De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Weer een kerk weg en een moskee er bij... :unhappy:
Protestantse kerk Barneveld wordt Marokkaans gebedshuis

Dinsdag 4 september 2018

Afbeelding

BARNEVELD – De protestantse Immanuëlkerk in Barneveld (foto) komt zeer waarschijnlijk in handen van de Marokkaanse Vereniging Barneveld. Dat bevestigt woordvoerder Ton van Kattenbroek van de Protestantse Gemeente Barneveld (PGB). De PGB is al enige tijd bezig met de verkoop van de kerk. Tijdens het verkoopproces gooide de Marokkaanse gemeenschap de hoogste ogen met een plan voor een cultureel centrum annex gebedshuis.

Inmiddels is er een voorlopig koopcontract getekend en wordt er over de details onderhandeld. Want de PGB stelt wel eisen aan de verkoop. Zo mogen er geen oproepen tot gebed hoorbaar zijn, mag de kerk aan de buitenkant niet van uiterlijk veranderen en mag er geen minaret bijgebouwd worden.

Ook mag het gebouw niet commercieel geëxploiteerd worden, door het bijvoorbeeld deels te verbouwen tot appartementen. Of dit verbod tijdelijk is of voor altijd, is nog onderdeel van de onderhandelingen. En voordat de koop rond is moet de Marokkaanse gemeenschap uiteraard nog met geld over de brug komen.

Kogel door de kerk
Maar de kerkenraad is akkoord en de streefdatum qua verkoop is 1 september 2020. Wanneer de onderhandelingen klaar zijn en de kogel definitief door de kerk is, is volgens Van Kattenbroek nog niet bekend: 'Dat moet toch wel binnen een half jaar beklonken zijn'.

Opgetrokken wenkbrauwen
Er werden wel wat wenkbrauwen opgetrokken binnen de protestantse gemeente toen bekend werd dat de Immanuelkerk verkocht wordt en waarschijnlijk aan de Marokkaanse Vereniging. Er werden vragen gesteld als: 'Gaat het dan een moskee worden?'

Ook waren mensen van slag door het afstoten van de kerk. Leden van de protestantse gemeente zijn soms emotioneel betrokken bij de kerk vanwege de doop, trouwerijen of begrafenissen die ze daar meegemaakt hadden. Inmiddels staan volgens de woordvoerder de neuzen weer dezelfde kant op.

De Marokkaanse Vereniging Barneveld was dinsdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar. Op de website van de PGB reageert Omar Zerkouni, voorzitter van de Marokkaanse Vereniging Barneveld. ‘Vooral de manier waarop samen gezocht wordt naar de mogelijkheden, dat is heel bijzonder en mooi.’

'Een prachtige kans'
Volgens Zerkouni is de Marokkaanse Vereniging al vele jaren een begrip in Barneveld. ‘Wij zijn actief op vele maatschappelijke en culturele vlakken, zoals in de wijk Oldenbarneveld. De Immanuelkerk is een gebouw waar wij heel graag heen willen, omdat deze past bij onze doelstellingen, namelijk naast een plaats voor gebed ook onze maatschappelijke en culturele projecten verder uitbouwen. Zo zijn wij ook actief voor de vluchtelingen en zetten wij onderwijsprojecten op in samenwerking met o.a. De Meerwaarde en verschillende scholen in het basisonderwijs. Voor ons is dit een prachtige kans.’

'Vernieuwbouwd'
De huidige leden van de Immanuelkerk kunnen straks terecht in de - volgens de PGB - dan 'vernieuwbouwde' Bethelkerk. De kerkleden hebben ook mogen meedenken over hoe die kerk er uit zou mogen zien. De PGB heeft aan haar gemeente gevraagd hoe de leden hun droomkerk zien. Van Kattenbroek: 'Uiteraard was die droom groter dan onze portemonnee'. Niet alle dromen zijn daardoor realiseerbaar en dus is er een compromis ontworpen. Die nieuwe Bethelkerk moet over twee jaar worden heropend.

De gemeente Barneveld is op de hoogte van de verkoop en heeft er geen bezwaren tegen, zolang het gebouw de bestemming 'maatschappelijk doel' behoudt. Ook zijn er bij de gemeente geen bezwaren binnengekomen vanuit de gemeente tegen de verkoop, zegt woordvoerder Bertil Rebel. De omwonenden worden binnenkort geïnformeerd over het verloop van het proces.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... gebedshuis
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Weer een kerk weg en een moskee er bij... :unhappy:
Protestantse kerk Barneveld wordt Marokkaans gebedshuis
Wat een zonde... :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Hamas gaat spelen op de vakantieboerderij Mussenberg. Nu maar open dat de boerderijdieren niet op zijn Mohammedaans als oefenmateriaal worden gebruikt.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Hamas gaat spelen op de vakantieboerderij Mussenberg. Nu maar open dat de boerderijdieren niet op zijn Mohammedaans als oefenmateriaal worden gebruikt.
De PVV wil dat het Palestijns kinderkamp afgelast wordt.
Palestijns kinderkamp leidt tot commotie in Loon op Zand

Een Palestijns jongerenkamp met als thema 'Jeruzalem onze hoofdstad' leidt tot commotie in Loon op Zand. De gemeente heeft morgen overleg over het kamp en de fractie van de PVV in de provincie Noord-Brabant heeft vragen gesteld.

Het kamp, dat in oktober gepland staat, is bedoeld voor kinderen van 8 tot 13 jaar en wordt georganiseerd door de Palestijnse Gemeenschap Nederland (PGNL). Op Facebook is te lezen dat het gaat om een soort scoutingkamp met verschillende activiteiten.

"Donderdag hebben we intern overleg met juridische zaken en de burgemeester. Het plan is om eerst alle feiten goed op een rijtje te zetten en te kijken wat er speelt", zegt een woordvoerder van de gemeente.

Vrijdagmorgen gaat een delegatie in ieder geval ook praten met de eigenaar van de Mussenberg, de accommodatie waar het kamp wordt gehouden.

Normaal kamp
Eric van Leeuwen is die eigenaar. "Ze zijn wel vaker bij ons geweest", zegt hij. "Het is een normaal kamp, zonder bepaalde achtergrond of gedachten. Dat de PVV stelt dat er radicalisering mee is gemoeid, vind ik ver gaan."

Naar aanleiding van de commotie heeft Van Leeuwen wel contact gezocht met iemand van de organisatie van het kamp. "Zij vond het heel vreemd, omdat het gewoon een kinderkamp is, heel onschuldig. Wij wonen zelf op het terrein, houden hier toezicht. Als zulke groepen zouden willen radicaliseren dan zullen ze dat wel op een plek doen die meer privé is."

Vragen gesteld
De PVV-fractie in de Provinciale Staten heeft dus vragen gesteld over het Palestijnse kinderkamp. De partij stelt dat een bestuurder van de Palestijnse Gemeenschap Nederland verbonden is aan de Palestijnse terreurorganisatie Hamas. Op Facebook roept hij volgens de partij zijn volgers op zich in te schrijven voor het kamp.

De PVV vindt daarom dat het kinderkamp door de burgemeester moet worden verboden. "Het is onbestaanbaar dat kinderen in onze provincie deelnemen aan een kamp waar de islamitische haatideologie van Hamas wordt verspreid."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is de beroepsmoslim van Marokkanse huize, Yassin Abouyaala. Wat doet hij? Zoete broodjes bakken op de Prinsjesdagdienst in de Grote Kerk in Den Haag. Ja, die betaat echt en die dienst moet natuurlijk multikul zijn.
Nodig een paar honderd kinderen uit voor een bezinningsdienst en zo’n viering krijgt als vanzelf een ander, luchtiger en onverwachter karakter. Ook al vraagt voorzitter Ineke Bakker van de Stichting Prinsjesdagviering vooraf niet te klappen, na het eerste nummer van het kinderkoor – 'Sing a song for peace' – doen de kinderen dat toch. En ook volwassenen kunnen het niet laten te applaudisseren als imam Yassin Abouyaala aan het eind van zijn preek vertelt dat hij gisteravond zijn vierde kind heeft gekregen. Amira heet ze, Arabisch voor prinses.
Toch wel jammer voor hem dat het een meisje is.
Het motto vandaag: Eén mensenfamilie. “De boodschap is dat we één zijn, ondanks de verschillen”, zegt de imam, die uit de Koran voorleest dat mensen familiebanden moeten onderhouden. “Natuurlijk zijn er verschillen, maar die zijn juist nodig om elkaar te verrijken”, zegt Abouyaala. “We willen laten zien dat we één familie vormen.”

Dat is ook de boodschap die door de teksten van de andere religieuze leiders is geweven. Alleen Morid Aziz van het Humanistisch Verbond benoemt een andere, minder prettige kant van familie: “Familie kan ook afwezig zijn, familie kan verstikkend zijn, dwingend, ontmoedigend.” Daarom legt deze Afghaanse Nederlander die zijn geloof heeft afgelegd, die ‘ene mensenfamilie’ ook uit als ‘elkaar ruimte geven, mogen twijfelen en onzeker zijn, elkaar vrij laten om zelf te denken en samen te leven.’
https://www.trouw.nl/religie-en-filosof ... ~a016ec17/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

De jeugd leest nog maar bedroevend weinig boeken.
En dus komt er een bewustwordingsprogramma om daar wat aan te doen.
In een krantenartikel daarover werd deze multiculturele biculturele afbeelding gebruikt.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door King George »

Niet samen, maar gescheiden.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Tot in de vijftigerjaren konden meisjes altijd naar de huishoudschool.
De retrograde neiging van de Islam laat die tijd vast wel weer terugkomen met 'Recht op aanrecht'.
Neem nu dit van de "Empowerment Nisa"-club:
Missie
Met onze aanbod van groepsactiviteiten en individuele begeleiding zetten wij meiden in hun eigen kracht en zorgen wij ervoor dat meiden participeren in de samenleving en hier ook onderdeel van zijn.
Wij onderscheiden ons van andere omdat wij ‘er van zijn’. Wij zijn twee jonge Arnhemmers en zijn als rolmodellen present voor veel jonge meiden die worstelen met het vinden van de juiste plek.
‘Gebruik je eigen kracht om krachtig te worden!’
http://empoweringnisa.nl/
Die naam "Nisa" klinkt mij Arabieries in de oren. En ja, na wat scrollen op hun webpage deze foto:

Afbeelding

En dan is niet zo gek dat ze dit doen:

Afbeelding

Wat ze niet vermelden, maar wat voor de doelgroep vanzelfsprekend is: er zijn hoe dan ook geen mannen aanwezig.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door King George »

Spandoeken opgehangen bij basisschool Hoorn: "Uw kind naar jihadmoskee?"

HOORN - Bij de gebouwen van de christelijke Mariaschool aan de Eikstraat en Onder de Boompjes in Hoorn zijn vannacht spandoeken opgehangen waarop de school wordt bekritiseerd om een gepland bezoek aan een moskee in de stad.

Afbeelding
Tussen lantaarnpalen voor de school wapperden vanochtend vroeg doeken met teksten als 'Uw kind naar jihad moskee?', 'Ouders kom in actie' en 'Stop schooluitje moskee'.

Afbeelding

Afbeelding

'Boze moeder'
Op de Facebook-pagina 5 voor 12 geweest schrijft de actiegroep Rechts in Verzet dat 'een boze moeder om hulp vroeg, en activisten in verzet zijn gekomen'. "Hoe is het mogelijk dat de Mariaschool een moskee bezoekt?"

Een van de directeuren van Mariaschool bevestigt dat de spandoeken zijn opgehangen, maar wil verder geen toelichting geven. Hans Bouwmeester van de overkoepelende stichting Penta reageert wel.

Afbrokkeling Nederlandse cultuur
"Ik zie dit voor het eerst", zegt Bouwmeester, die nog geen idee heeft wie de spandoeken heeft opgehangen. Hij vermoedt dat de actie voortvloeit uit de vermelding van de Mariaschool in een rapport van de Stichting Civitas Christiana.

Die stichting heeft als doel om "verdere afbrokkeling van Nederlandse cultuur en tradities tegen te gaan". In een van haar rapporten ageert de stichting tegen verplichte excursies voor basisschoolleerlingen naar moskeeën. "Moskeeën die regelmatig predikers uitnodigen van salafistische snit, die ongelovigen honden noemen, en oproepen tot jihad."

Geen oorlogspreek
In Hoorn zou het gaan om een bezoek aan de moskee in de Vredehofstraat, waar volgens De Telegraaf eerder dit jaar 'een door Turkije gedicteerde preek over jihad en martelaarschap' zou zijn uitgesproken. Het moskee-bestuur ontkende dat destijds, en ook de gemeente concludeerde na onderzoek dat er geen sprake was van een oorlogspreek.

Bouwmeester heeft geen aanwijzingen dat er - zoals de actiegroep Rechts in Verzet op Facebook suggereert - een boze ouder achter de actie zit. Wel benadrukt hij dat leerlingen van de christelijke Mariaschool als onderdeel van burgerschapsvorming - een verplicht onderdeel van het curriculum - gebedshuizen van uiteenlopende religies bezoeken.

De directeur keurt de actie af en laat weten dat er bij de politie melding is gemaakt van het protest. "Ik ga liever met mensen in gesprek, dus ik nodig de mensen die hier achter zitten van harte uit om langs te komen."


https://www.nhnieuws.nl/nieuws/230645/S ... ihadmoskee
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Wat is islamisering? Dit is Islamisering.

De Theo Thijssenschool in de Jordaan in Amsterdam gaat het dit jaar anders aanpakken. De basisschool slaat het Paasontbijt over, om in plaats daarvan iets leuks te doen tijdens het Suikerfeest. Ze willen meer aandacht geven aan de ’gebruiken binnen verschillende culturen’.

Afbeelding
Eindelijk gebeurt er eens iets aan de integratie.

De Theo Thijssenschool in de Jordaan in Amsterdam (witter dan een pak yoghurt) kon het niet langer aanzien. Al die slecht geïntegreerde leerlingen die maar aan de zijkant van de maatschappij blijven staan.

Die thuis nog dingen als 'Pasen', 'Kerst' en 'Maria Hemelvaart' vieren, terwijl het land om hen heen zo veranderd is. Gelukkig wordt nu eindelijk het achterlijke gebruik van het Paasontbijt afgeschaft.

Daarvoor in de plaats komt, u raadt het nooit, het Suikerfeest. Waarom heet die school eigenlijk nog Theo Thijssenschool en niet Kader Abdolah Madrassa? In zwembadpas naar de ondergang van het Avondland!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door King George »

Aan sommige delen van het land gaat niets verloren als deze onder water lopen, zo lijkt het wel.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Er bestaat ook nog zo iets als vrij initiatief.
Als de school het niet regelt, dan kan toch een oudercommissie los van de school een Paasontbijt regelen?
Dat zo'n schoolbestuur geen medewerking verleent is 1 ding maar of ze de leerlingen gaan verbieden om dit 'alternatief' bij te wonen lijkt mij nu nog een brug te ver.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Het Vennenbos (Hapert, NB) anno 2018...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Radioberichten uit het kalifaat van Rotterdam

Geplaatst op 28 oktober 2018

Afbeelding

Een stevige verkoudheid dwingt me om tijdens mijn zakenreis een dokter te bezoeken. In Rotterdam waait een rauwe wind uit zee en de herfst was weliswaar zonnig, maar ´s nachts niet zonder temperaturen die een man doen huiveren. Vooral wanneer hij ´s avonds een biertje drinkt met collega´s en te licht gekleed naar zijn hotelkamer waggelt.

Op maandag in alle vroegte zit ik dus bij de dokter. De zuster aan de balie is een Nederlandse met rood haar. Ze is dik, zo niet vet. Toen ze me naar de wachtkamer stuurde, ging ik bij nog ongeveer 20 andere personen zitten, die allemaal hoesten of andere ziektes hebben. Om de zoveel minuten komt er een assistente binnen en roept de patiënten op – vanuit mijn herinnering ongeveer als volgt:

Mombeke, Mohammed, Rivali, Özkan, Bese, Ranwali.

De assistente spreekt de namen goed uit, vooral de Turkse en Arabische. Ze draagt geen hoofddoek, in plaats daarvan schmink en rode lippenstift. Zo te zien een geïntegreerde Turkse of Koerdische, die nauwelijks van de Nederlands is te onderscheiden. Toen ik de dokter een hand gaf en ging zitten, valt me het grote portret van Muhammad Ali Jinnah achter zijn stoel op. De stichter van Pakistan, de islamitische afsplitsing van India, kijkt ernstig op ons neer. We praten in goed Oxford-Engels over mijn klachten, voordat hij me een recept voorschrijft en vriendelijk afscheid van me neemt. Er was zelfs een snoepje bij het afscheid, dat me niet zwaar valt.

“Er is geen reden om te klagen”, zeg ik meerdere keren tegen mezelf en probeer te begrijpen waarom de praktijk me desondanks zo gestoord heeft. Ze waren allemaal toch heel vriendelijk, spraken Nederlands of Engels en kwamen in ieder geval oppervlakkig geïntegreerd over. De Rotterdamse straten zijn naar verhouding schoon, een paar Nederlanders rijden me voorbij op hun fiets en Arabische toeristen, jonge mannen met donkere stoppelbaarden, laten zich met opgeheven wijsvinger voor een brug met een huisje met een rood dak fotograferen. Geen reden om me ongerust te maken – het zouden ook neonazi´s kunnen zijn die de Hitlergroet brengen! Dus waarom moet ik me juist aan deze mensen hier storen? Idioten zijn er overal! Of niet?

De volgende dag zit ik in de vergaderzaal met enkele Belgische, Franse en Nederlandse collega´s. We drinken koffie uit blauwwitte kopjes en praten met elkaar over cijfers en records die van belang zijn voor het zaken doen. Met de geopende ramen kun je de kinderen op straat horen, die bij de openbare school horen. Een betonnen kolos, die naast het kantoor werd gebouwd en natuurlijk niet wordt bezocht door kinderen van diegenen die hier werken. Maar andere ouders sturen hun kinderen daar naartoe.

Tijdens een blik uit het raam in de middagpauze kan ik hen zien, de kleine jongens met zwart haar en de meisjes met gekleurde hoofddoeken. Bij een hek zijn vijf of zes kinderen bij elkaar gekomen, allemaal jonge krijgers, die met opgeheven wijsvinger voor een “selfie” poseren. De schijnbaar oudste vertegenwoordiger van de groep roept daarbij steeds opnieuw: “Takbīr, Takbīr!” en de andere kinderen antwoorden dienovereenkomstig met de strijdkreet “Allahu Akbar!”

Ik raak het gevoel niet kwijt dat deze kinderen waarschijnlijk niet naar Bugs Bunny of de kindertelevisie kijken.

Bron: https://younggerman.com

Door: “Ignatius”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/28 ... rotterdam/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

De engel van het kabinet laat weer van zich horen. En we kunnen weer verzuchten: "Mens ga toch koken ! "
D66 wil corps-tapkraan sluiten vanwege moslims

Minister stopt weer eens de 'eng' in 'Van Engelshoven'

Dubbele blunder voor D66 deze week. Niet alleen deed minister Van Engelshoven een larmoyante inhaker op #SorryJohan, ze toept ook nog een keer over door de tap van studentenverenigingen dicht te willen draaien.
"Het studentencorps moet toleranter worden jegens leden die uit religieuze overwegingen geen alcohol drinken", zei de minister van emancipatie (lol) op een of andere borrel. Alsof geheelonthouders (ook van de niet-religieuze persuasie) überhaupt voor hun lol bij het corps gaan.
Of andersom: als er Marokkanen of Turken of andere mensen met een cultureel-islamitische achtergrond bij studentenverenigingen zitten, zijn dat geen snowflakes die een tapverbod verlangen maar gewoon intelligente Nederlandse burgers die willen studeren en daarbij in veel gevallen zelfs gewoon een biertje willen drinken zonder dat een of andere betuttelminister hen wil beschermen tegen de schuimkraag van het studentenleven.
Echt, wat is dit voor doodgeslagen betutteldrang? Ingrid "ik ben bewust nooit lid geworden" van Engelshoven is een negatieve uitkomst van door D’66 nagestreefde quota en diversiteitsbeleid. Te dom om te poepen, half corrupt (zie GS, wethoudertijd 070) en een pratend kerkboekje voor deugdzame zalvende psalmen die uitblinken in retorische leegte.
Grappig ook dat ze zich beklaagt over dat afwijkende opvattingen snel afvallen, als je net geprobeerd hebt om de afwijkende opvattingen van Johan Derksen compulsief te corrigeren. Op het moment dat ministers zich gaan bemoeien met de inner workings van private verenigen, gaan we een grens over waar de goorste ontgroeningen nog onschuldig bij zijn. Gewoon luisteren naar teamleider Rutte: dit kan de samenleving prima zelf oplossen.
https://www.geenstijl.nl/5145113/stomme-knor/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Heeft Nederland een probleem?

Geplaatst op 9 december 2018

Afbeelding

“De rechts-extremisten worden steeds zelfverzekerder en blijven zich richten op het protesteren tegen de vermeende islamisering van Nederland, de komst van asielzoekers en het vermeende verlies van de Nederlandse identiteit...” [cursivering toegevoegd] schreven Nederlandse autoriteiten in september in een dreigingsanalyse.

De islamisering in Nederland is echter niet alleen een “waarneming” van “rechts-extremisten”, maar een trend die in toenemende mate wordt vastgesteld. Uit de dreigingevaluatie door de nationale coördinator voor veiligheid en terrorismebestrijding van het land blijkt bijvoorbeeld dat het islamitisch terrorisme al enkele jaren groeit. “Ondanks de stagnerende groei is de omvang van de Nederlandse jihadistische beweging reden tot zorg”, schreef die.


“Deze groep, die tussen 2013 en 2016 aanzienlijk groeide, kan de neiging hebben om een ‘wraakverhaal’ te omarmen dat het Westen de schuld geeft van de ineenstorting van het ‘kalifaat’... Jihadisten hebben nu geen dwingende reden meer om naar dat deel van de wereld te reizen en hun focus is verschoven naar da’wa [bekering tot de islam] of het verspreiden van de jihadistische boodschap. Dit kan leiden tot een stijging van het aantal Jihadisten in Nederland. Naast aanhangers van het jihadisme zijn er in Nederland ook enkele duizenden jihadistische sympathisanten en in het bijzonder ISIS-sympathisanten”.

Lees verder>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

De islamisering/shariaisering is hier in Nederland allang begonnen

Posted on December 14, 2018



De Islam is een als godsdienst vermomde totalitaire, onverdraagzame en gewelddadige politieke veroveringsideologie. Ze streeft de vernietiging na van onze democratie en de vervanging van ons rechtssysteem door de islamitische wet, de Sharia. Het doel van de islam is de vestiging van een ISlamitisch wereldrijk. En als er één land klaar is voor de Sharia, is het Nederland. Deze land – zonder dat het land het bewust doorheeft – de eigen culturele normen en waarden verliest, en daarvoor in de plaats normen en waarden krijgt die gelden in de Koran...

Om haar macht te vestigen maakt de islam niet alleen gebruik van terreur, geweld en intimidatie, maar misbruikt eveneens onze rechtsstaat, onze wetten, onze democratie en onze vrijheden om juist dit alles omver te werpen en alles te vernietigen wat wij en onze voorouders hebben opgebouwd... De beweging Hizb ut-tahrir is zo’n fundamentalistische, radicale anti-Westerse, anti-Nederland beweging. Zij verwerpen het Nederlandse maatschappelijk contract. Deze sharia-beweging is in heel veel landen verboden. In Duitsland, maar ook in grote delen van het Midden Oosten. De organisatie wordt in heel veel landen vervolgd. Niet in Nederland. Aanhangers van deze organisatie zeggen zelf: Het leger denkt dat het gevaar voor Nederland van buitenaf komt, maar het komt van binnenuit. Wie de geschiedenis van de expansie van de Islam bekijkt, stelt vast dat sommige regio’s militair en met geweld werden onderworpen aan de islam, maar dat er bij de verovering van nogal wat andere gebieden nauwelijks wapens aan te pas kwamen...

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Politici van bijna alle gevestigde partijen bevorderen tegenwoordig de islamisering

21 december 2018

Afbeelding

De joods-christelijke cultuur heeft Nederland gestempeld en gemaakt tot wat ze nu is. Helaas zijn het juist Nederlanders zelf die dat steeds minder waarderen. Tegelijk maken veel Nederlanders zich wél zorgen over veranderende normen en waarden, de rol van de islam in Nederland en de gevolgen van massa- immigratie. Die bereikt jaar op jaar een triest record en zal de komende jaren alleen nog maar verder exploderen. De president van Algerije riep in de jaren-70 al Europa te willen veroveren met behulp van de baarmoeders van islamitische vrouwen. Erdoğan riep in 2017 zijn achterban in Europa zoveel mogelijk kinderen te krijgen. Volgens het Pew Research Center bleek dat het aantal moslims in Europa steeg van 29,6 miljoen in 1990 tot 44,1 miljoen in 2010...

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Wat een achterlijkheid. Alsof mannen dagelijks voor de ramen van kapsalons staan te gluren om naar de haren van vrouwen te kijken.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Pilgrim »

Groeten uit Holland...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Groeten uit Holland...

Afbeelding
Ik heb twee uitzendingen gezien, en ik verbaas me over het gebrek aan intelligentie van deze vrouwen. Ze hebben het niveau van lagere school kinderen wat betreft hun algemene kennis . Sommige vrouwen wonen al 30 jaar hier, en ze spreken nog steeds heel gebrekkig Nederlands.

Ik vraag me af of die vrouwen werkelijk zo dom zijn, of dat ze dom spelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door King George »

DE KWESTIE: TABOE OP NAAKT

’We hebben preutsheid geïmporteerd!’

Door MARCO VAN DER LAAN

Updated Gisteren, 20:04
Gisteren, 16:02 in WAT U ZEGT


Afbeelding

AMSTERDAM - Er is niks met een beetje bloot in de kunst, daar is het kunst voor. En voor de mensen die daar niet tegen kunnen – uit religieuze overwegingen of anderszins: „Kijk dan niet!” De mening van de reageerders op Telegraaf.nl is niet mals: we hebben volgens de meesten vooral last van ’geïmporteerde preutsheid’ en van ’wegkijkers’ die daaraan willen toegeven.


Er wordt dus vooral naar het geloof gekeken als het gaat om de oorzaak van de nieuwe preutsheid. Willemina: „Ik snap het wel weer: er zijn geloven die er niet tegen kunnen. Pas je aan of ga daar wonen waar naakt niet mag. (…) Nog even en dan maken de gelovigen hier de dienst uit. Het wordt steeds gekker.”

Voor de duidelijkheid, met ’het geloof’ wordt vooral de islam bedoeld. Cervantis: „Het komt allemaal door de massale toevloed van bijgelovigen uit woestijngebieden die hun vrouwen alleen toestaan hun ogen bloot te laten. De linkse politiek vindt dit allemaal prima en zo verliest Nederland stukje bij beetje de tolerantie die we vroeger wel hadden.”


Niet alleen de religie wordt aangewezen als belangrijkste oorzaak, ook de ’nieuwe media’ spelen daarin hun rol, denkt Jack Hollanda: „Hoe komt dit? Volgens mij twee dingen: 1. de islam: zij zijn gewend dat vrouwen helemaal bedekt erbij lopen. En 2. de digitalisering: een foto is zo gemaakt en staat dan op social media.”

Ook het ’buigen naar de wil van een schreeuwende minderheid’ stuit veel reageerders tegen de borst. Drick1963 denkt: „We zijn niet preuts, we zijn het gezeur moe. Moe van al het geschreeuw van mensen die in Nederland zijn komen wonen om het vervolgens naar hun wensen in te richten. Deze mensen willen ons land zonder naakt, zonder Joden, zonder Zwarte Piet en uiteindelijk zonder Nederlanders.” En, zo zegt Vancolle704, daar geven we te makkelijk aan toe: „Drammerig slinks buigt voor de nog drammerige Islam.” „Eens”, zegt Karel 1955: „Het ergste is dat directeuren en gemeentes niet weten hoe vlug ze een naakt kunstwerk weg moeten halen, ook al klaagt er maar één persoon.”

Toch mag het soms ook best een tandje minder, vooral met naakt op televisie, zegt MusicMan: „Wat mij betreft is het geen nieuw taboe, maar zoals er in tv-programma’s mee wordt omgegaan, gaat mij veel te ver. Ik hoef dat ook niet te zien om eerlijk te zijn en kijk er ook niet naar. Het heeft niks met ’taboe’ te maken.”

Brulboei tenslotte, vat het nog even samen: „We zijn aan het verkneuzen!”


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Het is best de moeite waard om in de gaten te houden wat Carel Brendel zoal opduikt. Nu dit:
Seksuele apartheid in collegezaal van het Marinus Ruppertgebouw van de Universiteit Utrecht tijdens lezing van Amerikaanse Moslimbroeder Altaf Husain voor studentenvereniging INSAN.
Afbeelding

2/ In tegenstelling tot de Vrije Universiteit, die scheiding van seksen in collegezalen uitdrukkelijk verbiedt, heeft Universiteit Utrecht hierover geen bepalingen in de reglementen rond zaalhuur.
3/ Naleving van een verbod op seksescheiding is overigens lastig. De betrokken studentenverenigingen kondigen dit niet van te voren aan in hun uitnodigingen en kunnen achteraf zeggen dat de ruimtelijke scheiding spontaan tot stand kwam.
4/ Het motto van de Utrechtse studentenvereniging, waar mannen voorin de zaal zitten en vrouwen achterin, is overigens "Ervaar diversiteit".
https://twitter.com/CarelBrendel
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Sinds de 60-er jaren is de misdaad 'huwelijksbedrog' nagenoeg verdwenen. Men ging steeds vaker trouwen zonder bruidschat.
Maar met de komst van tribale groepen is het ook weer terug gekomen, de bruidschat en de oplichters.
Politie zoekt bedriegende Marokkaanse huwelijkskandidaat

De Amsterdamse politie is op zoek naar slachtoffers van een dertigjarige man van Marokkaanse komaf. De verder onbekende casanova maakte tientallen vrouwen het hof, om vervolgens de benen te nemen. De vrouwen en hun families, eveneens van Marokkaanse komaf, werden hierbij soms voor duizenden euro’s opgelicht.

Volgens de politie deed de man zich voor als ideale huwelijkskandidaat. Hij won het vertrouwen van de vrouwen, ging op bezoek bij hun families en vertelde ze dat hij - een ‘succesvolle zakenman’ - op zoek was naar ‘huisje-boompje-beestje’ en graag wilde trouwen. Vervolgens vroeg hij de vrouwen of hun ouders om een lening voor het verlovingsfeest of een zakelijke deal. Het geld dat aan de man werd uitgeleend zagen ze nooit meer terug. Net als de gedroomde huwelijkspartner zelf, want deze nam zodra het geld binnen was de benen.

De verdachte komt uit Gelderland maar heeft een Marokkaanse achtergrond. Hij gebruikte verschillende namen en aliassen zoals Nourdin, Nordin, Fouad, Marouane, Brahim, Bouka, Chakir, Taoufik en Said. De man is waarschijnlijk al jaren actief met zijn huwelijkszwendel.
https://www.ad.nl/binnenland/politie-zo ... ~a6588809/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie