Goed voor radicalisering!!!!

Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Maroc_21 »

Dit forum is erg goed voor hen die zich willen radicaliseren! Sinds ik hier het een en het ander heb gelezen...is mijn houding ten opzichte van Nederlanders drastisch veranderd. Negatief wel te verstaan!

Moslim jongeren die willen radicaliseren hoeven niet naar Verrewegestan te reizen. Ze kunnen gewoon op dit forum en dan zullen ze zien hoe vijandig en haatzaaiers tegelijkertijd zielige gasten jullie ook zijn.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:Dit forum is erg goed voor hen die zich willen radicaliseren! Sinds ik hier het een en het ander heb gelezen...is mijn houding ten opzichte van Nederlanders drastisch veranderd. Negatief wel te verstaan!

Moslim jongeren die willen radicaliseren hoeven niet naar Verrewegestan te reizen. Ze kunnen gewoon op dit forum en dan zullen ze zien hoe vijandig en haatzaaiers tegelijkertijd zielige gasten jullie ook zijn.
@Maroc_21
Jouw opmerking bevreemdt mij ietwat. Het zou kunnen zijn dat al dit negatieve nieuws over de Islam jou niet bevalt, maar de waarheid kan soms hard zijn.

Als je door dit nieuws radicaliseert is dat gewoon dat je in je schulp kruipt, omdat je hoort hoe schandalig sommige moslims zich gedragen. Ik zou zeggen, help mee de radicalen te bestrijden en de naam van de Islam te bevrijden van al deze fundamentalisten ipv de boodschappers op dit forum verwijten te maken.

Ik heb geen enkele moeite met fatsoenlijke mensen (lees: gematigde moslims, alhoewel voor mij religie geen enkele rol speelt, want ik zie mensen liever als mens dan als lid van een of andere geloofsgemeenschap).

Pas na al die problemen die de Islam in Nederland bezorgt ben ik mij zorgen gaan maken. Daarvoor was Islam helemaal geen issue voor mij. Dus doe nou niet net of 'wij' (ik haat deze term, maar jij introduceerde de wij-zij kloof) de aanstichters van dit probleem zijn.

Trouwens heb ik geen enkel probleem met immigranten waarvandaan dan ook (ik ben niet anti vreemde culturen).
Als morgen hier 4 miljoen boeddhisten neerstrijken in Nederland, zal ik ze met open armen verwelken! Met deze mensen heb ik geen enkel probleem, ze zijn zelfs een verrijking voor onze cultuur.
Dus als je het nog niet door hebt, ik heb alleen een probleem met de fundamentalistische Islam (de moslims die doen aan letterlijke interpretatie van de koran) die voor problemen in dit land zorgt.
Ga nou alsjeblieft niet in de befaamde slachtofferrol kruipen, want er is wel degelijk een probleem met de Islam. Daar kom je alleen overheen als je een gezonde portie zelfkritiek hebt.

Pas als de Islam zich aanpast aan de in het Westen geldende normen en waarden (want dit is Nederland), ipv het Westen te willen vernietigen, denk ik dat het goed komt.

Dan kan je lekker elke dag 5 keer bidden, geld aan de armen geven, naar Mekka op bedevaart, en gaan vasten. Heb ik geen enkele moeite mee (alhoewel ik zelf als enige religieuze bezigheid heb het carnaval vieren).
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Patrick »

Maroc_21 schreef:Dit forum is erg goed voor hen die zich willen radicaliseren! Sinds ik hier het een en het ander heb gelezen...is mijn houding ten opzichte van Nederlanders drastisch veranderd. Negatief wel te verstaan!

Moslim jongeren die willen radicaliseren hoeven niet naar Verrewegestan te reizen. Ze kunnen gewoon op dit forum en dan zullen ze zien hoe vijandig en haatzaaiers tegelijkertijd zielige gasten jullie ook zijn.
Heeft u zich ooit eens afgevraagd waarom uitgerekend Moslims radicaliseren en soms zelfs de daad bij het woord voegen bij het horen van kritiek op de Islam?

Als Christenen of Joden evenzeer zouden stijgeren bij het horen van enige kritiek (en ze krijgen ook hun deel), dan was Nederland nu al in staat van oorlog.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

In voorgaande fora had je het al over "ongelovige honden"......

Je bent wat mij betreft al een zielig fundamentalist, je zou je moeten schamen dat jij anderen de schuld begint te geven voor jouw zieke ideeën.....immers in een discussie hoeft niet iedereen het met je eens te zijn, maar dat is kennelijk iets waar je veel moeite me heb.....
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Kafir »

Maroc_21 schreef:Dit forum is erg goed voor hen die zich willen radicaliseren! Sinds ik hier het een en het ander heb gelezen...is mijn houding ten opzichte van Nederlanders drastisch veranderd. Negatief wel te verstaan!.
Jouw houding ten opzichte van 16 miljoen Nederlanders is drastisch veranderd vanwege de postings van 195 gebruikers op dit forum?
Moslim jongeren die willen radicaliseren hoeven niet naar Verrewegestan te reizen. Ze kunnen gewoon op dit forum en dan zullen ze zien hoe vijandig en haatzaaiers tegelijkertijd zielige gasten jullie ook zijn
Is iedereen vijandig en haatzaaiend op dit forum? Dat kun je toch niet menen? Ik heb nog nooit haat gezaaid richting moslims. Jouw kritiek kan niet op mij van toepassing zijn, noch op het merendeel van de andere forumgebruikers.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je gewoon niet tegen kritiek kan? Wees eens eerlijk tegen jezelf.

ciao...
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Maroc 21. Het zou handig zijn wanneer je wat voorbeelden zou noemen waarin men haatzaaiend is. Er zal ongetwijfeld genoeg te vinden zijn zoals op bijna ieder forum, maar zo generaliserend als jij het zegt, kan het niet zijn.

Vriendelijke groet...
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Jouw opmerking bevreemdt mij ietwat. Het zou kunnen zijn dat al dit negatieve nieuws over de Islam jou niet bevalt, maar de waarheid kan soms hard zijn.
De waarheid is dat je je ogen dicht houdt voor de waarheid en velen met jou! Niets van de vijandige posts heeft me overtuigd. Ik ben eerder er van overtuigd dat de Islam de waarheid is. De kritiek over de Islam was altijd geweest en zal altijd blijven!

....vroeger...heel lang geleden had men vanuit het "achterlijk" zuiden (Europa)..nu bekend als het westen..kritiek over de Islam...Wist je waar de kritiek hoofdzakelijk over ging? Nee! dacht ik al.

De kritiek was gericht tegen de vrijheid die de Islam de vrouw geeft! Men kon niet begrijpen hoe een vrouw aandeel in de erfenis kan krijgen, hoe een slaaf rechten kan hebben en helemaal niet waarom je een slaaf moet bevrijden...Ze konden niet begrijpen hoe je alle mensen gelijk stelt..in het achterlijk Europa hadden ze standen, een levensysteem verre van gelijkheid..

...Later...veel later...De Islam is dezelfde gebleven..nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, hetzelfde Boek enz...
Alleen de kritiek tegen de Islam is veranderd...dit keer kan men niet begrijpen hoe een vrouw een hoofddoek kan dragen..hoe een Moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken..hoe een man trouw blijft aan zijn vrouw en niet vreem mag gaan..Nu begrijpen ze niet hoe je uit liefdadigheid je eigen geld weg geeft..Ze begrijpen niet waarom je 5 keer per dag moet bidden..Waarom je een maand lang niet mag eten en drinken (overdag)...En helemaal niet hoe een stoere Moslim zijn tranen laat vloeien uit liefde voor God. Ongelovigen huilen alleen als ze geen loterij hebben gewonenn of ze huilen helemaal niet!

De Islam blijft onveranderd..Ook de komende eeuw, millennium en veel later zal de Islam nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, dezelfde Boek kennen...Alleen de kritiek zal anders worden?

Misschien zal de kritiek in de toekomst uit "zwart" Afrika komen gericht tegen het Islamitisch Europa! :P
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Hele leuke verhalen heb je, vooral dat Islamieten heel lief voor hun vrouwen zijn, pas geleden wat aardige documantatire gezien over Palestina, Iran, Saudie over hoe fantastisch die vrouwen het vonden...... :(
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef: De kritiek was gericht tegen de vrijheid die de Islam de vrouw geeft! Men kon niet begrijpen hoe een vrouw aandeel in de erfenis kan krijgen, hoe een slaaf rechten kan hebben en helemaal niet waarom je een slaaf moet bevrijden...Ze konden niet begrijpen hoe je alle mensen gelijk stelt..in het achterlijk Europa hadden ze standen, een levensysteem verre van gelijkheid..
:P
Vertel mij dan maar eens waarom vrouwen volgens de Islam een hoofddoek moeten dragen... dat geeft toch echt aan dat de vrouw in de Islam een achtergestelde positie heeft.
Als je echt gelijkheid man-vrouw hebt in de Islam moet jij ook een hoofddoekje om, Maroc_21! Of beiden niet, zoals gankelijk is in de Nederlandse samenleving.
Jij hebt het over hoe achterlijk Europa vroeger was. Dat is zeer goed mogelijk, maar als we de situatie heden ten dage bekijken is Europa vooruitgegaan, wij zijn verder ontwikkelt. De Islam is echter stil blijven staan, is daarom op dit moment achterlijk. Waarom blijf je zo in het verleden hangen? Fijn dat de Islam vroeger zo vooruitstrevend was, maar sindsdien is de Islam onverandert gebleven. Dat komt door die letterlijke interpretatie, dat is het probleem. Je moet het in de tijdsgeest zien, en we leven nu in het jaar 2004 in een moderne westerse samenleving en niet in een woestijn rond het jaar 800. Grow up!
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hai Maroc_21,

Ik snap ook niet waarom islamitische jongeren radicaliseren, zeker niet naar aanleiding van websites als deze. Zoveel mensen, eigenlijk iedereen, heeft te maken met kritiek, maar eigenlijk de enige groep die daar massaal zo woedend over wordt zijn moslims.

Als ik alleen al naar mezelf kijk. Er bestaan zoveel idiote vooroordelen over vrouwen. Ga ik daarom radicaliseren? Welnee, ik haal mijn schouders op, ik ga mijn eigen gang, en soms ga ik er gewoon over in discussie.
Ook ben ik links. Nou, ik denk wel eens dat er tegen links nog een grotere hetze wordt gevoerd dan tegen moslims. Maar springen we daarom als groep op en dreigen we de keel af te snijden van niet-linkse mensen? Daar is toch geen denken aan?

Moslims zelf hebben ook erg veel kritiek op alles in onze maatschappij. Maar dat is voor ons toch geen reden om geheime trainingskampen te beginnen, en op te roepen tot een jihad tegen moslims?

Kijk eens naar de kritiek die Ayaan Hirsi Ali te verduren heeft, en de bedreigingen die zij krijgt. In plaats van op te roepen tot dood en verderf gaat zij gewoon door met het geven van argumenten, op een vriendelijke toon.

Waarom zouden moslims radicaliseren als er kritiek op de islam is, maar moeten anderen op een diplomatieke manier met kritiek omgaan?

Waarom kunnen moslims zo slecht tegen kritiek op hun godsdienst dat ze hun woede niet kunnen verbergen, en willen ze zelfs overgaan tot geweld? Volgens mij is het antwoord: de godsdienst. De islam programmeert de moslim zo dat ze er niet tegen kunnen iets verkeerds te horen over de islam.

In de koran staat heel vaak: Allah haat de ongelovigen. Wat voor invloed moet dat niet hebben op moslims? Ik vind het een heel slecht voorbeeld voor zijn volgelingen. Als god moet je toch moreel hoger staan dan de mensen?

Stel je voor dat er in onze wet stond: de Nederlanders haten de moslims. Hoe zou jij dat vinden? Ik denk dat de moslims om het hardst zouden roepen: racisme, discriminatie.

Wat vind jij ervan dat Allah de ongelovigen 'haat'? Waarom zou hij zo'n emotie hebben? En denk jij dat het goed is om te haten?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Ariel »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Jouw opmerking bevreemdt mij ietwat. Het zou kunnen zijn dat al dit negatieve nieuws over de Islam jou niet bevalt, maar de waarheid kan soms hard zijn.
De waarheid is dat je je ogen dicht houdt voor de waarheid en velen met jou! Niets van de vijandige posts heeft me overtuigd. Ik ben eerder er van overtuigd dat de Islam de waarheid is. De kritiek over de Islam was altijd geweest en zal altijd blijven!

....vroeger...heel lang geleden had men vanuit het "achterlijk" zuiden (Europa)..nu bekend als het westen..kritiek over de Islam...Wist je waar de kritiek hoofdzakelijk over ging? Nee! dacht ik al.

De kritiek was gericht tegen de vrijheid die de Islam de vrouw geeft! Men kon niet begrijpen hoe een vrouw aandeel in de erfenis kan krijgen, hoe een slaaf rechten kan hebben en helemaal niet waarom je een slaaf moet bevrijden...Ze konden niet begrijpen hoe je alle mensen gelijk stelt..in het achterlijk Europa hadden ze standen, een levensysteem verre van gelijkheid..

...Later...veel later...De Islam is dezelfde gebleven..nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, hetzelfde Boek enz...
Alleen de kritiek tegen de Islam is veranderd...dit keer kan men niet begrijpen hoe een vrouw een hoofddoek kan dragen..hoe een Moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken..hoe een man trouw blijft aan zijn vrouw en niet vreem mag gaan..Nu begrijpen ze niet hoe je uit liefdadigheid je eigen geld weg geeft..Ze begrijpen niet waarom je 5 keer per dag moet bidden..Waarom je een maand lang niet mag eten en drinken (overdag)...En helemaal niet hoe een stoere Moslim zijn tranen laat vloeien uit liefde voor God. Ongelovigen huilen alleen als ze geen loterij hebben gewonenn of ze huilen helemaal niet!

De Islam blijft onveranderd..Ook de komende eeuw, millennium en veel later zal de Islam nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, dezelfde Boek kennen...Alleen de kritiek zal anders worden?

Misschien zal de kritiek in de toekomst uit "zwart" Afrika komen gericht tegen het Islamitisch Europa! :P
Ik word een beetje misselijk van jouw post Maroc_21.
Ik heb moeite om netjes te blijven.

De waarheid mijn beste jongen is, dat jouw waarheid stinkt, en heel veel Nederlanders al ziek zijn, of bezig zijn ziek worden van de vieze Islam lucht.
Laat ik het je in duidelijk Nederlands zeggen boy, wij willen geen moslim staat. Nu niet, niet over 20 jaar, en nooit niet.
Zolang Moslims denken dat de islam de waarheid is, en dat er pas vrede op aarde zal komen als de gehele wereld denkt dat islam de waarheid is, zullen wij moeilijk tot elkaar komen.
De Islam is het meest gevaarlijke, het meest enge geloof dat er bestaat, en gelukkig gaan er steeds meer Hollandse ogen open. Wij worden wakker Marocje…. Gelukkig maar….
Gelukkig begrijpen steeds meer Nederlanders dat als we nu niet ingrijpen we inderdaad straks ons land kwijt zijn aan moslims. Aan islamitische mensen die we gastvrij hebben binnen gehaald, die we geknuffeld en geaaid hebben, maar die nu de hand bijten die ze gevoed heeft.
Maar schat, laat ik je dit vertellen, Nederlanders mogen erg tolerant zijn, maar eens is de grens van onze tolerantie bereikt. Wij houden namelijk van ons tolerante kikkerland, vergeet dat nooit, onderschat ons niet. En wij houden van onze vrijheid en wij zullen ons Vaderland en onze vrijheid met hand en tand verdedigen. Vrees niet of beter, vrees wel, want dit gebeurd.
Wij radicaliseren. Zeker weten. Wij leren haten marocje. We moeten wel als we willen overleven.
De tijd dat wij jullie knuffelde en aaide en medelijden hadden en jullie zielig en interessant vonden is voorbij.
De ware aard van Moslims is namelijk zichtbaar geworden. We zien de wolven met ontblote tanden kwijlend tussen de schapen lopen, en nu is het onze heilige plicht de schapen te beschermen. Denk niet dat we softies zijn. We kunnen net zo hard zijn als de gewetenloze moslims. Net zo hard als de middeleeuwse bloedvergietende moslims.
We zullen wel moeten als we willen overleven. De tijd is nu…. Je ziet het al gebeuren.
Zelf de regering gaat voor harde maatregels. En mijn zegen hebben ze. Ze mogen nog strenger optreden. Als je niks verkeerds doet, als je je houd aan onze regels heb je niks te vrezen.
En hoe radicaler moslims worden, hoe harder wij terug zullen bijten.
Hoe vaker moslims aanslagen zullen plegen, hoe sneller wij moslims zullen transporteren naar het rif gebergte waar ze oorspronkelijk vandaan komen.
Het wordt straks zo erg dat je straks alleen nog in Nederland mag blijven als je openlijk de islam afzweert en je openlijk verkondigd dat je vanaf nu geen Marokkaan, Turk, (what ever) bent maar Nederlander.. Dan pas kan je blijven.
Je mag blijven als je zweert dat je onze normen en waarden zal aanvaarden en zal beschermen.
Maar…. Als je vind dat de moslimvrouw niet over straat kan lopen zolang er sexshops en honden zijn en er meisjes in korte rokken lopen, en dat die aanblik een inbreuk is op je Ramadan, dan zal je met zachte of met harde hand terug gevoerd worden naar een islamitisch paradijs zoals Verrewegestan of SA, en daar mag je dan je geloof in alle rust beleven.
Dit is een waarschuwing jongen. Zeg het voort. Vertel het je radicale vriendjes. Je hebt nog tijd om je te bezinnen. Het is nog niet te laat.
Wat wil je… Hier blijven en een goede Nederlander worden ? Je houden aan onze waarden en normen?? Ik vind het best. Zo niet!!!!! Dan zeg ik bye bye marocje…..
Oke…
Ik hoor het wel. Als je een keus gemaakt hebt dan kunnen we rustig praten over de Islam en wat er allemaal mis mee is.
Ten slotte kan jij er ook niks aan doen dat je geboren bent in een moslim gezin.
...Later...veel later...De Islam is dezelfde gebleven..nog steeds dezelfde God, dezelfde profeet, hetzelfde Boek enz...

Ja, dat is inderdaad het probleem. De islam is het zelfde gebleven. De maangod wordt nog steeds 5 keer per dag aanbeden, en de misdadige profeet nog steeds vereerd. Het boek staat nog steeds vol met haat tegen joden en ongelovigen, en de Moslims zijn nog steeds even blind en onderontwikkeld als 1600 jaar geleden.
Jammer….
Alleen de kritiek tegen de Islam is veranderd...dit keer kan men niet begrijpen hoe een vrouw een hoofddoek kan dragen..hoe een Moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken..hoe een man trouw blijft aan zijn vrouw en niet vreem mag gaan..
De stupidity…. Hoe een moslim man kan toestemmen dat zijn vrouw niet hoeft te werken……..Jonge jonge….Als een Hollandse vrouw niet wil werken, dan doet ze dat niet. Daar heeft ze geen toestemming van haar man voor nodig. En wie heeft je verteld dat alle Nederlandse mannen vreemd gaan. Open je ogen zoon…. Nederlandse mannen zijn geen Arabieren die opgewonden raken van een plukje haar of een blote enkel. Nederlandse mannen kunnen zich beheersen. Daar kunnen jullie veel van leren.
Nu begrijpen ze niet hoe je uit liefdadigheid je eigen geld weg geeft..
Waar was jij toen er pas geleden een actie op TV was.. Giro 555. Sliep je, of heb je 5 euro gestort op een islamitische liefdadigheids giro nummer.
Al de godeloze Nederlanders hebben 160 miljoen gestort op 555 broeder.. Ga je schamen.......
Jullie weten niet wat liefdadigheid is jongeman.. Je moet nog veel leren.
Ze begrijpen niet waarom je 5 keer per dag moet bidden..Waarom je een maand lang niet mag eten en drinken (overdag)...En helemaal niet hoe een stoere Moslim zijn tranen laat vloeien uit liefde voor God. Ongelovigen huilen alleen als ze geen loterij hebben gewonenn of ze huilen helemaal
De tranen schieten me nu in de ogen.. Maar dan van verdriet over zoveel stommiteit.


Ik hoop dat jij eens een volwaardig burger van ons land zal worden marocje... Maar ik vrees... met grote vreze...
Maar de wonderen zijn de wereld niet uit, en we moeten hoop blijven houden..

Prettig weekend Maroc...

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Aaaahhhh, wat een zielig moslimpje..... :cry:

We moeten niet meer zo stout zijn hoor...geen nare dingen meer zeggen over de islam want dan wordt de jeugd boos en gaan kopjes afhakken....
We kunnen beter weer het christendom "naar" behandelen....dat kan wel.....die gaan geen kopjes afhakken.
Oh nee.... dat is al gebeurd....het christendom hebben we al gehad. :cry:

Wat nu...?
Hoe kan dat toch dat enkel moslims bij kritiek zo achterlijk gewelddadig worden...?

Maar goed, dit moslimpje heeft ZIJN waarheid....prima....zolang hij die voor zichzelf houdt is er niets aan de hand.
Amorele atheistische nitwit
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Kafir schreef:Maroc 21. Het zou handig zijn wanneer je wat voorbeelden zou noemen waarin men haatzaaiend is.
Dat Mohammed geen profeet is misschien :?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Bengazi schreef:
Kafir schreef:Maroc 21. Het zou handig zijn wanneer je wat voorbeelden zou noemen waarin men haatzaaiend is.
Dat Mohammed geen profeet is misschien :?
Als iemand dit haatzaaien noemt dan is diegene wel erg snel op zijn tenen getrapt. Dan zie ik het somber in met het zelfkritische en incasseringsvermogen onder de moslims.

Helaas voor diegenen valt de opmerking dat Mohammed geen profeet is onder de vrijheid van meningsuiting, dus tegen hen zeg ik: wen er maar aan dat mensen dit soort opmerkingen maken. Anders kun je beter naar Iran emigreren, daar word je geloof ik -op zeer barbaarse wijze- gestenigd als je zegt dat Mohammed geen profeet is. Als Allah echt zo'n godheid is kan ie wel tegen een stootje of een kritische opmerking.

Maar goed, of Mo nou wel of geen profeet is (ik vind natuurlijk van niet, want hoe kan een pedofiel de boodschapper van God zijn, als God/Allah überhaubt al bestaat; het is immers niet bewezen), moslims moeten zich diep schamen dat ze zich als baby's gedragen bij de geringste opmerking (hoog tijd dat de islam volwassen wordt)! Je moest eens weten door wat voor slijk de christenen en de joden zijn gehaald...
Laatst gewijzigd door Sjeng op zo feb 13, 2005 10:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Ach ja, zo vind ik alle godsdiensten de grootste flauwekul die erop gericht is mensen te knechten met leugens en bedrog.....

Zo is er bij mij geen sprake van profeten etc. etc maar van kwakzalvers die met hun leer mensen illusies voorhielden die uiteindelijk alleen maar tot een diep gewortelde disprespect voor andersdenkenden heeft geleid.

Zo nu heb ik dus iedere gelovige geradicaliseerd met mijn mening ?
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Sjeng schreef: moslims moeten zich diep schamen dat ze zich als baby's gedragen bij de geringste opmerking (hoog tijd dat de islam volwassen wordt)! Je moest eens weten door wat voor slijk de christenen en de joden zijn gehaald...
De moslims die dit doen hebben inderdaad veel reden om zich te schamen. Maar niet alle moslims zijn zo. Ik ken genoeg moslims die best een open en respectvolle discussie willen aangaan.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Kafir schreef: Maar niet alle moslims zijn zo. Ik ken genoeg moslims die best een open en respectvolle discussie willen aangaan.
@Kafir

Daar moet ik je gelijk in geven. Btw, ik ken ze zelf gelukkig ook.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Maroc_21 »

Ariel schreef:Nederlandse mannen zijn geen Arabieren die opgewonden raken van een plukje haar of een blote enkel.
Daarom doen ze het liever met hun hond dan met hun vrouw...Heb je dat artikeltje gelezen in de krant? Dat een man meer van zijn hond houdt dan van zijn vrouw!!! :P

De rest van je opmerkingen getuigen van weinig respect! Weet je wat jij tekort komt? Een man die opgewonden raakt van een plukje haar van je of van je blote enkel..Die man zul je never krijgen.....Je leven heeft daarom tekortkomingen!
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Als je echt gelijkheid man-vrouw hebt in de Islam moet jij ook een hoofddoekje om, Maroc_21! Of beiden niet, zoals gankelijk is in de Nederlandse samenleving.
Jullie haat tegen Moslims heeft jullie helemaal verward..Jullie weten niet meer wat fatsoen is. Als een vrouw met een kort rokje loopt (wat gebruikelijk is in Holland) moet de man dat zeker ook doen he?
Een moslim vrouw is een kuise vrouw! Ze heeft alle recht om kuis te leven...Waarom maakt niemand druk over de hoofddoekjes van nonnen? moeten pristers ook hoofdoek dragen?
Als een man een baard laat groeien dan moet de vrouw dat ook doen he? achterlijk ding zijn jullie geworden!

Ik heb eerder aangegeven dat een vrouw en een man niet gelijk zijn! Iedereen die dat beweert is of gek of houdt anderen voor de gek! De vrouw en de man zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig wel te verstaan!
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef: Ik heb eerder aangegeven dat een vrouw en een man niet gelijk zijn! Iedereen die dat beweert is of gek of houdt anderen voor de gek! De vrouw en de man zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig wel te verstaan!
Klopt Maroc, en in de wetsterse samenleving hebben we nog wat toegeveoegd...gelijke rechten en gelijke kansen !!

Dit betekend dus dat discriminatie van de vrouw etc. etc. verboden is....vrouwen in moslim landen hebben vrijwel geen rechten, en als jij beweert dat dat wel zo is hoop ik dat je herboren wordt als vrouw in Pakistan of zo....

Mooie woorden verhullen de vieze waarheid niet Maroc......
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Als je echt gelijkheid man-vrouw hebt in de Islam moet jij ook een hoofddoekje om, Maroc_21! Of beiden niet, zoals gankelijk is in de Nederlandse samenleving.
Jullie haat tegen Moslims heeft jullie helemaal verward..Jullie weten niet meer wat fatsoen is. Als een vrouw met een kort rokje loopt (wat gebruikelijk is in Holland) moet de man dat zeker ook doen he?
Een moslim vrouw is een kuise vrouw! Ze heeft alle recht om kuis te leven...Waarom maakt niemand druk over de hoofddoekjes van nonnen? moeten pristers ook hoofdoek dragen?
Als een man een baard laat groeien dan moet de vrouw dat ook doen he? achterlijk ding zijn jullie geworden!

Ik heb eerder aangegeven dat een vrouw en een man niet gelijk zijn! Iedereen die dat beweert is of gek of houdt anderen voor de gek! De vrouw en de man zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig wel te verstaan!
Jezus, Maroc_21! Ik vind je echt een zielig figuur. Jij bent echt zo'n figuur die een schaarsgeklede vrouw meteen voor hoer uitmaakt. Volgens mij ben je seksueel gefrustreerd... Wat jij er allemaal niet bij haalt... En een hoofddoek heeft niks met kuisheid te maken, dat heeft te maken met je zelf tot minderwaardig mens te verklaren, en dat vind ik heel vervelend om mee geconfronteerd te worden op straat.
Wat betreft die nonnen met hoofddoekjes: even fout. Maar gelukkig zijn nonnen en priesters een uitstervende soort (die zijn grootgebracht in een periode waarin Nederland ook nog achterlijken kende).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Ariel »

Maroc_21 schreef:
Ariel schreef:Nederlandse mannen zijn geen Arabieren die opgewonden raken van een plukje haar of een blote enkel.
Daarom doen ze het liever met hun hond dan met hun vrouw...Heb je dat artikeltje gelezen in de krant? Dat een man meer van zijn hond houdt dan van zijn vrouw!!! :P

De rest van je opmerkingen getuigen van weinig respect! Weet je wat jij tekort komt? Een man die opgewonden raakt van een plukje haar van je of van je blote enkel..Die man zul je never krijgen.....Je leven heeft daarom tekortkomingen!
Nee, dat artikel over die hond heb ik niet gelezen beste Maroc. Misschien kan je een link geven?
En voor wie moet ik respect hebben Maroc? Voor jou? Een 15 jarige Marokkaanse puber? Respect moet men verdienen beste jongen. Maak eerst je school maar af .
BTW…. Ik heb erg om je antwoord moeten lachen . Ik weet namelijk waar ik over praat als ik het over echte Nederlandse mannen heb. Ik ben al 38 jaar met de zelfde geweldige man getrouwd. Hij draagt me nog steeds op handen, en ik hoef geen 2 stappen achter hem te lopen, zoals ik triest genoeg nog steeds Islamitische dames zie doen.
Ik heb ook 2 geweldige zonen ( beide heel gelukkig getrouwd) Dus je kunt wel zeggen dat je met een expert te maken hebt.
Maar genoeg gesproken over persoonlijke zaken.
We zijn hier op dit forum om over de Islam te praten.
Dus als je vragen hebt over de islam of over de Nederlandse samenleving dan zijn we je heel graag ter willen, want we willen dat ook jij een volwaardig lid van onze geweldige samenleving word.

Happy Valentine beste Maroc.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Ariel »

Ik heb eerder aangegeven dat een vrouw en een man niet gelijk zijn! Iedereen die dat beweert is of gek of houdt anderen voor de gek! De vrouw en de man zijn niet gelijk, wel gelijkwaardig wel te verstaan
Het spijt me, maar ik moet hier even op reageren.
De man en de vrouw zijn gelijkwaardig in de Islam zeg je?
Vooruit. Een ding tegelijk.
Laten we het eerst over deze stelling hebben.

In de Islam is de stem van een vrouw maar de helft waard als die van een man.

Gelijkwaardig?

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

unholy schreef:Ach ja, zo vind ik alle godsdiensten de grootste flauwekul die erop gericht is mensen te knechten met leugens en bedrog.....

Zo is er bij mij geen sprake van profeten etc. etc maar van kwakzalvers die met hun leer mensen illusies voorhielden die uiteindelijk alleen maar tot een diep gewortelde disprespect voor andersdenkenden heeft geleid.

Zo nu heb ik dus iedere gelovige geradicaliseerd met mijn mening ?
@ Maroc21,

Kan je hier op reageren ?

Het is toch een ieders recht om niet in die "profeten" / kwakzalvers te geloven ?
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Re: Goed voor radicalisering!!!!

Bericht door Bengazi »

Maroc_21 schreef:.Waarom maakt niemand druk over de hoofddoekjes van nonnen? moeten priesters ook een hoofdoek dragen?
Niet elke non draagt nog dat kapje.

Verder gaan wij er van uit dat een non oud en wijs genoeg is waar ze in vrijheid voor kiest. Die indruk hebben we niet over moslimmeisjes gezien er genoeg mannen zijn die het de vrouw dwingen om een hoofddoek te dragen.

Maak jij je ook kwaad over moslim mannen die hun vrouwen of dochters dwingen een hoofddoek te dragen ?

Verder is het gros hier op dit forum ook niet-christelijk. Niemand hoeft van ons non te worden, laat staan een kapje te dragen.

(ter info. Dat kapje is omdat de net zo als Mohammed geesteszieke (ze hadden immers "visioenen") godsdienststichter van het christendom (Paulus) beweerde dat als vrouwen bidden ze dat met hun hoofd bedekt moeten doen "omdat eerst de man boven hen staat". Lachen :lol: :lol: :lol:
In de Rooms Katholieke kerk moesten vrouwen tot de jaren '70 een hoed of een muts dragen maar dat gebod is wijselijk afgeschaft.
Plaats reactie