Satanisme bij de elite

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Is dit dan ook een fotoshop?
NEE! Je noemde hem eerder een eng mannetje. Dat ben ik met je eens.

Ik heb geprobeerd zijn hand na te doen met mijn vingers. Lastig. Maar na een paar keer oefenen was het best wel makkelijk. Denk zijn pink eens weg. Dan zie je wat veel mensen doen: met hun vinger wijzen. Je kunt dan makkelijk - haast onbewust - de pink mee naar voren laten wijzen. Koning Willem begon zijn eerste officiële toespraak tot het volk met een litanie aan eh's (eh eh eh). Verschrikkelijk. Niet om aan te horen. Wat een afgang voor iemand die blijkbaar geen geld overheeft voor een goede kapper. Wat niemand is opgevallen, behalve mij en zijn moeder, is dat hij aan het einde van zijn eh-verhaal geen enkele referentie aan God etaleerde. Proficiat! Maar het was van korte duur. Al zijn volgende voorgelezen stukken waren van onberispelijk uitgesproken gedrag, waarin de vele eh's ontbraken. Maar aan het einde van zijn slap gelul was God weer terug van weggeweest. Waarschijnlijk als gevolg van een fikse uitbrander van ma.

Afbeelding

En dit?

AfbeeldingAfbeelding

Ook niet. Althans naar mijn deskundige oordeel.


Maar dat verklaart nog niks over zijn mogelijke verbondenheid met een satanische sekte. Het betreft volgens mij een neurotische afwijking. Maar het kan ook een malle gewoonte zijn. Ik ben van mening dat wij dit in de toekomst niet meer zullen meemaken. Hij zal er vast wel op toezien dat zijn vingers voortaan in het gareel blijven staan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

This Satanism/Demonic Happened in Australia,America,Switzerland,Colombia Worldwide 2017/2018
ENDTIMES SIGNS-NEWS & CONSPIRACY - Gepubliceerd op 11 jul. 2017



Knettergek!!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:This Satanism/Demonic Happened in Australia,America,Switzerland,Colombia Worldwide 2017/2018

Knettergek!!
Hoezo?

De echte gekken herken je niet. Onze politieke machthebbers vinden anderhalf miljard moslims heel gewone mensen. Daar weleens over nagedacht? Kun jij je voorstellen dat de hele wereld uitsluitend uit loodgieters, of tandartsen, of moslims bestaat?

Bijna ieder mens vindt het de normaalste zaak van de wereld dat de mens een vrije wil heeft. Men heeft daar blijkbaar nooit over nagedacht. Er is voor ons gedacht. Er wordt voor ons gedacht. Satan de Natuur laat zich niet dwingen.

Goed en slecht. Satan en God. Knettergewoon. Om in opgewonden toestand over na te denken. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Weer een filmpje over Ronald Bernard...

Testimony of Ronald Bernard about heavily damaged children and our liberation
Jozeph Muntenbergh - Gepubliceerd op 4 jun. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Elite aan de top van de ‘piramide’ gebruikt satanische culten om psychopaten te rekruteren. Volgens een insider is dit het doel

11 augustus 2018

Afbeelding

Mark Passio, een voormalige occultist, raakte verwikkeld in de wereld van het satanisme. Hij begon te geloven dat alle religies zijn ontworpen om mensen onder de duim te houden en dat het satanisme de uitweg was.

“Ik had indertijd een heel negatief wereldbeeld,” zei Passio tijdens een interview met ‘What On Earth Is Happening?’

“Het draaide allemaal om het controleren van andere mensen, het opdoen van kennis en die gebruiken om invloed uit te oefenen op anderen,” vervolgde hij.

Psychopathische individuen
“Daar is het deze occulte organisaties om te doen,” klonk het.

Passio merkte op dat satanisme zich veel verder uitstrekt dan de Kerk van Satan of Lady Gaga. Occultisten zijn er namelijk goed in om satanisme binnen organisaties te verbergen, zodat het lijkt alsof ze niet satanisch zijn.

Hij zei verder dat occulte groepen en organisaties met name op zoek zijn naar psychopathische individuen omdat zij in staat zijn het satanisme te verspreiden zonder op te vallen.

Hoge posities
Deze satanisten lijken op het eerste gezicht alledaagse mensen te zijn. “Ze worden vervolgens voorbereid om hoge posities te bekleden,” zei Passio.

Door samen te werken met deze organisaties, bijvoorbeeld de vrijmetselarij, heb ik ontdekt dat het hier gaat om mensen die veel connecties hebben, zoals politici, advocaten, zakenmensen, bankiers, leraren en dokters, aldus Passio.

Wereldregering
Hij zei dat de netwerken waarover ze beschikken omvangrijk zijn.

“Deze netwerken zijn veel groter dan je je kunt voorstellen,” lichtte hij toe. “Satanisme is overal. Ze beloven comfort en succes, maar in werkelijkheid zijn ze uit op een wereldregering.”

[Zie video op de site.]

https://www.ninefornews.nl/elite-top-pi ... he-culten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Fiona Barnett - Witness of VIP Satanic Ritual in Bathurst, 1985
McMurray Report - Gepubliceerd op 14 jan. 2016



BOHEMIAN GROVE HUMAN HUNTING PARTIES!
nsomniacs Channel - Gepubliceerd op 5 okt. 2018



The C.I.A 's DARKEST SECRET OPERATION!
Insomniacs Channel - Gepubliceerd op 13 okt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

The ''Illuminati'' Have A SECRET MESSAGE For Us In 2019
TheScariestMovieEver - Gepubliceerd op 3 dec. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Was Stanley Kubrick Telling Us Something With His 1999 Film ‘Eyes Wide Shut’?

Published on July 25, 2018 - By Alanna KetlerCE Staff Writer

Afbeelding

Stanley Kubrick’s last film before his untimely death, ‘Eyes Wide Shut,’ starring Tom Cruise and Nicole Kidman was perceived as a puzzle to many. This film was loaded with occult symbolism and featured an elaborate masquerade party involving orgies and sacrifices. Kubrick passed away from an apparent heart attack just days after screening his film to the studio. Was this simply a coincidence? After watching the film, and the short video below, you can decide for yourself.

Kubrick was viewed by many as one of the greatest filmmakers of our time, his films were often viewed as masterpieces and works of art. Perhaps most well known for his films ‘2001: A Space Odyssey’ and ‘The Shining,’ Kubrick was not afraid to push the boundaries and often went places that no other filmmakers had gone before.

Any Kubrick fan likely knows of the hidden messages and symbolism that was always incorporated into his films. Some brush these off as a mere conspiracy, but those who decide to dig deeper into the hidden meaning behind these symbols find it easy to see that Stanley was trying to tell us something.

Eyes Wide Shut
This film was Kubrick’s last, and for those who are aware of what is really going on behind the scenes in regards to the elite societies that run our world, it is easy to see why. Eyes Wide Shut was actually filmed in a Rothschild mansion and the events that took place in this film are eerily similar to a real masquerade party that took place in the 70’s. It only takes a little bit of research to see that these elite parties often have themes relating to some form of satanic rituals. At the Rothschilds party, there were photos of how the place was decorated, with doll parts and blood everywhere. With the menu featuring words to describe human flesh.

What Did Kubrick Know?
It would seem that perhaps Kubrick knew too much for his own good and attempted to expose what was really going on behind closed doors. Was he invited to one of these parties and got a first-hand account of what was going on? Perhaps someone had confided in him about events that were witnessed. We will never be able to know for sure, but it is clear that with his very last film Kubrick was trying to tell us something. If you have seen the film, you may have finished it feeling confused, and perhaps that something important was missing. There have been a number of rumors that a whole 20 minutes of the film was cut after Kubrick presented it to the studio. This footage is missing and unattainable, and what’s even fishier, is Kubrick’s death just days after the film was screened. The official cause of death was a heart attack, but many believe that his death was merely made to look like a heart attack and there was some more sinister work at play. If Kubrick was murdered for revealing too much, it could have been used as a threat for others who may have been thinking of doing the same to keep their mouths shut.

The short, 20-minute documentary below, ‘The REAL Eyes Wide Shut’ goes into this theory more deeply and points out some of the blatant symbolism used in Kubrick’s last film, Eyes Wide Shut.



https://www.collective-evolution.com/20 ... wide-shut/
En hier nog wat aanvullend materiaal:

Stanley Kubrick - Eyes Wide Shut - Aldobrandini Rothschild Connection
Secret Wars - Gepubliceerd op 29 nov. 2017



En dit is een wel erg geruststellend filmpje...

Deconstructing Stanley Kubrick's Eyes Wide Shut: The Missing Footage
LowRes Wünderbred - Gepubliceerd op 23 jul. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een leuk filmpje over de meest aangrijpende scene in Eyes Wide Shut. De muziek is satanistisch omdat het (Roemeense) kerkmuziek is die omgekeerd wordt afgespeeld.

Eyes wide shut masked ball
TheHardbrag - Gepubliceerd op 31 mei 2015



En hier nog wat... icon_shh.gif



Mogelijk was Kubrick zelf min of meer in die duistere elite betrokken geraakt (als we de informatie uit mijn post hierboven mogen geloven) en ontdekte hij zaken die geen daglicht kunnen verdragen. Mogelijk wilde hij het publiek waarschuwen. Ook over de wereld van Hollywood gaan inmiddels allemaal geruchten over satanisme en pedofielen netwerken.

viewtopic.php?f=22&t=26021

Creepy Rothschild Castle with Satanic Symbols in Elite Rambouillet Forest France :thinking:

https://www.youtube.com/watch?v=ipnNIL_tyYo
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Kubrick baseerde zijn film ‘Eyes wide shut’ op het boek ‘Traumnovelle’ van Arthur Schnitzler. Toch was ik wel nieuwsgierig of de bovengenoemde scene met het satanistische ritueel (omgekeerd afspelen van kerkmuziek) en de onthulling dat er allemaal hooggeplaatsten bij betrokken waren ook in het boek voor kwamen. Aangezien mijn geleerde achterneef dit boek in zijn bezit heeft en veel kennis heeft van dit soort zaken vroeg ik hem hier naar en dit was zijn respons:
Hallo Pilgrim,

Bedankt voor de mail over Kubrick. Ik heb me even prima vermaakt met het artikel en vooral de bijbehorende video over de achtergronden van Eyes Wide Shut. Er is helaas niet zo heel veel achtergrondinformatie en bewijsmateriaal om die traditie van ritueel satanisme bij de high & mighty aan te tonen. Maar het is wel opvallend dat Kubrick er zo’n punt van maakt in zijn film.

Een vergelijking met het oorspronkelijke verhaal (Schnitzler’s Traumnovelle) is heel zinvol.

Het eigenaardige van Kubrick’s film is juist dat cultische ritueel. Het komt niet voor in de Traumnovelle (ik zal het boek er nog eens op nakijken). Dat imponerende ritueel met het wierrookvat en ook de lange scene aan het eind waarin de jonge dokter door een oudere vriend wordt ingeprent dat hij zich niet verder met de zaak moet bemoeien omdat er veel te hoge pieten bij betrokken zijn, - die beide dingen zijn Kubrick’s eigen toevoegingen en geven dat ritueel een bijzonder sterke nadruk.

Op Youtube staat sinds een half jaar een tv-verfilming van Schnitzler’s boek uit 1969 (dertig jaar voor Kubrick’s versie). Het is een aardige film en laat duidelijk zien hoe dicht Kubrick’s scenario bij het oorspronkelijke verhaal gebleven is. Maar ook in deze versie uit 1969: geen satanisch ritueel, maar eerder een soort orgie annex gemaskerd bal.

Traumnovelle with English subtitles [1u12m43s]
Kubrick’s Tube - Gepubliceerd op 6 sep. 2018



Zeer de moeite waard.

De oudere film maakt van het hele gebeuren (net als het boek) een soort droom; bij de Kubrick-film blijf je als kijker worstelen met het besef dat dat gemaskerde bal-met-ritueel juist geen droom is, maar een sinistere werkelijkheid.

Ik gaf je de dvd afgelopen zomer. Het is opvallend dat die film uit 1969 in september vorig jaar werd ge-upload. Er is duidelijk een aanhoudende belangstelling voor dit verhaal.

Groeten, Politicvs
Hallo Pilgrim,

Zojuist heb ik even het stuk in Schnitzler's "Droomnovelle" gelezen over het nachtelijk bezoek aan dat gemaskerde bal. De film uit 1969 blijft opvallend trouw aan het boek. Alle bezoekers zijn verkleed als monniken en nonnen; er klinkt oude Italiaanse kerkmuziek gespeeld door Nachtigall op een harmonium. Er is het moment dat de gemaskerde dames hun ontblote lichamen tonen, waar dan allerlei mannen op afrennen, maar de orgie zelf blijft een suggestie achter gesloten deuren. Dan wordt de hoofdfiguur Fridolin door een paar achterdochtige mannen bevraagd. Er is die ene vrouw die hem waarschuwt en zich voor hem opoffert. En Fridolin wordt weggejaagd en in een koets afgevoerd. That's it: geen satanisch ritueel. Toch kon Kubrick zich goed door de tekst van het verhaal laten inspireren.

1. vanwege de kostuums van monniken en nonnen
2. vanwege de suggestie van Italiaanse kerkmuziek (Kubrick gebruikte een Roemeens-Orthodoxe liturgie)
3. vanwege een korte passage in Schnitzler's tekst waarin die Fridolin zich afvraagt waar hij beland is. "Waar ben ik? dacht Fridolin. Onder krankzinnigen? Onder samenzweerders? Ben ik in de vergadering van de een of andere religieuze sekte beland? Had Nachtigall soms orders gekregen, was hij betaald om een of andere oningewijde mee te brengen, die men beet wilde nemen?" (p. 37 van de Spectrum uitgave in NL vertaling).

Dat idee van een religieuze sekte speelt heel even door de gedachten van de hoofdpersoon, Fridolin. Schnitzler werkt dat niet verder uit. De "Traumnovelle" werd gepubliceerd in 1925. Zinspeelde Schnitzler op echt bestaande cultische bal-masqués in zijn eigen tijd? Of moet het verhaal vooral door Weens-decadente en Freudiaanse bril bekeken worden?

Al die elementen spelen mee in Kubrick's versie. Maar zijn cultische ritueel met het wierrookvat is zijn eigen inbreng. (Het verhaal vermeldt: "Een vreemdsoortig, zwoel reukwerk, als van zuidelijke tuinen, omsloot hem" - maar Schnitzler legt niet uit hoe die geuren werden opgewekt.)

Het lijkt wel of Kubrick met die eigen toevoeging een doos van Pandora heeft geopend. Die hele film draait nu om dat ritueel.

Het vrije Amerika biedt volop ruimte aan cultische excessen. Alex Jones filmde met verborgen camera de rituele hoempapa in Bohemian Grove. De Podesta-emails onthulden het bestaan van Abramovic's Spirit Cooking Parties. Toen ik jaren geleden op congres ging, en nogal naïef geloofde dat je bij de sessies over middeleeuwse magie uitsluitend nuchtere boekenwurmen en handschriftonderzoekers zou aantreffen (die er overigens rijkelijk waren, daar niet van), stond ik toch perplex dat er lui bij waren die rituele magie praktiseerden.

Kubrick was een intelligente filmmaker en hij wist ongetwijfeld dat zijn film met dat ritueel een gevoelige snaar raakte, en bijzonder tot de verbeelding zou spreken. Ik vraag me nu wel af of hij cultische excessen uit die Hollywood wereld aan de kaak stelt in die film. Het zou me niets verbazen. Amerika's droomfabriek is momenteel zo gek als een deur, zoals ook weer bleek uit de recente Oscar-avond. Hoogstwaarschijnlijk waren ze ook in de tijd van Kubrick behoorlijk ontspoord.

Groeten, Politicvs
Het satanistische ritueel en de onthulling dat er allemaal hoge pieten bij betrokken zijn, komt dus niet voor in het oorspronkelijke verhaal en zijn specifieke toevoegingen van Kubrick zelf! Had hij daar een reden voor? Velen vermoeden dat Kubrick vermoord is. Merkwaardig is ook het verhaal dat zijn vrouw tenminste één keer beweerde dat ze niet geloofde dat hij aan een hartaanval was overleden.
Regardless, it is worth noting that Stanley Kubrick’s wife has gone on record at least once claiming she doesn’t believe Kubrick died from a heart attack. So perhaps it is no coincidence that Kubrick passed exactly 666 days before January 1, 2001 — the first day of the year in which his most famous film takes place.

http://theghostdiaries.com/was-stanley- ... lluminati/
Mogelijk wilde Kubrick de wereld waarschuwen voor een gevaarlijke en duistere elite waarbij ook sprake is van satanisme en pedofielen netwerken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

DE PAUS EN DE DUIVEL

Geplaatst op 2 maart 2019

Afbeelding

De islamiseringmachine draait op volle toeren en wat doet de Paus? Hij gaat naar de Verenigde Arabische Emiraten. Volgens zijn eigen woorden “een nieuwe stap in de dialoog tussen christendom en islam en om de vrede in de wereld te bevorderen op basis van menselijke broederschap”. Vallen christenvervolgingen en de klotenzooi die moslims in het Westen maken daar ook onder? Is het een afleiding voor de talloze kerkelijke misbruikzaken die spelen? Of zijn er onbenoemde agenda’s in het geding?

Onlangs kreeg ik van een kennis een artistiek tijdschriftje in handen geduwd, de YEW. Er stond een artikeltje in over een gebouw in het Vaticaan, dat was geschreven door een zekere Bruno Baj. Het is niet lang, ik citeer een deel (vertaald):

“Deze keer wil ik jullie een interessant gebouw introduceren, namelijk de Pauselijke Audiëntiehal, officieel bekend als de Paulus VI Audiëntiehal of als de Zaal voor pauselijke audiënties. Het gebouw is ontworpen door de grote Italiaanse architect Pier Luigi Nervi en werd opgeleverd in 1971. Het stuk land was geschonken door de Ridders van Columbus en ligt deels in Vaticaanstad maar voor het grootste deel in Italië. Het Italiaanse deel wordt gezien als een buiten-territoriaal gebied van de Heilige Stoel en wordt door de paus gebruikt als een alternatief voor het Sint Pieters Plein als hij op de woensdagochtend de Algemene Audiëntie leidt. Sommige mensen denken dat het gebouw op een slang lijkt, de ogen, de huid en zelfs de giftanden en tong. Het is erg vreemd dat de kerk heeft toegestaan dat een Vaticaans gebouw een dergelijke identiteit heeft.Tijdens de audiënties neemt de Paus plaats in de mond en als hij spreekt lijkt het of de slang’s stem klinkt in de Tuin van Eden.”

Ik kende dit gebouw niet, ik had er nooit van gehoord en wist niet dat er zo een gebouw bestond. Ik heb het een aantal mensen verteld. Sommigen reageren met te zeggen dat het misschien toeval is dat het op een slang lijkt. Maar dat lijkt me een matig excuus. Nervi was een heel bekende en goede architect, die wist wel wat hij deed. Bovendien heeft het Vaticaan veel geld en alle mogelijkheid om de door haar gewenste expertise in te huren. Als het gebouw niet was wat haar voor ogen stond, had ze het kunnen weigeren of laten veranderen. Nee, het argument van toeval kan me niet overtuigen.

Maar als het geen toeval is, is het dus opzet. De kerk laat met opzet een gebouw maken dat lijkt op de slang uit het Paradijs. Op zo een manier dat als de Paus spreekt dat het lijkt alsof zijn woorden uit de mond van de slang, dat is de duivel, komen. Ik ben geen conspiracy denker, maar wat moet ik hier nou van denken?

Bovendien is het gebouw al opgeleverd in 1971. Dat betekent dat het niet alleen gebruikt is door de huidige Franciscus, maar ook door Benedictus XVI, Johannes Paulus II, Johannes Paulus I en Paulus VI.

Ik heb verder gelezen over het gebouw, het is allemaal op internet te vinden en er is nog iets raars. In het hele gebouw is geen crucifix, toch het symbool van het christendom, te vinden. Wel bevindt zich op het toneel – dus in de mond van de duivel – een beeldhouwwerk met daarin een Jezus... met vleugels. Ik had nog nooit gehoord van een Jezus met vleugels. Ik dacht dat vleugels voor engelen waren.

Ik heb geen afgeronde mening over dit feit. Ik kreeg er door toeval kennis van en ik was en ben nog steeds hogelijk verbaasd. Daarom dacht ik dit feit met de lezers van deze site te delen. Misschien heeft iemand aanvullende informatie.

Leve een Vrij Nederland!

Door: Petra de Geus (maart 2019)

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/02 ... de-duivel/

Zie ook hier:

https://www.disclose.tv/the-dark-secret ... all-315851
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een interessant bericht van twee jaar geleden...
New Witnesses Accuse Fmr UK Prime Minister Of Pedophilia, Ritual Murder

by: Whitney Webb Posted on February 20, 2017

Afbeelding
Former Prime Minister of England Sir Edward Heath, Credit – Daily Mail

In recent months, high-ranking politicians, attorneys, doctors and others have been accused or caught participating in depraved acts involving the sexual abuse of children. While the media has largely shied away from these stories, there is no denying that the tide of arrests is developing into something truly unprecedented. However, these revelations involving the widespread practice of pedophilia among the world’s wealthy and powerful pale in comparison to explosive new testimony and allegations that surfaced over the weekend regarding the disturbing private life of former Prime Minister of England, Sir Edward Heath. While many noted “conspiracy theorists” have long asserted that Heath was a pedophile of the worst order, a lack of witnesses and public attention as well as an alleged and highly sophisticated cover-up kept these allegations on the sidelines.

Now, several new witnesses – former victims and high-ranking officials – have come forward, accusing Heath of unimaginable atrocities against England’s most vulnerable. The first of these allegations to surface came to light this past Sunday when the Daily Mail revealed that Wiltshire Chief Constable Mike Veale regards the accusations against Heath as “totally convincing” and “120% true.” Veale has been investigating allegations against Heath since the pedophile scandal surrounding BBC icon Jimmy Savile broke in 2015. Savile, a close friend of Heath, was found to have abused more than 500 children, acts which were long covered up by the “establishment.” Since Savile scandal became public, more than 30 people have come forward with claims of sexual abuse against the former Prime Minister. Veale also supported claims that Heath’s crimes had come to light much earlier, some dating back to the late 1980s, but had been covered up due to Heath’s powerful stature.

After Veale’s confirmation that he and others in the police force were fully convinced of Heath’s guilt, several women who had accused Heath of sexually abusing children for years dropped fresh allegations just today. These women claim that Heath not only raped children, but ritually murdered them. According to the new accusations, Heath was part of a satanic sex cult run by the women’s parents and was involved in the murders of an estimated 16 children. If true, Heath would have been one of the worst child murderers in British history. The women had initially made these same claims in 1989 but were ignored by police at the time. These allegations are just one of the many probes being pursued by British police in the investigation overseen by Mike Veale. The investigation has so far cost British taxpayers over £883,431.

While the accusations may seem astounding and far-fetched, many cases of powerful figures involved in pedophile have also coincided with accusations of ritual murder and Satanism. The most well-known of these cases took place in the U.S. – the Franklin cover-up. When a Nebraska Credit Union was raided by federal agencies in 1988, the Nebraska legislature began to investigate Republican Party activist and the credit union’s manager Lawrence King Jr. While the investigation originally focused on King’s shady finances, it soon exploded into a investigation of a nationwide child abuse ring and satanic ritual murders involving some of the state’s and nation’s most powerful politicians at the time. Soon after, a cover-up took place and the lead investigator of the legislature’s probe was suddenly and violently murdered. Considering all of the high-profile pedophile cases coming to light, these latest allegations against one of England’s most powerful politicians suggests that pedophilia and ritual murder often go hand-in-hand, forming one of the great unspoken evils in our world today, one that is quickly coming to light despite the establishment’s best efforts to keep it hidden from public view.

http://www.trueactivist.com/new-witness ... 20ixjjAyHY
En hier nog wat over deze zaak. Je vraagt je soms af wat er van waar is... Soms is de waarheid te gruwelijk om te bevatten. :emm2:
Group of women who say they were abused by Sir Edward Heath also claim their parents ran a satanic sex cult that was involved in SIXTEEN child murders

By Rebecca Camber for the Daily Mail
Published: 00:53 GMT, 20 February 2017 | Updated: 02:23 GMT, 21 February 2017


A group of women who say Sir Edward Heath abused them as children have also accused their parents of being involved in up to 16 murders.

The farce came as police probe incredible claims that the former prime minister was linked to a paedophile ring that killed as many as 16 children – which would make them the worst child murderers in British history.

The seemingly far-fetched allegations have been made by a family who allege that the politician was part of a satanic sex cult run by their own parents.

They say that the cult regularly slaughtered children as ritual sacrifices in churches and forests around southern England and also participated in similar ceremonies in Africa.

They claim their mother and father – who is said to have known the former Conservative leader – were responsible for slaughtering children ranging from babies to teenagers – yet they evaded justice.

The paedophile ring – which they say Sir Edward was part of – stabbed, tortured and maimed youngsters in churches and burnt babies in satanic orgies before men, women and children gorged themselves on blood and body parts, police have been told.

If the bizarre allegations were to be proved, the parents who allegedly led the killings would be responsible for murdering more children than Fred and Rose West.

They would also be on a par with Thomas Hamilton, who shot dead 16 children in the 1996 Dunblane school massacre.

The women’s lurid claims were dismissed by police in 1989 when they came forward. Sir Edward’s name was never mentioned to police at the time. It was only last year that he was named for the first time after one of the claimants said she had ‘remembered’ a man called ‘Ed’ was a prime mover in a network of paedophile abusers.

But there is no suggestion that Sir Edward killed any children himself in the women’s accounts.

Wiltshire Police have spent more than a year investigating the allegations as part of an inquiry that has cost taxpayers over £883,431 and irretrievably tarnished the reputation of the unmarried politician, who died in 2005, aged 89.

Last night Sir Edward’s godson, Lincoln Seligman, said: ‘I understand that these claims from the 1980s were at the time dismissed as complete fantasy by police. It is disappointing that these wild allegations have been reheated and randomly attached to Edward Heath’s name.’

A Wiltshire Police spokesman said: ‘We are not prepared to discuss this as this is an on-going investigation.’

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ufl_XkUvXQ
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Satanstempel groeit naar anti-conservatieve politieke beweging die vooral progressieven aantrekt

Posted on 26/04/2019

Afbeelding
Afbeelding: Getty Images (3).

De Satanstempel –niet te verwarren met de Satanskerk- werd in 2013 opgericht en blijkt de perfectie religie te zijn voor progressieven en andere linksen. Je mag er namelijk geloven wat je wilt, zolang je conservatieven, christenen en dus ook figuren zoals Donald Trump maar haat. De ‘tempel’ van de heer der duisternis zegt niet in Satan als echte persoon te geloven, maar vereert diens concept, zijn reputatie als de ‘ultieme rebel’. Ook gebruiken ze een bekend duivelsteken om christenen te sarren.

Van meet af aan werd duidelijk dat de Satanstempel voornamelijk als politieke beweging is bedoeld. Toekomstige leden krijgen namelijk maar één vereiste te horen, en dat is dat ze moeten geloven ‘in de politieke en seculiere acties’ van de groep.

Je hoeft geen openlijke Satanist te zijn, noch te geloven in de klassieke ‘duivel’, en dat is een hele verandering met de schimmige Satanskerk en andere satanisten, die juist zoveel mogelijk uit het zicht van het publiek (‘occult’ = in het verborgene) opereren.

‘Verzetsbeweging’
Vooral na de verkiezing van Donald Trump in 2016 groeide de Satanstempel explosief. In de eerste 36 uur meldden zich duizenden nieuwe leden aan. De toen bijna 4 jaar oude ‘tempel’ had op dat moment 50.000 leden, en nog nooit eerder zo’n enorme toestroom gehad.

‘We zijn absoluut een verzetsbeweging,’ legde mede oprichter Lucien Greaves uit. ‘Wij voeren felle oppositie tegen het idee dat we ons onder één religieuze vlag moeten verenigen.’

Progressieven positief
Hoewel veel progressieven ongetwijfeld geen enkele intentie hebben zich bij de Satanstempel aan te sluiten, zijn sommigen van hen er wel heel positief over. Zo schreef de linkse Huffington Post dat ‘Satan zijn moment heeft’, en satanisten ‘alles zijn wat u niet van ze verwacht, namelijk patriottistisch, vrijgevig, ethisch, gelijkgezind. Ze ruimen zelfs het afval langs een hoofdweg in Arizona op.’

Een nieuwe documentaire over de religieuze groep, ‘Hail Satan?’, wordt ‘fantastisch’ genoemd. ‘De Satanstempel probeert de aandacht van mensen te trekken, en verrast hen dan met boodschappen over vrijheid van meningsuiting, medeleven, vrijheid en rechtvaardigheid voor allen.’

Dat klinkt heel mooi, maar de keerzijde is dat ze alles wat zelfs maar ruikt naar conservatief en ‘rechts’ haten. Greaves zei onlangs in een interview dat ze doodsbang is voor de christelijke vicepresident Mike Pence en diens ‘theocratische visie’ voor de VS.

Officiële kerk, maar geen aanbidders?
Hoewel de tempel beweert dat ze geen aanbidders van Satan zijn vieren ze wel de ‘zwarte mis’, inclusief Pentagram rituelen, en proberen volgelingen her en der op publieke locaties standbeelden van Baphomet op te richten.

Hypocrisie is hen dus niet vies, wat ook blijkt uit het feit dat ze weliswaar beweren niet in bovennatuurlijke wezens zoals de duivel te geloven, maar inmiddels wel de officiële status als kerk hebben gekregen. Dat stelt hen in staat om belastingvrije giften te ontvangen.

‘Net als hun held lijken de leiders van de Satanstempel experts te zijn in misleiding,’ concludeert Snyder. ‘Ze leiden duizenden en duizenden mensen naar een zeer duister pad.’

‘Doe wat gij wilt, en dood degenen die u dwarsbomen’
De traditionele zwarte kaarsen en ‘black metal’ muziek zijn daarbij niet meer nodig. Wat wel recht overeind blijft is de ‘filosofie’ van Satan, die de ultieme opstand tegen feitelijke iedere vorm van autoriteit (met uitzondering die van hemzelf) vertegenwoordigt. ‘Doe wat gij wilt,’ vatte ’s werelds meest beruchte Satanist Aleister Crowley zijn enige wet voor de mensheid ooit samen, al is onduidelijk of hij dit zelf bedacht heeft:

‘Er is geen god dan de mens. De mens heeft het recht bij zijn eigen wet te leven, om te werken, spelen, rusten, eten, drinken, sterven, schilderen, bouwen en kleden zoals hij wil, en te verblijven en gaan waar hij wil. De mens heeft het recht lief te hebben zoals hij wil, wanneer, waar en met wie hij maar wil. De mens heeft het recht degenen die deze rechten dwarsbomen te doden.’

Xander

(1) End of American Dream via Zero Hedge
(2) Infowars
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/uncategori ... -aantrekt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

‘Het ultieme doel van globalisten is u in net zo’n een monster als zij te veranderen’

Posted on 10/05/2019

Afbeelding

‘Globalisten vormen een zeer goed georganiseerde sekte van narcistische sociopaten, en zijn een andere soort die parasiteert op normale mensen’

Auteur-analist Brandon Smith schrijft al enige maanden uitgebreid over de globalisten, hun gedachtegang en het ‘sekte achtige geloof’ dat achter hun motieven en doelstellingen zit. Smith presenteerde al eerder bewijs dat het gedrag van globalisten ‘rechtstreeks te vergelijken is met dat van narcistische sociopaten (door sommige mensen ook psychopaten genoemd). Globalisten zijn dan ook een zeer goed georganiseerde sekte van narcistische sociopaten… die een andere soort zijn dan normale menselijke wezens, want het ontbreekt hen aan zaken die bij normaal menselijke gedrag horen, zoals empathie en zelfreflectie.’

In zijn eerdere artikel ‘Luciferianisme: Een blik op het verwoestende globalistische geloofssysteem’ zette Smith puntsgewijs uiteen waarom de globalisten en hun organisaties (zoals de Verenigde Naties) verbonden zijn aan een satanische filosofische sekte, feitelijk een religie die hun vernietigende gedrag en doelstellingen niet alleen goedpraat, maar zelfs toejuicht.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Retired HEAD OF FBI Tells ALL "Illuminati, Satanism, Pedophile Rings"
IdahoPickerReloaded - Gepubliceerd op 24 dec. 2013

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ronald Bernard - My revelations part 6 - English with subtitles
Ronald Bernard - 27 jan. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Mahalingam »

Satanistisch ritueel op de Dam ?

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Satanistisch ritueel op de Dam ?
:nietverstaan: Waar gaat dit over? Is dit kunst?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Globalisten aan de top van de ‘piramide’ gebruiken satanische culten om nieuwe psychopaten in hun rangen te werven

By Redactie World Unity on jan 8, 2020

Afbeelding

Het concept van de ‘man achter het gordijn’ die de touwtjes in handen heeft, is hoe sommige samenzweringsbewuste mensen de controlemechanismen bekijken die de moderne samenleving dicteren. Maar zoals Mark Passio, een voormalige occultist, in een nieuwe video op REAL.video uitlegt, zijn psychopathische globalisten eigenlijk overal om ons heen, die zich voordoen als alledaagse Jantjes en Karin’s.

Als een nieuwsgierige, waarheidzoekende persoon die is opgegroeid in een strikt katholieke omgeving, was Passio rijp voor het plukken in termen van rekrutering voor satanisme. Op vrij jonge leeftijd raakte hij betrokken bij allerlei occulte activiteiten, gelovend in de “geheime kennis” die beloofde een ontsnapping te zijn aan de status quo-mentaliteit van angst en controle die de kerk onderwees.

Passio begon te geloven dat alle religie is ontworpen om mensen te beheersen, een dogma dat zijn satanistische trimmers hem wilden bijbrengen. Het werkte een tijdje, toen Passio de leugen kocht dat hem de volledige waarheid werd onthouden, die alleen zijn trimmers hem konden geven.

“Het wereldbeeld dat ik toen had, was extreem donker”, verklaarde Passio tijdens een recent interview met “Wat gebeurt er in vredesnaam?”

“Het was gebaseerd op het beheersen van andere mensen, het opdoen van kennis om te gebruiken als invloed en een mechanisme van controle over anderen, en vervolgens eigenlijk samen te werken met andere mensen om die kennis uit te breiden en op een effectievere manier te gebruiken – dat is waar deze occulte organisaties eigenlijk over gaan. ”

Veel politici, advocaten, opvoeders en artsen zijn heimelijke satanisten
Wat voor velen een verrassing zou kunnen zijn, is het feit dat satanisme veel verder reikt dan alleen de “Church of Lucifer” of Lady Gaga. Een van de stellingen van het occulte is om satanisme te verbergen binnen organisaties die op het eerste gezicht niet noodzakelijk satanisch lijken te zijn, maar die als zodanig buiten beeld functioneren.

Occulte groepen en organisaties zullen actief op zoek gaan naar individuen met psychopathische neigingen waarvan zij geloven dat ze gemakkelijk kunnen worden verzorgd om de satanische agenda in het volle zicht uit te voeren, maar zonder opgemerkt te worden. Deze satanisten hebben de neiging om op iedereen te lijken, tenminste op het eerste gezicht, omdat ze hetzelfde werk doen, dezelfde kerken bezoeken en een vergelijkbare levensstijl hebben.

“Ik noem ze infiltratiecentra voor mensen die eigenlijk psychopathisch zijn … mensen die zelfgericht zijn en het niet echt kan schelen wat ze anderen aandoen”, zegt Passio over de frontgroepen die nieuwe satanische psychopaten in hun gelederen werven.

“Ze verzorgen ze en brengen ze naar machtsposities. Omdat, zoals ik ontdekte door samen te werken met deze organisaties (een voorbeeld is vrijmetselarij), het niet alleen geïsoleerde individuen zijn. Het zijn mensen die verbonden zijn in zowat elk geïnstitutionaliseerd gebied van het moderne leven, inclusief politiek, recht, zaken, financiën, onderwijs, geneeskunde, noem maar op. En het is uitgebreid, de netwerken die ze hebben. ”

Passio zegt dat deze netwerken veel groter en productiever zijn dan hij zich ooit had kunnen voorstellen, wat betekent dat satanisme overal is. Het is een giftig wereldbeeld dat troost en succes belooft voor nieuwe rekruten, maar dat actief het sociale weefsel van het maatschappelijk middenveld ondermijnt in het belang van de oprichting van een regering met één wereld.

“Om een wereldregering te bereiken, is het noodzakelijk om uit de hoofden van mannen hun individualisme, loyaliteit aan familietradities, nationaal patriottisme en religieuze dogma’s te verwijderen”, is het exacte citaat van Brock Chisolm, een voormalige directeur van de Wereldgezondheidsorganisatie van de VN (WIE) die zo’n satanische recruiter was, die openlijk het eindspel van satanisme op wereldschaal toegaf.



http://www.worldunity.me/globalisten-aa ... te-werven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

De geheime seksfeesten van de elite

Toegevoegd door JD - 22 januari 2020, 14:55

Afbeelding

Wat is de connectie tussen het ITNJ en Eyes-Wide-Shut-type feesten? Dit zijn elite seksfeesten met bloedmooie vrouwen in lingerie of ontbloot bovenlijf, Venetiaanse maskers, champagne en orgies in statige herenhuizen. Deze seksfeesten voor de ultrarijken lijken een glamoureuze wereld waar men zich grenzeloos kan uitleven. Toch blijken deze elite clubs verweven te zijn met een duistere onderwereld. De oprichter van een aantal Engelse geheime clubs zal menigeen verbazen.

Sanctum en SNCTM

SNCTM is een van de meest elite clubs in Beverly Hills. Een eenvoudig lidmaatschap kost 20.000 dollar per jaar. Maar dan moet men wel langs de ballotagecommissie. Voor vrouwen gelden hoge eisen qua (maximum) leeftijd en uiterlijk. Een exclusief Dominus VIP lidmaatschap kost 75.000 dollar per jaar en een Violet Key Benefactors-abonnement kost 1 miljoen dollar voor een levenslang lidmaatschap. Wanneer men lid wordt moet men een bloedcontract tekenen. Het is onderdeel van de initiatie.

SNCTM organiseert Illuminati seksfeesten voor de allerrijksten in Beverly Hills, maar ook in talloze andere steden ter wereld. De club vertoont alle kenmerken van een Satanische sekte, met maskers, mantels, Luciferiaanse symboliek, MK Ultra seksslaaf-programmering en verwijzingen naar rituelen. Het zijn feesten waar alles kan. Vastgebonden mensen, vrouwen in kooien, SM-taferelen, meester-slaaf-spektakels, referenties naar bloedtransfusies. Het opzoeken en overschrijden van grenzen, lijkt voor de allerrijksten enorm opwindend te zijn.

Afbeelding
SNCTM is een van de meest exclusieve seksclubs in Hollywood en vertoont alle kenmerken van een sekte, met Luciferiaanse symboliek en verwijzingen naar MK-ultra seksslaafprogrammering en SM. Je moet niet alleen enorm rijk zijn, maar ook door de ballotagecommissie heen om toegelaten te worden. Er zijn vestigingen en events in de steden: Los Angeles, Las Vegas, Tokyo, Dubai, Lagos Nigeria, Bogota (Colombia), Rio de Janeiro, Chicago, New York, Miami, Cannes, Parijs, Londen, Monterrey (Mexico), Kiev en sinds kort ook in Moskou en Oekraïne.

De organisatie SNCTM stond op naam van Damon Lawner en is inmiddels overgenomen door The Circle. Een recente tekst is ondertekend met de mysterieuze afzender “Aleph”. Aleph is misschien een woordspeling naar “Circle A”, een combinatie van de A van anarchie en O van Orde.

Afbeelding
Zowel het SNCTM als het NOSF-logo (Nights Of St Francis ) tonen het Oculus Dei symbool van het alziende oog. Het NOSF-logo verwijst daarnaast niet alleen naar de Vrijmetselaars, maar de HC verwijst zowel naar “Heaven Circle” alsook naar de Heilige Stoel (Holy See, in het Engels hetzelfde uitgesproken als C).

Wellicht verwijst het naar de Order of the (Second) Circle, een geheime Britse club uit de 18e eeuw. Dit geheime genootschap had banden met de 18e-eeuwse Hellfire-clubs, waarvan de Knights of St. Francis de meest beruchte was. Het logo van de hedendaagse Nights Of St Francis toont gelijkenissen met het SNCTM-logo. Betekent dit dat ze elkaar nageaapt hebben, of dat de organisaties aan elkaar gelieerd zijn?

Wie er precies achter deze (rode) “Cirkel” schuilgaat blijft vooralsnog een mysterie, maar de overname zorgde wel voor enige paniek bij hun rijke clientèle toen ze hoorden dat de club werd verkocht, omdat ze er hun meest intieme details hebben vastgelegd …

Oorspronkelijk komt SNCTM voort uit het Britse Sanctum Ltd. dat al veel langer bestaat. Het is onduidelijk of dit gelieerd is aan de Sanctum Hotel Group, nu onderdeel van de Karma Group. De eigenaar en CEO Mark Fuller van Sanctum Soho Hotel is ook de oprichter van de VIP-club “The Embassy Club” een ultra-exclusieve club die eveneens gemaskerde feestjes organiseert in het Londense Sanctum Hotel. Dit hotel heeft een luxe rock-uitstraling, een speciale SM-kamer, een privébioscoop en groepsbubbelbad op het dak.

Afbeelding
Screenshots van de Nights Of St Francis website

Nights Of St Francis
Een vergelijkbare club zoals SNCTM is Nights Of St Francis (NOSF), een geheim genootschap dat eveneens elite seksfeesten organiseert. Men presenteert zich als de Vrijmetselaars en maakt op hun website en social media allerlei verwijzingen naar de Illuminati, de film Eyes Wide Shut, satanisme en rituelen. Nights Of St. Francis is opgericht door Ciro Orsini, de mede-oprichter van het ITNJ (International Tribunal of Natural Justice). Het ITNJ zegt op te komen voor slachtoffers van seksuele uitbuiting of ritueel misbruik.

Afbeelding

Nights Of St Francis biedt een glamoureuze, vercommercialiseerde versie van de Illuminati seksfeesten, die plaatsvinden in dure herenhuizen. Bij aankomst krijgt men champagne van mannen en vrouwen met Venetiaans masker en ontbloot bovenlijf. De dresscode is voor mannen een tuxido, voor vrouwen een cocktailjurk, of lingerie met masker en cape. Er wordt een buffet geserveerd op een naakt model.

Naast de erotische optredens, orgies en privé-ontmoetingen die men op een dergelijk feest kan verwachten, tonen de beelden vastgebonden vrouwen, vrouwen in kooien, spreekt men over “zweepslagen” en “marteling in de kerker” en rituelen met mantels. Kijk je wat kritischer naar de beelden op Instagram dan zie je tekenen van MK ultra seksslaaf-programmering, referenties naar Vrijmetselaarsclubs en Satanische rituelen.

Niet zo onschuldig als het lijkt
Ondanks dat men op de NOSF website duidelijk vermeld dat men minimaal 18 jaar moet zijn om deel te nemen, en dat alles op basis van instemming en vrijwilligheid gebeurd, is het niet zo onschuldig als men het presenteert. Zelfs als het allemaal een toneelspel zou zijn en het zou gaan om een imitatie van een ‘écht’ Illuminatifeest, is het een verwijzing naar het type feesten waar in de kelder échte duistere zaken gebeuren.

Ik doe inmiddels al zes jaar onderzoek naar seksueel en satanisch ritueel misbruik en mijn informatie komt niet alleen uit boeken of van internet. Ik krijg veel informatie, soms uit eerste hand van slachtoffers of insiders, soms uit tweede hand, bijvoorbeeld van schrijvers die zelf onderzoek doen naar het onderwerp. Vaak zijn het kleine puzzelstukjes, soms gedetailleerde verhalen. Meestal van mensen die niet met hun informatie naar buiten willen treden.

Zo sprak ik vorig jaar iemand die binnen een Illuminatifamilie geboren is, naar eigen zeggen binnen een van de meest machtige families in Nederland. Er werd van hem verwacht dat hij Satanische offerrituelen bijwoonde. Hij walgde ervan en vertelde het met tranen in zijn ogen. Deze vonden plaats op occulte dagen. Op de begane vloer van die sjieke huizen op verschillende plaatsen in Nederland, vonden Eyes-Wide-Shut-achtige feesten plaats, met bloedmooie naakte vrouwen die Venetiaanse maskers droegen en een extravagantie in overvloed. In de kelder waren de offerrituelen. Deze feesten zijn niet grappig. Ook het ‘naspelen’ ervan niet.


Afbeelding
Heaven Circle en NOSF (Nights Of St Francis) zijn partnerorganisaties.

Heaven Circles is een partnerorganisatie van Nights Of St Francis en ze gebruiken soms hetzelfde logo. Ook zij organiseren erotische feesten. Deze lijken toegankelijker voor een groter publiek. Maar er zijn ‘inner circles’ binnen de ‘inner circles’. Hoe hoger het nummer, hoe exclusiever en extremer. Voorbij de derde cirkel kan men meedoen met een ritueel met meisjes in rode mantels. De volgende cirkel biedt diensten op maat. Men kan bestellingen plaatsen tot wel 20.000 pond (ruim 23 duizend euro). Men vraagt zich af welk type erotisch entertainment voor één avond in hemelsnaam 23 duizend euro moet kosten en of dit nog wel allemaal legaal is. Het doet ons denken aan de Negende Cirkel, een verwijzing naar een Satanische sekte, overgoten met een laagje glamour en zogenaamde onschuld.

Afbeelding
Foto van Ciro Orsini en Chris Reynolds op Chris’ instagram-pagina.

Officieel staan zowel Nights Of St Francis en Heaven Circle op naam van Chris Reynolds Gordon, een voormalig prof-atleet die als playboy een nieuwe carrièremove heeft gemaakt. Maar we hebben bewijs dat Nights Of St Francis is opgericht door Ciro Orsini. Het stond aanvankelijk ook vermeld op hun eigen website. Wat Chris Reynolds en Damon Lawner (voormalige eigenaar van SNCTM) gemeen hebben, is dat ze blut waren en schulden hadden, toen ze het idee kregen om dit type feesten te organiseren en een geheime club op te richten. Maar om zoiets op te zetten heb je veel geld nodig en connecties met rijke mensen. Dat is bij Nights of St Francis blijkbaar de rol geweest van Ciro Orsini. Er zijn inmiddels vestigingen in Las Vegas, New York, Barcelona en Zwitserland.

(K)nights Of St Francis was al een exclusieve club in 18e eeuw
Het geheime genootschap Nights Of St Francis heeft een lange geschiedenis en dateert uit 1746 toen Sir Francis Dashwood (1708-1781) een zeer exclusieve club begon voor de sociale elite. De eerste vergadering in het familiehuis van Sir Francis in West Wycombe vond in 1752 plaats op Walpurgis Night, een occulte feestdag. Het genootschap stond officieel bekend als “The Knights of St Francis”, maar werd ook de “Hellfire Club” genoemd, de naam die in de 18e eeuw voor verschillende exclusieve clubs in Groot-Brittannië en Ierland werd gebruikt.

Deze clubs waren exclusief voor heren uit hogere kringen die wilden deelnemen aan activiteiten die niet acceptabel waren in de beschaafde samenleving. De president van de club heette ‘de duivel’ en de leden noemden zichzelf ook ‘duivels’. In 1721 kwam er een einde aan de club, toen ze beschuldigd werden van “afschuwelijke straffeloosheden”. Een andere naam die wordt gebruikt voor een soortgelijke geheime genootschap is de Order of St. Francis. Het is gelieerd aan de Order of the Second Circle.


Het Orsini House
Ook buiten het Verenigd koninkrijk is Ciro Orsini verbonden met de seks- en matchmaking-industrie. Het ‘Orsini House’ in Kharkov, Oekraïne, biedt niet alleen onderdak aan Ciro’s Pomodoro pizzarestaurant, maar ook aan een elite nachtclub met “entertainment voor volwassenen”, boutique en een spa onder de merknaam Penthouse Club. Daarnaast heeft hij de datingsite ‘Hot Russian Brides’ met vooral Oekraïense vrouwen in de aanbieding en is hij eveneens jury van de USSR UK Miss verkiezingen. Allemaal activiteiten met een hoog ‘vleeskeurings-gehalte’.

Afbeelding

Maffia en de seksindustrie
Over het algemeen is de seksindustrie verweven met allerlei grensoverschrijdende en illegale zaken. Ondanks dat uitbaters claimen dat de vrouwen er vrijwillig werken, is er snel sprake van seksuele uitbuiting, zeker als vrouwen uit arme landen komen. Wereldwijd is de seksindustrie bovendien verweven met de maffia, die de zaken gebruikt voor witwas- en chantagepraktijken. Deze chantage vindt zowel plaats binnen het “volwassen entertainment” als binnen pedonetwerken.

Ook in Nederland worden elite seksfeesten gebruikt als pressie- en chantagemiddel om bepaalde deals veilig te stellen. Hier levert ’Ndrangheta — een van oorsprong Italiaanse maffiagroep die wereldwijd opereert — de slachtoffers voor pedofeesten en Negende Cirkel-rituelen. Deze kinderen komen uit arme, vaak Oost-Europese landen, zoals Roemenië en Oekraïne, maar ook uit Portugal.


Oekraïne lijkt voor de maffia en de Deep State een walhalla te zijn. Via de Oekraïense ambassades in New York en Washington DC worden kinderen de VS binnengesmokkeld. Oekraïne wordt door de FBI en de International Organisation of Migration (IOM) specifiek als probleemland genoemd als het gaat om mensenhandel en seksuele uitbuiting.

De wereld van seks, drugs en entertainment
Om die reden is het opmerkelijk dat Ciro Orsini zoveel zakelijk belangen en connecties blijkt te hebben in Roemenië, Oekraïne en Rusland. Zo heeft hij banden met Nicu Gheara, die bekend staat als de “Godfather of Romania”. Net als Ciro Orsini organiseert Nicu Gheara feesten waar veel beroemdheden aanwezig zijn, variërend van politici, muzikanten, acteurs tot geheim agenten. Nicu Gheara is ooit onderzocht door het Roemeense Openbaar Ministerie vanwege vermeende drugshandel, een zaak die bekend stond als “Cocaïne voor VIP’s”. In publicaties wordt Ciro Orsini met deze zaak in verband gebracht en zowel hij als Nicu Gheara worden verdacht banden te hebben met de Italiaanse maffia.

Nicu Gheara is geen kleine jongen en heeft banden met de Chinese, Russische, Arabische en Italiaanse maffia. Hij staat bekend als een uiterst gevaarlijk individu, die in Roemenië een heel terreurimperium heeft opgebouwd — niet alleen met eigen beveiligingsfirma’s, maar ook de Roemeense justitie en politie in zijn zak heeft. Hij bezit diverse nachtclubs aan de rand van Boekarest en is betrokken bij mensenhandel.

Afbeelding
Ciro Orsini en Nicu Gheara (met het zwarte shirt links van Ciro) met de bandleden van Simply Red. Deze band speelde in 2009 ‘toevallig’ ook tijdens Humanitad’s presentatie van de Millenium Development Goals bij de VN.

Een van Nicu Gheara’s connecties is Sorin Sapunarescu, een Russisch onderwereldfiguur die de eigenaar was van de Karma Club in Roemenië. Uiteindelijk nam Nicu Gheara deze nachtclub over, een plek die door veel van zijn vooraanstaande vrienden uit de onderwereld werden onderzocht. De naam Karma zien we ook bij de fusie tussen de Sanctum and Karma Hotel Group. Of er (achter de schermen) dezelfde mensen achter zitten blijft gissen, maar het zou me niet verbazen.

Ook Sapunarescu wordt geassocieerd met het witwassen van drugsgeld en vrouwenhandel. Zijn Russische zakenpartners richtten een aantal clubs op in Miami, Florida, om daar prostituees uit de voormalige Sovjet-Unie-landen te laten werken. Het is een netwerk van drugs, witwaspraktijken, chantage, prostituees en mensenhandel van Oost-Europese vrouwen. En in talloze Roemeense publicaties duikt in dit verband steeds weer de naam op van Ciro Orsini.

De naam van Ciro Orsini is ook verbonden aan die van een beroemde Amerikaanse gangster, Franco Nicoletti. Hij werd gearresteerd voor het witwassen van geld. Volgens Amerikaanse publicaties werkte Franco Nicoletti als manager bij het eerste ‘Ciro’s’ restaurant in Los Angeles. Over die plaats is al lang gezegd dat het de plek zou zijn waar de Cosa Nostra-leiders (een andere Italiaanse maffiagroep) elkaar zouden ontmoeten. De manager van een ander Ciro’s Pomodoro restaurant in Londen werd in de jaren ’90 vermoord. Zijn moord is nooit opgelost.

Steeds dezelfde spelers en connecties
Ciro Orsini heeft dan ook niet bepaald een smetteloos imago. Zijn betrokkenheid bij Illuminati seksfeesten met allerlei verwijzingen naar Vrijmetselaars- en Satanische rituelen is alleen al reden genoeg om hem niet te betrekken bij een organisatie die seksuele uitbuiting en Satanisch ritueel misbruik moet onderzoeken. Toch is hij nauw betrokken geweest bij de oprichting van het International Tribunal of Natural Justice en zou aanvankelijk als hun ambassadeur naar voren treden.

Ciro Orsini’s vaste zakenpartners zijn de neefjes Antonio en Ciro Jr. Coppola. Zij waren eveneens de mede-eigenaren van Sacha’s “Stone Music Company.” De Copolla-broers hebben allerlei BV’s op hun naam staan, één daarvan is Coppola Productions Ltd. Een bedrijf opgericht door Ciro Coppola, Ciro Orsini en Yvette Hoyle om films en televisieprojecten te financieren.

Een van hun zakenpartners is de Amerikaanse acteur en producent Armand Assante. Hij richtte samen met Ciro Orsini ook de organisatie “The Ciro Orsini and Armand Assante Children’s Fund” voor dakloze kinderen op. Armand Assante was in 2009 eveneens de presentator van Humanitad’s MDG Awards-presentatie bij de VN. Een project waar zowel Ciro Orsini als Sacha Stone bij betrokken zijn. Ook Assante’s naam verschijnt in publicaties over de Roemeense maffia-leider Nicu Gheara.

Afbeelding

https://jdreport.com/de-geheime-seksfee ... -de-elite/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Als de waarheid over Adrenochrome naar buiten komt, gaat Hollywood ten onder

By Ella Ster on 20 april 2020

Afbeelding

Het klinkt absurd: elite figuren die tijdens Satanische rituelen kinderen verkrachten, martelen en hun bloed drinken om ze vervolgens ritueel te vermoorden. Is dit simpelweg een belachelijke complottheorie, of zit er meer achter? De waarheid is soms vreemder dan fictie. Soms is de waarheid gruwelijker en absurder dan menigeen zich kan voorstellen.

In veel eerdere artikelen schreef ik over een geheime Cabal die zich bezig houdt met Satanische rituelen. Getuigen die deze rituelen overleefden, vertellen over zaken die voor normale mensen bijna niet te bevatten zijn. Het zijn ongelooflijke getuigenissen, die veel mensen bij voorbaat van tafel vegen. Dit ongeloof is de Cabal’s grootste bescherming. Het is té grotesk, té extreem, té kwaadaardig en dermate grootschalig, dat gewone mensen zich niet voor kunnen stellen dat dit waar zou kunnen zijn.

De grootste denkfout om de praktijken van psychopaten te begrijpen, is te veronderstellen dat zij zijn zoals jij zelf bent. Dat psychopaten dezelfde moralen hebben en zij bepaalde grenzen nooit zouden overschrijden, omdat jij dat niet zou doen. Psychopaten hebben echter geen gewetensbezwaren en zijn bereid om alles te doen voor macht, rijkdom, status en uiterlijk. En aan het uiterlijk kun je een psychopaat niet herkennen. Vaak zijn het keurige mensen met voorbeeldige manieren in hun openbaar optreden. Ze hebben vaak meerdere gezichten.

In mijn onderzoek naar Satanisch ritueel misbruik moet ik helaas concluderen dat kindofferspraktijken daadwerkelijk bestaan. Mijn informatie komt niet alleen uit boeken en het internet, er zijn ook mensen, slachtoffers of insiders, die deze informatie persoonlijk aan mij hebben bevestigd.

Het grootste geheim van Hollywood
Hollywoodsterren staan erom bekend alles te doen om er zo jong, slank en sexy mogelijk uit te zien. We kennen de verhalen van extreme diëten, levensstijlen, plastische chirurgie en botox. Het grootste geheim is echter het drinken van Adrenochrome. Een peperdure drug, die niet alleen zorgt voor een high, maar ook een levenselixer is en een verjongend effect heeft. Mensen kunnen er tientallen jaren jonger uitzien dan ze werkelijk zijn.

Afbeelding
Kunstenares Marina Abramovic is vooral bekend van haar Spirit Cooking, een vorm van ‘performing art’ waarin ze schlldert met bloed en verwijst naar Satanische rituelen en kannibalisme. Ze ziet er uit als een gemiddelde 40-jarige (foto links), maar je zou verwachten dat ze er met 73 jaar uit zou zien als de (bewerkte) foto rechts. Gebruikt ze Adrenochrome?

Adrenochrome is een drug gemaakt van geadrenaliseerd bloed. Wanneer de donor extreme pijn en angst ervaart doordat het geterroriseerd wordt, reageert het lichaam van het slachtoffer door een enorme hoeveelheid adrenaline te produceren voor de fight or flight-reactie. Wanneer deze piek het hoogste is wordt het bloed afgetapt uit de halsslagader of uit de hersenen. Deze procedure kan meermalen herhaald worden, totdat het slachtoffer sterft aan de verwondingen of door uitputting. Hoe jonger de donor, hoe groter het verjongende effect is. Het bloed van jonge kinderen biedt de hoogste opbrengst.

Adrenochrome is online te koop
Nog steeds niet overtuigd dat dit daadwerkelijk plaatsvindt? Kijk dan naar het patent op Adrenochrome en het patentdocument uit 1985. Deze stond tot voor kort op naam van 3M. De drug is ook bekend onder de naam C9H9NO3, een weergave van de scheikundige formule. Er zijn zelfs wetenschappelijke studies gedaan hoe je adrenaline zo goed mogelijk kunt omzetten naar Adrenochrome.

Adrenochrome wordt verkocht op de zwarte markt, het Dark Web of gewoon online. Adrenochrome.net biedt speciale bitcoins om online Andrenochrome te kopen via een afgeschermd gedeelte van het internet. “Adrenochrome (ADC) is een ERC20-token dat speciaal is ontworpen om de snelle, cryptografisch veilige internationale handel van de chemische verbinding Adrenochrome (C9H9NO3) te vergemakkelijken.”

Met deze ADC cryptovaluta kunnen mensen het product ook op het internet, buiten het Dark Web kopen. Daarbij moet het IP-adres goedgekeurd zijn om toegang te kunnen krijgen. Op hun website staat: “Elke transactie op de Adrenochrome-blockchain brengt een kleine transactiekost met zich mee (“aderlating”), die automatisch wordt herbelegd in onze activiteiten met betrekking tot de wereldwijde inkoop, productie en distributie van Adrenochrome.”

“De inherente moeilijkheid van de toename en extractie van Adrenochroom, maakt het al lang een zeer exclusief product en het domein van vampirische elites.”

Van de website Adrenochrome.net


De productuitleg spreekt boekdelen: “Adrenochroom is de chemische verbinding met de moleculaire formule C9H9NO3 die wordt gesynthetiseerd door de oxidatie van adrenaline in de bloedbaan. Het is een krachtig verjongend, psychotroop elixer dat wordt geoogst uit de pijnappelklier van kinderdonoren.” (..) Het “wordt gesynthetiseerd door de oxidatie van adrenaline, afkomstig uit het bloed van menselijke kinderen.

“Adrenochroom is het puurste product op de markt, geoogst onder strikt gereguleerde voorwaarden uit onze internationale toeleveringsketen van kinderdonoren.” Kijk ook naar het glossy promofilmpje waarin men een peuter laat zien met de woorden ‘sourcing’ (inkoop), ‘harvesting’ (oogsten) en ‘trafficking’ (kinderhandel).

Een ritueel van duizenden jaren oud
Rituelen van bloedoffers gaan minstens terug tot het tijdperk van het oude Soemer en Mesopetamië en de tijd van de Annunaki. Ook in andere culturen hadden offertempels boorgaten en een klein kanaal waarmee het bloed van de offers in de tempel werd afgevoerd en verzameld. Duizenden jaren geleden gebeurde dit nog in het openbaar, maar na verloop van tijd ging deze praktijk ondergronds. Vaak letterlijk, aangezien dit vaak in de catacomben, kelders of in ondergrondse tunnels en DUMBS plaatsvindt.

Afbeelding

Op antieke afbeeldingen is te zien dat offerrituelen in verschillende culturen plaatsvonden en het bloed ook opgevangen werd. Vandaag de dag is de symboliek die naar bloedrituelen verwijst in gebruik gebleven. Bijvoorbeeld de rode loper, dat een bloedspoor symboliseert. Ironisch genoeg is dat uitgerekend een symbool van Hollywood, waar veel sterren (en daders) verheerlijkt worden vanwege hun jonge uiterlijk.


In bovenstaande video worden verschillende aspecten van Adrenochrome besproken.

Ondergrondse Adrenochrome-laboratoria
Onder de tempel op Epstein’s eiland bevonden zich tunnels en ondergrondse ruimtes. Ook hier zou bloed voor Adrenochrome afgetapt zijn bij jeugdige slachtoffers. Vanuit Disney Land vertrok de Disney Cruise Line naar Little St. James Island. Zo kon men kinderen aanleveren zonder dat het zou opvallen. De boot kwam via een ondergrondse sluis direct uit bij de tunnels. Enkele maanden voor zijn arrestatie heeft Jeffrey Epstein tientallen miljoenen besteed om de hele boel vol te laten storten met beton.

Afbeelding
Tempel op Jeffrey Epstein’s Little St. James eiland. Er zouden zeven verdiepingen onder de grond zitten die vanuit de lift in de ‘tempel’ bereikbaar waren.

Adrenochrome wordt echter ook op veel grotere schaal geproduceerd. Onder andere in DUMBS, Deep Underground Military Bases, die voor kort allemaal in handen waren van de Deep State en het Secret Space Program. Kinderen zitten daar in kooien en krijgen elektroshocks om de adrenalineproductie op gang te brengen. Er zijn ook andere methoden om het kind te terroriseren. Een dergelijk filmpje staat op de beruchte laptop van Anthony Weiner. Ook in Oost-Europa schijnen er grootschalige Adrenochromefabrieken te zijn. Het zijn altijd de kwetsbare kinderen, vaak maar niet uitsluitend, uit arme landen.

Adrenochrome kwam ook uit laboratorium in Wuhan
Met de arrestatie van Jeffrey Epstein, de strengere grenscontrole aan de Mexicaanse grens, de jacht op de MS13-bende en invallen in de DUMBS zijn de vaste aanleverroutes van Adrenochrome afgesneden. Het laboratorium 3B Scientific Corporation in Wuhan was een van de overgebleven leveranciers van Adrenochrome (klik cancel bij openen van link). In Wuhan vonden in 2019 toevallig ook de internationale Military War Games plaats. Vervolgens was de stad het epicentrum van het coronavirus-uitbraak, waarvan nu zelfs de mainstream media toegeeft dat het virus zeer waarschijnlijk afkomstig is van het P4 laboratorium in Wuhan.

Afbeelding
Lady Gaga acteert als iemand die kinderen kidnapt en hun bloed aftapt. Fiction of een glamourized versie van een duistere waarheid? Kijk zelf naar de demo.

De vraag is of er een verband is tussen al deze zaken. In de Q-beweging circuleert het gerucht dat een bepaalde partij Adrenochrome besmet is met het virus, of zelfs met een andere virusstreng die traceerbaar is bij bloedonderzoek. Men speculeert dat dit de oorzaak zou zijn dat een opvallend hoog percentage sterren besmet is geraakt met het coronavirus. Er zijn vooralsnog geen bewijzen die dit bevestigen. Bovendien kunnen hooggeplaatste personen een besmetting ook veinzen om onder te duiken, of om een (huis)arrest te verbloemen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Follow the White Rabbit
Een andere populaire meme in de Q-beweging is het gezegde “Follow the White Rabbit.” Dit kan meerdere betekenissen hebben. Het kan verwijzen naar het Playboy-logo als symbool voor een elite pedonetwerk waarin Hugh Hefner een centrale rol speelde. We zien deze konijnenoren terug bij elite seksclubs, MK-Ultra seksslaven en in Satanische kunst. Kunstenaar Alex Podesta gebruikt veel witte konijnen in zijn kunstwerken, vaak taferelen die verwijzen naar kindermisbruik. Hij beeldt ook zichzelf af als volwassen ‘bunny’, dat een teken kan zijn dat hij zelf als kind misbruikt is.

De film Alice in Wonderland werd vaak gebruikt voor het programmeren van MK-Ultra-slachtoffers en sterren in ‘Hollyweird’. Alice (de slaaf) volgt het witte konijn (de handler) en krijgt de instructie “Follow the White Rabbit” om in het konijnenhol af te dalen. Het onderzoeken van de (alternatieve) waarheid wordt in de waarheidsbeweging ook wel omschreven als: “going down the rabbit hole” (afdalen in het konijnenhol). Waarbij je geen idee hebt hoe diep je zult gaan, hoe verreikend de info is en in welke bizarre en duistere wereld je terecht zult komen.

Wanneer je het Adrenochrome-molecuul kantelt lijkt het op een wit konijn. Het onderzoek naar Satanisch ritueel misbruik en de productie van Adrenochrome is een voorbeeld van ‘afdalen in het konijnenhol’. Het is een onthutsende waarheid waarbij men geconfronteerd wordt met de meest duistere kant van onze krankzinnige wereld. Het is hoe dan ook een overduidelijk teken van een doorgeslagen systeem van egoïstische hebzucht en machtswellust, waarvoor kinderen op grote schaal misbruikt worden.

Ik ben ervan overtuigd dat er operaties gaande zijn die het tij proberen te keren. Drugskartels en mensenhandelaren worden opgerold. DUMBS worden overmeesterd, kinderen worden bevrijd. Wellicht nog niet in de aantallen, omvang en met de snelheid die we graag zouden zien, maar het proces is wel in gang gezet. Wat je ook van Trump mag denken en welke twijfel je ook hebt ten aanzien van zijn ware rol, hij heeft zich vanaf het begin van zijn presidentschap hard gemaakt voor het stopzetten van kindermisbruik en mensenhandel.

Militaire operaties
Begin april 2020 kondigde president Trump grootschalige militaire operaties aan om de drugskartels op te rollen. In de persconferenties over de Covid-19-crisis spreekt hij regelmatig over een kwaadaardige “onzichtbare vijand.” Hij zinspeelde op “licht aan het einde van de tunnel” en het Paasweekend waarin een belangrijk doel zou zijn gehaald. Wat als hij het toen niet had over de corona-epidemie, maar over een andere onzichtbare vijand?

Volgens journalist Timothy Holmseth, die zegt onderdeel te zijn van het Pentagon Pedophile Task Force, speelt ook Melania Trump een prominente rol in de strijd tegen kinderhandel. Met Pasen las Melania het verhaal “The Little Rabbit” voor, dat gaat over een wit konijn dat gered wordt, onderdak vindt en uiteindelijk naar huis gaat. Toeval? Dat doet me denken aan Q: “Do you believe in coincidenses?” (Geloof jij in toeval?).



Ella Ster* | bron: ellaster.nl

https://www.ellaster.nl/2020/04/20/als- ... ten-onder/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Former FBI Chief Ted Gunderson

Afbeelding

The first one is former FBI Chief Ted Gunderson, who died in 2011. Many of his videos have disappeared from YouTube, but some still remain, and others remain on other platforms.

Ted Gunderson was born in Colorado Springs. He graduated from the University of Nebraska in 1950. Gunderson joined the Federal Bureau of Investigation in December 1951 under J. Edgar Hoover.

He served in the Mobile, Knoxville, New York City, and Albuquerque offices. He held posts as an Assistant Special Agent-in-Charge in New Haven and Philadelphia. In 1973 he became the head of the Memphis FBI and then the head of the Dallas FBI in 1975. Ted Gunderson was appointed the head of the Los Angeles FBI in 1977. In 1979 he was one of a handful interviewed for the job of FBI director, which ultimately went to William H. Webster.

After retiring from the FBI, Gunderson set up a private investigation firm, Ted L. Gunderson and Associates, in Santa Monica. In a 1995 conference in Dallas, Gunderson warned about the proliferation of secret Satanic groups, and the danger posed by the New World Order, a shadow government that controls the U.S. government.

He also claimed that a “slave auction” in which children were sold to men in turbans had been held in Las Vegas, that four thousand ritual human sacrifices are performed in New York City every year, and that the 1995 bombing of the Alfred P. Murrah Federal Building in Oklahoma City was carried out by the U.S. government.

Gunderson discovered that in the U.S. there is a secret widespread network of groups who kidnap children and infants, and subject them to Satanic ritual abuse and subsequent human sacrifice.

One of those groups is called The Finders, which Gunderson said is operated by the CIA.

Gunderson traveled around the country giving lectures about his work, which included cases that led him to discover the hidden groups involved with the Satanic Occult, which included child sex abuse and child sacrifice. His general lecture was about 4 hours, but there is one lecture still available today where he condensed this down to just a little over one hour.

At the end of this lecture, Gunderson has a woman named Linda Weigand come up and give her testimony. As he introduced her, Gunderson said:

This is one of the most classic examples of corruption, I have ever seen. And believe me, you can tell from my lecture, that I’ve seen some pretty awful examples of corruption.

Since her testimony is at the end of his lecture, we extracted it out into a separate video so you can choose to watch it first, if you want to get a taste of what this topic is all about.

But I have to warn you, this is very GRAPHIC, and very evil. It will disturb you. I would not normally publish something this horrible and this ugly, but the times we are currently living in necessitate that as many people as possible need to know the depths of horror that have been happening in this country for a very long time now.

[Zie video op desite.]

Here is the full lecture by Ted Gunderson.



Much of Gunderson’s work remains online here (for now.) It would be well-advised to copy his documents before they disappear.

Former CIA Agent Robert David Steele

Afbeelding
Robert David Steele at the Judicial Commission of Inquiry into Human Trafficking and Child Sex Abuse.

The second person who has gone public in revealing details about child sex trafficking and Satanic ritualistic abuse is former CIA agent Robert David Steele. Steele is a former Operations Officer (C/O) in the Clandestine Service of the Central Intelligence Agency, co-founder of the Marine Corps Intelligence Activity, and founder of the modern Open Source Intelligence (OSINT) discipline. He is currently the CEO of Earth Intelligence Network (non-profit) and Open Source Everything, Inc.

In 2018 Steele served as Chief Counsel at the Judicial Commission of Inquiry into Human Trafficking and Child Sex Abuse in Westminster, London by The International Tribunal for Natural Justice (ITNJ).

The Judicial Commission is comprised of world leaders who have been involved in fighting child sex trafficking for years, and includes intelligence officers, politicians, legal scholars, and many others. (Website: https://commission.itnj.org)

The International Tribunal was formed because most of the world’s government bodies today have been corrupted and no longer represent the people, but instead serve the interest of private corporations, and as such, justice is seldom found in most government judicial courts around the world today to stop such a heinous crime as child sex trafficking.

In fact, the child sex trafficking network today is actually facilitated by the rich and powerful, whose influence reaches into the political and judicial branches of society.

Included in the court proceedings of the first Judicial Commission of the Tribunal were powerful testimonies from victims who suffered unimaginable horrors as children being sexually abused and trafficked through this powerful worldwide pedophilia network that sexually trafficks children, a human trafficking network that brings in more revenue than the trafficking of weapons and drugs.

800,000 children a year in the United States go missing, many of them being sexually trafficked through pedophilia networks where the children suffer unimaginable horrors such as Satanic ritual abuse.

This number is comprised of documented cases of children gone missing, and does not include children who are born and bred into pedophilia networks and have no birth certificates, or undocumented immigrant children who come across the borders.

Worldwide, the number is close to 8 million children missing and being sexually trafficked.
During the opening Plenary Session, Chief Counsel Robert David Steele, gave perhaps the best summary of the purpose of Tribunal’s Judicial Commission, which has been condensed into a 15 minute video:

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ronald Bernard ~ Fmr. Dutch Banker (ITNJ Seating)
4 jun. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier ook weer een onthutsend verhaal over het hierboven genoemde adrenochrome. Er gaan vele geruchten over...
Turkse staatszender onthult hoe wereldelite jong blijft door hormoon van gefolterde kinderen

Posted on 29/06/2020

Afbeelding

Duitse onderzoeksjournalist Guido Grandt schreef al enkele boeken over institutioneel kindermisbruik

WikiLeaks blijkt er al jaren geleden over gepubliceerd te hebben, en nu is er voor het eerst een mainstream kanaal, een Turkse staatszender, die er aandacht aan heeft besteed. De wereldelite – vooral film- en popsterren, maar ook politici, en vermoedelijk zelfs de paus – gebruiken injecties met het hormoon adrenochrome om zo lang mogelijk jong en vitaal te blijven, wat aan velen van hen duidelijk is af te zien. De oorsprong van dit hormoon is echter te afschuwelijk om te bedenken. Het wordt namelijk geproduceerd in het lichaam van jonge kinderen op het moment dat zij worden gefolterd en doodsangsten uitstaan, en onvoorstelbaar veel pijn lijden. Filmster Sandra Bullock heeft in een talkshow letterlijk toegegeven dat ze haar jeugdige uiterlijk te danken heeft aan zo’n jong kind.

‘Dit nieuws zal u schokken,’ begint de presentator van de Turkse zender TGRT Haber. ‘Ik laat u nu een stukje zien van een televisieprogramma van enkele jaren geleden. Sandra Bullock (‘Speed’, ‘The Net’) was weer eens te gast in een van de bekendste Amerikaanse talkshows. Talkshow host Ellen DeGeneres vraagt haar hoe ze erin slaagt er zo elegant uit te blijven zien, en hoe oud ze al is – zo rond de 50. Luister naar haar antwoord, en daarna leg ik u alles uit over dit duivelse jong blijven:’

‘Voorhuid van Koreaanse baby’
Bullock: ‘Ik geloof niet dat veel van u weten dat dit met micronaalden in de huid worden gespoten. Dan zie je er één dag verschrikkelijk uit, maar dan wordt het minder.’

Ellen: ‘Maar wat wordt er dan in je huid gespoten?’

‘Het is een extractie van de huid van een jong iemand, van ver weg…’

Ellen maakt dan de ‘grap’ dat het van ‘de voorhuid van een Koreaanse baby’ afkomstig is, wat het publiek heel amusant vindt, vooral als Bullock bevestigt dat ze allemaal kleine stukjes ‘penis’ in haar wangen gespoten kreeg.

De Turkse presentator vervolgt dan: ‘Wat een onschuldig verhaaltje, nietwaar? Alsof het om iets totaal onbelangrijks gaat. Maar waar gaat het om? Huidvet van Koreaanse kinderen wordt onder de gezichtshuid geïnjecteerd om jong en mooi te blijven.’

Adrenochrome ontstaat als kinderen doodsangsten uitstaan
‘Wij hebben onderzoek gedaan naar deze zaken. Wij schaamden ons voor onze menselijkheid toen wij ermee geconfronteerd werden. Ik geef u de naam waar het om gaat: adrenochrome. Dat is een hormoon dat als een reflex ontstaat in de hormoonklieren van kinderen in buitengewone stress situaties, ontstaan door angst of pijn. We zouden kunnen zeggen dat het de wortel van adrenaline is.’

‘Kinderen kunnen dankzij dit hormoon weerstand opbouwen en nieuwe kracht scheppen. Het wordt sterker. Precies dit hormoon wordt hen ontnomen. Kosten per dosis: $ 1000,-. Het wordt voor duizenden dollars aan diverse beroemdheden verkocht.’

‘U zou kunnen denken dat hier niets ergs aan is. Vergeet echter niet dat kinderen hiervoor in een angsttoestand moeten worden gebracht. Het hormoon ontstaat als kinderen pijn gedaan wordt. Om het uit hen te kunnen halen, wordt deze kinderen dus kwaad aangedaan.’

‘Adrenochrone is een natuurlijk menselijk secreet, en werd in 1939 ontdekt voor de behandeling van hartkwalen. Daarna besefte men dat het een hormoon is dat het ouder worden met 60% beïnvloedt. Het wordt in rijken en beroemdheden geïnjecteerd.’

De presentator laadt dan een aantal vergelijkende foto’s zien van onder andere Johnny Depp, Kate Moss en Brad Pitt, die in de loop van vele jaren amper ouder lijken te zijn geworden. Ook noemt hij Tom Cruise en Meryl Streep, ‘die dit altijd al hebben gebruikt.’

Bijwerking: donkerblauwe vlekken rondom de ogen
‘Hoe weten we of een beroemdheid dit heeft gebruikt? Van tijd tot tijd ontstaan er (donker)blauwe vlekken rondom de ogen, die soms op publieke foto’s zichtbaar zijn.’ Ter illustratie laat hij een aantal van deze foto’s zien: Robert ‘Iron Man’ Downey, Ben Affleck, George Bush, John Kerry, John McCain (inmiddels overleden), Prins Charles, en zelfs paus Franciscus. ‘Bij allen zult u op archiefbeelden van tijd tot tijd blauwe vlekken herkennen. Dat is de bijwerking van de injectie.’

Daarnaast een veel grotere foto van een zeer jong kind met deze donkerblauwe vlekken. ‘Als een slag in je gezicht,’ zegt de presentator. ‘Om het bij een kind af te nemen, moeten ze dus eerst in een angsttoestand worden gebracht. Kinderen worden gefolterd, en op het moment van de dood wordt bij hen het bloed afgetapt. Dat wordt dan in een medicijn verwerkt.’

Wereldwijd verdwijnen dagelijks 2500 kinderen
‘Weet u hoeveel kinderen er dagelijks op de wereld verdwijnen? 2500! Iedere dag! 2500 kinderen, de meesten uit Derdewereldlanden. Er bestaan organisaties die deze kinderen folteren, en op het moment van hun sterven hun bloed aftappen, en dan het hormoon aan de rijken verkopen.’

‘Weet u dat u dit in de beroemde WikiLeaks documenten kunt terugvinden? In 2013 werd dit serum in Amerika verboden. Alle bedrijven die dit wilden produceren, kregen een verbod opgelegd. Wij zien hier echter dat dit middel nog steeds aan Hollywood beroemdheden en rijke mensen als verjongingsmiddel wordt verkocht.’

‘Dit doen ze kinderen aan. Ze gebruiken angst als martelmiddel, en als ze dan sterven nemen ze dit hormoon af. Dat de duivel hen moge halen, en deze wereld maar ten onder mag gaan, met ons daarbij.’

Duitse onderzoeksjournalist schreef al enkele boeken hierover
De Duitse onderzoeksjournalist Guido Grandt doet hier al sinds 1995 onderzoek naar, en schreef inmiddels enkele boeken over dit afschuwelijke onderwerp. In ‘Ware Kind’, ‘Gnade Euch Gott!’, ‘Okkult-Morde’ en het geruchtmakende ‘Sodom Satanas’ onthulde hij op grond van tal van bronnen hoe zeer ernstig kindermisbruik is geïnstitutionaliseerd, niet alleen in de Derde Wereld, maar ook in het Westen, en zoals inmiddels gevoeglijk bekend ook in de kerk.

30.000 verdachten internationaal pedo netwerk
Toevallig vandaag in het nieuws: ‘Ruim 30.000 verdachten in Duitse misbruikzaak rond vaders die kinderen ‘uitwisselden’.’ Deze verdachten behoren tot ‘een sterk verweven (internationaal) online netwerk’ van daders, sympathisanten, vrienden, handlangers en mededaders. (3)

Tot slot van dat bericht nog de constatering dat ‘het aantal kinderen en jongeren die hulp zoeken bij seksueel misbruik tijdens de lockdown flink is toegenomen.’ In veel andere landen, waaronder de VS, werd dezelfde trend geconstateerd. Wat ons eigen land betreft zijn ook deze zeer ernstige gevolgen voor een groot deel op het conto van de huidige regering te schrijven.



Xander

(1) CheckMateNews (TGRT / YouTube)

(2) Guido Grandt

(3) De Gelderlander

https://www.xandernieuws.net/algemeen/t ... -kinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

CRUCIALE UPDATE VAN MICHA, GEWOON WEER OP YOUTUBE
28 jun. 2020



https://revolutionaironline.com/fuck-yo ... aanvallen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie