De gevaren van vaccins

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Wetenschappers ontdekken bestrijdingsmiddel Glyfosaat in kindervaccins

Xander, 28-02-2019

Afbeelding
De kankerwekkende pesticide komt via gewassen in voedsel terecht, ook dierenvoeding, en vervolgens in vaccins waarin dierlijke stoffen worden verwerkt (afbeelding: Getty Images (2)).

Officiële bijsluiter van ook in Nederland gebruikt kindervaccin bevat waarschuwingen voor ernstige aandoeningen aan zenuwstelsel, immuunsysteem en bloed – CDC bevestigt op eigen site gebruik van cellen uit geaborteerde menselijke foetussen

Twee Amerikaanse wetenschappers, waaronder een expert van het prestigieuze MIT, hebben in met name het ook in Nederland gebruikte BMR (bof, mazelen, rode hond) vaccin voor kinderen hoge concentraties van het beruchte kankerverwekkende bestrijdingsmiddel Glyfosaat aangetroffen. Voormalig investeringsbankier Daniel Prinz, auteur van de bestsellers ‘Als de Duitsers dit zouden weten...’ en ‘Als de mensheid dit zou weten...’, schrijft dat de ontdekkingen wel eens tot ‘vaccingate’ kunnen leiden. Maar of dit ook tot Den Haag doordringt, waar steeds meer partijen juist willen overgaan tot het verplicht vaccineren op straffe van het intrekken van bijvoorbeeld kinderbijslag?

Zelfs de grootste voorstanders van (verplichte) inentingen zouden aan het nadenken moeten worden gezet nu de vele eerdere aanwijzingen dat vaccins veel schadelijker kunnen zijn dan wordt beweerd overgaan in harde wetenschappelijke bewijzen.

Kankerverwekkend bestrijdingsmiddel in kindervaccins
De Amerikaanse wetenschappers Anthony Samsel en MIT-bioloog Stephanie Seneff hebben in tal van vaccins van diverse fabrikanten het kankerverwekkende bestrijdingsmiddel Glyfosaat (van Monsanto) aangetroffen. Dat komt in vaccins terecht omdat die ook dierlijke bestanddelen zoals eiproteïne of gelatine (van runderen en varkens) bevatten. De dieren krijgen het op hun beurt binnen via met Glyfosaat besmet genetisch veranderde voeding.

In het BMR vaccin van farmagigant Merck (ook wel bekend als het ‘MMR’ vaccin, zie deze bijsluiter op de site van het RIVM) werden de hoogste concentraties Glyfosaat aangetroffen.

De Wereld Gezondheid Organisatie (WHO) verklaarde in maart 2015 dat Glyfosaat ‘waarschijnlijk kankerwekkend’ is. Uit laboratoriumonderzoeken was gebleken dat de pesticide schade aan het DNA en daarmee een verhoogd risico op kanker kan veroorzaken. De omvangrijke schade aan gewassen, natuur en bodemorganismen laten we hier nog buiten beschouwing.

Op het internetportaal EFI (Ouders voor Inentingen Voorlichting) wordt ook op andere gevaren van hulpstoffen in vaccins voor het menselijke lichaam gewezen, zoals de verstoring van belangrijke darmbacteriën en een verhoogd risico op autisme, allergieën en andere chronische ziekten.

Deze schadelijke substanties staan in de officiële bijsluiters
Prinz: ‘Maar heel weinig mensen weten wat voor schadelijke substanties er in vaccincocktails zitten. Zouden ze dat wel weten dan zouden ze nooit overwegen of ze zichzelf en hun kinderen nog laten inenten. De Amerikaanse CDC (Centers for Disease Control) geeft op zijn officiële site aan welke hulpstoffen er in populaire vaccins zitten, die zogenaamd bedoeld zouden zijn voor stimulering van het immuunsysteem (hier de belangrijkste):’

* Thimerosal (/Thiomersal), dat voor de helft uit het zeer giftige kwikzilver bestaat, en dat de hersenen en het zenuwstelsel kan beschadigen. Om deze reden is het gebruik van deze toevoeging in Nederland verboden.)
* Mononatirum-glutamaat, waaraan dezelfde gevaren als Thimerosal kleven, plus het risico op het ontstaan van diabetes en overgewicht;
* Aluminium-hydroxyde, - fosfaat en –zouten, die in verband worden gebracht met Alzheimer / dementie;
* Formaldehyde (hersenschade, kankerwekkend);
* Citroenzuur E330 (verhoogt de opname van aluminium in het lichaam);
* Neomycine (antibioticum met risico op hartkloppingen en braken en anafylactische shock als het in het bloed terecht komt);
* Aceton (giftig oplosmiddel, vroeger te vinden in nagellak removers e.d.);
* Serum uit foetale runderweefsels;
* Niercellen van apen;
* Kippeneiwit;
* Menselijke albumine (een menselijk proteïne in bloed);
* Menselijke diploïdecellen (afkomstig van geaborteerde menselijke foetussen).

Merck is op de eigen internetsite heel open over het gebruik van menselijke albumine en neomycine in zijn MMR (/BMR) vaccin, net als over de vele potentiële risico’s en contra-indicaties.

DKTP vaccin Infanrix is ook in Nederland toegelaten
In de Engelstalige bijsluiter van het DKTP vaccin Infanrix (hier de RIVM bijsluiter) van fabrikant GlaxoSmithKline staat ‘encephalopathie’ oftewel coma, een verminderde graad van bewustzijn en aanhoudende toevallen als contra-indicatie vermeld, plus een waarschuwing dat het vaccin indien toegediend na een tetanus injectie het Guillain-Barré-Syndroom (GBS) kan veroorzaken, een aandoening aan het zenuwstelsel met een sterftepercentage van 5%.

Tevens worden als mogelijke bijwerkingen van Infanrix aandoeningen van het bloed, lymfeklieren, ademwegen, borstholte en ruimte tussen de longen, zenuwstelsel en immuunsysteem genoemd, alsmede ook psychiatrische stoornissen.

‘En beste mensen, dit is afkomstig van officiële autoriteiten! Ik ben benieuwd hoe deze verklaringen door de fanatieke inentingslobby nu ‘gerelativeerd’ of overschreeuwd worden, of belachelijk worden gemaakt,’ vervolgt Prinz.

Net als Infanrix is ook Infanrix Hexa in zowel de VS, Duitsland als Nederland toegelaten. Al in 2003 berichtte de Duitse site voor artsen en apothekers Arznei-Telegramm over kinderen die kort na inenting met deze vaccins waren overleden.

Ook op de site van het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid (hrsa.gov) is een tabel te vinden met een lijst van mogelijke aandoeningen die enige uren tot enige maanden na een vaccinatie kunnen optreden.

Kinderarts-vaccinfabrikant bevestigd onder ede gebruik van foetussen
Op 11 januari 2018 verklaarde de Amerikaanse kinderarts en vaccinfabrikant dr. Stanley Plotkin onder ede dat vaccins inderdaad cellen van geaborteerde menselijke foetussen bevatten. Volgens Plotkin worden normaal ontwikkelde foetussen gebruikt waarvan huidcellen, organen en hypofyse worden ‘geoogst’. Alleen al tijdens zijn eigen dienstperiode zou het om vermoedelijk honderden foetussen gaan.

‘Moorden op termijn’: veel vaccinschade treedt pas na jaren op
Een niet bij name genoemde met Prinz bevriende professor zou vaccinaties ‘moorden op termijn’ noemen, mede omdat de fabrikanten maar een klein deel van de mogelijke bijwerkingen hebben gepubliceerd. ‘Veel vaccinschade treedt echter pas na jaren en decennia op, als de ziekteverschijnselen niet meer met inentingen in verband kunnen worden gebracht.’

Maar de schade zou vroeg of laat hoe dan ook zichtbaar worden, al naar gelang de sterkte van iemands immuunsysteem. Op zeker moment is ‘het vat’ vol en treden de eerste ziekteverschijnselen op. ‘De mens moet tenslotte niet enkel zijn leven lang klant van de farmaceutische industrie zijn, maar ook nooit zijn volledige geestelijke en spirituele potentieel kunnen ontplooien. Dan zou hij namelijk een gevaar voor dit systeem zijn, en dat moet met alle middelen –waarvan vaccinaties een belangrijke peiler zijn- moeten worden voorkomen.’

In zijn boek ‘Als de mensheid dit zou weten...’ spreekt Prinz zelfs van een regelrecht wereldwijd ‘inenting fascisme’ complot, een stelling die door diverse artsen en insiders zou worden onderbouwd en bevestigd.

Ouders zouden eerlijke(re) info moeten krijgen
Prinz zal niet door iedereen even serieus worden genomen, maar dat zou met de eerder in dit artikel genoemde wetenschappers toch wel het geval moeten zijn. MIT-expert dr. Stephanie Seneffe verklaarde al in 2015 dat de symptomen van een glyfosaat vergiftiging sterk op autisme lijken, en voorspelde dat in 2025 de helft van alle kinderen autistisch zal zijn als gevolg van een fatale combinatie van genetisch gemodificeerd voedsel (genvoedsel) en vaccinaties (zie link onderaan naar artikel 2015).

De jongste ontdekkingen zouden er in ieder geval toe moeten leiden dat Nederlandse ouders voortaan meer en vooral onafhankelijke en eerlijke(re) informatie krijgen over de mogelijke gevaren van zowel het wel als het niet vaccineren van hun kinderen, en niet enkel de door de fabrikanten gedicteerde (overheids)propaganda krijgen voorgeschoteld.

In Den Haag zetten veel politieke partijen echter in op het tegendeel, namelijk juist het verplichten van het inenten van kinderen op straffe van bijvoorbeeld het korten op de kinderbijslag of niet toelaten tot kinderopvang. Ook dreigen berichten en artikelen zoals deze binnenkort onder media- en staatscensuur te vallen.

Xander

(1) Epoch Times
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... dervaccins
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Staatssecretaris Blokhuis (CU) wil antivaccinatie boeken verbranden

Ronaldo | 16-03-19

Afbeelding

Goed idee, doen we niet

Niet alleen de NPO rolt de rode loper uit voor anti-vaxx gekkies, ook de zoekresultaten van Bol.com worden beheerst door kruidenvrouwtjes die een gevaar vormen voor de volksgezondheid. Staatssecretaris Blokhuis van Volksgezondheid, bekend van het haten van al uw pleziertjes, is het helemaal zat en wil dat Bol.com deze boeken “uit de etalage” haalt. “De staatssecretaris beseft dat hij de internetwinkel niet kan opdragen om bepaalde boeken niet te promoten of verkopen, maar benadrukt wel dat Bol.com beter kan luisteren naar zijn oproep. ,,Anders ga ik een gesprek met dit bedrijf niet uit de weg.” Zo kennen we de Staatssecretaris van Betutteling weer. Straks wil Blokhuis ook boeken verbieden waarin staat dat cola lekker is. En hee. Bol.com. Promoot dit boek eens wat beter.

https://www.geenstijl.nl/5146755/stas-b ... erbranden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Scarlatti »

zooo GEK was t dus niet wat ik 10 jaar geleden meldde...

er valt mij iets heel anders op en dat begrijp ik dus in t GEHEEL NIET...

9 augustus 2009 is dat gruwelijke met Cees gebeurd 10 augustus is hij officieel doodverklaard, 11 augustus hebben ze hem van zijn organen beroofd en ik zit daar gewoon te SCHRIJVEN?zonder er iets over te zeggen, dat KAN toch niet?
Ik snap er niets van, mijn hele wereld stond op de kop en ik zit daar te schrijven???

al jaren ben ik van slag, KAN t maar niet geloven dat dit allemaal ECHT gebeurd is, dagelijks ben ik er mee bezig ... hoe kan dit..

Terwijl ik al die jaren OOK dacht EN me schuldig voelde dat Cees' vermoeidheid en ziek voelen onderschat was omdat wij geen waarde hechtten aan die mexicaanse vogelgriep... ik ben verbijsterd... ik voel me alsof ik knock out geslagen ben... dit maakt t nog onwezenlijker wat er gebeurd is
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gevaren van Vaccins (Autisme, HPV, BMR, Vaccinaties, ...)

Bericht door Ariel »

Het is vreselijk wat jij hebt moeten meemaken met Cees lieverd. 10 jaar geleden nu, en nog voel je de pijn alsof het vorige week gebeurd is.

Het is raar dat ze in Belgie zomaar je organen mogen gebruiken. Ik vind dat schandalig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: De Gevaren van Vaccins (Autisme, HPV, BMR, Vaccinaties, ...)

Bericht door Scarlatti »

ja idd Ariel,
maar vergis je niet, het is niet alleen in Belgie, kijk maar eens op de fb pagina De Waarheid over Orgaandonatie en de pagina van Annet Wood-De Haas, zij gaat t gevecht steeds aan voor ons, , iedereen kampt kennelijk met dezelfde gevoelens dat t net lijkt alsof t gisteren is, vertelde Annet mij vd week, zij blijft de overheid confronteren, pas weer n gesprek gehad, 13 april is er n bijeenkomst in Breda met Ger Lodewick, die vele video's jeeft samengesteld... zij blijven vechten ondanks dat zij weten dat zi, die criminelen, allemaal in t zelfde bed liggen,
het is n maffia business, er zijn er zoveel die t slachtoffer zijn geworden en worden...

terwijl de artsen allen WETEN dat zij NIET DOOD zijn, dat maakt de chicanes v D666 nog smeriger...

maar dat ik zou hebben zitten typen, t laat me niet los, ik wist t toen nog niet eens, want die klote buurman is met v alles bezig geweest toen met die mountain bikes in hun kleine auto zien te laden, al die tijd lag Cees in die ambulance met Frans sprekende ambulanciers ik ben vanaf t moment dat ik eindelijk dan ingelicht ben naar t ziekenhuis gegaan en pas diep in de nacht thuis gekomen met mijn dochters en toch staan die tijdstippen, waarop ik niet thuis was meer of er nog voor, bij die gesprekken... ik vind dat zo raar... ms kan t door dat t forum nogal eens te kampen heeft met storing de tijden anders nadien zijn gekomen?

liefs
Scar
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Vaccinaties. Er is al veel over gezegd. Sommigen willen ze het verplicht worden en anderen willen er niets van weten.

In onderstaand artikel van december 2018 staan de schokkende resultaten van het onafhankelijke Italiaanse laboratorium Corvelva naar het GSK MMRV-vaccin (priorix Tetra). Tot grote ontsteltenis van de onderzoekers werd ontdekt dat dit specifieke vaccin sporen van 65 kruis verontreinigende stoffen bevatte. Verontreinigingen, die door artsen en verpleegkundigen over de hele wereld worden ingespoten bij kinderen vanaf 18 maanden oud.

Ingrediënten die in ook in het vaccin werden gevonden, waren o.a.; endogene humane en vogelretrovirussen, vogelvirussen, menselijke immunodefficiëntie en immunodefficiëntie virus van apen (fragmenten die, indien ingevoegd in de database, fragmenten van HIV en SIV detecteren), murine-virus, paarden infectieus bloedarmoede virus, lymf proliferatieve ziekte virus, Rous sarcoma virus, en andere virussen zoals alphaendorna-virus en hepatitis b-virus en het gistvirus.
https://realnewsaustralia.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/16/218698/
Als we eens goed naar vaccinaties kijken, zo zegt de Schotse dokter en auteur Dr. Malcolm Kendrick, iets wat over de hele wereld gebeurt en waar wetten voor aangepast schijnen te worden en daarbij tegelijkertijd mensen worden beboet of hun baan verliezen, omdat ze zich uitspreken of weigeren om gevaccineerd te worden, dan voel ik dat een poging om het te bespreken essentieel is. Een interessant artikel dat u wellicht aan het denken zet over vaccinaties...
https://drmalcolmkendrick.org

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/19 ... -te-staan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Peter Gotze heeft in een nieuw deskundigenrapport gezegd dat het DTP-vaccin geassocieerd kan worden met een verhoogd percentage van sterfgevallen in lage inkomenlanden. Gotze besluit met een oproep tot herevaluatie van het huidige DTP-vaccin. “Niemand mag dit vaccin worden aangeboden zonder volledige geïnformeerde toestemming die informatie bevat dat het vaccin waarschijnlijk de totale mortaliteit zal verhogen.
https://finance.yahoo.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/25 ... -internet/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Gevaren van Vaccins (Autisme, HPV, BMR, Vaccinaties, ...)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Vaccinaties. Er is al veel over gezegd. Sommigen willen het verplichten.
De Duitsers verplichtten het dragen van de gele ster voor joden. Dat was minder riskant dan de wettelijke verplichting van inenting die je niet wilt. Veel joden zijn tijdig gevlucht voor de gruwelen van de door de meeste Duitsers goedgekeurde 'Ausradierungs'-politiek. Moeten nu ook mensen vluchten uit hun land omdat zij niet ingeënt willen worden?

Omgekeerd evenredige waanzin van de zieke fascistische geest: Moet ik nu mij onder de trein werpen omdat het niet verstrekken van een euthanasiepil verplicht is?

Het werkelijke probleem bij de mens zit in de genen. De meeste genen veroorzaken dat de een macht wil uitoefenen over de ander onder de valse gedachte en het corrupte voorwendsel dat hij beter kan nadenken en beslissen dan de ander. Dat lukt het beste als je in de politiek je kunt wentelen als een dolle hond die zijn eigen braaksel opslobbert.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
De kankerwekkende pesticide komt via gewassen in voedsel terecht, ook dierenvoeding, en vervolgens in vaccins waarin dierlijke stoffen worden verwerkt
Glyfosaat is niet kankerverwekkend en per gram even gevaarlijk als keukenzout.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Net zoals met het HPV-vaccin, waarvan het kabinet vindt dat iedereen het moet krijgen, terwijl dat, volgens onderstaand artikel, het grootste medische schandaal aller tijden wordt!!!

In 2006 kondigde farmaceutische reus Merck met luid tromgeroffel aan dat het eerste vaccin tegen kanker een feit was. Het vaccinatieprogramma was nog niet van start gegaan of de Amerikaanse overheid kreeg gelijk meldingen binnen over duizenden meisjes die ernstige bijwerkingen kregen, waaronder verlammingen, hartaanvallen en er zijn zelfs meisjes overleden.

Professor F. van Leeuwen van het Nederlandse Kanker Instituut is het oneens met de snelle invoering van het vaccin en zegt: “We weten nog niet of het vaccin echt wel baarmoederhalskanker voorkomt en ook weten we niet of het vaccin ernstige bijwerkingen heeft”.

Professor H. Schellenkens, lid van de commissie ter beoordeling van geneesmiddelen: “Zolang niet is vastgesteld of het vaccin kanker voorkomt en wat de bijwerkingen zijn, heb je het eigenlijk over een experiment.”

Een mondiaal experiment, dat onze Nederlandse regering loslaat op de Nederlandse bevolking. Er zijn geen woorden voor… Totale waanzin van deze regering!
https://jdreport.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/28 ... te-sturen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Het zou volgens onderstaand artikel het grootste medische schandaal ooit zijn!!! Het HPV-vaccin, dat eigenlijk een test is op de bevolking, aangezien niet is vastgesteld dat het vaccin daadwerkelijk kanker voorkomt en wat de werking en bijwerkingen zijn…
https://jdreport.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/08/30 ... n-vrouwen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Regeringen die aan de macht willen blijven, negeren de negatieve consequenties van hun beleid, de consequenties waar de bevolking last van heeft. Het draait tegenwoordig allemaal alleen nog maar om het centraliseren en globaliseren. De VN, die de klimaathysterie, gebaseerd op onjuiste oude gegevens, voortduwt, doet hetzelfde met de HPV-vaccinaties.

De HPV-vaccinatie is niet zo goed als men u wil doen geloven en alle kinderen in Nederland met ouders die nog steeds geloven dat de regering doet wat het beste is voor de bevolking laten hun kinderen gewillig inenten. Iedereen zijn keuze, maar het is wel van belang dat u alle feiten weet, zodat u zelf een overwogen beslissing kunt nemen en niet door de media, die in dienst lijken van de politiek, geïndoctrineerd wordt met alleen maar positieve berichtgevingen.

Er is bevestigd dat 11 sterfgevallen na HPV-vaccinatie zijn gemeld bij de Australische Therapeutic Goods Administration (TGA). Ook waren er vier gevallen van acute abortus. Michelle Stubbs heeft een verzoek ingediend bij TGA. Haar dochter werd ernstig ziek na de HPV-vaccinatie, en uit de eerste reactie van TGA bleek dat meer dan honderd gevallen van gemelde bijwerkingen zijn uitgesloten van de openbare database van bijwerkingen. Die gevallen worden alleen vastgelegd in de interne database.

Stubbs organiseert met meer dan 150 eisers een class-action rechtszaak tegen Gardasil, die de Gardasil 9 vaccinatie produceert. Gardasil wordt gepromoot als een anti-kanker vaccin, maar officiële statistieken tonen het tegenovergestelde aan, want in Australië, Groot-Brittannië, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Nederland is de incidentie van baarmoederhalskanker toegenomen sinds het begin van de HPV-vaccinatie. Het is nooit bewezen dat HPV-vaccinatie een enkel geval van kanker heeft voorkomen.
https://changingtimes.media

Hieronder een vader die zijn dochter heeft verloren, 24 uur na een vaccinatie.
https://vaccineliberationarmy.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/27 ... de-wereld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Wordt de HPV-vaccinatie het grootste medische schandaal ooit?

Geplaatst op 5 oktober 2019

Afbeelding

Het zo door de politiek gepromote HPV-vaccin kan weleens het grootste medische schandaal aller tijden worden, zo laat onderstaand artikel weten. Eind 2006 kondigde de farmaceutische reus Merck groots het eerste vaccin tegen kanker aan, het vaccinatieprogramma was maar net van start gegaan of de eerste meldingen van het vaccin kwamen bij de Amerikaanse overheid binnen. Een arts die voor Merck heeft gewerkt, voorspelt dat Gardasil “het grootste medische schandaal aller tijden” zal worden. Dr. Bernard Dalberge zei verleden jaar tegenover het Franse Principes de Santé dat het vaccin “gevaarlijk en nutteloos” is.

Prof. F. van leeuwen zegt: “We weten nog niet eens of vaccin wel echt werkt en wat de bijwerkingen zijn.” Prof. H. Schellekens zegt: “Zolang niet is vastgesteld of het vaccin kanker voorkomt en wat de bijwerkingen zijn, is het eigenlijk een experiment.” Wilt u dat uw kind ongevraagd meewerkt aan een medisch experiment?
https://jdreport.com

Waarom wil de medische wereld toegang tot onze kinderen? En waarom is de vraag van of we onze kinderen willen laten inenten politiek gezien veranderd in; moeten ouders opzijgezet worden als het gaat om vaccinaties? Het is nu eenmaal een miljardenindustrie natuurlijk die geld moet blijven geven...
https://thehighwire.com

MIT, gefinancierd door de globalistische Bill Gates Foundation, ontwikkelt nu een microdeeltjes implantaat dat na verloop van tijd automatisch vaccins bij baby’s toedient.
https://thefreethoughtproject.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/05 ... daal-ooit/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Pilgrim »

Italiaans lab ontdekt dat gemodificeerde abortuscellen in waterpokkenvaccin kanker kunnen veroorzaken

Posted on 05/10/2019

Afbeelding
Afbeelding: (3).

Cellen van geaborteerde baby’s standaard verwerkt in Hepatitis A/B en MMRV (bof, mazelen, rode hond, waterpokken) vaccins – Griepprik seizoen 2019-2020 blijkt nu al totaal zinloos

Een Italiaans laboratorium heeft ontdekt dat de abortuscellen die in het vaccin tegen de waterpokken worden gestopt –géén hoax, dit feit wordt zelfs op de officiële Wikipedia pagina toegegeven- niet alleen een compleet genoom van een menselijk persoon (dus geaborteerde foetus) bevatten, maar ook nog eens genetisch gemodificeerd zijn waardoor de ingeënte persoon vatbaarder wordt voor diverse vormen van kanker.

Het is tegenwoordig heel gebruikelijk dat vaccins worden voorzien van cellen van geaborteerde baby’s die onder andere worden aangeduid met de codes MRC-5 en WI-38. Deze ‘menselijke diploïde’ cellen zitten niet alleen in het (water)pokkenvaccin Varivax, maar ook in onder andere Twinrix (hepatitis A/B) en ProQuad (MMRV:mazelen, bof, rode hond, waterpokken; in Nederland BMR genoemd, zonder de toevoeging waterpokken).

Farmaceutisch gigant GlaxoSmithKline vermeldt openlijk op de info bijlage van het MMRV vaccin dat ‘iedere virussoort apart wordt geproduceerd in embryo cellen van kippen (bof en mazelen) of MRC-5 menselijke diploïde cellen (rode hond en waterpokken).’ Desondanks wordt het gebruik van cellen van geaborteerde foetussen ook in de Nederlandse media nog steeds weggezet als een complottheorie. Ook op veel rechtse sites worden kritische mensen spottend ‘vaccinatiegekkies’ en dergelijke genoemd.

560 genen gelinkt aan diverse vormen van kanker
Een Italiaans laboratorium heeft in de MRC-5 cellijn, dat aan tal van vaccins wordt toegevoegd, zelfs een compleet menselijk genoom (geheel van alle genen van een individu, het DNA van alle chromosomen, dus met alle erfelijke informatie) aangetroffen. Zo werd geconstateerd dat de cellen van een mannelijke foetus afkomstig waren.

De wetenschappers constateerden daarnaast ‘duidelijke, zonder twijfel abnormale en belangrijke’ afwijkingen en ‘anomalieën’ aan. 560 genen die met diverse vormen van kanker worden geassocieerd bleken allemaal grondig te zijn gemodificeerd. ‘Dit zijn variaties met gevolgen die nog niet eens bekend zijn en nog niet in de literatuur zijn verschenen, maar die toch genen die betrokken zijn bij het opwekken van kanker beïnvloeden.’

‘De vaccin industrie injecteert kinderen met ontworpen kanker’
Met andere woorden: ‘De vaccin industrie injecteert kinderen met ontworpen kanker,’ zoals Natural News het stelt. Mike Adams wijst in dit verband op de Amerikaanse belangenorganisatie Children’s Health Defense (CHD), dat eveneens concludeert dat ‘het DNA in deze vaccins potentieel kankerverwekkend is.’ CHD waarschuwt daarnaast dat de aangetroffen hoeveelheid kanker-geïnfecteerd DNA ‘tot 300 keer hoger is’ dan de toegestane limiet.

De ‘duidelijk abnormale’ afwijkingen en ‘anomalieën’ die het Italiaanse lab noemt zijn volgens Adams een aanwijzing ‘dat de menselijke MRC-5 abortuscellen opzettelijk gemodificeerd zijn om deze kankerverwekkender te maken… en het daarom waarschijnlijker maken dat in de menselijke ontvangers van vaccinaties kankertumoren worden veroorzaakt.’

‘Lucratief: via vaccins kanker veroorzaken, dan daar medicijnen voor verkopen’
‘Voor dezelfde farmaceutische giganten die ook de vaccins produceren en verkopen zou dit natuurlijk de inkomsten uit de verkoop van kankermedicijnen op lange termijn verzekeren… dit is tenslotte een zeer lucratief zakenmodel. Als je aan vaccins de genetische blauwdrukken voor kanker op de lange termijn toevoegt, zorg je ervoor dat een zeer hoog percentage van de kinderen van vandaag uiteindelijk kanker krijgen, waardoor zij vervolgens lucratieve klanten voor de kankermedicijnen van ‘Big Pharma’ worden.’

Om die miljarden inkomsten tot in de lengte van decennia te garanderen worden steeds meer overheden overgehaald om vaccinaties verplicht te stellen, en alle kritische stemmen die wijzen op de bewezen gevaren en twijfelachtige ingrediënten te bagatelliseren, censureren en zelfs te criminaliseren, zoals bijvoorbeeld in Frankrijk al het geval is.

Het CHD besluit zijn analyse dan ook met de constatering dat ‘dit vaccin als gebrekkig en potentieel gevaarlijk voor de menselijke gezondheid moet worden beschouwd, vooral voor de kinderbevolking, die veel kwetsbaarder is voor genetische en auto-immuun schade.’ (1)

Griepprik 2019-2020 nu al totaal zinloos
In dit verband is het van belang om te melden dat de jaarlijkse griepprik voor het seizoen 2019-2020 nu al totaal zinloos is. De wetenschappelijke ‘experts’ die het vaccin hebben samengesteld blijken namelijk op de verkeerde virussoorten te hebben ingezet. ‘Dat betekent dat tientallen miljoenen mensen zich laten inenten met een chemische cocktail die hen geen enkele bescherming biedt tegen de griep.’

Adams wijst tevens op de statistieken waaruit blijkt dat de griepvaccins al jaren geen enkel bewezen effect hebben. Zo karakteriseerde het gezaghebbende Centers for Disease Control and Prevention (CDC) de standaard griepprik van vorig jaar letterlijk als ‘virtueel waardeloos’ en ‘een grote teleurstelling’.

Desondanks zullen overheden en medici ook dit jaar zoveel mogelijk kwetsbare mensen oproepen om toch deze op zijn best zinloze –en volgens sommige critici per definitie altijd schadelijke- griepprik te halen. En (gesubsidieerde) wetenschappers zullen daarbij hun trouwe duit in het propaganda zakje doen door te beweren dat het vaccin ‘geen kwaad kan’ en ‘tegen andere aandoeningen bescherming kan bieden’.

‘Dit is wat er van de moderne wetenschap is geworden,’ besluit Adams, die regelmatig wijst op de absurditeit dat ingeënte en dus zogenaamd ‘beschermde’ mensen toch bang worden gemaakt voor niet-ingeënte mensen. ‘Een grote berg nonsens die iedere logica ontbeert, hoe je het ook wendt of keert. Maar we moeten wel allemaal luisteren naar alles wat de autoriteiten beweren, want zij hebben gewichtige titels voor hun namen staan en hebben dikke salarissen, wat hen klaarblijkelijk automatisch slimmer maakt dan de rest van ons.’ (2)

Xander
(1) Natural News
(2) Natural News
(3) Afbeelding: Embed from Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... roorzaken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

De VN, die ook de verplichtte vaccinaties promoot, en die niet zo goed zijn voor u en uw kinderen als gezegd wordt. Onderstaand artikel laat ons weten dat er vaccinaties aankomen op basis van DNA.

Big Pharma is van plan om DNA-gebaseerde vaccins te maken die het DNA van uw lichaam letterlijk veranderen. In plaats van een stukje virus in een persoon te injecteren, zouden gesynthetiseerde genen in het lichaam worden geschoten om het immuunsysteem te stimuleren. Dat is geen traditionele vaccinatie meer, maar gentherapie. Het is te bizar voor woorden wat de zogenaamde wetenschappers met de mens willen doen.
www.worldunity.me

Zelfs een wetenschapper en oud-medewerker van Merck, één van de grote vaccinatiefabrikanten, laat zijn kinderen niet vaccineren wegens een gebrek aan vaccinatieveiligheidsstudies.
https://vaccineimpact.com

Iedereen moet natuurlijk zelf zijn keuze maken aangaande vaccinaties, maar het is wel belangrijk dat u juist geïnformeerd bent en zoals met alles wat de politiek wil promoten, hoort u altijd maar één kant van het verhaal, de zogenaamde positieve kant die er, mijns inziens, aangaande vaccinaties niet echt is. Wat is er gebeurd met weerstand opbouwen?

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/11 ... bevolking/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ali Yas »

Big Pharma is van plan om DNA-gebaseerde vaccins te maken die het DNA van uw lichaam letterlijk veranderen.
:no1: Samenzweringskletspraat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gevaren van Vaccins

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Eind 2006 kondigde de farmaceutische reus Merck groots het eerste vaccin tegen kanker aan
Dat is wat kort door de bocht: het gaat om het vaccineren tegen een virusinfectie die kanker kan veroorzaken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Onderstaand artikel, met interessante links, laat ons weten dat 1 op de 39 kinderen wel degelijk, al dan niet blijvende, last heeft van, negatieve consequenties ervaart door de vaccinaties. En dat aantal is eigenlijk hoger, aangezien niet elke ouder bedenkt dat het van een vaccinatie kan komen én niet elke dokter weet wat de precieze negatieve gevolgen zouden kunnen zijn, omdat die namelijk niet altijd openbaar zijn.
www.naturalnews.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/10/26 ... ideologie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Een schokkend onderzoek heeft aangetoond dat MMR-vaccins opzettelijk zijn ontworpen om kanker te veroorzaken als een herhaald bedrijfsmodel voor Big Pharma, zo laat onderstaand artikel weten. MMR-vaccins bleken de volledige gen sequentie te bevatten van een specifieke menselijke (afgebroken) baby waarvan de genen waren gemodificeerd, 500 stuks, om kanker tot expressie te brengen.

De CDC geeft openlijk toe dat deze afgebroken menselijke foetale cellen bekende ingrediënten zijn in vaccins. De veranderde genen zijn te vinden in ingrediënten genaamd “MRC-5”of “WI38”, ook zitten deze ingrediënten in waterpokkenvaccins, en in het MMR-vaccin van Glaxo Smith Kline
www.naturalnews.com

Er is een film uitgekomen, Vaxxed2, waarin de producenten verwoestende informatie vrijgeven over de verborgen epidemie van vaccinaties in Amerika. De film moet de deksel doen opwaaien als het over vaccinaties gaat, want, zo laat het artikel weten, vaccinaties vermoorden en verminken kinderen in Amerika en de rest van de wereld.

In onderstaand artikel ook een interview met de producenten van de film over een onderwerp waar eigenlijk niet over gepraat mag worden. Ze zeggen onder andere; de vaccinatie industrie jaagt op kinderen, bedriegt het publiek, vergroot agressief elke uitbraak uit en zet de technische reuzen onder druk om elke waarheid over de gevaren van vaccinatie ingrediënten te censureren. Dit is een industrie die wordt gedomineerd door een verwrongen combinatie van puur kwaad en gekke wetenschap.
www.naturalnews.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/03 ... ust-kapot/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Autisme in Azië is geëxplodeerd, nadat men “westerse” vaccins hadden geïntroduceerd.
www.worldunity.me

De echte reden waarom vaccinaties gestopt zijn, staat in het artikel van PhD. JD. John Jones, die het één en ander uitlegt.
https://vaxxter.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/06/stort-de-eu-in/
Weet u wat er in vaccinaties zit? Onderstaand artikel laat ons weten dat, zoals bij alle farmaceutische producten, het belangrijk is om te weten wat u inneemt of injecteert en vaccins zouden daar geen uitzondering op moeten zijn. Vaccinatie-ingrediënten zijn veelal synthetische chemicaliën waarvan bekend is dat ze schadelijk zijn voor mensen, zoals glyfosaat, evenals vreemde menselijke fragmenten (van afgebroken baby’s) en dierlijke cellen en DNA.

Vacciningrediënten zijn meestal; Aluminium, Formaldehyde, Beta-propiolacton, gentamicinesulfaat en polymyxine, genetisch gemodificeerd gist, bacteriaal en viraal DNA en zuivel- en ei-componenten, glutaraldehyde, latexcrubber, pinda en sojaolie, menselijke en dierlijke cellen, mercury, mononatruinglutamaat, neocynesulfaat, fenol/fenoxythanol, polysorbaat 80 & 20 en tri(n) butylfosfaat. Mijns inziens is dat niet goed voor het menselijk lichaam...
www.learntherisk.org

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/07 ... agenda-21/
Persoonlijk ben ik geen voorstander van vaccinaties, het feit dat kinderen er vroeger maar een stuk of acht kregen en nu een stuk of zeventig zegt mij al genoeg, nog afgezien van de vele wazige en slechte ingrediënten die in de vaccins blijken te zitten... Wat is er gebeurd met weerstand opbouwen en uitzieken?

Japan loopt voorop: geen vaccinatiemandaten en geen MMR-vaccin = gezondere kinderen!!! In onderstaand artikel een aantal feiten en een video die u hopelijk aan het denken zetten over vaccinaties. En over de verplichting die de politiek ons wil opleggen...
www.thelibertybeacon.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/10 ... migranten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

De statistieken van een Franse kankerspecialist laten zien hoe het HPV Gardasil vaccin, waarvan nooit is bewezen dat het werkt en wat de regering aan al onze kinderen wil geven, een averechts effect heeft en dat het aantal gevallen van baarmoederhalskanker niet daalt, maar stijgt.

Wereldwijd was de gemiddelde daling in de landen die smeerscreening gebruikten tussen 1989 en 2007 bijna 30%. In de landen waar een vaccinatieprogramma is geïmplementeerd, is sprake van een omkering van de trend, met significante toename van de frequentie van invasieve kankers in de meest gevaccineerde groepen.

In Australië is een toename van 100% voor personen van 15 tot 19 (van 0,1 in 2007 tot 0,2 in 2014), een toename van 113% in de groep van 20-24 jaar, gevaccineerd toen ze 13-17 jaar waren. Bij niet gevaccineerde (oudere) vrouwen daalde het kankerrisico aanzienlijk.

Ook in Engeland laten de statistieken zien dat er een sterke en significante toename van het aantal gevallen van baarmoederhalskanker te zien is in de gevaccineerde doelgroep en een daling in de niet-gevaccineerde vrouwen. Datzelfde geldt voor Zweden en Noorwegen.
https://vaccineimpact.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/12 ... -andersom/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

De overheid is er niet voor de burger, ze zien de burger als een geldstroom en dicteren wat de burger moet doen. Vrijheid in het maken van keuzes, zoals voor vaccinaties, die bewezen vol met giftige stoffen zitten, is niet meer geoorloofd, want de VN zag dat het goed was... In Duitsland is ingestemd met het verplicht vaccineren tegen mazelen vanaf 2020. Niet alleen voor kinderen, maar ook voor leraren, voor ouders die hun kinderen afleveren op school, personeel van kinderdagverblijven en medisch personeel en er staan zelfs boetes van 2500 euro op bij weigering. Waanzin is het! Nederland zal naar alle waarschijnlijkheid deze waanzin ook invoeren, aangezien vaccinatie programma’s vanuit de VN worden opgelegd.
www.niburu.co

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/19 ... -vrijheid/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

De VN bepaalt het beleid voor alle aan de VN deelnemende landen, zo ook met de vaccinaties en het verplicht stellen van deze, in mijn ogen, giftige vaccinaties is een idee van de Verenigde Naties. Het is eigenlijk een verdienmodel voor de grote mondiale farmaceutische industrie, zo laat onderstaand artikel weten.

Robert F. Kennedy Jr. onthulde dat interne documenten van Mercks bevestigen dat het HPV-vaccin de verliezen moet compenseren voor de schade die het bedrijf heeft gelden met VIOXX, het lang op nummer één staande product, waardoor mensen hartaanvallen en beroertes hebben gekregen. Iets wat Mercks wist en er niets aan deed en daarom 7 miljard moest betalen om rechtszaken te schikken. Wall Street analisten voorspelden dat het gedaan zou zijn met Mercks maar de onderneming zei: Nee, we hebben nu een beter product. Een product dat verplicht zal worden gesteld, dus iedereen ter wereld moet het nemen, elke tiener, en deze keer zijn we niet aansprakelijk en kunnen niet gepakt worden...
https://thefedupdemocrat.home.blog

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/25 ... s-krijgen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Achter vaccinaties zit een heel verhaal, een waarheid die vroeger complottheorie werd genoemd, maar de waarheid wordt nu eenmaal altijd gedemoniseerd en aangevallen door diegenen die er aan “verdienen” of baat bij hebben en niet willen dat de vaak onaangename brute waarheid aan het licht komt. De titel van het artikel zegt misschien al genoeg; Mazelen, meesterbreinen en miljoenen. De Clintons, vaste vrienden met de Gates familie, bedachten het verplichte gratis “Vaccines for Children”-programma in 1994 en verdienen er dik aan via hun illegale gevormde Clinton Health Acces Initiative. De vaccinatie industrie; de omzet zal naar verwachting bijna 60 miljard zijn tegen 2020 en 100 miljard in 2025 zijn.
www.coreysdigs.com

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/30 ... equenties/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

HPV-vaccin voor jongens vanaf 9 jaar is per 2021 opgenomen in rijksvaccinatieprogramma?!

Toegevoegd door JDreport - 30 november 2019

Afbeelding

Staatssecretaris Paul Blokhuis (Volksgezondheid) onthulde vrijdag dat het vaccin tegen baarmoederhalskanker, dat van alle vaccins wereldwijd het meest gedocumenteerde (bij)werkingen heeft, de meeste dodelijke slachtoffers kent, nooit de benodigde tests heeft doorstaan en verreweg het duurst van alle vaccins is, vanaf 2021 voor jongens vanaf 9 jaar in het rijksvaccinatieprogramma wordt opgenomen.

Hoewel jongens geen baarmoeder hebben en de invoering bij meisjes vanaf 13 jaar is, was dit het advies van de gezondheidsraad en dat is integraal overgenomen.

Van alle vaccinatiedossiers is die van HPV wel het meest controversieel. De overheid, de wetenschap en de farmaceuten zijn er glashelder over dat het HPV vaccin veilig is en beschermt tegen baarmoederhalskanker.

Toch blijft de vaccinatiegraad dalen. Dat komt voornamelijk omdat er op internet informatie te vinden is, waaruit blijkt dat er veel zware bijwerkingen gemeld worden.

Onderzoeken waar veelal naar verwezen wordt, zouden gedaan zijn door diezelfde farmaceuten. Cijfers, artsen en rapporten spreken elkaar tegen in een ogenschijnlijk ondoordringbaar woud waarbij de voor- en tegenstanders ver uit elkaar liggen.

De facto is de informatie die in het publieke domein, los van het internet, beschikbaar is, toch niet zo dubbelzinnig als het in eerste instantie lijkt. Dit dossier is daarom bij uitstek geschikt om een begin te maken met het huidige systeem van winst door ziekte, om dit te buigen naar een winst door gezondheidssysteem. Hoe dat kan krijg je te zien in deze minidocu van eigen makelij:

Dossier HPV: kans op winst door gezondheid



Goed gedocumenteerde, ontluisterende antwoorden op vragen over de invoering, de effectiviteit, de veiligheid en de noodzaak van het HPV vaccin vind je hier.
  • Een HPV vaccin voor jongens? Nog meer onzin en nog meer risico!
  • Wat is anuskanker / peniskanker en hoe gevaarlijk is het?
  • Hoe groot is de kans dat kinderen deze vormen van kanker krijgen? Nul komma nul!
De achtergronden van deze statements staan allemaal in dit artikel: Baarmoederhalskankervaccin voor jongetjes? – jongetjes hebben geen baarmoeder!

https://jdreport.com/hpv-vaccin-voor-jo ... programma/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie