Bernhard - alles was anders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bernhard - alles was anders

Bericht door Pilgrim »

EEN PRINSELIJKE FANTAST...

Geplaatst op 11 juli 2019

Afbeelding

Prins Bernhard von Lippe Biesterfeld (1911 – 2004) had een buitengewoon hoge dunk van zichzelf. Hij slaagde er meesterlijk in het Nederlandse volk in zijn verzetsavonturen, wonderbaarlijke werken en nobele daden te doen geloven.

In 1936 werd Bernhard binnengehaald als een godenzoon. De mythevorming rond de bespiegelende, sportieve en in cultuur geïnteresseerde verloofde van prinses Juliana begon direct. Maar van bespiegelingen hield hij niet, in sport was hij altijd slecht geweest en zijn belangstelling voor cultuur beperkte zich tot feestvieren.

De Tweede Wereldoorlog bracht Bernhard nieuwe faam en maakte hem ook onaantastbaar. Na de oorlog, zo is ons altijd voorgehouden, betrad de prins het toneel van de internationale politiek en global business.

Overal ter wereld haastten staatshoofden zich tijd vrij te maken om Bernhard te ontvangen. Het voorzitterschap van het Wereld Natuur Fonds en de schimmige Bilderberg-conferenties zou de statuur van de prins – eigenlijk te groot voor Nederland – nog eens extra onderstrepen.

Weinig wat ons is verteld over de prins der Nederlanden klopt. Het meeste is bij elkaar gefantaseerd, gesuggereerd of gewoon gelogen. Dit boek beschrijft een man die in de eerste plaats zijn eigen belangen najoeg, ongeacht wat daarvan de consequenties waren voor Nederland en de monarchie.

Copyright 2014 – 2019 Gerard Aalders/ Just Publishers BV
Uitgever Hans van Maar

Het boek kan o.a. HIER besteld worden.

Door: “Driek”

https://ejbron.wordpress.com/2019/07/11 ... e-fantast/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bernhard - alles was anders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim,

Je had er beslist wat bij kunnen vertellen in je eigen woorden. Ach, dan doe ik het wel. Dat meneer Bernard een rokkenjager was en met een vreemde vrouw in bed zijn wellustige ongenoegen over Juliana najoeg, was de grote drijfveer in zijn leven.

Dit gedrag veroordeel ik niet. Wel het feit dat hij om al deze zaken te kunnen realiseren eerst trouwde met de vrouw waaraan je al direct kon zien: DAT WORDT NIKS.

Het ergerlijke van alles?

De grote huichelaritis-show omtrent het huis van Oranje dat in werkelijkheid altijd in was voor vuile smerige praktijken die eigenlijk het daglicht niet konden verdragen. Praktijken die verborgen gehouden moesten worden. Ik heb hier eerder melding over gemaakt in FFI. Met kennis van zaken uit eerste hand, aangereikt door de persoonlijke ervaring van wijlen mijn tante Fien die in de hoogste kringen verkeerde dankzij haar charmante stinkend rijke niet praktiserende joodse man Weiss (zijn voornaam kon ik niet achterhalen). Toen zij een keer uitgenodigd waren ten paleize van Soestdijk zat zij aan tafel naast prins Hendrik, echtgenoot van - jawel - Wilhelmina. En wat gebeurde? Meneer Hendrik liet zijn urine de vrije loop onder de tafel. Vergelijk het maar met de huidige schijnheiligheid ten aanzien van de klimaathysterie. Iedereen doet mee aan het Kleren van de Keizer sprookje, terwijl het klimaat niets anders is dan een natuurverschijnsel waar geen mens, noch God wat aan kan veranderen.

Zo was het destijds ook met het huis van Oranje. Een grote vieze hypocriete smeerboel waar je en publique niets negatiefs over mocht zeggen of schrijven. Laat staan in huize Soestdijk waar je als gast aanzat aan het banquet met de koninklijke familie. Prins Bernard was toen nog niet in beeld. Hij was aan het oefenen bij de SS of iets van dien strekking.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bernhard - alles was anders

Bericht door sjun »

Gelukkig heeft zijn kleinzoon meer het karakter van zijn oma. Dat neemt niet weg dat de Oranjes best voor de helft van het jaar aan onze Duitse buren verhuurd kunnen worden om de kosten te drukken. Hebben zij ook een koningshuis, een Koningsdag en een aangetrouwde Koningin met prinsesjes voor de vrouwenbladenindustrie.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie