Naakt lopers

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Naakt lopers

Bericht door Ariel »

Wat is er toch aan de hand met die zwarte Afrikaanse mannen. Willen ze back to nature, verlangen ze naar hun eigen land?
Dit is nou de zoveelste keer dat ik van zwarte naaktlopers lees.
Politie plukt naakte man van de straat
Afbeelding
In Weert is maandagochtend een naakte man van de straat gehaald.
Dat meldt de lokale nieuwspagina WeertDeGekste, die ook een video van het incident heeft geplaatst.

Verwarde man
Het zou gaan om een verwarde man. Hij kleedde zich ter hoogte van het politiebureau aan de Kasteelsingel uit. Vervolgens liep hij naakt - alleen zijn sokken hield hij aan - over het Bassin tegen het verkeer in.

Verzet
Op de Oude Hushoverweg kon hij uiteindelijk worden aangehouden. Daarbij verzette de man zich. Er waren vijf agenten voor nodig om hem in bedwang te krijgen.

Patiënt
Volgens de politie verbleef de man recent in een psychiatrisch centrum in Overijssel. Daar is hij na het incident ook weer naartoe gebracht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

Ik ga ze sparen. Maar het is een mirakel. Normaal gesproken kom je die zwarte naaktlopers regelmatig op internet tegen, Naaktloper in Italie. Naaktlopers in Duitsland . Maar via Google kan ik geen naaktlopers meer terug vinden.

Dit is tot nu toe het enige wat ik kan vinden.

https://theync.com/in-germany-a-black-n ... reason.htm

:finger: Maar ik blijf zoeken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Mahalingam »

Mijn zoektocht naar een naaktloper eindigt een paar huizenblokken van mij af. Maar of het een neger is, dat lees ik niet. Wel dat de man al eerder in een dronken bui er bij liep als Donald Duck.
Naaktloper krijgt boete: 'Vrouw kon uw penis vrij zien hangen'
Een 37-jarige man die vorig jaar na de viering van Leids Ontzet door de Leidse binnenstad dwaalde met alleen een trainingsjasje aan, moet een geldboete van vijfhonderd euro betalen. Dat bepaalde de rechter woensdag in de rechtbank.
[...]
De vrouw op bakfiets zag de man rond 7.45 uur over de Hoge Rijndijk lopen. Haar achtjarige zoontje viel het ook op dat de verdachte in zijn blootje liep. Toen de politie hem daarop wilde inrekenen, had de Leidenaar zich achter een auto verscholen en was druk bezig zijn broek aan te doen.
[...]
De vrouw was onaangenaam verrast door de confrontatie met de naaktloper. Ze eiste tweehonderd euro van de Leidenaar vanwege immateriële schade.
De eis van de bakfietsmamma werd niet toegewezen.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/376532 ... ien-hangen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

We hebben weer een naaktloper. Maar we mogen de huidskleur van de dader niet weten.
Naakte man zwaait met mes, bedreigt voorbijgangers en slaat politieagent in Albert Heijn: ‘Ik steek je neer’

In de Albert Heijn aan het Bloemenoordplein in Waalwijk heeft zaterdagavond rond 20.45 uur een man met een mes gezwaaid. Ook bedreigde hij mensen en sloeg hij een agent. Even daarvoor stond hij met het steekwapen bij familie voor de deur. Er is niemand neergestoken.

Nadat hij bij de familieleden was vertrokken liep de man, met het mes in zijn hand, langzaam maar zeker richting de Albert Heijn. Onderweg heeft hij volgens getuigen willekeurige mensen bedreigd met ‘Ik steek je neer’. Hij voegde de daad niet bij het woord, maar liep door. Ook heeft hij tijdens zijn wandeling een auto vernield.

Rond 20.55 uur stapte hij nagenoeg naakt de supermarkt binnen, waar hij opnieuw stennis schopte. Hij zwaaide hij met het mes in het rond. De winkel werd snel ontruimd, waarna agenten probeerden de man te overmeesteren. Die verschool zich achterin de winkel, bij de servicebalie. De toegesnelde agenten kregen spullen naar hun hoofd gegooid.

Er moest pepperspray en een politiehond aan te pas komen om de uiteindelijk volledig naakte man in te rekenen. Tijdens de aanhouding ontstond ook nog een worsteling, waarbij de man een agent heeft geslagen. Die raakte niet ernstig gewond.

De agressieve man zelf raakte wel gewond. Hij moest na zijn aanhouding nog een tijdje worden verzorgd in de supermarkt. Daarna is hij liggend op een brancard naar buiten gebracht en met een ambulance en onder begeleiding van een agent naar het ziekenhuis gereden. Later wordt hij overgebracht naar het politiebureau.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Naakt lopers

Bericht door Ali Yas »

LIjkt me een psychiatrische patiënt die ten onrechte uit een kliniek is ontslagen. Maar daar gaan we niks meer van horen, want dat is overheidsbeleid.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:LIjkt me een psychiatrische patiënt die ten onrechte uit een kliniek is ontslagen. Maar daar gaan we niks meer van horen, want dat is overheidsbeleid.
Er is nieuws over deze knaap. Omar N. weet zich nauwelijks te herinneren wat hij daar zou hebben gedaan.
Man zwaaide halfnaakt met mes in Albert Heijn: Omar N. weet nauwelijks wat hij deed

Omar N., die op 24 augustus de Albert Heijn aan het Bloemenoordplein in Waalwijk binnenstormde, weet zich nauwelijks te herinneren wat hij daar zou hebben gedaan. De schizofrene man zou er nagenoeg bloot met een mes hebben staan zwaaien.

Ook zou de 20-jarige Waalwijker een agent hebben geslagen, dreigde hij met het mes bij een familielid en vernielde hij een auto en spullen van de Albert Heijn. Een waar pandemonium, noemde de rechter het dinsdag. De man kan het zich nauwelijks herinneren, bleek tijdens de zitting bij de rechtbank in Breda, doordat hij tijdens de reeks aan misdrijven in een psychose zat.

De supermarkt moest destijds ontruimd worden, waarop agenten de man konden arresteren. Bij die arrestatie gooide hij met spullen naar de agenten. Die hadden pepperspray en een politiehond nodig om de inmiddels totaal naakte man te overmeesteren.

Gedragsdeskundigen hebben geen tijd
Triest in de zaak is de drukte bij het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie (NIFP). Doordat de instantie overbelast is, is er na drie maanden nog geen zicht op tijdstip waarop de gedragsdeskundigen de man kunnen beoordelen. ,,Een sombere constatering, die we tegenwoordig nog weleens vaker moeten doen", zei de voorzitter van de rechtbank.

Langer dan nodig
Doordat gedragsdeskundigen de man niet kunnen onderzoeken, duurt de rechtszaak langer dan nodig. Anders had op 11 februari de zaak inhoudelijk kunnen worden afgehandeld. Nu zal die dag weer een inleidende zitting zijn. Wanneer de zaak nu wordt afgedaan, is nog onduidelijk, maar dat zal op z’n vroegst in mei zijn.

Man blijft vastzitten
Advocaat Gerwin van Doveren vroeg de rechtbank wel om zijn cliënt vrij te laten. ,,Het is aan het NIFP te wijten dat het voorarrest zo lang moet duren, niet aan mijn cliënt. Die kan onder strenge voorwaarden terug naar de woning van zijn moeder.'' Officier van justitie Inge Peters was daar tegen en ook de rechtbank ging niet mee in het verzoek. De rechtbank vindt dat de geestelijke toestand nog zo wankel is dat het te risicovol is om hem al vrij te laten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Naakt lopers

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Triest in de zaak is de drukte bij het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie (NIFP). Doordat de instantie overbelast is, is er na drie maanden nog geen zicht op tijdstip waarop de gedragsdeskundigen de man kunnen beoordelen.
Laat mij het dan maar doen: de man is een gevaarlijke gek.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Mahalingam »

Naaktlopen is het laatste dat de man gedaan heeft.
Rijksrecherche onderzoekt dood van man die naakt en bebloed door Helmond liep

De Rijksrecherche doet onderzoek naar de dood van een man in Helmond. Hij liep afgelopen nacht naakt en bebloed door de stad. Agenten brachten hem daarop naar het ziekenhuis, waar hij overleed.

Dat meldt de politie. Omstanders zagen het slachtoffer rond 3.30 uur naakt en bebloed door de Zeeltstraat in de wijk Mierlo-Hout lopen. Zij belden de politie. Agenten kwamen direct ter plaatse. ,,Ze troffen daar een naakte buurtbewoner aan, die een verwarde indruk op hen maakte en met spoed hulp nodig had.”

Volgens een woordvoerster van het OM had de man een delirium (een tijdelijk optredende verwardheid, red.) en konden de agenten ter plekke niet goed spreken met de man. De politie geeft aan dat het om een man uit Helmond gaat.

Omdat de ambulance niet snel genoeg beschikbaar was, werd de man in de politieauto naar het ziekenhuis gebracht. Dat gebeurde onder enig verzet. Na reanimatie kwam hij daar te overlijden, volgens de OM-woordvoerster aan een hartstilstand.

Onder leiding van het Openbaar Ministerie Oost-Brabant is de Rijksrecherche een onderzoek gestart naar de mysterieuze dood.
https://www.ad.nl/helmond/rijksrecherch ... ~aa8b96fb/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze post werkt vervuilend.

Hij hoort thuis in de topic 'Verwarde mensen'. :thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Hij heeft wel mooie billen. Maar wat bezield deze gasten? :nietverstaan: Zo warm was het niet op 12 april.
Politie pakt naaktloper op in centrum Geraardsbergen

De politie van Geraardsbergen heeft maandag een man opgepakt die naakt rondliep in het stadscentrum. Het is niet duidelijk wat de man bezielde.

Enkele verbaasde getuigen verwittigden maandagnamiddag de politie, waarna een patrouille de naaktloper kon oppakken. Hij werd meegenomen voor verhoor.

Vlaams Parlementslid Guy D’haeseleer (Vlaams Belang) deelde de beelden op zijn Facebookpagina. “Afrikaan vandaag ‘op zijn zomers’ in de binnenstad van Geraardsbergen. We gaan er echt op vooruit!”, luidt het bijschrift.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Mahalingam »

Die preutsheid toch. Daarom zien we die naaktlopers op de foto altijd van achteren en nooit van voren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

„We hebben al alles geprobeerd, maar konden hem nog steeds niet in de kraag vatten.

Het lijkt me ook moeilijk om een naaktloper in de kraag te vatten. :smile4:

In een ander artikel lees ik: De verdachte is een man van tussen de 40 en 50 jaar. Hij heeft zwart-bruin kort haar, een baard en een getaande huid.
Vlaams dorp in de ban van naaktloper: ’Alles geprobeerd om hem te pakken’

Drie jaar al maakt een naaktloper het West-Vlaamse Moorslede onveilig. Hij duikt steeds op langs het fietspad ’Stroroute’ en voor velen is dat genoeg reden om bij voorbaat een ommetje te maken. „We hebben al alles geprobeerd, maar konden hem nog steeds niet in de kraag vatten. Zelfs niet identificeren”, zegt burgemeester Ward Vergote tegen Nieuwsblad. Zelfs de inzet van drones bood nog geen uitkomst.

Een heikel probleempje, zo wordt de naaktloper omschreven in Moorslede in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Sinds drie jaar duikt hij nu en dan op langs het fietspad Stroroute, een fietsveilige en toeristische route die volgens de gemeente veel volk zou kunnen trekken.

Maar de blootloper steekt daar een stokje voor. Tientallen keren werd hij al gesignaleerd. De ene keer op een step, de andere keer gehuld in slechts een jas. Maar voor de rest is er niet veel over bekend. Niemand weet wie de man is of waarom hij het doet. Het vervelendste is dat de route vaak door fietsende jongeren en kinderen gebruikt wordt en dat hij meestal dan toeslaat.

Actie
De zaak van de naaktloper heeft nu ook de gemeenteraad gehaald in Moorslede. „Er moet iets gebeuren. Inwoners durven die recreatieve fietsroute niet meer te gebruiken”, klinkt het bij de oppositie. Extra mobiele camera’s die geplaatst werden, zorgden niet voor een doorbraak. Nu zou er sprake zijn van het oprichten van vrijwillige buurtwachten of het sensibiliseren van de bevolking om de app van de politiezone te installeren zodat er snel kan gemeld worden. In het verleden is zelfs al gevraagd om het hele traject van verlichting te voorzien.

Burgemeester Ward Vergote erkent het probleem. „We houden toezicht. Politievrouwen in burger patrouilleren en er zijn ook al drones ingezet.” Toch is er van de exhibitionist voorlopig geen enkel spoor te bekennen. „Hij duikt op heel onregelmatige tijdstippen op. We weten in feite ook niet of het één of meerdere mensen zijn. De identificatie is het grootste probleem.”

Foto
„We raden dan ook iedereen aan om die persoon recht in de ogen te kijken als je hem ziet. Zo kan hij mogelijk toch geïdentificeerd worden. Of probeer een foto te maken. Al begrijp ik maar al te goed dat dat niet zo simpel is en dat er bij veel mensen een paniekreactie ontstaat wanneer die man plots opduikt”, verzucht Vergote.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naakt lopers

Bericht door Ariel »

Deze week in een straat in Glasgow. Deze dappere man van heel veel kleur heeft geen last van de kou.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie