Het wel en wee van D66, nu onder bezielde leiding van Rob Jetten

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door King George »

Pas op voor grote woorden. Er zijn mensen die je als klein kind hebben gekend.
(Confucius)


Rob Jetten schreef:Kan iemand van de beveiliging de heer Wilders even op straat zetten? #carredebat

12:12 - 26 mei 2010
https://twitter.com/RobJetten/status/14782673877
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

Ja, de twitterwereld is druk op zoek naar oude tweets van Rob.

Nog één, van 8 jaar geleden. De romanticus Rob
@RobJetten

Nijmegen CS heeft echt veruit de coolste toiletten van alle stations: muziek, bloemen en kaarsjes
06:46 - 23 apr. 2010
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

Oei...Wat sneu nou voor alle meisjes die graag met Rob willen daten. Dat gaat niet lukken. :no1:
Ik ben Rob Jetten, 29 jaar oud, geboren en getogen in Brabant. Inmiddels woon ik alweer 11 jaar in het mooie Nijmegen. De stad waar ik samenwoon met mijn vriend Sjoerd.
Die zag ik even niet aankomen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

Wat een soap...Pechthold die zegt dat hij zich niet met de verkiezing bemoeid heeft, en nu blijkt dat hij heel waarschijnlijk persoonlijk Rob gekozen heeft.
'Spontane' verkiezing nieuwe D66-leider Jetten zorgvuldig voorbereid

De verkiezing van Rob Jetten tot nieuwe fractievoorzitter van D66 is ruim een maand geleden al voorbereid door de partijtop. Dat melden Haagse bronnen aan RTL Nieuws.

D66-kopstukken uit het kabinet en de Tweede Kamer wezen Jetten op een zogeheten heisessie al aan als de gedroomde opvolger van Alexander Pechtold als fractievoorzitter. Zelf was Pechtold hier ook nauw bij betrokken.

De verkiezing van Rob Jetten tot nieuwe fractievoorzitter van D66 is ruim een maand geleden al voorbereid door de partijtop. Dat melden Haagse bronnen aan RTL Nieuws.

D66-kopstukken uit het kabinet en de Tweede Kamer wezen Jetten op een zogeheten heisessie al aan als de gedroomde opvolger van Alexander Pechtold als fractievoorzitter. Zelf was Pechtold hier ook nauw bij betrokken.

Na het aangekondigde vertrek van Pechtold afgelopen zaterdag deed D66 alsof de strijd om de opvolging nog helemaal open lag. In werkelijkheid stond volgens een Haagse bron al voor 95 procent vast dat Jetten het zou worden. Op de heisessie begin september was dit al uitgebreid besproken.

Partijdemocratie
Maar de keus voor Jetten was niet definitief beklonken, zegt een betrokkene. "Daarvoor is de partijdemocratie te belangrijk." Uiteindelijk heeft de Tweede Kamerfractie daarover het laatste woord. Dit weekend meldden zich drie kandidaten. De fractie koos Jetten vanochtend als nieuwe fractievoorzitter.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

De allerlaatste keer Tom Staal vs. Pechtold

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:Oei...Wat sneu nou voor alle meisjes die graag met Rob willen daten. Dat gaat niet lukken. :no1:
Ik ben Rob Jetten, 29 jaar oud, geboren en getogen in Brabant. Inmiddels woon ik alweer 11 jaar in het mooie Nijmegen. De stad waar ik samenwoon met mijn vriend Sjoerd.
Die zag ik even niet aankomen.
Dus Jetten houdt niet van tetten?

Tetten? Zij heeft tetten:
https://www.youtube.com/watch?v=pR2u_0cnLEo
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

Aan Rob Jetten

Posted on 10 oktober 2018 by Jan Dijkgraaf

Afbeelding

Beste Rob,

Ik denk dat ik D66 moet feliciteren met jou.

Want jij gaat de brave burgermannen en -vrouwen van die partij de komende jaren nooit in verlegenheid brengen door je gedrag. Jij gaat geen stiekeme reisjes met een partner in crime in de privé-jet van een zakenvrindje naar Oekraïne maken. Jij gaat niet naar de notaris om een gratis huis van een Canadese ‘huisvriend’ te accepteren. Jij gaat geen partijgenoten die lager in de hiërarchie staan bezwangeren om ze later tamelijk agressief tot abortus te bewegen en de dag nadat de foetus verwijderd is te dumpen.

Jij gaat geen tweets meer versturen waarin je oproept om Geert Wilders de mond te snoeren, zoals je jaren geleden deed tijdens het Carrédebat. Jij gaat niet nogmaals toerritjes maken in een olie slurpende Oldsmobile uit 1964 die 1 op 2 rijdt.

Want jij hebt goed geluisterd naar de man die jouw benoeming van gisteren minutieus voorkookte de afgelopen maanden: Alexander Pechtold. Die schreef immers in zijn politieke getuigschrift ‘Henk, Ingrid en Alexander’ in 2012 het volgende: “Ik heb geleerd dat je niet zelf hoofdonderwerp van incidenten moet worden”.

Nou, dat had-ie zeker geleerd, Rob :smile4:

En nu hij het wel werd, met zijn omkoopneukhut en zijn ongelijkwaardige vechtrelatie met een partijgenote, moest hij het veld ruimen.

Jij hebt geleerd dat dat jou niet gaat overkomen.

Ik mag althans hopen dat de programmeurs die jouw software hebben ontwikkeld ‘m wel zijn blijven updaten.

Nu moeten ze je alleen nog verder humaniseren en zorgen dat je af en toe ook antwoord geeft op een vraag, en niet alleen maar ingestudeerde zinnetjes opdreunt.

Dat laatste kan Jesse Klaver namelijk veel beter.

Groet,

JanD

PS. That escalated quickly!

PS2. Wist je dat Alexander Pechtold vroeger de democratische beginselen aanhing? Renzo Verwer levert het bewijs!

http://www.briefjevanjan.nl/aan-rob-jetten-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
We zijn zo blij, zo blij
Dat de neus van voren zit en niet opzij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

Nuenen stemt massaal tegen fusie met Eindhoven
NUENEN - De inwoners van Nuenen hebben woensdag overtuigend tegen een fusie met Eindhoven gestemd. In een referendum dat op initiatief van de Nuenense coalitiepartijen werd gehouden, stemde bijna 78 procent van de kiezers tegen de beoogde herindeling.
In totaal 10.509 Nuenenaren kwamen naar de stembus en 8192 stemden tegen. De opkomst was daarmee 56,74 procent.
De uitkomst betekent niet dat de fusie niet doorgaat.
https://www.ed.nl/nuenen/nuenen-stemt-m ... ~ac57c403/
De Hooge Heeren hebben besloten dat na vele eeuwen het doek valt voor Nuenen.
En dat een referendum met onwelgevallige uitkomst er niet toe doet, dat is te verwachtem zeker als burgemeester (ongekozen) Anne-Marie Spierings, sinds kort landelijk voorzitter van D666 dat stelt in navolging van de ex-leider Pechtold.
Nuenen: arrogant D66 pist weer op referendum, kleine dorpjes en mensen buiten de stad
Bestuurders willen grotere gemeenten want dan hebben ze meer floes, macht en megaprojecten. Bewoners willen kleinere gemeenten, omdat de grenzen van hun natuurlijke woonplaats niet samenvallen met de grenzen van megagemeenten en omdat ze de overheid graag dichtbij willen hebben. Verder willen de bestuurders "efficiëntie" en "doelmatigheid" wat voornamelijk neerkomt op meer management en meer papierwerk voor de burger en de ambtenaren waardoor niemand meer aan werken toekomt. Oh, en consultants. Heel veel consultantfees voor de bruine schoenen die de fusies moeten begeleiden. D66 is een haatclub van bestuurders en consultants en is dus voor "efficiëntie" als het gaat om bestuurlijke herindeling: dat moet dus wel tot megagemeenten leiden. Nuenen mocht kiezen in een referendum of ze bij Eindhoven wilden en vanzelfsprekend wilde het dorp (78% tegen, 58,74% opkomst) niet bij de stad.

Maar! D66-kech Anne-Marie Spierings (nieuwe landelijk voorzitter ook, trouwens) wist natuurlijk weer een fan-tas-tisch Jetteniaans haatexcuus te verzinnen om de uitkomst STRAAL te negeren. In het referendum zat namelijk "geen plan om Nuenen zelfstandig voort te laten bestaan" dus gaat de fusie toch gewoon door. Nuenen is namelijk volgens haar het slechtste jongetje van de klas qua besturings en moet dus mee in de grote moloch van de vooruitgang. Jawel! Nou zou het misschien juist de taak zijn van de gedeputeerden om zo'n plan op te stellen, nou zou een gemeente die toch al eeuwen bestaat vast nog wel door kunnen bestaan zonder plan met D66- stempel, maar dat soort logica telt niet bij D66.

D66 drukt gewoon de wensen van de megalomane bestuurdersklasse door en fuckt de burger at every turn. Nu moeten de Nuenenaren mee in de vaart der volkeren van zo'n haatstad die gedreven wordt door internationalistische D66'ers die alleen maar meer internationale studenten en startups willen i.p.v. welzijn voor de kleine kernen.

Zeggen dat een "Nee" niet mag omdat er geen plan is, is van dezelfde tragische D66-logica als "60 procent van de mensen stemde niet dus die tellen we gewoon bij ons standpunt op, want dat zijn 'ongehoorde kiezers'". Waarom is die klotepartij toch zo'n antidemocratische klotepartij geworden? Nouja, met Robot Jetten in de kamer en deze burgerhatende trut als partijvoorzitter zal de ongefilterde consultants- en bestuurdersarrogantie bij D66 alleen maar toenemen. Leeft Boris van der Ham nog?
https://www.geenstijl.nl/5144321/dit-do ... e-het-was/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

D66 is opgeschrikt door de comeback van een oude bekende. Wassila Hachchi heeft zich weer aangemeld als lid. De voormalig parlementariër keert terug nu Alexander Pechtold is afgetreden als partijleider.
In de wandelgangen klonk toen al dat haar verstandhouding met Pechtold debet was aan haar vertrek.

Rond de top van D66 viel gisteravond weinig enthousiasme waar te nemen over de terugkeer van het oud-Kamerlid. Dat haar partij haar liever kwijt dan rijk is zal haar niet zoveel doen, verklapte ze eerder in een interview met deze krant: „Kritiek raakt mij niet.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door King George »

Robot Jetten een toepasselijke bijnaam?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

Rob Jetten...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

Ik begrijp na deze video te hebben gezien waarom ze hem Robot Jetten noemen. Wat een tekstvastheid ! Als in beton gegoten. Er wordt hem iets gevraagd en drie keer komt er dezelfde klankvolgorde uit.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

Stripfiguren...

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Ruben L. Oppenheimer)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan Kajsa Ollongren

Door: Jan Dijkgraaf, 7:24, 16 oktober 2018

Afbeelding
Ollongren en Jetten.

Tunahan Kuzu zal u vandaag namens dictator Erdoğan vast taart laten bezorgen

Mevrouw Ollongren,

Als het aan u ligt, mogen mensen met een verstandelijke beperking zich vanaf 2021 in het stemhokje laten begeleiden door een persoon van hun keuze.

Wel grappig dat dit idee naar buiten komt op de dag na de gemeenteraadsverkiezingen in België. Daar zagen we namelijk hoe dat er in de praktijk uitziet: krap.

Of zijn die vrouwen die zich daar door mannen lieten begeleiden tot in het stemhokje niet verstandelijk beperkt? Zijn ze gewoon opgegroeid in een andere cultuur, waarin het vrouwfiguur nu eenmaal gewoon moet doen wat manlief wil – en wilden de begeleiders zich ervan vergewissen dat hun bezit het juiste vakje inkleurde?

Afbeelding

Tunahan Kuzu zal u vandaag namens dictator Erdogan vast taart laten bezorgen, want ik wed dat het vanaf 2021 ineens barst van de zich als verstandelijk gehandicapte presenterende, uitsluitend vrouwelijke, ‘nieuwe kiezers’ op DENK en andere partijtjes die dit land willen veroveren.

De lange arm van Erdogan en andere islamitische dictaturen kan niet ver genoeg reiken, nietwaar.

Ik begreep dat verstandelijk gehandicapten zich in uw plan ook kunnen laten begeleiden door ‘getrainde stembureauleden’. Nu weet ik toevallig dat in Haarlem de erkende Wilders- en Baudet-basher Erik van Muiswinkel altijd in het stembureau zit.

Moet ik het zo zien dat een verstandelijk gehandicapte dan met Erik van Muiswinkel het stemhokje in gaat, aan hem vraagt waar het vakje van “Terrie Bedet” op het formulier staat en dat Erik van Muiswinkel dan wijst naar het vakje voor de naam van, pak ‘m beet, Jesse Klaver? Of dat de Hoofdpiet desnoods wel even helpt met inkleuren?

Goed plan, mevrouw Ollongren.

Eerst hun organen, nu hun stem.

Melk ze uit, die gehandicapten!

Groet,

JanD

PS. Soms doen die algoritmes van Bol.com me zulke gekke suggesties...

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-a ... ollongren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

Kajsa Ollongren adopteert Rob Jetten...

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Cortés”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

Jetten praat onzin over de bakker en de slager. Wilders wijst hem daarop.
Gaat Jetten een nieuw kampioenschap halen? Dat van in de kortste tijd de grootste woordenbrij spuiten?

Wilders botst met Rob Jetten: ‘Ik ben Frits Wester niet’
Video:

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

Robbie Jetten de nieuwe voorman van D666 heeft ook een leuk ideetje....Jetten: Nederlands lidmaatschap EU moet in de Grondwet

D66 wil het lidmaatschap van de Europese Unie vastleggen in de Grondwet. De partij wil daarmee voorkomen dat de ‘nachtmerrie’ die het Verenigd Koninkrijk nu doormaakt met de brexit zich in Nederland kan herhalen, stelt de nieuwe fractieleider Rob Jetten.

Volgens Jetten heeft het Britse referendum over het EU-lidmaatschap ‘rampzalig’ uitgepakt. Het geloof en vertrouwen in de democratie is geschaad en de Britse samenleving is in twee kampen ‘uiteengespleten’. Een partij als D66, die democratische vernieuwing voorstaat, moet daar ‘serieuze lessen’ uittrekken, vindt Jetten.

Zijn partij beschouwt het EU-lidmaatschap als het belangrijkste constitutionele bouwwerk waar Nederland op rust. ,,Daarvoor moeten dezelfde waarborgen gelden als voor onze eigen Grondwet”, stelt hij. Ofwel: een eventuele keuze om uit de EU te stappen kan pas worden genomen als het parlement daar voor een tweede keer, na verkiezingen en met minimaal een twee derde meerderheid, nogmaals mee instemt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door King George »

We moeten nog maar zien of er na de PS-verkiezingen Robot Jetten nog fractievoorzitter is. Van het padje af is hij nu al.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Mahalingam »

PVV'er Bosma vergelijkt D66 met Ku Klux Klan

Volgens PVV'er Martin Bosma pleit D66 voor een personeelsbeleid dat het aantal blanken op ministeries moet terugdringen. Waarop hij de partij racistisch noemt.
Video:
https://www.telegraaf.nl/video/2700428/ ... -klux-klan
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:We moeten nog maar zien of er na de PS-verkiezingen Robot Jetten nog fractievoorzitter is. Van het padje af is hij nu al.
Hihi! Die mening was mij ook al toebedeeld. Dat wordt nog lachen met dat ventje. We boffen maar weer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Pilgrim »

Martin Bosma (PVV): “U bent de racist, D66 is racistisch, net als de Ku Klux Klan”
Arnews - Gepubliceerd op 18 okt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Ariel »

In Utrecht woont de mohammedaan Mohammed Saiah. Hij woont de mooiste wijk van Nederland: Overvecht , met wel 170 nationaliteiten zegt hij trots. En meneer heeft een plan Hij wil in dialoog over beladen straatnamen.

Afbeelding

Kssst..........Scheer je weg Mohammed. Met je eigen beladen pedofile naam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Het wel en wee van D66

Bericht door Maarten »

Na de verkiezingen zal die partij slechts een schim van zijn eigen schaduw zijn.... [icon_lol.gif]
Plaats reactie