ONGEHOORD NEDERLAND

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Ariel »

Ongehoord Nederland wil publieke omroep worden met steun van PVV en FvD

Een aantal bekende Nederlanders wil een omroep oprichten die de bezorgdheid om migratie, klimaatverandering, de Zwarte Pietendiscussie en de Europese Unie centraal zet. Programma's op radio en televisie moeten een stem geven aan mensen die zich nu niet voldoende gehoord voelen, zeggen ze in het AD. De omroep moet Ongehoord Nederland gaan heten.

Achter het initiatief zitten oud VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes, acteur en schrijver Haye van der Heyden en journalisten Arnold Karskens en Joost Niemöller. De omroep mikt op een derde van Nederland als achterban.

De oprichters hebben steun van de politieke partijen PVV en Forum voor Democratie. In een reactie zegt PVV-leider Wilders op Twitter dat hij in principe tegen de publieke omroep is, maar zolang deze nog bestaat, steunt hij Ongehoord Nederland. Thierry Baudet van FvD zegt in een video dat hij het initiatief steunt om het geluid op de publieke omroep "diverser te maken".

De omroep heeft vandaag een website gelanceerd waarmee de leden binnengehaald moeten worden. Leden betalen bij Ongehoord Nederland 5,72 euro per jaar.

Nieuwe gezichten
"De publieke omroep bestaat uit een kleine cirkel van meningen en personen die het nieuws brengen. Het is hoog tijd voor nieuwe gezichten", zegt Karskens tegen het AD. "Wij worden de eerste Peter R. de Vries-vrije omroep."

Voor een nieuwe omroep is 50.000 leden de ondergrens om toegang te krijgen tot het publieke bestel. Binnen vier jaar moet de nieuwe omroep 150.000 leden hebben om te mogen blijven bestaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Oorlogscorrespondent Arnold Karskens: ‘Linkse politici zijn zó hypocriet’
Spoiler! :
Arnold Karskens is ’s lands meest ervaren oorlogscorrespondent annex nazi-jager. Troetelbeer van politiek correct Nederland, totdat z’n ervaringen hem dwongen om een minder links geluid te laten horen. De hypocrisie waarmee hij sindsdien wordt overladen, maakte hem boos genoeg om een aangrijpende roman te schrijven over de waanzin achter ’s werelds brandhaarden.

Hij stapte aan de Turkse westkust in een bootje dat hem met een groep migranten naar Griekenland moest smokkelen. Aanvankelijk had hij voor een ander bootje gekozen, maar hij vertrouwde Ali de smokkelaar niet. „Ali had bootjes van dun plastic en die slaan snel lek en makkelijk om. Een dag later hoorde ik van ’t aangespoelde jongetje Aylan – de foto van zijn dode lichaampje ging de wereld over. Hij zat in het bootje waar ik de nacht ervoor niet in wilde. Ik koos voor een iets stabieler schuitje.”

Waarom maakt een sterveling uit het vrije westen geheel vrijwillig zo’n riskante oversteek?

„Omdat ik het wilde meemaken, om erover te kunnen oordelen.”

We zitten aan een warmbruin tafeltje van Falstaff, rustiek restaurant in het hart van Brussel, zijn woonplaats. Arnold Karskens (65), oorlogsverslaggever, nazi-jager, sinds kort ook romanschrijver. En jarenlang pratend testbeeld op de Nederlandse tv, zo mogelijk nog vaker op de buis dan Peter R. de Vries. Totdat hij in 2015 ging berichten over zijn ervaringen tussen de migranten. Het lijkt alsof zijn naam uit de Hilversumse kaartenbak is verdwenen; z’n verschijningen in praatprogramma’s zijn inmiddels zeldzaam.

Toeval?

„Nee, zeker niet. Ik schreef een verhaal met als kop Niemand vlucht naar Kos omdat z’n leven gevaar loopt. Dat willen ze bij de publieke omroep niet horen. De NOS zei: ’Ze komen uit een brandende hel’. Onzin. De Turkse westkust was een soort Benidorm. Ik heb échte vluchtelingen gezien, vooral in Rwanda en Congo. Mensen wegrennend van stapels lijken. Je bent een echte vluchteling als je van Syrië naar Turkije reist, niet als je van Turkije naar Griekenland gaat en nog verder. Dat doe je omdat het in Nederland, Duitsland en Engeland financieel aantrekkelijk voor je is. De meest betreurenswaardige vluchtelingen zijn te arm om ver te kunnen reizen en zitten nog in de buurt van de brandhaarden. De – relatief gezien – rijkeren komen naar West-Europa voor westerse rijkdom. Het gaat linkse politici vooral om hun egootjes: kijk eens hoe góed wij doen. Zo hypocriet, want deze migranten investeren niet in de toekomst van hun eigen land. Waarom zouden ze, als het leven in Europa gratis is? Neem ik die mensen niet kwalijk, wel politici die hun komst aanmoedigen. Dat heb ik geschreven en sindsdien word ik zelden nog voor tv-programma’s gevraagd. Nou, dan niet. Ik blijf schrijven wat ik zie.”

Heeft het je verbitterd?

„Nee, het heeft m’n strijdlust aangewakkerd. Ik ben de meest ervaren Nederlandse oorlogsverslaggever, heb vijftien boeken geschreven. Van erkenning word je lui. En dat ik minder op televisie kom...” Hij buigt zich theatraal voorover naar het opname-apparaatje. „I’ll be back.”

Van principes kun je niet eten. Ben je financieel onafhankelijk?

„Nee, maar ik heb in die oorlogsgebieden wel geleerd om van weinig te kunnen leven. Vroeger thuis in de Beemster als boerenzoon trouwens ook. Vaak eenpansgerechten. Als ik van Brussel naar Amsterdam moet, neem ik de Flixbus. Ik heb genoeg geld om onafhankelijk te kunnen blijven en heb mijn bucketlist al afgewerkt.”

Toen massaal geschokt op de foto van dat aangespoelde jongetje werd gereageerd, schreef jij: schandalig dat zijn vader geen zwemvestje voor hem heeft gekocht.

„In Turkije hingen die dingen voor vijf euro te koop. Wel honderden euro’s betalen voor zo’n oversteek, maar besparen op de veiligheid van je zoontje. Die man is dus wel degelijk schuldig aan de dood van zijn kind. Net als Frans Timmermans die als hoogstverantwoordelijke eurocommissaris de krankzinnige overtochten tussen Libië en Italië heeft gestimuleerd. Ik heb hem met mijn stichting Onderzoek Oorlogsmisdaden aangeklaagd voor dood door schuld. Die zaak loopt nog.”

"Je goed voelen zodra je het gevaar opzoekt... Heel raar"
Is dat een rechtszaak voor de bühne of denk je echt te kunnen winnen?

„Die man moet achter tralies. Hij is politiek medeverantwoordelijk voor het Europese migratiebeleid, waardoor sinds november 2014 meer dan 15.000 mensen zijn verdronken. Ik heb zeer goede advocaten. Ze zeiden: ’Het wordt moeilijk, maar we gaan ervoor’. Het is een uphill battle, maar ik voel de verplichting om het te doen.”

Wat had de Europese Commissie dan kunnen doen?

„Kiezen voor de Australische aanpak. Duidelijk maken: je komt er niet in. Forget it. No way. En dat werkt.”

Timmermans heeft die mensen toch niet verplicht om in gammele bootjes te stappen?

„Nee, maar door zijn roekeloosheid en desinteresse zijn er heel veel doden gevallen. Een gemeente die geen afscheiding zet rond een diep gat in de grond, kan – als er mensen in zijn gevallen – niet zeggen: je zíet toch dat daar een gat zit. Als jij die bootjes van Artsen Zonder Grenzen toestaat om vlak onder de Libische kust te gaan varen, dan nodig je als het ware migranten uit om de gok te wagen. Mensen tegen zichzelf in bescherming nemen hoort ook bij je politieke verantwoordelijkheid.”

Niet goedkoop, al die zaken tegen oorlogsmisdadigers en Frans Timmermans. Wie betaalt dat?

„De stichting heeft gelukkig goede geldschieters. Veel steun in de strijd tegen de oorlogsmisdadigers uit WO II krijg ik vanuit de Joodse gemeenschap, voor de Timmermans-zaak heb ik andere sponsors. Weet je wat extra macaber is? Timmermans is nu verantwoordelijk voor de Europese klimaatpolitiek. Terwijl je weet: hij gaat over lijken. Dát is pas erg.”

In zijn debuutroman Alle pijn van de wereld wordt de draak gestoken met de lamlendigheid van Europese overheden en legerleidingen: ’Als je je nergens mee bemoeit, lossen problemen in oorlogen zich het snelst op’. Het lijkt op een vooruitziende blik. De inkt van het boek was nog niet opgedroogd of de Koerden werden het slachtoffer van Amerikaans terugtrekken en Europees wegkijken.

Als je je nergens mee bemoeit...

„Ik weet hoe het werkt. In mijn roman worden de lijken door de straten gesleept zodra ’ons’ leger is weggevlucht. De werkelijkheid is niet anders. Ik heb in Afghanistan en Irak gezien wat er is geworden van onze zogenaamde opbouwprojecten daar. Al dat goeddoen is schijn. Het saffraanproject dat Nederland miljoenen heeft gekost, ligt op z’n gat. Schooltjes die zijn gebouwd, dienen nu als schapenhokken. Zeer slecht besteed geld. Het lot van landen als Afghanistan, Libië of Mali ligt in hun eigen handen. Wij moeten ons niet overal mee bemoeien, dat leidt tot nog grotere chaos.”

’Je wordt geen blij mens van dit werk’, zei je drie jaar geleden. Dat is gezien de geest van je boek een understatement. De roman biedt weinig hoop voor de mensheid.

„Alleen de redactiesecretaresse en de onderofficier springen er in positieve zin uit en dat is geen toeval. Zij staan symbool voor de hardwerkende mensen achter de schermen die veel te weinig erkenning krijgen.”

De hoofdpersoon, oorlogscorrespondent Ricks, wordt ook in de brandhaarden van de wereld nog geplaagd door schuldgevoel over de verdrinkingsdood van zijn kleine zusje. Jij beleefde dezelfde traumatische ervaring.

„Ik heb daar vaak om gehuild. Zestig jaar later nog steeds, trouwens. Raar eigenlijk, als het om een individu gaat is er vaak schuldgevoel, betreft het honderden doden, dan heeft de mens snel iets van: wat heb ik daarmee te maken? Die paradox heb ik in mijn roman willen blootleggen, maar Rick wordt toch vooral beheerst door een doodswens. Daar hebben veel oorlogscorrespondenten – ik misschien ook wel – onbewust mee te maken gehad. Mentaal zo afgebroken zijn dat je alleen nog maar de wens hebt om niet meer te bestaan. Een mens heeft van nature altijd de drang om te overleven, maar oorlogsverslaggevers hebben vaak ook iets fatalistisch: als het afgelopen moet zijn, dan is het maar afgelopen. Toch wil je er altijd weer bij zijn. Als ik niet naar een oorlogsfront kon, werd ik thuis ziek, misselijk. Kon ik later toch afreizen, dan bloeide ik weer helemaal op. Je goed voelen als je het gevaar tegemoet gaat, heel raar eigenlijk.”

Je zou het vreselijk vinden als jouw drie kinderen hetzelfde vak kozen omdat je de gevaren kent. Die kent je vrouw ook, maar zij zag je telkens weer vertrekken met je koffertje. Is zij de echte heldin in jouw levensverhaal?

„Het is niet makkelijk om met een oorlogsverslaggever getrouwd te zijn. Ja, ik heb groot respect voor haar. We kusten voor het eerst bij het graf van hongerstaker Bobby Sands in Belfast, we zaten daar als verslaggevers. Er waren rellen rond die begraafplaats, er werd geschoten.”

"Echte vluchtelingen vaak te arm om ver te kunnen reizen"
Niet echt een romantisch decor.


„Nee, in die tijd werden cafés opgeblazen. We zaten toevallig in hetzelfde pensionnetje.”

Jullie verloren zoontje Hugo toen hij twee weken oud was. Kun je zo’n trauma verwerken aan een oorlogsfront?

„Blijkbaar wel. Misschien was het een ontsnapping. Misschien is die hele oorlogsverslaggeving één hele grote vlucht voor mijn eigen gevoelens. Misschien zit ik ook wel in een totale ontkenningsfase van posttraumatische stress, maar ik slaap goed. Ik denk trouwens nog elke dag aan ons zoontje Hugo.”

Word je gevoelloos als je daar zit?

„Ja, dat moet. Is professioneel. Als jij in het ziekenhuis ligt, wil je ook geen chirurg aan je bed die gaat huilen omdat hij het zo verschrikkelijk voor je vindt. Je wilt een chirurg die jou met succes opereert. Een journalist die aan het front loopt te janken, is een slechte journalist.”

Je houdt op je website The Karskens Times een zwartboek bij over ’het nepnieuws van het NOS Journaal’. Niet echt de meest ideale strategie om de deuren naar Hilversum weer open te krijgen.

„De NOS laat zich in het kielzog van D66 als loopjongen van IS gebruiken. Schandalig om je druk te maken over het lot van IS-kinderen plus hun moeders en nauwelijks oog te hebben voor de Koerden en christenen die gelijktijdig massaal werden afgeslacht of voor Jezidi-vrouwen die dag in dag uit werden verkracht, door het NOS Journaal vertaald met: ongewenst zwanger geraakt... IS’ers waren gewetenloze monsters, zo vuil en gemeen tegen de Jezidi’s. Dat er verslaggevers zijn die het voor dit soort fascistoïde verdorven geesten opnemen... Mijn stichting Onderzoek Oorlogsmisdaden gaat de verantwoordelijken voor de terugkeer van IS-vrouwen aanklagen zodra er één een terreuraanslag pleegt. Het NOS Journaal plant intussen met zijn gekleurde berichtgeving zaadjes in de hersens van de kijkers: zó moeten jullie denken.”

Denk je weleens: een iets minder uitgesproken mening zou m’n aardse bestaan een stuk eenvoudiger maken?

„Ik heb bewust gekozen voor de rol van luis in de journalistieke pels. Zoek de confrontatie en accepteer de consequenties.”

In jouw boek loopt het alleen goed af met de grootste klootzakken in de legerleiding.

Grijnzend: „Ja, zo zit de wereld in elkaar. De grootste klaplopers komen het best weg. Slijmen helpt als je carrière wilt maken.”

  • CV
    Geboren

    19 augustus 1954

    Carrière

    Werkte van 1995 tot 2008 als oorlogsverslaggever voor Nieuwe Revu en dagblad De Pers, aansluitend als verslaggever/columnist voor The Post Online.

    Heeft inmiddels zijn eigen website: The Karskens Times. Was als oorlogscorrespondent actief bij meer dan dertig brandhaarden en leverde bijdragen aan radioprogramma’s van vele omroepen. Oprichter stichting Onderzoek Oorlogsmisdaden en vanuit die rol jagend op voortvluchtige nazi’s, onder wie Klaas Carel Faber. Schreef 15 boeken over oorlogen en oorlogsmisdadigers.

    Privé

    Getrouwd, drie kinderen.
https://www.telegraaf.nl/lifestyle/3942 ... -hypocriet
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door King George »

Kan geen kwaad. WNL op Zondag is al helemaal geen geluid op rechts meer. Hooguit nog soms op zaterdag op de radio.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Aan Arnold Karskens

Door: Jan Dijkgraaf, 9:44, 25 november 2019

Afbeelding

Verrekte jammer dat PowNed zichzelf gemarginaliseerd heeft tot een YouTube-omroep en dat WNL een loops NPO-teefje is

Beste Arnold,

Jij presenteert vandaag je plannen voor een nieuwe publieke omroep, Ongehoord Nederland.

Ik snap dat wel.

Heimwee.

Jarenlang was je als oorlogsverslaggever niet van Nederland 1 en 2 af te slaan en opeens hield dat op. Vooral omdat jouw oplossing voor het vluchtelingenprobleem (het Australische model) niet aansloot bij de oplossing waar Hilversum in opdracht van Den Haag en Brussel promotie voor moest maken (het ‘welkom, welkom in mijn land’-model).

De eisen die de wet stelt aan nieuwe omroepen zijn niet zo hoog. Je moet om een voorlopige erkenning te krijgen 50.000 mensen bereid vinden om 5,72 euro te betalen en je moet je onderscheiden van de andere omroepen, waardoor je iets toevoegt aan de bestaande programmering.

Gezien het feit dat jij en je kornuiten televisie- en radioprogramma’s willen gaan maken over onder meer de bezorgdheid om migratie, ‘de zin en onzin’ van klimaatverandering, de Zwarte Pieten-discussie en een kritisch geluid naar de Europese Unie willen laten horen, sta je diametraal tegenover álles wat er al is.

Het klinkt mij als muziek in de oren, dat een deel van de 800 miljoen euro belastinggeld die jaarlijks naar de Staatsomroep gaat, eindelijk besteed zou worden aan programma’s waarin mensen met gezond verstand de ruimte krijgen. Niet als curiositeit, als ‘neger omdat het moet’ of als door een kwantitatieve overmacht af te pissen object van walging, maar als gezichten van een serieuze stroming in de maatschappij.

Verrekte jammer dat PowNed zichzelf gemarginaliseerd heeft tot een YouTube-omroep en dat WNL inmiddels niet meer is dan een loops teefje dat in ruil voor programma’s (en dus euro’s) bereid is zich in alle mogelijke gaten door de NPO-leiding en de Haagse geldschieters te laten nemen. Willen ze een kritiekloos interview door A.J. Boekestijn en Rob de Wijk met oorlogshitser Guy Verhofstadt of met Palestijnenknuffelaar Sigrid Kaag? Dan gééft Bert Huisjes ze een kritiekloos interview door A.J. Boekestijn en Rob de Wijk met oorlogshitser Guy Verhofstadt of met Palestijnenknuffelaar Sigrid Kaag.

Daar hoeven we bij jou niet bang voor te zijn; je bent niet te koop.

Er is verder natuurlijk genoeg af te dingen op het initiatief en sommige van de initiatiefnemers – maar ik ben er vrij zeker van dat anderen dat aspect uitgebreid gaan belichten.

Ik wens je alle succes van de wereld en ben natuurlijk uit solidariteit met jou meteen lid geworden.

En ik wens je sterkte.

Met de vijanden in Den Haag en Hilversum, die walgen van een dergelijke omroep en die er alles aan zullen doen om te voorkomen dat-ie er komt.

En misschien nog wel meer met de ‘vrienden’, de treurwilgen en vervelio’s die de komende tijd allemaal ‘koffie met je willen drinken’ om jou uit te leggen wat je hoe moet gaan doen of om zichzelf aan te bieden als onmisbare schakel in jouw ketting.

Je bent wat dat betreft niet te benijden.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/11/25/briefje-van-j ... -karskens/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders steunt Ongehoord Nederland!
Ongehoord Nederland - 24 nov. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door xplosive »

icon_thumbup.gif
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Minuutje Met Joost
Ongehoord Nederland - 24 nov. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Ariel »

Ongehoord Nederland: al 18.000 leden na 1 dag icon_thumbup.gif
Dat onthuldde Berckmoes in tv-programma Beau. "Nederland verandert langzaam in een heel nauwe maatschappij waarin problemen als massamigratie niet meer worden benoemd", zei Karskens eerder. "Wij willen een stem zijn voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog hebben zitten en terugverlangen naar de tijd dat je nog alles kon zeggen. Zonder politiek correct te hoeven zijn.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door King George »

Dat is ongehoord. Ik overweeg ook lid te worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Hallo Tokyo »

Ook ik ben lid geworden, ik heb Arnold Karskens hoog zitten en al zou het alleen al zijn om het feit dat Peter RRRRRR de Vries daar niet te zien zal zijn.

:greeting2:
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door King George »

Charles Groenhuijsen heeft wat te janken. Dat hij zo moe wordt van boze mensen. En zijn boosheid daarover moet hij natuurlijk van de daken schreeuwen en daar krijgt hij uitgebreid podium voor. Wellicht werkt dat als extra motivatie om wèl lid te worden. Ooit een gewaardeerd correspondent uit Amerika, nu een zurige linkse moraalclaimer.


https://twitter.com/SpraakmakersOp1/sta ... 6061151233
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:Ook ik ben lid geworden, ik heb Arnold Karskens hoog zitten en al zou het alleen al zijn om het feit dat Peter RRRRRR de Vries daar niet te zien zal zijn.

:greeting2:
Ik ben ook lid. En het lidmaatschap is bijna gratis. Voor nog geen 6 euro ben je een jaar lid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door silkyboxershortXL »

Tja, zat in overweging de TV maar weg te doen. Hmm, toch lid geworden en ik regel nog 2 leden. Ik heb het al eerder gezegd:Wat er door de TV in de hoofdjes is ingekomen krijg je er alleen maar uit met de TV!
Ik bedoel de ontstellende indoctrinatie waardoor mensen tot hersenloze zombies zijn geworden.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

UITGEKOTST NEDERLAND

Geplaatst op 26 november 2019

Afbeelding

Gisteren vergaderde de Tweede Kamer over de publieke omroep. Forum voor Democratie deed niet mee aan het debat, terwijl het afschaffen van de NPO een voornaam speerpunt van de partij is. Na tweeënhalf jaar meedoen op het hoogste politieke niveau boeken ze nog weinig resultaat op dat vlak.

Op de ochtend van het Kamerdebat riep Thierry Baudet zijn achterban in een filmpje zelfs op lid te worden van een publieke omroep! Het zijn verwarrende tijden voor de rechts-borealen. De omroep waarover Baudet, maar ook Geert Wilders, zo enthousiast is dat ze hun kiezers manen vooral lid te worden en zo bij te dragen aan een door hen verafschuwd instituut, moet de NPO rechtser maken. Dat is inderdaad hoognodig. Het is alweer tien jaar geleden(!) dat PowNed en WNL om dezelfde reden zijn opgericht, maar die liepen vast in hun eigen hebzucht (PowNed) en het Hilversumse vergadermoeras (WNL) waarin alles wordt afgevlakt naar middelmatige correctheid.

De nieuwe omroep-in-oprichting krijgt de geniale naam Ongehoord Nederland. Een naam met misschien wel drie lagen erin; het is van GeenStijlsiaanse spitsvondigheid. Opvallend is dat de oprichters helemaal niet zo ongehoord waren. Arnold Karskens deed decennialang verslag in allerlei media over misstanden in de wereld. Joost Niemöller was tot een paar jaar terug nog te horen op Radio 1 en te lezen in gerespecteerde media.

Ze zijn niet ongehoord, maar uitgekotst. Karskens en Niemöller pleegden professionele zelfmoord door kritisch te berichten over migratie, asielbeleid en rassenverschillen. Dan verdwijn je uit de rolodexen op de Hilversumse redacties. Nog niet zo lang geleden was er ook hier bij BNR een minirel omdat Niemöller op de gastenlijst van een programma bleek te staan. Ik twijfel of het uitgekotst zijn (en de bijbehorende rancune) een grotere drijfveer achter de omroep is dan oprechte interesse in de stem van de ‘ongehoorden’ in Nederland.

Als niet-gehoorde partijen toch ruim twintig Kamerzetels weten te veroveren dan dringt het geluid ergens door, ook zonder een echt pluriforme publieke omroep. In een flinterdunne aflevering van Medialogica werd Niemöller zondag nog de meest invloedrijke twitteraar uit het alternatief rechtse kamp genoemd. Die invloed lijkt de ledenwerving voor de nieuwe omroep in elk geval een vliegende start te geven. Zo lang er nog 800 miljoen euro te verdelen valt in Hilversum kan je het niemand kwalijk nemen daar wat van mee te willen grazen. Zeker als je uitgekotst bent.

https://www.bnr.nl/podcast/marianne-zwa ... CIMyzuabXU
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Hallo Tokyo »

Marianne Zwagerman, wie neemt in vredesnaam die tuthola serieus?

:nietverstaan:
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door King George »

En links is in de kramp geschoten en schreeuwt het van de daken.

https://www.trouw.nl/opinie/ongehoord-n ... ~bc6da06c/

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/11/27/on ... d-a3981734

Het zielige stakkertje Chrisje Lomp van het AD moest ook nog een duit in het zakje doen.

Afbeelding
https://twitter.com/chrisklomp/status/1 ... 5672112133



Nog niet eens lid. Maar hoe meer links in de kramp gaat schieten, hoe meer ik overweeg dat wel te gaan doen. Dan komen zomaar die 50 000 leden wel in zicht.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... -in-zicht/


Dat wordt popcorn erbij.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Ruim 33.000 leden in 3 dagen voor nieuwe omroep Ongehoord Nederland (ON!)

Posted on 27/11/2019

Afbeelding
Afbeelding: (1).

Mede oprichter Karskens: ‘Als blanke bent u al een halve racist bij de NPO’ – Geert Wilders en Thierry Baudet steunen omroep die eindelijk weer een onafhankelijk geluid wil laten horen – Flikken Rotterdam (Avro/Tros) zet blanke christenen neer als grootste gevaar voor samenleving

In nog geen 3 dagen tijd heeft de nieuwe omroep Ongehoord Nederland (ON!) al ruim 33.000 betalende leden verzameld. Aan de basis van On! staan de bekende onderzoeksjournalist annex oorlogsverslaggever en auteur Arnold Karskens, voormalig HP/De Tijd politiek redacteur en nu ‘Nieuwe Realist’ journalist-auteur Joost Niemöller, en Ybeltje Berckmoes-Duindam, die tot en met 2017 namens de VVD in de Tweede Kamer zat, maar feitelijk door haar partij werd weggepest omdat ze het had gewaagd te pleiten voor het sluiten van de grenzen van Europa voor massa immigratie, waardoor ons werelddeel in ‘Eurabia’ aan het veranderen is.

On! wordt meteen verketterd in de mainstream media, die, zoals steeds meer mensen doorzien, niets anders meer kunnen (en mogen) dan het verspreiden van extreemlinkse/linksgroenliberale standpunten en ideologieën. Laten we het voor het gemak propaganda noemen, want dat vat exact samen waar media zoals de NOS, NU.nl, de Volkskrant, NRC, RTL en zo’n beetje alle publieke omroepen zich vrijwel uitsluitend nog mee bezig houden.

Op de website van On! is de volgende introductie te lezen:
Ongehoord Nederland! is de nieuwe publieke omroep die de stem vertolkt van de Nederlanders die nu niet gehoord worden. De mensen die Hilversum amper ziet staan. Respect en aandacht voor de Nederlandse cultuur, haar geschiedenis, normen en waarden en haar tot voor kort vanzelfsprekende vrijheden, vormen de basis voor de inhoud van de programma’s van ON!

Met vrije en ongehoorde journalistieke en amuserende programma’s wil ON! de Nederlandse bevolking directer betrekken bij beslissingen en debatten waar ze nu de facto van uitgesloten zijn. De omroep wil zonder ballast, nieuws en opinie brengen die nu geen kans maken bij de Publieke Omroep. En wil amusement bieden dat los staat van het keurslijf van de politieke correctheid die inmiddels in ruime mate de inhoud van het huidige publieke bestel domineert.

Openheid, lef, vrijheid en humor zijn de kernbegrippen die het fundament zijn onder de programmering van Ongehoord Nederland!

Een nieuwe omroep, een vrij geluid!


‘Als blanke al een halve racist bij de NPO’
Karskens in een korte video: ‘Ik zie wat er gebeurt in deze wereld. Doe er al jarenlang verslag van; Afghanistan, Irak, Syrië, Mali, noem maar op. Het wereldnieuws. Maar wordt u goed geïnformeerd over dit nieuws? Of is er sprake van framing? Is het zo dat Frank (? – slecht verstaanbaar) altijd de slechterik is? Is het zo dat de EU altijd goed is? Is het niet zo dat het klimaat eigenlijk een soort hysterie betekent tegenwoordig? En bent u als blanke eigenlijk niet al een halve racist, volgens de NPO.’

‘Jarenlang heb ik het nepnieuws verzameld. Nu is het tijd voor verandering. Voelt u zich ongehoord binnen de NPO? Dan wordt het tijd dat we samen bouwen aan een nieuwe omroep: Ongehoord Nederland. Geef uzelf een stem, en word lid van Ongehoord Nederland… Voor € 5,72 heeft u een stem binnen de NPO.’

PVV-leider Geert Wilders en FVD-leider Thierry Baudet steunen de oprichting van On!
‘De PVV heeft helemaal niets met die verschrikkelijke publieke omroep waar je het Nederland van de Amsterdamse grachtengordel ziet,’ aldus Wilders. ‘Eén grote fakenieuws fabriek met linksliberale politiek correcte blaaskaken, van de VARA tot WNL, waar het echte Nederland verzwegen en weggemoffeld wordt, en waar onze eigen tradities zoals Sinterklaas en Zwarte Piet ondergeschikt zijn aan de Ramadan en het Suikerfeest. Waar de barbaarsheid van de islam wordt verzwegen, net als de haat van de Palestijnen tegen Israël, of de donkere kanten van de multiculturele hel met hun racistische geweld tegen blanke Nederlanders.’

‘Daarom wil de PVV de publieke omroep afschaffen. Weg ermee! Maar tot die tijd is er nu een kans op verbetering: Joost Niemöller en Arnold Karskens, twee helden en topjournalisten beginnen een eigen omroep met de naam Ongehoord Nederland. Ik steun dat dappere initiatief, en hopelijk u ook. Succes ermee!’

Baudet: ‘Al jaren stoor ik me aan de vooringenomen en niet objectieve publieke omroep. Je kan de Tv niet aanzetten of je hoort klimaathysterie, je hoort propaganda voor de Europese Unie, je hoort pro-immigratieverhalen of allerlei beelden die moeten inwerken op onze sentimentaliteit. Er is een enorme campagne gevoerd tegen Sinterklaas en Zwarte Piet, noem het allemaal maar op. En daarom steun ik dit nieuwe initiatief om een nieuwe omroep te start, Ongehoord Nederland. Om het geluid diverser te maken, om het echte verhaal te vertellen, en om de publieke omroep weer van ons allemaal te maken. Steun hen ook!’

Ook Rob Jensen, wiens ‘Het Echte Geluid’ YouTube kanaal in korte tijd meer dan 50.000 abonnees en tal van sponsoren (ook uit het bedrijfsleven) kreeg, toonde zich erg verheugd met On!: ‘Ik steun het 100% en vind het een fantastisch initiatief.’ Jensen wees erop dat Ongehoord Nederland meteen werd afgemaakt door de linkse gevestigde media orde, waaronder Trouw.

Voorbeelden van extreemlinkse politieke correctheid van media
Gisteren gaf Jensen een voorbeeld van de inmiddels absurdistisch geworden politieke correctheid van de mainstream media. NU.nl schreef in een bericht over de hevige regenval in Zuid Frankrijk: ‘Honderden huizen kwamen wit te staan...’ Wit, in plaat van blank. Want blank is inmiddels een zó fout en vies woord bij het extreemlinkse NU.nl, dat het woord automatisch lijkt te worden vervangen door ‘wit’. In een latere update werd de ‘fout’ hersteld, maar het oorspronkelijke bericht was al verspreid naar o.a. MSN.

Tv kijkers hebben de afgelopen tijd ook weer kunnen genieten van de populaire Avro/Tros serie ‘Flikken Rotterdam’. Nu ja, genieten? Terwijl de AIVD de laatste tijd diverse jihadistische aanslagen in Nederland wist te voorkomen (ook deze week weer), een moslim in en bij een tram in Utrecht diverse mensen vermoordde, en Europol vorig jaar 24 islamitische aanslagen, 19 extreemlinkse en slechts 1 extreemrechtse aanslag telde, presteerden de producenten van het 4e seizoen blanke christenen als het grootste gevaar voor de samenleving te presenteren, compleet met bomaanslagen. Wanneer was ook alweer de laatste keer dat Nederlandse christenen willekeurig in het rond moordden voor hun geloof?

De schrijvers van Flikken Rotterdam leven duidelijk in dezelfde extreemlinkse zeepbel als de hele publieke omroep. Het lijkt zich wel in een alternatief universum af te spelen, want in heel de serie zijn eigenlijk alle grote ‘bad guys’ blanke mannen en vrouwen, en dat terwijl de officiële misdaadstatistieken toch echt een totaal ander beeld schetsen. En àls een misdadiger in de serie dan al een kleurtje heeft, dan wordt die vergoelijkend als ‘boefje’ neergezet, feitelijk als slachtoffer van een kwaadaardige blanke baas of bazin boven hem (en dat in een stad waar blanken reeds in de minderheid zijn).

Kortom: er is meer dan genoeg politiek correcte fantasy in de ‘weg met ons!’ mainstream media en blanke-cultuurhatende publieke omroepen; hoogste tijd dus voor een normaal, rationeel en onafhankelijk geluid, dat niet alleen al jaren geleden compleet werd weggedrukt, maar inmiddels ook stapsgewijs wordt gecriminaliseerd als zijnde ‘racistisch’ of ‘extreemrechts’.

Xander

(1) On! – YouTube

https://www.xandernieuws.net/uncategori ... erland-on/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

In 1 week 40.000 leden voor nieuwe Omroep?

Pritt Stift | 28-11-19

Afbeelding

Dat is echt ongehoord niet normaal

Een paar jaar geleden hadden we het Meldpunt Vuurwerkoverlast. Initiatiefje van wat lokale GroenLinks-lui die zich ergerden aan geknal in november. OK boomers en hondensnotteraars die last hadden van vuurwerkjeugd konden op een website aangeven dat ze een knal hadden gehoord. Iedere 2500 Overlast-meldingen werd dan doorgebeld naar het ANP, en die maakte daar dan een berichtje van, hetwelk door alle overtik-media braaf werd overgenomen.

Het ging maar door, dagenlang. “Al 5000 meldingen Vuurwerkoverlast”, “Al 7500 meldingen Vuurwerkoverlast”, “Al 10.000 meldingen Vuurwerkoverlast”. Zo leek het alsof er Iets Groots aan het ontstaan was. Maar dat was dus niet zo. Bovendien ging het merendeel van de meldingen over Categorie-1 vuurwerk, dat zijn schertsbommetjes en knalerwten die je het hele jaar door kunt kopen.

Wie wel ontzettend hard aan het knallen zijn in november… de jongens en meisjes van omroep Ongehoord Nederland. Die gaan wellicht in 1 week 40.000 aanmeldingen ophalen. En je leest niets in de media over die indrukwekkende aantallen. En dat is nou precies waarom Karskens cum suis keihard nodig zijn.

https://www.geenstijl.nl/5150778/in-1-w ... we-omroep/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe omroep Ongehoord Nederland flyert op FVD-congres maar “iedereen is al lid, stapels folders over!”

Door Teunis Dokter, 30 november 2019

Afbeelding
Foto: Arnold Karskens van Ongehoord Nederland bij het FVD-partijcongres. Bron: Kenneth Steffers (c) / Dagelijkse Standaard

De nieuwe omroep Ongehoord Nederland heeft binnen enkele dagen tienduizenden leden mogen verwelkomen. Vandaag op het FVD-partijcongres was journalist Arnold Karskens aanwezig en nam een doos met flyers mee. Zijn missie? Iedereen op het partijcongres een lidmaatschap aanbieden. Maar de missie bleek redundant: vrijwel iedereen op het FVD-congres is al lid van Ongehoord Nederland en de journalist hield een doos met flyers over.

Kijk, zo kan het dus ook! In plaats van te klagen over de media pakt Karskens het werk met beide handen aan en richt gewoon even een eigen omroep op. Niet dat zo’n project zo even wordt uitgevoerd, maar de basis staat in ieder geval.

Dat de journalist het opzetten van zo’n oproep al langer van plan is niet onwaarschijnlijk. Zo uitte Karskens in het verleden al scherpe kritieken op de mediaberichtgeving van de NPO en de overige kanalen van de ‘mainstream media’. Dat de kritiek uiteindelijk zou worden opgevolgd met een eigen mediakanaal is dan ook niet zo gek.

En toen verscheen Ongehoord Nederland op de radar. Daarmee zet Karskens de volgende stap na het uiten van zijn kritieken en hij heeft overduidelijk nagedacht over de nieuwe omroep.
Arnold Karskens
@arnoldkarskens

Flyeren op #fvdcongres in Barneveld. Stapels folders over! Bijna iedereen is al lid van #OngehoordNederland
Afbeelding
1.156 12:20 - 30 nov. 2019
Vandaag was de omroep dus aanwezig bij het FVD-partijcongres in Barneveld, maar de missie bleek minder succesvol dan gehoopt. Of eigenlijk moeten we het anders zeggen. Het was het juist een ‘bevestiging van het succes’ van Ongehoord Nederland, immers bleken de meeste FVD’ers al lid! Ondertussen worden ze bij de ‘mainstream media’ een beetje paniekerig, zo suggereert Syp Wynia op zijn Twitter:
Syp Wynia
@sypwynia

Het interessantste aan die nieuwe kandidaat-omroep is het venijn dat er loskomt bij media die zich kennelijk aangevallen voelen. Bij deze krant gaat zelfs de ene na de andere columnist los op het nieuwe gevaar. https://www.nrc.nl/nieuws/2019/11/30/on ... e-a3982239
Afbeelding
Ongehoord Nederland en de radicale liefde
Er is veel om je vrolijk over te maken bij Ongehoord Nederland. De ene oprichter heeft zes jaar lang zitten netnixen in de Tweede...nrc.nl

807 00:33 - 30 nov. 2019
Ondertussen heeft de nieuwe omroep al 41.180 leden en lijkt ze de grens van 50.000 leden te gaan halen.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... ders-over/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Achterbakse Peter R. de Vries lekt e-mails van Arnold Karskens om nieuwe omroep ON! hak te zetten

Door Tim Engelbart, 26 november 2019

Afbeelding

Boys will be boys, en gluiperds will be gluiperds. Dat blijkt wel weer, ook met Peter R. de Vries die er niet blij mee is dat er een omroep komt waar hij géén kind aan huis kan worden. Dus openbaart hij e-mails die Arnold Karskens hem enkele jaren geleden stuurde.

In het Algemeen Dagblad kondigde Ongehoord Nederland het groots aan: ze gaan van start met een nieuwe “Peter R. de Vries-vrije omroep”. Natuurlijk is dat een kwinkslag, maar je moet natuurlijk wel over een gevoel van humor beschikken om dat te kunnen waarderen. En wie heeft nog geen grammetje humor, zelfspot, zelfrelativering of bescheidenheid? You guessed it! Ons aller Peter.

Die antwoordt op het gebbetje van Arnold Karskens door twee e-mails uit 2015 openbaar te maken, toen Karskens had gevraagd aan De Vries of hij wilde meewerken aan zijn boek. Volgens de misdaadverslaggever stonden die berichten vol “slijmslijm” en heeft de ON!-oprichter een “slecht geheugen”:

“Ha ha, grappig die Karskens van Ongehoord Nederland: nog niet zo lang geleden bedelde hij nog of ik wilde meewerken aan zijn boek over ‘kritische journalistiek’. Toen wilde hij mij nog ‘uiteraard’ spreken. Slijm, slijm... Lees de mailtjes maar... #slechtgeheugen”

Beetje flauw is het natuurlijk wel. De mails (1), (2) stammen uit een periode vóórdat Peter R. de Vries zijn reputatie als de absolute linkse talkshowschnabbelaar die bij iedereen aanschuift zolang ze de flappentap maar aanzetten nog niet gevestigd. We kenden De Vries toen wel van een enkele linkse uitbarsting, maar over het algemeen was zijn reputatie als misdaadverslaggever nog gewoon intact, in plaats van dat we hem voornamelijk kennen als het ‘links lullen, rechts vullen’-archetype.

En nu, wat is het doel van deze schending van het briefgeheim van Arnold Karskens? Gaat Karskens stoppen met zijn omroep nu? Natuurlijk niet: het was Peter R. de Vries maar om één ding te doen. Namelijk zoveel mogelijk reputatieschade aanrichten, zodat collega-linkse televisielui een grotere dekmantel hebben om maar níét mee te hoeven doen met programma’s van Ongehoord Nederland! Want u weet: rechts. En dus volautomatisch fake news!!1 Treurig, hoor.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... te-zetten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan Arnold Karskens

Door: Jan Dijkgraaf, 8:01, 04 december 2019

Afbeelding

Het is goed dat je Haye van der Heyden er uit hebt geflikkerd

Beste Arnold,

Benieuwd hoe snel de media het nieuws ontdekken.

Toen Haye van der Heyden bij het NPO-programma De Perstribune in de val trapte, waren ze er als de kippen bij.

Zijn ‘filosofische opmerkingen’ over pedoseksuelen en Holocaust-ontkenners en de vrijheid van meningsuiting waren precies wat ze na de eerste zureouwemannenaanvallen op jouw omroep in wording nodig hadden.

Dat Van der Heyden niet doorhad dat zijn pleidooi voor de ultieme vrijheid van meningsuiting de groei van Ongehoord Nederland in de weg zou zitten, was een onvergeeflijke blunder.

Dat hij daarna nog een aantal dagen in de slachtofferrol kroop, maakte het pathetisch.

De man werkt al decennia met media en moet dus weten hoe het werkt.

Als je een nieuw project hebt en het is ook nog een project dat de gevestigde orde aanvalt, dan mag je geen fouten maken.

Dus het is goed dat je hem er uit hebt geflikkerd en het is chic dat je dat brengt alsof het zijn eigen beslissing is (“in overleg”). Jouw verklaring “Hij wilde geen onderdeel zijn van een discussie die de groei van de omroep zou belemmeren” is heel grappig; het is nagenoeg letterlijk wat eerder die dag Klaas Dijkhoff zei over het feit dat hij na tweeënhalf jaar af wil zien van de rest van zijn wachtgeld (om diefstal van 4900 euro per jaar aan reiskosten te verdoezelen).

De mensen die de aanval op Ongehoord Nederland openden, met steun van het CIDI, zijn blijkbaar vergeten dat jij met je Stichting Onderzoek Oorlogsmisdaden de laatste nazi-jager van Nederland bent. Ze hadden hun energie beter kunnen steken een aanval op D66-minister Ingrid van Engelshoven, die de CABR-dossiers van nog levende ongestrafte WO2-misdadigers per se geheim wil houden.

Enfin, Haye van der Heyden was dus binnen twee dagen exit.

Prima.

En ja, er zullen nog wel meer incidenten volgen.

En de mainstream media en de Staatsomroepen zullen daar met alle liefde aan meewerken.

Zo gaat dat bij nieuwe clubs die hun orde willen verstoren.

Dat ligt niet alleen aan die mainstream media en de Staatsomroepen.

Dat ligt ook aan het feit dat elke nieuwe club (zie ook FvD) een onweerstaanbare aantrekkingskracht heeft op fout volk, van aandachttrekkers tot geldwolven en van narcisten tot gekkies.

Aan jou de taak ze bij kop en kont te pakken en buiten te schoppen.

En meld dat voortaan dan niet alleen op Facebook, maar stuur meteen een berichtje naar het ANP.

Anders geloven de mainstream media en de Staatsomroepen het niet.

Groet,

JanD

UPDATE: Haye heeft mijn ‘scoopje’ over Haye nu ook :-)

https://tpo.nl/2019/12/04/briefje-van-j ... arskens-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

“Ongehoord Nederland”: WORD NU LID! (nog 5000 leden te gaan!)

Afbeelding

Lid worden (€ 5,72) kan HIER!

Geplaatst via: E.J. Bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

“Ongehoord Nederland” nadert licentie! (nog 2500 leden te gaan!)

Geplaatst op 9 december 2019

Afbeelding

De nieuwe omroep in oprichting Ongehoord Nederland nadert gestaag de grens van 50.000 betalende leden. Natuurlijk wordt het nog spannend, maar er zijn natuurlijk genoeg Nederlanders die zich ongehoord voelen en zich graag vertegenwoordigd zien. Ook op radio en tv, dat spreekt voor zich.

Vraag uw partner, collega, vriend of kennis ook lid te worden van ON. Het belang van het andere geluid over de toenemende macht van Brussel, de gevolgen van de massamigratie op de Nederlandse samenleving en cultuur en de kennelijke machteloosheid van ons als burgers, moet hoe dan ook een stem krijgen op radio en tv. Een kans die we eenvoudigweg niet kunnen laten lopen.

Het enkele feit dat vrijwel alle omroepen hun afschuw inmiddels niet onder stoelen of banken steken, toont aan hoe broodnodig zo’n nieuwe omroep is. Inmiddels stemt 20% van de Nederlandse bevolking op de PVV of het FvD, maar zij worden vervolgens niet gerepresenteerd in bestuurlijke gremia of bij de publieke omroep. Dat is merkwaardig en alleen daarom al verdient ON uw steun en inzet.

Waarom zouden we ons beperken tot het eenmaal per vier jaar rood kleuren van een hokje? En waarmee tot dusver dan ook nog eens niets gebeurde? Grijp die kans en overtuig collega’s en vrienden van het nut. Voor € 5,72 zijn ze al lid!

U kunt HIER lid worden!

Door: Ton Nijhoff

https://ejbron.wordpress.com/2019/12/09 ... n-te-gaan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ONGEHOORD NEDERLAND

Bericht door Pilgrim »

Tegengewerkte omroep Ongehoord Nederland heeft nog 2000 leden nodig

Posted on 10/12/2019

Afbeelding
Afbeelding: (1).

Extreemlinkse netmanager NPO-3 heeft alle macht om ongewenste omroepen en programma’s tegen te houden

De teller van de nieuwe omroep Ongehoord Nederland staat na een dikke twee weken op iets over de 48.000 leden, waardoor er nog een kleine 2000 nodig zijn om voor het einde van dit jaar de grens van 50.000 te halen. Maar dan? ON! wordt al vanaf het allereerste begin tegengewerkt en verketterd door bijna de voltallige mainstream media, en vooral door de NPO. Helaas is de NPO bazin die feitelijk in haar eentje mag bepalen of ON! überhaupt wordt toegelaten, een extreemlinkse dame die op ondemocratische wijze, op basis van enkel haar eigen ideeën, besluiten hierover mag maken.

Naast de bekende onderzoeksjournalist annex oorlogsverslaggever en auteur Arnold Karskens, voormalig HP/De Tijd politiek redacteur en nu ‘Nieuwe Realist’ journalist-auteur Joost Niemöller en voormalig VVD Tweede Kamerlid Ybeltje Berckmoes-Duindam prijken op de website van ON! ook de foto’s van Pepijn van Houwelingen, Peter Vlemmix, Pieter Mink en Hans Moll.

Van Houwelingen is wetenschappelijk medewerker bij het Sociaal Cultureel Planbureau van de Rijksoverheid, en schreef diverse publicaties over onder meer de Europese integratie en de verbouwing van de Nederlandse verzorgingsstaat.

Vlemmix is een onafhankelijke filmregisseur wiens producties over de hele wereld zijn uitgezonden; over Mink valt weinig te vinden behalve deze Twitter pagina, en Hans Moll is voorzitter van de Federatie Indische Nederlanders.

Toneel- en TV producent Haye van der Heyden trok zich onlangs uit ON! terug. De reden hiervoor is vermoedelijk dat zijn werk en dus inkomsten afhankelijk zijn van opdrachten van dezelfde media die nu alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat ON! geen zendtijd krijgt. Werd Van der Heyden wellicht bedreigd dat hij geen opdrachten meer zou krijgen?

Tegenstanders ON! ‘ondraaglijk laf’
Karskens schreef gisteren een column over ‘de ondraaglijke lafheid van de tegenstanders van ON!’: ‘Wie een omroep begint als Ongehoord Nederland ligt onder vuur. Wij geven namelijk een stem aan de landgenoten die voor minder invloed van de Europese Unie pleiten, die grenzen willen stellen aan de massamigratie, die het wegzetten van de hardwerkende burger als halve racist zàt zijn. Niet toevallig komt de kritiek op ON! van media als NRC Handelsblad die twintig jaar geleden politicus Pim Fortuyn ook van alles verweten.’

De onderzoeksjournalist wijst ook op zijn ‘Zwartboek NOS Journaal’, waar talloze voorbeelden van nepnieuws, manipulatie en vooroordelen in staan opgetekend. De NOS is al tientallen jaren een links bolwerk, maar is vooral deze eeuw steeds eenzijdiger en extremistischer geworden, waardoor de omroep als een soort verlengstuk en propaganda orgaan van de overheid, maar met name het gedachtegoed van GroenLinks, de PvdA en D66 is gaan functioneren.

‘Weet u wat ik ondraaglijk vind van de lafheid van mijn tegenstanders? Over de noodzaak van een evenwichtige nieuwsvoorziening op de NPO durven ze niet te schrijven. Bij veel serieuze problemen van deze tijd kijken tegenstanders liever de andere kant op,’ aldus Karskens, die er van overtuigd is dat ON! ‘soms een slag verliest, maar de oorlog uiteindelijk wél wint.’

In eerdere columns wees Karskens op bijvoorbeeld de bouw van de ene na de andere mega moskee in Nederland, zoals een toekomstig enorm islamitisch complex in Almelo. Wie financiert deze moskeeën? ‘Heerst hier de lange arm van Erdogan? Goede informatie ontbreekt.’

Jensen: Linkse NPO doet alles om ON! tegen te houden
De eveneens door de gevestigde media orde gehate Rob Jensen (‘Het Echte Geluid’) wees er onlangs vanuit zijn eigen talrijke ervaringen op dat er bij RTL net als bij de NOS/NPO alleen maar linksgroenen en linksliberalen werken. Hij waarschuwde in een recente show dat ‘ze het bij de publieke omroep zo hebben georganiseerd, dat ze elk ander geluid buiten de deur kunnen houden... Links zit bij de NPO op het pluche.’

‘Ook Ongehoord Nederland gaat daarmee te maken krijgen. Het ding is dat ze wel een omroep krijgen, maar geen zender. De mensen die op dat zenderniveau zitten gaan er alles aan doen om het te torpederen. Ik ontmoedig die gasten van ON! niet – ga het absoluut doen!’

In de daarop volgende show ‘Het Einde van Rutte’ legde Jensen uit dat hij er tijdens zijn loopbaan zelf is achter gekomen hoe ‘corrupt de hele publieke omroep is... Kijk bijvoorbeeld wat er is gebeurd met Powned, dat is geen schim meer van wat het was.’

Wettelijk is weliswaar bepaald dat als je genoeg leden hebt je automatisch zendtijd krijgt en zelf de inhoud van je programma’s mag bepalen, maar in de praktijk is dat niet zo, en moet alles worden beoordeeld door een clubje linkse bestuurders. ‘En die kunnen alles tegenhouden wat ze niet op de buis willen hebben.

Zelf maakte hij mee dat hij met zijn talkshow naar WNL ging, ze er daar heel enthousiast over waren, maar de linkse netmanager van NPO 3, Suzanne Kunzeler, hem na een traag proces mailde dat het ‘avontuur niet doorgaat’, en Jensens talkshow dus niet gewenst was. De hoogste TV baas is overigens Frans Klein, en die is van de extreemlinkse VARA.

‘Dit is niet waar wij als belastingbetalers een miljard euro per jaar voor betalen,’ vervolgde Jensen. ‘Hier gaat Ongehoord Nederland straks ook tegenaan lopen. Ik hoop dat ze het zo publiekelijk mogelijk gaan spelen, want... je komt niet door deze linkse powerstructuur heen, en dat kan niet, want dat is niet zoals het in de wet staat.’

‘Links paradijsje’ met nog eens 40 miljoen extra gespekt
‘De publieke omroep is een links paradijsje geworden. Daarom zien alleen de linkse partijen de publieke omroep als ‘van hen’. Niet één rechtse partij voelt dat.’

Voorbeeld van de totale corruptie in het Nederlandse media landschap is dat er € 40 miljoen extra naar de publieke omroep gaat, zogenaamd omdat de reclame inkomsten zouden gaan tegenvallen. Wat bleek: die reclame inkomsten waren juist gestegen, en volgend jaar wordt dat zelfs nog meer. Desondanks wordt het linksgroenliberale propaganda systeem met een extra € 40 miljoen door de overheid gespekt. Jensen: ‘Dit is ongelooflijk, een schande. We moeten dit niet meer accepteren.’

Xander

Afbeelding: (1) On! – YouTube

https://www.xandernieuws.net/algemeen/t ... den-nodig/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie