Nieuws uit Zweden

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

Zweden: Medisch personeel lijdt onder bedreiging en geweld door immigranten

Geplaatst op 22 februari 2019

Afbeelding
Het Vrinevvi-ziekenhuis in Norrköping. Hier wordt het personeel volgens een bericht van de Zweedse publiekrechtelijke omroep SVT vaak door grote groepen familieleden van immigranten bedreigd.

De catastrofale immigratiepolitiek van Zweden is ook steeds beter te merken in het gezondheidswezen. Daar lijdt het personeel onder enorme bedreiging en geweld door immigranten. Het gaat om medewerkers van ziekenhuizen, artsencentra en ambulancepersoneel.

Joakim Lamotte, een voormalig journalist, die op zijn Facebook-pagina vooral schrijft over geweld tegen vrouwen, maar ook andere problemen in Zweden, publiceerde op 16 februari een interview met een gedupeerde. De medisch secretaresse Josefin, die in een artsencentrum in een middelgrote stad in Zweden werkt, spreekt daarin van veelvuldige bedreigingen door jonge, niet geïntegreerde immigranten.

Hoe is het arbeidsklimaat voor jou en je collega´s?
Sinds ik daar werk, waren er veel situaties waarin het personeel zich bedreigd voelde. Je voelt dat het slechts een kwestie van tijd is tot er iets ergs gebeurt. Zoiets is mij ook al eens overkomen.

Cultuurverschillen en taalmoeilijkheden zouden het nog moeilijker maken, omdat men elkaar niet begrijpt als je de regels moet uitleggen. Bij aangekondigde bezoeken kunnen we tolken regelen, maar als patiënten gewoon komen en denken dat er een hele serie artsen zou wachten om hen te verzorgen, worden ze woedend en ontstaan er snel bedreigende situaties.

Je zou denken dat het de hoogste prioriteit zou zijn dat de immigranten Zweeds leren. Maar velen wonen hier al 30 jaar en spreken nog steeds geen Zweeds. Ik begrijp de frustratie dat je niet begrepen wordt, maar dit zou ertoe moeten leiden dat men de taal leert.

Kun je voorbeelden geven van incidenten
Ons artsencentrum is zeer centraal gelegen en binnen een korte periode vonden er meerdere incidenten aan de balie plaats met bedreigende jonge buitenlandse mannen, die onmiddellijk behandeld wilden worden. Als je hen rustig en vriendelijk de regels uitlegt, beginnen ze je te bedreigen. Je wordt bang en geeft toe.

Welke personen zijn verantwoordelijk voor bedreiging en geweld?
Het zijn, zoals gezegd, meestal jonge buitenlandse mannen tussen 25 en 30 jaar. Velen zeggen dat ze geen Zweeds verstaan, maar ook als ze wel Zweeds kennen, luisteren ze niet naar wat je zegt. Ze willen onmiddellijk geholpen worden, anders worden ze agressief. Ze eisen hun recht op en als we de regels aan hen uitleggen, die voor iedereen gelden, gaan ze dreigen.

Je werkt al lang in het gezondheidswezen. Hoe is het arbeidsklimaat veranderd?
Bedreiging en geweld waren er altijd al, maar vroeger waren het meestal psychisch zieke mensen of drugsverslaafden en vonden de incidenten tamelijk zelden plaats. Nu zijn druk, stress, uitputting eerder de regel voor het personeel.

Hoe gaat het op weg naar je werk?
Ik vraag me elke dag af wat er zal gebeuren en wie er binnenkomt. Ik ben constant alert om me te verdedigen, wat ik ook zal aantreffen. Ik wil niet iedereen over één kam scheren, maar je wordt helaas bij buitenlandse mannen bijzonder voorzichtig. Ik durf ook niet meer lopend naar m´n werk te gaan, omdat mensen overvallen werden.

Wat denk jij dat de gevolgen van deze ontwikkeling zullen zijn?
Het personeel mijdt bepaalde functies. De ontwikkelde, vlijtige en ambitieuze personen zoeken ander werk. Het gezondheidswezen wordt uitgehold.

Als er niets gedaan wordt, zullen er in de toekomst serieuze incidenten plaatsvinden. Het is niet prettig om op je werk in Zweden bewakingspersoneel en gesloten deuren aan te treffen. Ik ken mijn land niet terug. Het is een zorgwekkende ontwikkeling en er moet iets gedaan worden.


Artsen worden overvallen, ambulancepersoneel tijdens hun werk beroofd
N.a.v. dit interview ontving Joakim Lamotte talrijke reacties van andere werknemers in het gezondheidswezen, die klagen over identieke problemen. Een van deze e-mails heeft Lamotte op 17 februari eveneens gepubliceerd:

Hallo Joakim! Goed dat je het geweld in het gezondheidswezen bekendmaakt. Ik kan zelf bevestigen dat dit in de afgelopen vijf tot tien jaar is toegenomen. Ik werk al 20 jaar als anesthesieverpleegkundige. In alle ziekenhuizen zijn de bedreigingen toegenomen. Waar ik nu werk, wordt om veiligheidsredenen in de ingang naar de operatiekamers een sluis ingebouwd.

Veel personen van buitenlandse komaf bedreigen ons wanneer hun familieleden niet door personeel met het juiste geslacht behandeld worden. Tolken waren vroeger zelden nodig, nu echter meerdere keren per week, wat voor moeilijkheden zorgt en de termijnen vertraagt.

Als we op mijn afdeling alleen nachtdienst hebben, hebben we altijd een overvalalarm bij ons. In het ziekenhuis vonden meerdere inbraken en overvallen op het personeel plaats. Er werd ook een arts overvallen.

Voordat ik in het ziekenhuis begon, zat ik op de ambulance. Toen heb ik gezien dat de redding in bepaalde delen van mijn kleine geboortestad politiebescherming nodig heeft. Ambulances worden tijdens acties voortdurend van hun uitrusting beroofd. Eén keer is een bende voor de “lol” met een ambulance door de wijk rondgereden. Ze bedreigden het ambulancepersoneel met lichamelijk geweld als zij personen met steek- of schotwonden (hun rivalen) behandelen enzovoort.

In een noodopname, waar ik onlangs heb gewerkt, heeft een bende de ingang geblokkeerd opdat hun leder sneller behandeld worden. Ik weet niet hoe vaak we zwaar bewapende politieagenten nodig gehad hebben wanneer we zwaargewonde criminelen behandelden.

Het is een zieke ontwikkeling. Ik wil graag anoniem blijven als je mijn verhaal wilt gebruiken. Ga door met je werk! Bedankt!


Een ander probleem in het Zweedse gezondheidswezen is kennelijk seksuele intimidatie. Een Zweedse van Hongaarse afkomst, die inmiddels naar Hongarije is geëmigreerd, vertelde op de Hongaarse televisie dat Zweedse verpleegsters vaak slachtoffer worden van seksuele intimidatie op de werkplek en daarom ontslag nemen.

Eenheidsmedia verzwijgen verband met immigratie
De geïmporteerde problemen in het gezondheidswezen zijn ook bekend bij de Zweedse eenheidsmedia. Die berichtten al in 2017 over enkele van de hierboven omschreven toestanden en over nog andere gevaarlijke gebeurtenissen. Daarbij verzwijgen ze echter consequent dat de daders immigranten zijn. In plaats daarvan is er sprake van “criminele groepen” of “jonge, multi-criminele mannen”.

In ziekenhuizen verzamelen zich grote bedreigende groepen
De Zweedse publiekrechtelijke omroep SVT berichtte in augustus 2017 van een veelvoudige bedreigende situatie voor het ziekenhuispersoneel. Vooral grote groepen mensen zouden gevaarlijk zijn, die in het ziekenhuis bij elkaar komen wanneer iemand met schotwonden behandeld wordt. Die willen zich vaak met bedreigingen toegang verschaffen tot de patiënt. Daarom moet de afdeling met de patiënt in veel gevallen afgesloten worden. Maar ook dan voelt het personeel zich niet per se veilig. Er wordt geschreeuwd, tegen de deur getrapt of op andere manieren geprobeerd op de afdeling te komen.

Bedreigingen van het personeel zouden van familieleden, vrienden en rivalen van de gewonde crimineel en ook van de patiënt zelf komen. Er zou ook met messen worden gedreigd of met de bedreiging de familie van de ziekenhuismedewerker iets aan te doen. In Malmö klaagt het ziekenhuispersoneel over bedreigingen door criminele patiënten zoals “Ik ga je verkrachten” of “Ik zorg ervoor dat je sterft”. Ook zou het vrouwelijke personeel vaak uitgescholden worden voor “hoer” of “slet”.

Familieleden komen met wapens het ziekenhuis binnen
Vaak komen familieleden of vrienden van patiënten gewapend het ziekenhuis binnen, velen dragen zelfs kogelwerende vesten. Die moeten blijkbaar dienen ter bescherming tegen vijandelijke bendeleden, die ook in de ziekenhuizen zouden komen. Een ziekenhuismedewerker zei tegenover SVT dat hij bang zou zijn op zijn werkplek te worden doodgeschoten.

