Voorspel

Moderator: M

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Voorspel

Bericht door Lodewijk Nasser »

Terwijl het verkiezingsdebat uitmunt in nietszeggendheid, holt de wereld naar WW-III ...

20 november 2006

Kijk naar dit programma. http://www.youtube.com/watch?v=3PWIK8YTZS8

Overigens maakt Bibi Nethanyahu momenteel een rondje langs de Amerikaanse media, waarin hij onderstreept dat de Moslims een herhaling van de holocaust willen, en dat nucleaire wapens voor Iran onaanvaarbaar zijn. Een voorspel voor ingrijpen op korte termijn?


Bron http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1966&titel=voorspel
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Bij mij werkt de link niet, maar men kan ook op youtube zoeken op:

Glenn Beck presents Exposed
FFD olé
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Ongelovelijk die propaganda. De meeste filmpjes had ik in het verleden al eens gezien, toch ben ik er weer van geschokt. Wanneer wordt de wereld wakker! Ik denk dat deze waarheid te hard is, mensen durven zich niet in te beelden waar dit toe kan leiden. Dat gebeurt denk ik pas nadat de eerste bom 'gevallen' is.
FFD olé
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik schrok er ook van. Ik hoop dat Linda deze video ziet. Het geeft eens te meer aan dat die Ahmandjihad voor geen cent te vertrouwen is.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Dit zouden alle "goedgelovige" moslims moeten zien.

Dit is letterlijk oproepen tot haat!!!!!!!!!!!!!

Wakker worden moslims en molima's!!


waak en bid, bid en waakt!

habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Overigens maakt Bibi Nethanyahu momenteel een rondje langs de Amerikaanse media, waarin hij onderstreept dat de Moslims een herhaling van de holocaust willen, en dat nucleaire wapens voor Iran onaanvaarbaar zijn. Een voorspel voor ingrijpen op korte termijn?
Die toer is om de door Olmert aangerichte schade goed te maken.

Bush had Olmert bedekt te kennen gegeven dat hij Syrie kon aanvallen deze zomer. Hij kan dit niet openlijk zeggen. Israel kon legitieme redenen vinden door de betrokkenheid van Syrie bij Hezbollah.

Bush heeft lang gewacht voor hij druk stak om het konflikt met Lebanon te stoppen. Olmert bleek te hardhorig.
Was Israel in konflikt geraakt met Syria, hadden de Amerikanen op een legitieme manier Syria en Iran kunnen platwalsen.

De door Olmerts flater bekoelde betrekkingen opwarmen is prioriteit voor Israel op het ogenblik. Eerder kunnen ze niet veel tegen Iran uitrichten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

De door Olmerts flater bekoelde betrekkingen opwarmen is prioriteit voor Israel op het ogenblik. Eerder kunnen ze niet veel tegen Iran uitrichten.
Dus als Nethanyahu in zijn missie slaagt, de betrekkingen tussen Washington en jeruzalem wederom hartelijk zijn, kunnen 'ze' iets tegen Iran uitrichten? Wie is ze? En is een gewapende Amerikaanse interventie afhankelijk van hartelijke betrekkingen met Israel? Of een Israëlische aanval op Syrië?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Of een Israëlische aanval op Syrië?
ALs Israel Syrie had kunnen betrekken in het conflict met Lebanon deze zomer, hadden de Amerikanen mee tegen Syrie kunnen gaan en ook Iran bombarderen.
En is een gewapende Amerikaanse interventie afhankelijk van hartelijke betrekkingen met Israel?
Eerder omgekeerd. Israel kan niet veel uitrichten tegen Iran als het er alleen voorstaat. Israel kan alleen gaan, en enkele delen van het nucleair complex tijdelijk uitschakelen. Om het echt goed te doen is AMerikaanse Air Force nodig.
ISG report vraagt voor praten met Iran. Ondanks neen van Bush, weet Israel niet goed waar het staat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

ALs Israel Syrie had kunnen betrekken in het conflict met Lebanon deze zomer, hadden de Amerikanen mee tegen Syrie kunnen gaan en ook Iran bombarderen.
Dit scenario is alleen reëel als Bush voor de Veiligheidsraad kan bewijzen dat Iran actief is betrokken bij de burgeroorlog in Libanon. Natuurlijk is het uiterst aannemelijk dat Teheran via Damascus de Hezbollah milities van wapentuig voorziet, zoals Hamas van contanten (35 miljoen dollar!). Maar omdat dit politiek uiterst gevoelig ligt moet je dit wel kunnen aantonen. Bush kan zich geen tweede affaire veroorloven, anders wordt het impeachment!
Gebruikersavatar
alifaa
Berichten: 124
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 2:24 pm
Locatie: Zaanstad

Bericht door alifaa »

Dit alles verrast mij niet, vooral de president van Iran niet, je kan zo zien hoe hij in elkaar zit, maar toch is het schokkend.
Daarbij is Hitler een kleuter.

Maar eigenlijk weten wij allemaal dat het een kwestie van tijd is voor WO III uitbreekt. Het kan elk moment zijn.
Sommige geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

alifaa schreef:Maar eigenlijk weten wij allemaal dat het een kwestie van tijd is voor WO III uitbreekt. Het kan elk moment zijn.
Dat denk ik toch niet. De islam en haar naties is natuurlijk geen enkele partij voor de westerse wereld. Het enige wapen dat de islam kan hanteren is dat van de babyboom, de vrouw als bezielde baarmoeder.

Er bestaat wel een kans op een kort en hevig conflict als Al-Qaida of een verwant terreurorganisatie een vuile, nucliaire bom in een westerse haven laat ontploffen. Dit scenario is binnen het Pentagon en de NAVO al tot in detail uitgewerkt.

Maar goed, laten we hopen dat er binnen de islam genoeg gezond verstand is om dit scenario te voorkomen.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

pffff, Ik vind een stinkbom al erg ,laat staan..........
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
alifaa
Berichten: 124
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 2:24 pm
Locatie: Zaanstad

Bericht door alifaa »

Polleke schreef:
alifaa schreef:Maar eigenlijk weten wij allemaal dat het een kwestie van tijd is voor WO III uitbreekt. Het kan elk moment zijn.
Dat denk ik toch niet. De islam en haar naties is natuurlijk geen enkele partij voor de westerse wereld. Het enige wapen dat de islam kan hanteren is dat van de babyboom, de vrouw als bezielde baarmoeder.

Er bestaat wel een kans op een kort en hevig conflict als Al-Qaida of een verwant terreurorganisatie een vuile, nucliaire bom in een westerse haven laat ontploffen. Dit scenario is binnen het Pentagon en de NAVO al tot in detail uitgewerkt.

Maar goed, laten we hopen dat er binnen de islam genoeg gezond verstand is om dit scenario te voorkomen.
ECHT GELOOF MIJ, IK HOOP TOCH ZO DAT JIJ GELIJK HEBT!!!!!
Ik zie de kentering in de Islam, zoals ik al eerder geschreven hebt denk ik dat de islam zoals het nu is tot zijn einde komt, wij hebben last van de stuiptrekkingen, steeds meer moslims zien 'het licht' en spreken zich uit, ook in deze film te zien. Laten we hopen dat deze groep groter wordt, maar ik ben eigenlijk bang voor de laatste stuiptrekkingen, wat dat gaat kosten, en dan denk ik niet in geld.
Zoveel moslims die nog blind volgen, die zich laten ophitsen, die liever haten dan liefhebben. Maar de tolerantie van het Westen moet ten einde komen. Zoals die vrouw uit Libanon in de film zegt, als wij ons hoofd blijven buigen, en maar rekening blijven houden en onze ogen en oren sluiten voor die haat, zie ik het, net als zij, het somber in. :cry:
Sommige geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven!
Gebruikersavatar
alifaa
Berichten: 124
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 2:24 pm
Locatie: Zaanstad

Bericht door alifaa »

Sorry, wat betreft die film, dat is een ander topic.
Sommige geloven dat ze geloven, anderen geloven dat ze niet geloven!
Plaats reactie