Verkiezingen in Belgie.

mercator

Re: Verkiezingen in Belgie.

Berichtdoor mercator » Za Feb 16, 2019 3:09 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Ik ben benieuwd of de Belgen in mei
werkelijk net zo achterlijk zijn als moslims.

Achterlijker zelfs, want moslims stemmen niet op de Groenen [icon_lol.gif]
Het is best mogelijk dat die onzalige groenen een monsterscore zullen halen, de media leuteren van s ochtends tot s avonds door over het klimaat en het gespijbel en dat groen stemmen de enige mogelijkheid is om de catastrofe af te wenden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Feb 16, 2019 5:12 pm

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Ik ben benieuwd of de Belgen in mei
werkelijk net zo achterlijk zijn als moslims.

Achterlijker zelfs, want moslims stemmen niet op de Groenen [icon_lol.gif]
Het is best mogelijk dat die onzalige groenen een monsterscore zullen halen, de media leuteren van s ochtends tot s avonds door over het klimaat en het gespijbel en dat groen stemmen de enige mogelijkheid is om de catastrofe af te wenden.

Ik hoorde vandaag op de radio dat de zee wel 55 meter kan stijgen. :shock:

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Feb 16, 2019 6:47 pm

Ariel schreef:Ik hoorde vandaag op de radio dat de zee wel 55 meter kan stijgen. :shock:

Alles "kan" en wel overal. Ik hoorde de meest uiteenlopende getallen, van een luttele 2 cm tot nu al meer dan een halve meter dus. Ik neem aan dat cm bedoeld wordt en geen meters. Het grappige is dat het ALTIJD een catastrofe zal blijken te zijn, ongeacht de grootte van de stijging. Een van de meer bescheiden wetenschappers die het op een paar cm hield kondigde aan dat we dringend technologische oplossingen voor deze calamiteit moeten vinden. Niemand in het panel wierp even op dat die oplossingen al sinds het jaar 1100 bestaan , zeker in Nederland en daar heet dat dijken en polders.
Dat ze zoiets niet in Indonesië en Bangla Desh kunnen verzinnen vind ik ons probleem niet.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Feb 16, 2019 9:51 pm

mercator schreef:
Ariel schreef:Ik hoorde vandaag op de radio dat de zee wel 55 meter kan stijgen. :shock:

Alles "kan" en wel overal. Ik hoorde de meest uiteenlopende getallen, van een luttele 2 cm tot nu al meer dan een halve meter dus. Ik neem aan dat cm bedoeld wordt en geen meters.

Nee, het ging echt om meters. Hij begon laag, maar begon al snel over 7 meter , en dat was al dramatisch. Het probleem blijkt dat Nederland ook zinkt. En de zuidpool smelt, daarom verdraaien de assen, en daarom verdrinken we allemaal over een paar honderd jaar.

Het enige wat ons nog kan redden is geen CO2 meer uitstoten. Misschien, heel misschien kunnen we deze ramp dan nog afwenden.

Dus die spijbel schoolkinderen doen heel goed werk volgens de man.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Feb 17, 2019 11:27 am

Ariel schreef:Het enige wat ons nog kan redden is geen CO2 meer uitstoten.

Dus een hoop nieuwe kerncentrales bouwen ? Prima, probleem opgelost.
Wie o wie durft er nu eens op de teevee te vertellen dat de enige manier is alle hindoes, moslims en zwarten te doen verdwijnen ? Zij zijn het dood gewicht dat heel de aarde en de beschaving met zich mee moeten slepen.

Terug naar “België - Vlaanderen”