Ook zouden er telefonisch bedreigingen binnenkomen. Bellers zouden proberen om achter de namen van medewerkers te komen. Vrienden en familieleden van patiënten zouden ook vaak voor het ziekenhuis op het personeel wachten, zodat dit bang is om op de weg naar huis overvallen te worden.

Zweden gaat niet anders denken over immigratiepolitiek
Dit bericht van SVT is gebaseerd op interviews, die al eind 2016 en begin 2017 werden gehouden, dus al meer dan twee jaar oud zijn. Sindsdien is er blijkbaar niets wezenlijks veranderd wanneer je de toenmalige beschrijvingen met de actuele op de site van Joakim Lamotte vergelijkt.

Het is zeer de vraag of de toestanden überhaupt nog veranderd kunnen worden wanneer Zweden niet wil toegeven dat deze problemen met de Oriëntaalse massa-immigratie het land binnenkwamen. Van dit besef is Zweden blijkbaar nog steeds heel ver verwijderd. Volgens actuele mediaberichten wil de regering in 2019 nog eens 5000 quotavluchtelingen uit Afrika en het Midden-Oosten het land binnenhalen. Daar zullen vermoedelijk nog talrijke asielzoekers evenals andere immigranten uit de Derde Wereld in het kader van de gezinshereniging bij komen.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/02/22 ... migranten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

In een stadje in Zwden kan je welkom geheten worden door dit bord. Welkom in gilla gävle.

Afbeelding

Maar het blijkt dat toch niet de gehele bevolking van het stadje blij is met dit bord. Het welkomsbord met vrouw in hijab werd in stukken geschoten door lokale bewoners. Soms wordt het zelfs de Zweden teveel.

City welcome sign with Islamist woman in hijab sparks outrage in Sweden

On a digital advertising board at the entrance to Gävle in Sweden, a Muslim woman in a hijab has welcomed visitors to the city in the past week.

In a comment published on Facebook Gävle Municipality writes that Gävle is a city of “great diversity”.

“The woman in the ad is one of Gävle’s many Muslim women and she has chosen to wear the hijab because she wants to and because she feels like herself in it”, writes director of communications Johan Adolfsson.

Adolfsson is among other things known as one of the authors of the book “Pictures that change the world” – a guide on gender consciousness that calls for discrimination against whites, Christians and heterosexuals.

Roger Hedlund, who is a member of Parliament as a representative of the Sweden Democrats and also a member of Gävle City Council, is critical of the ad.

“Why legitimise a garment that for many women means constraint and oppression? What signal does that send out?”, he says.

The reactions to the advertising board have been strong on social media.

Another SD politician, Ghazal Saberian, criticise the advertisement on her Facebook: “Don’t you understand that at this very moment women are imprisoned in Iran and whipped for taking their veils off? Don’t you understand that women are stoned to death in Saudi Arabia for taking their veils off?”

“Why are we being bombarded with images of women in the most oppressive garment of all – the veil, in our public places?”, she writes.

Christian Democrat Soheila Fors shares a message she received from a female, non-veil-wearing Muslim in Gävle: “I am a Muslim but I don’t wear a veil. My sister is imprisoned in Iran for taking her veil off. And here the municipality advertises with veil wearers. Why not use regular Muslims? Don’t they understand that the hatred and persecution against us is recognised and approved by the ad? ”, the message says.

Many Swedes consider the ad board to be symbolic of the ongoing Islamisation of Sweden and that it, just like prayer calls, indicates that the city is Muslim.

In addition, it has emerged that the Muslim woman in question, Suzan Hindi, previously worked as a guide in a Salafist (extremist) mosque and also has links to the Islamist Muslim Brotherhood organisation.

It remains to be seen how long the board and ad will be up. The municipality will most likely not take it down. The inhabitants of Gävle, on the other hand, are known for vandalising public property. Torching of the city’s large Christmas goat is a popular amusement since many years. Maybe the board will meet the same fate!?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

“Racistische” ouders laten dochters uit angst voor asielzoekers niet naar school gaan

Op de Zweedse Österled School in Halmstad, een scholengemeenschap voor 13- tot 15-jarigen, werden de aanvallen door zogeheten “nieuwkomers” (de politiek correcte parafrase voor illegale immigranten in Zweden) zo massaal dat veel leerlingen – meestal meisjes – op aandringen van hun ouders thuis bleven. Nu staat de beschuldiging van racisme op de politieke agenda.

Volgens een bericht in een lokale krant vertelden ouders een onafhankelijke journalist over de wantoestanden op een scholengemeenschap. Vooral de meisjes zouden worden lastiggevallen door de “nieuwkomers”. De illegale immigranten – omdat er niets anders schuilgaat achter het woord “nieuwkomers” – zouden de meisjes beledigen als “Zweedse hoeren”, hen met fysiek geweld bedreigen en in minstens twee gevallen zouden ze zelfs geslagen en geschopt zijn. Er zouden vaak gevechten en incidenten met wapens en drugs plaatsvinden. Steeds weer moest de politie ingrijpen, de laatste week drie keer.

Ongeveer 25 kinderen worden momenteel vanwege een gebrek aan veiligheid door hun ouders niet naar school gestuurd. De ouders hadden scherpe kritiek op het feit dat de school niet langer in staat was om voor veiligheid te zorgen. De school lijkt echter de steeds groter wordende problemen te bagatelliseren en motiveert de conflicten met beschuldigingen van “racisme” van de Zweedse leerlingen.

De schoolleiding wordt ondersteund door de glooiingshoekmedia. Niet anders dan in Duitsland zwaait de Hallandsposten in dit geval ook met de racismeknuppel rond. Want: Volgens de statistieken ligt het aandeel leerlingen met een buitenlandse achtergrond op de betreffende school onder het gemiddelde van de gemeente. Maar volgens sommige ouders zijn leerlingen met een buitenlandse achtergrond de oorzaak van de problemen op school. Volgens de krant is dit niets meer dan puur racisme. De beslissende factor voor het gedrag op school is onderwijs en niet de oorsprong, aldus de politiek correcte berisping. Daarom is het racistisch om de migratieachtergrond van de onruststokers aan te duiden.

De volgende keer dat ouders andere leerlingen ervan beschuldigen problemen te veroorzaken, moeten ze de verplichte vraag worden gesteld: Wat heb jullie gedaan om je kind op school goed te gedragen? Dat is de ongelofelijke mediale rechtzetting in een land dat momenteel vanwege zijn multiculti-hysterie op volle vaart naar de afgrond gedreven wordt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Man jailed for raping woman in central Malmö

A man who attacked and raped a woman in Malmö has been jailed and banned from returning to Sweden for a decade, after he was caught in Finland and extradited.

The woman reported to police in November last year that the man, whom she had never before met, had approached her shortly after 2am at the Möllevången square in southern Sweden's largest city.
He followed her and kept touching her even though she tried to reject his advances, then raped her.

On Monday, Malmö District Court found a 37-year-old Tunisian man guilty of rape and sentenced him to two and a half years in jail, after which he is to be deported with a ten-year ban on returning to Sweden.

The man was identified with the help of witness statements after police released security camera footage which showed him approaching the woman, and later running from the scene.
But before he could be caught, he fled to Finland where he sought asylum. He was however arrested under a Nordic arrest warrant, and returned to Sweden on January 10th.
En de verdediging (verweer) van de verdachte ?
The man admitted to the court that he had been involved in sexual acts with the woman, but said that she had participated voluntarily. However, the district court found it had been proven that the woman was raped against her will and that the man had realized this, according to the judgment seen by The Local.[...]
https://www.thelocal.se/20190401/man-ja ... tral-malmo
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

Deense politica: “Als Zweden een Arabische staat wordt, hebben we niet veel meer gemeen”

Geplaatst op 30 april 2019

Afbeelding

Marie Krarup van de Deense Volkspartij (Dansk Folkeparti, DF, foto) vreest dat Zweden vanwege de lakse migratiepolitiek zou kunnen falen en een Arabische staat zou kunnen worden. “Dan hebben we niet veel gemeen – en zullen we uit de Noordse Pasunie vertrekken”, aldus de politica.

De Deense politica Marie Krarup van de Deense Volkspartij spreekt in een interview met het Zweeds nieuwsmagazine “Fokus” over haar kijk op Zweden, bericht de site “Voice of Europe”. “Als Zweden uitvalt en niet meer Zweeds is, heeft dat ook effect op de rest van ons”, zei ze.

Ze beschrijft de Zweedse immigratiepolitiek als “laks en zwak”. Zweden “begrijpt niet hoe gevaarlijk massamigratie kan zijn”, zei Krarup. Ze beschouwt de migratiepolitiek van het buurland als afschrikwekkend voorbeeld. “Als Zweden faalt en ophoudt Zweeds te zijn, hebben wij daar ook mee te maken en kunnen we de paspoortunie tussen onze landen niet handhaven”, zegt ze.

De Noordse Paspoortunie heeft voor de deelnemende landen het grensoverschrijdend verkeer gemakkelijker gemaakt en door middel van een arbeidsverdrag het de arbeiders mogelijk gemaakt om werk in de lidstaten te vinden. Dat was een enorm voordeel voor de arbeidsmarkt en de arbeidskrachten. Nog lang voor een Europese Unie, namelijk al vanaf 1958, vonden er tussen deze landen geen paspoortcontroles meer plaats...

We hebben veel gemeen met Zweden...

“Tot nu toe hebben we veel gemeen met de Zweden en we lijken veel op elkaar, maar wanneer Zweden de facto een Arabisch Midden-Oosten-district wordt, hebben we niet meer zoveel met elkaar gemeen.”

“Fokus” schrijft dat de Deense Volkspartij van Krarup niet wil dat migranten Deens leren of werken, in plaats daarvan zouden ze zo snel mogelijk het land weer moeten verlaten. “Als ze asiel krijgen, krijgen ze een tijdelijke verblijfsvergunning, dan blijven ze in Denemarken tot ze naar huis gestuurd worden. En ze zouden er altijd op voorbereid moeten zijn om naar huis gestuurd te worden”, wordt de politica geciteerd.

Tenslotte vertelde ze in het tijdschrift hoe geschokt haar collega´s waren toen ze Malmö bezochten en daar met eigen ogen de getto´s en de criminaliteit zagen.

Denemarken wordt door een liberale minderheidsregering geregeerd – gedoogd door de Deense Volkspartij. De parlementsverkiezingen in Denemarken worden uiterlijk 17 juni dit jaar gehouden.

Bron: www.contra-magazin.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/04/30 ... er-gemeen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

En er is weer een haatbaard die ze graag kwijt willen maar dat mag niet.
Swedish imam faces death if deported: family claim
Abu Raad, who works at the al-Rashideen mosque in the city of Gävle, was seized on Wednesday and and placed in a migration detention centre along with his adult son.

"We want to know the reason for this. We don't know anything," Mohammad al-Najjar, the mosque's leader, told Sweden's TT news wire. He said he was hoping to be able to make contact with Raad over the weekend through his lawyer.

According to Doku, which investigates Islamic extremists in Sweden, Raad has inspired many Islamic State sympathisers, has hailed an IS victory in Iraq, and has called for homosexual men to be executed.

Raad's relatives on Thursday circulated a petition claiming that he was facing deportation, and would face "a guaranteed death sentence" if he ever returned to Iraq.

”After a full 23 years in Sweden, it has been decided Gävle mosque's imam Abo Raad should be deported from Sweden together with his son," the petition read.
"No concrete reason has been given for the deportation, and it is a scandal that the Swedish state is choosing to deport someone who has contributed so greatly to society and the Muslim community both locally in Gävle and in Sweden as a whole."
On the mosque's website, there is a speech Raad gave to an inter-denominational meeting, in which he says that Islam "condemns extremism".

According to Swedish law, Säpo can deport anyone who is not a Swedish citizen who is seen as a threat to Swedish security. Sweden's security police Säpo refused to comment on Raad's case.
https://www.thelocal.se/20190427/swedis ... ted-family
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

De Nederlandse media vind deze ontploffing voorlopig nog niet de moeite waard om er een artikel over te schrijven.
25 injured after blast in central Linkoping, bomb squad deployed

While the cause of the apparent explosion was not clear, Sweden has seen several cases in recent years where explosives were used in suspected gang-related attacks.

A POWERFUL blast has ripped through apartments in the Swedish city of Linkoping, injuring at least 25 people.
Afbeelding
The explosion happened at a five-storey building of apartments in the city about 110 miles southwest of Stockholm, according to Swedish public radio. The windows were blown out and balconies destroyed in the explosion which also damaged nearby builgings. Police said a bomb squad had been deployed to the area after Friday's blast which occurred at around 9am local time.

A criminal investigation is underway.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Hier nog een beeld van de verwoesting:

Afbeelding
Local rescue services at 10.20am described the event as a "gas explosion", but later said this had been a mistake.
"We don't know anything about what caused the explosion, that is for the police to investigate," said the rescue services in an updated statement.
Police said there was still no clarity over whether the explosion was an accident or whether it was caused deliberately.
[...]
Police confirmed that several people had been lightly injured. According to SOS Alarm, around 15 ambulances had been sent out, with one person so far taken to hospital.
https://www.thelocal.se/20190607/huge-e ... n-linkping
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Malmö is een stad waar je van in verwarring kan raken.
Het zou gaan om een gewone verwarde man, niet een terrorist. Maar de chaos is er niet minder om.
‘Man met bom’ neergeschoten in station van Zweedse stad Malmö
Volgens een getuige die op een trein stond te wachten zou een lange blanke man van rond de dertig’ vreemd en agressief gedrag hebben vertoond. [...]
Op getuigenbeelden is te zien hoe hij de politie probeert aan te vallen. De politie schoot vervolgens, waarbij de man gewond raakte.[...]
Het stationsgebouw, een van de drukste in Zweden, werd na de schietpartij volledig geëvacueerd en de hulpdiensten kwamen massaal ter plaatse. Boven het gebouw cirkelen helikopters, en ook de ontmijningsdienst is ter plaatse om de tas en rugzak van de man te onderzoeken en te controleren of hij geen andere objecten bij zich had. Er vielen buiten de verdachte geen andere gewonden. Of het ging om een terroristische dreiging is nog niet duidelijk.
https://www.ad.nl/buitenland/man-met-bo ... ~a7ef9e22/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

De aan zichzelf te wijten chaos van Zweden

Geplaatst op 10 juni 2019

Afbeelding

In de schilderachtige Zweedse universiteitsstad Uppsala voelt 80% van de meisjes zich niet veilig in de binnenstad. Een 14-jarige, die bang is haar naam te noemen, vertelde aan de Zweedse media dat ze altijd sportschoenen draagt om in geval van een aanval “sneller te kunnen rennen”:

“Ik ging op een bank zitten en onmiddellijk kwamen de jongens. Ze gingen aan beide kanten naast me zitten. Toen kwamen er nog anderen, die voor me gingen staan. Ze begonnen mijn haar en mijn benen te betasten en zeiden dingen tegen me die ik niet begreep. Ik was zo bang en zei vaak tegen ze dat ze ermee op moesten houden, maar ze luisterden niet naar me... Alles is zo vreselijk. Dit is zo verkeerd. Ik wil me veilig kunnen voelen”, zei ze over de bus naar huis.

Uit een actuele peiling uit de regio Uppsala blijkt dat slechts 19% van de meisjes van de High School in de binnenstad zich veilig voelt. In het jaar 2013 bedroeg dat percentage nog 45%. De mannen en jongens, die meedoen aan de seksuele intimidatie van Zweedse meisjes in Uppsala, zijn vaak nieuw aangekomen migranten.

Als reactie hierop zeiden ambtenaren uit Uppsala blijkbaar tegen de Zweedse pers: “We moedigen de meisjes, die zich onveilig voelen, aan om erover na te denken wat ze moeten doen om zich veilig te voelen, bijvoorbeeld niet alleen weg te gaan, ervoor te zorgen dat ze opgehaald worden en allerlei andere dingen die hun gevoel van onveiligheid kunnen verminderen.” Met andere woorden: de autoriteiten laten de verantwoordelijkheid voor de behandeling van dit kritieke veiligheidsprobleem aan de meisjes zelf over.

De bange meisjes in Uppsala zijn slechts een klein deel van het totaalbeeld. Volgens het nieuwste nationale veiligheidsrapport, dat door de Zweedse Nationale Raad voor Criminele Preventie (Brottsförebyggande Rådet of Brå) werd gepubliceerd, zijn vier van de tien vrouwen bang om zich buiten vrij te bewegen. “Bijna een vierde deel van de bevolking kiest uit angst voor criminaliteit een andere route of een ander verkeersmiddel... Bij de vrouwen van 20 tot 24 jaar geeft 42% aan vaak besloten hebben een andere route of een ander verkeersmiddel te nemen, omdat ze zich onveilig voelden en zich zorgen maakten het slachtoffer van een delict te worden. Het desbetreffende percentage bij mannen in dezelfde leeftijdsgroep bedraagt 16%...”, aldus Brå.

Desondanks bezuinigt de regering op de politie. In de nieuwe voorjaarsbegroting van de regering staat de politie een bezuiniging van 232 miljoen Zweedse Kronen (€ 21,8 miljoen) te wachten. “De voorstellen van het voorjaarsbegrotingsplan voor de verandering zullen ook effect hebben op de activiteiten van de politie, welke effecten ze zullen hebben, is op dit moment nog te vroeg om daarop te reageren. We zullen nu analyseren hoe we met de nieuwe economische omstandigheden zullen omgaan”, zei de politie als reactie op de voorgestelde huishoudelijke begroting, waarbij de president van de politie, Anders Thornberg, kritiek had op de bezuinigingen.

De politie verzuipt al in taken die zij niet goed kan uitvoeren, zoals het oplossen van verkrachtingszaken. Een actueel rapport van Amnesty International, “Time for Change: Gerechtigheid voor verkrachtingsslachtoffers in de Scandinavische landen”, gepubliceerd in april, had felle kritiek op Zweden, omdat het niet goed zou omgaan met verkrachtingszaken. Volgens het rapport wordt er o.a. niet genoeg prioriteit gegeven aan onderzoek naar verkrachtingen, bestaan er “te lange wachttijden op de resultaten van DNA-analyses”, is er niet genoeg ondersteuning voor verkrachtingsslachtoffers en wordt er te weinig gewerkt aan preventieve doelen.

Het Amnesty-rapport zegt:

“In het jaar 2017 ontving de Zweedse politie 5236 aangiftes over verkrachting van personen in de leeftijd van 15 jaar en ouder: 95% van de slachtoffers waren vrouwen of meisjes. De voorlopige statistiek voor 2018 laat 5593 aangiftes wegens verkrachting zien, waarvan 96% van de slachtoffers vrouwen of meisjes waren. De minimale verslaggeving over verkrachtingen en andere seksuele misdaden betekent echter dat deze cijfers geen realistisch beeld van de omvang van het probleem geven. In een onderzoek uit het jaar 2017 gaf 1,4% van de bevolking aan verkracht of seksueel misbruikt te zijn, wat ongeveer overeenkomt met 112.000 mensen. De overgrote meerderheid van de verkrachtingsslachtoffers zal nooit aangifte van de misdaad bij de politie doen. Van diegenen die dat wel doen, zullen maar weinigen hun zaak door de rechtbank behandeld zien worden. In het jaar 2017 werd in 11% van de gevallen, waarin kinderen tussen 15 en 17 jaar het slachtoffer werden, en in 6% van de gevallen, waarin volwassenen het slachtoffer werden, strafvervolgingsmaatregelen ingesteld.”

Seksuele misdrijven zijn niet de enige misdaden waarmee de Zweedse autoriteiten niet goed kunnen omgaan. In het jaar 2018 maakte Zweden een recordaantal schietpartijen met dodelijke afloop mee; in het hele land werden 45 mensen gedood. De meeste schietpartijen vonden in het gebied Stockholm plaats en de meeste doden vielen in de regio zuid, waar zich Malmö bevindt. “Het is een vreselijk hoog niveau”, zei de president van de politie van Stockholm, Gunnar Appelgren, over de schietpartijen. Tot nu toe was 2017 het recordjaar met 43 dodelijke slachtoffers door vuurwapens. Het aantal gemelde schietpartijen in totaal nam echter iets af: van 324 in het jaar 2017 naar 306 in het jaar 2018. Ook het aantal gewonden was iets lager: 135 mensen in het jaar 2018 tegenover 139 in het jaar 2017.

Volgens informatie van de politie houden veel van de schietpartijen verband met criminele conflicten en zogenaamde “sensibele gebieden” (utsatta områden, algemeen bekend als “No-Go-Zones”of wetteloze gebieden). In de eerste zes maanden van het jaar 2018 vond volgens informatie van de politie bijna één op de twee schietpartijen in een “sensibel gebied” plaats. In het jaar 2017 bleek uit een Zweeds politiebericht, “Utsatta områden 2017” (“sensibele gebieden 2017”) dat er in Zweden 61 van zulke gebieden bestaan. Zij bevatten 200 criminele netwerken, die naar schatting bestaan uit 5000 criminelen. Drieëntwintig van deze gebieden waren bijzonder kritiek: kinderen van 10 jaar waren daar in zware misdaden verwikkeld, waaronder misdaden met wapens en drugs. De meeste inwoners waren niet-westelijke, helaas hoofdzakelijk islamitische immigranten.

Om deze problemen nog te vergroten, schijnt minister van Buitenlandse Zaken Margot Wallström van plan te zijn om kinderen van “Zweedse” terroristen van de Islamitische Staat (ISIS), die in vluchtelingenkampen in Syrië leven, terug te halen. “Het is complex en daarom heeft het een tijd geduurd om een politiek en een heldere boodschap te ontwikkelen, maar we werken er dagelijks aan. Ik kan het niet verdragen wanneer het zo slecht met kinderen gaat”, zei ze onlangs. In een post op Facebook op 12 april schreef Wallström:

“De regering werkt er nu intensief aan dat kinderen met verbindingen naar Zweden, die in Syrië leven, de noodzakelijke hulp krijgen. Er zou geen twijfel over moeten bestaan dat de regering alles voor deze kinderen doet en ze zouden zo mogelijk naar Zweden gebracht moeten worden. Elke zaak moet individueel behandeld worden. De kinderen verkeren in verschillende situaties, enkelen van hen wellicht weeskinderen, anderen met ouders die vanwege hun daden voor ISIS gearresteerd werden. Het is moeilijk om Zweden te identificeren die in Syrië of Irak geboren zouden kunnen zijn. In het grootste kamp leven ongeveer 76.000 mensen. We onderhouden nauw contact met het Internationale Rode Kruis in de kampen. Het is heel belangrijk dat de situatie van de kinderen met rechtszekerheid en in het beste belang van de kinderen behandeld wordt. Internationale spelers, Zweedse autoriteiten en Zweedse gemeenten, die ontvangers van kinderen zouden kunnen zijn, moeten samenwerken...”

Helaas schijnt het vreselijke lot van de tot slaaf gemaakte Jezidische kinderen niets van datgene te zijn wat Wallström “niet kan verdragen”.

Bovendien zouden 41 van de 290 Zweedse gemeenten gedwongen kunnen worden of al gedwongen zijn om in de nabije toekomst terugkerende ISIS-terroristen op te nemen, aldus een actueel bericht van “SVT Nyheter”. De ISIS-terroristen zijn of nog in Syrië of ze bevinden zich al op de terugweg naar Zweden. Om de gemeenten “voor te bereiden”, nodigde het Zweedse Centrum tegen Gewelddadig Extremisme hen op 24 april uit voor een “kennis-dag” over de terugkeerders van ISIS. Het doel was “de gemeenten te ondersteunen, de terugkerende kinderen en volwassenen uit gebieden, die daarvoor door de Islamitische Staat gecontroleerd werden of worden, behouden bleven of behouden zullen worden.” De deelnemende gemeenten zijn die gemeenten, waarin de ISIS-terroristen gewoond hebben voordat ze voor ISIS gerekruteerd werden.

In totaal worden er 150 ISIS-leden en ISIS-vrouwen, evenals 80 kinderen, die met hun ouders reizen, in Zweden terugverwacht.

Volgens minister-president Stefan Löfven hebben terugkerende ISIS-terroristen als Zweedse staatsburgers een “recht” op terugkeer naar Zweden. Löfven beweerde, dat het tegen de Zweedse grondwet zou ingaan om het staatsburgerschap van hen af te pakken, maar diegenen die misdaden gepleegd zouden hebben, zouden strafrechtelijk vervolgd worden. De Zweedse terrorismedeskundige Magnus Ranstortp heeft Zweden er echter voor gewaarschuwd om niet alleen geen ISIS-terroristen terug te nemen, maar ook hun vrouwen en kinderen, die, zoals hij zei, eveneens een veiligheidsrisico vormen:

“De vrouwen zijn geen onschuldige slachtoffers, en er bestaat ook een grote groep ISIS-kinderen... Op de leeftijd van 8 of 9 jaar werden ze naar indoctrinatiekampen gestuurd, waar ze technieken voor gevechten van man tegen man en de omgang met wapens geleerd hebben, hoe men doodt... hun identiteit zal voorgoed verbonden zijn aan hun tijd bij ISIS, en met het feit dat ze een ISIS-vader of een ISIS-moeder hebben.”

Zweden schijnt vastbesloten te zijn om nog meer problemen te importeren.

Bron: https://de.gatestoneinstitute.org

Vertaling: Daniel Heiniger

Bron oorspronkelijk artikel: www.gatestoneinstitute.org

Door: Judith Bergman

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/10 ... an-zweden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Er is paal en perk gesteld aan de bidmanie van de Mohammedanen.
Sweden Democrat council bans staff from praying at work

A local council controlled by the anti-immigration Sweden Democrats has banned praying during work hours in its schools, old people's homes and council offices.
Council politicians in Bromölla, on Skåne's north-eastern coast, voted through the new guidelines for municipality workplaces last week.

"In the regulation we have cut out everything which could be interpreted as saying that you can take time off to pray during work time," Eric Berntsson, mayor and chairman of the local Sweden Democrats, told The Local.

"Both we and the Moderates and the Christian Democrats thought that the regulations should be more precise."

He said that the regulation was no different from that banning employees from taking cigarette breaks outside their official rest periods, and stressed that it would affect all employees, regardless of religion.

"It affects also people who are Christian. We have generalized it. It affects all religions," he said.

According to the Kristianstadsbladet newspaper, the municipality argued that the decision did not contravene the principle of religious freedom, as religious freedom also includes a "right to avoid public religious expression".
De gelijke monniken, gelijke kappen. maar wie moeten er zo nodig om de paar uur gaan bidden om Allah niet kwaad te maken?
Commentators nonetheless criticized the move as a form of religious persecution, pointing out that it was only strict Muslims who prayed five times a day who were likely to be affected.

"Bromölla is forbidding a specific religious practice connected to a specific group," argued Anders Lindberg in the Aftonbladet newspaper. "It's a bit like banning the hijab or kippa and then saying it affects Christians, Muslims and Jews in exactly the same way."
[...]
Berntsson admitted that he did not know how many, if any, employees of the municipality actually stopped work to pray during working hours. "We have no idea about that actually. That's not information we have."
https://www.thelocal.se/20190613/swedis ... olla-skane
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

CRIME MAP: This interactive map shows the explosions in Malmö in 2019
Hopes that a new policing strategy had brought Malmö's problems with gang crime under control took a knock this month when three explosions rocked the city in just 24 hours. But how does this year's violence compare to earlier years?
https://www.thelocal.se/20190617/five-t ... explosions
"For Sweden as a whole, the number of attacks with explosives has increased significantly so far this year, with 93 attacks up until the end of May, compared to 63 in the same period last year. "
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

Het gebruik van explosieven heeft in Zweden een niveau bereikt dat ongeëvenaard is in de wereld, en dat voor een Staat die niet in oorlog is [...]

Geplaatst op 18 juni 2019

Afbeelding

De bom die afgelopen vrijdag om 09.00 uur in de ochtend ontplofte, heeft 2 huizenblokken weggeblazen. Het geweld was kilometers in de omtrek te horen. 25 mensen liepen verwondingen, snijwonden en kneuzingen op en 250 woningen werden beschadigd. Een speeltuin werd snel ontruimd. De diverse foto’s van de scene laten rijen balkons zien die zijn vernield en gebroken ruiten. Het is absoluut ongelooflijk dat er niemand ernstig gewond raakte, aldus een woordvoerder van de politie.

Dit soort toestanden doet ons denken aan oorlogszones, maar deze ontploffing had plaats in Linköping, een universiteitsstad in het zuiden van Zweden. Een opmerkelijk feit, want dit was niet de enige explosie op die dag: een andere explosie, die niets van doen had met de eerst gemelde, vond plaats in een parkeergarage in de stad Göteborg eerder die ochtend. Drie explosies werden gemeld in Malmö eerder dinsdagochtend. Tot op heden werd er geen enkele arrestatie verricht.

De afgelopen jaren heeft Zweden een enorme toename van ontploffingen ondergaan, dit hoofdzakelijk tijdens conflicten tussen criminele bendes. Volgens de politie heeft het gebruik van explosieven een niveau bereikt dat niet eerder werd overtroffen in een land dat niet in staat van oorlog verkeert. Een 50-tal explosies vond plaats in de loop van de eerste 3 maanden van 2019, dat is een gemiddelde van één ontploffing om de 2 dagen. In 2018 waren er 3 explosies per week, dus nu is er sprake van een toename sinds dat jaar.

Hoewel explosieven een wapen zijn geworden voor de criminelen benden van het land, houdt het effect van dit geweld niet op bij de oorlogen tussen de criminelen. De afgelopen 4 jaar vonden er verschillende incidenten plaats: een man van 63 werd gedood toen hij een granaat van straat opraapte, een jongen van 8 werd gedood toen er een granaat in zijn slaapkamer naar binnen werd gegooid en een meisje van 4 werd gedood door een autobom.

Het aantal dodelijke aanslagen per inwoners van Zweden is veel hoger dan het Europese gemiddelde. En de systematische intimidatie van getuigen, gepaard gaande met een zwijgcode in de “Zones van Immigratie” in het land, zorgt ervoor dat dit soort misdaden moeilijk is te bestrijden door de Zweedse gerechtelijke macht.

De toename van geweld door bendes en ander soort geweld, waaronder seksuele misdrijven, heeft grote gevolgen voor de Zweedse gemeenschap. In een land dat zich er op voorstaat de eerste feministische regering ter wereld te hebben, voelt één op de drie jonge vrouwen zich tegenwoordig zich niet meer veilig als zij ´s avonds uitgaan. Een recente enquête, die in de drie grootste steden is gehouden, toont aan dat veiligheid een eerste prioriteit is bij mensen die een huis willen kopen. Misdaad was een topprioriteit onder de kiezers bij de verkiezingen voor het Europese Parlement.

Bronnen: www.fdesouche.com

https://quillette.com

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2019/06/18 ... oorlog-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Noemt men dit nu 'een mulitcultureel misverstand' ?
Underage Migrant Reportedly Rapes Foster Family's Daughter, Says He Thought It Was Legal in Sweden
An unaccompanied 17-year-old migrant boy is suspected of having raped a much younger girl in the foster family where he was placed. In his defence, he explained during the interrogation that this was perfectly legal in his home country, and no one told him otherwise in Sweden, the newspaper Lokaltidningen reported.

According to the victim, she was forced to have sex with the 17-year-old in April this year. He, in turn, admitted to having sex with her, but argued that he was unaware that this is against the law. Instead, he described it as “something happening between two children”.

[...]

The suspect's legal guardian pointed out that the 17-year-old does well at school. He also described the event as a “one-off” and stressed that taking the boy into special care would destroy his progress. However, the administrative court didn't share this attitude and decided that the 17-year-old should be placed in special care for six months with immediate effect. In due course, he will be prosecuted for rape against children.

The investigation also revealed suspicions that the alleged culprit may in fact be over 20 years old. In this case, the penalty will be longer.

According to Swedish law, the penalty for child rape varies between two and eight years' prison.
https://sputniknews.com/europe/20190621 ... pe-sweden/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

Moslim werd aangehouden door vrouwelijke politieagenten: “Weet je wat IS doet met hoeren zoals jullie?”

Toen twee Zweedse politieagentes een moslimman wilden controleren in verband met een alarmmelding, stelde hij de behandeling niet op prijs. Hij riep hen op om zich aan hem en de IS te onderwerpen, en dreigde hij hen en hun kinderen te verkrachten. Nu is Fadi Daoud, 34 jaar, veroordeeld voor deze en andere misdrijven.

Twee politieagentes werden op een dag in mei 2017 naar een adres in Norrköping opgeroepen, toen een man was gezien die een balkon opklom. Toen de politieagentes ter plaatse aankwamen, ontmoetten ze een man die niet gehoorzaamde aan hun verzoek om zijn handen uit zijn zakken te steken en waren dus gedwongen om in te grijpen.

– Ondertussen schreeuwde Fadi scheldwoorden tegen ons. Zoals “hoeren”, “politiekutten” en “zwijnen” en dat we ons moesten onderwerpen aan de IS omdat hij ons dan allebei zou verkrachten, rapporteert een van de agentes.

Tijdens het transport naar het politiebureau ging de man door met het uiten van zijn woede over de twee vrouwen.

– Hij vroeg ons hoeveel “kinderen we uit onze kut hadden geperst”. Hij herhaalde meerdere malen dat hij ons zou verkrachten, dat we ons aan hem moeten onderwerpen. Hij sprak over IS en vroeg ons wat we wisten wat ze doen met “hoeren” zoals wij. Hij vroeg ook of we “een mes in onze kut wilden hebben”. Hij zou terugkeren om ons te verkrachten en “onze families mee te nemen”, zegt de andere politieagente.

Vanaf het politiebureau werd hij later naar de psychiatrie gebracht voor controle, en de drie, nu mannelijke, politieagenten die hem vergezelden moesten ook hun deel ontvangen, ook al waren ze er alleen maar om hem naar de dokter te brengen.

– Daoud zal ons in stukken en opensnijden, en hij wil dat we zijn lul zuigen. De verdachte schreeuwt ook tegen ons dat hij onze families gaat opzoeken en onze kinderen gaat martelen en wij nooit veilig zullen zijn, dat belooft hij aan Allah. Hij haat ons varkens echt. De verbale dreigementen werden zo vaak herhaald dat ik de rekening verlies, maar hij heeft een moorddadige blik (zwart in de ogen) en staart me intens aan als hij de dreigementen uitspreekt, zegt een van de politieagenten.

Daoud probeerde ook de politieagenten te bespugen en te schoppen, zodat hij naast handboeien ook nog eens werd voorzien van voetboeien en een spuugmasker. Maar hij werd door het O.M. meteen op vrije voeten gesteld en twee weken later mishandelde hij een bareigenaar die zijn metgezel te woord stond toen hij zich op het terras storend gedroeg.

In november 2017 werd een vervolging ingesteld, maar het proces dat gepland was voor januari 2018 werd geannuleerd. In juli van datzelfde jaar werd hij verdacht van een nieuwe mishandeling die hem binnen hetzelfde proces ten laste werd gelegd, maar aangezien deze aanklager het proces aan het begin van de zomer niet kon bijwonen, moet deze aanklacht nog worden behandeld.

Eind vorige week kwam het vonnis tegen Fadi Daoud, die ondank zijn ontkenning werd veroordeeld voor twee gevallen van bedreiging van ambtenaren, twee gevallen van poging tot geweld tegen ambtenaren, gewelddadig verzet, mishandeling en drie gevallen van illegaal autorijden. De straf werd drie maanden gevangenisstraf, evenals een schadevergoeding van 500 euro per persoon voor de getroffen politieagenten. Voor de mishandeling op het terras van de bar hoeft hij slechts 40 euro te betalen.

Daoud heeft een strafblad met 21 misdaadregistraties die teruggaan tot 2001 toen hij 16 jaar oud was. Hij is eerder veroordeeld voor drugsmisdrijven, grove mishandelingen en smokkel. Daoud mag in Zweden blijven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Mahalingam »

Een landkaartje van Malmö. De pistooltjes geven de schietpartijen de afgelopen 2 jaar.
De kaart is interactief bij https://www.thelocal.se/20190708/map-wh ... lving-them
Afbeelding
In al die tijd is er 1 persoon veroordeeld wegens schieten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

Zweedse auteur zegt dat migrantengeweld in zijn land is ontaard in ‘kleine oorlog’

Posted on 08/07/2019

Afbeelding
Zweden is op TV inmiddels strenger geïslamiseerd dan Irak: Links de weersverwachting op de Zweedse TV, rechts op de Iraakse. (Afbeelding: Paul Joseph Watson screenshots (1)).

Tientallen krankzinnige voorbeelden van hoe politiek correct Zweden is geworden

De Zweedse auteur Björn Ranelid waarschuwt dat de criminaliteit en het geweld in de migrantenwijken in de steden van zijn land inmiddels een ‘kleine oorlog’ kan worden genoemd. ‘Dit weg verklaren is voorbij. In mijn generatie had je ook jongeren in ouderwetse appartementen en waren veel gezinnen arm, maar niemand van mijn honderden bekenden, vrienden en speelkameraden brandden auto’s plat, beroofden bejaarden of droegen wapens.’

Auto’s die in brand worden gestoken, granaten die op straat, in winkelcentra of bij politiebureaus ontploffen, en dodelijke schietpartijen zijn inmiddels vrijwel dagelijkse praktijk geworden sinds het ooit zo rustige Scandinavische land zijn grenzen helemaal opengooide voor –vrijwel uitsluitend moslim- migranten uit Afrika en het Midden Oosten.

Nog niet zo lang geleden beweerden de Zweedse en andere Europese media dat dit enkel complottheorieën waren, maar inmiddels wordt de oprukkende migranten anarchie in diverse overheidsrapporten bevestigd. In een recent verslag wordt zelfs gesproken van een ‘nationale noodtoestand’.

Lage straffen, hoge uitkeringen = exploderende criminaliteit
Zo is het aantal dodelijke schietpartijen is in één generatie vertienvoudigd, mede omdat getuigen ‘stelselmatig worden geïntimideerd (door de politie) en zowel de media als het volk zijn mond erover moet houden op straffe van een boete of aanklacht wegens discriminatie, racisme of haatzaaien. Ook de lage straffen helpen niet mee het geweld te beteugelen. De hoge uitkeringen en sociale programma’s blijken migranten er eveneens niet van te weerhouden het criminele pad op te gaan.

Naast schietpartijen is ook het aantal roofovervallen, aanrandingen en verkrachtingen (+34%, enkel nog de bij de politie aangegeven gevallen), vooral van kinderen, fors gestegen. Eén derde van alle jonge Zweedse vrouwen voelt zich ’s avonds niet meer veilig op straat, en dat terwijl de linkse regering in Stockholm ermee pronkt de ‘eerste feministische regering’ ter wereld te zijn.

‘Eerste feministische regering’ blijft verkrachters importeren en klagers arresteren
Sterker nog, in plaats van te stoppen met het importeren van nog meer potentiële verkrachters worden Zweden die hier openlijk over klagen gearresteerd. Zo kreeg een 55 jarige Zweed die op het internet enkel wees op het vastgestelde feit dat verreweg de meeste verkrachters (moslim)migranten zijn vorig jaar een boete van omgerekend ruim € 1100,- wegens zijn ‘meningen misdrijf’.

Zelfs Hanif Bali, een migrant uit Iran die het tot parlementslid schopte en zich publiekelijk tegen nog meer immigratie heeft uitgesproken omdat de maatschappelijke orde en sociale zekerheid hierdoor dreigen in te storten, wordt om die reden nu een ‘nazi’ genoemd.

Uit een onafhankelijk onderzoek naar de uitspraken van 40 Zweedse rechtbanken bleek dat al tussen 2012 en 2014 maar liefst 95,6% van de veroordeelde verkrachters in het land van buitenlandse komaf zijn, hoofdzakelijk mannen uit het Midden Oosten en (Noord) Afrika. Nee, dit is geen typefout: ruim vijf-en-negentig procent van de verkrachters in Zweden heeft een migrantenachtergrond.

Zweden is zó politiek correct geworden dat:
* De politie zijn zorgen uitsprak over de veiligheid van de migrantencriminelen die handgranaten naar politiebureaus gooien. Ook worden de ‘positieve kanten’ van het groeiende aantal mes- en vuurwapen slachtoffers benadrukt: ‘Zo leren we meer over het behandelen van bepaalde verwondingen’;

* Een moslim migrant aan het hoofd werd gezet van de Zweedse Erfgoed Raad, en dat terwijl de man toegaf niets van de Zweedse cultuur af te weten;

* Een van de bekendste culturele journalisten op TV zei dat de Zweden geen nationale feestdag verdienen, de Zweedse vlag moet verdwijnen en het ‘nationalisme moet worden uitgeroeid’, een oproep die door enkele priesters werd ondersteund. ISIS vlaggen in asielzoekerscentra en –huizen worden daarentegen met rust gelaten;

* Kledinggigant H&M kindersokken uit de handel nam nadat moslims hadden geklaagd dat de boor van een legofiguurtje op deze sokken op zijn kop op het Arabische woord ‘Allah’ leek;

* Een Zweedse moeder die een 45 jarige Afghaanse migrant in huis nam hem weigerde bij de politie aan te geven nadat hij haar 12 jarige dochter had verkracht;

* Een voorganger van de grootste Zweedse christelijke kerk in een stad zich inzette voor de komst van een harde luidspreker voor de islamitische ‘Allahu Akbar’ gebedsoproep annex strijdkreet;

* Enkel aan iemand vragen waar hij vandaan komt inmiddels een ‘racistische hatecrime’ is. Hetzelfde geldt voor het tussen aanhalingstekens zetten van het woord ‘vluchtelingen’ en het betwijfelen van hun leeftijd, en dat terwijl de officiële medische autoriteiten bevestigen dat driekwart van de ‘minderjarige’ asielzoekers liegt en in werkelijkheid volwassen zijn;

* Een Zweedse tandarts die op basis van gebitsonderzoek zei dat 80% van de migranten‘kinderen’ volwassen zijn, werd ontslagen;

* Zweedse burgers die online kritiek hebben op de massa immigratie thuis worden opgezocht en door camerateams voor de hele natie te schande worden gezet;

* Migranten groepsverkrachters onmiddellijk worden vrijgelaten –zelfs als ze met hun twintigen een meisje hebben verkracht- terwijl hardwerkende migranten met een eigen zaak wel worden gedeporteerd omdat ze hun eigen salaris verdienen;

* De pensioenleeftijd voor Zweedse burgers wordt verhoogd om de uitkeringen voor moslimmigranten (die al voor bijna 60% een beroep op de nationale sociale begroting doen) te kunnen betalen;

* Een bejaarde werd gearresteerd vanwege ‘haat zaaien’ omdat ze had gezien dat migranten auto’s op een parkeerplaats in de brand hadden gestoken, en zij dit op Facebook had gezet;

* In een overheidsrapport werd geconcludeerd dat melk vanwege de kleur een racistisch symbool van ‘blanke suprematie’ is;

* Een vrouwelijke politicus die door een groep Arabische migranten voor ‘hoer’ werd uitgescholden en daarna in elkaar werd geslagen zich schuldig voelde omdat haar huidskleur en afkomst ‘racistisch’ zou zijn;

* Zweedse feministen er op TV openlijk voor pleitten dat moslimmannen meerdere vrouwen mogen (blijven) hebben. Een Syrische migrant met drie vrouwen en 16 kinderen kreeg ondanks de woningnood in het land op kosten van de belastingbetaler maar liefst 3 huizen toegewezen;

* Terugkerende ISIS moordenaars niet worden vastgezet, maar enkel therapie, uitkeringen en gratis woningen krijgen. Ook mogen zij hun eigen kinderen onderwijzen, terwijl dit voor autochtone Zweden streng verboden is. Van de 150 bekende teruggekeerde ISIS terroristen is van slechts 16 volwassenen en 10 kinderen de verblijfplaats bekend (2);

* Het een islamist die openlijk van Zweden een islamistische Sharia staat wil maken en voorstander is van het lijfelijk straffen van vrouwen werd toegestaan een school te beginnen;

* De door de overheid aangewezen islamofobie-expert naar het Midden Oosten vertrok om zich daar bij ISIS aan te sluiten. Er gaat zelfs een gerucht dat ISIS leider Abu Bakr al-Baghdadi in Zweden is ondergedoken;

* Een grote kliniek voor de opvang van verkrachte meisjes en vrouwen zijn subsidie niet langer voor de slachtoffers, maar voor de daders moest gaan gebruiken.

In autoritair Zweden is de waarheid een ‘thought crime’ geworden
‘Dit is slecht een kleine selectie. In Zweden is het vertellen van de waarheid ‘hate speech’ geworden’, concludeert Paul Joseph Watson dan ook. ‘De waarheid vertellen is ‘thought crime’, een gedachten misdaad. Zweden is autoritair geworden; het bestraft mensen die de waarheid vertellen.’

‘En weet u nog dat de media het een ‘complottheorie’ noemden toen wij schreven over de criminaliteit in Malmö? Wel, daar is de politie nu bewapend met machinegeweren. Groepsverkrachtingen zijn er normaal geworden, net als brandbommen op Joodse centra. De Britse overheid heeft daarom een officiële reiswaarschuwing voor Malmö afgegeven.’

‘Zweden heeft dringend behoefte aan spirituele revolutie’
Auteur Ranelid vindt dat zijn land daarom ‘dringend behoefte heeft aan een spirituele revolutie op het gebied van ethiek, moraliteit en het opvoeden van kinderen.’ Een liberaal-conservatieve revolutie dus, zoals het Forum voor Democratie dat in Nederland hoopt te bewerkstelligen.

Het hoofd van de Zweedse veiligheidsdienst Säpo, Anders Thornberg, verklaarde enige tijd geleden echter dat de Zweedse bevolking zal ‘moeten wennen’ aan de toenemende onveiligheid, en nog zeker ‘vijf tot tien jaar’ zal moeten rekenen op meer schietpartijen en geweld. Wat er daarna gebeurt is onduidelijk, al zal Zweden bij ongewijzigd immigratiebeleid het eerste Europese land te worden met een moslim meerderheid.

Als de Zweden zich dan alsnog niet willen onderwerpen aan een discriminerende, onderdrukkende islamitische Sharia Kalifaat, lijkt een burgeroorlog de enige mogelijke uitkomst. ‘Zweden zal zichzelf vernietigen,’ besluit Watson.

Xander

(1) Zero Hedge via Paul Joseph Watson via Summit News
(2) The Gatestone Institute

https://www.xandernieuws.net/algemeen/z ... ne-oorlog/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

“Zweden bevindt zich in oorlog”

Geplaatst op 15 juli 2019

Afbeelding

Zweden lijdt onder op oorlog gelijkende toestanden. Schuld daaraan is de liberale migratiepolitiek van de regering. Want vooral de immigranten en hun nakomelingen zorgen voor geweld en problemen.

De liberale migratiepolitiek van de Zweedse regeringen gedurende de afgelopen jaren heeft het land in een moeilijke situatie gebracht. Het zo vele decennia lang vreedzame Scandinavische land lijkt steeds meer op een land dat door een burgeroorlog wordt geteisterd. Ten gevolge van de massale immigratie uit het Midden-Oosten en Afrika ontstonden er No-Go-Areas en criminele bendes trekken plunderend door de steden.

Björn Ranelid, een Zweedse schrijver, schreef in de krant “Expressen” op 5 juli van dit jaar:

“Zweden is in oorlog en het zijn de politici die daarvoor verantwoordelijk zijn. In de universiteitsstad Lund werden vijf nachten achter elkaar auto´s in brand gestoken. Zulke krankzinnige acties zijn in het verleden op verschillende plaatsen in Zweden honderden keren voorgekomen: van 1955 tot 1985 werd er in Malmö, Göteborg, Stockholm of Lund geen enkele auto in brand gestoken. Geen van deze misdadigers lijdt honger of heeft geen toegang tot schoon water. Ze hebben een dak boven hun hoofd en ze kregen gratis onderwijs aangeboden. Ze wonen niet in vervallen huizen. Het wordt opvoeding genoemd en die ontbreekt tegenwoordig bij duizenden meisjes en jongens in Zweedse huizen.”

In het jaar 2018 vonden er in het hele land 306 schietpartijen met dodelijke afloop plaats. Een record aantal. Sinds het jaar 2012 is het aantal schietpartijen, die als moord of poging tot moord worden gekwalificeerd, verdubbeld. Het meest gebruikte wapen: Kalasjnikov. Het land binnengesmokkeld door criminele migranten-bendes.

In de eerste zes maanden van het jaar 2018 vonden volgens informatie van de politie bijna alle schietpartijen in een “bedreig gebied” plaats. Deze worden ook wel No-Go-Zones genoemd. In het jaar 2017 onthulde een Zweeds politiebericht, “Utsatta områden 2017” (“Bedreigde gebieden 2017”), dat er in Zweden 61 van zulke gebieden bestaan. Ze bevatten 200 criminele netwerken, die naar schatting uit 5000 criminelen bestaan. De meeste inwoners zijn niet-westerse immigranten en hun nakomelingen.

In haar bericht schreef de Zweedse politie:

“... de [Zweedse] justitie en de rest van de [Zweedse] samenleving begrijpen deze conflicten niet of hebben er geen antwoorden op hoe ze opgelost zouden kunnen worden. Daarom moet die wereld beter kennen en de gebeurtenissen beter begrijpen om te interpreteren wat er in deze gebieden gebeurt. De aanwezigheid van terugkeerders, sympathisanten van terroristische groepen zoals de Islamitische Staat, Al-Qaida en Al-Shabaab evenals vertegenwoordigers van salafistisch georiënteerde moskeeën dragen bij aan de spanningen tussen deze groepen en andere bewoners in de bedreigde gebieden. Sinds de zomer van 2014, toen in Syrië en Irak een kalifaat werd uitgeroepen, zijn de sektarische twisten toegenomen, in het bijzonder tussen soennieten, sjiieten, christenen uit de Levant en nationalisten van Koerdische herkomst.”

Op 1 juli zei de nationale politiechef Anders Thornberg dat de situatie “buitengewoon ernstig” zou zijn. Hij beweerde echter dat de politie de controle over de bendes niet kwijtgeraakt zou zijn en dat de belangrijkste taak erin zou bestaan om de toename van het aantal jonge criminelen te stoppen. “Voor iedere jonge man die wordt doodgeschoten, staan 10-15 nieuwe klaar”, zei hij. Slechts enkele dagen later voegde hij er aan toe dat de Zweden binnen afzienbare tijd gewend zouden moeten raken aan de schietpartijen:

“Wij denken dat de schietpartijen en het extreme geweld in de bijzonder bedreigde gebieden nog vijf tot tien jaar zullen duren”, zei Thornberg. “Het gaat ook om drugs. Drugs zijn in de samenleving verankerd en worden door normale mensen gekocht. Er bestaat een markt waar de bendes met elkaar om zullen blijven vechten.”

De voorzitter van de oppositiepartij “Moderaterna”, Ulf Kristersson, noemde de actuele situatie “extreem voor een land dat zich niet in oorlog bevindt”. Maar blijkbaar bevindt Zweden zich in oorlog. In een “burgeroorlog”, die op grond van de altijd nog liberale migratiepolitiek alleen nog maar verder zal escaleren.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Michael Steiner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/15 ... in-oorlog/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Pilgrim »

Het nieuwe, spannende Zweden (Engelse ondertiteld)
Samhällsnytt - Gepubliceerd op 26 jun. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

Wat een interessante reportage. An eye opener.
Ik ben benieuwd hoe lang deze film online blijft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

Bianca hopes her manual will reach Donald Trump: “This is how the rotten Swedish legal system works”

  • An “IKEA” manual for Mr Trump was recently manufactured by two swedish advertising guys, Hampus Elfström and Oscar Gierup, who wanted to sort out the Swedish legal system as simply as possible to the President of the United States, since they had fears he did not understand it properly. The manual was of course noticed in the daily, left liberal newspaper Aftonbladet, and an article about the initiative was published there, with an intention to mock Trump and others in the aftermath of the ASAP Rocky-affair. The swedish writer Bianca Muratagic was not as impressed as the mainstream media by the IKEA-manual, and wrote a manual of her own, more realistic and corresponding with whats going on in Sweden. “It would be a pleasure if you could take your time to look briefly at my in-your-face manual which summarizes a corrupt legal system that increasingly mocks victims and stands on the perpetrator’s side,” she writes in a Facebook post that has already received several thousand likes. She now hopes her manual will reach Mr Trump – so he for him self can judge how Swedens legal system “works”.
    Hi Hampus and Oscar, mainstream media heroes! I saw your so-called IKEA manual that you have created for US President Donald Trump and where you step by step give instructions and explain how the Swedish legal system works. I imagine that the lying establishment, like many other haters and bullies, will rejoice in your leisure project that not only mocks Mr Trump, but also victims of crime. It would be a pleasure if you could take your time to look briefly at my so-called in-your-face manual which summarizes the corrupt swedish legal system that increasingly mocks victims and stands on the perpetrator’s side. You can go through it point by point while sipping your soy lattes and chewing on your eco-friendly paper straws at Södermalm.
Here are some examples of how it “works”:

You are suspected of:

Violently attacking police officers
Hit and run
Speeding
Drunk driving
You are released.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You are under the influence of drugs and are running around with a sharpened Kalashnikov rifle in the middle of Malmö. According to Malmö district court, you have not committed a serious weapon crime and you are released.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You are a rapist who has lived in Sweden since 2010 and has a permanent residence permit. You have been fined four times for minor drug offenses, various traffic offenses and drunk driving. You do not have to be deported because the Supreme Court considers that rape is not an “extreme exception.”

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You and your friends are committing brutal brutal violence. The High Court lowers the penalty for your friends and you do not have to be deported because you are “vulnerable” in your home country due to mental illness.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You, along with four other friends, are raping and abusing a woman for four hours in a stairwell in a Stockholm suburb Fittja. All of you are prosecuted, three for gross rape and two for assisting. All of you are released from the district court, even though three men acknowledged that they had had sex with the woman, but said it was “voluntary.” The Chancellor of Justice grants you damages of between SEK 195,000 and SEK 220,000 each. This is tax-financed rapes. Have you heard of these?

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You or your wife (maybe both) have abused your five-month-old daughter to death. Yes, you have KILLED your child. But you blame your wife and she blames you, you blame each other – and guess what! None of you are prosecuted.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

Now, both you and your wife, receive SEK 164,000 in damages for time spent in custody. You are rewarded with tax money for you or any of you have murdered your own baby girl. These are tax-financed child murders.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You are a young and worried woman who feels insecure. You want to be able to defend yourself if you get assaulted and with the thought of moving out in the evenings you get pepper spray. You will be arraigned and charged with a criminal offense.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You are an older woman and a senior who expresses clumsiness on social media. You are a man who shares satire and pictures of books about a particular religion. You are called to police interrogation and you risk prosecution for incitement against people. You risk fines or imprisonment.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

You come as a “refugee” to Sweden, you lie about your age, status and background. You are deceiving the state, the country and its people for money. Despite this, you and 9000 of your fellow countrymen who lack asylum and protection needs stay in Sweden as our “feminist” government and politicians conjure up a new law for you overnight. A red carpet walk for grown men who were labeled “children” by the media and our rulers despite over 80% being adults. You are a street child with 10 different identities who constantly commit crimes. Nevertheless, the police must release you. You cost taxpayers large sums of money. At the time of writing when I googled the information that Uppsala’s police released, it says that “the page can no longer be found.” I try with another, fail again even though there is nothing wrong with my internet or reception. You’ve heard that Youtube and Google are removing and censoring alternative media that are reviewing and questioning power? Such as you and your friend call “Fake News.”

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

Mr President Donald Trump should send this reality and in-your-face manual to you, two white, privileged and reality-averse soyboys trying to break through by picking up cheap points and mocking a president who sets up for his own people and an African-American rap star who being grotesquely treated and imprisoned for a month in Swedish prison for being attacked, acting in self-defense and having enough of seeing passing girls sexually harassed by two “refugees” from Afghanistan who are freed from all charges and suspicions so that one can go on vacation in Iran and despite the fact that both also have a heavy criminal background.

That’s how “THE SWEDISH JUSTICE SYSTEM” that you two geniuses talk about works.

Kind regards,

BIANCA MURATAGIC
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

Meerdere gewonden bij schietpartij in centrum Malmö

Bij een schietpartij in het centrum van het Zweedse Malmö zijn maandagochtend meerdere mensen gewond geraakt. Een van de slachtoffers, een vrouw van in de dertig, werd in haar hoofd geschoten terwijl zij haar baby vasthield. Ze raakte zwaargewond.

De schietpartij vond plaats op de Sergel’s Väg in het centrum van de stad. Volgens de eerste berichten zijn er drie mensen geraakt en overgebracht naar het ziekenhuis. Twee van de drie gewonden is vermoedelijk een stel dat met hun baby op pad was. De baby bleef ongedeerd. Dat melden lokale media.

De politie is een grootschalig onderzoek gestart naar de toedracht van de schietpartij en is op zoek naar een of meerdere daders.

De omgeving waar de schietpartij rond 10 uur vanochtend plaatsvond, is ruim afgezet. Een getuige laat weten dat hij drie knallen heeft gehoord, maar het is nog niet duidelijk hoeveel schoten er precies zijn gelost.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ariel »

ZWEDEN, NOORWEGEN, FRANKRIJK IN NOOD DOOR MOSLIMS

Malmö heeft grote no-go-area’s en het wekt daarom geen verbazing dat zondag, 12-02-2017, het elektriciteitsbedrijf Högs EL in FB het volgende bericht plaatste:
  • ‘Door het huidige veiligheidsrisico om in Malmö te verblijven met zijn geweld en schietpartijen zal Högs EL de lopende opdrachten nog uitvoeren en daarna geen opdrachten meer aannemen, tenzij er een drastische verandering plaatsvindt. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze positie. De veiligheid van ons personeel staat voorop. Voor degenen die wonen en werken in Malmö, kunnen we alleen maar wensen dat we elkaar ooit terugzien, met vriendelijke groeten’, aldus bedrijfsleider Andreas Svensson.
Zweden staat op instorten. De socialistische minister Margot Wallström (Buitenlandse Zaken) heeft gewaarschuwd voor een ineenstorting van het systeem, tenzij het aantal asielzoekers wordt verminderd. ‘Als de overheidsfinanciën uitgehold zijn en de staatsrente stijgt is er een (…) huizenmarkt [die] als een zeepbel uiteenspat, tijdens een PEPERDURE vluchtelingencrises. (…) Zweden kan de klap niet opvangen,’ zegt de Zweedse economist Tino Sanandaj.

Om weer veilig thuis te komen moeten bij een misdaad in de buitenwijken van Zweden met minstens vier politieauto’s worden opgetreden. Dit is waarschijnlijk de grootste uitdaging voor de Zweedse politie sinds WOII, zegt het hoofd van de politie.

Bij de debatten gemeenteraad over het aantal asielzoekers stelde mr. Cees Freeke op 300 (10% van de bevolking in Hoek, Zeeland; B&W wilde 800), zulks met verwijzing naar Zweden dat koploper is in verkrachtingen. Dit werd ‘gepareerd’ met de opmerking ‘dat we niet in Zweden wonen’. Iemand op internet: ‘Denkt u dat deze asielzoekers hier anders zijn dan daar?’

Noorwegen bereidt zich voor om het verdrag van Geneve op te zeggen en zijn grens met Zweden met geweld te beveiligen – ZONDER mogelijkheid tot asielaanvraag. ‘Dit is de noodwetgeving welke ik wil invoeren, in het geval als Zweden ineenstort’, zegt premier Erna Solberg van Noorwegen.

Frankrijk is er erg aan toe en Engeland trad uit. De hoofdschuldige is de EU, die met de Arabische landen de afspraak maakte voor een VRIJE moslimimmigratie naar Europa , terwijl bovendien de EU ‘respect voor de islam’ (niet voor het christendom!) garandeert!

Medeplichtig aan alle wantoestanden zijn de politieke partijen in de lidstaten die de vrije moslimimmigratie naar Europa bevorderen: de socialistische partijen. Enig recept (later is het te laat): GRENZEN DICHT!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Meerdere gewonden bij schietpartij in centrum Malmö

Bij een schietpartij in het centrum van het Zweedse Malmö zijn maandagochtend meerdere mensen gewond geraakt. Een van de slachtoffers, een vrouw van in de dertig, werd in haar hoofd geschoten terwijl zij haar baby vasthield. Ze raakte zwaargewond.
Spoiler! :
De schietpartij vond plaats op de Sergel’s Väg in het centrum van de stad. Volgens de eerste berichten zijn er drie mensen geraakt en overgebracht naar het ziekenhuis. Twee van de drie gewonden is vermoedelijk een stel dat met hun baby op pad was. De baby bleef ongedeerd. Dat melden lokale media.

De politie is een grootschalig onderzoek gestart naar de toedracht van de schietpartij en is op zoek naar een of meerdere daders.

De omgeving waar de schietpartij rond 10 uur vanochtend plaatsvond, is ruim afgezet. Een getuige laat weten dat hij drie knallen heeft gehoord, maar het is nog niet duidelijk hoeveel schoten er precies zijn gelost.
Is Malmö soms gezellig multicultureel of zo?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Naderende ondergang van Zweden

Bericht door Ali Yas »

Bij een schietpartij in het centrum van het Zweedse Malmö
Een partij hè? Dat wekt de indruk van meerdere schutters, zoals je bij een schaakpartij twee schakers hebt, bij een partijtje voetbal 22 man en bij een partijtje in het algemeen toch zeker méér dan één feestneus.

Een onbekende (zonder signalement? maak dat de kat wijs) heeft geschoten op ongewapende mensen en er een aantal verwond. Dat richt de aandacht op de dader, en dat moet ook. De slachtoffers hebben op dit moment alleen aandacht van artsen nodig.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie