Ali Yas schreef:Hans v d Mortel sr schreef:Wie durft er nog 's avonds laat alleen over straat?
Tokio, Japan: 38.000.000.De Japanse hoofdstad Tokio blijkt de veiligste stad ter wereld.
Hahahaha, lieve vriend! Dat zal best. Zoals je weet wonen daar geen Marokkanen - er heerst namelijk een chronisch tekort aan moslims volgens Allah.
De Tokiose criminele onderwereld valt geen gewone burgers lastig. Ik heb lange tijd in de 'chique' wijk Diemen-noord gewoond. Dure huizen en appartementen. 'Toevluchtsoord' voor tijdelijk verblijf van enkele criminelen. Dus geen last van inbrekers en Marokkaanse moslims.
![lol [icon_lol.gif]](./images/smilies/icon_lol.gif)
Volgens de Getuigen is tijd die ons nog rest van Armageddon, beperkt. Wat die geloofslummels van de Jehovah's Getuigen niet willen begrijpen is dat van uitstel afstel komt. Hun historische boekhoudkundige tijdsrekening bewijst dit onomstotelijk. De feiten liggen verankerd in de suggestieve kortzichtige publicaties die terug te vinden zijn in de Wachttoren. Hoe dom wil je het nog geserveerd hebben op je bordje met het menu van God?
Dus . . . Tokio vormt de uitzondering. Maar waarom schrijf je dit? Om mij te corrigeren? Weet je dan niet wat er in Amerika allemaal loos is? Dat de meest gore criminelen vroegtijdig de gevangenis worden uitgestuurd wegens gebrek aan plaats voor opdringerige misdadigers die in de rij staan om binnen te treden achter de tralies? Ben je soms ook nog eens tegen de doodstraf? OK! Ieder zijn mening. Ik ga nu eenmaal altijd direct voor de adequate oplossing: weg met grote steden! Weg met moslims! Weg met misdadigers! Stop de religieuze waanzin en laat een ieder in zijn eigen domheid bivakkeren, maar val niemand anders lastig.
En dat is wat religie altijd heeft gedaan:
gewone mensen lastig vallen.
De christenheid heeft dit allang afgeleerd. De vooruitgang zij dank! Maar het islamitische parasietenvolk meent opnieuw het religieuze wiel uitgevonden te hebben om voor open doel te kunnen scoren dankzij onze kortzichtige scheidsrechterlijke dwaling van tolerantie voor de intolerantie van de Islam. Geen rode kaart. Zelfs geen gele. Men doet alsof moslims geen opzet in hun spel betrachten.