Klimaathysterie

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

Onlangs werd ik uitgemaakt voor nazi omdat ik een houtkachel heb

Column Arthur van Amerongen - 23 september 2019

Afbeelding

Kettingroker Johan Remkes is gebombardeerd tot Nationale Stikstofverdelger. De geboren Zuidbroeker deed mij altijd denken aan dat mopje over de Groningse boerenknecht die voor zijn verjaardag een nieuwe fiets kreeg. Egbert rijdt er op naar zijn werk en de boer begroet hem hartelijk: ‘Zo, jong, nieuwe fiets?’ De knecht zwijgt en gaat hooien. Om vijf uur loopt hij naar de boer en bromt: ‘Ik neem ontslag.’ ‘Waarom dan, Egbert?’ ‘Vanwege al dat gelul over mijn fiets.’

Remkes bevond zich met vrienden op een Thais bounty-eiland tijdens de tsunami in 2004. Hij was minister van Binnenlandse Zaken en Den Haag beval hem Nederlandse slachtoffers op te zoeken. Dat was namelijk niet in Remkes opgekomen. Ik zie de stoïcijn zo zitten, onder een al dan niet gehavende palmboom, in een bermuda en een batikhemd, een shaggie rollend en voor zich een flesje bier en een kruik Zeer Oude Jenever die hij van Schiphol had meegenomen. ‘Ik laat verdomme mijn vakantie niet verpesten.’

Ik dacht dat de beste man allang van zijn pensioen genoot maar las afgelopen zaterdag dat hij tot voorzitter van het adviescollege Stikstofproblematiek is gekroond. De klimaatmaffia dacht: we zoeken een empathische oude witte man die de veestapel kan neutraliseren en de maximumsnelheid omlaag kan brengen. Typische VVD-kroonjuwelen. Toen riep Rutte: Johan!

Eerder kregen we Ed Nijpels als Prins Warmtepomp en Frans Timmermans als Klimaatpaus in de maag gesplitst. Zijne Heiligheid Frenske die zijn Europese verkiezingscampagne geheel per vliegtuig deed en een nog grotere koolstofafdruk achterliet dan Floortje Dessing. Nijpels: de man die als bijnaam Edje Raketje kreeg omdat hij Nederland wilde volplempen met Amerikaanse kernwapens. In een milde bui zou ik zeggen: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedraaid maar ik geloof niet in late bekeringen van jobhoppers.

Ik word een beetje moe van de klimaatmaffia. Onlangs werd ik uitgemaakt voor nazi omdat ik een houtkachel heb. Heel Afrika stookt op hout maar daar hoor je klimaatsmurf Greta Thunberg en Frenske niet over want ‘over duurzaamheid kunnen wij nog veel leren van onze broeders en zusters daar’. Het is dezelfde kolder als de eiwitransitie van wethouder Ivens van 020. Geil, dacht ik, een cumswappingbukkakefestijn maar helaas: ‘Vanwege het klimaat moet Amsterdam van vlees, suiker en fastfood af.’

Behalve het electoraat in de islamitische rafelranden en de Bijlmer natuurlijk ‘want slachtfeest, suikerfeest, KFC en Fernandes-limonade zijn een onlosmakelijk deel van hun cultuur’. What’s next, in de banencarrousel: Tunahan Kuzu als minister van lhbti-zaken en Joodse aangelegenheden?

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b45c3c84/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door King George »

Hiervoor mogen wij € 1.000.000.000 neertellen.

Afbeelding

Maar waar zeuren we over? (Andermans) geld te over toch?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door King George »

Men moet op schreden terugkeren, want rekenfoutje... Foutje of bewust voorgelogen?

  • Het wetenschapsblad Nature schrapt een klimaatonderzoek dat beweerde dat de oceanen nog veel meer opwarmen dan het VN-klimaatpanel IPCC aanneemt. De wetenschappers die de studie uitvoerden, blijken een statistische fout te hebben gemaakt.
https://www.demorgen.be/tech-wetenschap ... ~b072f586/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

“Klimaatverandering”: Nu draaien de ecofascisten compleet door!

Geplaatst op 1 oktober 2019

Afbeelding

Bovenstaand briefje vonden twee collega´s van de Maltezer Reddingsdienst Ober-Ramstadt tijdens hun werk onder de ruitenwisser van de ambulance. Daar staat op geschreven: “Ook als u naar een noodgeval geroepen wordt, geeft u dat lang nog niet het recht om ons met de uitlaatgassen van uw auto te schaden. Denkt u daar maar eens over na.”

Wij willen daarover graag een standpunt innemen en uitleggen waarom de motor van onze ambulance in actie altijd blijft draaien.

De Maltezer Hulpdienst bedrijft in Ober-Ramstadt behalve vrijwilligerswerk ook een beroepsmatige reddingsdienst. Hier worden de voertuigen permanent op de stroom aangesloten om de temperatuur in het voertuig op een acceptabel niveau te houden en bovendien de accu van de apparatuur, zoals de hartslagmonitor en het beademingsapparaat, op te laden.

Tijdens ons werk is het daarom heel belangrijk om de functie van de verwarming en de acculading van de apparatuur te garanderen. Daarom zijn onze voertuigen zodoende uitgerust dat de motoren blijven draaien, wat het voor ons mogelijk maakt om met een draaiende motor de sleutel uit het contact te nemen en het voertuig af te sluiten. Omdat de deur naar de patiëntenruimte geopend moet worden om onze rugzakken enz. te pakken, daalt daar dan natuurlijk de temperatuur. De ijzige temperaturen doen hier de rest. Daarom wordt het voertuig constant verwarmd.

De reden om het voertuig te verwarmen geldt in de eerste plaats het welbevinden van de patiënt. Daar komen dan, afhankelijk van het ziektebeeld, nog geneeskundige redenen bij, bijvoorbeeld het verhinderen van onderkoeling van de patiënt.

Daarom vragen we uw begrip wanneer u zich een keer door het voertuig gestoord voelt. Mocht u vragen hebben of meer willen weten over de Maltezer – we verheugen ons op uw bericht!

Bron: https://politikstube.com

Door: “PS”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/01 ... leet-door/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ariel »

Is dit meisje serieus, of is het een trol .

"We need to eat the babies!" A climate change activist confronted Rep. Alexandria Ocasio-Cortez during a town hall at the LeFrak City Queens Library in Queens, New York, claiming we only have a few months left: "We got to start eating babies! We don't have enough time!"

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Klimaathysterie

Bericht door mercator »

Ik krijg steeds meer de indruk dat die hele klimaathysterie bedoeld is om de aandacht af te leiden van de massale milieuvernietiging die overal bezig is. Stel je een klimaatneutraal Nederland voor waar geen enkele boom meer recht staat en alle fauna behalve mensen en ratten uitgestorven is. Want die kant gaat het dus op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Ik krijg steeds meer de indruk dat die hele klimaathysterie bedoeld is om de aandacht af te leiden van de massale milieuvernietiging die overal bezig is. Stel je een klimaatneutraal Nederland voor waar geen enkele boom meer recht staat en alle fauna behalve mensen en ratten uitgestorven is. Want die kant gaat het dus op.
Vergeet niet waar ik regelmatig op geattendeerd heb in FFI:

De Tijdgeest.

Jij - Mercator - als geschiedkundige, begrijpt als geen ander wat ik hiermee bedoel. Overigens denk ik hierbij ook aan een tekst (lang geleden) van Ariel: "zelfs God is niet in staat de geschiedenis te laten terugkeren." (zo ongeveer - ik herinner mij de tekst niet letterlijk)

Voor de (domme naïeve) gelovigen onder ons: In het boek Job van de Bijbel wordt de goede aan God getrouwe man Job alles afgenomen. Zijn hele hebben en houden, inclusief zijn gigantische veestapel, wordt omgebracht of in de fik gestoken. Zijn kinderen worden vermoord. Hijzelf komt onder de meest verschrikkelijke zweren te zitten. Niets blijft hem bespaard. Maar - hoe eigenaardig merkwaardig ook - zijn vrouw blijft in leven. Waarom? Omdat zij Job van advies kan dienen: "Vervloek God en sterf daarna!" Een logisch, ter zake positief probleemoplossend advies. Maar Job weigert. Hij is blijkbaar zielsgelukkig met zijn zweren, zijn verlies aan kinderen, erfgoed en ga zo maar door, die volgens hem niet de schuld van God is. Maar IK weet beter. Niets is hem bespaard gebleven om een logische terechte hekel aan God te krijgen.

Maar allen ten prooi aan God gevallen dwazen kennen God niet echt als een doortrapte duivelse sadist, erger dan de gemiddelde moorddadige misdadiger op aarde. God beloonde - beloonde Job? . . . ? . . . ? Job heeft God niet vervloekt. Een wonder in de menselijke psyche. Even voor alle duidelijkheid: ik heb het hier over de inhoud van het lachwekkende amusante potsierlijke verslag in de Bijbel, geschreven door? Maakt niet uit. Door een of meer mensen. Mensen met een levendige fantasie en met de beste bedoelingen. Job kreeg alles dubbel en dwars door God vergoed: een grotere veestapel, prachtig NIEUWE kinderen . . . waar hij zelf wel voor moest neuken. Maar . . . dat waren niet dezelfde kinderen waar hij zo gek op was. Heeft u nog verdere uitleg nodig over het walgelijke weerzinwekkende misselijk makende karakter van de waardeloze prutsgod - JHWH - van die geestelijk gestoorde joden?

Terug naar Job. God beloonde dus Job voor zijn trouw aan God. Ja toch?

Echt niet! De vieze smerige walgelijke misselijk makende god van al die miserabele domme stompzinnige joden die niet willen toegeven dat zij van God verlaten zijn: laat hen ALLEN hetzelfde overkomen als Job. Nou ja, min of meer is dit gebeurd dankzij Hitler. Tsja . . . eigen schuld, dikke bult. Joden leefden in getto's, op een kluitje, met al hun weerzinwekkende rituelen. Het was een van de oorzaken waardoor Hitler moest kotsen op de joden toen hem werd gewezen op de joden-getto's in Warschau. In die tijd bevonden joden zich als een achterlijke bevolking die zich afzonderde van de vooruitgang, besmet met de meest enge rituelen en primitieve gebruiken, met net zo'n achterstand op onze moderne beschaving als de hedendaagse moslims nu. Met dit verschil dat joden werden geëlimineerd uit onze christelijke beschaving, en moslims welkom worden geheten als een verrijking van onze beschaving.

Wat is de moraal va mijn verhaal?


DE MENSELIJKE WAANZIN DIE NIET ERKEND WORDT.


O ja, ik breng nog even in herinnering het volgende. Wie nu nog in God gelooft dient te weten - het staat in de Bijbel - dat God het verdomde, of niet in staat was, om Job zijn geliefde kinderen, die gedood waren door Satan onder toezicht en met goedkeuring van Jehovah, niet teruggaf.

Ik was een klootzak. Wie nu nog in God gelooft IS een klootzak!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door King George »

Er waart gekte door Zweden. Dat wisten we al heel lang. De gekte waart in Zweden nu ook door de Lutherse kerk.

Church in Sweden names Greta Thunberg 'successor' to Jesus Christ - The Christian Post

Moeten wij ons dit hierbij voorstellen of zo?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Het verhaal.
Spoiler! :
Deltacommissaris Peter Glas weet dat Nederland voorlopig voldoende beschermd is tegen de stijgende zeespiegel

Verhalen over de sneller stijgende zeespiegel volgen elkaar de laatste weken in rap tempo op. Nederland loopt gevaar! Deltacommissaris Peter Glas geeft in een interview met De Telegraaf tegenwicht aan alle alarmistische berichten. „Er is geen reden voor paniek.”

Alexander Bakker

Nationale Burendag op een duin ruim boven NAP. Een buurtbewoner klampt zich tijdens het borrelen vast aan een straatgenoot. Hij weet het zeker: Amersfoort aan Zee wordt werkelijkheid.

Op dat moment verschijnen al een paar dagen alarmerende berichten in enkele landelijke media over een rapport van VN-klimaatpanel IPCC met nieuwe cijfers over een nog sneller stijgende zeespiegel. Dit gaat ons land raken, waarschuwt het Journaal. Op een nieuwswebsite verschijnt de beroemde kaart van een door overstromingen gehalveerd Nederland.

Maar over hoe we ons wapenen tegen al dit onheil ontbreekt ieder spoor in de berichtgeving. In Scheveningen nemen we daarom met Deltacommissaris Peter Glas (63) de feiten door. Hij heeft de leiding over het Deltaprogramma, opereert rechtstreeks onder minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) en adviseert over het Deltafonds met een miljardenbudget om Nederland te beschermen tegen het wassende water en de gevolgen van extreem weer.

Bent u geschrokken van het IPCC-rapport?

„Het bevestigt het beeld dat we al hadden. In het Deltaprogramma gaan we uit van prognoses en onzekerheidsmarges over hoe hard de zeespiegel stijgt. Er is wel wat aan de hand, want er is weer iets bijgekomen. Maar het zou pas echt onverwacht zijn als het naar beneden werd bijgesteld.”

Moeten we ons zorgen maken?

„Nee. We hebben 3500 kilometer aan primaire keringen. Dat zijn de duinen, onze Deltawerken en dijken langs de rivieren. Die beschermen tien miljoen mensen, want tien miljoen mensen wonen achter de dijken. Nederland is goed beschermd. Alle maatregelen volstaan tot in ieder geval 2050. We gebruiken de tijd om te kijken hoe het daarna verder moet.”

Maar kunnen we een stijging van de zeespiegel aan?

„Al op de tekentafel is bij de bouw van de Deltawerken rekening gehouden met een stijging van de zeespiegel met zo’n twintig centimeter per eeuw. Wat we nu zien is dat wereldwijd door opwarming van de atmosfeer, het smelten van gletsjers en de situatie op Antarctica het tempo met drie tot soms al vijf millimeter per jaar stijgt. Overigens zien we dat nog niet voor de Nederlandse kust.

Onze Noordzee stijgt niet? Hoe kan dat nou?

„Er is geen versnélde stijging van de zeespiegel. Wel een verwachte stijging van twintig centimeter per eeuw. En dat zien we al eeuwenlang. Er was een IJstijd en na zo’n periode stijgt het zeewater. Dat we nu geen versnelling zien, heeft onder andere te maken met zwaartekracht en landmassa’s. Er zijn als het ware pieken en dalen op het water. Wij zitten op een plek waar geen piek is, daarom krijgt Nederland er pas later mee te maken.”

Hoeveel centimeter kunnen we aan?

„We houden in alle plannen tot het einde van deze eeuw in ieder geval rekening met één meter. Bij zo’n stijging moeten onze Deltawerken bij Rotterdam en in Zeeland wel vaker sluiten. Dat kunnen we opschalen. Bij de duinen brengen we extra zand naar het strand, daar kunnen we nu al een meter aan en volgens deskundigen zelfs twee meter.

Een deftig avondblad schreef in haar commentaar: ’Als polderbewoners leven Randstedelingen in een veiligheidsillusie dankzij historisch vertrouwen in de waterstaat, de techniek en de toekomst.’ Daar staat u dan als Deltacommissaris…

„Zij constateren dat er iets zou zijn van een illusie. Het is eigenlijk iets om trots op te zijn dat de meeste mensen zich niet iedere dag bewust zijn van het feit dat men achter dijken en beneden de zeespiegel woont. Er is een groot vertrouwen in Rijkswaterstaat, de waterschappen en alles wat daarbij komt kijken. We hebben het gewoon goed op orde. We moeten wel elke dag hard blijven werken om onze delta veilig te houden; en dat zou ik de mensen wel elke dag willen vertellen. Ik ben daar trots op, de gemiddelde Nederlander trouwens ook.”

Er is geen veiligheidsillusie?

„Het is veilig. Nederland is de veiligste delta van de wereld. Het is uniek dat we hier met zoveel mensen leven, met grote economische belangen en veel infrastructuur, op een veiligheidsniveau waarbij de kans op overlijden door een watersnoodramp één op de honderdduizend per jaar is. Dat hebben we zelfs in de wet vastgelegd. Het zijn natuurlijk statistieken, maar de kans is daarmee echt heel gering.”

Is al die paniek overdreven?

„Er is geen reden voor paniek, maar we zijn wel heel alert én heel nuchter. We kijken naar de feiten en naar de wetenschap. Als we veranderingen zien, schakelen we. In alle voorbereidingen kijken we ook naar ’wat als-scenario’s’. Dus ook naar als de zeespiegel met twee meter of meer zou stijgen. We hopen natuurlijk dat de opwarming van de aarde niet uit de hand loopt.”

Heeft u genoeg geld om bij te schakelen?

„We hebben een langjarig Deltafonds, gemiddeld is er een miljard euro per jaar beschikbaar. Ik ben ervan overtuigd dat zolang we een welvarend land blijven, de samenleving en de politiek het zullen blijven steunen.”

Zo’n tien jaar geleden moest het kabinet plotseling opschalen, Nederland was op dat moment niet klaar voor een monstervloed.

„Dat klopt. Er waren een aantal zwakke schakels langs de kust. Zo kwam de Hondsbossche Zeewering bij Petten steeds verder in zee te liggen. De dijk is nu met zand ingepakt als een soort duin. Op dit moment voldoet onze buitenkustlijn helemaal aan alle strenge veiligheidsnormen.”

Maar onze oudste Deltawerken bereiken inmiddels bijna de pensioengerechtigde leeftijd van 67 jaar. Kunnen ze nog lang mee?

„Nog heel erg lang. De Maeslantkering (bij Hoek van Holland, red.) is aan vervanging toe na 2070 en de Oosterscheldekering is voor tweehonderd jaar aangelegd. We zijn wel alert. Als de zeespiegel stijgt, gaan we ze vaker gebruiken. De Oosterscheldekering sluit nu gemiddeld eens per jaar, de Maeslantkering is sinds de bouw in 1999 slechts twee keer gesloten bij storm. Dat was overigens omdat we het sluiten van de kering wilden oefenen bij een stormsituatie.”

De rest van de wereld lijkt vooral in de ban van CO2-reductie. Even kort door de bocht: is het niet beter om dijken te bouwen?

„Ik zeg: allebei. We moeten er alles aan doen, voor zover het in onze macht ligt, om te voorkomen dat de temperatuur atmosferisch en in de oceaan meer stijgt dan is afgesproken. Het akkoord van Parijs is voor mij een randvoorwaarde om te zeggen: dit kunnen we nog heel lang volhouden. Als dat niet de waarheid wordt, komen we in een omstandigheid die extremer is. Veel andere landen realiseren zich dat ze ook iets moeten doen aan het hier en nu.”

U heeft wel geluk: in het hele klimaatdossier zit u in de minst omstreden hoek!

„Het is om trots op te zijn dat Nederland zich van links tot rechts bewust is dat we hier aan moeten werken. Dat zit in onze traditie en cultuur. We hebben zo’n duizend jaar watermanagement, met vallen en opstaan. Dat is onweersproken.”

Daar denkt de rechter anders over. Vergunningen voor waterveiligheidsprojecten, zoals dijkverzwaring, lopen gevaar door de stikstofcrisis. Zelfs de Afsluitdijk is niet heilig.

„Het is nu echt afwachten hoe het kabinet reageert op de adviezen van de commissie Remkes. We hebben een prognose hoeveel kilometer dijk we nog moeten aanpakken. Het zou kunnen zijn dat we dertig jaar lang iedere week een kilometer dijk moeten beetpakken. Op die plekken wonen mensen, zijn er belangen. Dat moeten we heel goed meenemen. Maar de veiligheid? Die is niet onderhandelbaar.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

Ruim baan voor het klimaat-kannibalisme!

Door Rob Hoogland, 4 oktober 2019

Afbeelding

Een hoax helaas, dat pleidooi voor het oppeuzelen van baby’s. De vrouw die de overbevolking tijdens een ontmoeting met congresswoman Alexandria Ocasio-Cortez als zo’n groot probleem zag dat we direct moesten beginnen met het consumeren van onze zuigelingen, was geen klimaat-hysterica, maar een Trump-fan die het zooitje in de maling nam.

„We hebben nog maar een paar maanden!”, riep zij zogenaamd geheel overstuur. Ik was op dat moment al recepten voor het koken van een pasgeborene aan het googelen. Moest er knoflook en rozemarijn bij? Of dienden we het op z’n Indiaas te doen, in een zoutkorst met raita? Hmmm, lekker! En wat zou beter zijn, well done of medium rare? Schrijft zichzelf, zo’n licht en lollig stukkie. Vleugje Roald Dahl erbij en klaar. Maar toen stelde madam ook die tijdslimiet omdat de wereld binnen enkele maanden zou vergaan.

Was de act daarmee voorbij?

Nee hoor: AOC, zoals zij wordt genoemd, had haar nog steeds niet door.

U kent Alexandria Ocasio-Cortez toch wel? Ja, klopt, zij is een van die ook alhier ter linkerzijde zo bejubelde Democratische trekletters die ervoor zullen zorgen dat The Donald zelfs wordt herkozen wanneer hij tien afzettingsprocedures aan z’n broek krijgt.

Was het eigenlijk niet tekenend dat zij erin tuinde?

Greta
Ik citeer, voor één keer met instemming, Vladimir Poetin, ditmaal over Greta Thunberg: „Vriendelijk en oprecht, maar slecht geïnformeerd.” Wie, zoals de internationale klimaatbeweging waarmee ook AOC zich zo verwant voelt schaamteloos doet, een zestienjarig wicht tot boegbeeld benoemt, vindt het blijkbaar ook niet per se verdacht als er plots een klimaatkannibaliste ten tonele verschijnt. Met andere woorden: ze zijn compleet verblind geraakt in die kringen, getuige ook – ik doe slechts een greep – de krankzinnige Volkskrant-kop ’Met elke hap chocola verdwijnt een stuk regenwoud’.

Het is mij wat, de laatste dagen.

Vijfhonderd (!) prominente wetenschappers die gezamenlijk en goed beargumenteerd beweren dat er geen klimaatcrisis is, worden bijkans voor het vuurpeloton gezet. In het Canada van Trudy Trudeau kan men ongestraft de conclusie trekken dat dat land tweemaal zo snel opwarmt als de rest van de wereld. Er worden – breaking news! – alarmerende rapporten over de stijging van de zeespiegel gepresenteerd die later weer beschaamd worden ingetrokken. In Nederland moet het volk hoe dan ook van het schone gas af en stopt men twaalf miljard euro in een biomassaproject dat drie jaar terug nog, ook op het Binnenhof, als buitengewoon milieuonvriendelijk gold. En nu wordt dat dus als dé oplossing van het klimaatprobleem gebracht. Sterker nog, mag Eric Wiebes, als minister (!), de tegenargumenten van serieuze wetenschappers – „Het is weggegooid geld!” – zomaar achteloos wegwuiven.

Ruim baan voor het klimaatkannibalisme!

Dat roep ik ook omdat ik een nog beter idee heb: de baby’s moeten de volwassenen gaan oppeuzelen.

Probleem binnen één generatie opgelost..

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er moet een stop komen op het maken van baby's!

Want de aarde is binnenkort niet meer te redden. Baby's kunnen de hitte niet verdragen en zullen smelten als een moslim voor de profeet Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

Die hele klimaathysterie, gebaseerd op niet bestaande feiten, is een wereldwijd gebeuren en wordt gesponsord door financieel terrorist Soros die zijn miljarden inzet om de democratie in de wereld te vernietigen en het globalisme te promoten, de NWO. Volgens een nieuw rapport, zo meldde Joseph Vazquez voor het Media Resarch Centre, heeft George Soros bijna 25 miljoen “geïnvesteerd” in deze “Global Climate Strike”.

Tenminste 22 van de (extreem)linkse activistische groepen die vermeld staan als partners in de Global Partner Strike ontvingen $ 24.4454.592,- miljoen aan financiering. Onder die organisaties waren; Fund For Global Human Rights, Global Greengrants Fund, 350.org, Amnesty International, Avaaz, Color of Change en People ’s action.

Ondertussen hebben meer dan 500 wetenschappers en professionals een beroep gedaan op de Verenigde Naties om een eerlijk en open debat over de klimaathysterie. Het klimaat, zo zeggen ze, zou minder politiek moeten zijn en meer wetenschappelijk. Er is geen noodsituatie aangaande het klimaat en al helemaal geen reden tot paniek.
http://archive.fo

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/08 ... -opzeggen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door King George »

De groene waan leidt werkelijk in de diktatur. ( Jürgen Elsässer, hoofdredacteur Compact Magazin )

Der grüne Wahn führt wirklich in die Diktatur. (Jürgen Elsässer)

https://www.facebook.com/Compact.Magazi ... 562573058/

https://www.compact-online.de/

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat wij nodig hebben is geen gezeik van een hysterisch psychotisch geestelijk misvormd minderjarig Zweeds meisje, maar een stoere recht door zee vrijwilliger die bereid is zich als eenling (denk aan Jezus Christus) op te offeren voor de belangen van ALLE aardbewoners. Hoe? Door de media pas echt praatstof over de klimaatopwarming te verschaffen door zichzelf symbolisch op te warmen en in de fik te steken. Het liefst met kerosine overgoten, want dat brandt het heetst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

MUST READ! Klimaatsocialisme: De holle frasen van de wereldredders

Geplaatst op 12 oktober 2019

Afbeelding

Wat hebben de socialisten ons in de loop der tijd wel allemaal niet voorspeld: Karl Marx fantaseerde over de onvermijdelijk met het kapitalisme verbonden verarming van de proletarische massa´s. Daartoe is het echter nooit gekomen. Veelmeer ging en gaat het de werkenden nergens beter dan in het “kapitalistische” Westen. Terwijl de burgers van de DDR jarenlang op hun belabberde tweetakt vehikel moesten wachten (die dan ook vaak nog in de verkeerde kleur geleverd werden), konden de brutaal uitgebuite loonslaven in de Bondsrepubliek het zich gemakkelijk veroorloven om met door Audi en BMW geproduceerde voertuigen door het land te scheuren.

De zogenaamd in de handen van steeds minder rijke plutocraten plaatsvindende opeenhoping van rijkdom in de kapitalistische industriemaatschappij zou, aldus Marx, uiteindelijk tot revolutie moeten leiden. Die brak toen echter – tegen zijn voorspelling in – uitgerekend in het meest achtergebleven en het meest van een kapitalistische economische orde verwijderd land van Europa uit.

De nationaalsocialisten droomden van de Germaanse staat met volledige verzorging, waarin alle volksgenoten moesten functioneren als radertjes in een versnellingsbak en het (vier-jaren)plan van de vorderingen makende bruine sociaal-revolutionairen onvoorwaardelijk zouden moeten volgen. Ook dit collectivistisch experiment is, zoals bekend, niet gelukt.

Nikita Chroesjtsjov oreerde er in de jaren-60 over dat de Sovjet-Unie de VS in economisch opzicht binnenkort zou inhalen. Daartoe kwam het tot het einde van de USSR niet – de welvaartsafstand tot de kapitalistische rivaal werd veelmeer steeds groter.

Na het plotselinge verval van het Sovjet-imperium na 1989 beroofd van haar baken en met betrekking tot de efficiëntie van het reële socialisme gedesillusioneerd, verviel westelijk links tot consumptiekritiek als vehikel om het kapitalisme te vernietigen. Materiële welvaart alleen zou per slot van rekening niet volstaan om menselijk leven met zin te vervullen. Dat kan kloppen. Zulke parolen vallen daarom niet in bijzonder vruchtbare aarde, omdat de overwegende meerderheid van de mensen – waar deze ook woont – gewoon de voorkeur geeft aan een beter leven boven een slechter. En het eerste vereist een minimale hoeveelheid materiële welvaart, die in het socialisme uitsluitend blijft voorbehouden aan de partijkaders. De socialisten in alle partijen kunnen tot op de dag van vandaag niet plausibel uitleggen waar die zin vervullende werking van een leven in gebrek en ellende dan uit moet bestaan, zoals dat in socialistische gemeenschappen – van Venezuela tot Zimbabwe – tot op de dag van vandaag het geval is.

De bovenstaande lijst van mislukkingen van het socialisme pretendeert absoluut niet volledig te zijn. Tot nu toe, zo kan worden samengevat, zijn alle pogingen om het op privé-eigendom en verdragsvrijheid berustende kapitalisme te overtreffen, fulminant mislukt – en meestal niet zonder daarbij aanzienlijke bergen lijken achter te laten. Om de mensen wijs te maken dat rijkdom een kwaad zou zijn, collectieve armoede daarentegen een begerenswaardig ideaal, is tot nu toe noch de katholieke kerk, noch de roden gelukt.

Nu echter denken de rood-groene collectivisten en hun mediale versterkers de Steen der Wijzen gevonden te hebben: met de huidige klimaatreligie denken ze dat ze in het bezit zijn van het zo lang zonder succes gezochte instrument om het kapitalisme toch nog te boven te komen. De door de radio, televisie en pers gehypte klimaat-hysterici (inmiddels is er geen cultuur-, sport- of kookprogramma meer waarin niet voor de dreigende klimaat-Apocalyps wordt gewaarschuwd) maken van hun hart geen moordkuil en verklaren heel openlijk de oorlog aan de markteconomie. Huizenhoge belastingen en staatsreguleringen moeten het heil brengen. Omdat het daarvoor ontbreekt aan rationele argumenten, wordt er ingezet op emoties – op het produceren van collectieve paniek.

Niemand zou zich moeten laten misleiden door die holle frasen die gebruikt worden met het doel de wereld te redden. Geen van de hogepriesters van de klimaatreligie gaat het om de “redding” van het klimaat. Het gaat alleen om macht en geld. De aflaten-handel d.m.v. ruïnerende CO2-belastingen zal slechts het begin zijn. Voordat we allemaal – sterk gereduceerd – koukleumend in vochtige holen zitten, zal hun furie niet stoppen.

Waarbij niet vergeten mag worden: het begrip “klimaat” staat volgens de definitie voor een dertigjarig regionaal weer-gemiddelde. Een wereldklimaat bestaat niet. Ook kan men een gemiddelde waarde niet redden. Waarvoor ook? Voor een sinds miljoenen jaren – met of zonder mensen en met of zonder CO2 – plaatsvindende temperatuurverandering? Wat een aanmatiging! En in welke steen staat gebeiteld dat het klimaat voor het aanbreken van de industriële revolutie “optimaal” was en elke afwijking daarvan slecht is?

Waar is, dat er als gevolg van de zonder twijfel plaatsvindende klimatologische veranderingen winnaars en verliezers zullen zijn. Dat het saldo, zoals door de klimaat-hysterici beweerd, negatief zal zijn, kan op dit moment geen mens met zekerheid voorspellen – in ieder geval dan niet, wanneer hij de natuurwetenschappen er niet schaamteloos voor misbruikt om het klimaatsocialisme te realiseren.

Diegenen die het minst in staat zijn om de wereld te redden, zijn overigens de politieke kaders, die geen staatsgrens effectief voor illegale massa-immigratie kunnen beschermen, zich door een onwetende puber openlijk laten ringeloren en zich daarna daarvoor ook nog hartelijk bedanken. Wat een pijnlijk theater!

“Wanneer alle deskundigen het eens zijn, is voorzichtigheid geboden”, waarschuwde ooit de Britse filosoof Bertrand Russel. Met het oog op de totale gelijkschakeling van de door de staat gefinancierde wetenschappen een gedenkwaardig citaat.

De op dubieuze modelberekeningen gebaseerde klimaatreligie is de vooreerst laatste poging om een totalitaire radenheerschappij op te richten. Wie in een op koolstof gebaseerde maatschappij de controle over alle CO2-emissies naar zich toe wil trekken, is bezig zichzelf tot heerser over het leven te maken. Gezien de kwaliteit van de handelende protagonisten een afschuwelijk idee.

Het is de klimaat-hysterici gelukt om het enige werkelijke dringende probleem van deze dagen, namelijk de enorme bevolkingstoename in delen van de islamitische wereld en zwart Afrika – en de daaruit voortkomende migratiedruk op Europa – volledig van de voorpagina´s te verdringen. Iedereen kijkt gebiologeerd naar een bedacht gevaar, dat over 100 en meer jaar de mensheid zogenaamd in een catastrofe zal storten. Dat die er – in ieder geval in de vorm van een westerse beschaving – al in minder dan 50 jaar niet meer zal zijn, interesseert ondertussen niemand – afgezien van enkele notoire “klimaat-ontkenners” zoals de schrijver van dit stuk. Slotsom: men zal – in verwarmde of onverwarmde holen – vreselijk ontwaken.

Bron: www.misesde.org

Door: Andreas Tögel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/12 ... ldredders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:En de stroom van Noord- naar Zuid-Duitsland brengen schiet ook niet op.
Dat is een ander nadeel van windenergie: deze moet altijd over grote afstanden getransporteerd worden, al was het maar omdat je die molens niet op een kluitje kunt zetten. Met kerncentrales kan dat in principe wel, en gesmoltenzoutreactors zijn ook nog eens heel klein (het turbinehuis is het grootste gebouw). Eigenlijk zou je het genereren van energie dichtbij de plaats willen hebben waar deze ook wordt gebruikt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Klimaathysterie

Bericht door sjun »

Deze herhaal ik graag nog eens:
Het is de klimaat-hysterici gelukt om het enige werkelijke dringende probleem van deze dagen, namelijk de enorme bevolkingstoename in delen van de islamitische wereld en zwart Afrika – en de daaruit voortkomende migratiedruk op Europa – volledig van de voorpagina´s te verdringen.
Het bewustmakingsoffensief zal via persoonlijke gesprekken in de winkels, op de markten, op verjaardagen en op diverse alternatieve kanalen op het wereldwijde web gaan plaatsvinden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Klimaathysterie

Bericht door Pilgrim »

Problem Solved!
Mark Dice - 7 okt. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Mahalingam »

Hoe de wetenschap werd overgeslagen bij het klimaatberaad

Wetenschappelijke oplossingen voor klimaatveranderingen dringen nauwelijks door tot het Nederlandse klimaatbeleid. Bij de totstandkoming van het Klimaatakkoord was bijvoorbeeld niet één wetenschapper betrokken. ‘Een gemiste kans, want het huidige beleid leidt tot kortetermijnoplossingen.’

igenlijk had dit stuk moeten gaan over de vraag welke wetenschappelijke adviezen Ed Nijpels kreeg bij de totstandkoming van het Klimaatakkoord en welke wetenschappelijke inzichten zijn doorgedrongen in ons klimaatbeleid. Deels daarover had de Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen (KNAW) deze week een symposium en paneldiscussie georganiseerd.

Maar dat liep anders.

Klimaatberaadleider Nijpels was er, daar lag het niet aan. Hij vertelde over het ingewikkelde polderproces en de politieke muiterij die hij vanuit Den Haag had ervaren. Was het overleg aan de klimaattafels al zeer moeizaam gegaan, de kikkers sprongen pas echt uit de kruiwagen bij de zogenoemde ‘cockpit’, een overleg onder leiding van Mark Rutte met de verantwoordelijke ministers en staatssecretarissen, toen ook de fractievoorzitters zich ermee gingen bemoeien.
Doolhof dat polder heet

“De cockpit bestond uit achttien mensen. Je weet wat er gebeurt als je achttien mensen in een cockpit propt: dan komt het vliegtuig naar beneden”, onderstreepte Nijpels nogmaals zijn ingewikkelde opgave in het klimaatoverleg.

Op zich is dat natuurlijk een leuk inkijkje in het doolhof dat polder heet. Maar welke wetenschappelijke inzichten zijn besproken aan de vijf klimaattafels, daar ging Nijpels niet op in.

Waarom niet, dat maakte Richard van de Sanden in de eerste minuten van zijn lezing duidelijk: de wetenschap had al niet aan de startstreep mogen verschijnen. De hoogleraar toegepaste natuurkunde en directeur van het wetenschappelijk onderzoeksinstituut Differ (Dutch Institute for Fundamental Energy Research) stond net als andere wetenschappers bij de totstandkoming van het Klimaatakkoord aan de zijlijn. “Naar mijn mening is dat een gemiste kans”, steekt hij van wal.

Natuurlijk, het Centraal Planbureau (CPB) en het Planbureau voor de Leefomgeving (PBL) hadden wel mogen aanschuiven. “Maar hun rol was reactief”, zei Van de Sanden. “Bij ieder voorstel werd de bureaus gevraagd het door te rekenen.” En zo kon het gebeuren dat de wetenschappelijke blik voor de oplossing buiten beschouwing bleef. De tafels werden gedomineerd door zogenoemde ‘stakeholders’, tafelgasten met ieder een eigen belang.
Spoiler! :
Alleen de eerste zes maanden waren inspirerend

Er mochten dan geen wetenschappers aan de klimaattafels zitten, de wetenschap had wel een mol: Laetitia Ouillet. Zij zat aan bij de energietafel vanwege haar ervaring bij energiebedrijven. Ze was bovendien als energiestrateeg – niet als wetenschapper – aan de TU Eindhoven verbonden.

De eerste zes maanden herinnert Ouillet zich als inspirerend. “Ik hoorde de ideeën en kon kritische vragen stellen.” Tegelijk organiseerde ze haar achterban vanuit de wetenschap. Wat was er mogelijk met innovatie, hoeveel geld zou ervoor nodig zijn? De antwoorden inventariseerde ze met workshops waarbij hoogleraren en kennisinstituten zich verenigden.

Toen de overleggen overgingen in onderhandelingen bleek dat haar ideeën hun weg niet vonden in het onderhandelingsdocument van de energietafel. De oorzaak: de financiële rugdekking voor nieuw fundamenteel onderzoek was er niet. “De ministeries van onderwijs, cultuur en wetenschap en economische zaken communiceerden niet of mondjesmaat met elkaar.” Het verleggen van de geldstromen van de topsectoren, waar nu een deel van het budget voor wetenschap op gebaseerd is, daar had Economische Zaken geen trek in, ontdekte Ouillet.

In een overleg dit voorjaar had Ouillet alles op alles gezet om de wetenschappelijke inzichten die zij bij haar achterban verzameld had in het voorstel te krijgen. “Daarvan bleek 98 procent niet te zijn overgenomen door het ministerie van economische zaken. Ik voelde me naïef dat ik gedacht had dat hier kabinetsbeleid voor aangepast zou worden.” Ze mailde het ministerie dat ze de energietafel verliet. Er kwam geen antwoord. “De keren erna stond ik in de notulen die ik nog wel kreeg als ‘afwezig’ of als ‘ziek’ genoteerd. Er is nooit gemeld waarom ik niet meer kwam.”

Economische Zaken verwijst in reactie naar de selectiecriteria die in 2018 vastgesteld werden. De partijen die voor de hoofdtafels werden uitgenodigd moesten een ‘concrete bijdrage kunnen leveren aan de transitie binnen de sector, kennis over de sector kunnen inbrengen en met mandaat afspraken kunnen maken’. Dit leidde ertoe dat universiteiten buiten beschouwing bleven. Het ministerie gaat niet in op Ouillets vertrek.
Indrukwekkende gasinfrastructuur

“Moet je dit polderend doen?”, vroeg Van de Sanden zich af voor de volle zaal. “Iedereen heeft belangen, is dit dan het beste traject om klimaatverandering aan te pakken? Is het slim om hetzelfde ministerie verantwoordelijk te maken voor economische ontwikkeling én klimaatbeleid? Daarin is Nederland het enige land ter wereld.”

Als voorbeeld om te laten zien hoe snel het kan gaan als dat polderen even buiten beschouwing blijft, wees hij naar de Nederlandse energie-omslag tussen 1965 en 1975. In Nederland stookte in 1975 nagenoeg geen huishouden meer op kolen dankzij een indrukwekkende gasinfrastructuur die onder leiding van de Nederlandse overheid in één decennium uit de grond gestampt werd.

Nu wordt er volgens Van de Sanden vooral kortetermijnbeleid gemaakt dat ingegeven is door emotie, in plaats van gebaseerd op wetenschappelijke inzichten. Als voorbeeld noemde hij de overhaaste beslissing om Nederlandse huishoudens niet langer te laten stoken op aardgas. “Doe je dat op stel en sprong, berg je dan maar voor de CO2-uitstoot. Het heeft alleen zin als de elektriciteit waarmee de huizen verwarmd wordt ook groen is, dat is nog lang niet het geval.” Nu is nog maar 8 procent van de energie afkomstig uit hernieuwbare bronnen.
Economische karrenspoor

Nog zo’n voorbeeld: de subsidies die zijn uitgetrokken voor elektrisch rijden. Zo lang die auto’s rijden op de grijze energiemix die er nu door de Europese elektriciteitskabels stroomt, zitten die qua CO2-emissies tussen een diesel en een hybride auto in als je de emissies die vrijkomen bij de productie meerekent.

Om de CO2-uitstoot echt naar beneden te brengen zijn veel drastischer maatregelen nodig: grote windparken, meer zonne-energie, investering in de opslag van energie uit hernieuwbare bronnen zodat je ook op een bewolkte, windstille dag nog stroom hebt. Daarvoor is het volgen van het economische karrenspoor, met een beetje gewiebel naar links of rechts, niet voldoende, betoogde Van de Sanden. “Bij de Deltawerken vroegen we toch ook niet: wat levert het op?”
https://www.trouw.nl/duurzaamheid-natuu ... ~b7e00b3d/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zolang de dames en heren (veel meer heren dan dames) in de wetenschap over elkaar struikelen omdat zij niet weten hoe zij als eenheid in het gelid door de wirwar van bemoeienissen van de mens met de natuur moeten omgaan, houd ik het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op mijn eigen verstand.

Niet dat ik wetenschappers niet geloof. Ik wil hierbij slechts duidelijk maken dat ik zelf wel bepaal welke wetenschapper voor mij acceptabel is of niet. Zuiver op grond van de logica die deel uitmaakt van mijn frisse gezonde verstand. Immers, zolang het aantal wetenschappers over elkaar blijft buitelen om uit te maken wie gelijk heeft, ben ik mijn eigen scheidsrechter, grensrechter en video scheidsrechter. Bovendien heb ik zitting in het besturend orgaan van de logica: KNVB (Koninklijke Nederlandse Vereniging Buitenbeentjes).

Wie logisch weet te redeneren, heeft alle reden om zich rot te lachen en Trump als de grote overwinnaar te zien van de komende verkiezingen in Amerika. Het volk staat massaal achter Trump. En dat is niet voor niets. Wat een verschil met al dat soort smerige achterbakse gluiperige politici met hun volksverlakkende linkse ideeën zoals Obama die zich wentelde in oorlog en ellende. Dat kan niet van Trump gezegd worden die heel verstandig de Amerikaanse militairen terughaalt uit het achterlijke door de waangeest van het mislukte post communistische exemplaar Merkel naar de verdommenis geleide Europa. Als we bedenken dat zelfs de militairen in Amerika Trump toejuichen op zijn besluiten. De stadions zijn tot de nok gevuld als Trump een toesprak van een uur houdt. Amerika is in de roes van Trump! Een van ellende knarsetandend democratisch gepeupel probeert stelselmatig de orde te verstoren wanneer Trump het volk toespreekt en stelselmatig herhaalt dat de media slecht, slecht en slecht zijn. Vooral CNN moet het ontgelden.

Nou ja, wat het linkse gepeupel betreft, dat zijn we ook in Nederland gewend. Ik associeer schorem vaker met linkse demonstraties dan met rechtse demonstraties. Ook rechts kent zijn extremisme, maar kan niet tippen aan de terroristische bekrompen achterlijkheid van wat in de hoofden schuilgaat van linkse idiote mislukkelingen die zich continu manifesteren in het leven door alsmaar in elkaar gezakt te staan.

Niets ligt meer voor de hand dan dat Trump, de lieveling van de meerderheid van het Amerikaanse volk, de volgende verkiezingen gaat winnen.
icon_thumbup.gif :victory:

P.S.: Trump denkt net zoals ik over de waanzin aangaande de klimaathysterie. Hij is net zoals ik een logicus.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Ook rechts kent zijn extremisme
Wat bedoel je?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Klimaathysterie

Bericht door Ali Yas »

Henrik Svensmark en Nir shaviv hebben twee jaar geleden al een onderzoek gepubliceerd met belangrijke consequenties voor de manier waarop je over het (verleden) klimaat moet denken. Zij tonen aan dat kosmische straling, gemoduleerd door onze zon, meetbare invloed heeft op de wolkenvorming en daarmee op het klimaat. En dat betekent nogal wat voor de "klimaatdiscussie", of zou dat tenminste moeten betekenen. Niet alles wordt gestuurd door CO2 (en misschien wel niks).
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Klimaathysterie

Bericht door King George »

Who profits from "climate change"?



Dr. Shiva Ayyadurai (Inventor of Email) is an MIT PhD who exposes who will profit from the “Climate Change” hoax, and why it was right that President Trump pulled out of the pollution-incentivizing Paris Accords
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Klimaathysterie

Bericht door sjun »

King George schreef:De groene waan leidt werkelijk in de diktatur. ( Jürgen Elsässer, hoofdredacteur Compact Magazin )

Der grüne Wahn führt wirklich in die Diktatur. (Jürgen Elsässer)

https://www.facebook.com/Compact.Magazi ... 562573058/

https://www.compact-online.de/

Afbeelding
Öko-Diktatur und CO2-Abzocke


Betrug am Wähler - COMPACT 10/2019
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie