columns van Ebru Umar

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Vrede: opkomend nationalisme

Ebru Umar, 13 november 2018

Even denk je dat het een grap is: een vader die de 49-jarige belager van zijn veertienjarige dochter neerbeukt en daar vierenhalf jaar celstraf voor krijgt. Als je als ouder (m/v) je kind niet meer mag beschermen omdat de politie het niet doet, wie moet het dan doen?

Na het opgegeven vertrouwen in politici, zijn nu de rechters aan de beurt. Het valt niet uit te leggen dat Volkert vrij rondloopt en zo’n vader celstraf krijgt. Het valt niet uit te leggen dat Jenny Douwes en co 240 uur taakstraf krijgen en We are here-criminelen een verblijfsvergunning. Het valt niet uit te leggen – althans, niet aan mensen met ook maar een greintje rechtvaardigheidsgevoel in hun lichaam.

Het internet stond dit weekend bol van strafmaatvergelijkingen maar analyses zijn precies dat: analyses. Het onderbuikgevoel van de massa, het volk dat goed genoeg is om belasting te betalen waar politici, politie en justitie van betaald worden, is irrelevant. Er wordt smalend over gedaan en je hoort het politici al zeggen “Ik had het ook graag anders gezien maar wij bemoeien ons niet met de rechtspraak”. En terecht. Het neemt niet weg dat de ontevredenheid over “D66-rechters” groeit en zal escaleren tot er een woord voor zal ontstaan gelijk aan ‘populisme’. Dan zal een politicus het linken aan ‘opkomend nationalisme’, gewoon, omdat het lekker framet. De massa reducerend tot xenofobe recalcitranten dan wel racisten die het beslissen moeten overlaten aan anderen.

Die anderen zijn politici, mensen die ver van de samenleving afstaan maar wél bepalen wat wij met z’n allen moeten vinden. Alleen om achteraf de dingen te benoemen die fout zijn besloten in plaats van te luisteren en vooraf escalatie te voorkomen. Wat de Franse President Macron ook weer correct en toch smalend deed: waarschuwen voor opkomend nationalisme, voor oude demonen die opnieuw verschijnen. En passant oproepend tot een strijd voor de vrede.

Maar wat is de definitie van vrede? Volgens velen woedt die strijd voor de vrede allang in de Europese straten. Er zou geen enkele reden voor opkomend nationalisme zijn, als politici bij voorbaat, dus vooraf, rekening zouden houden mét opkomend nationalisme. Je kunt het vermijden. Onder andere door de grenzen niet wagenwijd open te zetten. Of door te luisteren naar oorspronkelijke wijkbewoners die opeens de minderheid vormen in hun wijken vanwege verregaande immigratie. Of de strafmaat voor terroristisch geweld door Mocro Maffiose typen te pareren evenredig aan de omvang van het geweld. En de lange arm van buitenlandse dictatoren geen vrij spel te geven in ons eigen parlement of gemeentebestuur. Maar boven ons gestelden hanteren blijkbaar een andere definitie van vrede.

Het is te veel moeite voor politici om problemen te erkennen laat staan voorkomen. Justitie staat aan de kant van de politiek, maar dat de massa op het punt staat óók justitie de rug toe te keren, moet nog doordringen tot de ‘hogere’ echelons van onze samenleving. Tot die tijd kunnen ze ouders straffen voor het beschermen van hun kinderen.

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... tionalisme
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Niet-blanke Piet

Ebru Umar, 20 nov 2018

Het enige wat Sylvana, de anti-Zwarte Pietenbrigade en Kick Out Zwarte Piet tot dusver voor elkaar hebben gekregen, is dat ik opeens bij elke niet blanke Nederlander ‘Zwarte Piet’ denk.

Of het nou die stoere vrouw met vlechtjes is, of die sympathieke man die de deur openhoudt, mijn eerste associatie is: Zwarte Piet. Bedankt hé, stelletje oproerkraaiers. Ik bewonder niet de stijl en smaak van de vrouw, ik vraag me niet af of ik met die man mee zou gaan, maar zoals ik elke Turk die ik niet ken tot Erdoturk heb afgewaardeerd, is de niet-blanke Nederlander dankzij Sylvana en co opeens synoniem aan Zwarte Piet geworden.

Of zij zich gediscrimineerd voelen, vraag ik me af.

En sinds wanneer dan?

En of ze zich daar ooit over hebben uitgesproken.

Of juist niet. En waarom dan?

Wat de reacties waren – vroeger.

Hoe de reacties zijn – nu.

Of ze niet gék worden van die anti-Zwarte Pietenbrigade en Kick Out Zwarte Piet?

Of over het feit dat je je moet verantwoorden. Verdedigen.

Nou ja, je moet niets natuurlijk. Maar of ze het zo voelen.

Of ze vinden dat Zwarte Piet discriminatie is.

En dat ze blij zijn als Sinterklaas weer oprot naar Spanje.

Vooroordelen zijn bitches. Na mijn afstuderen mocht ik me bezighouden met Turkenzaken. Omdat ik daar zoveel verstand van had – quod non maar ja, vooroordelen hé? Maar marketing betaalde vet, leverde een vaste baan én hypotheek op. Kom daar nu nog maar ’ns om als zesentwintigjarige. De frame van ‘allochtoon met allochtonenonderwerpen’ is hardnekkig, of het nou in het bedrijfsleven of de media is. Inmiddels is er wat veranderd. Mensen met wie ik niet vergeleken wil worden, maar die een niet-Nederlandse komaf hebben, worden ingezet om ‘normale’ programma’s te presenteren, commentaren te leveren en wijvencolumns te tikken. Good for them. Als er één ding is wat mijn carrière toont, is het wel dat recalcitrantie weinig oplevert; degenen die braaf door de hoepel van de mainstream springen, komen er wel.

„Als je voor de troepen uitloopt, lopen er heel veel mensen achter je”, zei Marco Pastors me. „Vér achter je.”

De vraag is voor welke troepen je uit wil lopen. Dat vooral de oudere niet-blanke familieleden van die stoere vrouw en sympathieke man tegen vooroordelen en discriminatie zijn aangelopen, zal niemand ontkennen. Iedereen die ‘anders’ is, wordt argwanend bejegend, maar er wordt in Nederland niet bij voorbaat een deur gesloten. Ze gaan wat trager open, maar ópen gaan ze.

Dat wil zeggen: tot Sylvana, de anti-Zwarte Pietenbrigade en Kick Out Zwarte Piet een podium kregen van de blanke mensen. Zouden Sylvana, de anti Zwarte Pietenbrigade en Kick Out Zwarte Piet überhaupt in de gaten hebben dat ze niets doen voor de emancipatie voor de niet-blanke Nederlander, maar ze juist terugduwen in álle hokjes, waar ze al lang uit waren?

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... gn=unknown
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Bedreigd worden

Geplaatst op 4 december 2018

En dan nu: bedreigd worden (1)*

Geen Metro-lezer die weet wie Ad van Oosten is, maar ik kan het vertellen: het is de Nieuwsuurjournalist die de jaarlijkse oprisping van mijn posttraumatische-stressstoornis een boost heeft gegeven. Er was niet veel voor nodig, enkel de vraag: wat is jouw standpunt over bedreigde columnisten? Of een variant daarop.

Diep ademhalen Umar. Diep ademhalen.

Journalisten die doen alsof bedreiging van columnisten nieuw is, verdienen een Berufsverbot. Met ingehouden woede wees ik hem erop dat in 2004 al een columnist vermoord werd om zijn mening: Theo van Gogh. En dat bedreigd worden al minstens veertien jaar mainstream is – onder columnisten. Geen mainstream media-journalist die daar wakker van ligt. Maar nu wordt het tokenscribentje van Trouw, zo’n grietje met een kleurtje dat geen idee heeft wat een column schrijven inhoudt, maar die ruimte mag vervuilen omdat ze een grietje met een kleurtje is, ’bedreigd’ en is het ’oh oh oh wat erg dat columnisten bedreigd worden.’

Waar was je, Ad van Oosten met je collega’s, toen de deugmeisjes GeenStijl bedreigden? Sliep je, toen ik vastgezet werd in Turkije? Dat kwam niet omdat ik kattenfilmpjes online plempte hé. Verbaal bedreigd worden is zo oud als de weg naar Rome – of moet ik zeggen: als de weg naar de Linnaeusstraat? Dat is een moeilijke, dat geef ik toe, maar google even op ’vermoord’ en ’Mohammed Bouyeri’. Wie bang is voor toetsenbordridders, heeft niets in de media te zoeken, het tuig is zo vanzelfsprekend als stromend water geworden. Fysiek bedreigd worden, Ad van Oosten, houdt in dat er inmiddels (leuke) huurders in je geweldige huis in Amsterdam wonen terwijl je zelf op 75m2 jezelf en je schoenen probeert te hervinden in Rotterdam.

Weet je wat ook bedreigend, is Ad van Oosten? Het cordon sanitaire dat om bedreigden gelegd wordt – door mainstream media. Als je geen deugmens bent, is er geen ruimte om je vak uit te oefenen. Waar de Sylvia Wittemannen, Aaf en Jelle Brandt Corstiussen, Saskia Noorts, Roos Schlikkers, Paulien Cornelissen, Fidan Ekizzen in elk deugmedium, radio- en tv-programma de ruimte krijgen hun woordenbrij te factureren en nooit afgewimpeld worden omdat ze ‘gezicht van’ of ‘columnist van’ zijn, mag je als bedreigde persoon blij zijn dat je vaste opdrachtgevers hun rug recht houden en je je columns kunt blijven schrijven tegen betaling. Ja Ad, gebeld worden door jou en jouw soort om jullie door belastingbetalers gefinancierde programma’s op te leuken, kost geld, zoals je tot jouw schrik constateerde. Bedreigd worden kóst geld, Ad.

Niet dat dat jullie van de mainstream media dat ook maar een ruk kan schelen. Terecht. Jullie maken itempjes. Omdat jullie tokencolumnistjes ‘bedreigd’ worden. Dat ze ondanks hun ontbrekende schrijftalent betaald worden, heet dan opeens geen discriminatie.

*Ik sluit een bedreigd worden deel 2 niet uit.

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... d-worden-1
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Ebru Umar: “De IS-vrouwen hebben er zelf voor gekozen”

Door Ebru Umar - 2 januari 2019

Afbeelding

Het probleem van columnisten is dat we onze ideeën delen en meningen geven, dat we bijval of hoon krijgen, maar dat we aan het einde van de dag niets hebben bijgedragen aan daadwerkelijke verandering van politieke zaken die van wezenlijk belang zijn.

Veel columnisten leven voor de bijval van hun lezers; ikzelf word vooral verdrietig van bijval. Want als mijn visie door zovelen gedeeld wordt behalve door politici die de macht hebben om verandering te bewerkstelligen, word niet alleen ik in de steek gelaten, maar met mij zoveel meer burgers.

Aan het begin van mijn columnistencarrière was ik verbaasd over de bijval. Het gaf me kracht en plezier. Inmiddels zijn we vijftien jaar verder en baart de bijval me zorgen. Het kritisch punt is nabij: burgers kunnen niet eeuwig door hun regering genegeerd worden. Hun zorg kan niet eeuwig weggehoond worden. En hun portemonnees kunnen ook niet eeuwig omgekiept worden.

Een kind ziet dat zo’n beetje álles anders moet, van klimaatmaatregelen (die niets gaan oplossen, geen zin hebben en alleen maar geld kosten), via de invloed van de Europese Unie (die legale instroom van buitenlandse goedkope arbeidskrachten mogelijk maakt en onze spaarpotten voor sociale voorzieningen laat delen met mensen die er niets aan hebben bijgedragen), tot kansloze migratiepolitiek waardoor geen vluchtelingen, maar gelukzoekers onze leefomgeving, cultuur en samenleving komen ontwrichten. Mijn tegenstanders honen alles wat ik schrijf weg; anno 2018 en 2019 ben je immers al een racist als je bananen lekker vindt. Om over drop nog maar te zwijgen; gelukkig bestaan er ook witte varianten van – al zijn die niet te vreten.

Toekomst
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik datgene wat mij opwindt vrijwel niet meer lees. Mijn bloed begint te koken over zoveel domheid als politici wordt toegestaan hun kinderen en kleinkinderen te tonen, zonder dat ze ooit denken aan de toekomst van hun land. We kunnen het wel over de toekomst van onze beschaving en cultuur hebben, maar die begrippen blijken in praktijk niet bevattelijk te zijn voor (domme) politici en makkelijk om te negeren. Het nieuws van de dag mag niemand verbazen: een Brusselse rechter bepaalt dat twee Belgische IS-vrouwen en hun kinderen teruggehaald moeten worden uit een Syrisch-Koerdisch vluchtelingenkamp. Juridisch schijnt dat verklaarbaar te zijn.

De vraag is of de samenleving erbij gebaat is. Ongetwijfeld zijn er Belgen (en Nederlanders ook) die vinden dat dat het geval is. De massa zal echter intuïtief oordelen van niet. Nu heeft intuïtie geen rechtsgeldige basis, maar is het niet ook de taak van een rechter om te kijken naar wat wetgeving beoogt? En zonder de Belgische wetgeving bestudeerd te hebben, durf ik te stellen dat élke wetgeving een veilige samenleving voor ogen heeft.

Hoe past de terugkeer van vrouwen, die voor IS hebben gekozen, daarin? Over de terugkeer van mannen wil ik het niet eens hebben. En toch voor alle duidelijkheid misschien maar wél: de terugkeer van mannen en vrouwen, die voor IS hebben gekozen, past ook niet in een veilige samenleving. Ongeacht wat de rechter stelt. Zou zo’n rechter die IS vrouwen opnemen in zijn tuinhuis? Dicht bij zijn gezin? De vraag stellen is ze beantwoorden.

Zwakzinnig
De vrouwen die naar het kalifaat zijn afgereisd, moeten wel zwakzinnig zijn. Anders laat je je niet indoctrineren door mannen om huis en haard te verlaten naar een omgeving waar je geen vrijheid hebt, waar oorlog woedt en waar onthoofdingen en vrouwenonderdrukking de normaalste zaak van de wereld zijn. Als samenleving hoor je blij te zijn om verlost te zijn van dergelijke domme subjecten.

Dat die wichten vervolgens terugkeren en in Europa bevallen, om daarna wederom terug te reizen naar een oorlogsomgeving waar hun mannen allang zijn omgekomen, bewijst alleen maar dat ze écht zwakzinnig zijn. Zeker als je bedenkt dat ze vervolgens met andere mannen trouwen om nog meer kinderen te baren. En als trouwen en baren een variant op schoenen kopen wordt, weet elke burger intuïtief dat die vrouwen niet deugen. Als het rechtssysteem daar geen rekening mee houdt, hoort een rechter dat wél te doen.

Die vrouwen horen dáár. Ze hebben ervoor gekozen om hun vrijheid op te geven, ze hebben hun vanzelfsprekende verwachting van een gezond leven voor zichzelf en hun kinderen verkwanseld omdat ze voor IS kozen. Niet eenmaal, maar tweemaal. De joker die het leven aan hen uitdeelde, hebben ze al gebruikt. Ik durf te wedden dat élke lezer van dit stuk het met mij eens is.

Pijnlijk. Frustrerend. Doelloos
Wij zijn overgeleverd aan een systeem dat aangestuurd wordt door mensen die zichzelf hoger achten dan wij. Dat is op zich al bedenkelijk, maar het wordt pas écht gevaarlijk wanneer deze mensen zich moreel zo superieur achten, dat ze niet erkennen dat vrijheid een recht is dat verdedigd moet worden. Vandaag de dag ondermijnen niet alleen vrouwen en mannen van IS onze vrijheid, maar ook rechters en politici. Ik weet niet wat ik daar als columnist nog meer tegen kan inbrengen...

https://pallieterke.net/2019/01/de-vrou ... r-gekozen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:

Door Ebru Umar - 2 januari 2019

Wij zijn overgeleverd aan een systeem dat aangestuurd wordt door mensen die zichzelf hoger achten dan wij. Dat is op zich al bedenkelijk, maar het wordt pas écht gevaarlijk wanneer deze mensen zich moreel zo superieur achten, dat ze niet erkennen dat vrijheid een recht is dat verdedigd moet worden. Vandaag de dag ondermijnen niet alleen vrouwen en mannen van IS onze vrijheid, maar ook rechters en politici. Ik weet niet wat ik daar als columnist nog meer tegen kan inbrengen...
Ze is een schat met een 'bedenkelijke' niet al te brave geest als ik. Zij is columniste maar ikke niet. Vandaar dat ik hetzelfde schrijf met dit verschil dat ik dieper tot de kern van de ziekelijke politieke geest weet door te dringen door politici en rechters corrupt te noemen die zich welbevinden onder de vlag van de politiek die smerig is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Asieladvocaten zijn NSB'ers

Bericht door King George »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op di jan 22, 2019 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Asieladvocaten zijn NSB'ers

Bericht door King George »

Over de rug van de belastingbetaler (Hierrr met die klimaatcenten!) (O nee, toch niet! #VVD) en asielkindertjes (RAUS!) (O nee, toch niet! #CDA), hebben Rutte en co de aftrap voor de verkiezingsretoriek gegeven. En Nederlandse media doen keurig wat van ze verwacht wordt: de propaganda verspreiden. Ondertussen worden Nederlandse kinderen uitgezet naar een land waar ze nog nooit geweest zijn, en simpelweg niet horen.

Asielouders zijn fout, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar dat onze asielwet nóg fouter is, is zo klaar als een klontje. Mensen die hier niet horen, moet je meteen uitzetten. Daar hoef je geen gezinsvorming voor af te wachten. Mensen die hier niet horen en toch mogen blijven in afwachting van hun procedure, moet je verplicht steriliseren. Mensen die hier niet horen en toch zwanger raken, dienen onmiddellijk uitgezet te worden. Vermijd het leed dat kinderen krijgen heet. Hoe moeilijk kan het zijn? Kinderen wegsturen die hier geboren en getogen zijn, die niet beter weten dan dat Nederland hun land is en die heg noch steg kennen, laat staan de taal van elders spreken, is meer dan kindermishandeling. Het is puur sadisme. Het Nederlandse systeem faalt, pak dát aan. Zorg dat schrijnende gevallen zich niet ontwikkelen, zorg dat kinderen niet geboren worden, zorg voor flitsprocedures als het om asiel gaat. Gooi die mensen er aan het begin meteen uit, voordat ze aarden. Maar ja, symptomen bestrijden is altijd makkelijker geweest.

Elke Nederlandse multinational die expats uitzendt naar het buitenland en ook onze overheid die diplomaten uitzendt, weet: niet langer dan vijf jaar. Na vijf jaar raak je geworteld en wordt terugkeer voor zowel de werknemer als zijn gezin met kinderen bemoeilijkt. Waar bedrijven zich keurig aan deze regel én wetenschap houden, en ook onze overheid Nederlanders terughaalt binnen deze termijn, faalt zij jaar in jaar uit buitenlanders weg te sturen uit Nederland voordat ze hier geworteld raken. Buitenlanders die, in tegenstelling tot expats, hier al helemaal niet hadden mogen zijn want asielzoekers. Onze wetgeving is fout, onze procedures zijn fout en onze asieladvocaten zijn nog fouter dan NSB’ers in de Tweede Wereldoorlog. Ze spelen met mensenlevens en verwachtingen, ze creëren drama in gezinnen terwijl iedereen, zowel Nederlanders als asielzoekers, alleen maar gebaat is bij helderheid en snelle procedures. Wegwezen. En wel meteen. Niet na tien jaar en drie kinderen. Het is een wonder dat niemand die advocaten nog heeft aangeklaagd bij het Europees Hof voor de rechten van de mens.

Met verkiezingen in aantocht en politici die zich willen profileren, zijn kinderen inzet van stemmen geworden. Ga je schamen Madeleine van Toorenburg (CDA). Schaam je de ballen uit je broek, Klaas Dijkhoff (VVD). Jullie doen dit niet voor Nederland. Jullie doen dit in jullie zucht naar macht en pluche. Om geen stemmen te verliezen aan de PVV. Ik mag lijen dat half Nederland straks op Geert (PVV) en zijn team stemt. En die andere helft op Thierry (FvD). Hun verkiezingsretoriek is tenminste constant.


https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... ijn-nsbers
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Islamitische moordenaars

Ebru Umar, 19-3-2019

Het motief terrorisme gaf de opsporingsdiensten meer bevoegdheden, maar het is niet uitgesloten dat de Turkse Gökmen Tanis drie doden op zijn geweten heeft omdat hij geheel volgens de nieuw Nederlandse traditie eerwraak wilde plegen.

Nederland telt jaarlijks ruim vijfhonderd eerwraakslachtoffers. Een mooi woord voor slachtoffers van de islam. Om specifiek te zijn: vrouwelijke slachtoffers van de islam. Vijfhonderd vrouwen in Nederland worden jaarlijks mishandeld, ontvoerd of vermoord door een man in hun directe omgeving; echtgenoot, broer, vader, zwager en godbetert zoon.

Mishandeling en moord door mannen, islamitische mannen, die menen dat zij het recht hebben om de vrijheid van een vrouw te beknotten tot de dood erop volgt. Mannen, islamitische mannen, die menen dat een vrouw hun bezit en eigendom is. Mannen, islamitische mannen, die genoegdoening halen uit het mishandelen, ontvoeren of vermoorden van anderen, in het bijzonder vrouwen.

De reflex die nú opkomt bij zelfgenoegzaam Nederland is: hoe dúrf je zoiets op te schrijven. Hoe háál je het in je hoofd om deze feiten hardop te benoemen? Tweede poging: Gökmen Tanis was een islamitische man, een Nederturk die meende op klaarlichte dag mensen te moeten vermoorden in een volle tram. Terrorisme. Geen eerwraak. Is de islamisering van Nederland in wezen niet een ander woord voor terrorisme?

En wie is hier de terrorist? De man die de trekker overhaalt of de politicus man/vrouw die het faciliteert? Of zo’n islamitische moordenaar nou een vrouw vermoordt omdat ze niet gehoorzaamt of ‘ongelovigen’ omdat ze ongelovig zijn: hij blijft een islamitische moordenaar die handelt vanuit islamitische motieven. Een islamitische moordenaar die de Nederlandse overheid gefaciliteerd en gecreëerd heeft met verblijfsvergunningen, nationaliteiten, scholen, moskeeën, internaten, anti-discriminatiemeldpunten en godbetert overal hoofddoekjes die om repsect eisen – nee, geen respect. Dat krijgen ze niet uit hun strot.

Natuurlijk ben ik deze mensen zat, natuurlijk ben ik hun faciliteiten zat en natuurlijk zitten er ook moslims onder de slachtoffers van zo’n islamitische moordenaar. Maar ik ben vooral de politici zat die niet anticiperen op onze toekomst waarin islamitische mannen toenemen omdat wij ze niet beperken, maar meer meer meer faciliteren. Ik wil geen toekomst waarin meisjes niet meer veilig over straat kunnen omdat het meisjes zijn. Hel, dat is geeneens een toekomstscenario het is de werkelijkheid. Gisteren zijn drie mensen omgekomen omdat een islamitische man bepaalde dat er geschoten moest worden in een tram.

Morgen hebben we de kans om te stemmen op politici die óók een veilige toekomst willen. Waarbij veilig niets te maken heeft met het klimaatgedram over warmtepompen, van het gas afgaan, elektrisch rijden of CO2-uitstoot beperken, maar álles met het voorkomen van nog meer slachtoffers door islamitische moordenaars. Stem op partijen die wél durven te benoemen dat terrorisme en eerwraak uit de koker van islamitische mannen komen. Want als we het niet schaffen om islamitische moordenaars tegen te houden, zullen er nog veel, veel meer slachtoffers vallen.

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... oordenaars
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

DEUGEN

Ebru Umar, 23-4-2019

Ja, toen er een moskee werd gebombardeerd in Nieuw-Zeeland, zweeg ik.

Twee keer geweest; vredig land waar iedereen elkaar kent.

Dus er wonen moslims in Nieuw-Zeeland. Waarschijnlijk kende iedereen wel een dode. Heftig.

Hun leed, hun verdriet – wat moet ik zeggen? BN’ers die over elkaar heen tuimelen om hun afschuw uit te spreken. Tja. Deugpunten scoren ging nog nooit zo makkelijk.

Toen de Notre-Dame afbrandde, zweeg ik ook.

Opnieuw tuimelden BN’ers over elkaar heen om te benadrukken hoe dicht het allemaal wel niet komt nu. De deugpuntenverdubbelaar werd ingezet. Chazia Mourali is er geboren (Chazia wie? Een knappe vrouw van weet ik wat voor afkomst die bekend werd van radio en tv omdat ze 1. knap was 2. een bitch speelde).

Afschuwelijk zo’n brand, dat ’ie niet blusbaar leek, een gegeven. Rest de vraag hoe die brand is ontstaan. Zolang daar niet helder over gecommuniceerd wordt (’een computerstoring’ - #hoedan?) hebben ’de moslims’ het gedaan. Het onderschatten van intellect en onderbuik van burgers neemt inmiddels groteske vormen aan in de media.

Maar het absolute hoogtepunt van de deugpuntenmaximizer vond afgelopen weekend plaats. Bombardementen op Sri Lanka. Zeven zelfmoordterroristen van de islamitische persuasie vonden het nodig om niet alleen zichzelf maar ook honderden onschuldigen van het leven te beroven. Welk weldenkend mens vindt dat niet erg? Waarom is het zo nodig om publiekelijk te moeten melden hoe afschuwelijk het wel niet is, hoe dichtbij het wel niet komt? Welke gek denkt dat zwijgen instemmen betekent? Het is hún leed, waarom lijkenpikken over de rug van onschuldigen ver weg? En waarom – waarom NOS?! – moet dagenlang vermeden worden om te melden dat de criminelen moslims zijn? En dat dit een aanslag is, een oorlogsverklaring zo je wilt?

Deug je meer als je publiekelijk laat weten dat geweld afschuwelijk is?

Er is maar een handjevol mensen dat geweld toejuicht: criminele moslims en Holleederwannabe’s m/v, homo/hetero, gelovig/ongelovig. Je mag best publiekelijk zwijgen over terroristische aanslagen in het buitenland waar je niets mee te maken hebt, die je niet persoonlijk raken en die ook écht niet dichtbij komen – al ben je er geboren. Niemand denkt dat je staat te juichen omdat onschuldige mensen vermoord zijn door gestoorde terroristen, al dan niet van de islamitische persuasie. Het enige waar het om gaat is dat we dat soort toestanden in Nederland voorkomen. En het enige wat dan wél helpt, is om je uit te spreken tegen geweld in Nederland, om eerlijk te zijn over geweldenaars (terroristen, vrouwenmishandelaars, vrijheidontkenners, haatpredikers, vul maar in) en om te deugen wanneer het ertoe doet.

Wanneer het ertoe doet is persoonlijk – uiteraard.

Maar dát het ertoe doet wanneer Wilders bedreigd wordt, Baudet gedemoniseerd wordt, Erasmusbrug en Mercatorplein bezet worden, haatimams vrouwenmishandeling en verwerping van onze vrijheden prediken, is een feit. Degenen die dan zwijgen, deugen het hardst wanneer de ellende plaatsvindt in een land ver, ver weg van hier.

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... gn=unknown
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Ali Yas »

:shock: Hum. Die Umar wordt steeds beter. Scherpe analyses, diep inzicht en het lef te zeggen waar het op staat. Ik ga proberen geen columns van haar meer te missen. :greeting2:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

MEER OF MINDER?

Ebru Umar, 11 juni 2019

Willen we meer of minder IS-strijders – man, vrouw, kind – terug laten keren naar Nederland?

Willen we meer of minder uitgeprocedeerde asielzoekers onderdak bieden?

Willen we meer of minder ‘vluchtelingen’ opvangen?

Willen we meer of minder angst voor geweld door ‘asielzoekers’?

Willen we meer of minder oneindig beroep voor asielzoekers met minderjarige kinderen?

Willen we meer of minder Mocro Maffia?

Willen we meer of minder berovingen van ouderen? En jongeren ook?

Willen we meer of minder ontsnappingen met dodelijke afloop uit TBS-klinieken?

Willen we meer of minder digitale aangiftes in plaats van politiebureaus?

Willen we meer of minder wachttijden bij justitie?

Willen we meer of minder publieke omroep?

Willen we meer of minder linkse indoctrinatie op de Publieke omroep?

Willen we meer of minder betalen voor wat de publieke omroep uitzendt?

Willen we meer of minder Shula Rijxman?

Willen we meer of minder Mathijs, Jeroen, Eva en weet ik hoe ze allemaal heten?

Willen we meer of minder politieke inmenging vanuit de Europese Unie?

Willen we meer of minder grenzen open omdat dat moet van Europa?

Willen we meer of minder pensioengelden afdragen aan Brussel?

Willen we meer of minder AOW/ WAO/ kinderbijslag – óns geld – exporteren naar vage (islamitische) landen?

Willen we meer of minder landen bij de Europese Unie?

Willen we meer of minder bankier spelen voor de Zuid- en Oost-Europese leden van de EU?

Willen we meer of minder investeren in de bodemloze put die ‘red-het-klimaat’ heet?

Willen we meer of minder dubbele nationaliteiten in het Nederlands parlement?

Willen we meer of minder inmenging van Erdogan in de Nederlandse samenleving?

Willen we meer of minder geweld van allochtone oorsprong in de grote steden?

Willen we meer of minder onderdrukking van vrouwen en meisjes omdat de islam dat goedkeurt?

Willen we meer of minder haatpaleizen vermomd als islamitische scholen en moskeeën?

Willen we meer of minder ‘Nederlandse’ jongeren die gebrekkig Nederlands spreken?

Willen we meer of minder gezeik met (islamitische) ouders die hun dochters thuishouden van schooluitjes?

Willen we meer of minder SJW-gedram?

Willen we meer of minder geld naar het koningshuis?

Willen we meer of minder belasting betalen – in de vorm van btw-verhoging?

Willen we meer of minder verplichte verzekeringen?

Willen we meer of minder cordon sanitair om politieke partijen die de grootste zijn geworden?

Willen we meer of minder achterbaks gehuichel in de Eerste en Tweede Kamer?

Willen we meer of minder kartelpolitiek?

Willen we meer of minder VVD-ministers van Justitie?

Willen we meer of minder VVD?

Willen we meer of minder Rutte III?

Willen we meer of minder vervolging van Geert Wilders?

Rest nog één vraag: hoe gaan we dat regelen?

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... -of-minder
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door King George »

HUSEYIN, ERTUGRUL, MEHMET EN KAHRIMAN: KLIKTURKEN

EBRU UMAR

Mijn Turkse advocaat appte gisteren.

Met nieuws.

Uit Turkije.

„Er is een nieuwe zaak geopend tegen je. De aanklacht is ‘belediging van het Turkse volk’. Via uitingen op Twitter, in columns en interviews.”

„Die aanklacht ligt er toch al een paar jaar?”

„We waren nog in afwachting van het besluit van het Openbaar Ministerie. Maar nu is besloten dat dat het na de zomer daadwerkelijk tot een rechtszaak komt.”

Ik moest lachen.

Een stel NSB-Turken, de mislukte nageboorte van gastarbeiders die Turkije ontvluchtten om hier in een liberaal land hun kinderen alle kansen te geven die ze in Turkije zouden mislopen, zet vanuit Nederland de Turkse rechtbank opnieuw aan het werk. Tja, als dat je enige wapenfeit in dit leven is, moet je er maar trots op zijn. Dus zoek het lekker uit Nederturkjes. Met je beledigd zijn. En je mislukte leven.

„Welke gekken zijn het deze keer, die me hebben aangeklaagd?” app ik naar Turkije.

Mijn advocaat appt hun Turkse identiteitsbewijzen door. De namen zijn openbaar in Turkije, want ze staan op de rechtbankstukken. Het zijn mislukte mannen, gedreven door woede, wanhoop en jaloezie. Mij heb je niet, gasten. Jaren geleden heb ik al gezworen dat dit niet mijn leven zou definiëren. Gaat niet gebeuren, Ertugrul Kurt uit Amsterdam, Mehmet Salih Kaya uit Assendelft, Huseyin Sayilgan uit Amsterdam en Kahriman Kurt – ook uit Amsterdam. Jullie hebben wel hele tere Turkse zieltjes als je de termen Nederturk, Geitenneuker en ‘Fuck you Nederturken beledigend‘ vindt. Ik wilde ‘tere mannelijke zieltjes’ schrijven maar ja, ook dat kan beledigend zijn hé, je weet het niet meer deze dagen. Man up!

Tegen landverraders en NSB’ers doe je weinig, maar het is ronduit schokkend dat de Nederlandse overheid nog steeds geen antwoord heeft op Nederturken die tot op de dag van vandaag landgenoten laten oppakken in Turkije. De SP’er Murat Memis uit Eindhoven is inmiddels ‘vrij’, over de moeder uit Rotterdam die met haar baby werd opgepakt, is geen nieuws. Sadisten zijn het, Nederturken. Met hun Nederlandse paspoort – dat je natuurlijk moet afpakken als ze overgaan tot dit soort burgerondermijnende activiteiten. Zij zijn slechts het topje van de ijsberg van het tuig dat niet in Nederland hoort, maar wel het recht heeft om hier te zijn. Bedankt, Nederlandse overheid! Waarom faciliteren jullie dit soort mensen toch? Waarom wordt hun Nederlandse nationaliteit niet afgenomen, als ze zo open over en trots op hun betrokkenheid zijn bij een andere staat?

Huseyin Sayilgan, Ertugrul Kurt, Mehmet Salih Kaya, Kahraman Kurt en alle andere klikturken: jullie zijn voor mij het gezicht van NSB-Turken. Mislukte mensen, die onze samenleving minachten en een tikkende tijdbom vormen voor onze vrijheid, zonder dat onze ministers ingrijpen. Mijn advocaat lust jullie rauw. En ik? Goed leven is de beste wraak.


https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... klikturken
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Einstein of Bin Laden?

Ebru Umar, 18 juli 2019

Er is nog nooit iets goeds uit het islamitisch onderwijs gekomen en daarom gaan we natuurlijk door met islamitische scholen in Nederland. Als je er maar genoeg neerzet, moet er uiteindelijk toch ooit een Einsteintje bovendrijven. Dat de kans groter is op een Bin Ladentje (of meerdere Bin Ladentjes), wordt natuurlijk in alle toonaarden genegeerd. Want discriminatie. Want racisme.

Islamitische scholen zijn een cultuurverrijking van ons polderland (#not). Het toonbeeld van ons liberalisme. Geen hond die er op zit te wachten, behalve politici. Maar wat voor goeds kan er komen uit scholen die kindertjes scheiden – behalve welgeteld niets? Binnen de schoolmuren vindt de segregatie van jongetjes en meisjes plaats, buiten de schoolmuren die van moslimkindjes van Nederlanders. Nederlandse kindjes zijn sowieso haram, ze geloven niet in Allah en eten varkensvlees. De meisjes zijn voorbestemd te hoereren, de jongens zijn watjes. Homo, zo je wil. Islamitische ouders die niet willen integreren, die alleen maar willen profiteren van onze samenleving – inclusief rechten en uitkeringen – sturen hun kindjes naar deze scholen. Scholen waarop kinderen geïndoctrineerd worden in hun wereldbeeld. Alleen al omdat ze zien dat jongens in jurken rondlopen en meisjes een hoofddoek dragen. Scholen waar ze leren dat ‘zij’ anders zijn. Scholen die buiten de Nederlandse samenleving staan – omdat ook dat een recht is volgens onze vrije rechtsstaat.

Dat door recht op vrijheid van onderwijs een angstaanjagende islamitische parallelle samenleving wordt gecreëerd in ons Nederland, raakt politici niet. Waarom zou het ook, zij en hun kinderen wonen ver weg van deze werkelijkheid; als je het niet ziet, bestaat het niet. Dat we door die islamitische scholen onze eigen vijanden voeden, groot maken en ook nog financieren, wordt ontkend.

Vandaar dat minister Slob de komst van een islamitische school afdwingt in het Westland. De Westlanders willen het niet, integreren begint immers op school, dus nergens voor nodig die onzin. In Den Haag denken ze er anders over. Die islamitische school moet en zal er komen. Want Nederland en het Westland in het bijzonder, heeft er blijkbaar profijt van dat ‘kinderen contactgestoord worden opgevoed naar de andere sekse toe’, zoals oud-leerlingen van zo’n school zeggen. Dat kinderen menen dat niet-moslims naar de hel gaan. En dat ouders het prima vinden dat schoolresultaten onder de maat zijn, examens gejat worden en die hele omgeving een mini-samenleving is, precies zoals we ’m niet willen in Nederland. De islam is een godsdienst waar moslims in islamitische landen al godsgruwelijk veel last van hebben, waarom moeten we dat voeden in Nederland Arie Slob? De islam heeft geen Einstein voortgebracht. Wel een Bin Laden. Een Mohammed Bouyeri. Een Redouan Taghi. Een Saban Baran. En alle hoofddoekjes bij de Publieke Omroep. Dat de grenzen openstaan en de verloren mensheid hierheen komt is één ding meneer Slob. Maar om binnen onze eigen landsgrenzen ook nog toekomstige vijanden op te leiden, moet toch zelfs Christenen te ver gaan.

https://www.metronieuws.nl/Columnisten/ ... -bin-laden
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Fuck Metro

Geplaatst op 23 juli 2019

Afbeelding
Ebru Umar en Jan Dijkgraaf met een portret van Theo van Gogh.

Op 5 november 2005 debuteerde Ebru Umar als natuurlijke erfgename van Theo van Gogh op de columnplek die dankzij Mohammed Bouyerie een jaar lang letterlijk leeg was gebleven. Op dinsdag 16 juli 2019 heeft Metro het laatste restje Theo er uit geflikkerd. Bezuinigingen. Ik ben de laatste die dat motief in twijfel zal trekken. Metro is al lang geen winstmaker meer.

Iets anders is dat Ebru te horen kreeg dat haar column na de zomerstop niet terugkeert nadát haar laatste was verschenen. De gelegenheid tot een fatsoenlijk afscheid van haar lezers werd haar dus niet gegund. Da’s best armoedig.

Bron: www.99woorden.nl

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/23/fuck-metro/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

“Hoeveel zijn het er nou helemaal?”

Ebru Umar, 1 augustus 2019

Afbeelding

Het meisje op de foto zal zo oud zijn als ik, toen ik, zittend naast mijn moeder de lens van mijn vader inkeek en mijn tong uitstak. Lekkere beentjes, afgetrapte klompjes, een keurig gekapte moeder en een vader die zijn eerstgeborene op een foto zette die haar hele leven al mee kan.

Een kindje van vijf. Opgroeiend in vrijheid, in Nederland waar de islam een exotisch klank had. In een tijd waarin de moslim nieuwsgierig begroet werd als gastarbeider en diezelfde moslim zijn best deed om erbij te horen. De islam, het geloof was iets van dáár, van ver weg. Van achter zich gelaten. Hier in Nederland gold vrijheid. En hartelijkheid. Mijn moeder zal altijd vertellen over de artsenvrouwen die mijn ouders onthaalden en wegwijs maakten in Nederland. Mijn ouders kregen als vreemdelingen alle kansen om zich te ontplooien tot wie ze zelf wilden zijn. En, belangrijker: hun dochters kregen de kans om in vrijheid op te groeien – een vrijheid die uiteraard op gezette tijden clashte thuis maar hey, welke puber is wél ongeschonden uit zijn ouderlijk huis vertrokken?

Afbeelding

Het meisje op de foto die in 2003 is genomen door Thomas Schlijper, lijkt in niets op mij. Het snoetje is lief en onschuldig, je hart breekt ervan. Het kopje is echter ingezwachteld in witte doeken. Het arme kind zal maar bij iemand seksuele driften opwekken – de moslimgeest doet niet onder aan die van de pedofiel. Op de foto nog drie kinderen. Ik weet nog dat Thomas en ik bedachten dat we deze vrouwen, die we opeens door Amsterdam Bos en Lommer zagen zwerven, wilden aanspreken. Waarom ze er zo bijliepen, wat ze hun kinderen bijbrachten. Het was een tijd waarin mensen op straat stil bleven staan om de vrouwen in burka na te kijken, vol schrik. Verbazing. Afkeer. Onbegrip. Ik ook. Ik bespiedde ze, alsof ik iets wilde ontdekken. Maar ik ontdekte niets. Ze liepen over de Bos en Lommerweg. Ze stapten op de tram. Als bespieden niets opleverde, zou aanspreken dat misschien wel doen. Het was een tijd waarin Thomas en ik het nog aandurfden om ze aan te spreken. Ik schreef voor de site van Theo van Gogh, hij vond het een hilarisch idee en drukte me op het hart om voorzichtig te zijn. Voorzichtig? Hoezo dan?

En toch vond ik het eng, die vrouwen. Maar Thomas was onverbiddelijk: “Jij bent Ebru Umar, natuurlijk durf je haar aan te spreken!”. En zo geschiedde. De vrouwen waren open, spraken Engels en vonden het de normaalste zaak om zo over straat te gaan. Mannen waren nou eenmaal superieur aan vrouwen, vrouwen moesten zich schikken. En ja haar dochter moest een hoofddoek, dat moest nou eenmaal. De logica ontbrak, dat we in Nederland zijn en het niet hoeft, drong niet door. De vrije wil werd beklemtoond, de openhartigheid was verrassend. Ik weet nog dat ik in mijn stukje destijds schreef dat ze het type vrouw was aan wie je je kinderen zou toevertrouwen – ware het niet dat je je kinderen niet wilt doen geloven dat hoofddoeken laat staan burka’s normale kledingstukken zijn. En vrouwen ondergeschikt aan mannen, meisjes aan jongens.

http://www.ebruumar.nl/358/hoeveel-zijn ... -helemaal/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Terroristenliefjes niet bewieroken, maar vervolgen!

Ebru Umar, 02 januari 2020 - 13:30

Afbeelding

Op de valreep van het jaar is alles al gezegd over de uitzinnige feestvreugde dat Laura H. weer veilig in het warme bad van de Nederlandse mainstream media is opgenomen. Kom slachtoffer, kom. We houden van je. Kom slachtoffer, kom. Je hebt je straf uitgezeten. Kom slachtoffer, kom. We maken een musical van je leven. Na het boek, de interviews, de rehabilitatie en de film. Want kom slachtoffer, kom, je bent weer veilig thuis. Je bent een van ons. Je was jong en beïnvloedbaar. Je bent een vrouw en OMG wat heb je een mediageniek verhaal waar we allemaal op kunnen cashen dankzij de clicks en de subsidie (lees de belastingbetaler). Maar ja, zolang er nog 800 miljoen richting de Publieke Omroep gaat, heeft Hilversum schijt aan de belastingbetaler.

En tóch een pleidooi voor de Pavlov-reflex waarmee de zakkenvullers én uitgeverijen gaan cashen op terroriste Laura. Want dat is ze: terroriste. Geen terroristenliefje. Geen naïef meisje. Geen onschuldige moeder. Gewoon een terroriste. Een moslimhoer van mijn part. Met als voordeel dat ze jong, vrouw en welbespraakt is. Nog net niet het buurmeisje, maar ze had iedereen kunnen zijn. Zie daar het narratief van de lieden in Hilversum en de grachtengordel met het moreel kompas van een Mobike. Als je Holleeder op het schild hijst, kan zo’n jong ding ook prima.

Er is echter nóg een reden waarom dit gebeurt: de stichting van het kalifaat is niet ónze oorlog. Het is hún oorlog. Van die mensen dáár, die moslims. En iets met Yezidi’s en Assad. Het gebeurt niet in onze straten en zeker niet in de backyard van de grachtengordel-elite. Ja, er gaan wat van ‘onze jongens’ heen, maar die wonen niet in de elitebuurten. Waarbij ‘onze jongens’ niet in dienst van Defensie staan, maar uit achterbuurten komen en in Allah hun roeping hebben gevonden. Dat zijn dus niet ‘onze jongens’. De stelling dat terrorisme in hun DNA zit zou door Hilversum, de grachtengordel én Stef Blok, ruimhartig worden toegegeven. Binnenskamers. Als de camera uit staat. Maar naar buiten toe, tja. Dan heet zo’n terroriste opeens een slachtoffer. Want jong en vrouw. En ‘dus’ een van ons.

En dan nu, aan het begin van het nieuwe jaar, de gevaarlijkste uitspraak die je in Nederland kunt doen: de Tweede Wereldoorlog is niet de oorlog van Nederturken, Mocro’s en elke andere niet-Westerse migrant. De Tweede Wereldoorlog is iets waar wij (ook ik) kennis van hebben genomen door verhalen. Onze families waren geen getuige, laat staan slachtoffer, omdat onze (groot)ouders hier niet woonden. Onze buren werden niet verraden, afgevoerd en vermoord, omdat onze (groot)ouders hier niet woonden. Alleen daarom al moet er zoveel mogelijk over de Tweede Wereldoorlog worden onderwezen aan migranten en hun kinderen. Het is geen verhaal van lang geleden, het is een werkelijkheid die het dagelijks leven in Nederland nog steeds vormt en beheerst.

De stichting van het kalifaat is wel hún oorlog. Hún overtuiging. Hún vijanden. Hún martelaren. En dat ‘hún’ kent interessante karakters voor programmamakers zonder enig moreel kompas. Het is makkelijk om daders aan te wijzen als je onderdeel van de oorlog bent, als het ónze oorlog is. Het etiket verrader, held, slachtoffer, terrorist, is duidelijk als die oorlog bij ons op straat plaatsvindt. Het moreel kompas van iedereen buiten de grachtengordel en Hilversum werkt prima. Wij begrijpen wél dat zich een godsdienstoorlog heeft afgespeeld ver buiten onze landsgrenzen. Wij begrijpen wél dat er een genocide heeft plaatsgevonden. Wij begrijpen wél dat elke uitreiziger een NSB’er is, en elke vrouw die achter zo’n man aanloopt een moffenhoer.

Over dat soort mensen schrijf je historische boeken – knap gedaan Thomas Rueb. De slachtoffers van die mensen interview je. Over de slachtoffers van die mensen maak je films. De daders daarentegen vervolg je, tot in de hel. Levenslang.

Omdat je weet: nie wieder.

Gelukkig 2020!

https://www.powned.tv/artikel/terrorist ... maar-vervo
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Eigen volk eerst? NEVER!

Geplaatst op 18 januari 2020

Afbeelding

Het lijken aardige mensen hoor, die mannen die op tv zeggen dat ze uitgeprocedeerd zijn, maar niet terug kunnen naar Irak. Of Afghanistan. Of Niger. Iedereen begrijpt dat ze niet terug kunnen. Wie wil daar in godsnaam wonen? Je gunt ze een leven hier, maar ja we kunnen niet de hele wereld opvangen hè? Zeker niet als we onze eigen boeren laten oprotten naar Canada vanwege idiote regels die het leven van Nederlanders kapot maken.

Want regels zijn regels. Tenminste, als het om Nederlanders gaat. Er zijn geen huizen voor woningzoekenden – tenzij het terugkerende of We Are Here-vluchtelingen zijn -, de belastingdienst fuckt met mensen die recht hebben op toeslagen, er is geen plek voor ouderen in verzorgingshuizen, er zijn kinderen die niet naar school gaan, de politie heeft geen tijd om doodsbedreigingen serieus te nemen en zo’n beetje iedereen z’n moeder is overspannen. Allemaal problemen waar met geld een oplossing voor is te vinden.

Ware het niet dat de dames en heren politici andere bestedingen hebben voor Nederlands belastinggeld: uitgeprocedeerde asielzoekers en ongewenste vluchtelingen hebben prioriteit boven het welzijn van de eigen bevolking. Wij moeten telkens weer onze schouders eronder zetten – waaronder weet niemand. Wij moeten telkens weer accepteren dat politici met dooddoeners komen als ‘onaangenaam nieuws’ of ‘niet leuk’. Ja, wij moeten incasseren. Telkens weer. Want de ander, de vluchteling, is altijd zieliger. Van ons wordt verwacht dat we relativeren. Telkens weer. De ander heeft hulp nodig.

En zo gaat Nederlands geld naar bodemloze putten. Dat uitgeprocedeerde asielzoekers en ongewenste vluchtelingen niet uitgezet worden, weet iedereen, politici voorop. De landen van herkomst werken immers niet mee, de mensen hebben geen documentatie en op de een of andere manier zijn er een miljoenmiljard excuses die ambtenaren aandragen om heus aardige mensen hier te houden. Maar dat onze politici vervolgens miljoenen uitgeven aan bodemloze putten ten behoeve van uitgeprocedeerde asielzoekers, is een gotspe. Nou ja, een mooi businessmodel voor louche stichtingen die kappers- of lasopleidingen geven aan mensen die daarmee in het thuisland een bestaan zouden kunnen opbouwen. Ware het niet dat die mensen zeggen niet terug te willen. Of gaan. En dat die opleidingen en stichtingen desondanks bestaan en 8000 euro per begeleide asielzoeker ontvangen. Weggegooid geld.

De asielinstroom bedraagt per week gemiddeld 600 mensen. #youdothemath

Het geld dat besteed wordt aan (uitgeprocedeerde) asielzoekers en de zieligheidsindustrie, wordt niet aan hulpbehoevende, legale Nederlanders besteed. Onze politici hebben zalvende woorden waarom dat zo is. Het zal. De ferme taal van politici is áltijd voor de bühne, op persoonlijke titel (omdat er een microfoon openstaat) of wijst erop dat er verkiezingen in aantocht zijn. De ware woorden die onze (ex)-politici voor ons hebben zijn als volgt: “We mogen van ouderen best verwachten dat ze meer zelf gaan doen.”

Was gesproken Wouter Bos – voormalig PvdA-leider. Was tegengesproken door geen enkele politicus. Want stel je toch ‘ns voor dat die 8000 euro die nu naar de ‘opleiding c.q. terugkeercursus’ van uitgeprocedeerde asielzoekers gaat, aan het eigen volk zou worden besteed. Bijvoorbeeld aan de verzorging van ouderen. Aan verpleging en opvang van ouderen. En aan hulpbehoevende, zieke ouderen. Ouderen die hun hele leven gewerkt hebben, meebetaald hebben aan de verzorgingsstaat Nederland. Ouderen die nu zelf verzorgd moeten worden. Stel je toch ‘ns voor dat onze overheid fatsoenlijk zou zorgen voor legale, Nederlandse ouderen. Met de ‘xenofobie’ die van die gedachte uitgaat, wil geen enkele Nederlandse politicus geassocieerd worden. Al helemaal niet als het om CDA’ers, CU’ers, GroenLinksers, SP’ers, PvdA’ers en laat staan VVD’ers gaat. Hadden ze maar een vriendelijke asielzoeker moeten zijn.

https://www.powned.tv/artikel/eigen-volk-eerst-never
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Donder op met je ‘Nieuwe Normaal’!

Ebru Umar, 17 april 2020 - 11:35

Afbeelding

Voor een einzelgänger-columnist zijn dit de beste tijden. Ever. Sociale contacten zijn verminderd tot een minimum, zo’n beetje álles waar een tijdsdruk op zit is verboden (sportschool, restaurants, bioscopen) en eindelijk doet iedereen ‘normaal’: thuiszitten. Geen prikkels, behalve controleerbare. Ja, in een ander leven zou ik op het autistisch spectrum gediagnosticeerd worden. En dus moet je eigenlijk ook helemaal niet zeggen dat de Coronatijden de beste ever zijn. Moeten er disclaimers zijn. Beste tijden op persoonlijk niveau hé? Economisch zijn het de meest rampzalige ever.

En toch is dat precies wat de massa lijkt te doen. Ontkennen dat economische lockdown rampzalig is, moreel superieur beweren dat persoonlijke lockdown noodzakelijk is. En dat de persconferentie waarin de MinPres aankondigde dat de anderhalvemeterafstandmaatschappij het Nieuwe Normaal is, inderdaad het nieuwe normaal is.

Newsflash: oranje is niet het nieuwe zwart, veertig is niet het nieuwe dertig (laat staan dat vijftig het nieuwe veertig is) en de anderhalvemetermaatschappij is niet het Nieuwe Normaal. Het is misschien een tijdelijke werkelijkheid ten behoeve van een groter doel, maar een politicus die beweert dat het leven zoals we hadden, nooit meer terug zal keren, dient uitgejoeld te worden in plaats van omarmd. Het Nieuwe Normaal dat ons wordt voorgeschoteld, is de volgende:
  1. Thuiswerken wordt het Nieuwe Normaal. Prima voor een einzelgänger, maar als dit het Nieuwe Normaal voor gezinnen wordt, zullen er A. minder gezinnen gevormd worden, B. minder kinderen geboren worden, C. meer huiselijke geweldsdelicten plaatsvinden.
  2. Sociale contacten bestaan niet op anderhalve meter. Je kunt contacten online en telefonisch in stand houden, maar meer ook niet. Tenzij je juist voor ogen hebt dat mensen niet meer bij elkaar komen. Op anderhalve meter naar je ouders, familie, vrienden – dat is geen Nieuw Normaal, dat is mishandeling van mensen.
  3. Kinderen gaan niet meer naar school – doe ff normaal, die kids houden nu al geen anderhalve meter afstand omdat de ouders is doen geloven dat kinderen niet vatbaar zijn. Het is niet mogelijk – met de beste wil van de wereld niet – om zesjarigen op anderhalve meter afstand te laten voetballen, playmobil’en, tikkertje laten spelen, laat staan te onderwijzen. Scholen zijn te klein en het lerarentekort is te groot om dubbele shifts te draaien – zoals in derdewereldlanden als Turkije gebeurt. Dat is geen Nieuw Normaal, het is misleiding.
  4. Als je thuis werkt, blijken kantoorpanden en winkels overbodig. Na ons de zondvloed, wat kan ons het schelen dat die panden leegstaan? Er werd sowieso te veel gekocht, die pandjesbazen hadden sowieso te veel geld, zal ze goed doen, die nederigheid! Newsflash: in die panden werken mensen, verkopers, receptionisten, er komen leveranciers langs en er vinden afspraken plaats. Een aantal functies kan best vanuit huis – alles wat achter een computer zit. Maar die anderen? Die worden werkloos. De hele keten, van logistiek tot bloemist, wordt werkloos. Prima Nieuw Normaal? Ik dacht het niet.
  5. In de anderhalvemetermaatschappij, het Nieuwe Normaal, kun je niet meer uit eten, naar de bioscoop, het theater en naar evenementen. Eencelligen beweren dat restaurants best minder tafels kunnen neerzetten. O zalige hersenlozen! Denk je dat horeca-uitbaters minder huur gaan betalen omdat er minder tafeltjes zijn? Denk je dat hun personeel goedkoper wordt omdat er minder gasten komen? Denk je dat de inkoop goedkoper is? Nee. Omzetten kelderen, winsten verdampen, mensen raken werkeloos. In je Nieuwe Normaal, met je anderhalvemetermaatschappij. En dan heb ik het nog niet eens over theaters, acteurs en personeel. In het Nieuwe Normaal ontbreekt cultuur. Gefeliciteerd!
  6. Als opeens iedereen werkloos is – ja jij ook, en ik ook – kijkt iedereen naar de overheid: hoe heeft dit kunnen gebeuren? Geef geld! NU! Geld dat er dan niet meer is. Het is er gewoon niet omdat er niet gewerkt wordt – snap je dat? Het is echt logisch. Hoe kunnen we het in hemelsnaam laten gebeuren dat iedereen erin trapt dat het Nieuwe Normaal nodig is om een natuurlijk gegeven te vermijden: de dood. Ja, nú is de overheid nog “gul” (gul?! Laat me niet lachen, lees ondernemer Won Jip op Quotenet als je mij niet gelooft), maar straks, als het geld op is, het spaargeld verdampt, de sieraden en het tafelzilver verkocht, zal de overheid zeggen dat we er met z’n allen de schouders onder moeten zetten. Hoe zei Rutte het? “We keken in de mist en varen op zicht”? Nou, dan krijg je dit Nieuwe Normaal. Op zich bewonderenswaardig hoe hij het weet te brengen, zo overtuigend dat iedereen denkt dat hij iets goeds brengt. Vrees de politici, vooral als zij geschenken brengen.
Moeten we dan iedereen maar dood laten gaan? Laat ik het omdraaien: is er IEMAND (op Putin, Erdogan, Chineze en Afrikaanse leiders en Assad na) die het eeuwige leven heeft? Zelfs Castro is uiteindelijk overleden.

De anderhalvemetermaatschappij wordt ons verkocht als vereiste omdat de IC’s anders overvol raken. Als de IC’s overvol raken, is dat dan niet hét bewijs dat de overheid gefaald heeft de afgelopen jaren? Dat bezuinigingen op de gezondheidssector, met een bevolkingsgroep die alleen maar meer vergrijst en langer leeft, wáánzin is? Waarom heeft nog niemand gewezen op verzekeraars, die levens in geld uitdrukken en die de capaciteit in ziekenhuizen zoals die is, financierden? In plaats van veel meer? Onze artsen en verpleegkundigen zijn helden, die voor een fooi werken, vroeger, nu en in het Nieuwe Normaal al helemaal. Met beperkte middelen zorgen ze voor de zieken, met een aanmatigend toontje van de overheid dat het niet om geld gaat. Bij CEO’s en politici hoor je dat nooit, dan heet het opeens marktwerking, maar bij artsen heet het een roeping. Een roeping waarvan de praktijk is uitgehold en nu, om het falen van de politiek te maskeren op een cruciaal onderdeel van de samenleving, wordt de anderhalvemetermaatschappij gepresenteerd als het Nieuwe Normaal.

We volgen als lemmingen. Laten ouderen verpieteren en doodgaan in verzorgingstehuizen waar verpleging zonder bescherming moet werken – als ze al werken. We blijven op afstand van onze ouders die nog vitaal genoeg zijn om thuis te wonen. Alsof ze dan niet aan eenzaamheid ten onder gaan.

Kan iemand mij, de einzelgänger, in hemelsnaam uitleggen waarom jullie de anderhalvemetermaatschappij die het Nieuwe Normaal heet te zijn, zo énorm omarmen? Terwijl het niets anders is dan een ander woord voor grootse armoe en huftermaatschappij, waarin ouderen in de steek worden gelaten om te verpieteren of alleen te sterven? Waarin zorgmedewerkers tegen de klippen opwerken? En hoe kan het dat ik, terwijl deze prikkelarme maatschappij álles is waar ik naar verlangde in dit leven, het uitschreeuw van woede, omdat het onmenselijk is hoe we met ons zorgpersoneel, onze zieken, zwakkeren en ouderen omgaan? In dit Nieuwe Normaal, de anderhalvemetermaatschappij?

https://www.powned.tv/artikel/donder-op ... we-normaal
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Allemaal de schuld van Pim!

Ebru Umar, 24 juli 2020

Afbeelding

Het is allemaal de schuld van Pim Fortuyn. De man op de radio zegt het duidelijk. Het respect voor de verslaggever is verdwenen sinds Fortuyn, die ooit een zeikende vrouwelijke NOS-verslaggever toeriep: “mens, ga toch koken”.

Ja, sindsdien was het respect van ‘demense’ voor verslaggevers verdwenen, zegt de hoorbaar blanke man op de radio. Hoorbaar, want voortreffelijk Nederlandssprekend en moreel hooghartig, zoekend naar bijval. En bij de Publieke Omroep, op NPO Radio 1, is die bijval nooit ver te zoeken. Het weerwoord blijft uit – uiteraard. Want tegenwoordig worden verslaggevers van de NOS lastiggevallen en zelfs bespuugd, met als hoogtepunt dat er opeens acht man beveiliging mee moest met het NOS-personeel.

Het is een hoofdredacteur van de Publieke Omroep die zijn hart uitstort over ‘demense’ en het ‘verval’ van zijn vak. Even denk ik dat het om NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff gaat – wat gekund had aangezien hij de dag ervoor bij Op1 Geert Wilders en Thierry Baudet de schuld had gegeven. Maar het is een een-tweetje: gisteren Marcel (NOS), vandaag Marc Josten, hoofdredacteur van omroep Human.

Je mag in Nederland geen mensen haten, maar mag ik alsjeblieft wel instituten haten? Intens haten? Haten omdat de instituten hermetisch gesloten blijven voor mensen met een andere mening? Haten omdat de instituten betaald worden met belastinggeld en dús beide kanten van het verhaal dienen te verslaan – maar dit niet doen. Haten omdat de instituten het verhaal van de macht vertellen omdat ze nou eenmaal onderdeel zijn van de macht? Haten omdat de instituten bepalen wat de ‘juiste kant’ is en blind zijn voor verandering, doof voor ‘demense’ en moreel verheven bepalen wat uitgezonden moet worden? Haten omdat geweld tegen verslaggevers al jaren en jaren aan de orde van de dag is, maar dat collega’s van PowNed die met geweld te maken krijgen, ‘niet belangrijk genoeg’ zijn om geweld tegen te veroordelen? Het zal wel hun eigen schuld zijn. Sterker nog: het is hun eigen schuld! Haten omdat de instituten bepalen welke columnisten, auteurs en journalisten zendtijd krijgen – mits ze maar voor dode bomen schrijven en ‘gelezen’ worden door oude mensen die vergeten zijn hun abonnement op te zeggen? Haten omdat juist deze instituten ster zijn in het uitsluiten van mensen en meningen en dús discriminatie en racisme hebben uitgevonden?

Nee, het mag niet, haten. Geweld tegen journalisten maar ook tegen niet-journalisten is nooit, maar dan ook nooit acceptabel. Maar wat gun ik deze mensen – deze blanke mannen op hun superieure posten bij de tent van Shula Rijxman – toch de confrontatie met het echte leven, het Nederland waarin we wél klaar zijn met hypocrisie. Het Nederland waarin we wél geconfronteerd worden met geweld door minderbedeelden die óók belasting afdragen, zodat deze mannen hun hypotheek en exen kunnen betalen. Geweld, Marcel Gelauff en Marc Josten, wordt niet veroorzaakt door Thierry Baudet of Geert Wilders, laat staan door Pim Fortuyn. Geweld wordt veroorzaakt door criminelen en achtergestelden, die óók deel uitmaken van Nederland en die in vele gevallen ook nog een etnische achtergrond meedragen.

Daar. Ik heb het weer gedaan: gewezen op de schuldigen, terwijl jullie je handen wassen in de morele onschuld en door kunnen gaan met het demoniseren van de onschuldigen en zelfs de doden. Jullie worden betaald om laf te zijn Marcel Gelauff en Marc Josten. Ik schaam me dat jullie bestaan, dat jullie programma’s mogen maken en uitzenden, ik schaam me dat jullie betaald worden om Nederland voor te liegen.

Maar Shula zag dat het goed was.

https://www.powned.tv/artikel/allemaal- ... ld-van-pim
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Over tuig en islamitische kanslozen

Geplaatst op 21 augustus 2020

Afbeelding

En dan staar je naar een leeg scherm, wetende wat er moet komen: de zoveelste column over de zoveelste criminele activiteiten van de zoveelste generatie immigrantenkinderen, opgevoed door de ook toen weer zoveelste importouders uit voornamelijk islamitische landen.

En dan kijk je naar een tv-programma – vraag me niet welke, elke keer weer wil ik de tv uit het raam flikkeren uit wanhoop voor de zoveelste waanzin die je hoort – en zie je ene Martin Sitalsingh praten over ‘jongeren’ die het thuis zo zwaar hebben en ‘dus’ maar gaan rellen. Ook die keer dat je de MinPres het over ‘onopgevoed tuig’ hoort hebben, draagt niet bij aan het kalmeren van emoties.

En dan weet je dat je, voor zover je toch niet al uitgekotst was, na deze column wederom uitgekotst zult worden omdat je het beestje bij het naampje noemt. Alle rellen, uitmondend in geweld met al dan geen auto’s die in brand worden gestoken of gewelddadigheden waarbij kogels, messen, machetes en anderszins gewelddadig spul een rol spelen, worden veroorzaakt door nazaten van veelal islamitische importmensen, zeg maar gerust buitenlanders, migranten, voormalig asielzoekers en nog meer varianten op het thema.

Dat was een lange zin.

Dat was een moeilijke zin.

Het kan korter: er wordt in Nederland gereld, geroofd, bedreigd en gemoord door (islamitische) jongeren met een migratieachtergrond. Tuurlijk zit er een verdwaalde Nederlander bij, maar die haalt alleen het nieuws als ‘ie uit een tbs-kliniek ontsnapt. De beelden die we dag in dag uit op tv zien, voorzien van eufemistisch taalgebruik tonen twee dingen: kleur en islam. Dat laatste kun je niet zien maar wel koppelen aan kleur. Bovendien is het iets waar die gasten zich op voorstaan, dat ze van die vrome moslims zijn.

Onze MinPres vroeg zich af waar de ouders zijn terwijl hun kroost relt. Nou MinPres, newsflash: die zitten thuis. Want opvoeden volgens Nederlandse normen doen importmensen niet. Dat weten we inmiddels wel zo’n veertig jaar dus waarom de MinPres het nodig acht om naar open deuren te vragen weet ik niet. Dat ook hij geen maatregelen zal nemen, weet ik wel. Want ook na deze rellen, staat de Nederlandse grens voor voornamelijk kansloze migranten wagenwijd open. Of heb ik de aankondiging gemist, dat er geen migranten meer voorbij onze grens mogen, ook niet minder dan zes? En dat Sitalsingh en co niet gaan optreden, ach: een Amsterdamse inspecteur vertrouwde me al lang geleden toe dat de criminelen de stad hebben overgenomen. Het geweldsmonopolie ligt niet bij de politie maar bij rellend tuig van buitenlandse afkomst, grotendeels van de islamitische persuasie.

Die arme jongeren toch. Is het eindelijk ‘ns zo warm als de landen waar hun ouders vandaan komen, moet er extra hard gereld worden. ‘Ze kunnen niet naar Marokko, dus ze maken Scheveningen onveilig’ meldde een vriendje. De vanzelfsprekendheid waarmee politie dit accepteert, is een klap in het gezicht van de werkende, met moeite het hoofd boven het water houdende Nederlander. En die klappen zijn inmiddels van het kader linkse en rechtse hoeken, waardoor wij op de grond liggen, wachtend op de gong.

Voor die gong daadwerkelijk luidt, nog een keer maar het actieplan dat MinPres, Martin Sitalsingh en co zouden kunnen uitvoeren, maar niet zullen doen. Waarom ik het alsnog opschrijf? Simpel: aan mij zal het niet liggen.

1. Sluit de terroristische broedplaatsen genaamd moskee. Dit is de plek waar het onopgevoede tuig heengaat, waar het zich veilig voelt en waar hun de hand boven het hoofd wordt gehouden. Door de waanzin dat inmiddels de ezan door Nederlandse wijken schalt, wanen ze zich onaantastbaar. Nederlandse politici en bestuurders stonden erbij, keken ernaar en dachten dat het de integratie zou bevorderen. Maar echt.

2. Hou op met islamitisch onderwijs. Dit is de plek waar beïnvloedbare jongeren bij elkaar komen. Het is al kut om jong en onzeker te zijn, waarom zou je dit moeten ondergaan in een omgeving waarin dwang, macht, ongelijkheid en segregatie gepromoot wordt? Die jongeren verdienen het om beschermd te worden tegen de oudere mensen van hun soort, tegen de leiders van hun soort. Die jongeren verdienen een MinPres die ze stimuleert om naar een normale school te gaan en die de ouders dwingt te integreren. Als ze het zelf al niet kunnen, dan tenminste hun kinderen.

3. Straf ze. Deze kinderen worden opgevoed in een gewelddadige omgeving, het enige wat ze snappen is straf. Geen gepamper, geen loze woorden. Maar straf. En ja, gebruik dan een dubbele strafmaat: pak ze waar het pijn doet. Nederlandse ouders geven hun kinderen misschien huisarrest, deze ouders snappen pas wat straffen inhoudt als ze verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van hun kinderen. Uitkeringen, verblijfsvergunningen – als de belastingdienst er zo lang over doet om gedupeerde ouders te compenseren, is discriminatie blijkbaar legaal.

4. Behandel deze kinderen, hun ouders ook, als Nederlanders. Cultuur is géén excuus voor gedrag. Islam is géén excuus voor gedrag. Discriminatie is géén excuus voor gedrag. Stel aan deze kinderen en aan hun ouders, dezelfde eisen als aan Nederlandse kinderen. Het zijn mensen, geen imbecielen – al gedragen ze zich wel zo en halen ze pas veertig jaar de krant met gewelddadig gedrag.

Deze column, die ik pas voor de ontelbaarste keer schrijf, is te lang geworden.

Deze column, zal gretig gedeeld worden, toegejuicht ook. Deze column zal ervoor zorgen dat mensen me nog meer haten en dat het nog moeilijker wordt om met columns mijn geld te verdienen.

Maar deze column is wél het antwoord op de problemen.

Stop met de import van met name islamitische kanslozen. Nederland verdient beter.

https://www.powned.tv/artikel/over-tuig ... -kanslozen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Geert, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ebru Umar, 06 september 2020 - 12:52

Er zijn mensen die leven voor hun verjaardag. Toeters en bellen, familie en vrienden op bezoek. Mensen die je lang niet gezien hebt, vrienden die spontaan binnenvallen voor die vieze en minder vieze taart, gezellige drukte, veel drank, zoete inval – de hele toestand. Na afloop zit je, als het meezit, met een vrolijke kater maar vaker nog met de rotzooi en de prullaria die je cadeau hebt gekregen waarvan je denkt ‘zonde van het geld’.

Maar hey, je hebt wel je verjaardag gevierd.
Met vrienden en familie.
Met buren die spontaan langskomen.

Iemand enig idee hoe je je verjaardag viert als je al zestien jaar beveiligd wordt? Als je al zestien jaar niet eens zelf je post uit de brievenbus kunt halen, laat staan spontaan een avondje naar de bioscoop kunt? Als je al net zo lang geminacht wordt door je collega’s omdat het ze uitkomt je een rechts-radicalist te noemen? Als de media je consequent wegzetten als die politicus met Nazi-sympathieën die mensen wil deporteren? Als je niet keurig in de pas loopt door zalvende teksten over de multicul-samenleving te uiten, als je islamitisch tuig consequent islamitisch tuig noemt van Turkse dan wel Marokkaanse komaf, als je tegen migratie bent en voor vrijheid voor állen die zich binnen onze landsgrenzen bevinden?

Iemand enig idee hoe je je verjaardag viert als je net door een Nederlands gerechtshof in Den Haag veroordeeld bent voor groepsbelediging? Omdat je uitlatingen ‘te ver’ zouden gaan, ‘onnodig grievend’ zouden zijn voor alle Marokkanen en er geen respect is voor de eeren goede naam van Marokkanen?

Geen idee over welke eer en goede naam die rechter het had maar vooral geen idee hoe je dan je verjaardag zou moeten vieren.
Zonder wanhopig te worden.
Zonder het hele servies tegen de muur te knallen – als je dat niet al gedaan hebt.
Zonder je vrouw te belasten met je humeur en gedrag.
Zonder bezoek dat niet uitgebreid gecheckt is door de AIVD.
Zonder taart, happen en drank die je zelf achteloos je favoriete winkels inlopen, hebt kunnen
bestellen.
Hel, zelfs die prullaria lijken dan hemels.

Geen idee.
Geen idee hoe het is om al zestien jaar omringd te worden door ‘collegae’ die smullen van de poging om je monddood en vleugellam te maken. Geen idee hoe het is om te moeten functioneren tussen Tweede Kamerleden, staatssecretarissen en ministers die ‘gut wat erg voor je, maar ja, jij...’ zeggen en denken. Geen idee hoe het voelt om al zestien jaar tussen de dolken van politici te opereren die jou zien als de satan maar het onder hun toeziend oog ontstane satanisme in de samenleving weigeren te erkennen.

Geert Wilders is vandaag jarig. De man die al jaren wijst op de gevaren van de islam, en dit gevaar bewijst door al zestien jaar beveiligd door het leven te gaan. In plaats van dat Tweede Kamerleden, Ministers en staatssecretarissen én media de bedreigers van onze samenleving aanpakken, sporen ze justitie aan Wilders aan te pakken. In plaats van dat Tweede Kamerleden, Ministers en staatssecretarissen én media zich als een Chinese Muur rondom Geert Wilders opstellen, splijten ze uiteen als de Rode Zee als het om Wilders gaat. Wilders’ bedreiging door aanhangers van de islam wordt al zestien jaar gezien als politiek gewin in plaats van nuchter normbesef – een norm die niet hoort in de Nederlandse rechtsstaat. Het is uiteraard niet de eerste keer dat slachtoffer en dader met elkaar verward worden, maar dat het normbesef zo vervaagd is, werd deze week weer duidelijk.

Geert Wilders is vandaag jarig. En met hem wens ik minder minder vluchtelingen, minder minder asielzoekers, minder minder jihadisten, minder minder moskeeën, minder minder Erdoganfanboy en -girl Turken en zeker minder minder (criminele) Marokkanen. Daarbovenop wens ik minder minder hypocriete PvdA’ers, minder minder frauduleuze VVD’ers, minder minder D66 rechters, minder minder regenteske CDA’ers , minder minder GroenLinks dommerds en vooral minder minder backstabbers vermomd als Tweede Kamerleden.

Ik wens meer meer MEER vrijheid.
Om te beginnen voor Geert.
Gefeliciteerd met je verjaardag.

https://www.powned.tv/artikel/geert-gef ... verjaardag
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Tot zover ‘samen’

Ebru Umar, 03 oktober 2020

Massale werkloosheid door corona.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Ruim tienduizend sterfgevallen door corona

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Onbekend aantal patiënten zonder coronaklachten dat niet geholpen kon worden en sterft.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Het aantal ouderen dat eenzaam sterft vanwege het coronabeleid van dit kabinet.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Onbekend aantal depressies dankzij het coronabeleid van dit kabinet.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Onwaarschijnlijke druk op de zorg.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Het aantal zorgmedewerkers dat onnodig het virus oploopt (en sterft).

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Onbekend aantal bedrijven dat medewerkers vraagt om tot 20% van hun salaris in te leveren in de hoop deze periode te kunnen doorstaan.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Onbekend aantal rijksambtenaren dat gecompenseerd wordt voor thuiswerken.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

De staatsomroep die het coronabeleid de strot induwt, deugpunten uitdeelt en ouwehoert.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Wekelijkse persconferenties met serieuze gezichten en een gebarentolk.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Crisiscommunicatie met oneliners zodat niets duidelijk is.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Algemene beschouwingen-poppenkast met obligate tirades.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Ouders opzadelen met kinderen thuisscholen.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Leraren opzadelen met kinderen op afstand ‘onderwijzen’.

Jongeren wier sociaal leven is ontnomen.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

GGD opzadelen met onmogelijkheid tot testen testen testen.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Influencers betalen om overheidsbeleid te promoten.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Evenementenbranche en horeca die kapot worden gemaakt ‘om het virus in te dammen’.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Trouwen met schijt aan alle coronaregels.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Trage, onvolledige en onjuiste informatie over het tegengaan van het virus.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Alles, elke ziekte, elke vrijheid, elke vorm van levenslust moet wijken voor een virus dat tienduizend mensen te grazen heeft genomen.

Nul (0) politici die salaris inleveren.

Nul.

Tot zover ‘samen’.

Je vraagt je bijna af wat er zou gebeuren als thuiswerkend, werkloos, failliet, depressief, jong en oud Nederland in maart 2021 niet naar de stembus gaat? En of deze politici herkozen kunnen worden als alleen de lakeien van de staatsomroep en de mensen die de IC hebben overleefd, stemmen?

https://www.powned.tv/artikel/tot-zover-samen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door hans van de mortel »

Sterker nog: de ambtenaren is een salarisverhoging toegezegd.

Maar de mensen die echt gevaar lopen en zich instellen om anderen te helpen - niet van de wal in de sloot zoals de politiek dat gewoontegetrouw placht te doen - de zorgverleners, hebben het nakijken en worden als een soort overbodig vuil genegeerd door de bende van Rutte.

Waarom? Geen idee. O ja, misschien toch. Als de politiek, die altijd al smerig is geweest, ergens een hekel aan heeft dan is het wel solidariteit betuigen aan mensen die hun positie mogelijk maken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door Pilgrim »

Er is een leraar onthoofd

18 oktober 2020

Afbeelding

De oorverdovende stilte is maar op één manier te verklaren: we zijn doodsbang voor wat er komen gaat. Als een leraar, zijn naam is Samuel Paty, in koelen bloede onthoofd wordt, wie is dan de volgende?

De journalist die erover bericht?

De rector die de ouders informeert?

De psycholoog die de kinderen opvangt?

De groenteboer die geïntimideerd wordt?

De leraren die weer voor de klas moeten staan?

De columnist die zich niet inhoudt?

Of de toevallige passant op een vliegveld, een concertzaal of metro?

Als we het er niet over hebben, bestaat het niet.

De werkelijkheid is dat het er wél is. Het begint met de luidruchtige overmacht van een Turkse trouwstoet in het Park in Rotterdam, het kleinerend gedrag van de Turken naar de omwonenden en de euforie die ze voelen bij de baas zijn. Het ís er. Ze willen er niet bij horen, de moslims. Ze willen anders zijn. Ze willen de ander traineren. Ze willen laten zien wie de lakens uitdeelt – zij gaan niet meer luisteren naar de ander, naar degenen die hen vermeend onderdrukken. Gisteren was het banaal onaangepast gedrag in het Park van een stelletje hoofddoekturken, vandaag is het de mocro-maffia die heerst in Amsterdam en morgen rolt je kop omdat je het opgeschreven hebt.

De kop van Samuel Paty rolde omdat hij het had gewaagd de islamitische terroristen die de aanslag op Charlie Hebdo hadden gepleegd, islamitische terroristen te noemen. Hij had de cartoons van Mohammed getoond, ongetwijfeld met de bedoeling inhoud te geven aan de begrippen persvrijheid en vrijheid van meningsuiting. Als je islamitische terroristen geen islamitisch terrorist mag noemen, hoe moet je ze dan noemen? Hoe praten moslims recht wat krom is en hoe kan het dat onze overheden ze met fluwelen handschoenen aanpakken? Hoe kan het dat we begrip moeten opbrengen voor hún overtuiging dat je Mohammed niet mag afbeelden? Hoe kan het dat we niet overtuigen dat een tekening geen wapen, geen geweld is maar een tekening? Hoe kan een ouder een hetze tegen een leraar beginnen die eindigt met de moord op de leraar.

De onthoofding van Samuel Paty is een aanslag op onze samenleving. Op onze manier van leven. Er zijn twee schuldigen: moslims die dit soort daden toejuichen, goedkeuren en uitvoeren. De andere schuldige is onze overheid. Zij hebben deze mensen geïmporteerd, zij blijven tot op de dag van vandaag deze mensen importeren waarmee zij ons, de eigen burgers in gevaar brengen. Dag in, dag uit. Elke dag weer, elke dag meer.

Oorverdovende stilte, omdat niemand durft te benoemen waar onze toekomst heengaat. Oorverdovende stilte omdat Corona het wereldpodium heeft overgenomen. Oorverdovende stilte omdat het makkelijker is te janken over slavernij waar wij allen nooit aan zijn blootgesteld. Oorverdovende stilte omdat inclusiviteit het veroordelen van terroristen uitsluit. Oorverdovende stilte omdat we allemaal weten dat er nog meer, veel meer koppen zullen rollen van columnisten en leraren.

Samuel Paty is onthoofd omdat hij het waagde kinderen vrijheid bij te brengen. Oorverdovende stilte is het begin van het einde van vrijheid.

https://www.ebruumar.nl/457/er-is-een-leraar-vermoord/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: columns van Ebru Umar

Bericht door sjun »

Zo wordt allengs duidelijk waarom er in het soevereine Polen en Hongarije voor een selectiever toelatingsbeleid is gekozen. Daar speelt zo'n Mohammedaanse cultuur'verrijking' niet. Of kan hierover in Nederland niet vrij gesproken/geschreven worden?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie