Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:'Het doel is het station terug te geven aan de reiziger en de veiligheid te garanderen',
Maar hoe kan het dat de overheid erbij staat en niet voordien heeft ingegrepen?

De eerste acties starten donderdag al, en zullen indien nodig de komende weken voortduren. 'Het doel is het station terug te geven aan de reiziger en de veiligheid te garanderen', besloot Jambon.
Vandaag was er ook weer een "incident" in Brussel. Het voelde niet echt veilig voor de treinreizigers. Het was niet heel dramatisch, maar toch!!!! Paniek, paniek, en een lege stationhal.

Afbeelding
Brussel-Zuid even ontruimd: verdachte loste schot naar de grond

Getuige zag hoe man wapen trok na een ruzie met drie anderen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

In Brussel valt elke dag wel iets te beleven: stakingen, betogingen, aanslagen, enorme files, instortende verkeerstunnels...maandag staking op Zaventem luchthaven, 83.000 passagiers verwacht !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

mercator schreef:In Brussel valt elke dag wel iets te beleven: stakingen, betogingen, aanslagen, enorme files, instortende verkeerstunnels...maandag staking op Zaventem luchthaven, 83.000 passagiers verwacht !
[icon_lol.gif] Never a dull moment in Brussel. Een stad om van te houden. :cool:


Spoiler! :
Mijn Brussel, 'k zit in je binnenzak
een warme jas
je binnenstad
die mij omarmt
en verwarmt als vroeger
toen ik verdwaald en lusteloos
jouw geborgenheid verkoos
al zijn mijn dromen
nu wat droever

Hier kende ik mijn eerste lief
mijn eerste droom
eerste verdriet
hier kerfde ik haar naam nog
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school
en raakte ook nog op de dool
hier voelde ik me vaak verloren

Mijn Brussel, al ben je erg ziek
een mollepijp
een braakland
in ruïne ken ik jou niet
ach je bent wreed veranderd
al ben je als een lelijk huis
toch voel ik me hier veilig thuis
als nergens anders

Hier kende ik mijn eerste lief
mijn eerste droom
eerste verdriet
hier kerfde ik haar naam nog
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school
en raakte ook nog op de dool
hier voelde ik me vaak verloren

Mijn Brussel, ik verlies me weer
enn loop je straatjes op en neer
ze zijn jouw duizend armen
hoe vaak liep ik hier toen
niks om handen niks te doen
gewoon mijn tijd wat te verdromen

Hier kende ik mijn eerste lief
mijn eerste droom
eerste verdriet
hier kerfde ik haar naam nog
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school
en raakte ook nog op de dool
hier voelde ik me vaak verloren
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Ook weer opgelost. icon_thumbup.gif
Het schietincident in het treinstation Brussel-Zuid, dat gisteren voor een hoop paniek zorgde, is te wijten aan een familievete. Dat maakte het Brusselse parket vandaag bekend. De dader werd gisteren al geïdentificeerd maar kon nog niet worden opgepakt.

Er werden verschillende mensen verhoord. "Onder meer uit deze verklaringen blijkt dat een vete tussen twee families, die al jaren teruggaat, aan de basis zou liggen van het schietincident", meldt Van Wymersch. De dader wordt momenteel "actief opgespoord".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eerst werd er gesproken over voetzoekers, maar wat later meldde de politie dat er wel degelijk een schot was gelost.
Dus eigenlijk niks aan de hand. Slechts één schot. Hier in Diemen (Diemen-noord) heb ik wel vaker schoten achter elkaar gehoord. Nou en? Maar . . . de waanzin ten top. Omdat het hier om een stationshal of vliegveldhal gaat denkt iedereen gelijk aan wat er vroeger is gebeurd. Maar dat was toen een immense explosie die tot ver in de omtrek te horen was. De mens en vooral de leidinggevende mens is ziekelijk gestoord. Het wordt met de dag erger en erger. Waar moet dit in godsnaam naar toe dat men voor één keutel de sanitaire hulpverleningsontsmettingsdienst inschakelt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

De macht van het woord.
Het had zich rondgesproken dat er een razzia zou komen.
Transmigranten ontvluchten Noordstation na gespierde uitspraken minister Jambon
Vanaf komende maandag worden grootschalige politieacties verwacht tegen de transmigranten die in en rond het Brusselse Noordstation kamperen. Maar de gespierde aankondiging van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) eerder deze week dat er donderdag al extra acties zouden zijn, overtuigde het overgrote deel van de gelukzoekers woensdagavond om met de hulp van het Burgerplatform voor Vluchtelingen elders onderdak te zoeken.

De vloer van het Brusselse Noordstation lag er gisterochtend vuil en verlaten bij. Her en der lag er afval van de voedselbedeling voor de transmigranten van de avond voordien, maar de gestrande gelukzoekers zelf waren er in de vroege ochtend niet te bespeuren. Van een massale politie-ontplooiing was evenmin sprake.
https://www.demorgen.be/binnenland/tran ... -b083bda7/

Zou het samenscholen soms ook komen omdat het Noorderstation een voederplaats is?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Politieman zwaargewond na aanval van ( kuch) jongeren

Agenten van de Brusselse politie zijn dinsdagnacht na hun diensturen aangevallen door jongeren. Eén agent kreeg een kassei tegen het hoofd en moest naar het ziekenhuis.

Enkele hechtingen en mogelijk blijvende gehoorschade is de zware tol die een agent van de politiezone Brussel Hoofdstad Elsene moet betalen na een onrustige dinsdagnacht in Brussel. De man had er net zijn shift op zitten en wilde met collega’s naar huis toe, maar werd aangevallen door jongeren op de Antwerpsesteenweg. Die gooiden met flessen en stenen naar hun wagen.

Eén kassei vloog door het open raam tegen de slaap van de agent. Hij was meteen buiten bewustzijn. Pas in de ziekenwagen kwam hij weer bij, maar het zag er lange tijd niet goed uit voor de man. Uiteindelijk mocht hij woensdagmiddag het ziekenhuis verlaten.

Grote frustratie bij collega’s

Het zijn jongeren uit de wijk van de Antwerpsesteenweg die volgens enkele agenten al langer problemen veroorzaken. Ook een drietal voertuigen van agenten raakte dinsdagnacht beschadigd. ‘Het probleem sleept er al meer dan een jaar aan en er wordt niks aan gedaan. Dit leidt tot grote frustratie bij de collega’s’, klinkt het. Agenten worden in de buurt wel vaker door de ‘jeugd’ op de proef gesteld en kregen zelfs al de raad om er tussen te komen met ‘de nodige voorzichtigheid.’

Camerabeelden

Verdachten zijn er na het zware voorval van dinsdagnacht nog niet opgepakt. ‘Maar we nemen dit wel serieus op’, zegt Gilles Dejemeppe van het Brusselse parket. ‘Er werd een onderzoek opgestart voor vrijwillige slagen en verwondingen ten aanzien van politieagenten. Mocht later blijken dat de verdachte bewust het hoofd viseerde van de agent, kan dat nog worden opgetrokken naar een dossier voor poging doodslag. We hopen alleszins een verdachte te identificeren met behulp van de camerabeelden.’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Moet je weten dat dat politiebureau vlak bij het Maximiliaanpark ligt, de geliefde kampeerplaats van honderden illegalen en linkse Gutmenschen en antifa tuig. Het verschil met de illegalen is dat het tuig elke avond in hun eigen comfortabele bedjes gaat slapen. Ze jutten wel de illegalen op om weerstand te bieden aan de politie en daar zien we dus de resultaten van. Hoewel ze nooit zullen weten wie nu juist de stenen heeft geworpen, liever dàt potje gedekt houden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Hoewel ze nooit zullen weten wie nu juist de stenen heeft geworpen, liever dàt potje gedekt houden.
"We mogen niet optreden om de boel rustig te houden." Laat dat tot u doordringen. Criminelen zijn de baas. En dan maar klagen dat ze niet genoeg politieagenten vinden.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Toeristen, pas op: ’Eén grote roversbende in Brussel’

BRUSSEL - Chauffeurs van de Europese busmaatschappij Flixbus durven hun reizigers ’s nachts niet meer te laten uitstappen op station Brussel-Noord. Ze slaan alarm: criminelen staan de bussen op te wachten om reizigers te beroven en bagage te stelen. „Het is één grote roversbende daar, waar je je leven niet zeker bent”, aldus chauffeur Ron Weerman uit Lelystad.

„Groepen criminelen staan ons al op te wachten om busreizigers te beroven en bagage te jatten. Politie is nauwelijks te zien en Flixbus doet er niks aan”, klaagt Ron Weerman uit Lelystad (28), een van de chauffeurs van Nederlandse bedrijven die worden ingehuurd om de sneldiensten te rijden.

„Meerdere keren per week maak ik daar bedreigende dingen mee: geweld, intimidatie, messentrekkerij, ruzies, diefstal. Het nachtelijke gespuis komt in Brussel-Noord uit alle hoeken en gaten om nietsvermoedende passagiers een poot uit te draaien. Ook wij worden ernstig bedreigd als we willen ingrijpen. Het noodnummer in de bus wordt vaak niet eens beantwoord. Chauffeurs zijn het nu zat en eisen beveiliging”, vertelt hij.

Extra personeel
De Duitse Flixbus-directie erkent de penibele toestand in Brussel-Noord. „We krijgen veel klachten en werken met man en macht aan manieren om de veiligheid op dat station te verbeteren, in samenwerking met de lokale autoriteiten. Zo zetten we extra personeel in en vragen we instappende reizigers om hun ID. Ook doen we een proef met camera’s om de bagageruimte in de bus te bewaken. Open-deuren-procedures zijn aangescherpt”, aldus een woordvoerster.

Flixbus is volgens haar al op zoek naar een andere stop in Brussel voor internationale bussen. „Het moet veilig zijn. Daarom vragen we de Belgische politie om meer fysiek toezicht.”

Migranten
Audrey Dereymaeker, woordvoerster van de politie in Brussel-Noord, zegt op de hoogte te zijn van de problemen met de Flixbussen. „Het is niet de veiligste buurt. Het Maximiliaanpark, waar veel migranten samenscholen, ligt vlakbij. ’s Avonds hangen zij rond in de buurt van het station. We krijgen regelmatig meldingen van diefstal.”

De politie doet volgens haar wat ze kan. „We kennen de aankomst- en vertrekuren van de bussen en proberen onze patrouilles rond die tijden te concentreren. Maar soms lukt dat niet, omdat we ook andere taken hebben. We zijn in gesprek met Flixbus.” Dereymaeker benadrukt dat ook Flixbus een taak heeft om de eigen bussen beter te beveiligen. Steeds meer chauffeurs parkeren hun bus niet meer aan station Noord, maar elders waar ze zich veiliger voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Misschien dat de overheid iets kan doen om de situatie voor de Flixbus te verbeteren. Maar misschien ook niet. Daar komt onderzoek naar.
Jambon onderzoekt politiebescherming voor Flixbus-chauffeurs
Minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) is bereid de federale politie te laten bijspringen om de veiligheid aan het Brusselse Noordstation te helpen verzekeren.
[...]
Minister Jambon heeft het op Twitter over een onrustwekkende situatie. Hij zegt de hand te reiken aan de burgemeester van Schaarbeek, Bernard Clerfayt, om te bekijken of en hoe de federale politie kan bijspringen. De minister zal het dossier zo spoedig mogelijk laten agenderen op overleg met lokale autoriteiten.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180718_03622378
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Misschien dat de overheid iets kan doen om de situatie voor de Flixbus te verbeteren. Maar misschien ook niet. Daar komt onderzoek naar.
De lokale "autoriteiten" zijn extreem-links en Vlamingenhaters, Jambon is in hun ogen een Vlaamse fascist dus de bruine en zwarte dieven en illegalen zullen hun gang kunnen blijven gaan. Onder politiebescherming dan nog, want zo kan je bewust niet-ingrijpen ook noemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Misschien dat de overheid iets kan doen om de situatie voor de Flixbus te verbeteren. Maar misschien ook niet. Daar komt onderzoek naar.
De lokale "autoriteiten" zijn extreem-links en Vlamingenhaters, Jambon is in hun ogen een Vlaamse fascist dus de bruine en zwarte dieven en illegalen zullen hun gang kunnen blijven gaan. Onder politiebescherming dan nog, want zo kan je bewust niet-ingrijpen ook noemen.
Er moeten eerst dooien vallen.
De politie onderkent het probleem. En alleen dat is op zich al pure winst. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

De politie heeft met veel manschappen het Maximiliaanpark voor een paar uurtjes weer een gewoon normaal park laten zijn.
Politieactie in Maximiliaanpark om migranten te verdrijven
De stad Brussel wil de toestroom van migranten naar het Maximiliaanpark afstoppen, omdat de stad klachten krijgt van omwonenden. Veel van de migranten in het Maximiliaanpark zijn niet van plan om asiel aan te vragen in België, dus kan de nabijheid van de Dienst Vreemdelingenzaken geen reden meer zijn om in het park te verblijven, redeneert de stad.
Als dat laatste niet de reden kan zijn, wat is dan de reden?
‘Het park moet opnieuw van de omwonenden worden’, zei eerste schepen Alain Courtois (MR). vorige week in de krant L’Echo. ‘Als we niets doen, ziet het park er binnen vijf jaar nog hetzelfde uit.’
En als ze wel iets doen dan maakt het niet uit.
Als ik verder lees kan zullen de genomen maatregelen niet verhinderen dat het park er zo uit blijft zien.
een plan met drie maatregelen.
De federale politie moet de instroom tegenhouden,
de illegale migranten die er al verblijven moeten naar een andere plaats worden gebracht en
de lokale politie moet de controles opdrijven.
De politie heeft de mankracht niet voor meer controles.
Je moet ze op een andere plek achter tralies zetten want anders komen ze terug.
En de federale politie kan niet de instroom tegenhouden wegens open grenzen.
De politieactie die maandag plaatsvond, waarbij vier migranten werden opgepakt voor weerspannigheid, had evenwel weinig effect. Enkele uren later was het grootste deel van de migranten alweer teruggekeerd, meldt VTM Nieuws.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180723_03628141
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Pilgrim »

Een bezoek aan Brussel

Geplaatst op 26 juli 2018

Afbeelding

Onlangs was ik in Brussel, het centrum van de Europese Unie en de hoofdstad van het koninkrijk België. Natuurlijk waren mij de toestanden in veel wijken van Brussel niet onbekend. Het district Molenbeek kwam na de aanslagen in Parijs in het nieuws en geldt als een broeinest van het “islamisme”. Als het schrikbeeld van een geïslamiseerde wijk in een grote Europese stad. Daarom besloot ik om deze wijk tijdens mijn vakantietrip te mijden. Maar zelfs wanneer je de probleemwijken omzeilt, krijg je de gevolgen van de massa-immigratie uit de Oriënt meedogenloos voor ogen gevoerd.

Islamitisch stadsbeeld

Zelfs in de stadsdelen van Brussel die nog niet in het nieuws zijn gekomen van de Duitstalige media, rijgen de Arabische winkels, religieuze boekhandels en restaurants zich aaneen. Islamitische gewaden zoals de niqaab, religieuze hoofddoeken, maar ook abaya´s, die traditioneel in de Arabische regio worden gedragen, waren alomtegenwoordig. Ongesluierde vrouwen, die niet tot de islamitische samenleving behoren, worden door deze mannen ogenschijnlijk als een stuk vee behandeld. Er heeft duidelijk geen assimilatie van de immigranten plaatsgevonden. In plaats daarvan heeft zich hier een zich uitbreidende parallelsamenleving gevestigd, die weldra het hele stadsbeeld dreigt te representeren. De oude Waalse cultuur, evenals de prachtige stadshuizen uit vroeger tijden, lijken onder de toenemende uitbreiding te verbleken. De oude kerken, ooit godshuizen, die met generaties hard werken gebouwd werden, vervallen tot geestloze toeristische attracties, waarin souvenirs worden aangeboden.

Wie de cultuur en geschiedenis van België wil bekijken, is een bezoek aan Brussel niet aan te bevelen. Wie echter de langdurige gevolgen van een aanhoudende, ongecontroleerde immigratie uit de islamitische cultuurkring op onze samenleving wil zien, kan dit in de Belgische hoofdstad. Als dit de toekomst van Europa moet zijn, zoals op talrijke graffiti´s wordt geproclameerd, ziet het er donker uit voor dit continent. Het Brusselse stadsbeeld zou ons er aan moeten herinneren hoe noodzakelijk het is politiek verzet tegen deze ontwikkeling te bieden en patriottische partijen te ondersteunen.

De elites van de Europese Unie schijnen deze problemen niet te raken. Het parlementscomplex van de EU komt over als een ivoren toren. Beveiligd door soldaten en politieagenten en ver weg van de dagelijkse problemen van de stad, zondert de politieke leiding zich af. Terwijl zich in de stad de islamitische parallelcultuur onophoudelijk uitbreidt, wordt in de parlementsgebouwen nog steeds de nationale soevereiniteit als gevaarlijkste kwaad van het heden gepropageerd.

Afbeelding
...nationale soevereiniteit is de belangrijkste oorzaak van de meest schreeuwende kwaden van onze tijd en van de constante mars van de humaniteit terug naar tragische catastrofe en barbarisme… De enige definitieve remedie voor dit hoogste en catastrofale kwaad van onze tijd is een federale unie van de volkeren...

Tentoonstellingsstuk in het Europees Parlement

Bron: https://younggerman.com

Door: “Junge Eidgenosse”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/26 ... n-brussel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Alhambrawijk klaagt opnieuw openlijk drugsgebruik aan: 'Situatie wordt onhoudbaar'

Het openlijk dealen en gebruiken van drugs in de Alhambrawijk neemt de laatste tijd steeds toe. Dat zegt het comité Alhambra, dat op Facebook een filmpje heeft gepost waarin te zien is hoe openlijk op straat gedeald en gebruikt wordt. ‘De situatie wordt onhoudbaar.’

Vorig jaar doken de eerste heroïngebruikers die openlijk gebruikten op in de wijk, ook toen postte het comité een filmpje op Facebook. Ook in april trokken de buurtbewoners nog eens aan de alarmbel over de situatie. “Maar we zien de laatste weken steeds meer dealers die openlijk verkopen op straat,” aldus Jan Leerman van het comité aan BRUZZ. “Daarom hebben we opnieuw een filmpje online gezet.”

Het filmpje toont beelden die gemaakte zijn tussen 1 en 3 augustus in de Sint-Jan Nepomucenusstraat, in de Koopliedenstraat en aan de moestuin in de buurt.

'Kinderen spelen niet meer buiten'
De situatie in de wijk wordt onleefbaar, stelt het comité. “Er liggen veel naalden op straat en ouders durven hun kinderen niet op straat te laten spelen,” zegt Leerman. “In 2016 hebben we de Sint-Jan Nepomucenusstraat omgedoopt tot eerste leefstraat van Brussel en hebben we er aperitieven voor de buren en workshops voor kinderen georganiseerd. Maar de laatste weken zijn daar zoveel verslaafden dat de kinderen bij wijze van spreken omver gelopen worden.”

Enkele dagen geleden schreven we in dit medium nog dat het comité de alcoholcontroles van de politie aan de Antwerpsepoort toejuicht, maar hier gaat het om een andere problematiek, klinkt het.

'Extra controles op drugs en overlast'
De politie van zone Brussel-Stad/Elsene laat weten op de hoogte te zijn van de beelden. "Wij kennen het fenomeen en blijven dan ook inzetten op een sterke aanwezigheid op het terrein," aldus politiewoordvoerder Olivier Slosse. "We doen nu bijvoorbeeld gerichte acties, waarbij we personen van wie we vermoeden dat ze drugs gebruiken of verkopen controleren."

De politie verwacht dat de situatie tijdens de komende weken daardoor zal verbeteren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Er was ruzie tussen roedels hyena's in Brussel. Eentje is beschadigd en moest naar de (gratis) dokter.
Migrant neergestoken tijdens gevecht bij Brussels Noordstation
Een migrant is gisterenavond in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht nadat hij door een onbekende dader werd neergestoken. Het Brussels parket onderzoekt de steekpartij. Er is nog geen verdachte opgepakt.

“Volgens de eerste elementen lijkt het erop dat twee migranten gisterenavond ruzie kregen in de buurt van de bushalte aan het Noordstation. Toen agenten van de lokale politie ter plaatse aankwamen, lag een man op de grond. Hij had een steekwond in zijn schouderblad. Inmiddels is hij niet meer in levensgevaar, maar hij moet wel nog geopereerd worden.
Van de dader is nog altijd geen spoor”, zegt Brussels parketwoordvoerder Denis Goeman. Het slachtoffer is een man die uit Soedan zou komen, geboren in 1975.
Volgens sommige bronnen waren er honderden personen aanwezig tijdens de steekpartij en bemoeiden zij zich met het gevecht. Het parket heeft daar geen aanwijzingen voor. “Het kan zijn dat er meerdere personen bij waren, maar er is geen sprake van een massale vechtpartij.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/mi ... ~afa6afa1/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Dit is een detail van een achterdeurtje van het stadhuis.
Die antieke deur dateert van 1715. De tand des tijds heeft er flink in gebeten. En dan achterstallig onderhoud.

Afbeelding

En wiens schuld is de schade? Van kerels die het nodig vinden om tegen een stadhuisdeur aan te zeiken.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181001_03799348
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Twee dakloze vrouwen overleden in Brussel
[...]Het waren werknemers van Net Brussel die maandagochtend rond 07.30 uur het lichaam van een vrouw aantroffen in de François-Joseph Navezstraat.[...]
Uit de resultaten van die onderzoeken blijkt dat het overlijden niet verdacht is en dat er geen sprake is van de tussenkomst van een derde. Dat blijkt ook uit de vaststellingen van de wetsarts, die oordeelde dat de vrouw door onderkoeling was omgekomen.
[...]
Op de Brusselse Varkensmarkt werd dinsdagochtend rond 5.55 uur nog een levenloos lichaam van een vrouw aangetroffen. Het overlijden wordt voorlopig als verdacht beschouwd, maar vermoed wordt dat het gaat om een dakloze vrouw, die ook door onderkoeling overleden zou zijn.
[...]
Het winterplan in de hoofdstad wordt pas midden november in werking gesteld
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181030_03893315
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Mohamed Abdeslam krijgt 30 maanden cel voor overval op geldtransport in Molenbeek
De correctionele rechtbank van Brussel heeft Mohamed Abdeslam vandaag tot dertig maanden cel veroordeeld. De broer van terrorist Salah Abdeslam kreeg die straf voor de overval op ambtenaren van de gemeente Sint-Jans-Molenbeek, die zowat 70.000 euro naar de bank brachten.

Op 23 januari van dit jaar werden drie ambtenaren van Molenbeek overvallen toen ze een som van bijna 70.000 euro gingen binnenbrengen bij een bank op het IJzerplein. Een individu, gewapend met een mes, eiste het geld op en sloeg op de vlucht met de buit. Een maand later werden vier personen opgepakt, onder wie ook Mohamed Abdeslam, die in het verleden voor het gemeentebestuur van Molenbeek had gewerkt en op de hoogte was van regelmatige geldtransporten.

Mohamed Abdeslam had toegegeven dat hij achter de overval zat, samen met Youssef B. en Pierre-Raphaël C. Mede omdat er sprake is van recidive, werd Abdeslam veroordeeld tot een effectieve celstraf van 30 maanden en een boete van 16.000 euro.
https://www.demorgen.be/binnenland/moha ... -b89d1d23/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Wat doen gemeentelijke ambtenaren op straat met 70.000 € cash ? Hoe komen die daaraan ? En het is verboden om meer dan 3000 € cash bij de bank aan te bieden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Wat doen gemeentelijke ambtenaren op straat met 70.000 € cash ? Hoe komen die daaraan ? En het is verboden om meer dan 3000 € cash bij de bank aan te bieden.
Goede vraag. Dit stemt inderdaad tot nadenken. Normaliter laat je in het stadhuis het niet oplopen tot zo'n hoog bedrag. Met de wet in het achterhoofd zouden zij dus 24 keer naar de bank moeten gaan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Goede vraag. Dit stemt inderdaad tot nadenken. Normaliter laat je in het stadhuis het niet oplopen tot zo'n hoog bedrag. Met de wet in het achterhoofd zouden zij dus 24 keer naar de bank moeten gaan. [icon_lol.gif]
Idd goede vraag, hoe komen ze in dat stadhuis aan zoveel cash geld ? Komen de inwoners hun gemeentebelasting contant betalen ? Of is het de buit van de overvallen en inbraken door de allochtone dorpelingen die op het gemeentehuis tijdelijk bewaard wordt ? Dat zou zomaar kunnen wetende dat de moslims het daar feitelijk overgenomen hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie