Topic citaten

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Geert Wilders...

Afbeelding

“We moeten onze plicht doen en de noodzakelijke stappen nemen om vrije burgers in vrije landen te blijven. Daarom moeten we de islamisering van het Westen, Amerika, Europa, Australië en de hele westerse wereld stoppen en terugdraaien.”

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Geert is niet overdreven ambitieus. Hij zou er ook naar mogen streven de hele wereld van de islam te ontdoen. Daarnaast zouden we de huidige volksverhuizing wel eens mogen stoppen, maar dat is eigenlijk een heel andere zaak. Ik denk dat het instorten van de verzorgingsstaat die stroom vanzelf zal stelpen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Ayaan Hirsi Ali...

Afbeelding

“Hoe meer we gerieven, hoe meer we onszelf censureren, hoe meer we appeasen, des te brutaler de vijand wordt.”

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Sven Groter2”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Heiner Geißler

Afbeelding

“De beroemdheid van veel tijdgenoten hangt samen met de stompzinnigheid van de bewonderaars.”

(Heiner Geißler)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Napoleon Bonaparte...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Nu begrijp ik pas waarom Marokkaanse moslimvrouwen een kopvod dragen. Of zij hebben last van schurft op hun kop of zij zijn sowieso al lelijk door hun geloof in de baggerreligie Islam.

Marilyn Monroe was een sterke vrouw. Vandaar dat zij geen moslimvrouw was. Anders had zij als minderwaardige gediscrimineerde vrouw moeten accepteren dat wat profeet Mohammed heeft gezegd klopt: “Van het hellevuur dat aan mij getoond werd, bestaat het merendeel van degenen die daarin verblijven uit vrouwen." (hadith boek 2:28)

En zoals we weten maken Marokkaanse vrouwen nooit fouten. Ten minste, als het aankomt op hun geloofsovertuiging. Dat hun IQ behoort tot het laagste in de wereld heeft te maken met het gemiddelde van alle moslims tezamen: bijna 1,8 miljard zwak begaafde godsdienstwaanzinnigen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Men is in vakkringen eensluidend over Grunberg als grote schrijver. Volhardend mee eens. icon_thumbup.gif

Zijn boek Tirza overtrof mijn verwachtingen. Een geweldige roman. Het laat onverlet dat hij al zichtbaar vanaf grote afstand jood is. Ik heb niks tegen joden, wel tegen de aanblik van zijn op mij overkomende nare smoelwerk. Dat hij van joodse afkomst is wordt mede duidelijk gemaakt door het citaat dat hij in zijn paginagrote column in de VPRO-gids plaatste. Bij overbevolking denk ik aan Nederland en moslims, niet aan ongediertebestrijders. Alhoewel die met betrekking tot moslims zeer welkom zijn. Zij zijn degenen die als ratten, parasieten, beschouwd moeten worden en in aanmerking komen om verdelgd te worden zodat er weer ruimte vrijkomt in de sociale huursector van de grote steden voor mensen die zich wel Nederlander voelen en zich ook na hun dood hier laten begraven of cremeren.

Ik kwam op mijn aan Grunberg tegengestelde gedachte na het lezen van zijn citaat. Ik dacht gelijk: hij is jood en in zijn geest komen Auschwitz en andere joodse vernietigingskampen weer bij hem op. Er waren teveel joden. Anders wil je die niet uitroeien. Nee, logisch is zijn citaat beslist niet. Je bent voor of tegen overbevolking. Je neutraal opstellen heeft geen zin. Kijk, meneer Grunberg woont en leeft in een riante flat in New York en hoeft zich geen zorgen te maken om de walgelijke massa instroom van ratten en met alle problemen die dat met zich meebrengt voor Europa en vooral voor het overbevolkte Nederland. Ik dacht helemaal niet aan joodse concentratiekampen. Tot ik dit citaat van hem las. Ik ben niet voor niets godsdienstwaanzinnoloog, logicus en diepdenker. Het zit in de genen van de mens. Je denkt hieraan of daaraan. De hersenen hielpen hem daarbij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kosten immigratie

Bericht door Pilgrim »

CITAAT prof. Hans-Werner Sinn

Afbeelding

“Elke vluchteling kost ons € 450.000,- En dat is optimistisch gerekend.”

(Prof. Hans-Werner Sinn)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Kosten immigratie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waar gaat het over?

Over een citaat, kosten immigratie, of allebei? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kosten immigratie

Bericht door Pilgrim »

Hans v d Mortel sr schreef:Waar gaat het over?

Over een citaat, kosten immigratie, of allebei? :thinking:
Een citaat OVER kosten VAN de immigratie.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

“Mannen die voor de oorlog vluchten, nemen hun vrouwen en kinderen mee! Mannen die ten strijde trekken, laten hun vrouwen en kinderen thuis!”

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Sven Groter2”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

“Politieke correctheid is een wapen, dat gebruikt wordt om mensen die de waarheid vertellen het zwijgen op te leggen.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

KENMERK MOSLIMS: MISLUKTE MENSENSOORT,
PARASIETEN OP ONZE KENNISBESCHAVING.

Afbeelding

Vraagje: Weleens een bekende goede Marokkaanse voetballer in het Nederlandse elftal waargenomen? Ik dacht het niet. Moslims kiezen bewust voor Marokko. Zo toon je respect voor die fascistische islamitische dictatuur, een land dat jou niks heeft opgeleverd. Een moslim is nu eenmaal een parasiet pur sang op onze kennisbeschaving. Het tweede paspoort helpt hem daarbij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Geert is niet overdreven ambitieus. Hij zou er ook naar mogen streven de hele wereld van de islam te ontdoen. Daarnaast zouden we de huidige volksverhuizing wel eens mogen stoppen, maar dat is eigenlijk een heel andere zaak. Ik denk dat het instorten van de verzorgingsstaat die stroom vanzelf zal stelpen.
Dat instorten zal best meevallen.

Ik zal het niet meer meemaken, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het huis van de Islam op instorten staat. Want de bagger-, veelwijverij-, schaamhaarlappen-, pedofielen-, sadistenreligie is zo rot en bouwvallig als een mispel. Net zo min als duizenden Amerikanen en andere door Tsunami's overvallen slachtoffers van het noodlot, zullen moslims toegeven dat hun geestelijke hut bij de eerste de beste orkaan zal wegwaaien. Het zit nu eenmaal in de mens verankerd om zijn noodlot te tarten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Ariel »

Mooie auto Hans...Nieuw ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

Gezond verstand...

Afbeelding

Gezond verstand is geen geschenk, maar een straf. Omdat je moet omgaan met iedereen die het niet heeft.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Topic citaten

Bericht door King George »

Sommige nieuwe Nederlanders nemen tweede en derde vrouwen.
Sommige Nederlanders nemen twee of drie banen, om dat te helpen betalen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Vladimir Boekovski (EU = USSR)

Afbeelding

“Ik heb in jullie toekomst geleefd, en die functioneerde niet.”

(Vladimir Boekovski)

VIDEO!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT David Attenborough

Afbeelding

In plaats van controle uit te oefenen over het milieu ten gunste van de populatie, wordt het misschien tijd dat we controle uitoefenen over de populatie om het milieu te behouden.

(David Attenborough)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Gezond verstand...

Afbeelding

Gezond verstand is geen geschenk, maar een straf. Omdat je moet omgaan met iedereen die het niet heeft.
Slaat echt nergens op. Het lijkt erop dat dit figuur, dat niet genoemd wordt, behoort tot degenen die daadwerkelijk geen verstand heeft. : nono3:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ontleend aan een onbekende Ahadith van Mohammed, afgeleide van KORAN 76:30
KORAN 76:30"En niet kunt gijlieden iets willen dan voor zoveel Allah wil. Allah is wetend en wijs."
Over dat wetend en wijs bestaat genoeg reden tot twijfel. Want in de Koran lezen we de meest onzinnige teksten die onze wetenschap volkomen belachelijk maken en onderuit halen. Niet verwonderlijk dat uit die achterlijke primitieve islamitische Arabische zandbak uiteindelijk de mislukte mensensoort moslims is voortgekomen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
In plaats van controle uit te oefenen over het milieu ten gunste van de populatie, wordt het misschien tijd dat we controle uitoefenen over de populatie om het milieu te behouden.
Wat een afschuwelijke waanzin. Nog nooit waren er zoveel mensen, en nog nooit waren er zoveel hulpbronnen beschikbaar. Deze denkfout is dezelfde als die van de Club van Rome. Goedkope energie en automatisering van de productie leiden tot hogere welvaart én een beter milieu.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:
In plaats van controle uit te oefenen over het milieu ten gunste van de populatie, wordt het misschien tijd dat we controle uitoefenen over de populatie om het milieu te behouden.
Wat een afschuwelijke waanzin. Nog nooit waren er zoveel mensen, en nog nooit waren er zoveel hulpbronnen beschikbaar. Deze denkfout is dezelfde als die van de Club van Rome. Goedkope energie en automatisering van de productie leiden tot hogere welvaart én een beter milieu.
Zeker, maar denk er aan... dit citaat is van David Attenborough. En dus niet van mij! :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Zeker, maar denk er aan... dit citaat is van David Attenborough. En dus niet van mij! :wink2:
Jajaja, dat spreekt vanzelf. 8-)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie