Satanisme bij de elite

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Hans v d Mortel sr

Re: Satanisme bij de elite

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Okt 13, 2017 3:00 pm

Ariel schreef:Is dit dan ook een fotoshop?

NEE! Je noemde hem eerder een eng mannetje. Dat ben ik met je eens.

Ik heb geprobeerd zijn hand na te doen met mijn vingers. Lastig. Maar na een paar keer oefenen was het best wel makkelijk. Denk zijn pink eens weg. Dan zie je wat veel mensen doen: met hun vinger wijzen. Je kunt dan makkelijk - haast onbewust - de pink mee naar voren laten wijzen. Koning Willem begon zijn eerste officiële toespraak tot het volk met een litanie aan eh's (eh eh eh). Verschrikkelijk. Niet om aan te horen. Wat een afgang voor iemand die blijkbaar geen geld overheeft voor een goede kapper. Wat niemand is opgevallen, behalve mij en zijn moeder, is dat hij aan het einde van zijn eh-verhaal geen enkele referentie aan God etaleerde. Proficiat! Maar het was van korte duur. Al zijn volgende voorgelezen stukken waren van onberispelijk uitgesproken gedrag, waarin de vele eh's ontbraken. Maar aan het einde van zijn slap gelul was God weer terug van weggeweest. Waarschijnlijk als gevolg van een fikse uitbrander van ma.

Afbeelding

En dit?

AfbeeldingAfbeelding

Ook niet. Althans naar mijn deskundige oordeel.

Maar dat verklaart nog niks over zijn mogelijke verbondenheid met een satanische sekte. Het betreft volgens mij een neurotische afwijking. Maar het kan ook een malle gewoonte zijn. Ik ben van mening dat wij dit in de toekomst niet meer zullen meemaken. Hij zal er vast wel op toezien dat zijn vingers voortaan in het gareel blijven staan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Okt 15, 2017 10:56 pm

This Satanism/Demonic Happened in Australia,America,Switzerland,Colombia Worldwide 2017/2018
ENDTIMES SIGNS-NEWS & CONSPIRACY - Gepubliceerd op 11 jul. 2017

Knettergek!!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Okt 16, 2017 12:41 am

Pilgrim schreef:This Satanism/Demonic Happened in Australia,America,Switzerland,Colombia Worldwide 2017/2018

Knettergek!!

Hoezo?

De echte gekken herken je niet. Onze politieke machthebbers vinden anderhalf miljard moslims heel gewone mensen. Daar weleens over nagedacht? Kun jij je voorstellen dat de hele wereld uitsluitend uit loodgieters, of tandartsen, of moslims bestaat?

Bijna ieder mens vindt het de normaalste zaak van de wereld dat de mens een vrije wil heeft. Men heeft daar blijkbaar nooit over nagedacht. Er is voor ons gedacht. Er wordt voor ons gedacht. Satan de Natuur laat zich niet dwingen.

Goed en slecht. Satan en God. Knettergewoon. Om in opgewonden toestand over na te denken. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Jun 05, 2018 1:55 pm

Weer een filmpje over Ronald Bernard...

Testimony of Ronald Bernard about heavily damaged children and our liberation
Jozeph Muntenbergh - Gepubliceerd op 4 jun. 2018

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Sep 23, 2018 12:59 pm

Elite aan de top van de ‘piramide’ gebruikt satanische culten om psychopaten te rekruteren. Volgens een insider is dit het doel

11 augustus 2018

Afbeelding

Mark Passio, een voormalige occultist, raakte verwikkeld in de wereld van het satanisme. Hij begon te geloven dat alle religies zijn ontworpen om mensen onder de duim te houden en dat het satanisme de uitweg was.

“Ik had indertijd een heel negatief wereldbeeld,” zei Passio tijdens een interview met ‘What On Earth Is Happening?’

“Het draaide allemaal om het controleren van andere mensen, het opdoen van kennis en die gebruiken om invloed uit te oefenen op anderen,” vervolgde hij.

Psychopathische individuen
“Daar is het deze occulte organisaties om te doen,” klonk het.

Passio merkte op dat satanisme zich veel verder uitstrekt dan de Kerk van Satan of Lady Gaga. Occultisten zijn er namelijk goed in om satanisme binnen organisaties te verbergen, zodat het lijkt alsof ze niet satanisch zijn.

Hij zei verder dat occulte groepen en organisaties met name op zoek zijn naar psychopathische individuen omdat zij in staat zijn het satanisme te verspreiden zonder op te vallen.

Hoge posities
Deze satanisten lijken op het eerste gezicht alledaagse mensen te zijn. “Ze worden vervolgens voorbereid om hoge posities te bekleden,” zei Passio.

Door samen te werken met deze organisaties, bijvoorbeeld de vrijmetselarij, heb ik ontdekt dat het hier gaat om mensen die veel connecties hebben, zoals politici, advocaten, zakenmensen, bankiers, leraren en dokters, aldus Passio.

Wereldregering
Hij zei dat de netwerken waarover ze beschikken omvangrijk zijn.

“Deze netwerken zijn veel groter dan je je kunt voorstellen,” lichtte hij toe. “Satanisme is overal. Ze beloven comfort en succes, maar in werkelijkheid zijn ze uit op een wereldregering.”

[Zie video op de site.]

https://www.ninefornews.nl/elite-top-pi ... he-culten/

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Okt 19, 2018 12:47 am

Fiona Barnett - Witness of VIP Satanic Ritual in Bathurst, 1985
McMurray Report - Gepubliceerd op 14 jan. 2016

BOHEMIAN GROVE HUMAN HUNTING PARTIES!
nsomniacs Channel - Gepubliceerd op 5 okt. 2018

The C.I.A 's DARKEST SECRET OPERATION!
Insomniacs Channel - Gepubliceerd op 13 okt. 2018

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Dec 08, 2018 12:59 am

The ''Illuminati'' Have A SECRET MESSAGE For Us In 2019
TheScariestMovieEver - Gepubliceerd op 3 dec. 2018

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Feb 25, 2019 5:15 am

Was Stanley Kubrick Telling Us Something With His 1999 Film ‘Eyes Wide Shut’?

Published on July 25, 2018 - By Alanna KetlerCE Staff Writer

Afbeelding

Stanley Kubrick’s last film before his untimely death, ‘Eyes Wide Shut,’ starring Tom Cruise and Nicole Kidman was perceived as a puzzle to many. This film was loaded with occult symbolism and featured an elaborate masquerade party involving orgies and sacrifices. Kubrick passed away from an apparent heart attack just days after screening his film to the studio. Was this simply a coincidence? After watching the film, and the short video below, you can decide for yourself.

Kubrick was viewed by many as one of the greatest filmmakers of our time, his films were often viewed as masterpieces and works of art. Perhaps most well known for his films ‘2001: A Space Odyssey’ and ‘The Shining,’ Kubrick was not afraid to push the boundaries and often went places that no other filmmakers had gone before.

Any Kubrick fan likely knows of the hidden messages and symbolism that was always incorporated into his films. Some brush these off as a mere conspiracy, but those who decide to dig deeper into the hidden meaning behind these symbols find it easy to see that Stanley was trying to tell us something.

Eyes Wide Shut
This film was Kubrick’s last, and for those who are aware of what is really going on behind the scenes in regards to the elite societies that run our world, it is easy to see why. Eyes Wide Shut was actually filmed in a Rothschild mansion and the events that took place in this film are eerily similar to a real masquerade party that took place in the 70’s. It only takes a little bit of research to see that these elite parties often have themes relating to some form of satanic rituals. At the Rothschilds party, there were photos of how the place was decorated, with doll parts and blood everywhere. With the menu featuring words to describe human flesh.

What Did Kubrick Know?
It would seem that perhaps Kubrick knew too much for his own good and attempted to expose what was really going on behind closed doors. Was he invited to one of these parties and got a first-hand account of what was going on? Perhaps someone had confided in him about events that were witnessed. We will never be able to know for sure, but it is clear that with his very last film Kubrick was trying to tell us something. If you have seen the film, you may have finished it feeling confused, and perhaps that something important was missing. There have been a number of rumors that a whole 20 minutes of the film was cut after Kubrick presented it to the studio. This footage is missing and unattainable, and what’s even fishier, is Kubrick’s death just days after the film was screened. The official cause of death was a heart attack, but many believe that his death was merely made to look like a heart attack and there was some more sinister work at play. If Kubrick was murdered for revealing too much, it could have been used as a threat for others who may have been thinking of doing the same to keep their mouths shut.

The short, 20-minute documentary below, ‘The REAL Eyes Wide Shut’ goes into this theory more deeply and points out some of the blatant symbolism used in Kubrick’s last film, Eyes Wide Shut.

https://www.collective-evolution.com/20 ... wide-shut/

En hier nog wat aanvullend materiaal:

Stanley Kubrick - Eyes Wide Shut - Aldobrandini Rothschild Connection
Secret Wars - Gepubliceerd op 29 nov. 2017

En dit is een wel erg geruststellend filmpje...

Deconstructing Stanley Kubrick's Eyes Wide Shut: The Missing Footage
LowRes Wünderbred - Gepubliceerd op 23 jul. 2018

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Feb 26, 2019 4:27 pm

Hier nog een leuk filmpje over de meest aangrijpende scene in Eyes Wide Shut. De muziek is satanistisch omdat het (Roemeense) kerkmuziek is die omgekeerd wordt afgespeeld.

Eyes wide shut masked ball
TheHardbrag - Gepubliceerd op 31 mei 2015

En hier nog wat... icon_shh.gif

Mogelijk was Kubrick zelf min of meer in die duistere elite betrokken geraakt (als we de informatie uit mijn post hierboven mogen geloven) en ontdekte hij zaken die geen daglicht kunnen verdragen. Mogelijk wilde hij het publiek waarschuwen. Ook over de wereld van Hollywood gaan inmiddels allemaal geruchten over satanisme en pedofielen netwerken.

viewtopic.php?f=22&t=26021

Creepy Rothschild Castle with Satanic Symbols in Elite Rambouillet Forest France :thinking:

https://www.youtube.com/watch?v=ipnNIL_tyYo

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Mar 03, 2019 10:54 pm

Kubrick baseerde zijn film ‘Eyes wide shut’ op het boek ‘Traumnovelle’ van Arthur Schnitzler. Toch was ik wel nieuwsgierig of de bovengenoemde scene met het satanistische ritueel (omgekeerd afspelen van kerkmuziek) en de onthulling dat er allemaal hooggeplaatsten bij betrokken waren ook in het boek voor kwamen. Aangezien mijn geleerde achterneef dit boek in zijn bezit heeft en veel kennis heeft van dit soort zaken vroeg ik hem hier naar en dit was zijn respons:

Hallo Pilgrim,

Bedankt voor de mail over Kubrick. Ik heb me even prima vermaakt met het artikel en vooral de bijbehorende video over de achtergronden van Eyes Wide Shut. Er is helaas niet zo heel veel achtergrondinformatie en bewijsmateriaal om die traditie van ritueel satanisme bij de high & mighty aan te tonen. Maar het is wel opvallend dat Kubrick er zo’n punt van maakt in zijn film.

Een vergelijking met het oorspronkelijke verhaal (Schnitzler’s Traumnovelle) is heel zinvol.

Het eigenaardige van Kubrick’s film is juist dat cultische ritueel. Het komt niet voor in de Traumnovelle (ik zal het boek er nog eens op nakijken). Dat imponerende ritueel met het wierrookvat en ook de lange scene aan het eind waarin de jonge dokter door een oudere vriend wordt ingeprent dat hij zich niet verder met de zaak moet bemoeien omdat er veel te hoge pieten bij betrokken zijn, - die beide dingen zijn Kubrick’s eigen toevoegingen en geven dat ritueel een bijzonder sterke nadruk.

Op Youtube staat sinds een half jaar een tv-verfilming van Schnitzler’s boek uit 1969 (dertig jaar voor Kubrick’s versie). Het is een aardige film en laat duidelijk zien hoe dicht Kubrick’s scenario bij het oorspronkelijke verhaal gebleven is. Maar ook in deze versie uit 1969: geen satanisch ritueel, maar eerder een soort orgie annex gemaskerd bal.

Traumnovelle with English subtitles [1u12m43s]
Kubrick’s Tube - Gepubliceerd op 6 sep. 2018

Zeer de moeite waard.

De oudere film maakt van het hele gebeuren (net als het boek) een soort droom; bij de Kubrick-film blijf je als kijker worstelen met het besef dat dat gemaskerde bal-met-ritueel juist geen droom is, maar een sinistere werkelijkheid.

Ik gaf je de dvd afgelopen zomer. Het is opvallend dat die film uit 1969 in september vorig jaar werd ge-upload. Er is duidelijk een aanhoudende belangstelling voor dit verhaal.

Groeten, Xxxxxxxxxx

Hallo Pilgrim,

Zojuist heb ik even het stuk in Schnitzler's "Droomnovelle" gelezen over het nachtelijk bezoek aan dat gemaskerde bal. De film uit 1969 blijft opvallend trouw aan het boek. Alle bezoekers zijn verkleed als monniken en nonnen; er klinkt oude Italiaanse kerkmuziek gespeeld door Nachtigall op een harmonium. Er is het moment dat de gemaskerde dames hun ontblote lichamen tonen, waar dan allerlei mannen op afrennen, maar de orgie zelf blijft een suggestie achter gesloten deuren. Dan wordt de hoofdfiguur Fridolin door een paar achterdochtige mannen bevraagd. Er is die ene vrouw die hem waarschuwt en zich voor hem opoffert. En Fridolin wordt weggejaagd en in een koets afgevoerd. That's it: geen satanisch ritueel. Toch kon Kubrick zich goed door de tekst van het verhaal laten inspireren.

1. vanwege de kostuums van monniken en nonnen
2. vanwege de suggestie van Italiaanse kerkmuziek (Kubrick gebruikte een Roemeens-Orthodoxe liturgie)
3. vanwege een korte passage in Schnitzler's tekst waarin die Fridolin zich afvraagt waar hij beland is. "Waar ben ik? dacht Fridolin. Onder krankzinnigen? Onder samenzweerders? Ben ik in de vergadering van de een of andere religieuze sekte beland? Had Nachtigall soms orders gekregen, was hij betaald om een of andere oningewijde mee te brengen, die men beet wilde nemen?" (p. 37 van de Spectrum uitgave in NL vertaling).

Dat idee van een religieuze sekte speelt heel even door de gedachten van de hoofdpersoon, Fridolin. Schnitzler werkt dat niet verder uit. De "Traumnovelle" werd gepubliceerd in 1925. Zinspeelde Schnitzler op echt bestaande cultische bal-masqués in zijn eigen tijd? Of moet het verhaal vooral door Weens-decadente en Freudiaanse bril bekeken worden?

Al die elementen spelen mee in Kubrick's versie. Maar zijn cultische ritueel met het wierrookvat is zijn eigen inbreng. (Het verhaal vermeldt: "Een vreemdsoortig, zwoel reukwerk, als van zuidelijke tuinen, omsloot hem" - maar Schnitzler legt niet uit hoe die geuren werden opgewekt.)

Het lijkt wel of Kubrick met die eigen toevoeging een doos van Pandora heeft geopend. Die hele film draait nu om dat ritueel.

Het vrije Amerika biedt volop ruimte aan cultische excessen. Alex Jones filmde met verborgen camera de rituele hoempapa in Bohemian Grove. De Podesta-emails onthulden het bestaan van Abramovic's Spirit Cooking Parties. Toen ik jaren geleden op congres ging, en nogal naïef geloofde dat je bij de sessies over middeleeuwse magie uitsluitend nuchtere boekenwurmen en handschriftonderzoekers zou aantreffen (die er overigens rijkelijk waren, daar niet van), stond ik toch perplex dat er lui bij waren die rituele magie praktiseerden.

Kubrick was een intelligente filmmaker en hij wist ongetwijfeld dat zijn film met dat ritueel een gevoelige snaar raakte, en bijzonder tot de verbeelding zou spreken. Ik vraag me nu wel af of hij cultische excessen uit die Hollywood wereld aan de kaak stelt in die film. Het zou me niets verbazen. Amerika's droomfabriek is momenteel zo gek als een deur, zoals ook weer bleek uit de recente Oscar-avond. Hoogstwaarschijnlijk waren ze ook in de tijd van Kubrick behoorlijk ontspoord.

Groeten, Xxxxxxxxxx

Het satanistische ritueel en de onthulling dat er allemaal hoge pieten bij betrokken zijn, komt dus niet voor in het oorspronkelijke verhaal en zijn specifieke toevoegingen van Kubrick zelf! Had hij daar een reden voor? Velen vermoeden dat Kubrick vermoord is. Merkwaardig is ook het verhaal dat zijn vrouw tenminste één keer beweerde dat ze niet geloofde dat hij aan een hartaanval was overleden.

Regardless, it is worth noting that Stanley Kubrick’s wife has gone on record at least once claiming she doesn’t believe Kubrick died from a heart attack. So perhaps it is no coincidence that Kubrick passed exactly 666 days before January 1, 2001 — the first day of the year in which his most famous film takes place.

http://theghostdiaries.com/was-stanley- ... lluminati/

Mogelijk wilde Kubrick de wereld waarschuwen voor een gevaarlijke en duistere elite waarbij ook sprake is van satanisme en pedofielen netwerken.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Mar 05, 2019 2:23 am

DE PAUS EN DE DUIVEL

Geplaatst op 2 maart 2019

Afbeelding

De islamiseringmachine draait op volle toeren en wat doet de Paus? Hij gaat naar de Verenigde Arabische Emiraten. Volgens zijn eigen woorden “een nieuwe stap in de dialoog tussen christendom en islam en om de vrede in de wereld te bevorderen op basis van menselijke broederschap”. Vallen christenvervolgingen en de klotenzooi die moslims in het Westen maken daar ook onder? Is het een afleiding voor de talloze kerkelijke misbruikzaken die spelen? Of zijn er onbenoemde agenda’s in het geding?

Onlangs kreeg ik van een kennis een artistiek tijdschriftje in handen geduwd, de YEW. Er stond een artikeltje in over een gebouw in het Vaticaan, dat was geschreven door een zekere Bruno Baj. Het is niet lang, ik citeer een deel (vertaald):

“Deze keer wil ik jullie een interessant gebouw introduceren, namelijk de Pauselijke Audiëntiehal, officieel bekend als de Paulus VI Audiëntiehal of als de Zaal voor pauselijke audiënties. Het gebouw is ontworpen door de grote Italiaanse architect Pier Luigi Nervi en werd opgeleverd in 1971. Het stuk land was geschonken door de Ridders van Columbus en ligt deels in Vaticaanstad maar voor het grootste deel in Italië. Het Italiaanse deel wordt gezien als een buiten-territoriaal gebied van de Heilige Stoel en wordt door de paus gebruikt als een alternatief voor het Sint Pieters Plein als hij op de woensdagochtend de Algemene Audiëntie leidt. Sommige mensen denken dat het gebouw op een slang lijkt, de ogen, de huid en zelfs de giftanden en tong. Het is erg vreemd dat de kerk heeft toegestaan dat een Vaticaans gebouw een dergelijke identiteit heeft.Tijdens de audiënties neemt de Paus plaats in de mond en als hij spreekt lijkt het of de slang’s stem klinkt in de Tuin van Eden.”

Ik kende dit gebouw niet, ik had er nooit van gehoord en wist niet dat er zo een gebouw bestond. Ik heb het een aantal mensen verteld. Sommigen reageren met te zeggen dat het misschien toeval is dat het op een slang lijkt. Maar dat lijkt me een matig excuus. Nervi was een heel bekende en goede architect, die wist wel wat hij deed. Bovendien heeft het Vaticaan veel geld en alle mogelijkheid om de door haar gewenste expertise in te huren. Als het gebouw niet was wat haar voor ogen stond, had ze het kunnen weigeren of laten veranderen. Nee, het argument van toeval kan me niet overtuigen.

Maar als het geen toeval is, is het dus opzet. De kerk laat met opzet een gebouw maken dat lijkt op de slang uit het Paradijs. Op zo een manier dat als de Paus spreekt dat het lijkt alsof zijn woorden uit de mond van de slang, dat is de duivel, komen. Ik ben geen conspiracy denker, maar wat moet ik hier nou van denken?

Bovendien is het gebouw al opgeleverd in 1971. Dat betekent dat het niet alleen gebruikt is door de huidige Franciscus, maar ook door Benedictus XVI, Johannes Paulus II, Johannes Paulus I en Paulus VI.

Ik heb verder gelezen over het gebouw, het is allemaal op internet te vinden en er is nog iets raars. In het hele gebouw is geen crucifix, toch het symbool van het christendom, te vinden. Wel bevindt zich op het toneel – dus in de mond van de duivel – een beeldhouwwerk met daarin een Jezus... met vleugels. Ik had nog nooit gehoord van een Jezus met vleugels. Ik dacht dat vleugels voor engelen waren.

Ik heb geen afgeronde mening over dit feit. Ik kreeg er door toeval kennis van en ik was en ben nog steeds hogelijk verbaasd. Daarom dacht ik dit feit met de lezers van deze site te delen. Misschien heeft iemand aanvullende informatie.

Leve een Vrij Nederland!

Door: Petra de Geus (maart 2019)

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/02 ... de-duivel/

Zie ook hier:

https://www.disclose.tv/the-dark-secret ... all-315851

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Mar 05, 2019 3:32 am

Hier nog een interessant bericht van twee jaar geleden...

New Witnesses Accuse Fmr UK Prime Minister Of Pedophilia, Ritual Murder

by: Whitney Webb Posted on February 20, 2017

Afbeelding
Former Prime Minister of England Sir Edward Heath, Credit – Daily Mail

In recent months, high-ranking politicians, attorneys, doctors and others have been accused or caught participating in depraved acts involving the sexual abuse of children. While the media has largely shied away from these stories, there is no denying that the tide of arrests is developing into something truly unprecedented. However, these revelations involving the widespread practice of pedophilia among the world’s wealthy and powerful pale in comparison to explosive new testimony and allegations that surfaced over the weekend regarding the disturbing private life of former Prime Minister of England, Sir Edward Heath. While many noted “conspiracy theorists” have long asserted that Heath was a pedophile of the worst order, a lack of witnesses and public attention as well as an alleged and highly sophisticated cover-up kept these allegations on the sidelines.

Now, several new witnesses – former victims and high-ranking officials – have come forward, accusing Heath of unimaginable atrocities against England’s most vulnerable. The first of these allegations to surface came to light this past Sunday when the Daily Mail revealed that Wiltshire Chief Constable Mike Veale regards the accusations against Heath as “totally convincing” and “120% true.” Veale has been investigating allegations against Heath since the pedophile scandal surrounding BBC icon Jimmy Savile broke in 2015. Savile, a close friend of Heath, was found to have abused more than 500 children, acts which were long covered up by the “establishment.” Since Savile scandal became public, more than 30 people have come forward with claims of sexual abuse against the former Prime Minister. Veale also supported claims that Heath’s crimes had come to light much earlier, some dating back to the late 1980s, but had been covered up due to Heath’s powerful stature.

After Veale’s confirmation that he and others in the police force were fully convinced of Heath’s guilt, several women who had accused Heath of sexually abusing children for years dropped fresh allegations just today. These women claim that Heath not only raped children, but ritually murdered them. According to the new accusations, Heath was part of a satanic sex cult run by the women’s parents and was involved in the murders of an estimated 16 children. If true, Heath would have been one of the worst child murderers in British history. The women had initially made these same claims in 1989 but were ignored by police at the time. These allegations are just one of the many probes being pursued by British police in the investigation overseen by Mike Veale. The investigation has so far cost British taxpayers over £883,431.

While the accusations may seem astounding and far-fetched, many cases of powerful figures involved in pedophile have also coincided with accusations of ritual murder and Satanism. The most well-known of these cases took place in the U.S. – the Franklin cover-up. When a Nebraska Credit Union was raided by federal agencies in 1988, the Nebraska legislature began to investigate Republican Party activist and the credit union’s manager Lawrence King Jr. While the investigation originally focused on King’s shady finances, it soon exploded into a investigation of a nationwide child abuse ring and satanic ritual murders involving some of the state’s and nation’s most powerful politicians at the time. Soon after, a cover-up took place and the lead investigator of the legislature’s probe was suddenly and violently murdered. Considering all of the high-profile pedophile cases coming to light, these latest allegations against one of England’s most powerful politicians suggests that pedophilia and ritual murder often go hand-in-hand, forming one of the great unspoken evils in our world today, one that is quickly coming to light despite the establishment’s best efforts to keep it hidden from public view.

http://www.trueactivist.com/new-witness ... 20ixjjAyHY

En hier nog wat over deze zaak. Je vraagt je soms af wat er van waar is... Soms is de waarheid te gruwelijk om te bevatten. :emm2:

Group of women who say they were abused by Sir Edward Heath also claim their parents ran a satanic sex cult that was involved in SIXTEEN child murders

By Rebecca Camber for the Daily Mail
Published: 00:53 GMT, 20 February 2017 | Updated: 02:23 GMT, 21 February 2017

A group of women who say Sir Edward Heath abused them as children have also accused their parents of being involved in up to 16 murders.

The farce came as police probe incredible claims that the former prime minister was linked to a paedophile ring that killed as many as 16 children – which would make them the worst child murderers in British history.

The seemingly far-fetched allegations have been made by a family who allege that the politician was part of a satanic sex cult run by their own parents.

They say that the cult regularly slaughtered children as ritual sacrifices in churches and forests around southern England and also participated in similar ceremonies in Africa.

They claim their mother and father – who is said to have known the former Conservative leader – were responsible for slaughtering children ranging from babies to teenagers – yet they evaded justice.

The paedophile ring – which they say Sir Edward was part of – stabbed, tortured and maimed youngsters in churches and burnt babies in satanic orgies before men, women and children gorged themselves on blood and body parts, police have been told.

If the bizarre allegations were to be proved, the parents who allegedly led the killings would be responsible for murdering more children than Fred and Rose West.

They would also be on a par with Thomas Hamilton, who shot dead 16 children in the 1996 Dunblane school massacre.

The women’s lurid claims were dismissed by police in 1989 when they came forward. Sir Edward’s name was never mentioned to police at the time. It was only last year that he was named for the first time after one of the claimants said she had ‘remembered’ a man called ‘Ed’ was a prime mover in a network of paedophile abusers.

But there is no suggestion that Sir Edward killed any children himself in the women’s accounts.

Wiltshire Police have spent more than a year investigating the allegations as part of an inquiry that has cost taxpayers over £883,431 and irretrievably tarnished the reputation of the unmarried politician, who died in 2005, aged 89.

Last night Sir Edward’s godson, Lincoln Seligman, said: ‘I understand that these claims from the 1980s were at the time dismissed as complete fantasy by police. It is disappointing that these wild allegations have been reheated and randomly attached to Edward Heath’s name.’

A Wiltshire Police spokesman said: ‘We are not prepared to discuss this as this is an on-going investigation.’

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ufl_XkUvXQ

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mei 18, 2019 11:45 pm

Satanstempel groeit naar anti-conservatieve politieke beweging die vooral progressieven aantrekt

Posted on 26/04/2019

Afbeelding
Afbeelding: Getty Images (3).

De Satanstempel –niet te verwarren met de Satanskerk- werd in 2013 opgericht en blijkt de perfectie religie te zijn voor progressieven en andere linksen. Je mag er namelijk geloven wat je wilt, zolang je conservatieven, christenen en dus ook figuren zoals Donald Trump maar haat. De ‘tempel’ van de heer der duisternis zegt niet in Satan als echte persoon te geloven, maar vereert diens concept, zijn reputatie als de ‘ultieme rebel’. Ook gebruiken ze een bekend duivelsteken om christenen te sarren.

Van meet af aan werd duidelijk dat de Satanstempel voornamelijk als politieke beweging is bedoeld. Toekomstige leden krijgen namelijk maar één vereiste te horen, en dat is dat ze moeten geloven ‘in de politieke en seculiere acties’ van de groep.

Je hoeft geen openlijke Satanist te zijn, noch te geloven in de klassieke ‘duivel’, en dat is een hele verandering met de schimmige Satanskerk en andere satanisten, die juist zoveel mogelijk uit het zicht van het publiek (‘occult’ = in het verborgene) opereren.

‘Verzetsbeweging’
Vooral na de verkiezing van Donald Trump in 2016 groeide de Satanstempel explosief. In de eerste 36 uur meldden zich duizenden nieuwe leden aan. De toen bijna 4 jaar oude ‘tempel’ had op dat moment 50.000 leden, en nog nooit eerder zo’n enorme toestroom gehad.

‘We zijn absoluut een verzetsbeweging,’ legde mede oprichter Lucien Greaves uit. ‘Wij voeren felle oppositie tegen het idee dat we ons onder één religieuze vlag moeten verenigen.’

Progressieven positief
Hoewel veel progressieven ongetwijfeld geen enkele intentie hebben zich bij de Satanstempel aan te sluiten, zijn sommigen van hen er wel heel positief over. Zo schreef de linkse Huffington Post dat ‘Satan zijn moment heeft’, en satanisten ‘alles zijn wat u niet van ze verwacht, namelijk patriottistisch, vrijgevig, ethisch, gelijkgezind. Ze ruimen zelfs het afval langs een hoofdweg in Arizona op.’

Een nieuwe documentaire over de religieuze groep, ‘Hail Satan?’, wordt ‘fantastisch’ genoemd. ‘De Satanstempel probeert de aandacht van mensen te trekken, en verrast hen dan met boodschappen over vrijheid van meningsuiting, medeleven, vrijheid en rechtvaardigheid voor allen.’

Dat klinkt heel mooi, maar de keerzijde is dat ze alles wat zelfs maar ruikt naar conservatief en ‘rechts’ haten. Greaves zei onlangs in een interview dat ze doodsbang is voor de christelijke vicepresident Mike Pence en diens ‘theocratische visie’ voor de VS.

Officiële kerk, maar geen aanbidders?
Hoewel de tempel beweert dat ze geen aanbidders van Satan zijn vieren ze wel de ‘zwarte mis’, inclusief Pentagram rituelen, en proberen volgelingen her en der op publieke locaties standbeelden van Baphomet op te richten.

Hypocrisie is hen dus niet vies, wat ook blijkt uit het feit dat ze weliswaar beweren niet in bovennatuurlijke wezens zoals de duivel te geloven, maar inmiddels wel de officiële status als kerk hebben gekregen. Dat stelt hen in staat om belastingvrije giften te ontvangen.

‘Net als hun held lijken de leiders van de Satanstempel experts te zijn in misleiding,’ concludeert Snyder. ‘Ze leiden duizenden en duizenden mensen naar een zeer duister pad.’

‘Doe wat gij wilt, en dood degenen die u dwarsbomen’
De traditionele zwarte kaarsen en ‘black metal’ muziek zijn daarbij niet meer nodig. Wat wel recht overeind blijft is de ‘filosofie’ van Satan, die de ultieme opstand tegen feitelijke iedere vorm van autoriteit (met uitzondering die van hemzelf) vertegenwoordigt. ‘Doe wat gij wilt,’ vatte ’s werelds meest beruchte Satanist Aleister Crowley zijn enige wet voor de mensheid ooit samen, al is onduidelijk of hij dit zelf bedacht heeft:

‘Er is geen god dan de mens. De mens heeft het recht bij zijn eigen wet te leven, om te werken, spelen, rusten, eten, drinken, sterven, schilderen, bouwen en kleden zoals hij wil, en te verblijven en gaan waar hij wil. De mens heeft het recht lief te hebben zoals hij wil, wanneer, waar en met wie hij maar wil. De mens heeft het recht degenen die deze rechten dwarsbomen te doden.’

Xander

(1) End of American Dream via Zero Hedge
(2) Infowars
(3) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/uncategori ... -aantrekt/

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Mei 31, 2019 2:18 am

‘Het ultieme doel van globalisten is u in net zo’n een monster als zij te veranderen’

Posted on 10/05/2019

Afbeelding

‘Globalisten vormen een zeer goed georganiseerde sekte van narcistische sociopaten, en zijn een andere soort die parasiteert op normale mensen’

Auteur-analist Brandon Smith schrijft al enige maanden uitgebreid over de globalisten, hun gedachtegang en het ‘sekte achtige geloof’ dat achter hun motieven en doelstellingen zit. Smith presenteerde al eerder bewijs dat het gedrag van globalisten ‘rechtstreeks te vergelijken is met dat van narcistische sociopaten (door sommige mensen ook psychopaten genoemd). Globalisten zijn dan ook een zeer goed georganiseerde sekte van narcistische sociopaten… die een andere soort zijn dan normale menselijke wezens, want het ontbreekt hen aan zaken die bij normaal menselijke gedrag horen, zoals empathie en zelfreflectie.’

In zijn eerdere artikel ‘Luciferianisme: Een blik op het verwoestende globalistische geloofssysteem’ zette Smith puntsgewijs uiteen waarom de globalisten en hun organisaties (zoals de Verenigde Naties) verbonden zijn aan een satanische filosofische sekte, feitelijk een religie die hun vernietigende gedrag en doelstellingen niet alleen goedpraat, maar zelfs toejuicht.

Lees verder>>>

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Aug 03, 2019 11:29 pm

Retired HEAD OF FBI Tells ALL "Illuminati, Satanism, Pedophile Rings"
IdahoPickerReloaded - Gepubliceerd op 24 dec. 2013

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Okt 14, 2019 2:29 am

Ronald Bernard - My revelations part 6 - English with subtitles
Ronald Bernard - 27 jan. 2019

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Okt 20, 2019 12:12 pm

Satanistisch ritueel op de Dam ?

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Okt 20, 2019 1:29 pm

Mahalingam schreef:Satanistisch ritueel op de Dam ?

:nietverstaan: Waar gaat dit over? Is dit kunst?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Topics allerhande”