De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. vette baby's)

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:Marieke de Hoog heeft aan het AMC de baby's gewogen.
En kwam tot de ontdekking dat baby's van Turken en Marokkanen gewoon te vet zijn. (twee tot drie maal zo vaak een overgewicht). Als latere kleuter zijn ze ook nog steeds te zwaar.
Kandidaten dus van voor vroege suikerziekte en veel gezondheidskosten.
Zorg om dikke baby
Baby’s van Turkse en Marokkaanse afkomst hebben op tweejarige leeftijd twee tot driemaal zoveel overgewicht als andere baby’s. Dat is vooral toe te schrijven aan hun gewichtstoename in de eerste zes maanden, zo ontdekte Marieke de Hoog. Zij is AMC-onderzoekster en epidemioloog bij de GGD in Den Bosch.
Preventie
Ook bleek uit deze studie dat het overgewicht op tweejarige leeftijd onder deze groep niet vanzelf verdween, en zeventig procent op vijfjarige leeftijd nog altijd kampte met overgewicht. „Dat is bij andere baby’s gemiddeld 30 procent”, vertelt De Hoog die de gegevens van 3300 kinderen analyseerde. „De leeftijd van 0-2 jaar is dus een belangrijke periode voor preventie en behandeling van overgewicht. De volgende stap is uitzoeken wat precies de oorzaken voor het overgewicht zijn.”
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... dikke-baby
Ik vraag me af of er verschil is tussen jongens (die stierlijk verwend worden) en meisjes.
Hoe krijg je een baby zoveel te vet? Ze consumeren toch naar honger en behoefte? En niet zien dat je kind veel te dik is klinkt als iets dat je alleen mag verwachten bij verstandelijk gehandicapte ouders.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. kamelen)

Bericht door Mahalingam »

Wij hebben onze negerzoenen (niet meer) en in Engeland hebben ze Camel Balls. Binnenkort ook niet meer. Je mag raden waarom. Onzedelijk!

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Mahalingam »

Allah in een tomaat, dat gaat nog wel, maar Jezus op een hond?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Mahalingam »

Kijk naar dit tekenfilm en let goed op.
Moge Allah onze kinderen behoeden voor deze vuile spelletjes!! (vanaf 3;30 vooral)



Wat zien wij? Twee leuke hondjes bezig. Maar ja die taart. Kijk nader:

Afbeelding

Allah's naam verschijnt overal; in tomaten en op hondenvoer.
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... urken.html
Dus ja, boze Moslims. En dat willen de makers niet op hun lieve geweten hebben. Dus het is nu aangepast. Zie hier de verklaring over hoe het kwam en dat ze onschuldig zijn.
http://www.woezelenpip.nl/
mensen die meenden een Arabische tekst gezien te hebben in de aflevering „Tantedag” van de animatieserie van Woezel & Pip. Alle betrokkenen zijn erg geschrokken van deze bevindingen.[...]
Wij willen iedereen bedanken voor zijn of haar oplettendheid en onze excuses aanbieden voor het ontstane misverstand. Het is nooit onze bedoeling om iemand te kwetsen en we hopen dat iedereen Woezel & Pip net zo leuk blijft vinden als hiervoor.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De gezondheid van Jezus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Allah in een tomaat, dat gaat nog wel, maar Jezus op een hond?
Afbeelding
Kijk eens wat onder de benen van Jezus hangt! Nu begrijp ik het. Hij heeft zich nooit ontladen. En dat is altijd het advies bij batterijen. Eerst helemaal ontladen alvorens weer op te laden. [icon_lol.gif]

Jezus was een aardige vergevingsgezinde man met begrip voor de mensheid en zijn zonde. Jezus was dan ook zonder zonde; wij zijn allemaal ondeugende viezeriken. Ga er maar aan staan Jezus! Want nog steeds worden mensen boosaardig wanneer er in hun hersenen iets naars over jou wordt gezegd of geschreven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Maria

Bericht door Mahalingam »

Daar gaan we weer...
Afbeelding
Volkstoeloop om lichtgevend mariabeeldje in Waals gehucht
Vijfhonderd nieuwsgierigen stonden woensdagavond in de rij om “het wonder van Jalhay” te aanschouwen. In het Luikse dorpje, thuis bij een gepensioneerd koppel, licht een pleisteren Mariabeeldje elke avond op. Voorlopig zonder verklaring.

Woensdag verhuisde het beeldje van de keuken naar de garage. “Ik kon niet meer in mijn eigen keuken door de volkstoeloop”, zegt bewoner Daniel Le Foch.

Een gezant van de Luikse bisschop kon nog geen verklaring geven over het ‘bovennatuurlijke fenomeen’.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... cht-2.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Monique »

Lichtgevend mariabeeldje.

Misschien hebben ze die hier gekocht?:
Maak zelf je lichtgevende dino's om in het donker te kunnen spelen.
http://www.creatiefspeelgoedplezier.com ... nde-dino-s
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Manon »

en vijf euro inkom om eens te mogen kijken.

Ik ga me er zo ook eentje aanschaffen. Met een traan erbij wordt het wel 7 euro inkom.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Mahalingam »

Dat lichtgeven kunnen we dan wel afdoen als een leuke stunt maar toch: er waren wonderen. Echt waar! Ik lees:
Op de avond van 17 januari begon de gipsen madonna een flauw lichtschijnsel te verspreiden. Daniel Le Foch geloofde eerst zijn ogen niet.

Het echtpaar, naar eigen zeggen geen trouwe kerkgangers, deelde dit privémirakel met buren. Nadat vijf van hen een wonderbaarlijke genezing hadden ervaren, groeide de reputatie van het beeldje. Er kwamen steeds meer gelovigen kijken, zeker toen ook de media erover berichtten. De afgelopen avonden kwam telkens duizend man.
Ze moeten wel veel krakkemikkige buren hebben met ongeneeslijke kwalen. 5 wonderen!

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... nnen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Ariel »

Voorlopig kan men het beeldje niet meer bezoeken. Een team fysici en chemici van de Universiteit van Luik gaan het beeldje onderzoeken. In afwachting daarvan worden de kijkdagen opgeschort.
Afbeelding
Ai!!!!! :scratch: Met ze'n alle in de rij
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Mahalingam »

Je snijdt een tomaat door en wat zie je? De naam van Allah.
Je bakt een ei met ham en legt hem omgekeerd op de boterham. Wat zie je? Het gezicht van Mohammed.
Het broodrooster doet 'bloep' en wat zie je op de toast? Jezus.

Het verschijnsel dat met patronen herkent in ruis heet pareidolia. Zo zit ons brein in elkaar. Daar is onderzoek naar gedaan en dat heeft een Ig Nobel prijs gekregen.
Using Functional Magnetic Resonance Imaging, Lee and his team saw how the same parts of the brain light up when we see non-existent faces as when we see real ones.

"Interestingly, when you superimpose all the noise images where these people say they see faces, and subtract all the noise images in which they told us they couldn't see faces - when we do this type of image processing, a face does actually show up," Prof Lee said.

The Toronto scientist explained that this type of pattern recognition was hard-wired, and even chimps experienced it.
"The face you are going to see is determined by your personal expectations or beliefs," he added.
"So, for example, Buddhists might not see Jesus on toast, but they might see a Buddha on toast."
http://www.bbc.com/news/science-environment-29253796
Hier het artikel:
Seeing Jesus in toast: Neural and behavioral correlates of face pareidolia
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 5214000288
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door xplosive »

Net zoiets als dat we allerlei figuren in voorbijdrijvende wolken zien (draken, olifanten, e.d.). We "zien" en "ervaren" wat we willen zien en ervaren. Iemand die doorheeft dat dit bij mensen zo werkt begrijpt al gauw dat er nog veel meer is waarbij mensen al gauw geneigd zijn tot "zien" en "ervaren" van zaken die er helemaal niet zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. vitamine D)

Bericht door Mahalingam »

Voor de aanmaak van vitamine D zijn twee dingen nodig: huid en zon waarbij zonlicht op de huid moet vallen.
Ik lees bij https://www.thuisarts.nl/vitamine-d
  • Bij wie helpt het om dagelijks extra vitamine D te nemen?
    kinderen jonger dan 4 jaar
    volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar met een donkere huidskleur
    volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar die onvoldoende buiten komen
    mensen die buiten altijd een sluier of burka dragen
    vrouwen vanaf 50 jaar
    mannen vanaf 70 jaar
Logisch dat er af en toe alarmerende berichten verschijnen over kinderen met kromme benen waarvan de ouders, ooms, tantes enz. ook allemaal kromme benen hebben en dat normaal wordt gevonden.
Van de Marokkaanse, Surinaamse, Turkse en Kaapverdische jeugd kampt meer dan de helft met een ernstig tekort aan vitamine D.
Dat stelt het Erasmus MC Rotterdam in een onderzoek waarbij 4.000 kinderen van zes jaar werden onderzocht, schrijft het ANP.[...]
Een tekort wordt vaak gecreëerd door ongezond eten, meer tv-kijken en minder buitenspelen dan andere kinderen, zeggen de onderzoekers.

Het is de eerste keer dat er op zo'n grote schaal wordt onderzocht of kinderen kampen met een vitamine D-tekort. Dat veel volwassenen niet genoeg van die vitamine binnenkrijgen was wel al bekend.
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/0 ... amine.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Ariel »

Zo zie je maar weer dat allochtonen uit Afrika beter in hun eigen habitat kunnen verblijven. Dit koude donkere noorden is ongezond voor ze.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De gezondheid van ons allemaal (i.v.m. de geprivatiseerde zorg))

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Zo zie je maar weer dat allochtonen uit Afrika beter in hun eigen habitat kunnen verblijven. Dit koude donkere noorden is ongezond voor ze.
Logisch! Wat is er leuker en gezonder dan in je blootje tussen de apen te ravotten?

Ik heb sterke botten
Gelet op mijn leeftijd durf ik te stellen dat ik de sterkste botten van Nederland heb. Als kind was ik altijd buiten aan het spelen. Ik had het geluk dat wij in een park met woeste wildgroei konden spelen en rennen. Ik heb heel wat afgerend, in bomen geklommen en daaruit gesprongen. Ik was een van de snelste. Nu nog trouwens. Ik was net zo lang aan moeders borsten totdat mijn eerste tandjes doorkwamen. En altijd maar die lekkere pap 's morgens met havermout. Aan warm eten had ik een broertje dood. Vlees? Bah! Groenten? Bah! Qua eetgedrag was ik een lastig ventje.

AMC (Academisch Medisch Centrum)
Ik had een keer (vier jaar geleden) een hoofdwond. Was met mijn hoofd 's nachts gevallen op de rand van het bad. Ik was wat misselijk wakker geworden en dacht dat ik moest vomeren. Toen dat niet het geval was, kwam ik spontaan - iets te wild - met een ruk overeind voor de wasbak en verloor het bewustzijn vanuit mijn nek en viel achterover. De volgende dag toch maar even bij het AMC langs in Amsterdam om naar de wond te laten kijken die klopte en nog niet echt bloedingsvrij was. Over de afschuwelijk lange wachttijd bij de Eerste Hulp maar niet te spreken.

Uitnodiging
Na een paar weken kreeg ik thuis van het AMC een uitnodiging om mij te laten onderzoeken. Hart, bloed en de hele mikmak. Daar had ik geen zin in. Later redeneerde ik: baat het niet, schaden doet het ook niet en ging op de uitnodiging in. Wat ik nergens gelezen had was dat ik er voor betalen moest. De kosten (€ 140,-) werden later afgetrokken van mij eigen risico. Oplichterszooitje daar in het AMC.

Vitamine D
De eerste keer was mijn bloeddruk in orde. De tweede keer wat aan de hogere kant. De oorzaak die ik zelf verklaarde: in de kamer kwam onverwacht een kopvod assistente binnenlopen. Ik ben twee keer voor dat onderzoek naar het AMC geweest. Eerst was er wat geruis aan mijn hart te horen. Een cardioloog deed het over. Toen bleek er niets aan de hand te zijn. Was alles dan in orde? NEE! Let op, pak pen en papier en schrijf op! Ik kreeg een mega aantal doosjes met vitamine D-pillen omdat ik daar een tekort aan had. Vitamine D? Waar was dat ook alweer goed voor, vroeg ik. Het antwoord? Dat is voor uw botten!

Oplichtersbende
Toen zei ik wat ik hierboven heb opgeschreven: Ik heb de sterkste botten van Nederland, wat krijgen we nou? De assistente die begreep dat ik hun oplichterij door had, reageerde onmiddellijk met: . . . voor u in de toekomst. Wat een kanker oplichterstroep in de Nederlandse zorg. Ik heb de doosjes meegenomen en direct thuis in de prullenbak gegooid. Mijn zorgverzekering zal de kosten voor al die pillen keurig netjes vergoed hebben aan het ziekenhuis.

Wetenschappelijk onderzoek
Weet u nog wat AMC betekent? Juist ja. Ze hadden mij nodig om een bijdrage te leveren aan hun onderzoek naar ouderen. En maar vragen en maar door vragen. Ik moest die door zagende niet nadenkende onderzoekers steeds nul op rekest geven en bleef herhalen dat ik nog nooit wat gemankeerd had en zo gezond als een niet verontreinigde vis was. Ik heb ze uit den treuren uitgelegd hoe en waarom ik gevallen was. maar luisteren ho maar. Ze gingen driftig door met het aanvinken op de papieren van hun onderzoeksrapport. Dat hele gedoe heeft bij een Kafka-achtige indruk achter gelaten.

Conclusie
Uiteindelijke conclusie van het quasi wetenschappelijke rapport? Ik weet het niet, maar dat zal vast en zeker luiden dat ouderen volgestopt moeten worden met vitamine D. Vanwege hun zwakke bottengestel.

Vandaag de dag is het één grote klerezooi dankzij de kapitalistische privatisering in alles en nog wat dat uit Amerika is komen overwaaien en waar maar één ding van belang is: geld verdienen over de rug ten koste van anderen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. moederdag cakes)

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Lol, leut en ander plezier. De fundamentalist houdt daar niet van.
Islamic State militants BAN Mother's Day cakes in Syria town 'because it is HERESY'
The UK-based Syrian Observatory for Human Rights (SOHR) said: "ISIS members roamed Al-Mayadeen’s markets on March 21, confiscating moulds bearing Mother’s Day phrases."

They added that Islamic State view Mother's Day as "heresy".
http://www.express.co.uk/news/world/565 ... resy-Syria
Zou dit een grap zijn? Ik denk het niet.
" Earlier this month it was claimed IS were only letting members play table football if they cut off the heads of model players.
The table football rules were decreed because the militants' interpretation of Islam bans the creation of statues."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. Gummibärchen)

Bericht door Mahalingam »

November 2009:
Mahalingam schreef:Een Hamburgerin (=inwoonster van Hamburg) is voor rot geslagen door haar (ex-) man omdat die in de koelkast niet-halal snoep aantrof voor zijn zoontje. Nu sloeg die man haar wel vaker. Ze is half-doof geslagen aan een oor en heeft ze een lidteken in haar hals vanwege een mislukte onthalzing b.v.
Het enig toegestane is dit

Afbeelding

en er lag een zakje van Haribo met gelatine van varkens erin verwerkt.
De vrouw overleefde en de man stond voor de rechter. Hij bepleitte onschuld. Allemaal leugens, ik ben niet fanatiek Ik drink zelfs alcohol. En toen hij hoorde dat geëist werd dat hij zijn ex 2500 euro schadevergoeding ging betalen, ging die in de rooie. De ondankbare teef wil mij uitzuigen!. Bescherm mij tegen deze slechte vrouw!
http://www.abendblatt.de/hamburg/polize ... egelt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En nu is er weer onrust. In Mödling. Het leek erop dat Gummibär snoepjes verboden zouden worden op een kleuterschool maar de pro-halal ouders hebben de kous op de kop gekregen.
Keine Verbote im Kindergarten: Gummibären für die Lerchengasse
http://www.meinbezirk.at/moedling/chron ... 09247.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. meloenen)

Bericht door Mahalingam »

Dit is een voorbeeld van zgn. 'fantasy' speelgoed.

Afbeelding

En soms zien die er eng uit:

Afbeelding

En als bovenstaande foto onder de aandacht komt van Mohammedanen, dan kan je collectieve gekte krijgen.
Mysterie ’weerwolfbaby’ opgelost
Kuala Lumpur - Na dagen van onzekerheid heeft de Maleisische politie een uitleg gevonden voor de mysterieuze ’baby’, met gelijkenissen van een weerwolf, die voor veel paniek zorgde en sommige inwoners angstig thuis liet.

Volgens de politie gaat het om een zeer gedetailleerde siliconen pop, die te koop is op internet. Die mededeling is een grote opluchting voor inwoners van de regio Pahang: bij berichten op sociale media, die viraal gingen, stond dat de ’baby’ was overgebracht naar een laboratorium op een geheime locatie voor onderzoek. Dat klonk serieus.

Al snel ontstonden wilde discussies. Zo zou de overheid de vondst stil willen houden. Sommige mensen durfden niet meer de straat op. Inmiddels probeert de politie alle commotie de kop in te drukken. „Het diertje is honderd procent namaak en we roepen iedereen met nadruk op de kiekjes niet meer te delen om de ontstane paniek snel in de kiem te sporen”, aldus agent Datuk Rosli Abdul Rahman.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/853090/ ... y-opgelost
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. Pampers)

Bericht door Mahalingam »

Deze foto is gemaakt in een politiebureau in India.

Afbeelding

Hier wordt door Mohamedanen een aanklacht ingediend tegen een pak Pamper luiers.
Want wat hebben ze ontdekt? Op de verpakking staat een snoezig poesje getekend. Hier een detail.

Afbeelding

En als je dat ziet dan weet je wel wat er mis is. (of niet als je geen Mohamedaan bent)
Daar staat namelijk de naam van Mohammed in het arabisch en dat op een pak luiers, dat kan niet.

Afbeelding

Dus protest en reuring. Video van luierverbranding.
Muslim group burns Pampers and calls for nappy boycott after claiming to have seen the word ‘Mohammed’ in face of a cartoon cat on its nappies
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-cat.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door Ariel »

We hebben er weer één. Afbeelding van aloë vera plantje op toiletpapier lijkt volgens moslims op 'Allah'.
Moslims boos. WC papier verdwijnt uit de handel.
Afbeelding

Calls for M&S boycott following discovery of “Allah” toilet paper

There have been calls for a Marks & Spencer boycott following the alleged discovery of the word “Allah” on the supermarket’s own brand toilet paper.

In a video circulating on social media, a unidentified man – who is believed to be Muslim – urges fellow followers of the faith to halt shopping at the high street retailer and to boycott the brand after displaying toilet paper that he claims bears the name of God in Arabic.

On closer inspection, the loo roll does indeed have an imprint design repeated throughout its 3-ply sheets which loosely resembles the Arabic script for the word “Allah”, but it isn’t clear if this is just a coincidence or deliberate malice during the manufacturing process.

Speaking over the short video while filming, the seemingly offended man states:

“Recently I bought toilet tissue from Marks & Spencer and subhan’Allah (Glory to God) when I opened one of them, it has the name of Allah, as you can see.

“So please brothers and sisters, prevent yourselves from buying this toilet tissue, or try to boycott Marks & Spencers, insha’Allah (God willing) because every toilet tissue has the name of Allah on it.”

n 1997, Nike withdrew 38,000 pairs of the sports shoes carrying a logo that offended Muslims in America and agreed not to sell the new range in Britain, after the company used a logo meant to look like flames on a line of basketball shoes that the Council on American- Islamic Relations (CAIR) claimed resembled the word “Allah” written in Arabic script.

In January last year, clothing store H&M pulled a range of socks from shelves after customers complained a part of the pattern looks like the Arabic word for Allah written upside down.

Then only a week ago, giant global online retailer Amazon announced its decision to withdraw a selection of products featuring Islamic scripture from its site following a request from an American-Muslim civil rights group. The controversial products included toilet seat covers adorned with Islamic iconography.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door Ariel »

Nu ligt Nike weer onder vuur.
Duizenden woedende moslims eisen dat Nike een schoen uit de handel haalt – Er zou Allah op de schoenzool staan

Duizenden woedende moslims eisen dat Nike een schoen uit de handel haalt – Er zou Allah op de schoenzool staan

Afbeelding

Duizenden gekwetste moslims hebben een petitie ondertekend waarin wordt geëist dat Nike een “blasfemische” en “beledigende” schoen verwijdert die volgens hen “Allah” op de zool heeft ingeschreven.
Zij beweren dat het logo op Nike’s Air Max 270 trainers lijkt op het woord “Allah” in Arabisch schrift, “dat zeker zal worden vertrapt, geschopt en bevuild met modder of zelfs vuil”.

De gelijkenis is minimaal, maar 6.000 mensen hebben een petitie ondertekend die stelt: “Het is schandalig en verschrikkelijk van Nike om de naam van God op een schoen toe te staan. Dit is respectloos en uiterst beledigend voor moslims en beledigend voor de islam. De islam leert compassie, vriendelijkheid en eerlijkheid tegenover iedereen”.

De petitie eist dat Nike de schoen “en alle producten met het ontwerp-logo dat lijkt op het woord Allah uit de wereldwijde verkoop onmiddellijk terug te roepen”, terwijl ook wordt opgeroepen tot een strengere controle van producten voordat ze op de markt komen.

Dit is slechts het laatste voorbeeld van moslims die verontwaardigd raken over de loutere weergave van het woord “Allah”.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Nu ligt Nike weer onder vuur.
In sommige hondendrollen die ik her en der op de openbare weg of in de natuur vindt herken ik ook wel eens de naam van Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door Ariel »

Nou, de moslima, Saiqa Noreen krijgt vast na haar dood een heel mooi plekje in het hemelse bordeel al jannah.
Nike haalt schoen terug na klacht moslima

Nike heeft onder druk zijn model Air Max 270 teruggetrokken, nadat een moslima een online petitie was gestart. Volgens haar was in het design van de zool in het Arabisch het woord Allah te herkennen.

Volgens de moslima, Saiqa Noreen, was dit design godslasterend, omdat hiermee de naam Allah zou worden betrapt, geschopt en zou worden besmeurd met modder en ander vuil. Ze eiste dat de schoen zou worden teruggehaald.

Nike zei dat sprake was van een gestyled kenmerk van de Air Max en weerlegde de beschuldiging dat het schoenenmerk bewust moslims had willen beledigen.

De petitie, die zich richtte op 25.000 handtekeningen, werd 16.000 keer ondertekend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door Ariel »

De zool van de schoen met het logo

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Bericht door Mahalingam »

Hier worden Moslims niet blij van: miljarden Chinezen gaan het nieuwe jaar in en dat is het jaar van het varken.
Met alle erbij behorende parafernalia zoals postzegels.

Afbeelding

En niet alleen de Chinezen doen mee:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie