Het dubieuze clubje anarchisten"Majority Perspective"

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Het dubieuze clubje anarchisten"Majority Perspective"

Bericht door Ariel »

Eng volk, dus heel goed dat dit dubieuze clubje anarchisten die enkel uit zijn op het produceren van haat en chaos, ontmaskerd worden..
Club achter kort geding intocht ook tegen Dodenherdenking

De stichting Majority Perspective, die een kort geding tegen de landelijke intocht van Sinterklaas heeft aangespannen, bestaat uit niet alleen uit tegenstanders van Zwarte Piet, maar ook van de Dodenherdenking.

Een van de bestuursleden van Majority Perspective is Rogier Meijerink, die eerder verbonden was aan ’Geen 4 mei voor mij’Ⓒ ANP
Voorzitter van de onlangs opgerichte stichting is Christa Soeters, die tweeënhalf jaar geleden voor veel opschudding zorgde door op sociale media aan te geven de Dodenherdenking te boycotten en te weigeren twee minuten stil te zijn voor Nederlandse oorlogsslachtoffers.

„Ik vind dat de geschiedenis van mijn voorouders ook herdacht moet worden”, vertelde Soeters, die Indisch bloed heeft. „Ik wil niet meedraaien in een samenleving waar witte geschiedenis belangrijker is dan niet-witte geschiedenis.”

Ze is ook verbonden aan ’Geen 4 mei voor mij’, net als een ander bestuurslid van Majority Perspective, Rogier Meijerink. Hij zorgde voor woede in de samenleving door tijdens de Dodenherdenking lawaai te willen maken, een voornemen waar hij op het laatste moment van af zag.

Meijerink veroordeelde kraker
Meijerink is een veroordeelde kraker. Volgens het OM was hij het brein achter de rellen rond de Ubica-panden in hartje Utrecht, waarbij het stadhuis en agenten met verfbommen werden bekogeld. Ook werd in de binnenstad brand gesticht en werd er met vuurwerk naar agenten gegooid. De nieuwe stichting is gevestigd in een pand in Utrecht waar vroeger de School van Journalistiek zat, maar dat nu wordt bewoond door krakers.

Van Zeijl secretaris
Ze trekken op met Michael van Zeijl, het extreemlinkse kopstuk van De Grauwe Eeuw, dat eerder aangifte deed tegen onder andere burgemeester Jan Hamming van de gemeente Zaanstad omdat hij een racistisch kinderfeest zou faciliteren. Van Zeijl – secretaris bij Majority Perspective – werd vorig jaar preventief opgepakt, nadat hij had gedreigd met moord op de goedheiligman.

De meest onbekende bestuurder is Jeffrey Pondaag, die eveneens Indisch bloed heeft. De penningmeester zegt op te komen voor de rechten van slachtoffers van oorlogsgeweld in voormalig Nederlands-Indië.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het dubieuze clubje anarchisten"Majority Perspective"

Bericht door Ariel »

Dit is Rogier Meijerink die een lawaaidemonstratie tijdens Dodenherdenking op de dam wilde houden.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie