Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Vrouwen, kom in verzet! (+ vertaling!)

Geplaatst op 31 januari 2018



Mijn naam is Mia, mijn naam is Maria, mijn naam is Eba. Mijn naam is Mia, mijn naam is Maria, mijn naam is Eba. Ik werd in Kandel doodgestoken, ik werd in Malmö verkracht, ik werd in Rotherham misbruikt en ik werd in Stockholm overvallen. Het duurde urenlang. Er was niemand om me te helpen. Ik ben gewoon een vrouw. Ik ben Mia, Maria en Eba. Zij zouden mij kunnen zijn en ik zou hen kunnen zijn. Zij zouden mij kunnen zijn en ik zou hen kunnen zijn.

De daders loeren overal. Als we ´s avonds gaan joggen in het park, als we ´s avonds thuiskomen van het werk, als we wachten bij de bushalte. Wij zijn niet veilig, omdat jullie ons niet beschermen. Omdat jullie weigeren onze grenzen te beveiligen. Omdat jullie weigeren om te controleren wie hier binnenkomt. Omdat jullie weigeren misdadigers uit te zetten. Omdat jullie liever iedere kritiek op jullie censureren in plaats van ons serieus te nemen. Omdat jullie ons liever laten sterven dan jullie fouten toe te geven.

Vanwege jullie immigratiepolitiek staan we weldra tegenover een meerderheid van jonge mannen uit archaïsche, vrouwen-vijandige samenlevingen. Jullie wisten dat en jullie hebben dat op de koop toegenomen. Jullie hebben het geweten en jullie hebben het op de koop toe genomen. Jullie hebben ons prijsgegeven, jullie hebben ons opgeofferd. Jullie prediken feminisme en vrouwenrechten, terwijl jullie de echte vrouwenvijanden zijn. Wij zijn de herinnering aan de slachtoffers. Wij zijn jullie slechte geweten en wij zullen jullie straffen. Wij zijn datgene wat jullie willen verdringen, maar wij gaan niet meer weg.

Wij zijn geen loslopend wild, geen slavinnen, geen oorlogsbuit en geen nevenschade, wij zijn de dochters van Europa. Wij zijn de dochters van Europa. Wij zijn de dochters van Europa. Wij zijn de dochters van Europa. Wij herinneren ons alle verkrachte, misbruikte, vermoorde en vergeten slachtoffers. Wij zullen hen bij jullie en allemaal in herinnering roepen. We hebben lang genoeg gezwegen. Nu begint ons verzet. Moeders, vrouwen, zusters, dochters van Europa, deze staat zal jullie niet beschermen, niemand weet wie van ons als volgende aan de beurt is. Neem zelf je lot in handen, want jouw naam is Mia, jouw naam is Maria, jouw naam is Eba. Zij zouden jou kunnen zijn en jij zou hen kunnen zijn.

Zo kan het gewoon niet verdergaan. Pepperspray en een tas-alarm behoren inmiddels tot de standaarduitrusting van de handtas van Europese vrouwen. ´s Avonds gaan joggen is voor ons de gevaarlijkste sport geworden. Dat pikken wij niet langer. We organiseren ons, we verzetten ons. Wij slaan terug. 120 decibel is het volume van een gebruikelijk tas-alarm dat veel Europese vrouwen inmiddels bij zich dragen. 120 decibel is de naam van ons verzetsinitiatief van vrouwen voor vrouwen. 120 decibel is de echte kreet van verontwaardiging tegen de echte bedreiging voor vrouwen in Europa. Wij zullen daar naartoe gaan waar vrouwen het slachtoffer van jullie politiek werden (Kandel, Freiburg). We zullen jullie te pakken krijgen en jullie ter verantwoording roepen. En we zullen luid zijn. Doe mee en laat luid je stem horen.

Vertel in de sociale media onder de hashtag #120db jouw ervaringen als vrouw met vreemde overheersing, intimidatie en geweld. Ik wil dat jij actief wordt. Ga naar http://www.120db.info en maak deel uit van onze beweging.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/31 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe vrouwenbeweging 120 Decibel kondigt verzet aan tegen migrantengeweld

Xander, 31-01-2018

Afbeelding
‘Jonge vrouwen staan op het tegen het systeem dat zijn vrouwen en grenzen niet beschermt, de daders niet uitzet, en alle kritiek censureert’

‘Jonge vrouwen staan op het tegen het systeem dat zijn vrouwen en grenzen niet beschermt, de daders niet uitzet, en alle kritiek censureert’

‘Wij zijn het die jullie willen verdringen, maar wij gaan niet meer weg. Wij zijn geen prooien, geen slavinnen, geen oorlogsbuit, geen bijkomende schade. Wij zijn de dochters van Europa.’ Klare taal van de nieuwe vrouwenbeweging 120 Decibel, die het exploderende geweld van (moslim)migranten tegen Europese vrouwen, en het zwijgen van de gevestigde orde daarover, spuugzat is. ‘Nu begint ons verzet.’

120 Decibel slaat op het zakalarm dat steeds meer vrouwen met zich meedragen, omdat ze bang zijn om eveneens door een migrant te worden mishandeld, aangerand en/of verkracht. Het apparaatje geeft bij het indrukken van de knop een enorm lawaai met een sterkte van 120 decibel af, wat te vergelijken is met een rockconcert, en op de grens van het veroorzaken van gehoorschade ligt.

‘Wij staan op tegen het systeem dat zijn vrouwen en grenzen niet beschermt’
De nieuwe vrouwenorganisatie wijst onder andere op Maria, Mia en Ebba, drie bekend geworden slachtoffers van gewelddadige aanvallen en zelfs moord, ‘begaan door moslimmannen, die illegaal naar Duitsland zijn gekomen. Ze doen zich als minderjarigen voor, om uitzetting te ontlopen. Ze zoeken Duitse vriendinnen, en handelen naar de Sharia wetten zodra de relatie op de klippen loopt. Of, zoals in het geval van de vermoorde student Maria in Freiburg, wachten hun slachtoffers bij het joggen op.’

‘In Zweden doen ze dat reeds gezamenlijk in groepen. Daar zijn de afgelopen maanden al vijf groepsverkrachtingen van jonge Zweedse vrouwen geweest, en dat in alle openheid. Nu willen jonge vrouwen in Duitsland zich organiseren en zich tegen de misdaden verweren. Ze staan op tegen het systeem dat zijn vrouwen en grenzen niet beschermt. Een systeem, dat de daders niet uitzet en alle kritiek censureert. Een systeem, dat zijn vrouwen liever laat sterven, dan dat het zijn fouten toegeeft.’

‘Jullie hebben ons opgeofferd’
120 Decibel roept in een video daarom op tot actief verzet, een ‘ware kreet tegen de echte bedreiging van vrouwen in Europa... Vanwege jullie immigratiebeleid staan wij binnenkort tegenover een meerderheid van jonge mannen uit archaïsche, vrouwvijandige samenlevingen. Jullie wisten dat en hebben dat op de koop toegenomen. Jullie hebben ons prijsgegeven. Jullie hebben ons opgeofferd.’

‘Wij zijn de herinnering aan de slachtoffers. Wij zijn jullie slechte geweten, en wij kwellen jullie. Wij zijn wat jullie willen verdringen, maar wij gaan niet meer weg. Wij zijn geen prooien, geen slavinnen, geen oorlogsbuit, geen bijkomende schade. Wij zijn de dochters van Europa.’

‘Wij herinneren jullie aan iedere vrouw die werd verkracht, misbruikt, vermoord en vergeten. Wij zullen het geheugen van jullie allemaal opfrissen! Wij hebben lang genoeg gezwegen. Nu begint ons verzet. Moeders, vrouwen, zussen – dochters van Europa. Deze staat zal ons niet beschermen. Niemand weet wie van ons de volgende is. Neem je lot zelf in je hand, want jouw naam is Mia, jouw naam is Maria, jouw naam is Ebba. Zij zouden jou kunnen zijn, en jij zou hen kunnen zijn. Sluit je bij ons aan.’

Klassieke feministen hebben kant van islam gekozen
Van de klassieke feministische bewegingen hebben vrouwen met nog enige besef van eigenwaarde helemaal niets meer te verwachten – integendeel, die verdedigen tegenwoordig met vuur en vlam het ‘recht’ van vrouwen om een hoofddoekje te moeten dragen, het recht om gediscrimineerd te worden, het recht om onderdanig te moeten zijn aan de man, het recht om niet te mogen werken, het recht om niets meer dan een seksuele prooi te zijn, het recht om gedwongen te worden de Sharia te gehoorzamen – kortom, het recht om zich te laten knechten en vernederen door islam.

Xander

(1) Epoch Times / YouTube

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ntengeweld
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Berlijn 17 februari: Vrouwen trekken op naar de bondskanselarij – Wij zijn geen loslopend wild!

Geplaatst op 31 januari 2018

Afbeelding

Leyla Bilge roept op tot een grote demonstratie in Berlijn: voor zelfbeschikking en veiligheid – tegen de import van archaïsche wereldbeelden en geweld. We starten op 17 februari om 15.00 uur bij het metrostation Hallesches Tor in Berlin-Kreuzberg. Leyla Bilge:

Ik organiseer een vrouwenmars naar de bondskanselarij. Iedere stem, iedere vrouw is op deze dag nodig.

Het is inmiddels zover dat men zich als vrouw in bepaalde gebieden van grote steden niet meer zonder gevaar en zonder lastig gevallen te worden, kan bewegen. Wanneer de politie vrouwen aanraadt om niet meer alleen te gaan joggen, is de grens van het acceptabele bereikt. Bijna dagelijks lezen we van wrede verkrachtingen en moorden op vrouwen. We willen geen Zweedse toestanden in Duitsland. Hoe meer vrouwen er komen, des te meer druk ontstaat er op Merkel en de politici van de gevestigde partijen.

Laten we samen de straat opgaan om voor ons recht op vrijheid en zelfbeschikking te vechten! Over de vrijheid van de vrouw kan niet onderhandeld worden! Wij hebben weer veiligheid op straat nodig en roepen de bondskanselier ertoe op om zich in te zetten tegen de seksuele overvallen en moorden op vrouwen, tegen kindhuwelijken, maar ook tegen vrijheidsberoving, tegen verhullingsdwang en tegen de gedwongen genitale verminking van weerloze kinderen. Wij zijn hier in Duitsland in de 21e eeuw. We mogen niet terugvallen in de middeleeuwen en er mag geen sprake zijn van een sluipende invoering van de sharia.

Iedereen is welkom, om het even van welke komaf hij/zij is of welke politieke ideologie hij/zij aanhangt, zolang ze met onze wetten en waarden verenigbaar is en zij tegen de fatale vluchtelingenpolitiek van de oude partijen zijn.

Klik hier voor meer informatie.

Bron: www.compact-online.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/31 ... pend-wild/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door King George »

Het ziet er niet naar uit dat er in Duitsland nieuwe verkiezingen komen, maar dat er is ingestemd met een nieuwe regering. Wellicht had men daar voor de verkiezingen rekening moeten houden met de gevolgen van hun eigen stemgedrag. Bij de komende tussentijdse verkiezingen hopelijk beter, anders wordt het weer meer van hetzelfde dat je krijgt wat je stemt. Gewoon een tip hoor.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Demonstratie in Bottrop: “Moeders tegen geweld!”

Geplaatst op 2 februari 2018

Afbeelding

Na Kandel en Berlijn nu ook Bottrop. Overal in Duitsland staan vrouwen op om de straat op te gaan, om zich te weer te stellen tegen migrantenterreur en seksuele overvallen en om de arrogante politici in Berlijn, maar ook in de deelstaatparlementen, het vrezen te leren. Hier een persverklaring:

Het vrouweninitiatief “Moeders tegen geweld” uit Bottrop organiseert op 4 maart 2018 om 14.00 uur een burgerprotest-manifestatie “Vrouwen tegen geweld”. Plaats van samenkomst is de Cyriakuskerk, Hochstraße. Daarna volgt een rondgang door Bottrop.

Extreem geweld, vooral tegen vrouwen en meisjes, komt al vele jaren voor. Sinds 2015 is dit echter exorbitant toegenomen. Deze bedreigende ontwikkeling wordt echter door de politici van alle gevestigde partijen en de media grotendeels doodgezwegen en gebagatelliseerd. Iedereen, die zijn mening hierover geeft en uitdrukking verleent aan zijn angst, wordt door de oude partijen, de kerken en de vakbonden als “nazi” en “racist” belasterd, vaak zelfs lichamelijk aangevallen en tot aan karaktermoord toe bestreden om zodoende iedere opstand en ieder verzet van de bezorgde burgers in de kiem te smoren.

Dat pikken wij niet langer!
Wij zijn vrije burgers van een vrij land en hebben recht op respect en bescherming. Wij zullen niet langer zwijgen en kruipen, maar eisen een open politieke en mediale discussie over dit uiterst actuele onderwerp, dat ieder van ons aangaat of morgen al kan treffen, zoals ons de dagelijkse, brutale overvallen van meestal jonge mannen en groepen mannen laten zien.

Het motto van de manifestatie luidt: “Kandel is overal!”

Onze eisen:
Wij eisen de directe overname van politieke en mediale verantwoordelijkheid om de problemen helder en duidelijk te benoemen en maatregelen voor te stellen, die onmiddellijk en met de geboden consequentheid ingevoerd moeten worden, opdat de veiligheid van onze kinderen, vrouwen en meisjes en van de hele bevolking in het vervolg gegarandeerd is.

Het gaat niet om een politieke manifestatie, maar om een manifestatie van vrije burgers, ongeacht tot welke partij, tot welk burgerinitiatief of tot welke religiegemeenschap zij behoren.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://www.journalistenwatch.com/2018/ ... en-gewalt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Interview met #120db: “Elk slachtoffer is een slachtoffer teveel”

Geplaatst op 18 februari 2018

Afbeelding

Ruim twee weken geleden begon de campagne #120db tegen seksueel geweld tegen vrouwen. De indrukwekkende video werd ook in het buitenland door vooraanstaande conservatieven zoals Ann Coulter in de VS en Tommy Robinson in GB gedeeld. “Jouwatch” sprak met een van de mede-oprichtsters, Aline (foto).

Wie ben je en hoe heet je?


Ik heet Aline, ik ben 23 jaar, ik woon in Dresden en studeer aan de Technische Universiteit.

Hoe ben je tot de actie #120db gekomen?

Een vriendin zei tegen me dat ze dat niet langer kon: toekijken hoe de veiligheidssituatie van de vrouwen slechter wordt en haar mond houden. Terwijl de krantenkoppen over geweld tegen vrouwen door migranten zich opstapelen, neemt ook in de vrienden- en kennissenkring de angst voor overvallen toe – deze angst wilde ze blijkbaar tot onderwerp maken en ze vroeg of ik mee wilde doen. Ik heb meteen ingestemd.

Hebben jullie zelf seksuele overvallen meegemaakt?

Als je in de nieuwsberichten leest over de vreselijke overvallen, dan neem je automatisch voorzorgsmaatregelen om jezelf zo goed mogelijk tegen overvallen te beschermen. We gaan vanaf een bepaalde tijd niet meer alleen het huis uit, lopen in plaats van door de eenzame, donkere straat liever de langere route, waar meer mensen onderweg zijn. Minirokken, korte broeken enz, blijven in de kast als we na het invallen van de duisternis met het openbaar vervoer onderweg zijn. Ik denk dat je zodoende al de waarschijnlijkheid verkleint om het slachtoffer te worden van een overval.

Inmiddels zijn onaangename situaties, waar je bang van wordt en die de onveiligheid vergroten, al heel normaal geworden. Of het nu het ronduit penetrante aanstaren in het openbaar vervoer of op straat is, of de hardnekkige, onaangename toenaderingspogingen waartegen je je maar moeilijk kunt weren – dat heeft een ieder van ons meegemaakt.

Ik persoonlijk kwam ´s avonds een man tegen, die eerst gewoon doorliep, zich daarna echter omdraaide en achter me aanliep tot hij me had ingehaald. In gebroken Duits vroeg hij iets onverstaanbaars. Ik bleef staan en ben op zijn vraag ingegaan. Ik dacht echt eerst dat hij de weg wilde vragen, omdat hij blijkbaar vreemd was en er verder niemand in de buurt was behalve ik die hij kon vragen. Achteraf schaam ik me ervoor, omdat dit op hem moet zijn overgekomen als een soort uitnodiging en hij daarna niet meer wegging, ook niet toen ik zijn vragen (hoe ik heet en waar ik naartoe ga) negeerde en sneller ging lopen. Pas toen mijn vriend ons tegemoet kwam, verdween de man.

Een andere activiste werd op grond van de afkomst van haar moeder eerst door twee Turken in het nauw gedrongen en daarna bruut tegen een muur geduwd. Ze is een sierlijk, jong meisje en op het moment dat de beide mannen haar aanvoelen, voelde ze zich hulpeloos.

Hoe was de resonantie op de actie?

Die was verschillend. In mijn privéomgeving waren veel mensen blij over de moed om niet langer een taboe op onze angst te leggen en het stilzwijgen te doorbreken – zelfs op het gevaar af dat men ons probeert te belasteren en uit te schelden. Wij willen vrouwen een impuls geven om eindelijk hun stem te verheffen. De resonantie tot nu toe en de mediale reikwijdte was ook voor ons een verrassing. Zelfs internationaal hebben veel vrouwen belangstelling voor en instemming met onze campagne geuit. Die moeten we nu verzamelen en we zullen binnenkort nog meer accenten zetten en boodschappen brengen, die vooral ook een deelname voor alle vrouwen mogelijk maken.

Hebben zich al slachtoffers bij jullie gemeld?

Ik denk dat het een behoorlijke tijd duurt totdat de slachtoffers echt naar buiten durven komen met hun belevenissen. Veel durven niet, omdat ze de schuld eerst zoeken bij hun eigen gedrag – ze schamen zich voor hetgeen er gebeurd is. Veel durven ook niet, omdat het onderwerp nog maar weinig in de openbare belangstelling staat – omdat ze voelen dat de samenleving liever wegkijkt – en ze zich daardoor in de steek gelaten voelen. Hoe je de resonantie op ons initiatief ook bekijkt: als je de angst voor overvallen door migranten openlijk durft aan te spreken, word je onmiddellijk tot racist bestempeld en probeert men je monddood te maken. Dat vergroot de zwijgspiraal en verzwakt de slachtoffers in plaats van deze sterker te maken en moed te geven om te durven vertellen over hun belevenissen. Wij hebben deze campagne echter in het leven geroepen om eindelijk te praten over het verzwegen probleem van het geseksualiseerde migrantengeweld tegen vrouwen en de politiek op te roepen om actief te handelen. Terwijl we pijnlijk debatten op Twitter meemaken onder de hashtag #metoo, waarin een compliment al een seksuele aanval wordt, durven ettelijke vrouwen in ons lans ´s avonds niet meer alleen op straat. Hier is sprake van een echt probleem, dat we naar buiten willen brengen.

Veel mannen hebben er over geklaagd dat de actie alleen op vrouwen is gericht. Wat was het idee daarachter?

Onze actie richt zich op vrouwen van alle leeftijden in heel Europa, omdat zij lichamelijk meestal zwakker zijn dan mannen en daarom gemakkelijker het slachtoffer worden. Wij als vrouwen willen een stem geven aan de vrouwelijke slachtoffers en aan hen herinneren, omdat er anders niet naar hen geluisterd wordt en ze vergeten worden.

Wat hopen jullie met #120db te bereiken?

We kunnen ons niet anders verdedigen dan door ons stilzwijgen te verbreken en de aandacht te vestigen op onze angst. We richten ons tot de staat, want die is ervoor verantwoordelijk om ons te beschermen – hij, en niet onze mannen of wijzelf. Sinds de migratiecrisis is geweld tegenover vrouwen op openbare plaatsen een massaverschijnsel geworden, dat in zijn omvang de politie overbelast. Wij willen er aan herinneren dat dit geen normale toestand is. Door aan de huidige toestanden en een graduele verslechtering te wennen, treedt een desensibiliseren, een afstompen en een brutaliseren van de samenleving in. Wij willen dat verhinderen.

Want ieder slachtoffer is een slachtoffer teveel. Wij willen aan hen herinneren, dat ze niet vergeten worden en de politici wijzen op de directe consequenties van hun handelen.

Sinds de migratiecrisis is de openbare veiligheidssituatie slechter geworden – wij willen dat men controleert wie dit land binnenkomt en dat criminelen consequent worden uitgezet – want het is de plicht van de staat om ons te beschermen.

Hartelijk bedankt

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Collin McMahon

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/18 ... er-teveel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Activisten van #120db protesteren op “MeToo”-podiummanifestatie ter gelegenheid van de Berlinale

Geplaatst op 21 februari 2018

Afbeelding
“De stem van de vergeten vrouwen” – #120db.

Maandagavond vond in de Tipi-tent in Berlijn naast de bondskanselarij n.a.v. de actuele Berlinale een podiumdiscussie over de zogenaamde “MeToo”-beweging plaats. Op het podium bevonden zich meerdere prominenten (o.a. de Duitse minister voor Gezinszaken Katarina Barley en de actrice Natalia Wörner) die discussieerden over verschillende aspecten van het conventionele feministische themagebied “geseksualiseerd geweld”.

Wat echter naar verwachting werd verzwegen: het enorm toenemende geseksualiseerde migrantengeweld waarmee onze vrouwen dagelijks in de openbare ruimte geconfronteerd worden. Dit was voor de protagonisten en activisten van de 120db-campagne aanleiding om het publiek en de podiumgasten te confronteren met de heldere boodschap dat wij de stem van de vergeten vrouwen zijn. Vrouwen, die met het oog op de dagelijkse meldingen over verkrachtingen en overvallen in het gunstigste geval nog als bijkomende schade en aantekeningen in de marge van de “welkomstcultuur” behandeld worden.

Maar wij vertellen het verhaal van deze vrouwen, wij trekken ons hun lot aan en spreken de problemen en oorzaken duidelijk uit. Uitgerust met spandoeken, krantenknipsels en borden, stelden de activisten de simpele vraag of de deelnemers aan de discussie ook bereid zijn om te spreken over het probleem van het seksuele migrantengeweld. Maar het kwam niet tot deze discussie. Het publiek en de podiumgasten weigerden met de activisten te discussiëren en trokken zich liever laf in hun eigen thematische zeepbel terug.

Uiteindelijk verlieten onze activisten de zaal, maar vergaten niet om hun tas-alarm aan te zetten en op het podium achter te laten. Zo klonken nog vele minuten lang 120db door de ruimte. Precies de geluidssterkte waarmee wij een stem willen geven aan de vergeten slachtoffers. De geluidssterkte waarmee wij ons verzetten tegen toenemend geïmporteerd geweld.

Dit was slechts het begin van veel meer acties. We zullen niet langer zwijgen. Verwacht ons!

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: “120db”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/21 ... berlinale/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

“Oorlogsverklaring” – de deelstaatparlementariër van de AfD, Christina Baum, over de demonstraties in Kandel

Geplaatst op 23 februari 2018

Afbeelding

De afgevaardigde van de AfD in het parlement van de Duitse deelstaat Baden-Württemberg, Christina Baum, behoort tot de ondersteuners van de vrouwendemonstraties in Kandel. In gesprek met “Zuerst!” legt ze haar beweegredenen uit.

Mevrouw Dr. Baum, ook u roept op tot de grote “vrouwendemonstratie” in Kandel. Waar gaat het daar precies om?


Veel mensen heeft de afschuwelijke moord in Kandel aangegrepen, inclusief mezelf. Zulke misdaden waren tot voor kort in Duitsland onvoorstelbaar. Kandel is zodoende het synoniem voor het geïmporteerde en brute geweld, vooral tegenover vrouwen, door mannen uit vreemde cultuurkringen geworden. “Zonder de illegale grensopening door mevrouw Merkel en haar vazallen zouden Mia, Maria en al die andere slachtoffers nu nog leven”. Dat waren mijn woorden als een van de spreeksters in Kandel. Het was en is onze bedoeling om aan de politici hun falen te laten zien en duidelijk te maken dat wij dat niet langer accepteren. We moeten aan alle mensen in het land laten zien dat politici voor hun onverantwoordelijkheid rekenschap zullen moeten afleggen.

Hoe is het leven voor vrouwen in Duitsland sinds de grensopening door Merkel in 2015 veranderd?

Wij vrouwen zijn uiterlijk sinds de Oud en Nieuw van Keulen totaal onzeker, bang en woedend. De normale omgangsregels tussen mannen en vrouwen, die bij ons tot dan toe vanzelfsprekend waren en overal in het land onuitgesproken golden, zijn het slachtoffer geworden van de illegale immigratiepraktijk. Wij vrouwen voelen ons loslopend wild. En hoewel er in het centrum van Stuttgart veel politie aanwezig is, ben ook ik bang wanneer ik ´s avonds van mijn kantoor door de stationswijk moet lopen. Ik draai me om als ik voetstappen hoor, hoewel ik nooit een angstig aangelegd mens was. Als een groep mannen met een donkere huidskleur me tegemoet komt, begint mijn hart sneller te kloppen.

Afbeelding

Angela Merkel is toch ook een vrouw...

De beweegredenen van deze vrouw kan ik niet verklaren. Maar in ieder geval vind ik het heel slecht wanneer politici met zo´n grote verantwoording zelf geen kinderen en kleinkinderen hebben, zodat zij zich niet persoonlijk verplicht voelen voor de navolgende generaties.

Is er ook ondersteuning van linkse vrouwenrechtenactivisten en feministes?

Voor zover ik weet tot nu toe niet. Ik weet alleen dat Alice Schwarzer, de bekendste vrouwenrechten-activiste van Duitsland, heel kritisch tegenover de toenemende islamisering van Duitsland, met alle inmiddels bekende gevolgen van de onderdrukking van de vrouwen, staat. Rechtstreekse ondersteuning hebben we echter tot nu toe niet ontvangen.

Waarom schijnt het voor linkse feministes minder schandalig te zijn wanneer een Duits meisje door een Afghaanse migrant wordt vermoord dan wanneer een vrouw op kantoor door een mannelijke collega een eventueel nogal onhandig geformuleerd compliment krijgt?

(…)

Mogen er eigenlijk ook mannen meedoen aan de vrouwendemonstratie?


Natuurlijk! (...) De laatste woorden van mijn toespraak waren daarom: “Een laatste woord van groet en dank richt ik tot al onze mannen die hier naartoe zijn gekomen om ons vrouwen te ondersteunen en te helpen. Bedankt mannen – wij hebben jullie nodig! Want Kandel is al lang overal!”

Afbeelding

Trefwoord mannen: Zou u graag willen dat autochtone mannen meer initiatief zouden tonen als het aankomt op conflicten tussen vrouwen en migranten in Duitsland?

Daarop moet ik heel duidelijk “Ja” zeggen. Ik vind het onbegrijpelijk dat er in Keulen mannen ter plaatse waren die toegekeken hebben hoe men geweld tegen vrouwen heeft gebruikt. Deze hele gender-ideologie als een bestanddeel van de feministische beweging heeft onze mannen week gemaakt. Er zijn nog maar weinig dappere mannen.

Veel mensen zeggen dat de ontwikkeling die door Merkel op gang werd gebracht niet meer teruggedraaid zou kunnen worden. We zouden er gewoon eindelijk aan moeten wennen. Hoe ziet u dat?

Ik zal me er nooit bij neerleggen dat ik in de toekomst als vrouw tot een tweederangs mens, tot een slavin gedegradeerd moet worden, zoals dit gebruik is in de islamitische levenswijze. De vrouw wordt een naar believen beschikbaar object, het eigendom van de man. Als vrouw met een DDR-verleden was en is voor mij gelijkberechtiging en zelfbeschikking niet onderhandelbaar. Nog veel onverdraaglijker echter is het idee dat dit de toekomst van mijn dochter en mijn kleindochter moet worden. Ik verklaar hiermee aan iedereen de oorlog die deze ontwikkeling willen blijven bevorderen.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/23 ... in-kandel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Tommy Robinson bij de vrouwenmars in Berlijn (17-02-2018)
Tommy Robinson - Gepubliceerd op 24 feb. 2018



Tommy Robinson: “Stop Migrant Rapes”! Echte feministes (#120db) bestormen #MeToo-bijeenkomst
Tommy Robinson - Gepubliceerd op 21 feb. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Het manifest van Kandel

Geplaatst op 3 maart 2018

Afbeelding

Tien eisen van de vrouwen van Kandel ter herstel van bescherming en veiligheid in Duitsland:

1. De onmiddellijke en effectieve beveiliging van de Duitse staatsgrens en de onmiddellijke stop op alle immigratie naar Duitsland. Stop de multiculti!
2. De zo snel mogelijke beëindiging van het verblijf van illegale migranten en hun repatriëring naar hun landen van herkomst of naar cultureel identieke beschermingszones. Het fundamentele recht van asiel is geen recht op binnenkomst. Uitzetting nu!
3. De onmiddellijke uitzetting van buitenlanders bij strafbare handelingen volgens de Duitse wet – zelfs bij kleinere delicten. Nul tolerantie!
4. De onmiddellijke afschaffing van het dubbele staatsburgerschap. Pas een assimilatie aan Duitsland rechtvaardigt een inburgering. Wij eisen principieel het afstammingsprincipe voor het Duitse staatsburgerschap. Het Duitse paspoort is geen ramsj-product!
5. Het behoud van de culturele identiteit van het Duitse volk. De inbezitneming van land door de bouw van moskeeën, een islamitische rechtspraak en de volledige versluiering moeten verboden worden. Islamitische uitoefening van religie wordt alleen maar getolereerd voor zover zij op seculiere wijze afziet van iedere politiek. De islam hoort niet bij Duitsland!
6. De herinvoering van de dienstplicht en de zo goed mogelijke uitrusting van het Duitse leger om ons defensievermogen als soevereine staat weer te herstellen. De soevereiniteit en het zelfbeschikkingsrecht van de volkeren moeten strikt in acht worden genomen. Duitsland eerst!
7. De intrekking van de netwerkdoorzoekingswet. Stop met de willekeurige censuur door “overtuigingsautoriteiten”. De netwerkdoorzoekingswet (NetzDG) is niet verenigbaar met de vrije meningsuiting. Ook scholen, kleuterscholen, kerken en bedrijven moeten politiek neutrale plaatsen zijn. Zonder vrijheid van meningsuiting geen vrij volk!
8. Een uitgebreide informatie over de onoverkomelijke verschillen tussen Europeanen en niet-westerse migranten ter bescherming van onze kinderen en jongeren. De buitensluiting van ouders, die zich zorgen maken om de toekomst van hun kinderen, is democratie-vijandig. Culturele verschillen niet verzwijgen!
9. Een neutrale, onafhankelijke en gratis berichtgeving door de publiekrechtelijke media. De manipulatie door de “vierde macht”, de media, moet gestopt worden. Stop de propaganda!
10. Het op zich nemen van persoonlijke verantwoordelijkheid door politici op alle niveaus volgens hun ambtseed. Ze moeten hun plicht nakomen om te zorgen voor veiligheid en bescherming van de burgers en de daarvoor noodzakelijke maatregelen nemen. Als ze deze plicht niet nakomen, is dat een schending van hun eed. Ze moeten aftreden en schadevergoeding betalen. Weg met onverantwoordelijke politici van alle partijen!

Kandel, 3 maart 2018

Bron: http://kandel-ist-ueberall.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/03 ... an-kandel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

“Moeders tegen geweld”: Meer dan 1000 demonstranten in Bottrop

Geplaatst op 4 maart 2018

Afbeelding

“Jullie zijn opgestaan en dat is goed!”, roept Claudia Ludwig van “Pax Europa” de meer dan 1000 deelnemers toe die voor de Cyriakus-kerk in Bottrop bij elkaar zijn gekomen – en de menigte antwoordt met “Widerstand”-geroep.

Een dag na de vrouwendemonstratie in Kandel vond er nog een manifestatie plaats in Bottrop van het vrouweninitiatief “Moeders tegen geweld”. De initiatiefneemster “Mona Maja” (Claudia Ludwig) had in de afgelopen weken met enkele video-statements het seksuele geweld door “vluchtelingen” tegen vrouwen in Duitsland aan de kaak gesteld en daarmee veel furore gemaakt in de sociale media. Facebook heeft haar video´s meerdere keren verwijderd en ze geblokkeerd om de demonstratie van vandaag te verhinderen.

Sprekers van vandaag waren “Mona Maja” (Claudia Ludwig, die gisteren in Kandel al een soortgelijke toespraak hield) en Heidi Mund uit Frankfurt.



Klik HIER voor meer video´s!

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/04 ... n-bottrop/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Duitse vrouwenbeweging eist bescherming tegen migranten, roept hulp buitenlandse pers in

Xander, 18-03-2018

Afbeelding
Terwijl de Duitse politiek en media na de gruwelijke moord op een 15 jarig meisje door een moslimmigrant overgingen tot de orde van de dag, komen steeds meer Duitse vrouwen in verzet tegen de massa immigratie. Het spandoek boven zegt alles: ‘Jullie voeden onze kinderen als schapen op, en laten de wolven in het land.’

‘Heel Europa zal zijn veiligheid, welvaart en vrijheid kwijtraken als wij vrouwen de strijd verliezen’ - Wanhopige Duitsers ontvluchten migrantengeweld in grote steden, om te ontdekken dat het op het platteland inmiddels net zo erg is

De Duitse vrouwenbeweging ‘Kandel ist überall’, genoemd naar de wrede moord op een tienermeisje door een migrant, roept de hulp van de buitenlandse pers in om eindelijk eerlijk de keiharde feiten over Duitsland voor het voetlicht te brengen, namelijk dat het land dankzij Merkels moslimmigranten pijlsnel wegzinkt in totale chaos en anarchie, en Duitse vrouwen en meisjes nu zelfs in kleine dorpjes niet meer veilig over straat kunnen. Het is de toekomst die de rest van West Europa, ook Nederland, te wachten staat als de heersende elite blijft vasthouden aan open grenzen en de daar onlosmakelijk aan verbonden islamisering.

‘Heel Europa zal zijn veiligheid, welvaart en vrijheid verliezen als wij niet winnen’
‘Zeer geachte internationale pers,’ luidt de aanhef van ‘Kandel is overal’. ‘Wij roepen op tot een betoging voor de vrijheid van meningsuiting. Wij vrouwen hebben u nodig, de internationale pers, om ons te helpen in de strijd voor bescherming, veiligheid en vrijheid. Onze Duitse staatsmedia en persbureaus weigeren onze rechten op vrijheid, en willen onze vrijheid, zoals die van vrije meningsuiting en het recht op samenkomsten, met een kwaadaardige lastercampagne ontzeggen.’

‘Politici beschermen ons niet meer, maar sturen ons vrouwen agressief de politie op ons dak zodra wij het wagen om onze vrijheid van meningsuiting uit te oefenen. Als wij Duitse vrouwen deze strijd om de vrijheid niet winnen, zal heel Europa zijn veiligheid, welvaart en vrede verliezen.’

Gruwelmoord op 15 jarige Mia door migrant was spreekwoordelijke druppel
Hier stellen de vrouwen van ‘Kandel ist überall’ zich voor. Op 3 maart protesteerden meer dan 4000 mensen uit het dorp tegen de wrede moord op het 15 jarige Duitse meisje Mia, die door een Afghaanse migrant werd doodgestoken. Sindsdien is Kandel het symbool geworden voor de onnodige slachtoffers van Merkels massa immigratie, en het negeren van de zorgen en noden van de autochtone Duitse bevolking door het regime in Berlijn.

‘Opnieuw moeten wij in onze Duitse geschiedenis onze vrijheid verdedigen. Opnieuw wordt dit verzet tegen het onrecht in de Pfalz georganiseerd. Hier in de Pfalz bevindt zich het hart van de vrijheid, de wieg van onze democratie... Hier staan opnieuw verzetsstrijders op om het recht, de vrijheid en democratie te verdedigen.’

‘Duitsers worden opnieuw gecensureerd en vervolgd voor andere mening’
‘Vroeger werden Duitsers al in de gaten gehouden, gecensureerd en vervolgd omdat ze een andere mening hadden. Destijds vochten veel moedige mannen voor onze huidige wettelijk vastgelegde vrijheid, die echter in groot gevaar is. De vrijheid van meningsuiting wordt ‘vermoord’ door de ongrondwettelijke censuurwet ‘NetzDG’. Onze veiligheid wordt opgeofferd door de eigenmachtige en onwettige opening van de grenzen door de regering Merkel, die tot op de dag van vandaag zonder controle en toetsing gevaarlijke mannen ons land binnenlaat, terwijl we niet weten wie deze mannen zijn en wat voor verleden ze hebben.’

‘Nu strijden wij vrouwen voor onze vrijheid, veiligheid en bescherming. Wat is er in Duitsland aan de hand, dat je niet eens veiligheid en bescherming kunt eisen zonder dat de staatsmedia iemand als ‘extreemrechts’ brandmerken? Zonder vrijheid van meningsuiting is het volk niet vrij!’

‘Wij vrouwen zijn bang en hebben pure angst voor onze kinderen’
‘Tegen deze achtergrond heeft de vrouwenbeweging ‘Kandel ist überall’ onlangs besloten om opnieuw naar Kandel te gaan. Bij deze betoging voor de vrijheid van meningsuiting op 24 maart gaat het er heel speciaal om hoe de verantwoordelijken met de burgers omgaan, die niet willen dat iedereen na zo’n daad (de gruwelmoord op Mia) overgaat tot de orde van de dag. Dat de burgemeester van Kandel zich wil ‘verzetten’, de deelstaalvorstin mevrouw Dreyer van een ‘hetze’ spreekt, en de (systeemzender) SWR ons ‘extreemrechts’ noemt, kunnen wij niet zomaar accepteren.’

‘Iedere dag zijn er nieuwe mes aanvallen, verkrachtingen en moorden, in heel Duitsland. Wij vrouwen zijn bang, hebben pure angst, voor ons en onze kinderen. Gisteren Kandel, vandaag Flensburg, dat inmiddels ook Kandel is: ‘17 jaar oude Mireille uit Flensburg vermoord door Afghaanse migrant’.

Wat komt morgen? Misschien wel Bad Krozingen? De burgemeester geeft oma’s met rollators tips hoe ze zich kunnen verdedigen, in plaats van voor veiligheid te zorgen!

Migranten maken na steden nu ook dorpen onveilig
Duitsers die ook de wat kleinere steden zoals Freiburg ontvluchten vanwege het migrantengeweld, komen er in dorpjes zoals Bad Krozingen, ooit een gezapig kuuroord, achter dat het daar inmiddels in amper 2 jaar tijd net zo erg is geworden, en ook hier dagelijks vrouwen en meisjes worden aangerand en verkracht, en Duitsers worden beroofd en aangevallen. ‘De daders zijn altijd dezelfde: ‘donkerhuidige jonge mannen.’ De politie adviseert vrouwen inmiddels om niet meer alleen op het station te komen, en ‘voldoende afstand te houden’.

‘Deze plaats verkeert in angst, onmachtige angst. De hulpeloosheid is tastbaar.’ (2)

Solidariteit uit heel Europa komt op gang
In heel Duitsland en Europa krijgt de vrouwenbeweging steeds meer solidariteit van bezorgde burgers. Prominente auteurs hebben onlangs een gezamenlijke verklaring uitgegeven waarin ze hun steun uitspreken voor de vrouwen van ‘Kandel is overal’. Er zijn demonstraties in Hamburg, Bottrop, Mönchengladbach, en ook Wenen, waar de eerste vrouwenbetogingen inmiddels hebben plaatsgevonden.

Myriam, ‘de stem uit Kandel’, zegt te hopen op internationale hulp en ondersteuning. ‘Kom op 24 maart allemaal naar Kandel, en wees solidair met ons vrouwen. Ik dank u met mijn hele hart! Hartelijke vrijheidsgroeten.’ (1)

Nederland gaat dezelfde kant op
We moeten Myriam vanuit Nederland vooralsnog teleurstellen, want de ‘systeemmedia’ hier zijn bijna net zo erg als hun Duitse collega’s, en werken met de meeste politieke partijen en hun pro-islamitische immigratie propaganda onverminderd mee aan de ondergang van ons welvarende en ooit vrije en veilige land. En u? De meesten van u zullen op 21 maart gewoon weer op dezelfde partijen stemmen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Xander

(1) Journalistenwatch
(2) Journalistenwatch

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... se-pers-in
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

“Dode meisjes liegen niet”: #120db-actie tegen migrantengeweld

Geplaatst op 24 maart 2018

Afbeelding

Het bekende vrouweninitiatief #120db gaat ondanks harde tegenstand van politici en de gelijkgeschakelde staatsomroep met grote energie door. Gisteren baarde het met een actie voor het parlement van de Duitse deelstaat Schleswig-Holstein opzien.

Aanleiding voor de actie was de moord op de 17-jarige Mireille door een Afghaanse asielzoeker in Flensburg. De groep daar over:

“Mireille had nog kunnen leven als de regering en de staatsmacht niet gefaald hadden. Het zijn de vrouwen en meisjes in heel Europa die de prijs moeten betalen voor de onverantwoordelijke migratiepolitiek.”

Die van de activistes op de sociale netwerken gepubliceerde foto´s laten de onthulling van een zwart spandoek zien met de tekst “Dode meisjes liegen niet”.

Voor het spandoek liggen met kunstbloed geschminkte activistes op een groot wit laken.
Met hun uitbeelding willen de activistes naar eigen zeggen “protesteren tegen het geïmporteerde geweld tegen vrouwen”. Op hun Facebook-pagina schrijven ze:

Het zijn de vrouwen en meisjes in Europa die de prijs voor de onverantwoordelijke migratiepolitiek moeten betalen.”

We kunnen en zullen dit escalerende geweld nooit accepteren! We zullen op de meest diverse plekken de verantwoordelijken met de gevolgen van hun politiek confronteren.

We eisen het onmiddellijke einde van de massa-immigratie, de remigratie van alle illegale en criminele immigranten evenals het herstel van veiligheid en rechtsstaat.”

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/24 ... tengeweld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Leyla Bilge plant nieuwe “Vrouwenmars” in Berlijn: Nieuwe commissaris van politie uitgenodigd mee te demonstreren tegen vrouwen-vijandig geweld

Geplaatst op 6 april 2018

Afbeelding

“De AfD-referente van het Duitse parlement Leyla Bilge (36) kwam zelf uit nood naar Duitsland, hielp in Syrië. Nu noemt ze 80% van de mannelijke “vluchtelingen” een “horde ongecontroleerde, islamitische mannen”, schreef de “Berliner Zeitung” eind maart over de bekende initiatiefneemster van de eerste Berlijnse “Vrouwenmars”. Ik heb met haar gesproken over haar volgende plannen.

Beste Leyla, voor de 2e juni plan je een voortzetting van de Vrouwenmars. Heel slecht zou ik nu kunnen vragen: Heb je er na de moeilijkheden en pesterijen van de laatste Vrouwenmars in het begin van het jaar nog niet genoeg van?

Nee, nu pas goed. Na onze eerste Vrouwenmars in Berlijn konden we successen boeken. Er vond een speciaal debat over onze Vrouwenmars in het Duitse parlement en de Berlijnse Senaat plaats. Het thema vrouwenrechten werd, nadat wij zelf naar aanleiding van de demonstratie in onze rechten (demonstratierecht, vrijheid van meningsuiting) beperkt werden, in de media en door veel burgers bediscussieerd.

Maar dat had verder geen consequenties...

Jawel, het mooiste was namelijk dat de hoofdcommissaris van politie vanwege ons moest vertrekken. Ook al was onze Vrouwenmars de laatste druppel die de doorslag gaf voor zijn “ontslag”. Als de Vrouwenmars en de ongelukkige handelwijze van de politie niet hadden plaatsgevonden, daar ben ik zeker van, zou de hoofdcommissaris van de politie op dat moment niet zijn ontslagen.

Was het niet onverstandig om de demonstratie uitgerekend in Kreuzberg te laten beginnen, zogezegd in die omgeving die door velen het “rattennest van de Antifa” wordt genoemd?

Ik heb die plek bewust voor de demonstratie uitgekozen, omdat ik de linksen en de Antifa een spiegel wilde voorhouden. En dat is me gelukt... We zullen net zolang demonstreren tot we ons recht op demonstratievrijheid in dezelfde omvang mogen gebruiken als iedere andere burger in dit land ook.

Wat mij vooral verbaasd heeft, was de leuze van de anti-demonstranten: “Geen recht op nazipropaganda!” Ik liep tijdens de demonstratie immers in de voorste gelederen mee: mensen, die een Koerdische, Libanese, Iraanse of joodse achtergrond hebben – en ook homoseksuelen. Mensen, die voor democratie, vrijheid van meningsuiting, gelijkberechtiging van de vrouw en vooral tegen ideologisch geweld demonstreren. En er zeker van kunnen zijn: Hitler zou hen in een concentratiekamp gestopt hebben – Hoe voelt men zich dan wanneer je een “nazi” genoemd wordt?

Dan helpt slechts één ding: niet laten intimideren, gewoon doorgaan en deze mensen de spiegel voorhouden. Dan wordt ook de gewone burger wakker wanneer hij ziet dat migranten, homoseksuelen en Joden dusdanig uitgescholden worden. Deze linkse demonstranten maken zichzelf belachelijk.

Kun je al iets meer over de volgende demonstratie verklappen?

Er zullen meer prominente persoonlijkheden deelnemen dan de vorige keer. Mocht op dat moment bekend zijn wie de nieuwe hoofdcommissaris van politie is, dan nodigen we hem/haar er hartelijk toe uit om vooraan met onze vrouwen voor de vrijheid van de vrouw te demonstreren. Ook deze Vrouwenmars zal neutraal zijn. Het gaat ons om de zaak. En die is extreem belangrijk voor de mensen van alle partijpolitieke richtingen.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/06 ... ig-geweld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Kandel: Meer dan 1000 deelnemers aan de demonstratie van het Vrouwenbondgenootschap Kandel

Geplaatst op 8 april 2018

Afbeelding

“Epoch Times” heeft gisteren ongeveer 1500 deelnemers geteld aan de door het Vrouwenbondgenootschap Kandel georganiseerde, volledig vreedzaam verlopen demonstratie in Kandel. Opnieuw kwam het tot geweldsexcessen tegen de politie door linkse anti-demonstranten.

Terwijl gisteren heel Duitsland de vreselijke gebeurtenissen in Münster volgde, was er in Kandel opnieuw een demonstratiezaterdag aangekondigd. Deze keer demonstreerde het Vrouwenbondgenootschap Kandel onder het motto: “Veiligheid, gezin, vaderland, vrijheid” tegen het door het systeem Merkel geïmporteerde geweld tegen vrouwen en kinderen in Duitsland.

Behalve het Vrouwenbondgenootschap Kandel hadden ook de bondgenootschappen “Migratiepolitiek, binnenlandse veiligheid”, “Mannenbondgenootschap Kandel” (“Burgerrechten i.p.v. rechtse burgers”), “Geen instrumentalisering respectievelijk geen misbruik van de zaak Mia uit Kandel in de stad Kandel” en “Nazi´s op het zijspoor” demonstraties aangemeld, die deels wegens ontbrekende belangstelling al van tevoren werden afgezegd.

De demonstratie van het Vrouwenbondgenootschap verliep rustig en vreedzaam, de politie begeleidde de deelnemers heel ontspannen. Aan de demonstratie namen ook vertegenwoordigers van de “Homoseksuelen in de AfD (AHO) en hun beschermvrouwe Nicole Höchst (AfD-parlementslid) deel.

Heel anders zag het er bij de linkse tegendemonstratie uit. Hier kwam het opnieuw tot gewelddadige overvallen van de demonstranten op de politie. “Epoch Times” bericht:

“Op het station Wörth werden federale agenten er echter door “demonstranten van het linkse spectrum eerst aan gehinderd de trein binnen te komen en daarna lichamelijk aangevallen. In dit verband werd tegen 16 personen wegens landvredebreuk en verzet tegen ambtenaren in functie aangifte gedaan. Bij 56 andere treinreizigers werd de identiteit vastgesteld”, schreef “Mrn-News.de.

Er was sprake van nog enkele andere ordeverstoringen zoals het bezit van messen of kleinere opstootjes. Er raakten geen politieagenten gewond. De Antifa werd in een trein naar Karlsruhe gezet en demonstreerde daar spontaan.”

Het Vrouwenbondgenootschap Kandel maakte bovendien bekend dat er vanaf nu iedere eerste zaterdag in de maand een demonstratie onder het motto: “Veiligheid, gezin, vaderland, vrijheid” zal plaatsvinden.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/08 ... ap-kandel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

“#120db” bij Speaker´s Corner: Freya´s toespraak

Geplaatst op 20 april 2018



Voor de Britse douaneautoriteiten is het afwijzen van de islamisering een reden om iemand uit te zetten. Freya van #120db lukte het desondanks om in Londen bij Speaker´s Corner een toespraak te houden.

De chef van de Identitaire Beweging Hongarije, Ábel Bódí, die samen met Martin Sellner vorig weekend Groot-Brittannië werd uitgezet, publiceerde op “Breitbart.com” zijn verhoorprotocol met de Britse grensautoriteiten. Die noemden zijn “afwijzing van de islamisering” als belangrijkste reden voor hun weigering om hem het land binnen te laten. Volgens mediaberichten hebben diezelfde grensautoriteiten in het jaar 2017 meer dan 400 radicaalislamitische Jihadisten weer naar Groot-Brittannië laten terugkeren.

Terwijl de beide chefs van de Identitaire Beweging werden uitgewezen, lukte het de activiste Freya van #120db door de controles te komen. Ze sprak zaterdag 14-04-2018 in Londen op een bijeenkomst van “Generation Identity” en zondag 15-04-2018 om 11.00 uur bij Speaker´s Corner over migrantengeweld tegen vrouwen in Europa. De door Soros gefinancierde haatgroep “Hope not Hate” maakte de locatie van de bijeenkomst bekend, die met geweld door “Anti”fascisten werd aangevallen. De links-extreme geweldplegers vielen ook de manifestatie tegen geweld tegen vrouwen bij Speaker´s Corner aan, de politie moest de jonge vrouwen tegen de vermomde misdadigers beschermen. Hieronder de toespraak van Freya bij Speaker´s Corner:

“Hallo Londen! Ik vind het een eer om hier vandaag tot jullie te mogen spreken! Ik ben een activiste uit Duitsland en ik ben hier om met jullie te praten over een nieuwe beweging, die “120 decibel” heet.

“120 decibel” is het geluidssterkte van een gebruikelijk zak-alarm in Duitsland. Dit zak-alarm werd ontwikkeld om gebruikt te worden in geval van acuut gevaar, om de aandacht van potentiële helpers te vestigen op het slachtoffer en de aanvaller te verjagen. Dit zak-alarm wordt nu in iedere apotheek verkocht en maakt nu al een vast bestanddeel van ons dagelijks leven uit.

De reden waarom wij onze beweging in het leven hebben geroepen, of beter gezegd in het leven moesten roepen, was, omdat het geïmporteerde seksuele geweld tegen vrouwen als gevolg van de ongecontroleerde massa-immigratie uit meestal islamitische landen, die in heel Europa te zien is, door onze autoriteiten en de media onder het tapijt wordt geveegd. Deze situatie is voor ieder mens met gezond verstand onverdraaglijk.

Vrouwen worden verkracht, gemarteld en om niets gedood, puur uit verveling en respectloosheid. En dat overkomt niet alleen jonge vrouwen of vrouwen van middelbare leeftijd. Zelfs 80-jarige vrouwen en 7-jarige meisjes werden lastig gevallen. Het is duidelijk geworden dat er geen paal en perk wordt gesteld aan deze seksuele misdaden en dat de misdaden steeds erger worden. Vrouwen werden al verkracht op begraafplaatsen of in het ziekenhuis tijdens de bevalling.

Als vrouw voel ik heel duidelijk het gebrek aan respect die uitgaat van veel van deze migranten – als ik in de bus zit of door de straten van mijn stad wandel en zij mij aankijken als loslopend wild, alleen omdat ik mijn haar los durf te dragen. En ik kan jullie vertellen dat niets zo frustrerend is als te weten dat, zelfs wanneer je je hiertegen verzet, ze jou alleen maar in je gezicht zullen uitlachen en je behandelen alsof je niets waard zou zijn, alleen omdat je een vrouw bent. Dat heb ik in Keulen en omgeving meegemaakt. Het is geen wonder dat mannen met zo´n manier van denken niet aarzelen de meest wrede misdaden te plegen. In hun ogen zijn vrouwen het eigendom van mannen, en ongelovige vrouwen zijn niet meer waard dan beesten.

Wij voelen allemaal hoe het basisgevoel in het openbaar voor vrouwen in heel Europa veranderd is. Zoals mijn vriendin Paula, een activiste uit Duitsland, heeft gezegd, wordt pepperspray nu direct naast hygiënische artikelen voor vrouwen in de winkels verkocht. Vrouwen bezoeken cursussen zelfverdediging, voordat ze ´s nachts uitgaan, als ze überhaupt nog uitgaan. Criminelen en seksuele misdadigers waren er altijd al, en het was altijd aan gevaren verbonden om als vrouw alleen ´s nachts over straat te gaan. Maar ik denk dat we het er allemaal met elkaar over eens zijn dat het aantal gevallen van seksueel geweld de afgelopen drie jaar aanzienlijk is toegenomen, evenals de brutaliteit en de laagheid waarmee deze misdaden worden gepleegd.

Een treurig voorbeeld van dit soort misdaden is het geval van Mia Ladenburger, een jonge Duitse vrouw uit Freiburg, die tot bewusteloosheid gewurgd, verkracht en in een rivier werd verdronken terwijl haar aanvaller Hussein K. erbij zat. Toen hij werd gearresteerd, zei hij: “Wat is het probleem? Het was toch maar een vrouw.” In het jaar 2013 werd hij al een keer in Griekenland gearresteerd en veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf, omdat hij had geprobeerd een vrouw te beroven en haar over een hek van een klif af te gooien. De vrouw overleefde de val alleen maar, omdat het haar lukte zich om te draaien in de lucht om niet rechtstreeks met haar hoofd op de grond terecht te komen. Op grond van een wetswijziging aldaar werd hij twee jaar later vrijgelaten en kwam hij naar Duitsland. Deze verachting voor het leven en het welzijn van vrouwen is schrikbarend, en de meeste mensen, vooral westerse mannen, hebben hierop geen betrekking. Zonder twijfel bestaat er een verband tussen het islamitische geloof van deze mannen en hun verachting voor fundamentele rechten van westerse vrouwen.

“120 decibel” noemt deze wantoestanden bij de naam. We hebben onszelf zo genoemd, omdat we luid willen zijn tegen geïmporteerd seksueel geweld, en we willen dat andere vrouwen ook luid zijn. Dit is niet alleen maar een beweging voor patriotten. Ze is voor iedere vrouw in Europa, die nu voor haar veiligheid en de veiligheid van haar liefsten moet vrezen, omdat onze autoriteiten het verzuimen de burgers te beschermen. Maar deze beweging is niet alleen voor vrouwen. Ook mannen spelen daarbij een belangrijke rol – mannen, die zich zorgen maken om hun moeders, grootmoeders, zusters, vrouwen, vriendinnen en dochters.

Zoals jullie wellicht weten, was onze eerste grote actie het verstoren van een #MeToo-bijeenkomst tijdens de Berlinale in februari, waar over seksuele intimidatie in de filmindustrie gediscussieerd zou worden. Deze mensen zijn altijd de eersten die zeggen dat we moeten opstaan en over seksuele intimidatie moeten praten, dat ieder slachtoffer waargenomen en gehoord moet worden. Maar toen wij het podium opkwamen en hen verzochten te discussiëren over het thema van het geïmporteerde seksuele geweld, een thema dat door de media bijna volledig genegeerd wordt, werden ze plotseling heel stil – behalve “Nazis raus” te roepen, terwijl wij heel rustig foto´s van de slachtoffers van de huidige politiek, zoals Maria Ladenburger, in de lucht hielden. Nadat ze ons duidelijk gemaakt hadden niet met ons te willen discussiëren, verlieten we het podium, maar niet zonder een zak-alarm met 100 decibel achter te laten en voor hen iets om over na te denken.

Die hele bijeenkomst was extreem hypocriet: ze kunnen iedereen kapotmaken door te beweren dat hij haar “met zijn blikken verkracht” of hem op niet gepaste wijze gefeliciteerd zou hebben. Maar zodra het erom gaat hoe dit extreem brute seksuele geweld tegen vrouwen met de ongecontroleerde massa-immigratie uit islamitische landen gepaard gaat, wordt men door de media en linkse activisten voor “Nazi” en “fascist” uitgescholden, alleen al als je deze dingen bij de naam noemt en de waarheid zegt. Het is net alsof #MeToo alleen geldt voor de slachtoffers van blanke, westerse mannen.

Onze tweede grote actie vond eind maart plaats, toen enkele dappere jonge vrouwen naar het deelstaatparlement van Schleswig-Holstein gingen om de aandacht te vestigen op de ernstige veiligheidsgebreken voor Duitse vrouwen. Veroorzaker voor deze actie was de dood van de 17-jarige Mireille, die vermoord werd door een Afghaanse asielzoeker, wiens asielaanvraag al werd afgewezen. Deze vrouwen gingen daar staan en eisten ons recht op lichamelijke ongeschondenheid en de uitzetting van alle illegale en criminele immigranten op, evenals het herstel van een rechtsstaat, waarin links de wet niet gewoon kan buigen zoals zij dat wil.

In de Duitse stad Kandel werden het 15-jarige meisje Mia door haar ex-vriend, een asielzoeker uit Afghanistan, die zogenaamd ook 15 jaar oud was, bruut vermoord. Zijn leeftijd werd later gecorrigeerd naar ongeveer 20 jaar. Nadat ze een einde had gemaakt aan hun meerdere maanden durende relatie, deed ze aangifte tegen hem wegens belediging en intimidatie. Kort daarna stak hij haar dood. Zijn asielaanvraag werd in 2017 afgewezen, maar hij werd nooit uitgezet. Hij bleef in Duitsland, waar hij een onschuldig meisje kon vermoorden. Deze zaak, evenals de zaak van Maria Ladenburger, zijn schoolvoorbeelden van het geïmporteerde seksuele geweld tegen vrouwen in Duitsland geworden. Ter herinnering aan deze jonge slachtoffers vindt er regelmatig een demonstratie in de kleine stad Kandel plaats, waaraan tot 4000 mensen deelnemen.

Vaak zien de mensen “120 decibel” als een directe tegenstander van de “MeToo beweging en noemen zij ons “de echte feministes” – hoewel wij niet met de extreme feministes van de “derde golf” in verband gebracht willen worden, die denken dat het de beste manier zou zijn om hun politieke doelen door te drukken door zich tot op hun ondergoed uit te kleden en “trotse slet” op hun borsten te schrijven. De mensen beginnen ons als de ware vrouwenrechtenactivisten te zien. Het is een steek midden in het hart van het probleem”namelijk dat de linkse vrouwen (en mannen) heen en weer geslingerd worden tussen de volledige emancipatie van de vrouw en de acceptatie van de illegale immigratie van ontelbare islamitische mannen uit vrouwen-vijandige samenlevingen in naam van multiculti.

Het is een populair stropop argument van onze politieke tegenstander dat wij zouden beweren dat alle seksuele geweld geïmporteerd zou zijn en dat iedere individuele dader een islamitische migrant zou zijn. Deze bewering is heel duidelijk fout. Wij hebben en zullen nooit ontkennen dat er andere vormen van geweld tegen vrouwen bestaan. Franziska, een activiste uit Oostenrijk, zei: “Alleen omdat je onderzoek doet naar darmkanker betekent niet dat je het bestaan van andere vormen van kanker ontkent.” Wij zijn er, omdat de mainstream met campagnes zoals #MeToo alleen dan over seksueel geweld spreekt als het politiek correct is.

Als je het slachtoffer wordt van geïmporteerd seksueel geweld en er over praat, word je ervan beschuldigd het gebeurde te gebruiken of zelfs te liegen, wat voor het slachtoffer ongelooflijk traumatiserend kan zijn. Het is schandalig dat deze zelfbenoemde vrouwenrechtenactivisten alleen maar over seksuele intimidatie praten wanneer een westerse man de dader is. Daarom hebben wij besloten onze stemmen te verheffen voor de rechten van Europese vrouwen.

Wij zijn er trots op dat mannen vrouwen uit heel Europa besloten hebben zich bij onze beweging aan te sluiten en een bewustzijn te creëren voor de gevolgen van ongecontroleerde massa-immigratie uit overwegend islamitische landen. Dat wordt elke dag belangrijker, want als je een blik werpt in de kranten, dan zie je dat de situatie steeds dramatischer wordt. Doordat wij de waarheid vertellen, zouden we wellicht talrijke onschuldige vrouwen het leven kunnen redden.

Ik kan jullie nu alleen maar aanmoedigen om met ons mee te doen en alle vrouwen ertoe te motiveren om zich in te zetten voor hun veiligheid en hun toekomst. In Duitsland zeggen we “Kandel is overal”, en de tragische gevallen van misbruik van meer dan duizend jonge meisjes in Telford en Rotherham blijken ook in Groot-Brittannië treurige zekerheid te zijn. We moeten iets doen om een leefbare toekomst voor onze vrouwen te garanderen. Hartelijk dank.”

Bron: www.journalistenwatch.com

Auteur: Colin McMahon

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/20 ... toespraak/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Grenzen bewaken – vrouwen beschermen! Manifestatie van #120db in Augsburg

Geplaatst op 10 mei 2018

Afbeelding
“Grenzen bewaken – vrouwen beschermen!”

Zaterdag jongstleden hielden activisten uit het Beierse regeringsdistrict Schwaben van de #120db-campagne een manifestatie in de binnenstad van Augsburg. De jonge vrouwen deelden zak-alarmen uit en gaven informatie over het toenemende gevaar voor vrouwen door de ongecontroleerde immigratie uit overwegend islamitische landen.

“Freiburg, Kandel, Flensburg. Al deze steden werden, afgezien van vele andere genegeerde of verzwegen voorvallen, het toneel van geïmporteerde geweldsexcessen. Terwijl wij de politieke tegenstander vaak verwijten een geëmotionaliseerde blik op politieke fenomenen te werpen, mogen ook wij niet ten prooi vallen aan zo´n gewoonte. Hoeven we ook helemaal niet. De publicatie van de criminaliteitsstatistiek van de politie van 2016 zegt in nuchtere feiten al datgene wat velen van ons steeds vaker met eigen ogen te zien – en in het ergste geval aan den lijve ondervinden – krijgen: Immigranten plegen bovengemiddeld vaak bepaalde delicten”, aldus de vaststelling van de Identitaire Beweging.

“Alleen al migranten uit Algerije worden 21,4 keer vaker als verdachten bij seksuele misdaden vastgesteld dan Duitsers. Dat kan aan de hand van een heersend, archaïsch vrouwenbeeld binnen islamitische samenlevingen verklaard worden, waarbij de moordenaar zelfs vaak al, zoals in het geval van Maria Ladenburger uit Freiburg, in andere landen op grond van geweld tegenover vrouwen veroordeeld werd. Deze en vele andere gevallen van gruwelijk geweld tegenover vrouwen zouden daarom door consequente uitzettingen en een bewaking van de grenzen verhinderd hebben kunnen worden. Nadat minister van Justitie, Heiko Maas (SPD), constateerde dat er geen ´fundamenteel recht op binnenlandse veiligheid´ zou bestaan, moeten veel Duitse vrouwen er ondertussen zelf voor zorgen waartoe de staat op absoluut cynische wijze nooit bereid is geweest.”

Daarom deelden de activisten zak-alarmen uit aan geïnteresseerde vrouwen en informeerden de burgers van de stad d.m.v. flyers over de gezamenlijke bedoeling.

“Wij vluchten niet in smoesjes,wij geloven niet in het linkse mantra van het incident. Wij stellen een duidelijke tendens aan de kaak war iets aan gedaan moet worden. Wij spreken het fenomeen van het geïmporteerde geweld en zijn oorzaken openlijk aan – onze eis komt voort uit een simpele rekening: Grenzen bewaken betekent vrouwen beschermen!”, aldus het statement van de Identitaire jonge vrouwen.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/10 ... -augsburg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Ali Yas »

Ik begrijp deze vrouwen wel, en het is ook goed dat ze laten zien wat ze vinden. Maar hun focus is verkeerd. Dat nu ook de vrouwen de Sjaak zijn is een symptoom van een veel dieper en breder probleem, namelijk de feminisering, de zorgende rol van de overheid. Als de vrouwen nou eens begonnen met pleiten voor het afschaffen van sociale uitkeringen aan vreemdelingen, dan gaan die nietsnutten vanzelf allemaal weg. Het is de aanzuigende werking van een veel te vrijgevige overheid die Duitsland met de problemen heeft opgezadeld.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Joodse schrijfster Orit Arfa: “Waarom ik zal spreken op de Berlijnse Vrouwenmars”

Geplaatst op 20 mei 2018

Afbeelding

Orit Arfa (foto), een jonge joodse Amerikaanse, vertelt “Philosophia Perennis” waarom ze zal spreken tijdens de volgende Vrouwenmars op 9 juni in Berlijn.

Jodin? Amerikaans staatsburger? En spreekt op de Vrouwenmars, die door de media als “racistisch” wordt belasterd?

Nu werd met Orit Arfa, na zuster Hatune Dogan, al de tweede spreekster aangekondigd die eigenlijk helemaal niet geschikt is om het linkse wereldbeeld van de meeste Duitse journalisten te bevredigen.

We kunnen er benieuwd naar zijn welke wending ze zullen nemen om politiek correct te blijven berichten.

Tijdens de laatste Vrouwenmars in ieder geval lag de sympathie van de “Tagesspiegel”, “Focus” etc. bij de anti-demonstranten. Dat die grotendeels uit links-radicalen bestonden en het grondwettelijke vastgelegde demonstratierecht d.m.v. geweld uitholden, scheen de journalisten daarbij niet in het minst te storen.

Voor ons klonk de aankondiging heel spannend en daarom wilden we van Orit Arfa meer te weten komen. Dus spraken David Berger en ik met haar af:

We kregen ten eerste een wedervraag waarom het voor ons zo buitengewoon zou zijn wanneer zij op de Vrouwenmars zou spreken. Dat was dan een van die momenten, waarop het ons autochtonen weer eens duidelijk werd hoe ziek en diep ondemocratisch onze politieke “cultuur” in Duitsland vaak is.

Nu heeft Orit, zoals ze ons vertelde, echter niet gewoon naïef toegezegd om op de Vrouwenmars te spreken. Veelmeer heeft ze, via haar zeer goede netwerk in de joodse gemeenschap, zelf onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat niets tegen haar deelname aan te merken zou zijn. Zoveel on-bevooroordeeldheid zou je bij de Duitse mainstream journalisten graag wensen.

“Israël is het slachtoffer van islamitische terreur”, zegt ze, “ik ben slachtoffer van de islamitische terreur, waarom zou men daar niet over praten? Vooral als er mensen zijn die niet over het probleem willen praten?”

Joden zouden vaak het gevoel hebben, legt ze aan ons uit, zo mogelijk aangepast aan de heersende mening te moeten zijn om de bescherming van de samenleving, van de staat te verdienen. Dat zou zij niet kunnen: “I am a non-conformist”. Voor David Berger een interessante parallel naar het politiek aangepaste, stroomlijnvormig gedrag van de homofiele activisten-scene.

Dan wordt ze echter echt boos als ze het heeft over de instrumentalisering van de Holocaust.

“Nu wordt de herinnering aan de Holocaust t e g e n Joden gebruikt. Mensen, die pro-joods zijn en die samen met de Joden tegen hun vijanden strijden, worden neonazi´s en Joden-vijanden genoemd.”

Als ik Orit vraag hoe zij – als nakomeling van slachtoffers van de Holocaust – ermee zou omgaan als zij door linkse Duitsers “nazi” genoemd zou worden, moet zelfs deze daadkrachtige jonge vrouw kort nadenken.

“Ik weet niet of ze een kleindochter van een Holocaust-overlevende ´nazi´ zouden noemen, maar als ze dat doen, laat ze. Het enige dat radicaal links heeft, zijn scheldwoorden en belasteringen. Ik hoop dat de burgers hier eindelijk tegen in verzet komen en een einde maken aan dit misbruik.”

Terwijl wij het interview in het Duits voerden, stond Orit erop om te voldoen aan ons verzoek om een kort videostatement. Chapeau, beste Orit!



Er zal nog een voortzetting van het gesprek met Orit volgen – meer verraden we nog niet. Nu verheugen we ons eerst op Orit Arfa op 9 juni in Berlijn.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: Patrizia von Berlin & David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/20 ... ouwenmars/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Vrouwen tegen de sharia

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

Vrouwen tegen islamisering!

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “VrouwenTegenIslam”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door xplosive »

 
Marije van Beek– 18:43, 10 maart 2018

Ze oogt kalm: leunt achterover in een fauteuil, maant haar assistent om sigaretten te halen. En elk woord spreekt ze uit op dezelfde besliste toon. De Frans-Marokkaanse atheïste en feministe Zineb El Rhazoui (36) heeft iets onaantastbaars over zich sinds Al-Qaeda haar niet te pakken kreeg bij de aanslag die ze drie jaar geleden pleegden op de burelen van Charlie Hebdo in Parijs. Afgelopen week was ze in Amsterdam voor een optreden in debatcentrum De Balie.

Op het moment dat de broers Kouachi de redactie binnenvielen, was zij aan het werk in Casablanca. Toen ze hoorde van de aanslag en de twaalf doden, belde ze op, en kreeg ze een collega aan de lijn die zich nog verschuilde onder het bureau. Pas om elf uur ’s avonds wist ze wie de twaalf waren. “Ik was het ene moment dolblij te horen dat iemand er nog was, en een half uur later weer zo verdrietig, als ik hoorde dat een ander het niet had overleefd.”

El Rhazoui verzette ze zich eerst als student en vervolgens als journalist tegen het heersende islamisme, en het gebrek aan godsdienstvrijheid in Marokko. Zo maakte ze reclame voor abortuspillen. En organiseerde ze, nu al bijna tien jaar geleden, een picknick in het park tijdens de ramadan. Eten in de vastentijd is bij wet verboden, en El Rhazoui werd gearresteerd.

Op de middelbare school, de tijd van zwarte nagellak en lage truitjes, was koran- en shariales verplicht. Maar daarna ging ze naar Parijs, om vreemde talen te studeren, en godsdienstsociologie. “Ik had heel vroeg in mijn leven door dat ik als vrouw niet dezelfde rechten genoot als mannen. Ik kom uit een gewone Marokkaanse familie. Mijn opa had veel vrouwen, soms twee tegelijk. En als kind vroeg ik me al af: waarom ben ik omringd door vrouwen die mannen dienen? Ze moeten toestemming vragen als ze naar buiten willen, of bij de visite willen zitten. Ga je als vrouw in Marokko om een boodschap, dan moet je direct terug naar huis. In het café, op het terras, zitten alleen mannen. Je erft als vrouw maar de helft, en als je getuige bent van een misdaad, moet je met zijn tweeën zijn, terwijl de stem van een man wel voor vol geldt. Dit is niet alleen in Marokko zo, maar overal waar de islam domineert. En Marokko is nog een zachte theocratie als je het vergelijkt met Qatar of Saudi-Arabië.

“Dit alles zette me aan het denken over de God die ons geschapen zou hebben. Waarom bevoorrecht hij mannen? Hij staat een man toe om vier vrouwen te hebben. Hij denkt dat mannen meer capaciteiten hebben dan vrouwen. Hij is geobsedéérd door vrouwelijke seksualiteit. Deze God behandelt vrouwen als objecten. Hij zegt dat ze verstopt moeten worden, want hun stem is erotisch, hun lichaam is erotisch. Dan draagt hij vrouwen ook nog eens op om mannen te gehoorzamen. Ik wist alvast: God moet wel een kerel zijn.

“Zo begon ik te twijfelen aan alle islamitische dogma’s, en begon ik mezelf te bevrijden. Ik was al best een vrijdenker toen ik naar Parijs ging, maar om een overtuigde atheïst te worden moest ik mijn kennis vergroten, en de religie bestuderen. Ik moest tegenargumenten kunnen geven aan de mensen die doen alsof de islam een fantastisch iets is dat blind moet worden toegepast.”

Wat gaf de doorslag?
“Het was een kwestie van leven of dood, van waardigheid. Ik had de keuze: óf ik accepteer en gehoorzaam de regels, en zal erg ongelukkig zijn. De vrije geest in mij zal dan sterven. Óf ik maak de keuze die veel mensen in Marokko maakten: alles doen wat ik wil, maar stiekem. Er zijn er genoeg die samenleven met een partner, en seks hebben, maar ze zullen nooit staan voor seksuele vrijheid. Ze zijn bang, willen geen problemen, hebben niet de moed om de maatschappij te confronteren. Met ramadan springen rijke Marokkanen liever in een vliegtuig naar Spanje om bier te drinken, dan dat ze opkomen voor de vrijheid om thuis niet te vasten.

“De derde keuze die ik had, was: in opstand komen, en zeggen: ‘Ik wil niet hypocriet zijn, en ik accepteer het niet om minder dan een man te zijn’. En dan te bedenken dat mannen in Marokko niet eens de rechten hebben die ze zouden moeten hebben. Oké, ze mogen met vier vrouwen trouwen, maar ze hebben geen recht op vrijheid van meningsuiting.”

Hoe viel dat bij uw familie?
“De eerste rebellie moest tegen mijn vader zijn. Hij was in de patriarchale structuur nu eenmaal de afgevaardigde van God, én van het politieke systeem. Toen ik eenmaal tegen mijn vader kon zeggen dat ik niet kon leven met de regels, ging het allemaal vanzelf. Ik voelde me op slag veel gelukkiger. Ondanks de problemen en het gevecht”

Het blijft even stil. “Hij praat nu al meer dan twee jaar niet meer tegen me. En zelfs als we praten, praten we niet echt. Maar ja, ik ben 36 jaar, en een onafhankelijke vrouw. Als hij me niet respecteert, zeg ik: je bewijst precies waar ik mijn hele leven tegen vecht. In een islamitisch land word je als vrouw constant lastiggevallen op straat: kerels behandelen je als een piece of shit omdat je een ‘te strakke’ broek draagt, of omdat ze je vrijheid niet op prijs stellen. Het is lastig praten met iemand die niet begrijpt dat je gewoon gelijk bent. Of niet snapt dat de sociale regels van een maatschappij van leugenaars je koud laten. Mensen die geshockeerd zijn door een kort jurkje, maar niet door de dictatuur waarin ze leven, door het onrecht dat straatkinderen ondergaan? Daar trek ik me geen fuck van aan.”

Net als de meeste overlevenden van de redactie werkt El Rhazoui niet meer bij Charlie Hebdo. Sinds de aanslag is ze de zwaarst beveiligde Française. Haar werk als verslaggever kan ze niet meer doen, zegt ze. “Met die mannen in het zwart om me heen val ik te veel op.”

Dus verlegde ze haar werk naar langere, analyserende verhalen, en gaat ze boeken schrijven. Deze week kwam een pamflet van haar hand uit in het Nederlands: ‘Vernietig het islamitisch fascisme’.

Wat houdt dat in, islamitisch fascisme?
“Binnen de islam groeit een fascistische ideologie. Charb (Stéphane Charbonnier, wijlen de hoofdredacteur van Charlie Hebdo, red.) zei altijd: Als je een kookboek letterlijk neemt, en daar geweld bij tentoonspreidt, kan het op een oorlog uitlopen.”

Met dreigende stem: “Als je niet twee lepels suiker toevoegt, dan... Zelfs een kookboek kan gevaarlijk zijn. Wat dan te zeggen over een boek dat volstaat met ideeën van vijftien eeuwen geleden, als: joden zijn dit, christenen zijn dat, vrouwen zus. Waarvan mensen het opvatten als grondwet? Zolang er mensen zijn die de Koran zo opvatten en toepassen, zal het leiden tot totalitarisme. Ik zeg ‘fascisme’, omdat het alle kenmerken vertoont. Een van de belangrijkste is de blinde verering van het hoofd van de staat. Zie de aanbidding van Mohammed, als hoofd van alle moslims op aarde, en zie wat er gebeurt met mensen die hem bekritiseren.

“Er is onderdrukkend seksisme tegen vrouwen en homoseksuelen. En diepe haat tegen kunst en intellectuelen. Sommige islamistische regeringen spreken over ‘reine kunst’, waarin vrouwen hun lichaam niet laten zien, en waar geen alcohol of seks in voorkomt. Nog een kenmerk: ze doen alsof ze begaan zijn met de sociale rechten van de arbeiders. Er zijn ook milities, die ideologische misdaden begaan. Wat zijn de terroristen, die doden in de naam van een ideologie, anders dan een militie? Ten slotte, en daarmee is de cirkel rond, heeft het ook een uniform: witte gewaden voor de mannen, zwarte voor de vrouwen.”

De hoofddoek, schrijft u, is geen uiting van kuisheid of spiritualiteit, maar ‘een militant instrument, ontworpen om islamitisch fascisme te promoten’. Duwt u gewone moslims, van wie de oma’s vaak een hoofddoek dragen, met dat soort taal niet van u weg?
“Als feminist zeg ik: de hoofddoek is een gruwel. Maar dat betekent niet dat ik vrouwen die de hoofddoek dragen, hun waardigheid afneem.

“Ik zal de hoofddoek nimmer-nooit-niet als een normaal stuk kleding zien, zolang het voor honderdduizenden, nee, miljoenen vrouwen op aarde een verplicht uniform is. Die vrouwen worden geslagen op straat, of gevangen gezet en fysiek gestraft. Klagende hoofddoekdragers in Europa wil ik eraan herinneren dat de hoofddoek hier niet verboden is: het is toegestaan. Dus wat is het probleem? Ze willen niet alleen dat het is toegestaan, nee, ze willen meer: dat we het als normaal beschouwen.”

Wat moslims in Nederland zorgen baart, is dat er vrouwen met een hoofddoek zijn aangevallen op straat.
“Ik maak me ook zorgen, om de ongesluierde vrouwen in islamitische landen die worden aangevallen. Méér dan om de vrouwen hier. Want de vrouwen hier hebben ten minste nog de wet die hen beschermt. Terwijl de wet in islamitische landen simpelweg tegen vrouwen is.”

Uw doel is het islamitisch fascisme vernietigen. Hoe dat te doen?
“De enige manier om de oorlog te winnen is: kritiek uiten op de ideologie, en het identificeren als fascistisch en gevaarlijk. Zelfs al vaag je heel Syrië van de kaart, dan los je het probleem niet op. Want die ideologie is hier binnen onze grenzen ontstaan. Na de Tweede Wereldoorlog volgde de denazificatie: de ideologie werd gecriminaliseerd, nazi-literatuur verboden. Met als gevolg, dat vandaag iedereen het verschil weet tussen een nazi en een Duitser. We hebben de ideologie geïdentificeerd als het probleem, en niet het ras of de etniciteit.”
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:
De enige manier om de oorlog te winnen is: kritiek uiten op de ideologie
Nee. De enige manier is iedereen het land uit gooien die deze vijandige ideologie aanhangt. We moeten in ons land die oorlog niet willen - we hebben al lang gezien wat dat in andere landen oplevert.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

#120db: Verkrachtingen, geweld: Wat gebeurt er in Dresden?

Geplaatst op 24 augustus 2018

Afbeelding
Ontvoerd – opgesloten – verkracht. WAAR BLIJFT JULLIE SCHREEUW VAN VERONTWAARDIGING?

Dresden – Activisten van de beweging “120 Decibel” kwamen donderdag bij elkaar voor het kantongerecht Dresden met een spandoek om tegen het geïmporteerde geweld te protesteren. Daarna deelden ze folders uit in de binnenstad om over hun campagne te informeren. “Dresden mag geen nieuw Keulen worden!”, aldus de eis van de beweging.

Ook het oosten krijgt nu te maken met de gevolgen van de massa-immigratie: onlangs nog werd in Dresden een 28-jarige vrouw tijdens het joggen overvallen en verkracht – de dader wordt omschreven als groot en donker getint. In december choqueerde een gelijksoortig geval de inwoners van de hoofdstad van de deelstaat Sachsen: een Pakistani zou zich vergrepen hebben aan een 14-jarig, gehandicapt meisje. “120 Decibel” protesteerde nu voor het kantongerecht om te waarschuwen voor de zich verslechterende situatie van vrouwen in grote Duitse steden.

Op 23 augustus 2018 vond de laatste procesdag in het kantongerecht Dresden in de zaak van de 28-jarige Pakistani plaats. Het resultaat: vrijspraak voor de beschuldigde – het meisje, dat het geestelijk niveau van een 8-jarige heeft, gaf uiteindelijk aan ingestemd te hebben met de seks met de migrant. Alleen de officier van justitie scheen op te vallen hoe ijskoud en bedorven men moet zijn om als 28-jarige een 14-jarig meisje met het geestelijk niveau van een 8-jarige mee te nemen. Justitie zendt met dit vonnis een vernietigend signaal uit.

Deze zaak laat alleen maar duidelijk zien hoe multiculti en zijn gevolgen nu ook hun intocht doen in het tot nu toe idyllische Dresden.

Campagnevideo #120db (inclusief Nederlandse vertaling):



https://ejbron.wordpress.com/2018/01/31 ... vertaling/

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/24 ... n-dresden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe vrouwenbeweging tegen migrantengeweld

Bericht door Pilgrim »

#120db protesteert tegen de gevolgen van “ongecontroleerde massa-immigratie”

Geplaatst op 15 december 2018

Afbeelding
“Freiburg/Menden/München. Wij beschermen jullie niet!”

Het patriottische burgerinitiatief #120db baart met zijn acties steeds opnieuw opzien. Vorig weekend protesteerden de activistes in München.

Zondag 9 december kwamen er meerdere activistes van “#120db” voor de Vredesengel in München bij elkaar om “de aandacht te vestigen op de fouten van de Bondsrepubliek Duitsland en de gevolgen van ongecontroleerde massa-immigratie”. Meerdere activistes droegen maskers, waarop de gezichten van politici zoals Angela Merkel, Martin Schulz of Horst Seehofer te zien waren, en lieten een spandoek zien met het opschrift: “Freiburg, Menden, München – Wij beschermen jullie niet!”.

Actie in München
“Sinds 2015 komt het wekelijks tot seksuele overvallen op vrouwen, verkrachtingen van en zelfs moord op jonge meisjes. Vrouwen worden steeds meer uit de openbare ruimte verdrongen en staan blootgesteld aan een grote massa mannen uit archaïsche en vrouwen-vijandige culturen”, staat er in een verklaring van #120db. Men zou niet “werkeloos” willen toekijken bij deze wantoestanden.

Afbeelding

Opzienbarende acties
Ook eerdere acties baarden al het nodige opzien. Bijna een jaar geleden bijvoorbeeld stapte een handvol activistes tijdens een manifestatie in Berlijn het podium op en rolden een spandoek uit met het opschrift: “De stem van de vergeten vrouwen – #120db”. Daarop werd de manifestatie korte tijd onderbroken. Bij een actie voor het deelstaatparlement van Schleswig-Holstein in Kiel lieten de activistes van de beweging een spandoek zien met de zin: “Dode meisjes liegen niet”. Voor het spandoek lagen op een wit laken met de kaart van europa drie met kunstbloed besmeurde activistes, die de vermoorde vrouwen moesten symboliseren. De aanleiding voor de toenmalige actie was de moord op de 17-jarige Mireille in Flensburg.

Bron: www.tagesstimme.com

Door: Monika Šimić

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/15 ... mmigratie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie