De verrotte linkse media

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Zo haalt CNN en elk geval nog weer eens het nieuws... Hier heb ik de CNN applicatie ten gunste van OAN verwijderd om op de hoogte te blijven.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Hannity: Mueller's testimony was an unmitigated disaster
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Weer allemaal anti-Trumppraat op NU.nl.
Hoe Trump weer op ras speelt in aanloop naar de verkiezingen

De aanvallen van de Amerikaanse president Donald Trump op zijn tegenstanders van de Democratische Partij hebben in de afgelopen maand weer laten zien dat witte identiteitspolitiek hem niet vreemd is. Het is echter niet duidelijk of die tactiek hem volgend jaar zal helpen zijn verblijf in het Witte Huis te verlengen.

[...]

https://www.nu.nl/weekend/5973386/hoe-t ... ingen.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Nederlandse uitsmijter... :thinking: maar pas aan het eind van dit artikel lezen we dat het over een Turk gaat.
Nederlandse uitsmijter in Keulen gepakt na mishandeling 21-jarige

In de Duitse stad Keulen is een Nederlandse uitsmijter samen met een Duitse collega opgepakt vanwege mishandeling van een 21-jarige Israëliër. Het slachtoffer raakte tijdens een ruzie met de twee bouncers gewond aan zijn oog. Hij is naar het ziekenhuis gebracht, melden Duitse media.

De knokpartij vond plaats in de nacht van vrijdag op zaterdag in het stadsdeel Ehrenfeld. De Israëliër was met een 20-jarige landgenoot en een 19-jarige Australiër aan het stappen. Toen ze de club wilden verlaten, maar dat mogelijk wilden doen via de ingang in plaats van de uitgang, werden ze door de uitsmijters aangesproken. Een woordenwisseling volgde, waarna ze achtervolgd werden en er klappen vielen.

De politie trof het slachtoffer gewond aan bij een halte van de tram. Zijn twee vrienden bleven ongedeerd. Daarop zijn de twee uitsmijters van Turkse komaf gearresteerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Weer allemaal anti-Trumppraat op NU.nl.
Kijk nou eens wat Nu.nl hier beweert:
Het district is volgens de president een "weerzinwekkende, door ratten en knaagdieren geteisterde puinhoop" en "de hel op aarde". In het district van Cummings wonen voornamelijk Afro-Amerikanen.
Zie ik het nou verkeerd als ik vind dat Nu.nl hier de afkomst van de bewoners van Cummings in verband brengt met de toestand aldaar, kortom, dat Nu.nl hier racistisch bezig is?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door King George »

Censuur en Nu.nl? Lees verder > Kijk. Zo censureren de media het migratiedebat
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Prager University: AJ+ is Al Jazeera
PragerU - Gepubliceerd op 2 sep. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Op televisie, radio en op het internet ziet of hoort u doorgaans alleen pro-EU/pro-klimaat/pro-globalisering/pro-islam propaganda en dat komt omdat die grotendeels in handen zijn van multinationals die meewerken aan agenda 2030.

Daardoor is er over de klimaathysterie, die nergens op gebaseerd is en totaal niet onderbouwd kan worden, ook geen nuchtere open en eerlijke discussie mogelijk. Het is een soort ideologie waar je in moet geloven en als je dat niet doet, dan word je gedemoniseerd, net zoals bij de mensen die opkomen voor hun eigen land, cultuur en identiteit.
www.eike-klima-energie.eu

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/15 ... invloeden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Arnold Karskens over rechtszaak tegen de NOS
Cultuur onder Vuur TV – 30 sep. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Limburg: Jullie informatiepolitiek beledigt onze intelligentie

Geplaatst op 8 oktober 2019

Afbeelding
Ook al gaan ze nog zo tekeer... Lügenpresse blijft Lügenpresse.

Onze vondst van de week komt van de Facebook-pagina van de FDP-politicus en publicist Ramin Peymani. Met slechts enkele woorden karakteriseert hij vakkundig het mediale theater met het oog op de terreuraanslag van Limburg:

“Wat voor iedereen met een IQ van boven de 70 vanaf het begin duidelijk was, toen de politie gisteravond meedeelde dat de bestuurder van de vrachtwagen het gestolen gevaarte met opzet in de andere auto´s zou hebben gereden, durven vandaag maar enkele redacties officieel te bevestigen.

Maar ook diegenen die de terreuraanslag toegeven, doen hun best om te benadrukken dat de achtergronden “nog volledig onduidelijk” zouden zijn. Vermoedelijk worden we weldra weer gesust met de diagnose “psychisch gestoord”, waarbij mensen, die anderen met opzet ondersteboven rijden, per definitie krankzinnig zijn.

Dat verandert echter niets aan het motief. Men voelt zich als burger van dit land steeds opnieuw in zijn intelligentie beledigd als je de berichtgeving volgt.

Dat moet journalistieke zorgvuldigheid zijn?

Laat alsjeblieft nu niemand komen aanzetten met de journalistieke zorgvuldigheid. Dezelfde journalisten hebben schijt aan hun zorgvuldigheidsplicht wanneer ze links-extremistische rellen als teken van de grote verscheidenheid vieren, Groen gelakte revolutionairen als klimaatredders vleien of na elke kruimelzaak van zogenaamde rechtsen speculeren over de daarachter zittende netwerken.

Slechts bij één groep dragen ze hun zogenaamde ethiek als een monstrans voor zich uit. Na een half dozijn brandende kerken en een afslachting in een hoofdbureau van politie in Frankrijk is de “islamistische” terreur ook in Duitsland terug. Het is nu al duidelijk dat er nog vele terreurmeldingen zullen volgen.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/08 ... lligentie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Meningsdictatuur en censuur op “Nu.nl”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ali Yas »

Ik lees nu.nl alleen nog om erom te lachen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Brief aan de Nationale Ombudsman

Geplaatst op 16 oktober 2019

Afbeelding
Reinier van Zutphen, de Nationale Ombudsman.

Zeer geachte Ombudsman,

Ik stuur u deze klacht, omdat wij Nederlanders elke dag steeds weer beledigd en steeds weer vals beschuldigd worden door de publieke omroep. Voor ik deze klacht bij u inlever, wil ik u eerst vertellen dat er achter deze klacht geen politieke en/of idealistische achtergronden en of kenmerken schuilgaan en dat hij integer is geschreven.


Geachte heer, de media, zoals nieuwsbladen, radio of televisie zijn ons stelselmatig aan het beledigen. Ik zal u uitleggen hoe en wanneer. Telkens wanneer er een terroristische aanslag wordt gepleegd, vertelt het nieuws ons dat deze door een Nederlander is gepleegd. Een “Nederlander” die in Nederland een vijandige aanslag pleegt op de eigen bevolking? Denk daar eens aan, een Nederlander? Natuurlijk was het geen Nederlander. Het was een Nederlander afkomstig uit...? Hoe beledigend kan men het krijgen dat men als Nederlander beschuldigd gaat worden van zo´n verschrikkelijke aanslag op het eigen volk. En de NPO, vooral Radio1, blijft maar doorgaan met het indoctrineren dat het Nederlandse volk het zelf heeft gedaan. In hoeverre kan dit soort verachtelijke beschuldigingen van terreur aan ons worden toegeschreven? En hoe kan het gebeuren dat de media dit zomaar kunnen doen en dat niemand, ook u als Ombudsman niet, dit soort verschrikkelijke beschuldigingen opmerkt? De gewone burger merkt het wel op en zijn telkens weer boos dat zij zo valselijk worden beschuldigd van aanslagen op hun eigen volk. Het zijn geen Nederlanders die dit doen. De daders zijn van een ander komaf met een Nederlands paspoort die ons door hun overtuiging, die niet Nederlands is, en door hun voor ons vreemde religie mogen doden. En de media roepen dan het door een Nederlander is gedaan. Walgelijk.

Het gaat nog verder. Dezelfde omroepen, NPO, Radio1, Radio2 en Radio3, gaan ons Nederlanders er ook nog van beschuldigen dat wij strijden voor vreemde en vijandige mogendheden. Luister maar naar het nieuws. Daar vertelt men ons dat daar Nederlandse ISIS-strijders zijn! Nogmaals: Nederlanders die voor een vreemde religie mensen afmaken over de wereld? Het zijn geen Nederlanders, het zijn mensen die wel een Nederlands paspoort krijgen, maar van een andere afkomst zijn. En vervolgens gaan moorden. En de radio- en tv-omroepen en nieuwsbladen gaan lopen verkondigen dat wij, de Nederlanders, dat doen.

U ziet dat wij Nederlanders constant door de media valselijk worden beledigd voor moord, terroristische daden en strijden voor een vijandig mogendheid. Ik vraag u om dit soort walgelijke indoctrinerende beschuldigingen bij de media te stoppen.

Post Scriptum: Radio1 en de NPO hebben hier eveneens een bericht van gehad, maar reageren natuurlijk niet.

Door: “Baile76”

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/16 ... ombudsman/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Insider tegen Project Veritas: CNN voert ‘kruistocht’ en ‘vendetta’ tegen Trump

Posted on 16/10/2019

Afbeelding
Een letterlijke uitspraak van een floor manager van CNN. Wat zegt dit dan over de Nederlandse mainstream media, die nog altijd kritiekloos de propaganda van CNN overnemen? (Afbeelding: Project Veritas.)

‘CNN moet weer terug naar de feiten en het verslaan van het nieuws, want ik wil vrije en eerlijke verkiezingen, en niet een bepaalde ideologie door mijn strot geduwd krijgen’ – ‘Joe Biden heeft een probleem, en dat stinkt... Hoe kun je Trump beschuldigen van iets waar je eigen zoon zich schuldig aan maakt?’

CNN insider Cary Poarch –een geregistreerde Democraat die campagne voerde voor Bernie Sanders- heeft in het geheim maandenlang zijn collega’s opgenomen. De opnames gaf hij aan de onderzoeksjournalisten van Project Veritas, en bevestigen wat eigenlijk al jaren bekend is, namelijk dat de berichtgeving van CNN in de verste verte niet meer objectief is, maar er eenzijdig op gericht is om met zo kwaadaardig mogelijke berichtgeving president Donald Trump uit het Witte Huis te krijgen. Poarch spreekt zelfs van een ware ‘kruistocht’ en ‘vendetta’ door het ooit internationaal hoog gewaardeerde, maar inmiddels tot een ordinair extreemlinks leugenachtig propagandakanaal vervallen CNN.

‘Focus op impeachment, negeer andere onderwerpen’
‘Ik besloot een verborgen camera te dragen... om te laten zien hoe compleet bevooroordeeld men bij CNN is,’ aldus Poarch, die maandenlang talloze collega’s in het geheim opnam. Uit de opnames kwam onder meer naar voren dat CNN baas Jeff Zucker zijn werknemers hoogstpersoonlijk de opdracht gaf om zich zoveel mogelijk te focussen op de gewenste impeachment van Trump: ‘Impeachment is het verhaal. Negeer andere onderwerpen.’

CNN baas Zucker voert ‘persoonlijke vendetta tegen Trump’
‘Jeff Zucker voert een persoonlijke vendetta tegen Trump,’ zei Nick Neville, media coördinator van CNN. ‘Dan krijg je om 9 uur ’s ochtends een telefoontje van de grote baas Zucker die je f**king vertelt wat je moet doen.’ Ook vindt Zucker concurrent Fox News ‘onvoorstelbaar destructief voor Amerika.’

Neville: ‘Het gaat allemaal om de ‘ratings’… Ze toveren wat namen uit de hoge hoed, en vervolgens kijken we naar het Spelhow Netwerk.‘ CNN floor manager Mike Brevna karakteriseert de zender inmiddels cynisch als ‘het Trump Station’, omdat het er enkel nog om draait om zoveel mogelijk negatief ‘nieuws’ over de president te brengen. ‘Ze hebben zich (hier) aan de duivel verkocht.’ (1)

‘Joe biden heeft een probleem, en dat stinkt’
Op een van de opnames zegt CNN justitie correspondent Evan Perez dat voormalig vicepresident Joe Biden ‘een probleem heeft, omdat zijn zoon in zijn naam handelde. Het ziet er slecht uit. Het stinkt. Het is niet illegaal... maar hoe kom je zover te beweren dat het Donald Trump is? Hem wegkrijgen en hem veroordelen, terwijl je zoon dezelfde sh*t doet?’

De meeste managers en medewerkers bij CNN vinden Joe Biden overigens maar een saaie vent. Coördinator Neville: ‘Mensen gaan zappen als wij een bijeenkomst van Biden uitzenden.’

‘Centrum-rechts of rechts? Dan niet welkom bij CNN’
Volgens Poarch is het bij de zender ‘een ongeschreven regel dat als je centristisch, centrum-rechts, of –de hemel verhoedde het- een compleet rechtse Republikeinse Trump supporter bent, je niet welkom bent bij CNN... Ik wil vrije en eerlijke verkiezingen, en niet een bepaalde ideologie door mijn strot geduwd krijgen. CNN moet weer terug naar de feiten en het verslaan van het nieuws.’ (2)

In Nederland wordt de propaganda van CNN vrijwel klakkeloos overgenomen door de mainstream media, die al jaren eenzelfde eenzijdige campagne voeren tegen Trump en tegen rechts, conservatief en feitelijk alles wat zelfs maar riekt naar niet-links.

CNN producer: Samenzwering met Rusland ‘bullsh*t verhaal’
In 2017 wist Project Veritas een CNN producer op tape te krijgen die ronduit toegaf dat het Trump-Rusland samenzwering verhaal niets meer dan een hoax was met de bedoeling de kijkcijfers weer wat op te krikken: ‘Het is voornamelijk bullsh*t.’ CNN presentator Van Jones had het over een ‘big nothing burger’.

CNN kreeg in 2016 niet voor niets de bijnaam ‘Clinton News Network’, vanwege de schaamteloze eenzijdige promotie voor Hillary Clinton tijdens de presidentscampagne en de verkiezingen.

Xander

(1) Project Veritas via Zero Hedge
(2) Project Veritas via Zero Hedge

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... gen-trump/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Was ik aan het zoeken naar een alternatief voor het onderbrengen van een paar van mijn yahoo-groups. Ik kwam terecht bij groups.io.
En dat overbrengen doen ze niet gratis.
ik kijk bij https://groups.io/static/pricing en lees:
Are There Non-Profit Discounts?

If you are legally recognized as a non-profit organization, we offer a 50% discount on our Enterprise plan. When upgrading your group, select the non-profit discount. Also, please contact us so we can verify your non-profit status.

Is your group associated with Indivisible? Please contact support, and we will upgrade your group to Premium for free.
En wat is dan wel dat "Indivisible" ? https://indivisible.org/
Dat is een organisatie van de Democraten in de USA

Launch Impeachment Proceedings Now
Are you Ready for the 2020 Democratic Primary?
DEMAND YOUR MEMBER OF CONGRESS SUPPORT IMPEACHING DONALD TRUMP
IMPEACH TRUMP NOW
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Dat is een organisatie van de Democraten in de USA
Ik vraag me af wat ze met je doen als je een pro Trump groep bij ze onderbrengt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Aan de Staatsomroep

Door: Jan Dijkgraaf, 9:31, 28 oktober 2019

Afbeelding

Ik zou het hebben over jullie partijdigheid, maar er is iets nóg ergers aan de hand...

Beste Staatsomroep,

Wordt 50PLUS naar jullie zin te groot in de peilingen?

En kwam er een seintje uit Den Haag dat ze gesloopt moeten worden? Of hebben Nieuwsuur en verslaggevers Nynke de Zoeten en Hans Kema dat helemaal zelf verzonnen?

Ik vraag dit naar aanleiding van jullie item van zaterdag over de reis van 50PLUS-fractievoorzitter Henk Krol naar Taiwan.

Zelf had ik het uiteraard niet gezien (want: Staatsomroep), tot de spreekwoordelijke ‘man in lange regenjas’ mij een mail bezorgde die 50PLUS gistermiddag om 13.17 uur aan uw verslaggevers De Zoeten en Kema stuurde over de reportage.

Afbeelding

In de mail beklaagde de partij zich over de framing door het Staatsomroep-programma Nieuwsuur van 50PLUS in het algemeen en Henk Krol in het bijzonder.

“Onze ervaringen met de berichtgeving van NOS/Nieuwsuur aangaande 50PLUS en/of Henk Krol is er een die in de regel negatief is”, schrijft 50PLUS aan uw verslaggevers. “Framing lijkt usance te zijn, onder andere golf spelende ouderen in de achtergrond-visuals bij Henk als het onderwerp gaat over pensioenen.”

Over de reportage van Krols (belangwekkende) bezoek aan Taiwan schrijft 50PLUS: “Er is weer voor gekozen om Henks inzet en werk te ridiculiseren door een achtergrondmuziekje te kiezen uit Il Barone Rosso, een Italiaanse comedy uit de 70’er jaren. (...) In de opname is er ook nog een shot van de KLM-huisjes die in de privé-woning van een volksvertegenwoordiger staan.”

Eerlijk is eerlijk: ik dacht eerst dat 50PLUS een beetje in de slachtofferrol kroop.

Maar toen ging ik de reportage terugkijken en kon ik niet anders dan ze gelijk geven.

Sterker: het was nog veel erger.

Een officieel bezoek van een Nederlands Tweede Kamerlid aan Taiwan is zo bijzonder, omdat China Taiwan beschouwt als een afvallige provincie. Zo’n bezoek zet dus kwaad bloed bij China, maar is een belangrijk signaal dat wij juist streven naar goede banden met het ‘land’ dat wél onze democratische waarden aanhangt.

Zo’n bezoek van een parlementariër, daar dien je als Staatsomroep dus neutraal over te berichten (jullie zijn ‘Briefje van Jan’ niet).

En dan geeft het inderdaad geen pas om Krol eerst neer te zetten als een toerist die onder begeleiding van een draaiorgelmuziekje trots zijn vakantiefoto’s laat zien.

En is het laaghartig om de huisjes die hij blijkbaar in zijn 69-jarige leven in de businessclass van de KLM verzamelde pontificaal in beeld te brengen.

En is het journalistiek volstrekt ridicuul om bijna 20 procent van de tijd (1 minuut en 24 seconden van de slechts 7 minuten en 29 seconden durende reportage) te gaan emmeren over het feit dat Taiwan Krols reis- en verblijfkosten heeft betaald en hij zich dus min of meer heeft laten ‘omkopen’.

Normaal zou ik nu volstaan met de vraag of jullie over het snoepreisje van de GroenLinks-Kamerleden Jesse Klaver en Bram van Ojik naar Ethiopië vanavond een soortgelijke reportage maken. Waarbij die 1 minuut 24 over reis- en verblijfkosten misschien te kort is, omdat jullie ook hun CO2-footprint nog even moeten behandelen.

Ofwel: ik zou het hebben over jullie partijdigheid.

Maar er is iets nóg ergers aan de hand rond de framing van 50PLUS en Henk Krol.

Jullie hebben die reportage over zijn Taiwan-reis gemaakt op vóórwaarde dat jullie van de Staatsomroep exclusiviteit kregen.

Ofwel: jullie hebben er daarmee voor gezorgd dat andere media niet in staat waren om dit belangrijke moment in de relatie tussen Nederland en Taiwan van de glans te voorzien die het wél verdiend had.

De Staatsomroep eiste het monopolie en gebruikte een belangrijk onderwerp om korte metten te maken met een groeiende oppositiepartij en haar fractievoorzitter.

Dom dat 50PLUS en Henk Krol er toch weer intrapten, maar goed dat we jullie manipulatieve gedrag weer eens onverbloemd te zien kregen.

Ik ben wel benieuwd hoe de Staatsomroep-lakeien Nynke de Zoeten en Hans Kema gaan reageren op de mail van 50PLUS.

Gaan ze “Politieke inmenging in onafhankelijke journalistiek!!!” roepen?

Of gaan ze bij zichzelf te rade? En komen ze dan tot de conclusie dat ze zich inderdaad eens wat minder door de zittende macht (of persoonlijke voorkeuren) moeten laten beïnvloeden bij het maken van hun items?

We zullen het nooit weten.

Tenzij die ‘man in lange regenjas’ zich weer meldt.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/10/28/briefje-van-j ... somroep-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Zo gevaarlijk kritiekloos is ‘kwaliteitskrant’ Volkskrant: hoofdredacteur geeft kritiekloze journalistiek toe

Door: Bert Brussen, 15:49, 27 oktober 2019

Afbeelding
“Pravda”, Russisch voor “Volkskrant”.

Reden: als we teveel kritiek geven is dat koren op molen van de verkeerde personen dus dan maar meer desinformatie

We gaan als tendentieus en hyperpartisan junknews platform niet meteen roepen dat we er altijd al voor hebben gewaarschuwd, maar we zijn nu toch echt niet te beroerd om onszelf op de borst te kloppen en te zeggen dat we er altijd al voor hebben gewaarschuwd: het main stream print medium (‘kwaliteitskrant’) Volkskrant is bewust kritiekloos, heeft in specifieke gevallen schijt aan journalistieke regels als feiten eerst, objectiviteit en professionele afstandelijkheid en vindt het manipuleren van lezers in de juiste ideologische richting belangrijker dan kritische journalistiek. Dit blijkt uit een minuscuul commentaartje dat onlangs werd geschreven door de kersverse Volkskrant-hoofdredacteur Pieter Klok en uiteraard door niemand werd gelezen, of zelfs maar opgemerkt, maar gelukkig wel door de immer scherpe Syp Wynia.

In het betreffende minuscule commentaartje geeft hoofdredacteur Klok toe liever niet al te kritisch te willen zijn op organisaties als het RIVM, CPB en IPCC wanneer het gaat om zaken als klimaatopwarming of stikstofuitstoot. Liever laat de ‘kwaliteitscourant’ Volkskrant dan de kritische vragen achterwege en plaatst bewust desinformatie, gecamoufleerd als ‘feiten’, ook al weet de Volkskrant dat kritisch doorvragen waarschijnlijk een andere conclusie oplevert. Als reden hiervoor geeft hoofdredacteur Klok ‘niet het risico te willen lopen om munitie te leveren aan diegenen die liever helemaal van die instituten afwillen en helemaal niemand willen vertrouwen’.

Oftewel: wij als kwaliteitskrant willen liever niet te veel koren leggen op de molen van de mensen met de ‘verkeerde opvattingen’.

Dit betekent dus dat de Volkskrant (‘kwaliteitskrant’) zich in de eerste plaats ziet als dominee, zedenprediker, propagandist, moralist en volksmenner, een betuttelende onderwijzer die ‘de boel bij elkaar moet houden’ en ‘de vezels die onze samenleving bij elkaar houdt versterkt’ en pas in de tweede plaats een journalistiek medium waar men door middel van kritische vragen tracht zin en onzin van elkaar te scheiden en men objectief verslag doet van de feiten en niets anders dan de feiten.

De hoofdredacteur van de Volkskrant geeft nu dus zelf toe dat zijn medium tendentieus en hyperpartisan is, bewust desinformatie verspreidt en niet al het junknews even kritisch langs de journalistieke meetlat legt. Kortom, dat zijn eigen krant inderdaad een onbetrouwbare kutkrant is, precies wat iedereen al dacht.

Wij willen als collega-tendentieus en hyperpartisan junknewsmedium verder niks suggereren, maar waren wij als serieus bedoelende journalist werkzaam voor de Volkskrant dan zouden wij toch maar overwegen eens te solliciteren bij RTL Nieuws, de Telegraaf of NU.nl.

Voor de uiteraard totaal verbijsterde en hevig geschrokken lezers en abonnees van de Volkskrant hebben wij meteen een mooie aanbieding: een heel jaar TPO+ (nog niet half zo kritiekloos als 4045 keer de Volkskrant) voor slechts 40 euro, en dat ook nog eens zonder dagelijks hinderlijk oud papier op de deurmat.

We zien nu al uit naar de reactie van minister Ollongren op dit ontluisterende nieuws dat de Nederlandse systeemcourant Volkskrant alle kenmerken heeft van een pion van Poetin en nemen als vanzelf aan dat de UvA-onderzoekers hun recente onderzoek naar nepnieuws helemaal opnieuw moeten doen aangezien nu ook de Volkskrant valt onder de tendentieuze mainstreamende online actoren die vaak worden geretweet door blauwe bolletjes in een netwerk.
Syp Wynia
@sypwynia

De hoofdredacteur van De Volkskrant wil liever niet te kritisch zijn op de instanties, want dan geef je maar munitie aan mensen die nog kritischer zijn op de instanties. Goed te weten, voor ons krantenlezers.

Afbeelding
https://tpo.nl/2019/10/27/zo-gevaarlijk ... stiek-toe/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Zwartboek NOS Journaal – annex (15e vangst)

Donderdag 17 oktober 2019

Afbeelding

Bent u blank, rechts, Jezidi, christen of een aanhanger van objectieve journalistiek? Dan leest u deze 15e vangst Zwartboek NOS Journaal tal van onaangename voorbeelden hoe de NOS in strijd handelt met de eigen taken en missie, die zorgvuldigheid, ongebondenheid, pluriformiteit, objectiviteit en onafhankelijkheid voorschrijven.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Tja en dan zijn er de brave burgers die in onze media het nodige over de dode kalief konden lezen, zien en horen.
Hier de Volkskrant:

Afbeelding
Pritt
‏ @Pritt

Nu hebben boeren ook al die lieve oude meneer Al-Baghdadi vermoord. Deze kwaadaardige bagger staat gewoon in de @Volkskrant, met vandaag ook weer een pagina-grote vliegvakantie-advertentie.
https://twitter.com/Pritt/status/1189099278758756353
Stille tocht voor 'voetballer' Al-Baghdadi bij Pauw

Als Abou Bakr een goede voetballer was, dan was Hitler een prima schilder.

Wat is dat toch met de mainstream media? In mensen die het niet zijn, zoeken ze de hele tijd de nieuwe Hitler: Trump, Orbán, Baudet... En in iemand die het wél was, zien ze een goede voetballer. Eerst werd de dood van Baghdadi maandag bij DWDD aangegrepen om een kwartiertje Trump te bashen, en bij Pauw wordt de genocidale religek geprezen als een doorgeleerde aanvoerder van een team “heethoofden”, die misschien wel bij Feyenoord had kunnen spelen, en waarvan zijn ouwe buurtje zegt dat het zo’n aardige vent was. "Het is heel goed gelukt om een mysterieuze, mythische figuur van hem te maken", zegt Sinan Can met een ondertoon die proeft naar bewondering. Maar wacht, er was wel een verschil met Bin Laden: dat was "een iconische figuur met een visie." (Ja, weet je wie ook...?)

*Niemand* aan de Pauw-tafel brengt te berde dat Abou Bakr Al-Baghdadi de islamitische leider was van een Kalifaat met een lokroep waar de meest moordzuchtige moslims op aarde naar luisterden (waaronder hónderden uit dit land), om ter plekke goed gedocumenteerd - niet zelden met trots, door zichzelf, in gelikte propagandabeelden - massamoord te plegen op andersdenkenden, ongelovigen en eenieder die niet snel genoeg bukte voor hun korannieke gesel. Zelfs de Moffen waren moreel meerderwaardig aan deze salafisten, want die hadden nog het laatste restje ethische besef om hun gruweldaden tegen de joden te verbergen, omdat ze wisten dat hun genocidale gedrag niet op instemmende stilte van de rest van de tafel zou kunnen rekenen in talkshows.

De Yezidi (en de Koerden) waren bij Pauw (weer eens) letterlijk Het Vergeten Volk (papier, ebook), en het is niet dat BNNVARA-medewerker Can niet weet hoe het in de Levant aan toe ging de afgelopen jaren: hij maakte zelf reportages in Koerdische IS-kampen, waar nu nog honderden, zo niet duizenden IS-strijders, hun vrouwen en hun kroost zitten waarvan we geen idee hebben waar, hoe en voor wat precies we die moeten berechten, en die met hun vergiftigde geesten sowieso nog jarenlang, misschien wel decennia, een last en een gevaar voor vreedzame samenlevingen zullen vormen. Abou Bakr, die een laffe bomgordelvluchtweg nam, died like a whimpering coward toen er een dappere Amerikaanse K9 op hem af stormde - en dat is alles waar we hem om zouden moeten herinneren.
https://www.geenstijl.nl/5150279/nu-all ... land/#more
https://www.npostart.nl/pauw/28-10-2019/BV_101394510
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door silkyboxershortXL »

Granniopterix:
Death of al-Baghdadi


Donald Trump says ISIS leader al -Baghdadi is killed during US military raid

Zo'n dood is nogeens wat anders als de manier hoe B Hoessein Obama het stoffelijk overschot van Osama Bin Laden behandelde: Op zee begraven met islamitische rituelen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Washington Post columnist Max Boot ging gisteren ook los op Trump.
Not a coward?! WaPo columnist forced to explain he didn’t really mean ISIS leader died a hero, just wanted to prove Trump wrong

Washington Post columnist Max Boot was forced to backtrack after offering a strange defense of Islamic State leader Abu Bakr al-Baghdadi, arguing he did not die a “coward,” triggering a wave of mockery and outrage online.

One of President Trump’s loudest critics right of center, Boot has made a brand out of attacking the commander in chief at every opportunity. However, this week’s column presented Boot with a unique challenge: how to spin the news of the jihadi mastermind’s death into a jab at the president?

He found a way. Taking issue with President Trump’s description of Baghdadi as a “coward,” Boot shot back that the so-called Caliph’s death by explosive suicide – killing three of his own children in the process – itself proved his bravery. Apparently confident in that take, Boot even pulled the line from his column to post as a standalone tweet, but it soon provoked a torrent of ridicule from commenters online.

“Max Boot defended the courage of ISIS terror boss Baghdadi in order to spite President Trump,” one commenter said. “What a tragic, pathetic little man.”

Another user recalled Boot’s vocal support for the 2003 invasion of Iraq – not to mention every US invasion since – which blew open the floodgates of violence and extremism in the region, leading to the rise of the Islamic State and other violent jihadist groups.

Reacting to the backlash, Boot later decided to delete his ill-fated tweet and scrub the Baghdadi line from his column altogether, offering an explanatory tweet in their place suggesting his words were misinterpreted.

Unfortunately for the hawkish columnist, his sudden reversal did little to quell the outpouring of criticism, even if it did save his tweet from being “ratioed” any further with dozens of harsh replies.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:Tja en dan zijn er de brave burgers die in onze media het nodige over de dode kalief konden lezen, zien en horen.
Hier de Volkskrant:
Spoiler! :
Afbeelding
Pritt
‏ @Pritt

Nu hebben boeren ook al die lieve oude meneer Al-Baghdadi vermoord. Deze kwaadaardige bagger staat gewoon in de @Volkskrant, met vandaag ook weer een pagina-grote vliegvakantie-advertentie.
https://twitter.com/Pritt/status/1189099278758756353
Stille tocht voor 'voetballer' Al-Baghdadi bij Pauw

Als Abou Bakr een goede voetballer was, dan was Hitler een prima schilder.
Spoiler! :
Wat is dat toch met de mainstream media? In mensen die het niet zijn, zoeken ze de hele tijd de nieuwe Hitler: Trump, Orbán, Baudet... En in iemand die het wél was, zien ze een goede voetballer. Eerst werd de dood van Baghdadi maandag bij DWDD aangegrepen om een kwartiertje Trump te bashen, en bij Pauw wordt de genocidale religek geprezen als een doorgeleerde aanvoerder van een team “heethoofden”, die misschien wel bij Feyenoord had kunnen spelen, en waarvan zijn ouwe buurtje zegt dat het zo’n aardige vent was. "Het is heel goed gelukt om een mysterieuze, mythische figuur van hem te maken", zegt Sinan Can met een ondertoon die proeft naar bewondering. Maar wacht, er was wel een verschil met Bin Laden: dat was "een iconische figuur met een visie." (Ja, weet je wie ook...?)

*Niemand* aan de Pauw-tafel brengt te berde dat Abou Bakr Al-Baghdadi de islamitische leider was van een Kalifaat met een lokroep waar de meest moordzuchtige moslims op aarde naar luisterden (waaronder hónderden uit dit land), om ter plekke goed gedocumenteerd - niet zelden met trots, door zichzelf, in gelikte propagandabeelden - massamoord te plegen op andersdenkenden, ongelovigen en eenieder die niet snel genoeg bukte voor hun korannieke gesel. Zelfs de Moffen waren moreel meerderwaardig aan deze salafisten, want die hadden nog het laatste restje ethische besef om hun gruweldaden tegen de joden te verbergen, omdat ze wisten dat hun genocidale gedrag niet op instemmende stilte van de rest van de tafel zou kunnen rekenen in talkshows.

De Yezidi (en de Koerden) waren bij Pauw (weer eens) letterlijk Het Vergeten Volk (papier, ebook), en het is niet dat BNNVARA-medewerker Can niet weet hoe het in de Levant aan toe ging de afgelopen jaren: hij maakte zelf reportages in Koerdische IS-kampen, waar nu nog honderden, zo niet duizenden IS-strijders, hun vrouwen en hun kroost zitten waarvan we geen idee hebben waar, hoe en voor wat precies we die moeten berechten, en die met hun vergiftigde geesten sowieso nog jarenlang, misschien wel decennia, een last en een gevaar voor vreedzame samenlevingen zullen vormen. Abou Bakr, die een laffe bomgordelvluchtweg nam, died like a whimpering coward toen er een dappere Amerikaanse K9 op hem af stormde - en dat is alles waar we hem om zouden moeten herinneren.
https://www.geenstijl.nl/5150279/nu-all ... land/#more
https://www.npostart.nl/pauw/28-10-2019/BV_101394510

Overzicht rouwadvertenties in de Nederlandse kranten voor wijlen Abu Bakr Al-Baghdadi

Een greep uit de Nederlandse ochtendbladen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Arnold Karskens tegen de NOS - Cultuur onder Vuur Congres 2019
Cultuur onder Vuur TV - 31 okt. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie