Onbegrijpelijke uitspraken van rechtszaken.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Mahalingam schreef:En naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stappen is ook zinloos.}
Hof van de Rechten van de Islam blijkt dat nu te zijn... :cry:
Het is een historisch algemeen bekend dat rechters doorgaans hun oren laten hangen naar de wensen van de politiek. Zij zijn de meest gevaarlijke wolven die meehuilen in het enge bos van de politiek. Daarom noem ik rechters ook corrupt. Waarbij ik uitzonderingen vanzelfsprekend niet meereken. Want uitzonderingen zijn doorgaans te verwaarlozen.

Hoe weet ik zo zeker dat elke regering die bestaat uit mensen die geilen op het bedrijven van politiek, het Europees Hof voor de Rechten van de Mens aan haar laars lapt? Omdat de vieze smerige corrupte politiek stelselmatig het volgende argument gebruikt dat Hitler ook gebruikte: geen (redelijk) argument of wet die van buiten is opgelegd mag de belangen van de eigen staat schaden. Ik kom daar later op terug. Ik heb namelijk een schrijven van de IND waarin dit zwart op wit - weliswaar anders geformuleerd - in herhaling wordt vermeld. Ik zal een scan van de brief tonen.

POLITIEK IS SMERIG
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

Ali Yas schreef:
Mahalingam schreef:En naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stappen is ook zinloos.
Hof van de Rechten van de Islam blijkt dat nu te zijn... :cry:
Mij bekruipt al lange tijd het gevoel dat Moslims meer rechten hebben dan mensen. Hier klopt iets niet.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Staat mag drugsverdachte Said C. niet uitleveren aan Marokko

Nederland mag de Marokkaanse drugsverdachte en politiek activist Said C. definitief niet uitleveren aan Marokko. De Hoge Raad bevestigt de uitspraak van de rechtbank Zeeland-West-Brabant eerder dit jaar.

Marokko had in 2015 om uitlevering van C. gevraagd, omdat het hem wil vervolgen voor criminele bendevorming, omkoping en internationale drugshandel. Maar hij wordt ook verdacht van financiering van de protesten tegen de Marokkaanse regering in het Rif-gebied.

Net als de rechtbank is de Hoge Raad bang dat C. in Marokko geen eerlijk proces zal krijgen; medeverdachten die verklaringen over hem hebben afgelegd, zijn mogelijk bedreigd en gefolterd.

Ook in Nederland wordt C. verdacht van drugshandel. Samen met familieleden zou hij vanuit Roosendaal en Etten-Leur softdrugs naar Frankrijk hebben gesmokkeld en daar miljoenen mee hebben verdiend.

De zaak-C. leidde tot spanningen tussen Nederland en Marokko. In 2017 riep Marokko zijn ambassadeur in Nederland terug. De ministeries van Veiligheid en Justitie en Buitenlandse Zaken noemden dat "onbegrijpelijk en onnodig".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Net als de rechtbank is de Hoge Raad bang dat C. in Marokko geen eerlijk proces zal krijgen
Ja lekker dan, zitten wij met dat tuig. Misschien moest Nederland maar eens héél terughoudend zijn met het binnenlaten van Marokkanen, als we zelfs van de ergste gevallen niet meer af kunnen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

8 kinderen bij 3 dochters vriendin: “Deel van cultuur Nieuw Gent”

Een 45-jarige Gentenaar, genaamd M. Ö., wiens origine niet konden worden toegelicht door de persrechter aan SCEPTR, ontkent in beroep dat hij jarenlang de drie dochters van zijn Vlaamse vriendin heeft verkracht. In enkele jaren tijd verwekte hij bij hen maar liefst acht kinderen. Volgens de verdachte gebeurde alles met toestemming, maar een van de slachtoffers en haar moeder hebben een ander verhaal. Zij hebben het niet alleen over verkrachting maar ook over slagen, bedreigingen en belaging. De advocaat van de M. Ö. geciteerd in Het Nieuwsblad ziet dat echter anders: “Alles speelde zich ook af in Nieuw Gent, het is deel van de cultuur daar”.

Het misbruik zou reeds gestart zijn in de jaren ’90, toen de dochters – onder wie een tweeling – nog minderjarig waren. Eén dochter onderging haar eerste abortus toen ze 14 jaar en 17 dagen oud was. “M. Ö. ging vaak naar de slaapkamer van de tweelingzusjes en deed de deur op slot achter hem. De moeder was verlamd door de angst.” Eén van de drie zussen deed aangifte op 11 mei 2017 rond belaging, uit vrees voor haar leven. Dit ongeveer 20 jaar nadat ze de relatie met M. Ö. verbrak. Op dat moment was één van haar zussen zwanger van haar vijfde kind met hem. “Ze waren bang van hem. Het is een narcistische tiran”, aldus haar advocaat in Het Laatste Nieuws.

Vriendin verdachte misbruikzaak Nieuw Gent: “Hij zou me kapotmaken als ik er iets over zei.”

M. Ö. ontkent zelfs sommige aanklachten niet, maar rond de seksuele activiteiten is hij formeel: die zouden allen gebeurd zijn met toestemming. De advocaat van de verdachte gelooft niet dat de feiten anders zolang onder de radar zouden gebleven zijn. “De kinderen zijn er, er was seks, maar het moet wel met toestemming zijn geweest. Alles speelde zich ook af in Nieuw Gent, het is deel van de cultuur daar”, zo liet de advocaat neertekenen in Het Nieuwsblad.

De Vlaamse moeder, M., zei dat ze wist dat haar vriend zich soms opsloot met haar tweeling en seks had met hen. “Hij zou me kapotmaken als ik er iets over zei.” Maar Ö. vindt de betrekkingen die hij had met de dochters – volgens hem dus geen verkrachtingen – niet abnormaal: “Ik was jong toen.”

Procureur-generaal Erwin Coppens ziet het anders. “Dit is een man met een verwrongen beeld van de realiteit, de Zonnekoning die besluit over leven en dood. Ik vraag de bevestiging van de gevangenisstraf, 7 jaar cel”, zo citeert Het Laatste Nieuws Coppens. Op 30 oktober wordt het beroep beslecht.


https://sceptr.net/2018/10/8-kinderen-b ... ieuw-gent/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Gebrek aan bewijs: OM stopt onderzoek naar drugsloods moskee

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft de zaak in het onderzoek naar de drugsloods op het terrein van moskee Al Houda in Geleen wegens gebrek aan bewijs tegen de huurder geseponeerd.

In april werden in de loods 3660 kilo hasj en 2500 kilo grondstoffen voor synthetische drugs met een straatwaarde van meer dan een miljoen euro aangetroffen en in beslag genomen.

Er is onvoldoende bewijs dat de huurder een rol heeft gespeeld in de drugsaanvoer of opslag in deze loods, zegt een OM woordvoerster. Er zijn geen aanwijzingen dat de verhuurder, eigenaar van de moskee, een rol speelt bij de drugsvondst. Het OM kon het sepot donderdagavond niet nader toelichten. De drugszaak lijkt hiermee afgesloten. Van wie de drugs en grondstoffen afkomstig waren, voor welke markt ze bedoeld waren en wie verdiende aan de verkoop ervan blijft onduidelijk. Het OM zegt dat er geen andere verdachten zijn in deze zaak en er geen onderzoek meer loopt.

'Not amused'
Burgemeester Sjraar Cox van Sittard-Geleen is “not amused” en vindt het opmerkelijk dat zo’n omvangrijke drugsvangst niet leidt tot strafvervolging, laat hij via een woordvoerster weten. Het tast het rechtsgevoel van de burger aan. Het is volgens Cox niet uit te leggen aan de inwoners dat een drugsvangst met een straatwaarde van tegen de 30 miljoen euro niet leidt een zaak en betrokkenen vrijuit gaan. Cox is vorige week geïnformeerd over het besluit dat al eind september door het OM is genomen. Hij heeft geen nadere toelichting gekregen.

Het is inderdaad “verbazingwekkend” dat zo’n grote vangst - die zijn er niet zo veel - tot een sepot leidt, zegt Phil Boonen, advocaat van de verdachte. Het is echter goed dat het OM niet vervolgt tegen beter weten in als bewijs ontbreekt, stelt de advocaat. “Maar het blijft apart.”

Aangehouden
De huurder van de loods, de eigenaar van een antiekgroothandel, is in juli als verdachte aangehouden en heeft een dag of tien vastgezeten en is verschillende malen verhoord. Na voorgeleiding voor de raadkamer is hij onmiddellijk in vrijheid gesteld omdat er geen ernstige bezwaren meer waren.

Volgens Boonen, heeft de man consequent een geloofwaardig verhaal verteld. Hij ontkent enige betrokkenheid bij of kennis van de drugspartij in de loods en zegt verrast te zijn door de drugsvondst. Hij beweert, via zijn advocaat, dat een zakenrelatie – een Poolse handelsonderneming - de loods deels in gebruik had. In dat deel van de loods zouden de drugs zijn aangetroffen in kisten. Van de buitenkant waren die drugs voor de huurder niet waarneembaar. Boonen zegt niet te weten of er ook onderzoek is gedaan naar de onderhuurder. Volgens de verdachte hadden, naast hijzelf, in ieder geval de huismeester van de moskee en de onderhuurder een sleutel van de loods.

Geen relatie
Eigenaar en verhuurder van de loodsen op het terrein aan de Borrekuilstraat is de Stichting Islamitisch Centrum Westelijke Mijnstreek. Het OM liet eerder weten dat er geen relatie is met het lopende onderzoek naar witwaspraktijken door deze stichting en het witwassen, ronselen en financieren van terrorisme door liefdadigheidsstichting Babycare van de secretaris van de moskee. In dit onderzoek wordt onder meer gekeken naar ‘onverklaarbare geldstromen en verdachte transacties met personen in het Midden-Oosten’. De voorzitter en secretaris van de moskee zijn verdachten in die zaak.

Lees ook: 'Loods in Geleen kan dicht na vondst miljoenen aan drugs'

Cox ging in juni over tot bestuurlijke sluiting van de loods voor een half jaar na de bestuurlijke rapportage van de politie. De omvang was reden om meteen over te gaan tot sluiting en de waarschuwingsfase over te slaan. De verhuurder van de loods trok een kort geding tegen de sluiting in. Het bezwaar tegen de sluiting werd door de gemeente afgewezen.

Onaangenaam verrast
De penningmeester van het moskeebestuur heeft eerder aangegeven “onaangenaam verrast” te zijn door de drugsvondst op het terrein en de huurovereenkomst te hebben opgezegd. Over de huurovereenkomst bestaat een zekere status quo, volgens Boonen. De huurder heeft aangegeven dat hij stelt dat de huurrelatie voortduurt. Daarop is door de eigenaar niet meer gereageerd. Hij gaat er voorlopig vanuit dat hij de loods weer kan gebruiken als de sluiting in december voorbij is, zegt Boonen. Mocht verhuurder daar anders over denken, kan verdere actie of procedure nodig zijn.

Het Team Ondermijning Limburg was de loods op het terrein van de moskee op 13 april binnengevallen op basis van een tip waar politie en OM niets over willen zeggen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Het zou mij niet verbazen als er ooit, ooit, ooit in Zweden een volksgericht uitbreekt, waar rechters en advocaten op een strontkar door de straten van steden en dorpen gereden worden.

Maar eerst moet het politiek correcte volk nog meer lijden om daarna goed wakker te worden.
Zweed voor de rechter omdat hij “alle Somaliërs wil uitwijzen”

Is het legaal om het standpunt te verwoorden dat de Somaliërs in Zweden naar huis moeten gaan in Somalië? Deze vraag wordt nu onderzocht door de rechtbank van Falun.

– Ik denk dat dit over de grens is, zegt aanklager Johan Knies tegen Frya Tider.

De 56-jarige man in Avesta werd in augustus door de linkse groepering Internet-recherche aangeklaagd voor “haat tegen een bevolkingsgroep”. Dit nadat de man had gereageerd op een artikel over een 13-jarig meisje in Västerås dat door een groep Somaliërs werd verkracht tot haar vagina scheurde.

“Stuur elke verdomde Somaliër eruit ….. allemaal …. mannen vrouwen en kinderen …. eruit met hen …. allemaal”, luidde het bericht dat door de man eind april op Facebook is gepubliceerd.

In het politieverhoor bekende de 56-jarige de vermeende misdaad.

– Ik word razend als ik lees over geweldsmisdrijven van immigranten en dat ze nauwelijks straf krijgen. Ik word dan emotioneel en huil bijna, zei hij.

Volgens officier van justitie Johan Knies, heeft de man zich door middel van zijn Facebookpost “met het oog op huidskleur en nationale afkomst denigrerend uitgesproken over Somalische personen”.

Hoewel hij de aanklacht eind vorige week indiende, herkende Knies de zaak niet toen deze hem beschreven werd, maar moest zoeken tussen alle andere “haat tegen een bevolkingsgroep”-dossiers die hij behandeld.

Hij zegt dat de post “een minachting gericht tegen de Somalische bevolking als geheel is”.

– Moet ik met jou argumenteren of wat bedoel je daarmee? Dit is iets wat ik voor de rechtbank claim, laten we zien wat de rechtbank zegt, zegt Johan Knies als Fria Tyder hem vraagt om zijn redenering te ontwikkelen.

Is het illegaal om te denken dat een bepaalde groep immigranten moet terugkeren?
– Natuurlijk mag je daar een mening over hebben… Maar om te zeggen dat iedereen naar huis moet worden gestuurd. Dan denk ik, hoe bedoel je dat eigenlijk? Dan vraag ik me af hoe nuttig zo’n debat is.

Het kan niet worden beschouwd als een uiting in het politieke debat?
– Als het een politiek debat is. Maar hier gebruikt hij scheldwoorden en… Nee, ik denk dat dit over de grens is, maar we zullen zien wat de rechtbank ervan denkt, zegt Johan Knies.

Haat tegen een bevolkingsgroep, wat een meningsmisdaad is, kan tot maximaal twee jaar gevangenisstraf opleveren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Mahalingam »

"In een half jaar tijd vertrokken vijf hooggeplaatste aanklagers. Dat wordt gezien als symptoom voor het verziekte werkklimaat bij het OM."

De laatste in het rijtje is hoofdofficier Bart Nieuwenhuizen geworden van het parket van Midden-Nederland.
Die gaat nu een nieuwe volksvreemde rechter te Den Bosch worden.
Bartje is moreel helemaal pluis.
Hoofdofficier Justitie eist doodstraf voor GeenStijl
https://www.geenstijl.nl/5122122/hoofdo ... e_eist_do/
Officier van Justitie Bart Nieuwenhuizen: "Baudet en Wilders, flikker eens op met jullie aangiftes"
https://www.geenstijl.nl/5141057/iedere ... halve-wij/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

Verbijsterend: rechter spreekt verkrachtende migrant vrij, omdat hij Westerse “culturele codes” niet kende

Afbeelding
Foto:

Door Tim Engelbart 22 november 2018


Een verkrachter in Frankrijk is bij het aanhoren van zijn straf de gevangenisdans gedeeltelijk ontsprongen, omdat hij door de rechter niet in staat werd geacht de “culturele codes” te kennen die in het Westen gangbaar zijn. Zodoende kan een verkrachting hem niet kwalijk worden genomen, en werd hij tot de verbijstering vrijgesproken door de Franse strafrechter.

Dat je met je tengels van vrouwen die ‘NEE’ zeggen hebt af te blijven, is een regel waarvan je zou denken dat die bij iedere man wel tot diep in de vezels zou zitten ingeprent. En tolerantie voor lui die zeggen deze regel niet te kennen? Ja, die is natuurlijk minimaal. Onvrijwillige seks is onvrijwillig. En dus verkrachting: klaar.

Zou je inderdaad zeggen, maar in Normandië in Frankrijk ligt dat kennelijk toch allemaal iets genuanceerder. Daar werd gisteren een 21-jarige man vrijgesproken van de verkrachting van een middelbare scholiere in 2015. De advocate van de man oordeelde namelijk dat de kerel de “culturele codes” van Frankrijk niet kende. En de rechter ging mee in dat belachelijke verweer:
  • “De advocaat van de verdediging haalde de moeilijkheid bij de interpretatie aan, welke – aldus de vrouw – de rode draad zijn bij deze zaken. Moeilijkheid bij de interpretatie aan de kant van haar cliënt die niet beschikte over de “culturele codes” om zich te realiseren dat hij een band forceerde door middel van angst of verrassing. Moeilijkheid bij de interpretatie aan de kant van het slachtoffer die een blik als een dreiging kan opvatten and daardoor een beperking. Moeilijkheid bij de interpretatie door het Openbaar Ministerie die niet wisten hoe ze de afkeer van het slachtoffer moesten meten.”
Helemaal zonder kleerscheuren komt de verkrachter ook weer niet thuis, want hij werd wel schuldig geacht aan seksueel misbruik van een andere tiener. Toch nog een heel klein beetje gerechtigheid dus. Al is het inderdaad niet veel, en vermoedelijk onverteerbaar voor het verkrachte meisje en haar familie.


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

Volgens Mohammed’s Allah in Soera 2:223 is het zonneklaar:
“Uw vrouwen zijn een akker voor u – komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf “.
En voor wat betreft ongelovige vrouwen stelt soera 4:24 en 33:50
“Een man is toegestaan seksslavinnen buiten het huwelijk te nemen.”
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Pilgrim »

Moslimgezin foltert dochter – rechter vindt warme woorden en natuurlijk een mild vonnis

Geplaatst op 24 november 2018

Afbeelding
Jonge geïntegreerde moslima´s wandelen door de Leopoldstraße in München.

Rechter uit Beieren stelt vast: psychische foltering, toebrengen van lichamelijk letsel en vrijheidsberoving zijn een “deelaspect” van de islamitische cultuur.

Een Syrisch gezin reageerde met foltering voor zijn 17-jarige dochter, die verliefd werd op de verkeerde jongeman. Een rechter in München reageerde desondanks vol begrip en vonniste met milde voorwaardelijke straffen. Opnieuw een vonnis en duidelijk signaal aan Merkel´s geïmporteerde goudstukken wat de Duitse politiek en haar gerechtsdienaren in de rechtszalen onder een geslaagde integratie verstaan.

Wat was er gebeurd: de jonge vrouw, wier naam en verblijfplaats Justitie geheim houdt – wat wordt er door de autoriteiten tegenwoordig eigenlijk niet als “geheim of top secret” beoordeeld als het om de “geslaagde integratie” gaat? – had iets vreselijks misdaan. Ze werd verliefd op een jonge Afghaan. Een kort moment echter herinnerde de rechter Robert Grain uit München zich het waardebegrip van onze westelijke cultuur en braakte hij er een “u zou zich moeten schamen” uit richting de Syrische ouders.

Waardebegrip
Dat de jonge vrouw verliefd was geworden op een man, die door het gezin noch voorzien noch uitgezocht was, kan in de islam natuurlijk helemaal niet. Zo was het vonnis in het gezin snel gesproken:

De jonge vrouw werd unaniem door het gezin bestraft met een met het sharia-recht overeenkomende foltering: de vader, moeder en de broer sloten de jonge vrouw drie dagen in huis op om haar te pijnigen. Ze moest “als een hond” op de grond hurken, stelde de voorzittende rechter vast. Ze kreeg geen eten en drinken en bovendien schopten de gezinsleden de dochter/zuster in haar gezicht. Ze moest met haar tong de wc-deksel schoonlikken. Daarna werd de “familieschande” ontvoerd en zou in haar Syrische thuisland – we zijn niet verbaasd – gedwongen uitgehuwelijkt worden.

Rechter Grain: “Dat is verachtelijk!” Dag twee van de foltering onderstreepte nogmaals de islamitische opvoedingsgedachte: op de tweede dag zou de vader ermee gedreigd hebben de dochter met een mes de keel door te snijden.

Nu was rechter Grain verontwaardigd: “Met cultuur heeft uw gedrag echter niets te maken”, stelde Grain vast. “Ze is verliefd geworden”, aldus Grain, en daarna: “U leeft bij ons in een cultuur waar men dat mag. Hier bestaat geen verschil tussen man en vrouw”. De dochter zou met een krasse psychische foltering zijn bestraft en eventjes leek het erop alsof de rechter uit zijn geheel eigen opvoeding-dogma migranten te bekritiseren, ontwaakte en boven zichzelf uitsteeg.

Pas toen de dochter op school een leraar in vertrouwen nam, kon het bureau jeugdzorg ingeschakeld worden. Het meisje werd eerst uit huis geplaatst, maar het lukte de familie om haar enkele dagen later voor de school de pas af te snijden en haar dwars door Duitsland te slepen. De minderjarige zou in Syrië uitgehuwelijkt worden. Pas toen de politie de vader oppakte, droeg de familie het meisje over.

“U woont al zes jaar in dit land. U spreekt geen Duits, zit alleen maar in huis, neemt geen deel aan het leven. In uw cultuur heeft de vrouw een lagere positie dan de man.” Dat vindt rechter Grain letterlijk “van lotje getikt”.

Psychische foltering, toebrengen van lichamelijk letsel en vrijheidsberoving een “deelaspect” van de islamitische cultuur
Hij zou zoiets nog nooit hebben meegemaakt in 15 jaar (opmerking redactie: waar leeft en werkt deze rechter?). dit “deelaspect van de cultuur” zou hij afwijzen. De familie zou de dochter als een hond behandeld hebben, dat zou verachtelijk zijn. Overigens werd de familie met dit milde oordeel met fluwelen handschoentjes aangepakt, omdat de dochter daar nadrukkelijk om verzocht. De beulen kregen politiek gewenst een voorwaardelijke straf. Proceswaarnemers zijn verontwaardigd. Een Duitse familie, die zich buiten de waardegemeenschap beweegt en een familielid drie dagen lang folteringen, vrijheidsberoving (wat hier zelfs helemaal niet veroordeeld werd) en zou bedreigen met moord, zou niet zijn weggekomen met een gevangenisstraf van minder dan 5-7 jaar.

À propos geslaagde integratie van moslims in Duitsland
Criminele politici uit de oude partijen, die met hun politiek van de massa-immigratie de genocide op de Duitsers plannen, jubelen:

Berlijn – De meeste mensen met buitenlandse wortels zijn volgens een onderzoek op dit moment beter in Duitsland geïntegreerd dan tien jaar geleden – aldus de inschatting van de geënquêteerden met een migratieachtergrond zelf. Dat staat in de woensdag gepubliceerde “Migrantenmilieu-Survey 2018”. “De overgrote meerderheid beschouwt zichzelf volledig vanzelfsprekend als deel van de samenleving”, staat er in het onderzoek van de Federale Organisatie voor Wonen en Stadsontwikkeling (VHW) in Berlijn.

Bron: https://schluesselkindblog.com

Door: “SKB”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/24 ... ld-vonnis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

Hier nog meer rechterlijke verkniptheid, ditmaal in Freiburg (Bron: Gedwongen Rechts):

Afrikaan verkracht twaalfjarig meisje in de trein, moeder van het meisje is strafbaar omdat ze foto’s van de dader verspreidt!

Bolo 24 november 2018

De politie arresteerde vandaag een 34-jarige Gambiaanse staatsburger. Er wordt gezegd dat hij afgelopen zondag op brute wijze een 12-jarig meisje heeft verkracht tijdens het rijden in een regionale trein tussen Freiburg en Müllheim (Baden).

De regio Freiburg, die helaas al sinds 2015 zwaar wordt overlopen door immigratie, kalmeert niet meer. Een recent politierapport benoemt onderstaande misdaad gepleegd door de Gambiaanse pedofiel:

>> Tweet <<

“Na uitgebreid onderzoek kon de vermeende dader van het seksueel misbruik worden gearresteerd.”

De 34-jarige Gambiaanse staatsburger wordt er sterk van verdacht dat hij op zondag, 18/11/2018 tijdens het rijden in een stoptrein tussen Freiburg en Müllheim (Baden) 12:15-12:35 een ​​twaalf jarig meisje seksueel heeft misbruikt.

De na de aankondiging van het incident door de federale politie inspectie Weil benoemde am Rhein acht leden tellende onderzoeksteam werkte de afgelopen drie dagen in nauw overleg met de officier van justitie van Freiburg intensief om de feiten en de bepaling van de vermoedelijke dader te verduidelijken.

Na uitgebreid onderzoek, de rechtbank van Freiburg uitgegeven op verzoek van de officier van justitie van arrestatiebevel Freiburg. De duidelijke verdachte is vanmorgen gearresteerd en zit nu in hechtenis. ‘

Voor zover dat wat de politie rapporteert. Het is interessant hoe en wat de Badische Zeitung hierover verder nog schrijft:

>> Tweet <<

“Na het incident had de moeder van de 12-jarige een zoek oproep geplaatst op Facebook, dat zich binnen zeer korte tijd zeer snel verspreidde. De post bevatte verschillende afbeeldingen van een man met een donkere huid die op een stoel zat in het grote compartiment van de regionale trein. Later werd het bericht verwijderd.

De politie van Freiburg waarschuwde toen voor dergelijke privé-onderzoeken. De publicatie van portretfoto’s zonder de toestemming van de afgebeelde is een misdaad en het delen van dergelijke inhoud is problematisch. Desondanks hielpen de meegeleverde foto’s van de mobiele telefoon de onderzoekers. “

>> Tweet <<

Dus even voor de duidelijkheid wanneer je als ouder het meemaakt dat je kind even snel verkracht wordt terwijl ze snel naar het toilet moet dat mag je niets doen.

Het is je bij wet al verboden om de verkrachter dood te slaan, je mag hem niet zwaar mishandelen dus kennelijk mag je enkel en alleen tegen hem zeggen dat je het niet zo leuk vind wat hij heeft gedaan. Wanneer je dochter je komt vertellen dat ze is lastig gevallen op het toilet door een zwarte man en je kunt enkel nog snel een foto van hem maken aangezien hij wegvlucht uit de trein naar zijn laffe daad dan mag je deze foto ook niet plaatsen op Facebook of waar dan ook en dat heeft weer te maken met portretrecht.

Je mag de foto wel aan de politie overhandigen die dan eerst een week of twee met een dader profiel komen waarbij de kleur zwart of getint niet wordt benoemt om vervolgens, wanneer de dader al weer veilig in het azc of in een ander land zit, uiteindelijk toch de foto toont zodat wij allemaal verbaast kunnen reageren of het feit dat het om een kleurling gaat want, nee dat hadden we niet verwacht.

Waar zijn wij in Godsnaam mee bezig?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

:shock: Dit kan toch niet waar zijn?
Doorrijder na fataal ongeval Indy (17) vrijgelaten: onvoldoende bewijs

De 37-jarige Bosschenaar die zondag werd aangehouden omdat hij was doorgereden na een aanrijding die het leven eiste van een zeventienjarig meisje, is vrijgelaten.

De huidige verdenking is onvoldoende om hem langer vast te houden, laat een woordvoerder van het Openbaar Ministerie weten. Er is vooralsnog onvoldoende bewijs voor dood door schuld. De politie verdenkt hem alleen van doorrijden na een ongeval, aldus de woordvoerder.

Indy Verhallen werd in de nacht van zaterdag op zondag geschept door een auto waarvan de bestuurder doorreed. De vermoedelijke veroorzaker werd later op zondagochtend gezien en aangehouden in een beschadigde auto.

Op het moment van zijn aanhouding was hij onder invloed van alcohol en in de auto werd ook een kleine hoeveelheid hennep aangetroffen. Of de man ook onder invloed was tijdens het ongeluk moet nog worden vastgesteld.

Zijn advocate Tineke van der Zanden vertelde vandaag tegen deze krant dat de man in shock is geraakt toen hij het meisje zag liggen en in paniek is vertrokken. Ze wilde dinsdag geen nader commentaar geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Pilgrim »

Proef: Jonge veelplegers krijgen een enkelband

Door: Redactie, 11:38, 04 december 2018

Afbeelding

Jeugdreclassering gaat ook avondklok en contactverbod testen

Om iets te doen tegen het toenemend aantal straatroven, overvallen en woninginbraken door jeugdige criminelen, krijgen jonge veelplegers een enkelband om. De maatregel is onderdeel van een proef in de regio’s Amsterdam, Rotterdam en Midden-Nederland.


Andere maatregelen die jeugdreclassering gaat uitproberen zijn het instellen van een avondklok en een contactverbod. Eerder leidde dergelijke maatregelen bij volwassenen al tot goede resultaten: in veel gevallen gingen ze niet opnieuw in de fout.

“Een van de doelen van de proef is onderzoeken welke bijdrage elektronisch toezicht met een enkelband kan leveren aan het terugdringen van recidive en het bevorderen van resocialisatie”, aldus het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving (NSCR). Aan het experiment werken de Raad voor de Kinderbescherming, Reclassering Nederland, het Openbaar Ministerie (OM), politie en de betrokken gemeenten mee.

In Rotterdam worden ook minderjarige plegers van brandstichting, poging tot doodslag en zedendelicten bij de proef betrokken.

ANP

https://tpo.nl/2018/12/04/proef-jonge-v ... enkelband/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Pilgrim »

Vrouwe Justitia...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Mahalingam »

De rechters in Friesland hebben het heel druk met het terug in hun hok sturen van de BlokkeerFriezen. Druk, druk, druk !
Rechtbank Leeuwarden stelt 20-jarige Algerijnse asielzoeker op vrije voeten. Man is zogeheten 'veilige lander' en moet terechtstaan voor inbraak en autokraken. Hij zit al 15 weken vast, zijn zaak kan volgens OM pas op 7 maart 2019 behandeld worden .
Dat duurt te lang, vindt rechtbank. Hoewel verdachte snel strafbare feiten pleegde, wegen de bezwaren om hem langer vast te houden niet zwaar genoeg. 'Justitie krijgt het niet voor elkaar om verdachte binnen een adequate tijd te berechten', aldus rechtbank. Man wordt vrijgelaten
https://twitter.com/renzevdsluis/status ... tijl.nl%2F
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Verdachte vrijgesproken van mishandelen agent Damien in Leiden

De 19-jarige Ali H. is vrijgesproken van de mishandeling van agent Damien tijdens de jaarwisseling in Leiden. Agent Damien werd zo hard geschopt dat hij een gecompliceerde beenbreuk opliep. Hij loopt nog steeds moeilijk en kan geen politiewerk op straat meer doen.

Damien hoorde volgens verslaggever Sander Knura de uitspraak rustig aan, maar vertrok daarna meteen. Agenten op de tribune konden hun tranen niet bedwingen.

Tijdens de jaarwisseling gaan Damien en zijn collega's naar een vechtpartij bij een shishalounge in Leiden. Zodra de agent uit de auto stapt, wordt hij tegen zijn been geschopt. Damien zegt zeker te weten dat het Ali H. was. Hij herkent het gezicht van de 19-jarige student in de rechtszaal.

Emotionele slachtofferverklaring
Ali H. ontkent de mishandeling. Hij woont en studeert in Manchester in Engeland. Voor Oud en Nieuw is hij teruggekomen naar Nederland om met vrienden te gaan stappen. Hij zegt dat hij tijdens de mishandeling in de auto zit te wachten op zijn vrienden. Als hij geschreeuw hoort, stapt hij uit en gaat hij kijken. Dan ziet hij Damien op de grond liggen en meteen daarna wordt hij aangehouden. Het OM eiste een celstraf van anderhalf jaar tegen de verdachte.

Damien leest tijdens de inhoudelijke behandeling van de zaak een emotionele slachtofferverklaring voor: 'Ik lig voor de ogen van mijn drie kinderen op de grond te huilen van de pijn, hij niet.' Hij schetst hoe zijn leven volledig werd geruïneerd in de nieuwjaarsnacht. 'We hebben ons huis moeten verkopen, omdat mijn vrouw despressief thuis zit en ik salaris heb ingeleverd.
'
Crowdfundactie een succes
Op internet wordt een crowdfundactie opgezet om de mishandelde agent te helpen. In korte tijd wordt ruim 25.000 euro opgehaald. Een deel van het geld gaat naar een sociaal fonds van de politie, dat is opgericht om medewerkers te helpen die in financiële nood zijn geraakt. Een deel van het geld gaat naar Damien en zijn gezin. Wat hij ermee gaat doen, weet hij nog niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

De grote woorden "Handen af van onze hulpverleners" vinden bij de D'66-rechters dus geen enkel gehoor.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door King George »

Lawlessness in Leeuwarden: Autokrakende asielzoeker vrijgelaten, rechtbank ‘te druk’

Afbeelding
Foto: GTA Leeuwarden wallpaper

Door Wout Willemsen 14 december 2018

Het Openbaar Ministerie van Leeuwarden, dat hemel en aarde verschoof of om de Blokkeerfriezen aan te pakken, heeft het nu ‘te druk’ om inbrekende en autokrakende asielzoeker aan te pakken en laat hem vrij. Via The Post Online.

‘Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het op een later tijdstip nog eens.’ Het gehekelde zinnetje wekt bij menigeen al voldoende frustratie op als het om iets lulligs als een telefoonabonnement gaat, maar het Openbaar Ministerie van Leeuwarden maakt het wel héél bont!

Een 20-jarige Algerijnse asielzoeker, die hier überhaupt niets te zoeken heeft want veilig land, zat al 15 weken vast omdat zijn zaak pas in maart 2019 kon worden behandeld. Dat is natuurlijk zielig en de rechtbank heeft het al zo druk dus fuck it, laat maar lopen!

‘Ja maar Wout, hij heeft al 15 weken gezeten!’ Ja, beste lezer, dat kan wel wezen, maar onder het verkeersstrafrecht zit op het kraken van een auto alleen al een straf van ten hoogste €16.750,- boete of maximaal zes jaar gevangenisstraf! En dan gaat het nog maar om één auto! Deze jandoedel zou terecht moeten staan voor méérdere auto kraken én inbraak!

Wat een volkomen absurditeit dat zo’n figuur morgen gewoon weer vrolijk erop los kan kraken alsof het Grand Theft Auto: Leeuwarden is, maar Blokkeerfriezen kennelijk het échte probleem zijn in dit land. Misschien dat die Blokkeerfriezen als ‘taakstraf’ de AZC’s in en rondom Leeuwarden kunnen blokkeren, heeft het OM binnen de kortste keren ook weer meer tijd. Wat een achterlijke gang van zaken zeg.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Taakstraf na bedreigen Wilders: 'Maak brandstapels vrij'

Een 21-jarige man die Geert Wilders heeft bedreigd via Twitter, krijgt daarvoor dertig uur taakstraf. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam besloten.

De twintiger schreef onder meer dat hij vier mensen, onder wie Wilders, graag op een brandstapel zou zien liggen.

Het bewuste bericht werd op 19 oktober 2015 online gezet door de man, die zich op het social media-kanaal Mr. Rightness noemde. 'Mag ik een prijs van 100.000 euro uitreiken voor degene die mij 't hoofd van @ANanninga, @Esther_Voet, @netanyahu EN @geertwilderspvv brengt', begon hij zijn verhaal. Naast Wilders, noemde hij dus politica Annabel Nanninga, de Israëlische premier Benjamin Netanyahu en journaliste Esther Voet. Die laatste deed aangifte.

Onthoofden en verbranden
Hij vervolgde zijn Twitter-relaas die dag met: 'Dat dus, ik maak alvast vier brandstapels vrij.' Vervolgens zette hij zijn gewenste slachtoffers op een rij. 'Mijn droomstapel', sloot hij af. Het was voor justitie reden om de man te vervolgen. "Het is een oproep aan derden om de slachtoffers te onthoofden, dan wel door middel van verbranding om het leven te brengen", stelde de officier van justitie.

Een grapje
De man heeft toegegeven dat hij de berichten de lucht in heeft geslingerd, maar stelt dat hij een grapje maakte. Het was zijn bedoeling om een discussie te voeren over het Israëlisch-Palestijnse conflict, zegt hij zelf. Justitie eiste een werkstraf van tachtig uur voor bedreiging en opruiing. Dat was de Amsterdamse rechtbank iets te gortig, vanwege de inmiddels verstreken tijd, zijn jonge leeftijd en zijn blanco strafblad. Daarom krijgt de man dertig uur taakstraf.
Geert Wilders twittert....
Dus dappere blokkeerfriezen krijgen een hogere straf dan een lafaard die oproept tot onthoofdingen en brandstapels.

De Nederlandse rechterlijke macht is ziek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Mahalingam »

Uit de zwijnjesstal is er eentje vertrokken. Het was, het is en het blijft een zootje daar bij het Internationaal Strafhof in Den Haag.
De vrijspraak van de Ivoriaanse ex-president Gbagbo stort het Internationaal Strafhof in crisis
[...]
Mensenrechtenorganisaties hadden het idee dat het Strafhof een soort verlengde arm van hen zou worden”, herinnert Thijs Bouwknegt, onderzoeker van het oorlogsinstituut Niod, zich. “Zij zouden boeven met naming and shaming te kijk zetten en het Hof zou hen daarna strafrechtelijk aanpakken.”

Maar er zaten al meteen allerlei problemen ingebakken. Want soevereiniteit van staten is van oudsher juist een van de hoekstenen van de internationale betrekkingen. [...]
Het Strafhof heeft daarnaast nooit brede diplomatieke steun gekregen. De grootmachten Amerika, Rusland, China en India doen zelfs helemaal niet mee. [...]
Hier komt nog bij dat de aanklagers van het Hof op deskundigen vaak geen al te sterke indruk maken. De eerste hoofdaanklager, Luis Moreno-Ocampo, was een flamboyante Argentijn, die wel graag optrad met beroemdheden en grootse aankondigingen deed, maar intussen weinig stevige strafzaken opbouwde. En zijn Gambiaanse opvolgster, de huidige hoofdaanklaagster Fatou Bensouda, lijkt vooral te zijn benoemd om critici de wind uit de zeilen te nemen die stelden dat het ICC een neokoloniale, anti-Afrikaanse instelling is.
[...]
Ende aanklagers kondigden een paar jaar geleden aan dat ze hun werkterrein nog verder zouden gaan uitbreiden naar milieumisdrijven, illegale exploitatie van hulpbronnen en onrechtmatige landonteigeningen.
[...]
Zou deze nieuwe blamage voor de aanklagers zelfs het einde kunnen inluiden van het geplaagde Hof? Vrijwel niemand gaat daarvan uit. Want als internationale organisaties eenmaal zijn opgericht, verdwijnen ze doorgaans niet zo snel. Het ICC heeft ook nog niet zo lang geleden in Den Haag een glimmend nieuw hoofdkwartier à raison van 206 miljoen euro betrokken.
https://www.trouw.nl/democratie/de-vrij ... ~a3ca9b02/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Wat zijn we een leuk land voor criminelen, en wat hebben we geweldige rechters.
Verdachte roofmoord vrouw (85) vrijgelaten

De rechtbank in Den Haag heeft een 35-jarige vrouw die verdacht wordt van betrokkenheid bij de gewelddadige roofmoord op de hoogbejaarde Ans van der Meer uit Den Haag in 2017 vrijgelaten, zegt een woordvoerder van de rechtbank.

De reden van de vrijlating van Najma Z. is dat de rechtbank niet verwacht dat de straf voor de vrouw hoger zal zijn dan de tijd die ze in voorarrest heeft gezeten. Een andere verdachte in de zaak, haar 44-jarige partner Paul O., blijft wel vastzitten. Het Openbaar Ministerie (OM) had zestien jaar celstraf geëist tegen de twee. Het OM verdenkt haar niet alleen van betrokkenheid bij de moord, maar ook van het witwassen van geld dat is overgehouden aan de roof.

Ernstig toegetakeld
Het 85-jarige slachtoffer werd eind juni 2017 dood in haar flat in Loosduinen gevonden door vriendinnen. Ze was ernstig toegetakeld, haar borstbeen was gebroken, evenals een borstwervel, negen ribben en neus. Ze lag in haar slaapkamer onder een berg kleding. Ze stierf door verstikking. Haar sieraden, geld en bankpassen waren gestolen.

Een woordvoerster van het OM noemt de vrijlating „opmerkelijk.” „Wij zijn ervan overtuigd dat ze betrokken is bij de moord. Anders hadden we dat ook niet opgenomen in de eis.” De vrijlating lijkt erop te duiden dat de vrouw enkel gestraft wordt voor het witwassen en niet voor de moord. „Maar of dat ook zo is, weten we pas als we het vonnis hebben”, aldus de woordvoerster.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Pilgrim »

Stelselmatige verkrachting van zwakbegaafde vrouw? “Tieners” krijgen taakstrafje of vrijspraak!

Door Wout Willemsen, 15 februari 2019

Afbeelding
Vrouwe Justitia heeft gesproken.

Zeven “tieners” uit Tilburg zijn vrijgesproken van het verkrachten van een zwakbegaafde (IQ 56) vrouw, door de rechtbank in Breda. Er was behoorlijk wat bewijs, zelfs op video, maar de vrouw kon geen goed verslag doen van de gebeurtenissen, dus werden ze vrijgesproken!

Zeven “tieners” werden er van beschuldigd een 23-jarige vrouw, met een ernstige mentale beperking, stelselmatig te hebben verkracht. Door het lage IQ van de vrouw kon ze geen chronologisch en samenhangend verslag doen van deze reeks misdaden. Hierdoor kon de rechtbank kennelijk niet vaststellen dat het daadwerkelijk om verkrachting ging. Zelfs filmpjes en screenshots waren niet genoeg om aan te kunnen tonen dat er sprake was van dwang en dus verkrachting.

Zo is een screenshot van een bericht waarin valt te lezen hoe er door de jongens gedreigd werd met het online zetten van seks-video’s en seksueel getinte foto’s niet voldoende, omdat de vrouw niet op het beeld te zien is. Hierdoor kon niet worden aangetoond of het is verstuurd. Het is dus puur een juridisch-technische kwestie dat deze smeerlappen zijn vrijgesproken! Alsof je zo’n bericht als concept-mail op je telefoon houdt?!

Ook bewijsstuk ‘Video 3′ waar een van die knaapjes haar hoofd naar z’n broek drukt om zich te laten pijpen, terwijl op de achtergrond ‘Goede ippa geven, goede ippa!’ en ‘Goede ippa geven, Papa!’ wordt gezegd, is niet genoeg bewijs voor dwang. De tekst zegt wel weer wat over het soort jongens, maar wordt ook duidelijk onder Feit 2 na de conclusie, waar de rechtbank spreekt over ‘Persoon 1: negroïde’ en ‘Persoon 2: negroïde’.

Twee van de zeven tieners kregen echter wel een taakstraf. Niet omdat ze de vrouw diverse keren hadden verkracht, nee joh, maar omdat ze haar televisie en horloge hadden gestolen! 1400 Euro schadevergoeding, 132 dagen jeugddetentie en een werkstrafje wegens oplichting en diefstal.

Wat een grap.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... rijspraak/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verzameltopic volksvreemde rechters en hun rechterlijke dwalingen

Bericht door Ariel »

Brandweer woest: “80 uur werkstraf voor rellen op oudejaarsnacht in Molenbeek? We zijn gedegouteerd”

“We hadden een sterk signaal verwacht. Een straf die duidelijk maakt dat dit soort van geweld niet getolereerd wordt. Maar deze sanctie stelt niets voor. We zijn gedegouteerd”, reageert de brandweer op de veroordeling van een 24-jarige relschopper die op oudejaarsnacht in Sint-Jans-Molenbeek werd gearresteerd. Hij komt er vanaf met 80 uur werkstraf.

Meerdere voertuigen van politie en brandweer liepen bij de rellen op oudejaarsnacht in Sint-Jans-Molenbeek schade op. Gesneuvelde ruiten, afgebroken spiegels en blutsen in het koetswerk. Alles samen was er schade voor duizenden euro’s. Maar nog veel erger dan die blikschade was het geweld dat tegen de hulpverleners zelf werd gebruikt. Politiemensen werden omsingeld, brandweerlui met stenen bekogeld terwijl ze vuilnisbakken, in brand gestoken auto’s en een aantal winkels probeerden te blussen.

Een man van 24 jaar die zich tijdens de rellen in Sint-Jans-Molenbeek met geweld tegen de politie had gekeerd en werd gearresteerd, is nu tot een werkstraf van 80 uur veroordeeld. “Belachelijk en absoluut niet in verhouding tot de feiten waarvoor hij zich moest verantwoorden”, zegt vakbondsman Eric Labourdette (VSOA). Hij sluit niet uit dat er in de komende dagen symbolische acties komen. Want de brandweer is het beu. Net als de politie trouwens.

De twintiger maakte deel uit van een groep van een dertigtal jongeren die agenten in een hinderlaag lokte en hen blokkeerde aan de Leopold II-laan en de Jennartstraat in Molenbeek. Er werden projectielen naar de politiewagens gegooid. De brandweer deelde in de brokken.

Toen de politie de amokmaker wilde oppakken, gedroeg hij zich gewelddadig. Later, in het politiekantoor, bedreigde hij ook agenten. Hij zou “een vriend opbellen en die zou wapens leveren om alle flikken te doden...”

Volgens het parket waren die uitspraken bedreigingen maar dat vond de rechtbank niet bewezen. De rechtbank oordeelde wel dat de man zich schuldig had gemaakt aan smaad en weerspannigheid en legde hem een werkstraf van 80 uur op. Het geweld tegen de brandweer en de schade die werd aangebracht aan de brandweerwagens, waren op de zitting niet meer dan een vermelding in de rand waard.


Brandweer woest: “80 uur werkstraf voor rellen op oudejaarsnacht in Molenbeek? We zijn gedegouteerd”
En dat zint de Brusselse brandweer niet omdat ze meer en meer met geweld af te rekenen krijgen.

Taskforce

“We voelen ons in de steek gelaten. De rechter had hier een duidelijk signaal moeten geven dat dit niet getolereerd wordt. Maar wat kreeg hij nu: 80 uur douches of toiletten kuisen in een sportclub of zwerfvuil oprapen in het park. Dat is toch te belachelijk voor woorden.”

Na de rellen kreeg de politie een pak kritiek omdat ze onvoldoende voorbereid waren. Bij de politie van Sint-Jans-Molenbeek werd een taskforce opgericht die op basis van camerabeelden nog zo veel mogelijk relschoppers probeert de identificeren om hen toch nog voor de rechter te brengen.

Maar politie noch gerecht willen voorlopig nog communiceren over hoeveel amokmakers ze intussen al kennen en hoeveel er al ondervraagd zijn. “Het onderzoek loopt nog volop”, laat het parket van Brussel weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie