "inleefmoment." Ik noem dit geen inleefmoment, maar indoctrinatie

De sporthal van de school was voor één keer veranderd in een Dienst Vreemdelingenzaken. Alle leerlingen zijn vluchtelingen en moeten eerst op zoek naar hun familieleden. Daarna doorlopen ze de hele asielprocedure, met alle moeilijkheden die daarmee gepaard gaan. De school wil met het inleefmoment de leerlingen een genuanceerd beeld meegeven van de hele vluchtelingenproblematiek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door Ariel »

16-jarige geeft leraar kopstoot

Bij vele leerkrachten van het Lyceum aan de Stroom, het vroegere Koninklijk Atheneum, is het geduld op. Wat dinsdag in een klas in het vierde middelbaar BSO gebeurde, was meer dan de spreekwoordelijke druppel. Een 16-jarige leerling gaf in de klas een kopstoot aan een leraar. Dat gebeurde na een woordenwisseling, waarbij de leerling weigerde om naar het leerlingensecretariaat te gaan. Bij enkele andere leerkrachten van het Lyceum aan de Stroom is de maat vol. "We gaan hier echt naar Amerikaanse toestanden op school. Dit is compleet onaanvaardbaar, maar de school heeft het veel te ver laten komen. Als leerlingen niet meer weten waar de grens ligt, kunnen er zo'n dingen gebeuren. Een leerling moet al serieuze dingen uitsteken om hier van school te worden gestuurd. Zo kan het echt niet verder", klinkt het bij enkele leerkrachten.

Het Lyceum aan de Stroom, waar de meerderheid van de leerlingen van allochtone afkomst is, probeert al enkele jaren om een grotere sociale mix te krijgen én om meer jongeren aan te spreken om voor het ASO- of BSO-studieaanbod in de eigen gemeente te kiezen. Temse kampt al langer met een 'schoolvlucht' naar vooral Sint-Niklaas. Het Lyceum is nog de enige school in de Scheldegemeente die secundair onderwijs aanbiedt.

Directeur Ann Van Dael van het Lyceum aan de Stroom weerlegt met klem dat er te laks wordt opgetreden. "Dit is een heel ernstig vergrijp. Het is een eenmalig incident, dat in elke school kan gebeuren. We hebben meteen daadkrachtig opgetreden. De leerling is na de feiten onmiddellijk preventief geschorst en dinsdag uit de lessen gehouden. Die schorsing duurt tot we een beslissing hebben genomen over de sanctie, wat donderdag (vandaag, red.) zal gebeuren. Dinsdagmiddag heb ik de betrokken leerkracht en leerling gehoord. 's Avonds heb ik de moeder gesproken en ook het CLB is ingeschakeld. Donderdag (vandaag, red.) is er een klassenraad, zoals de procedure voorschrijft, waarbij alle leerkrachten van de jongen, een conclusie zullen vormen en aan mij zullen voorleggen."

Over 'Amerikaanse toestanden' wil de directrice het niet hebben. "Daar val ik een beetje van uit de lucht. Dat klopt niet. We hebben een heel traject voor leerlingen met problematisch gedrag. Het is niet omdat een jongere één misstap zet, dat er automatisch de uitsluiting van school volgt. Maar er zijn grenzen. Als de veiligheid van leerkrachten in het gedrang komt, en dat kun je nu zo interpreteren, dan is dit in zekere zin het einde van de rit. En welke nationaliteiten of welke afkomst leerlingen hier hebben, dat zorgt bij ons niet voor extra gevoeligheden."

De leerlingen hebben hun eigen mening. "Het puberaal gedrag kan soms ver gaan. Maar ik zat vroeger op het ISA (vroegere Instituut Sinte-Ambelberga, red) en daar kon het nog meer waaien."

"Jongeren zijn veel mondiger, alleen interpreteren ze die mondigheid verkeerd. Ze denken vaak: 'Ik ben mondig, dus mag ik ook volledig mijn ding doen' en hoef niet te luisteren", zegt Van Dael.

De politie is na het incident niet verwittigd. De leerkracht heeft tot nu toe geen klacht ingediend.
bron
Helaas Ann Van Dael . Deze kopstoot heeft niks met puberaal gedrag of Amerikaanse toestanden te maken, maar het heeft alles te maken met islamitisch gedrag . Wen er maar aan. Een moslim laat zich nu eenmaal niet de wet lezen door een lullige kafir leraar.

'Gij (Moslims) zijt het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; gij gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Zucht..... :shock: Belgisch onderwijs op zijn best. LEERLINGEN WORDEN ASIELZOEKERS

Verrassing vanmorgen voor de zowat 800 leerlingen van het Sint-Aloysiuscollege in Menen. Leerlingen waren vooraf niet geïnformeerd over dit ( kuch ) "inleefmoment." Ik noem dit geen inleefmoment, maar indoctrinatie

De sporthal van de school was voor één keer veranderd in een Dienst Vreemdelingenzaken. Alle leerlingen zijn vluchtelingen en moeten eerst op zoek naar hun familieleden. Daarna doorlopen ze de hele asielprocedure, met alle moeilijkheden die daarmee gepaard gaan. De school wil met het inleefmoment de leerlingen een genuanceerd beeld meegeven van de hele vluchtelingenproblematiek.
Niet panikeren.

Hun volgende "inleefles" gaat over: Hoe voelt het aan om in een massa-aanranding (tabarrush) te zitten, en hoe moet ik me dan gedragen. (breng de correcte kleding mee, en leer hoever een armlengte is).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door Manon »

"Jongeren zijn veel mondiger, alleen interpreteren ze die mondigheid verkeerd. Ze denken vaak: 'Ik ben mondig, dus mag ik ook volledig mijn ding doen' en hoef niet te luisteren", zegt Van Dael.
Mondiger = ik deel kopstoten uit ?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: We hebben een heel traject voor leerlingen met problematisch gedrag.
De politie is na het incident niet verwittigd. De leerkracht heeft tot nu toe geen klacht ingediend.

'Gij (Moslims) zijt het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; gij gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in.
Temse-een mij welbekend stadje tussen Antwerpen en Gent-is idd vergeven van de moslims. De moslimgemeenschap mag er daar trots op zijn dat heel wat van haar zonen naar Syrië zijn getrokken. Daar kunnen ze naar hartelust moorden en verkrachten, maar als ze in Temse iets mispeuteren komt er een heel traject in werking zoals de mei68 directrice dat zo mooi verwoordt. We weten wat dat betekent: oeverloos empathisch gelul met psychologen, peda-en andere gogen. De moslims zelf interpreteren dat-terecht-als onderwerping en zwakte.

Natuurlijk heeft de leerkracht geen klacht ingediend. Dat zou hem op 2 bedreigingen komen te staan: vanuit de zo hartelijke moslimgemeenschap en ook vanwege zijn superieuren in het onderwijs. Die zullen hem beschuldigen van racisme en discriminatie.

InTemse ga ik wel s een biertje drinken in een van de herbergen aan de Scheldekaai. De uitbater daarvan heeft een enorme zwarte hond in zijn zaak zo blijven de moslims hier weg zegt hij.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen.

Bericht door mercator »

Manon schreef:
Hun volgende "inleefles" gaat over: Hoe voelt het aan om in een massa-aanranding (tabarrush) te zitten, en hoe moet ik me dan gedragen. (breng de correcte kleding mee, en leer hoever een armlengte is).
We moeten er niet aan denken welke bakken linkse multicul-indocrinatie nu over onze kinderen worden uitgegoten in het onderwijs. Heel het linkse lerarenkorps heeft nu de aanzegging gekregen om alles wat bruin en vluchteling is de hemel in te prijzen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen die voortkomen uit de leringen van Jezus.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
16-jarige geeft leraar kopstoot
Directeur Ann Van Dael schreef: Dinsdagmiddag heb ik de betrokken leerkracht en leerling gehoord. 's Avonds heb ik de moeder gesproken en ook het CLB is ingeschakeld.
Helaas Ann Van Dael. Wen er maar aan. Een moslim laat zich nu eenmaal niet de wet lezen door een lullige kafir leraar.
De directeur Ann van Dael is wel degelijk met het probleem bekend zoals ik uit het bericht begrijp. Zij is een vrouw. Nou en? Jawel, maar het achterlijke moslimtuig uit de Arabische zandbak accepteert geen vrouw die de man de wet voorschrijft door hem te vertellen dat zijn zoon zich heeft misdragen. Moet hij dat allemaal aanhoren en daarna als een hond met de staart tussen de benen terug lopen? Ann van Dael nam een domme beslissing. Zij nodigde de moeder uit tot een gesprek. Moet ik nog verder met mevrouw Van Dael de les te lezen over wat de islam in petto heeft met onze zielige onbeholpen tolerante opstelling tegen intolerant woestijntuig dat neerkijkt op al dat weke slappe vredelievende Jezus-gedoe? Een mohammedaan is een kerel met kamelen kloten en dat is wel wat anders dan de lichtgewicht testikels van de niet-moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen en indoctrinatie op Belgische scholen die voortkomen uit de leringen van Jezus.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Jawel, maar het achterlijke moslimtuig uit de Arabische zandbak accepteert geen vrouw die de man de wet voorschrijft
Een paar km van Temse , in Sint Niklaas is iets dergelijks gebeurd een paar jaar geleden. Een invoer-Marokkaan was met zijn autowrak in panne gevallen op de belangrijkste rotonde van de Parel van Het Waasland. Een vrouwelijke agente sommeerde hem om uit te stappen zodat de pechdienst zijn wrak kon komen opruimen. Dat zinde de moslim niet OMDAT zij een vrouw was en dus bleef die mokkend zitten. Pas na veel over en weer getelefoneer en ruzie maken kon de pechdienst komen en werd het wrak weggesleept MET de moslim erin. Ondertussen was de verkeerschaos zo uit de hand gelopen dat het 2 uur duurde om de ringweg vrij te krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

De indoctrinatie op scholen

Bericht door Manon »

Verleden week vroeg mijn poetsvrouw me naar een koranvers dat verwees naar het mogelijk dragen van de hoofddoek. Dit voor haar dochtertje dat dit nodig had voor de les "islam" op een KATHOLIEKE school.

Steeds bereid om (ook vooral de juf) wat meer inzicht te geven, zette ik vier vertalingen van vers 33.59 op papier, inclusief de Nederlandse vertaling, mèt verwijzing naar de link (Nederlandse koranvertaling).
Mijn eigen commentaar (dat ze dus hun vrouwen willen herkennen zodat ze niet worden lastiggevallen, maar wij blijkbaar wel mogen worden lastiggevallen) had ik er niet bijgezet. Puur, zuiver en allen dat ene koranvers.

Vandaag kreeg ik de commentaar van de juf: het antwoord was niet goed gerekend want dat zou enkel tot discussie leiden en we gingen geen polemiek starten......

dit was wat ik meegaf:
033.059
YUSUFALI: O Prophet! Tell thy wives and daughters, and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when abroad): that is most convenient, that they should be known (as such) and not molested. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.
PICKTHAL: O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful.
SHAKIR: O Prophet! say to your wives and your daughters and the women of the believers that they let down upon them their over-garments; this will be more proper, that they may be known, and thus they will not be given trouble; and Allah is Forgiving, Merciful.

of in het schoon vlaams:

33.59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
Vandaag kreeg ik de commentaar van de juf: het antwoord was niet goed gerekend want dat zou enkel tot discussie leiden en we gingen geen polemiek starten......
Nou ja... [icon_lol.gif] Wat kan je daar nou op antwoorden. Heeft het nut om met juf in discussie te gaan?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Schepsel »

Het doet me heel erg denken aan min basisschoollessen vroeger: als je niet beter zou weten zou je denken dat de verschillen tussen religies en culturen enkel dingen inhouden als:

-de naam van hun god(en)
-de architectuur van hun tempels en paleizen
-hun kleding
-de precieze namen en data van feesten, en de invulling van feesten
-andere rituelen
-hun keuken

Dán is het inderdaad heel makkelijk om kinderen lekker te maken met het idee van tolerantie, want wat een achterlijke ben je wel als je andere culturen afwijst alleen maar omdat ze een iets ander geloof en wat andere kleren hebben. (ja oké, sommige christenen zijn nog zo) Ze vertellen je er de hele rest niet bij: dat meisjes uit de klas in een andere cultuur voor een deel al uitgehuwelijkt zouden zijn, dat sommige culturen op hun beurt extreem intolerant zijn naar andere ideeën en geloven, en ga zo maar door. Je moet later zelf uitzoeken dat het allemaal niet zo'n mooi, kleurrijk feest is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Ariel »

Dit wordt in het vierde middelbaar van de Vlaamse scholen verteld.
"Door het eten van varkensvlees stompt het menselijk gevoel voor schaamte en voor wat onfatsoenlijk is, af."

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Mahalingam »

Dit verhaal kan je overal horen (ik hoorde het in 1972) in Allahstan waar het altijd tegen Westerse niet-Moslims wordt verteld om de Islam te loven.
Terwijl het gewoon is omdat Mohammed dat verbod heeft uitgesproken en het zodoende de wens van Allah is. Meer niet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Dit verhaal kan je overal horen (ik hoorde het in 1972)
Ik herinner me zulke zaken ook van in mijn middelbare schooltijd ook in jaren 1970. Dat de kruisvaarders een bende onbeschaafde barbaren waren die de o zo superieure Arabische beschaving gingen plunderen . Daar zouden wij dan allerlei lekkers aan te danken hebben, meer specifiek artisjokken en dadels want dat brachten ze mee van ginder. En dat de antieke cultuur door de moslims zou bewaard zijn gebleven en dat we daar dan de renaissance aan te danken hebben en meer van die onzin. Dat het helemaal omgekeerd is wist Henri Pirenne al in het begin van de 20ste eeuw in Mahomet et Charlemagne.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Afbeelding
Goddelijke Wijsheid? Ordinaire achterlijkheid zal je bedoelen.
Soms vragen ze mij: "Zeg, Teva Teff. Waarom ben jij nog steeds atheïst?"
Meestal antwoord ik dan zoiets als: "'Godsdienst is er voor de allerdomsten der mensheid die dat ook heel graag willen blijven." Als ze het dan nog niet begrijpen laat ik ze een bladzijde van een onlogisch religielesje lezen zoals dit Islam blogspot.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Soms vragen ze mij: "Zeg, Teva Teff. Waarom ben jij nog steeds atheïst?"
Meestal antwoord ik dan zoiets als: "'Godsdienst is er voor de allerdomsten der mensheid die dat ook heel graag willen blijven."
Hoe verklaar je dan dat er even goed oliedomme atheïsten bestaan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Soms vragen ze mij: "Zeg, Teva Teff. Waarom ben jij nog steeds atheïst?"
Meestal antwoord ik dan zoiets als: "'Godsdienst is er voor de allerdomsten der mensheid die dat ook heel graag willen blijven."
Hoe verklaar je dan dat er even goed oliedomme atheïsten bestaan ?
Maar er bestaan ook superieuren atheisten. Zoals ........... bescheiden als hij is..........Teva Teff. :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door King George »

Bij atheïst-realisten denk ik dan toch eerder aan onze mercator en onze Hans vd Mortel sr. en niet aan een of andere zelfbenoemde autonoom realist.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door King George »

Het hedendaagse onderwijs in België. Waarom onderwijzers hierdoor geschokt en hierover verbaasd zijn verbaast mij dan weer. Want het is de resultante van de Islam de ruimte geven, voor alles wegkijken en alles goedpraten, want politiek correcte dramdwang. Geheel inlijn met het politiek correcte vakjargon de Islam alle ruimte geven komen de rotte vruchten van de dito Islamitische opvoeding vanzelf naar je toe. En kleuters verwoorden slechts het gif van de haat wat ze van huis uit met de paplepel krijgen meegegoten. Ik ben hier dus totaal niet verbaasd over.


  • Radicalisering bij Belgische kleuters

    RONSE - Kleuters op een school in het Belgische Ronse lijken onder invloed staan van een extremistische islamitische stroming. Leraren luiden de noodklok. Dat staat in een rapport waar de krant Het Laatste Nieuws over bericht.


    De kleuters citeren bijvoorbeeld Arabische verzen uit de Koran tijdens de speeltijd of komen vrijdag niet naar school om religieuze redenen. Sommigen weigeren een hand te geven. Het komt zelfs zover dat kinderen ongelovigen met de dood bedreigen, leeftijdgenoten varkens noemen en „met de vinger aan de keel bewegingen maken”, citeert de krant uit het interne rapport. Het is de eerste keer dat wordt vastgesteld dat bij zulke jonge kinderen signalen van radicalisering worden waargenomen, aldus de krant.
De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door King George »

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door King George »

Verbaasd? Ik niet. Iemand hier (nog) verbaasd over?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door mercator »

King George schreef:Verbaasd? Ik niet. Iemand hier (nog) verbaasd over?
Wie daar nu verbaasd over is heeft heel de tijd onder de grond geleefd. Ik hoorde die uitspraken vol van haat voor de ongelovigen al 30 jaar geleden . En niet bij enkele fanatieke moslims maar algemeen, op straat, op school en in de winkel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De indoctrinatie op scholen

Bericht door Ariel »

Citaten op de website van de leraren islam in Vlaanderen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie