Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Merkwaardig dat onze favoriete leiders allemaal dezelfde haardos hebben. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Merkwaardig dat onze favoriete leiders allemaal dezelfde haardos hebben. :wink2:
Ik mag die Boris wel. Hij heeft echter wel een onverzorgd kapsel, een kwajongen waardig. [icon_lol.gif]

Als wat eronder zit maar goed functioneert. En we wisten al dat je met die man kan lachen. icon_thumbup.gif

Wat mij het meest aanspreekt bij die twee is dat zij geen huichelaars uitstralen zoals dat het geval is bij bijna alle andere politici. Dit keer een frisse wind die over de wereld waakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik zie twee gescheiden bedden in het vliegtuig van Trump. :thinking:

Kom er maar in Zwartmeer! [icon_lol.gif]

Psycholoog Van Schie raadt apart slapen alleen aan als er een duidelijke reden is waaraan niets veranderd kan worden, zoals onregelmatige diensten of jonge kinderen voor wie je om en om zorgt. Maar anders: liever niet. ,,Ik ben ervan overtuigd dat samen slapen een toegevoegde waarde heeft in een relatie. Je seksleven wordt er beter door omdat er een logisch moment van fysiek contact is. Ik raad het ook af omdat, soms onbewust, angst of irritatie over de partner vaak de reden is om apart te willen slapen. Als dat zo is, dan is het de moeite waard die angst of irritatie te onderzoeken."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Trump en Boris amuseren zich. De rest van het gezelschap kijkt behoorlijk zuur.
Dat is nog iets dat linksdenkende types en moslims met elkaar gewoon hebben, geen gevoel voor humor. Zodanig overtuigd van hun grote gelijk dat elke vorm van twijfel daaraan leidt tot frustratie en woede. Als deugdmensen op de teevee komen is het altijd met een chagrijnig voorkomen en stomend van frustratie. Het minste relativerend mopje kan tot een woedeaanval leiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef:Trump en Boris amuseren zich. De rest van het gezelschap kijkt behoorlijk zuur.
Dat is nog iets dat linksdenkende types en moslims met elkaar gewoon hebben, geen gevoel voor humor.
Ben ik niet met je eens. Moslims genieten de steun van linksdenkende en acterende types maar . . . aangezien moslims behoren tot de mislukte mensensoort en linksdenkende types niet, mag je ze niet over één kam scheren. Een voorbeeld: Sylvana Simons is zo links als de pest. Logisch, uit welke andere hoek dan de linkse hoek mag zij steun verwachten? Maar . . . zij heeft als linkse aandachttrekker heel veel gevoel voor humor. Het is jammer dat zij het verkeerde pad is opgeslagen. En wie eenmaal een bewust verkeerde keuze in zijn leven heeft gemaakt komt daar zelden op terug. Ik vorm daarop een uitzondering. Ik ben ook een apart raar geval met een anarchistische kijk op het leven en een bloedhekel aan linksdenkende mensen. Maar ook voor Sylvana maakte ik een uitzondering toen ik haar gevoel voor humor ontdekte. Zij is simpelweg een triest geval met veel pech in haar leven. De witte man draagt daar schuld bij. Zij heeft constant pech met relaties. Ik weet nog niet precies waarom. Zij ligt met haarzelf in de knoop.
Zij koos niet zozeer voor DENK, de politieke beweging vroeg haar. In De Wereld Draait Door zei Simons dat ze met vriendinnen weleens sprak over in de politiek gaan, maar dat nooit deed omdat ze ‘niet helemaal achterlijk’ was. Nu zet ze die stap wel omdat ze het als haar taak ziet haar stem te laten horen in de arena waar ze écht iets blijvends kan bijdragen. Simons besloot vorig jaar al om zaken zoals racisme en Zwarte Piet niet meer zonder tegengeluid te laten passeren na een uitzending van DWDD waarin collega-presentator Martin Simek de term zwartjes in de mond nam.
BRON: nieuwe Revue.
Ik herinner mij dat interview met Simek. Ja ja. Niks aan de hand. Maar slechts één 'verkeerd' woord dat de linkse hyena's van het gelijk niet aanstaat en de rapen in onze beschaving zijn gaar. Het woord 'zwartjes' klikt misschien niet zo aardig, maar er zij ergere dingen in de wereld waar we ons nu juist niet druk om maken. Behalve het noemen van het woord 'zwartjes' (paste volgens mij juist goed in de context) heb ik niks zogezegd onreglementairs kunnen ontdekken in het interview.

Linksdenkende mensen beschikken welzeker over humor, maar weten dit niet in te zetten bij het relativeren van kwesties.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Een voorbeeld: Sylvana Simons is zo links als de pest. Logisch, uit welke andere hoek dan de linkse hoek mag zij steun verwachten? Maar . . . zij heeft als linkse aandachttrekker heel veel gevoel voor humor.
Ik refereerde uiteraard vnl. naar de linkse types die hier in België de media teisteren, van SS (!) weet ik alleen dat ze bruin is en iets tegen zwarte Piet heeft. Mss is ze idd in haar persoonlijke omgeving wel een echt lachebekje. De links/groene types hier-Almaci, Calvo,Rzoska,Ridouani( let op de exotische namen) onderscheiden zich door een zich-constant-verongelijkt-voelen. En dat geven ze constant aan door hun lichaamstaal.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

2009 (Obama)...2019 (Trump)

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; “Bella”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump krijgt geld voor grensmuur met Mexico

Geplaatst op 5 september 2019

Afbeelding

Pentagon maakt $ 3,6 miljard vrij voor uitvoering van verkiezingsbelofte

De Amerikaanse president Donald Trump kan beginnen aan de uitvoering van nog een verkiezingsbelofte. Het Pentagon gaf hem dinsdag uit zijn begroting $ 3,6 miljard om de eerste 280 kilometer van een grensmuur met Mexico te kunnen bouwen.


Het Amerikaanse ministerie van Defensie maakt $ 3,6 miljard vrij voor de door president Donald Trump nagestreefde bouw van een muur langs de grens met Mexico. De woordvoerder van het Pentagon, Jonathan Hoffmann, deelde dinsdag mee dat met het geld een stuk muur van 280 kilometer lengte gefinancierd moet worden.

Bij het geld gaat het om begrotingsmiddelen voor bouwkundige maatregelen bij militaire installaties van de VS in het binnen- en buitenland, die opgeschort worden. Minister van Defensie Mike Esper had de herbestemming van het geld uit de begroting van het Pentagon voor 2019 goedgekeurd.

Dit wordt mede mogelijk gemaakt door een beslissing van het Hoogste Gerechtshof van eind juli. Door het Hoogste Gerechtshof werd een eerder vonnis van een federale rechter opgeheven, die Trump het gebruik van middelen uit de begroting van het Pentagon voor de bouw van nieuwe versperringen langs de grens met Mexico verbiedt.

De bouw van een muur langs de ongeveer 3200 kilometer lange grens met Mexico was een van de centrale verkiezingsbeloftes van Trump om vaart te zetten achter de “strijd tegen illegale immigratie en drugssmokkel”. Tot nu toe echter werden er onder druk van de oppositionele Democraten niet genoeg middelen vrijgegeven.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/05 ... et-mexico/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Ooit werd New York gekocht door de Amerikanen. het was van onsen heette Nieuw Amsterdam.
Ooit werd Alaska van de Russische Tsaar gekocht.
En de aanschaf van Hawaï was ook niet kostenloos.
Dus zou Groenland niet gekocht kunnen worden? Zeker in een tijd waarin patriottisme en nationalisme in het verdomhoekje staan? En de natie-staat moet opgaan in een groter geheel? (EU?)
Nou, mis. Opeens zijn de Denen en de Groenlanders vervuld van nationalisme.

Ik hoorde op de StaatsTV dat door het afgezegde bezoek van Trump de Denen wel een half miljoen euro hebben gespendeerd voor niks.
En de kijkers moet verteld worden waarom Trump niet komt.
"Omdat ze Groenland niet willen verkopen."
Geheel in de lijn met wat de rest van de inmiddels gelijkgeschakelde pers zegt:
"Trump cancels Denmark trip as Greenland says it’s not for sale"
Speaking to reporters on the White House lawn on Wednesday afternoon, Mr Trump took umbrage at Ms Frederiksen's remarks.
"I thought that the prime minister's statement that it was absurd, that it was an absurd idea was nasty," he said.
"I thought it was an inappropriate statement. All she had to do is say no, we wouldn't be interested."
He added: "She's not talking to me. She's talking to the United States of America. You don't talk to the United States that way, at least under me."
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49423968
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump mag strengere asielregels invoeren

Geplaatst op 12 september 2019

Afbeelding

WASHINGTON – Het Amerikaanse Hooggerechtshof staat de regering toe om landelijk strengere regels in te voeren, die het immigranten uit Midden-Amerika moeilijker moeten maken om asiel aan te vragen in de VS.

De rechters maakten daarmee een uitspraak ongedaan van een lagere rechtbank, die had bepaald dat in negen staten het nieuwe asielbeleid niet mochten worden uitgevoerd. De staten Texas en New Mexico vielen daar buiten.

Amerikaanse media noemen het een overwinning voor president Donald Trump, die in zijn verkiezingscampagne een harder immigratiebeleid beloofde. Het beleid is bedoeld om asiel te weigeren aan iedereen die op weg naar de VS door een ander land reist zonder daar bescherming te zoeken.

Tegenstanders van het beleid van de regering verklaarden dat de regels in strijd zijn met de Amerikaanse immigratiewetgeving. Volgens hen is niet de juiste juridische procedure gevolgd.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trumps nieuwe Nationale Veiligheid Adviseur zei dat kernoorlog met Rusland te winnen is

Posted on 15/09/2019

Afbeelding

Charles Kupperman, door president Trump gevraagd om de ontslagen John Bolton als Nationale Veiligheid Adviseur op te volgen, beweerde in de jaren ’80 dat een kernoorlog met de toenmalige Sovjet Unie ‘te winnen’ was, en er in de VS ‘maar’ 20 miljoen mensen zouden hoeven omkomen, tegen 150 miljoen Russen. Het is nog niet bekend of Kupperman er nog steeds hetzelfde over denkt.

Kupperman was destijds uitvoerend directeur van president Reagans Algemene Advies Comité voor Wapencontrole en Ontwapening. Tijdens een interview met journalist Robert Scheer verklaarde Kupperman dat een ‘kernoorlog iets verwoestends is, maar nog altijd hoofdzakelijk een natuurkundig probleem.’

Het idee van wederzijdse totale vernietiging (MAD), tientallen jaren lang de belangrijkste reden waarom Amerika en Rusland nooit een kernoorlog begonnen, was volgens hem onjuist. Met ‘een bepaalde laag aarde en versterkte bouwmaterialen’ zouden de gevolgen van kernexplosies kunnen worden beperkt, argumenteerde hij. De VS zou daarom ‘in de klassieke zin’ een kernoorlog kunnen winnen.

‘Afhankelijk van hoe deze uitgevoerd wordt, kan dit het verschil zijn tussen 150 miljoen slachtoffers en 20 miljoen slachtoffers. Ik denk dat dit een aanzienlijk verschil is, en als het land 20 miljoen mensen verliest kun je een kans hebben om het daarna te overleven.’ Amerika zou met dit ‘beperkte’ aantal slachtoffers snel kunnen worden herbouwd, maar geen last meer hebben van de Sovjets, omdat die met 150 miljoen doden bijna hun hele bevolking zouden hebben zien wegvagen. (1)

Bolton 2.0?
Veel analisten waren de afgelopen week opgetogen dat Trump eindelijk John Bolton –van wie hij eerder dit jaar nog zei dat als het aan hem lag, hij het tegen de hele wereld zou opnemen- de laan uitstuurde. Trump was het in toenemende mate faliekant oneens met Boltons suggesties, die in principe konden worden samengevat met ‘val aan en voer oorlog tegen alles en iedereen’.

Het is daarom niet te hopen dat Kupperman een Bolton 2.0 blijkt te zijn. Diens bizarre uitspraken dateren echter uit de jaren ’80; het is heel goed denkbaar dat hij er inmiddels totaal anders over denkt. Tenslotte maakte zijn voormalige baas Ronald Reagan nog tijdens zijn presidentschap een opmerkelijke ommezwaai, die de wereld het einde van de Koude Oorlog opleverde.

Xander

(1) MishTalk via Zero Hedge (/ basis afbeelding)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/t ... winnen-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Nog een overwinning voor Trump aan het asielfront: Hoogste Gerechtshof keurt aanscherping van het asielrecht goed

Geplaatst op 18 september 2019

Afbeelding

De Amerikaanse president Donald Trump kan een nieuw succes aan het asielfront boeken: het Hoogste Gerechtshof van de VS heeft een door de regering verordende drastische aanscherping van het asielrecht voorlopig goedgekeurd. De regeling moet het migranten uit Zuid-Amerika verhinderen om in de VS asiel aan te vragen. Trump sprak van een “grote overwinning voor de grens”.

Volgens de regeling mogen Centraal-Amerikaanse migranten alleen nog maar een asielaanvraag in de VS indienen wanneer zij daarvoor in Mexico of een ander transitland zo´n aanvraag hebben ingediend en deze werd afgewezen. Bij de meeste migranten aan de Amerikaanse zuidgrens gaat het om mensen uit Guatemala, El Salvador en Honduras.

Het Hoogste Gerechtshof in Washington hief de uitspraak van een ondergeschikte instantie in Californië tegen de aanscherping van het asielrecht op. Het gaat echter niet om een definitieve beslissing.

Het Witte Huis verklaarde dat de beslissing van de rechtbank de regering “zeer” zou helpen in e omgang met de “crisis” aan de Amerikaanse zuidgrens. De directeur van de Amerikaanse immigratieautoriteit, Ken Cuccinelli, kondigde op Twitter aan dat de regeling “zo spoedig mogelijk” zou worden ingevoerd.

Bron: https://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/18 ... echt-goed/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump: groter instemmingspercentage dan destijds Obama

Geplaatst op 21 september 2019

Afbeelding

Donald Trump vindt erkenning en lof in de Amerikaanse bevolking

Mainstream media en bevolking – nog nooit lagen ze zo ver uit elkaar als het gaat om de inschatting van de politiek. Dat is zowel hier in het land als aan de andere kant van de Atlantische Oceaan te zien. Terwijl de Amerikaanse media al jarenlang een regelrechte propagandaveldtocht tegen Trump voeren en over alles slecht spreken wat ook maar enigszins te bekritiseren is, vinden de Amerikaanse burgers opvallend veel lof en erkenning voor het werk van Trump en diens kabinet.


Zoals o.a. “Newsweek” berichtte, heeft Trump op dit moment een hoger instemmingspercentage dan destijds Barack Obama (in dezelfde periode van zijn regering). Te oordelen naar een half dozijn peilingen, heeft Trump een instemmingspercentage van circa 44,3%. Obama had destijds een instemmingspercentage van 43,9%. Het verschil mag dan wel niet erg groot lijken, maar Obama had destijds een groot deel van de mainstream media achter zich, die hem dagelijks ophemelden. Trump daarentegen moet zichzelf dagelijks teweerstellen tegen de mediale “shitstorm”.

Zodoende is aangetoond dat veel Amerikanen zich niet meer zo sterk laten beïnvloeden door de media. De Trump-aanhangers zijn al lang overgestapt op alternatieve nieuwsbronnen of consumeren het nieuws van de mainstream media alleen nog heel voorzichtig en vormen hun eigen oordeel.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/21 ... jds-obama/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Een mogelijkew tegenstander inde presidentsrace kan zijn Joe Biden.
Die kan soms dingen zeggen die op grote bijval van de toehoorders kunnen rekenen.
Joe Biden: “we choose truth over facts”
Video: https://twitter.com/RealSaavedra/status ... 54816?s=20
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trump is een grote smerige hypocriete klootzak die elke vorm van beschaving aan zijn besmette lul lapt.

Ik word kots en kots misselijk als ik ervaar hoe hij mooie sier maakt met het meest walgelijke achterlijke mensonwaardige primitieve woestijnland van niks: Saoedi-Arabië. Een religieus fascistisch land van niks dat te vergelijken is met het land van de nazi's onder Hitler. Met dit verschil dat Saoedi-Arabië met zijn uit de hand gelopen wellustige geile mannelijke koningsfamilie, die niet van neuken met blonde vrouwen wist op te houden, vele malen erger is dan de ideeën die onder het naziregime de ronde deden.

Want de nazi's waren wel moordenaars, maar geen folteraars. En dit is nu juist wat dat weerzinwekkende walgelijke miserabele zooitje kankerlijders in de zandbak van Saoedi-Arabië wereldwijd promoten:

Niet-moslims, afvalligen van de Islam, en niet in de smaak van Allah, de knecht van Mohammed vallende persone, zullen eeuwig gemarteld worden in het Hellevuur zoals bedacht door de meest vieze smerige walgelijke Arabische psychopaat sadist, berucht als profeet Mohammed, aller tijden.

Ach, de onverschillige uitsluitend aan kapitaal denkende Trump heeft hier geen boodschap aan. Hoogstens voor de schijn. Of hij is werkelijk een onnozele randdebiel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump herhaalt bij VN: patriottisme is beter dan globalisme

24 september 2019

Afbeelding

President Trump heeft zijn toespraak op de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties aangegrepen om zijn ‘America first’-beleid opnieuw te verdedigen. “Verstandige leiders stellen hun eigen bevolking en landen voorop”, zei hij aan het begin van zijn rede. “De toekomst behoort niet toe aan globalisten, de toekomst behoort toe aan patriotten.”

Als landen hun eigen belangen vooropstellen, gaan ze erop vooruit en dat zal volgens de Amerikaanse president uiteindelijk leiden tot een betere samenwerking tussen naties. “Vrede begint in eigen huis”, zei hij.

Trump stak de loftrompet over de ontwikkelingen in zijn land. Zo wees hij op de lage werkloosheid. Ook verdedigde Trump zijn strenge immigratiebeleid. Andere landen zouden het voorbeeld van de VS moeten volgen, zei hij. Ongecontroleerde migratie is volgens hem een bedreiging voor de internationale veiligheid.

De Amerikaanse president ging in zijn toespraak van ruim een half uur ook in op recente geopolitieke ontwikkelingen. Hij riep andere landen op om, net als de VS, sancties tegen Iran te verzwaren. De Amerikanen [url=https://nos.nl/artikel/2301718-vs-niet- ... rabie.html]houden Teheran verantwoordelijk[/url[ voor de aanvallen van anderhalve week geleden op olie-installaties in Saudi-Arabië, maar daar zei Trump verder niets over.

"Alle naties hebben een verplichting om te handelen", zei Trump. "Een verantwoordelijke regering mag de bloeddorst van Iran niet subsidiëren."

China
Ook voor China had Trump een boodschap. Hij deed een beroep op de Chinese regering om de onrust in Hongkong op verstandige wijze op te lossen. "We rekenen allemaal op president Xi als een groot leider."

Minder lovend over de Chinese autoriteiten was Trump wat betreft het handelsconflict met China. Hij haalde hard uit naar de handelspraktijken van de Chinezen, zoals marktbelemmeringen, staatssubsidies en valutamanipulatie. Wel zei hij te hopen dat de twee landen alsnog een einde kunnen maken aan hun handelsconflict.

https://nos.nl/artikel/2303170-trump-he ... lisme.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump tegen VN: Dagen van globalistische religie zijn geteld, onafhankelijke landen zijn de toekomst

Posted on 24/09/2019

Afbeelding

Amerikaanse president noemt open-grenzen activisten ‘wreed en kwaadaardig’ – Trump werkt samen met diverse landen om positie van vrouwen te versterken en homoseksualiteit te decriminaliseren – ‘Bloeddorstig’ Iran kan op nog zwaardere sancties rekenen

President Donald Trump heeft in zijn VN toespraak vandaag hard uitgehaald naar wat samenvattend de ‘Nieuwe Wereld Orde’ kan worden genoemd. ‘De toekomst behoort niet aan globalisten, maar aan patriotten. De toekomst behoort aan soevereine en onafhankelijke landen. Het globalisme heeft een religieuze invloed op eerdere leiders gehad, waardoor die hun eigen nationale belangen zijn gaan negeren. Maar wat Amerika betreft zijn die dagen voorbij.’ De VS is onder hem juist een pad ingeslagen naar ‘nationale vernieuwing.’

Trump uitte ook forse kritiek op het opkomende socialisme, ‘big tech’ censuur en immigratie activisten. Het socialisme ‘is de verwoester van naties en vernietiger van samenlevingen. De gebeurtenissen in Venezuela herinneren ons er allemaal aan dat socialisme en communisme niet gaan om rechtvaardigheid, niet om gelijkheid, niet om het versterken van de armen, en zeker niet om het welzijn van de natie.’

Big Tech social media censuur bedreigt vrijheid van meningsuiting
‘Een klein aantal sociale media platforms verkrijgen enorme macht over wat wij mogen zeggen,’ vervolgde de president. ‘De permanente politieke klasse is openlijk minachtend… over de wil van het volk. Een anonieme bureaucratie opereert in het geheim en verzwakt de democratie... Een vrije samenleving kan niet toestaan dat social media giganten de stem van het volk tot zwijgen brengen. Vrije mensen mogen nooit worden ingeschakeld om hun buren het zwijgen op te leggen, te dwingen, uit te sluiten of zwart te maken.’

Open grenzen activisten ‘wreed en kwaadaardig’
‘Vandaag heb ik een boodschap voor die open-grenzen activisten die zichzelf in ‘sociale rechtvaardigheid’ hullen: jullie gedragingen zijn niet rechtvaardig, maar wreed en kwaadaardig. Jullie versterken criminele organisaties die azen op onschuldige mannen, vrouwen en kinderen. Jullie zetten je eigen valse idee van deugdzaamheid vóór de levens en het welzijn van talloze onschuldige mensen. Met het ondermijnen van de grenzen ondermijnen jullie de mensenrechten en menselijke waardigheid.’

Door massa immigratie te bevorderen beroven globalisten en open-grenzen activisten complete landen van ‘menselijk kapitaal’, waarschuwde Trump, terwijl de landen die grote aantallen migranten –waarvan een aanzienlijk deel criminelen- binnenhalen te zwaar worden belast.

Leiders van alle landen worden daarom opgeroepen om hun naties te versterken en hun eigen cultuur en bevolking te koesteren. Volgens Trump zal dat juist tot meer harmonie tussen de landen dan ooit te voren leiden. Tegelijkertijd wees hij op het trieste feit dat in 80% van de wereld de vrijheid van religie wordt bedreigd. ‘Amerika zal nooit stoppen die vrijheid te verdedigen.’ (2)

Versterken positie van vrouwen en homo acceptatie
De president van de VS werkt daarnaast met diverse landen samen om homoseksualiteit te decriminaliseren en de rol van vrouwen in de samenlevingen te versterken, omdat landen die dat doen een stuk welvarender, veiliger en stabieler zijn. Volgens Trump is de gelijke behandeling van vrouwen van vitaal belang voor de voorspoed en veiligheid van ieder land.

‘VS wil vrede’, maar ‘bloeddorstig’ Iran krijgt ervan langs
Trump herhaalde ook zijn campagnebeloften van drie jaar geleden. ‘Amerika beseft dat iedereen oorlog kan voeren, maar alleen de moedigsten naar vrede streven. Amerika staat klaar om vrienden te worden met allen die oprecht naar vrede en respect streven.’ (1)

Iran kreeg er echter flink van langs vanwege de recente aanval op Saudische olie installaties en de almaar toenemende ‘bloeddorstige’ agressie en terreur in het Midden Oosten. Zolang de Islamitische Republiek hiermee doorgaat zullen de sancties steeds strenger worden.

Xander

(1) Infowars
(2) Breitbart
(3) Afbeelding: (toespraak Trump 2018) Embed from Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/t ... -toekomst/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

HELD!

You are empowering criminal organizations that prey on innocent men, women, and children."
Gepubliceerd op 24 sep. 2019


"Today, I have a message for those open-border activists who cloak themselves in the rhetoric of social justice: Your policies are not just; your policies are cruel and evil. You are empowering criminal organizations that prey on innocent men, women, and children."
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

‘Democraten starten afzettingsprocedure tegen Trump’

De oppositie in het Amerikaanse Congres gaat toch de eerste fase van een afzettingsprocedure beginnen tegen president Trump. De Democraten zien vals spel in zijn contact met Oekraïne.

Partijleider Nancy Pelosi zou vanavond nog gaan aankondigen dat het Huis van Afgevaardigden een formeel onderzoek begint naar gedrag van Trump dat reden kan zijn om hem af te zetten, melden Amerikaanse media. De Democraten verdenken de president ervan Oekraïense hulp te hebben gezocht om politiek rivaal Joe Biden onschadelijk te maken.

Als het onderzoek bevestigt dat Trump zich misdragen heeft, kan het Huis van Afgevaardigden besluiten te stemmen over afzetting. Dat betekent overigens niet direct dat Trump ook daadwerkelijk uit het Witte Huis gezet zal worden. Daarvoor moet ook tweederde van de Senaat instemmen. Dat is vooralsnog onwaarschijnlijk. Een meerderheid van de Senaat is in handen van Trumps eigen Republikeinse partij.

Oekraïense president
Pelosi was tot op heden enorm terughoudend als het ging om pogingen de president af te zetten. Ze vreesde dat het averechts zou werken, omdat de meeste Amerikanen geen trek hebben in zo’n politieke oorlog. Maar de druk van haar fractie werd steeds groter sinds bekend werd dat Trump het Amerikaanse buitenlandbeleid mogelijk voor eigen politiek gewin heeft gebruikt. Een klokkenluider uit de inlichtingendiensten trok aan de bel over beloften van Trump aan een buitenlandse leider.

Trump bleek de nieuwe Oekraïense president te hebben verzocht om een van zijn voornaamste politieke tegenstanders te laten onderzoeken: Joe Biden, ex-vicepresident en mogelijk Trumps Democratische opponent in de presidentsverkiezingen van volgend jaar.

Obama-jaren
De bonje komt voort uit de Obama-jaren, toen Biden er als vice-president op aandrong dat Oekraïne een belangrijke officier van justitie ontsloeg. Hij zou niet genoeg doen tegen corruptie. Die officier deed op dat moment onderzoek naar de eigenaar van een gasbedrijf waar zoon Hunter Biden een lucratieve baan had.

Er is geen bewijs dat Biden zijn zoon probeerde te beschermen. Andere Westerse landen vroegen eveneens om het vertrek van de Oekraïense aanklager omdat corruptie niet werd aangepakt. De aanklager had het ook niet specifiek op zoon Hunter gemunt.

Trump erkent dat hij telefonisch over Biden heeft gesproken met president Volodimir Zelenski. Hij zegt dat er niets mis mee is – hij was simpelweg bezorgd om vermoedens van corruptie rond de Bidens. Maar de verontwaardiging in Washington is groot. Trump schortte financiële hulp aan Oekraïne kort voor zijn gesprek met Zelenski even op. Veel Democraten menen dat Trump zo de druk op Oekraïne opvoerde, in de hoop Biden een hak te zetten.

Gesprek openbaar maken
Trump voelt de dreiging van de afzettingsprocedure en kondigde aan het transcript van zijn telefoongesprek met Zelenski openbaar te maken. De precieze inhoud van de klacht van de klokkenluider wordt door het Witte Huis nog onder de pet gehouden. Maar de klokkenluider heeft aangegeven met het Congres te willen praten.

Trump reageerde verbolgen. ,,Dit is een voortzetting van de heksenjacht. Het gaat beter met ons land dan ooit, ze gaan de verkiezingen verliezen,” zei hij over de Democraten. ,,Men zegt dat dit in mijn voordeel werkt.

VN-top
De kwestie overschaduwt Trumps inbreng in een VN-top in New York. Staatshoofden en ministers uit de hele wereld zijn er bijeen voor een paar dagen diplomatiek speeddaten rond de jaarlijkse Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Trump promootte daar een internationale versie van zijn America First-beleid en onder meer anti-abortusmaatregelen. ,,De toekomst is niet van globalisten, de toekomst is van patriotten,” zei hij.

Maar in de wandelgangen was hij vooral druk vragen over de Oekraïnekwestie te beantwoorden.

Zo sprak hij aan de zijde van de Britse premier Boris Johnson over het hulpgeld voor Oekraïne dat ingehouden werd. Trump zei daarmee een bijdrag van Europa te hebben willen afdwingen. Eerder zat hij naast de Poolse president toen hij de media van dubbele standaarden beschuldigde. Als Biden een Republikein was, ‘zou hij nu in de elektrische stoel zitten’.

En de zaak zal de top blijven beheersen: morgen staat een ontmoeting tussen Trump en Zelenski op het programma.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Maar 'elders' lazen we dit:
[…]

Biden schepte openlijk op over chantage met $ 1 miljard dollar
De huidige president van de VS vroeg Oekraïne dus op normale wijze, zonder quid pro quo, om een gerechtelijk onderzoek naar een voormalige Amerikaanse vicepresident, die er openlijk over opschepte hoe hij als vicepresident van Barack Obama $ 1 miljard aan leengaranties aan Oekraïne dreigde stop te zetten als dat land een officieel onderzoek naar de activiteiten van zijn zoon en diens bedrijf in Oekraïne niet zou stopzetten. Oftewel: Biden maakte zich niet alleen schuldig aan politieke chantage, maar was daar nog trots op ook.

In schril contrast met de aandacht die de Westerse media en de Democraten aan deze zoveelste storm in een glaasje water geven, blijven ze de schimmige activiteiten waar Biden bij betrokken was negeren. Nee, het aloude, al zo vaak ontkrachte ‘Trumps inmenging in verkiezingen’ en de ‘Witte Huis doofpot affaire’ worden weer van stal gehaald nu de regering voorkwam dat de uitvoerende directeur van de nationale inlichtingendiensten, Joseph Maguire, bepaalde informatie vrijgaf in het kader van een klacht van een klokkenluider.

[…]

viewtopic.php?f=22&t=26008&start=25#p476736

https://www.xandernieuws.net/algemeen/w ... -oekraine/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:Trump is een grote smerige hypocriete klootzak die elke vorm van beschaving aan zijn besmette lul lapt.

Ik word kots en kots misselijk als ik ervaar hoe hij mooie sier maakt met het meest walgelijke achterlijke mensonwaardige primitieve woestijnland van niks: Saoedi-Arabië. Een religieus fascistisch land van niks dat te vergelijken is met het land van de nazi's onder Hitler. Met dit verschil dat Saoedi-Arabië met zijn uit de hand gelopen wellustige geile mannelijke koningsfamilie, die niet van neuken met blonde vrouwen wist op te houden, vele malen erger is dan de ideeën die onder het naziregime de ronde deden.

Want de nazi's waren wel moordenaars, maar geen folteraars. En dit is nu juist wat dat weerzinwekkende walgelijke miserabele zooitje kankerlijders in de zandbak van Saoedi-Arabië wereldwijd promoten:

Niet-moslims, afvalligen van de Islam, en niet in de smaak van Allah, de knecht van Mohammed vallende persone, zullen eeuwig gemarteld worden in het Hellevuur zoals bedacht door de meest vieze smerige walgelijke Arabische psychopaat sadist, berucht als profeet Mohammed, aller tijden.

Ach, de onverschillige uitsluitend aan kapitaal denkende Trump heeft hier geen boodschap aan. Hoogstens voor de schijn. Of hij is werkelijk een onnozele randdebiel.
Ach, ach . . . De waarheid ligt verdomme natuurlijk altijd in het midden. Wat ik heb gezegd is waar voor mij, maar . . . ik heb toch enigszins spijt van mijn woede-uitbarsting. Waarom? Toen ik mij realiseerde dat ik atheïst ben, bedacht ik dat ik deze post beter moest uitleggen. Mijn christelijke roots waren de werkelijke 'boosdoener' en vanuit dat oprechte gevoel naar eerlijkheid en logica heb ik gereageerd.

De waanzin van de mens in ogenschouw genomen, gebiedt mij te stellen dat Trump, immoreel, kapitalistisch, gaan voor het belang van de natie bezien, het heel erg goed doet. Daar zal hij voor beloond worden door de meerderheid van het Amerikaanse volk:

Trump maakt ook de volgende vijf jaar vol - ZEKER WETEN - als hij niet vroegtijdig naar de hel gaat.

Afbeelding

De Democraten maken het Trump nu wel heel erg gemakkelijk. Nu heeft zo'n domme democratische gans, fractievoorzitter Nancy Pelosi, een afzettingsprocedure bij de rechter in gang gezet, waarvoor dank namens Trump. Beter konden de Democraten Trump niet te hulp schieten, ook niet leuker. Daar zijn ze veel te chagrijnig, jaloers en te links en dus te dom voor.

En wat telde voor Obama, geldt ook voor Trump: een zittende president mag nooit langer dan acht jaar op dezelfde stoel in het Witte Huis zitten. Wat dan meestal gebeurt, is dat dan doorgaans de tegenpartij aan de macht komt. Dat voorspelde ik in een vroegtijdig stadium als een van de weinigen op dit voortreffelijke forum. Slim van mij? Jawel! Gewoon even wat op internet googelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:De waanzin van de mens in ogenschouw genomen, gebiedt mij te stellen dat Trump, immoreel, kapitalistisch, gaan voor het belang van de natie bezien, het heel erg goed doet.
Trump heeft geen last van een geweten en daarom laat hij die verknipte Saoudi Arabieren met rust. Waarom zou hij daar ruzie mee zoeken? Ze kopen lekker veel Amerikaanse wapens en ze komen niet met duizenden tegelijk naar de VS om daar de wellfare leeg te vreten. OK ze hakken handjes af, en hangen allerlei types op maar daar heeft geen enkele Amerikaan last van zolang hij daar weg blijft.
En Trump weet natuurlijk welke puinhopen de "goede" presidenten Bush, Clinton en Obama hebben aangericht in Irak en Afghanistan. Daar sterven elke dag Amerikaanse burgers die daar niets mee te maken hebben.
Onze ethisch hoogstaande regenten laten hier ook alles uit de hand lopen omdat ze naar eigen zeggen aan de goede kant van de geschiedenis staan. Ze likken zelfs de hielen van een psychisch gestoord kind, men vraagt zich af wat ze daarmee denken te bereiken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Impeach yourself! Democraten deden in 2018 precies dat waar ze Trump valselijk van beschuldigen

Posted on 25/09/2019

Afbeelding
Afbeelding: (5).

Wat een toeval: Advocaat klokkenluider van Trumps gesprek met Oekraïne werkte voor Hillary Clinton en Democratische senator Chuck Schumer – Klokkenluider geeft toe dat hij geen eerstehands kennis heeft van gesprekken tussen Trump en Oekraïense president – Alle peilingen: Meerderheid Amerikanen wil geen afzettingsprocedure

De wanhopig geworden Democraten, die het maar niet lukt om een geloofwaardige kandidaat voor de verkiezingen van 2020 te presenteren, proberen nu naar het laatste redmiddel te grijpen door een impeachment procedure tegen president Donald Trump op te starten. Ook nu gebruiken ze de vooral door Barack Obama zo vaak toegepaste tactiek van een van diens leermeesters, de extreemlinkse anarchist-satanist Saul Alinsky, door je tegenstrever te beschuldigen van datgene waar je jezelf schuldig aan maakt. Dat is precies wat Democratische senatoren hebben gedaan: ze schreven in 2018 een brief aan de Oekraïense procureur-generaal waarin ze eisten om een onderzoek naar Trumps geheime samenwerking met Rusland, een samenwerking waarvan onomstotelijk is aangetoond dat die nooit heeft plaatsgevonden.

De eis (hier nog online te lezen) werd ondertekend door de senatoren Robert Menendez (New Jersey), Dick Durbin (Illinois) en Patrick Leahy (Vermont), en werd kracht bijgezet met een impliciet dreigement dat de ‘robuuste en goede banden’ met Oekraïne op het spel zouden kunnen komen te staan. Ironisch genoeg verklaarde de Democratische voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, Nancy Pelosi, dat alleen al de kans dat Trump Oekraïne heeft gevraagd om –ook zonder ‘quid pro quo’- een onderzoek naar de zoon van voormalig vicepresident Joe Biden op te starten, genoeg kan zijn om een afzettingsprocedure te beginnen. (1)

Joe Biden chanteerde Oekraïne om onderzoek naar zijn zoon te stoppen
Biden schepte in 2018 openlijk op dat hij Oekraïne -met het dreigement om $ 1 miljard aan leengaranties stop te zetten- had gedwongen om een officier van Justitie van een officieel onderzoek naar de belangen van het bedrijf van zijn zoon Hunter af te halen. Hunter Biden was in 2014 bestuurslid en hoofd juridische zaken van de grootste Oekraïense gasproducent, Burisma Holdings, geworden. De miljardenbelangen van de Bidens mochten duidelijk niet in gevaar worden gebracht.

Advocaat klokkenluider bekende van Hillary Clinton
En wat een toeval! Andrew Bakaj, de advocaat van de zogenaamde klokkenluider op wiens klacht de impeachment procedure vooral wordt gebaseerd, blijkt in 2001 voor zowel de Democratische senator Chuck Schumer als toenmalig senator Hillary Clinton te hebben gewerkt. Bakaj werkte ook enige tijd voor de CIA en het Pentagon als een ‘klokkenluider’ specialist.

Klokkenluider geeft toe geen eerstehands kennis te hebben
Deze anonieme klokkenluider heeft overigens toegegeven dat hij geen eerstehands kennis heeft van de inhoud van Trumps telefoongesprekken met de Oekraïense president Zelensky. Maar ondanks het feit dat niemand in het Congres nog het officiële transcript van het gewraakte gesprek, dat later deze week wordt vrijgegeven, heeft gelezen, kondigde Pelosi toch een impeachment resolutie aan. (2)

Meerderheid Amerikanen wil geen afzettingsprocedure
Trump gaat tevens de volledige inhoud van de klacht van de klokkenluider, alsmede het rapport van de inspecteur-generaal hierover, openbaren (3). In dat rapport zou onder meer de conclusie staan dat de anonieme klokkenluider een ‘politieke voorkeur voor een rivaliserende kandidaat’ van Trump had. De president zei afgelopen vrijdag dus niet zomaar dat deze persoon ‘partijdig’ is, en dat uit het transcript zal blijken dat hij niets vreemds vroeg aan de president van Oekraïne.

Uit een Politico peiling blijkt dat 50% van de Amerikanen tegen een impeachment procedure is, en 37% voor. De peilingen van Monmouth en Quinnipac zijn nog gunstiger voor de president: 61% resp. 60% wil geen afzettingsprocedure, tegen 35% resp. 32% voorstanders. De cijfers van het linkse NBC (50% tegen 21%) en ABC News/Washington Post (59% versus 37%) vertonen hetzelfde beeld.

Xander

(1) Breitbart
(2) Infowars
(3) Zero Hedge
(4) Infowars
(5) Afbeelding: Embed from Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... chuldigen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Impeachment nu al onwaarschijnlijk: Transcript bevestigt dat Trump geen enkele druk op Oekraïne uitoefende

Posted on 25/09/2019

Afbeelding
De beste verdediging om de miljardencorruptie van je topkandidaat te verbergen is door de aanval te openen op je gehate vijand, zullen de Democraten hebben gedacht. (Afbeelding: social media meme via (3)).

Advocaat Giuliani: Oekraïense oligarch waste miljoenen wit voor de familie Biden – ‘Kabinet Obama getekend door patroon van corruptie’ – Onderzoeksjournalist ontdekte dat vicepresident Biden zijn zoon aan miljardendeal met Chinese overheid hielp

Zoals verwacht hebben de Democraten en de Westerse massamedia opnieuw een storm in een glas water gecreëerd. Uit het vanmiddag vrijgegeven verslag van het telefoongesprek van president Trump met zijn Oekraïense collega Zelensky komt namelijk zonneklaar naar voren dat de eerstgenoemde op geen enkele wijze druk uitoefende. Trumps advocaat eist ondertussen de openbaarmaking van alle documenten rond de Bidens, omdat ‘we weten dat een corrupte Oekraïense oligarch $ 3 miljoen voor de familie Biden wit waste.’

De zogenaamde ‘druk’ die Trump volgens de Democraten uitoefende?:
‘Nog iets, laten we het over Bidens zoon hebben, dat Biden de vervolging stopte. Een hoop mensen willen weten hoe dat zit, dus wat je ook maar kunt doen met de procureur-generaal (of minister van Justitie) zou super zijn. Biden schepte overal op dat hij dat onderzoek stopzette, dus als je daar naar kunt kijken… Voor mij klinkt dat vreselijk.’

Oftewel: nul komma nul druk, niets meer dan een normaal verzoek in een normaal gesprek. Eerder in het gesprek had Trump ook nog om ‘een gunst’ gevraagd, of Zelensky wilde uitzoeken hoe het nou precies zat met Crowdstrike, de cyber security firma die het Democratische Nationale Comité in 2016 inschakelde om hun gehackte servers te onderzoeken. ‘Zoals je gisteren hebt kunnen zien is die hele nonsens geëindigd met een zeer armoedig optreden van Robert Mueller, een incompetent optreden, maar zij zeggen dat veel is begonnen met Oekraïne.’

Impeachment nu al onwaarschijnlijk
De Democraten zullen na het lezen van het verslag nog woester zijn dan ze al waren, want president Zelensky had tegen Trump gezegd dat hij net als in Amerika ook in Oekraïne ‘het moeras’ van de gevestigde orde wil gaan droogleggen.

De kans dat Trump wordt afgezet is in de statistiek van PredictIt de afgelopen 24 uur enorm gedaald. Dat gebeurde al nadat Trump aankondigde het volledige transcript, dus zonder redacties, vrij te geven. Waarnemers voelden daardoor al aan dat er niets bijzonders uit naar voren zou komen, en ze hebben gelijk gekregen.

‘Oekraïense oligarch waste $ 3 miljoen wit voor de Bidens’
Trumps advocaat Rudy Giuliani is de voortdurende haat/hoaxcampagne van de Democraten en de door hen gecontroleerde massamedia duidelijk helemaal zat. ‘We weten dat een corrupte Oekraïense oligarch $ 3 miljoen voor de familie Biden wit waste,’ twitterde hij vandaag. ‘Dus geef alle financiële verslagen van alle zaken waar Biden, (John) Kerry’s stiefzoon en het neefje van de notoire gangster Whitey Bulger bij betrokken zijn.’

‘Vicepresident Biden hielp zoon aan miljardendeal met Chinese overheid’
Dat was een verwijzing naar het onderzoek van journalist Peter Schweizer, die heeft ontdekt dat Hunter Bidens firma in 2013 slechts twee weken nadat hij met zijn vader Joe in China op officieel bezoek was geweest (ze vlogen allebei met ‘Air Force Two’) een ’historisch’ genoemde deal van $ 1 miljard met dochtermaatschappij van de door de staat gerunde Bank of China sloot. De deal werd later zelfs uitgebreid naar $ 1,5 miljard. ‘Schokkend dat een vicepresident het beleid van de VS met China vormgeeft terwijl zijn zoon een begeerde miljardendeal met een tak van de Chinese overheid sluit,’ aldus Schweizer. (3)

Deze deal had mogelijk verregaande gevolgen voor de nationale veiligheid. Het investeringsfonds dat de Bank of China voor de deal met Biden oprichtte, Bohai Harvest RST (BHR), werd namelijk een kerninvesteerder in het Chinese kernenergie staatsbedrijf CGN, dat in 2016 door het Amerikaanse ministerie van Justitie werd beschuldigd van het stelen van nucleaire geheimen van de VS.

Louche deals Bidens in Oekraïne
Schweizer wijst ook op andere veelzeggende feiten: in april 2014 had Hunter Bidens zakenpartner Devon Archer een privé gesprek in het Witte Huis met vicepresident Joe Biden. Vijf dagen later landde Joe Biden in Kiev, waar hij hoge officials miljardensteun beloofde voor de aardgasindustrie in het land. De volgende dag werd bekend gemaakt dat Archer bestuurslid werd van het grootste Oekraïense gaswinningsbedrijf Burisma. Drie weken later werd ook Hunter Biden bestuurslid, en dat terwijl beiden geen enkele ervaring in de energie industrie hadden.

Hunter kreeg echter wel een maandsalaris van $ 50.000,-, en dat terwijl Burisma op dat moment al door het Oekraïense justitie werd onderzocht wegens verdenkingen van corruptie. Daarop dreigde Biden de toenmalige president Poroshenko met het intrekken van de beloofde $ 1 miljard aan leengaranties als dat onderzoek niet zou worden stopgezet en generaal Viktor Shokin, de officier van justitie, niet werd ontslagen.

Vorig jaar schepte Joe Biden daar tegen het aanwezige publiek van de Council on Foreign Relations openlijk over op: ‘Ik zei: jullie krijgen die 1 miljard niet. Ik ga zo weg over, ik denk dat het iets van 6 uur was. Ik keek hen aan en zei: Ik ga weg over 6 uur. Als de officier van justitie niet wordt ontslagen, krijgen jullie je geld niet. Wel, ‘son of a bitch’, hij werd ontslagen! En toen zetten ze er iemand neer die op dat moment eensgezind was.’

Joe Biden beweerde dat hij ‘geen idee’ had dat zijn zoon Hunter bestuurslid van Burisma was geworden, twee jaar (!) nadat dit was gebeurd, en hij het nooit met hem over het justitiële onderzoek naar Burisma heeft gehad. Met de verkiezingen van 2020 in het verschiet wordt het nog een hele toer voor Joe om te verbloemen dat hij zijn macht en positie misbruikte om zijn zoon aan zeer lucratieve zakendeals met Oekraïne en China te helpen. (3)

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Breitbart
(3) Zero Hedge

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... itoefende/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Klokkenluider tegen Trump valt door de mand, erkent nergens direct getuige van te zijn geweest

Posted on 26/09/2019

Afbeelding
Uitvoerend directeur Nationale Inlichtingendiensten Joseph Maguire vandaag tijdens zijn getuigenis voor het inlichtingencomité van het Huis van Afgevaardigden. Maguire moest vragen beantwoorden over de klacht van de klokkenluider. (Afbeelding: Getty Images (3)).

Klacht blijkt enkel gebaseerd te zijn op ‘van horen zeggen’ – Ex CIA analist / NSC official: ‘Deze inlichtingenofficier heeft op schaamteloze wijze de grens overschreden door zich met beleid te bemoeien’

Het getuigenis van de klokkenluider over Trumps telefoongesprek met de Oekraïense president is vandaag op een grote sof voor de Democraten en de massamedia uitgelopen. De desbetreffende man is compleet door de mand gevallen nu hij heeft bevestigd dat hij nergens direct getuige van geweest is, en zijn info enkel heeft van niet bijna name genoemde ‘officials’, oftewel: ‘van horen zeggen’. Totaal ongeloofwaardige ‘roddelluider’ zou dan ook een betere benaming zijn. Tot hoeveel jammerlijke pogingen gaan de Democraten zich nog verlagen om Donald Trump uit het Witte Huis te krijgen?

‘Zeer zorgwekkend,’ is de voorspelbare reactie van de Democraten op de klacht van de klokkenluider. Maar wat was er eigenlijk dan zo ‘zorgwekkend’?: ‘Donald Trump liet blijken ervan overtuigd te zijn dat de nieuwe Oekraïense regering snel in staat zal zijn om de reputatie van Oekraïne te verbeteren, en het corruptie onderzoek dat de samenwerking met de VS heeft bemoeilijkt af te ronden.’

Niets bijzonders dus. Dit dan?: ‘Afgezien van de bovengenoemde veronderstelde ‘gevallen’ die over de familie Biden en de Amerikaanse verkiezingen in 2016 gaan, werd mij door Witte Huis officials gezegd dat er niet over andere ‘gevallen’ werd gepraat.’

Sommige mensen zeiden iets over andere mensen die het over Oekraïne hadden
Wacht – andere mensen bevestigden dat Trump niets meer dan dat probeerde te bereiken, maar de klokkenluider beweert nu dat telefoongesprekken en documenten op één of andere duistere wijze ‘achter slot en grendel’ werden gelegd?

‘In de dagen na het telefoongesprek hoorde ik van meerdere officials dat hoge Witte Huis officials hadden ingegrepen door alle verslagen van het gesprek achter te houden... vooral het woord-voor-woord transcript... Witte Huis officials vertelden me dat ze door Witte Huis advocaten werden opgedragen om het elektronische transcript uit het computersysteem te halen.’

‘In hetzelfde tijdsbestek zeiden meerdere officials tegen mij dat het Oekraïense leiderschap de indruk moest krijgen dat een ontmoeting of gesprek tussen de president en president Zelensky afhing van Zelensky’s bereidheid om mee te werken met zaken die publiekelijk werden gemaakt door mr. Lutsenko en mr. Giuliani (Trumps advocaat). (Opmerking: dit was de algemene indruk van de staat van zaken zoals officials mij tussen eind mei en begin juli hebben meegedeeld. Ik weet niet wie deze boodschap aan het Oekraïense leiderschap overbracht, of wanneer.’

‘Was er zelf geen getuige van, maar ik geloof wat mijn collega’s zeggen’
Samengevat: sommige mensen vertelden aan andere mensen dat bepaalde mensen in de regering het hadden over een paar Oekraïners? Wordt daar nu zo’n heisa over gemaakt?

Het beste komt nog:

‘Ik was geen getuige van de meeste van de genoemde gebeurtenissen… Desondanks vond ik de verslagen hierover van mijn collega’s geloofwaardig.’

En daarmee is het inderdaad zonneklaar dat dit zelfs minder is dan een storm in een glas water. ‘Klokkenluider’? Gezien zijn extreem zwakke ‘van horen zeggen’ klacht is de term ‘roddelluider’ veel beter van toepassing. (1)

Ex CIA analist: klokkenluider moet hulp hebben gehad van Congresleden
De hele brief ziet er sowieso uit alsof deze door een journalist of advocaat is geschreven. Dat de New York Times (zwaar anti-Trump) talloze keren wordt geciteerd maakt het verhaal nog ongeloofwaardiger. Voormalig CIA analist en National Security Council (NSC) official Bred Fleitz schrijft dat ‘de manier waarop deze klacht is geschreven erop wijst dat hij veel hulp had.’

‘Dit is geen zaak voor de inlichtingendienst, maar een beleidskwestie. De klacht gaat over een meningsverschil over beleid. Presidentiële telefoontjes zijn geen zaak voor inlichtingen... Het lijkt erop dat de regels omtrent de toegang tot en kennis van deze gevoelige gesprekken werden gebroken. Deze official nam geen deel aan het gesprek, stond ook niet op de lijst met mensen die ervan af mochten weten, en had nooit van het gesprek op de hoogte horen te zijn.’

Fleitz denkt dan ook dat de klokkenluider hulp moet hebben gehad van (Democratische) leden van het inlichtingencomité van het Huis van Afgevaardigden en de Senaat. De vraag is dan of zij actief meewerkten aan het opstellen van de klacht, wat zou neerkomen op heimelijke, subversieve, anti-democratische ondermijning van een zittende president, wat gezien de aanhoudende Democratische heksenjacht tegen Trump bepaald niet de eerste (en laatste) keer zou zijn.

‘Deze inlichtingenofficier heeft op schaamteloze wijze de grens overschreden door zich met beleid te bemoeien. Dit schendt de kern verantwoordelijkheid van inlichtingenofficieren om (enkel) te informeren, maar zich niet met het beleid te bemoeien.’ (2)

Xander

(1) Zero Hedge
(2) Zero Hedge
(3) Afbeelding: Embed from Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/k ... n-geweest/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie