De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Ontspannende muziek om bij te werken.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Hoe anders is dit dan bij moslims :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door silkyboxershortXL »

Gee officer Krupke (West side story)
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Kennen jullie dit?

Zoiets onwaarschijnlijk moois

Zoiets onwaarschijnlijk moois en loepzuiver muzikaal zul je bij de mislukte mensensoort NOOIT aantreffen. Moslims behoren niet voor niets tot de mislukte mensensoort moslims, met in sommige Afrikaanse landen afgezworen vrouwen waarbij al in een vroeg stadium met het verwijderen van de clitoris een aanvang wordt genoemen. Een onmenselijke sadistische ingreep. Niet zo verwonderlijk, want de moslims staat bekend als een vieze gore smerige sadist. Dat heeft hij niet van een vreemde, wel van een geliefde: de Arabische sadist profeet Mohammed (VZMH).
De clitoris wordt verwijderd - niet om moslim meisjes hoger te laten zingen, maar om alle mogelijke wellustige aspiraties, die bij vrouwen als abnormaal worden beschouwd, tegen te gaan. Geile seksistische aandrang, waar alleen de moslimman recht op heeft. Mogelijk vanuit de gedachte dat vrouwen minder intelligent zijn en daardoor eerdr geneigd zijn hun wellustige gevoelens op te dringen aan moslim mannen die nog niet getrouwd zijn en daardoor na de geslachtsdaad in problemen kunnen komen.

De moslim is het product van de vieze gore smerige heidense ziekelijk primitieve Islam, waar incest en allerlei smerige culturele en ritueel heidense praktijken nog hoog in het vaandel van 1,7 miljard moslims prijken. Ik moet de eerste van de meer dan 1,7 miljard moslim nog meemaken die ook maar één afkeurenswaardig geluid over de Islam laat horen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het enig echte grote monster dat werkelijk bestaat is de Islam, gepresenteerd door ongeveer 1,7 miljard kleine afzichtelijke weerzinwekkende kleine monstertjes. Prima beeldmateriaal!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
Er zijn wel honderden dansfilmpjes van dit duo.
Deze is van 14 april 2017.
Grappig! Nu ik dit dansfilmpje weer eens bekijk, zie ik dat die knul helemaal niet Rock&Roll kan dansen. Zijn passes lijken nergens op. Bij R&R behoort op de vierkwartsmaat gedanst te worden. Enfin, het ziet er hardstikke leuk uit en wat doet het er dan verder toe? icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Kortgeleden overleden de Spaanse soprane Montserrat Caballé. In Nederland waarschijnlijk het meest bekend van de hit Barcelona in duet met de legendarische Freddy Mercury.

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom ik zo'n godsgruwelijke hekel heb aan moslims.

Om dezelfde reden dat ik een hekel heb aan zwervend straatvuil.

Schiep God de vrouw met een schaamhaarlap om haar hoofd? Geenszins. De eerste vrouw was verleidelijk en dat moet vooral zo blijven! Mooie benen speelden daarbij een belangrijke rol. Heeft God alcoholische versnaperingen verboden? Echt niet. Heeft God muziek en dans verboden? Hoe kom je op het idee? Maar moslims hebben Allah, de zielige woestijnknecht van de vieze smerige historische pedofiele hypocriet, bloedzuiger, sadist en Arabische terroristische oorlogspsychopaat Mohammed die het allemaal beter wist omdat hij analfabeet was. Weleens een moslim viool zien spelen of de Nobelprijs in de wetenschap zien winnen?

Deze muzikale opname is van vijftig jaar geleden en was een algemeen geaccepteerde vanzelfsprekendheid die hoorde bij het logische verstand, aangemoedigd door de vrije geest en het welzijn van de gelukkige mens die niet gebonden was aan de vieze smerige godsdienstwaanzin waarmee moslims de wereld pogen te verbeteren. Moslims keren zich van ons af! Niet echt. Want zij leven zich uit als parasieten op onze kenniseconomie en beschaving die zij verafschuwen.

Waarom moet ik in een pizzazaak, bij de gemeente, in het ziekenhuis en waar dan ook door middel van de Kopvod geconfronteerd worden met de propaganda voor de meest vieze gore historische smerige pedofiele discriminerende haat zaaiende sadist en Arabische oorlogsterrorist Mohammed?

Moslims zijn het enige volk op aarde dat zichzelf in deze tijd verbonden weet met de achterlijkheid van het niet willen weten, het niet willen aanpassen aan de realiteit van alle dag. En dat al meer dan 1400 jaar vanuit de overtuiging de superieure soort mens te zijn. Zij behoren derhalve tot de enige nog overgebleven mislukte mensensoort die we ‘moslims’ noemen. Islam is het virus en moslims zijn de dragers ervan.


Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mercator en ondergetekende zijn allebei fervente aanhangers van Sebastian Bach.

Daarnaast ben ik ook nog eens een enorme jazz-liefhebber. Oscar Peterson staat bekend als een bekende, enorm gewaardeerde jazz-pianist. Ik ben benieuwd wat onze klassiek georiënteerde deskundige Mercator hiervan vindt met in het achterhoofd dat het een jazz-vertolking betreft. Ik zelf vond het best wel de moeite waard. Misschien wat simpel, maar ik ben nu eenmaal ook simpel. Dus . . . Alhoewel ik vanaf het begin goed zat met mijn enthousiasme voor Bach lang geleden, toen ik zijn muziek voor het eerst hoorde.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Enya - The Loxian Gate
Ryan NVIDIA - Gepubliceerd op 21 jun. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Amour Divin - Michel Pépé
Andreea Petcu - Gepubliceerd op 29 mrt. 2018



Rustgevend! :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mercator heeft het niet zo op moslims.

Logisch. Wie eigenlijk wel? Geen vooruitstrevend mens wil ook maar iets met de mislukte mensensoort te maken hebben die moslims heet.

Mercator is een aardige intelligente betrouwbare slimme beschaafde muzikale virtuoos. Eigenschappen die je bij niet één moslim zult aantreffen. Hij speelt Bach op de piano alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Probeer het maar eens na te doen. Moslims zal dit niet lukken. Ten eerste weten ze niet wie of wat Bach is. En ten tweede is muziek maken sowieso verboden in de islam. Islam is immers een achterlijke oorlogsideologie die niets met religieuze zaken te maken heeft. Laat staan met cultuur en kunst. Omdat de vieze smerige historische analfabeet, pedofiel psychopaat, sadist en Arabische maniakale religieuze oorlogsmisdadiger Mohammed dat zo wilde.

Zelfs naar muziek luisteren hoor je als moslim, die de profeet wil eren en imiteren, niet te doen. Het verachten van niet-moslims en de keel doorsnijden ligt meer voor de hand. Zowel het verachten van niet-moslims als het keel doorsnijden wordt hartelijk in de Koran aanbevolen door de mensonwaardige profeet Mohammed die nooit in staat was om ook maar iets te profeteren. Liegen en bedriegen en neuken van kleine meisjes waren zijn favoriete bezigheden. De profeet schitterde in zijn leven als terroristische roverhoofdman en oorlogsmisdadiger.

Mercator speelt Bach
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

WE ZIJN ER BIJNA :cool:

Maar nog niet helemaal. Frau Mutti Angela Merkel is bezeg met oprotten. Dat is een goede zaak. Zij is al behoorlijk afgetakeld binnen haar almaar uitdijend dementie kader. Wat mij betreft gaat zij binnenkort vergezeld van de meest verschrikkelijke ziektes. Ik denk daarbij aan islam, het virus waarvan 1,7 miljard moslims de dragers zijn. Gelukkig zijn er regeringsleiders in landen zoals Hongarije, Tsjechië, Polen, Australië, Amerika, die langzamerhand genoeg beginnen te krijgen van het steeds erger wordende etterprobleem dat islam heet en bestaat uit het weerzinwekkende propagandistische schouwspel ‘kopvodden’ dat eer brengt aan de historische pedofiel, psychopaat, smerige Arabische woestijnprofeet en hoofd afhakkkende terroristische oorlogscrimineel, genoemd Mohammed, die als voorvader geldt van het weerzinwekkende Saoedische oliehuis.

Islam is door Marokkaans islamtische kopvoddenpropaganda de etterende dominante misslukking in onze samenleving. Het parasiteren op onze samenleving is de Marokkaanse moslimjeugd met de paplepel van het pedofiele verderf van de geile profeet Mohammed ingegeven.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb vele smaken. Ik ben ook niet eenzijdig. Echter wel een echte standvastig vastgeroeste hetero.

Maar voor hetzelfde geld houd ik van een mooie aardige man. Ik zal echter NOOIT in zijn kont kruipen. Het schijnt dat dit heel gebruikelijk is bij homo's. Zoiets kom je zelfs bij dieren niet tegen. Want die houden zich aan de regels. Moslims haten homo's. En toch weet de hele wereld wie met geitenneuker wordt bedoeld. :sheik: Ik hou dus van vele soorten muziek. Omdat ik niet eenzijdig ben. Zouden er goden bestaan, ik zou ongetwijfeld vele goden willen dienen. Helaas, zelfs het dienen van één god is niet mogelijk. Er bestaat altijd muziek dat de oren streelt. Zelfs die ene God streelt niets. Voor wie in God gelooft kan ik stellen dat God steelt. Het leven van de gelovige. God is dus een angstgod van jewelste. Hij opereert als een dief in de nacht. Tenminste, voor wie geloof in de fantasiegod stelt.

Wat heeft deze openbaring met de volgende door mij aangeboden muziek te maken? ALLES! Muziek beïnvloedt de geest. En wie met fantasie is uitgerust kan hierbij zijn fantasie de vrije loop laten nemen. Sterker nog, er is muziek om liefdesverdriet te compenseren en marsmuziek om de zintuigen voor het voeren van oorlog aan te wakkerenn. Voor elk wat wils dus. Dat het achterlijke zooitje primitieve aanhangers van de perverse pedofiele psychopaat profeet Mohammed nooit verder is gekomen dan het verlangen naar de dood met de hoop op een beter leven, heeft alles te maken met het gemis aan waardering voor muziek. Muziek waar überhaupt niet naar geluisterd mag worden, laat staan dat ook maar een noot op papier gezet mag worden. Moslims behoren tot de mislukte mensensoort islam.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Beethoven - wat gebeurt hier? Sinds mijn vakantie in Cuba ben ik overgegaan tot liefhebberij van Beethoven . . . En ik was nog wel zo enthousiast over de anarchist Beethoven. Misschien kan Mercator – op zijn muziek heb ik nog nooit kritiek geuit - opheldering verschaffen over dit muziekstuk dat echt niet bij mij in de smaak is gevallen. Ik viel er namelijk bij in slaap. En dat is voor mij een teken dat verveling zijn intrede heeft gedaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Misschien kan Mercator – op zijn muziek heb ik nog nooit kritiek geuit - opheldering verschaffen over dit muziekstuk dat echt niet bij mij in de smaak is gevallen
Dat is de Mondschein sonate van Van Beethoven. Het is een van de handvol "tophits" van de klassieke muziek . Te horen in supermarkten, luchthavens, restaurants...Kleine Nachtmuziek, Canon van Pachelbel, de Bolero van Ravel...er zullen er zo een stuk of 12 zijn. Het is onmogelijk voor mij om daar iets zinnigs over te zeggen want dat hebben we al zo vaak gehoord-in uitvoeringen van archi slecht tot prima-dat er een soort culturele indigestie door ontstaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pink Martini



Wat een prachtige stem heeft deze niet-moslim vrouw. Let ook eens op de pianist beste mensen! Heerlijk toch zo'n virtuoze niet-moslim? Ik bedoel, de man houdt van zijn geloof in muziek. Moslims stralen, wat hun geloof betreft, uitsluitend angst uit met betrekking tot hun onnozele heidense woestijnreligie die alles te maken heeft met het haten van andersdenkenden. En dat soort primitief heidense klootzakken wordt geduld binnen onze beschaving! [ ! ] Vreemde logica die ervan uitgaat dat parasieten op onze kenniseconomie en beschaving er nu eenmaal bij horen.

God van alle dwazen! Laat het niet zover komen dat de waardeloosheid die moslims kenmerkt wordt verheven tot een alledaagse bezigheid die onze 'moderne' linkse politici zo behaagt.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do nov 22, 2018 8:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pink Martini - Amado mio (mijn geliefde) - Geweldig!

Hier zien we de pianist nog beter in beeld met zijn ritmisch enthousiasme.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pink Martini is een ‘klein orkest’ uit Portland, Oregon, opgericht in 1994 door de pianist Thomas M. Lauderdale. Pink Martini interpreteert verschillende muzikale genres zoals Zuid-Amerikaanse muziek, lounge muziek, klassieke muziek en jazz.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

25 jaar terug in de tijd (een voorbeeld van geen vrije wil) :

Unleashed - The One Insane



The One Insane (daar wordt je al gauw voor uitgemaakt als "islamofoob")

I am the psychopath
I live in my own world
I'll be the one you fear
...the one insane

People say I'm mad
And the one insane
I mustn't speak my word
And never to complain
They say I have the change
Cannot be this way
Must stay out of range
Now what can I say?

I am the psychopath
I live in my own world
I'll be the one you fear
...the one insane

So a doktor said
It was the best for me
To give me coloured pills
and neurosurgery
So I hit him with a hetchet
And ran from my cell
Need no special cure
To try keep my well

I am the psychopath
I live in my own world
I'll be the one you fear
...the one insane

Yes I migth be mad
And I am insane
But I'll speak my word
And I'll never change
I don't need to hear
All the things they say
Now what do I care
I'd never walk their ways

I am the psychopath
I live in my own world
I'll be the one you fear
...the one insane
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Candy Dulfer - Lily was here



Kunnen wij ons een islamitische propaganda kopvodslet voorstellen uit Marokkaanse kring die het opneemt voor de historische vieze smerige perverse pedofiele psychopaat profeet Mohammed en tegelijkertijd de inspiratie via Allah, de knecht van de profeet, ingefluisterd krijgt om een internationale muzikale prestatie a la onze eigen Hollandse Candy Dulfer ten tonele te brengen? NOOIT! Muziek spelen en zelfs fluiten is verboden in de islam. Naar muziek luisteren is daar natuurlijk evenredig aan. Maar ja . . . het grootste hypocriete zooitje der aarde staat garant voor de mislukte achterlijke mensensoort ‘moslims’.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie