Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Tom Fitton: Deep State is Trying to Keep Themselves Out of Jail by Targeting Trump w/ Impeachment
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Het goede nieuws is natuurlijk wel dat die zo afgebroken zijn mocht het gezonde verstand ooit eens terugkomen.
Waar haal je dat nieuws? Voor zover ik weet heb je met die dingen een forse hoeveelheid af te voeren materiaal waarvan een deel (de wieken) moeilijk te hergebruiken is. Het vervelendste is misschien nog wel de enorme fundering. Het zal in veel gevallen te duur zijn die te verwijderen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Waar haal je dat nieuws? Voor zover ik weet heb je met die dingen een forse hoeveelheid af te voeren materiaal waarvan een deel (de wieken) moeilijk te hergebruiken is. Het vervelendste is misschien nog wel de enorme fundering. Het zal in veel gevallen te duur zijn die te verwijderen.
Ik dacht eerder aan dynamiet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52149
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Canadese tv-zender knipt Donald Trump uit Home Alone 2

Canadese televisiekijkers zagen de kerstklassieker Home Alone 2: Lost In New York deze week zonder Donald Trump. De korte bijrol van de Amerikaanse president was door zender CBC uit de familiefilm geknipt.

De beslissing om Trump te verwijderen, was volgens de zender echter geen politiek statement. CBC laat aan Amerikaanse media weten dat zijn scène ruimte moest maken voor een reclameblok. ,,Zoals wel vaker gebeurt met films op televisie, is Home Alone 2 gemonteerd om tijd in te bouwen voor reclameblokken.”

De president vertelde eerder deze maand al dat hij nog steeds opmerkingen krijgt over de film uit 1992. ,,Heel veel mensen hebben het er elk jaar over, vooral rond de kerst. Vooral jonge kinderen zeggen: ik zag je net in de film. Ze zien me niet op televisie zoals ze me zien in de film. Maar het is een goede film en ik was wat jonger, zacht uitgedrukt. Het was een eer om het te doen.”
https://www.ad.nl/show/canadese-tv-zend ... ~a0928543/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

One America News Investigates: Ukrainian Witnesses Destroy Schiff's Case (Part 1)



In this special edition of One America News Investigates, Chanel Rion interviews several witnesses who destroy Adam Schiff's baseless impeachment case against President Trump. In a three part EXCLUSIVE report, Rudy Giuliani debunks the impeachment hoax and exposes Biden family corruption in Ukraine.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
,,Zoals wel vaker gebeurt met films op televisie, is Home Alone 2 gemonteerd om tijd in te bouwen voor reclameblokken.”
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Is dit waar?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Hier het fragment wat gecensureerd moest worden. Tsja, Donald Trump zou zomaar eens sympathiek over kunnen komen, dat moeten we in die media natuurlijk niet willen...

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

President Trump heeft de vennootschapsbelasting van GOP veranderd en onder die nieuwe wet, zelfs als bedrijven die winsten buiten de VS laten, worden ze nog steeds belast. Bedrijven kunnen die ketens van off-shore bedrijven en alle complicaties met Ierland, Nederland enzovoorts vergeten. Het wordt allemaal gewoon belast in de VS. President Trump en zijn bondgenoten zijn in feite verantwoordelijk voor het grootste wereldwijde optreden tegen belastingontwijking ooit.
www.washingtonexaminer.com

https://ejbron.wordpress.com/2020/01/03 ... inks-tuig/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Donald Trump...

Afbeelding

Ik ben de meest gehate man... met de meest gehate kleur... met de meest gehate religie... van de meest gehate partij... van het meest gehate land... van de meest gehate beschaving in de wereld. En het interesseert me geen ruk!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trump speaks to supporters after US kills Iran's Soleimani


Een linkje naar het verhaal hierboven brengt weer wat reuring op linkse weblogs en fora. :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

Soleimani, Iran en Trump:
The Duran,
Alexander over de bedenkelijke spin dat Soleimani erger is dan Baghdadi of Bin Laden waar kennelijk ook Trump is ingetrap met de bekende gevolgen. Voor zover ik Trump kan inschatten is de actie onlogisch tenzij hij in de boosaardige neocon opzet is getrapt over de noodzakelijkheid van zo'n actie om 'erger te voorkomen'.
Het gebeuren op zichzelf -Agressie in andere landen is niet goed te praten.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op zo jan 05, 2020 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hahaha!

Ik wist het.

Ik heb het al in het begin geschreven: De boosheid jegens Iran door Trump moet vooral zijn ingegeven door de bezetting destijds van de Amerikaanse ambassade in Teheran in 1979 die meer dan een jaar duurde en uitgevoerd werd door een meute losgeslagen moslimtuig dat de vrije hand kreeg van de in de voetsporen van de historische terroristische psychopaat-kinderneuker Mohammed tredende Iraanse religieuze landsdictator, homo en kindervriend Ayatollah Khomeini. Volgens Trump werden 52 Amerikanen toen gegijzeld.

Vandaar dat Trump - ik juich dit van harte toe - 52 doelen in Iran heeft geselecteerd om te bombarderen wanneer de moslimbende in Iran meent Allah aan zijn zijde waar te nemen. Een ernstig misverstand dat rust op verstandsverbijstering. Ik hoop - ik verwacht het niet - dat Iran in de fout gaat. Ik kan er niet op wachten. Gooien maar Trump!

Tsja, een mens moet keuzes maken in zijn leven. Een een gegeven paard moet men niet in de bek kijken. Ik zie ook liever dat zowel Iran als Saoedi-Arabië van de kaart wordt geveegd. Misschien kunnen dan ook nog wat landen in Afrika zoals Somalië meegenomen worden, een land waar het wegsnijden van schaamlippen bij jonge meisjes nog steeds volksfeest nummer 1 is.

De Islam moet als internationale vijand nr. 1 aangemerkt worden
in de wereld die zichzelf nog serieus neemt in de 21e eeuw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door silkyboxershortXL »

US Embassy attack was act of war by Iran; Democrats (and celebs) react to retaliation | Ezra Levant
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Donald Trump...

Afbeelding

“De Verenigde Staten heeft net $ 2 biljoen aan militair materieel besteed. Wij zijn het grootste en veruit BESTE leger in de wereld! Als Iran een Amerikaanse basis of welke Amerikaan dan ook aanvalt, zullen we wat van dat gloednieuwe prachtige materieel hun kant uit sturen... en zonder aarzeling!”

Geplaatst via: E.J. Bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

CITAAT

Afbeelding

President Trump creëert banen en vernietigt terroristen... Democraten vernietigen banen en creëren terroristen!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

American Eagle...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Wat bangige omkerende Europese media met Globalistische agenda nalaten te vermelden:

Judge Jeanine: Killing Soleimani needed to happen, Trump was the man to do it


Oh ja, omdat de Democrats met een Benghazi vergelijking kwamen lijkt het me nodig dat ook de case Benghazi nog een nader belicht wordt.

Judge Jeanine Pirro Opening Statement - Benghazi Scandal Biggest Cover-up Since
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Hij blijft actueel. Overkwam het eerst de Amerikaanse Democrats en hun kritiekloze volgelingen bij de massamedia over de plas, het zit er dik in dat ook het Iraakse Mullahregime te maken krijgt met het
Trump Derangement Syndrome

Tucker: Trump Derangement Syndrome makes Dems unrecognizable

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik hoop - ik verwacht het niet - dat Iran in de fout gaat.
Mijn prognose: dat gaan ze niet doen. Er zal veel gebruld worden op straat, met vuisten gezwaaid en de ayatollahs zullen de Amerikaanse satan vervloeken maar al bij al is Iran een landje van niks waar ze alleen wat tapijten kunnen maken en daar gaan ze niet veel mee kunnen uitrichten tegen de Amerikaanse hardware. Trump begrijpt dat flinke klappen uitdelen de enige manier is om moslims in het gareel te houden of te brengen. Een wetenschap waar onze Europese politici nog lang niet aan toe zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Pilgrim schreef:CITAAT

Afbeelding

President Trump creëert banen en vernietigt terroristen... Democraten vernietigen banen en creëren terroristen!
Knetter Nancy Pelosi laat weer van zich horen.



Nancy Pelosi wil militaire macht Donald Trump inperken

Democrate noemt Iraanse terreurgeneraal 'militaire hoogwaardigheidsbekleder'

Door: Redactie , 10:58, 06 januari 2020

Afbeelding
Nancy Pelosi. EPA/JIM LO SCALZO

De Democratische voorzitter van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden Nancy Pelosi wil de militaire bevoegdheid van president Donald Trump inperken. De afgevaardigden stemmen deze week over een resolutie die de militaire acties van Trump tegen Iran moet limiteren.
Keyvan Shahbazi – Qassem Soleimani was een veel grotere oorlogsmisdadiger dan Ratko Mladić
De aankondiging van Pelosi komt op het moment dat Trump duizenden troepen richting het Midden-Oosten stuurt vanwege de opgelopen spanningen in de regio door de dood van de Iraanse generaal Qassem Soleimani. Hij kwam vrijdag om in Irak door een Amerikaanse raket. Iran heeft wraak gezworen. Trump zei er 52 Iraanse doelen zijn geselecteerd die kunnen worden aangevallen, als Iran daadwerkelijk wraakacties onderneemt.

“De regering Trump heeft vorige week een provocerende en onevenredige militaire luchtaanval uitgevoerd op Iraanse militaire hoogwaardigheidsbekleders”, schrijft Pelosi in een brief aan het Huis. “Deze actie bracht onze militairen, diplomaten en anderen in gevaar. Het is onze eerste verantwoordelijkheid om het Amerikaanse volk te beschermen.”

ANP


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

De Hoogste tijd om Hillary -Benghazi- Clinton eens via bewustmakende publieke aanklaging voor het gerecht te brengen.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Conway defends Trump's decision to order the airstrike against Soleimani
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

McConnell praises Trump's Soleimani strike on Senate floor
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

IRAN GENERAL QASEM SOLEIMANI KILLED BY TRUMP ADMINISTRATION: World War Three, Draft Coming?


TRUMP TREATS IRAN LIKE OBAMA NEVER DID: Qassem Soleimani Fate Shows Benghazi Attack #2 Won't Happen
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Dit is ook weer zo'n geweldig anti Twump artikel van onze eigen NOS. Als mevrouw H Clinton president geweest was, of Nancy Pelosi, de schoonmoerder van de NOS-ser Michiel Vos, dan leefde Soleimani nog lang en gelukkig. .

Dit artikel is geschreven door de anti Twumper De NOS-correspondent in Amerika Arjen van der Horst.
Democraten VS na uitleg niet overtuigd van noodzaak liquidatie Soleimani

Het is vertegenwoordigers van de Amerikaanse regering niet gelukt om de Democraten in het Congres te overtuigen van de noodzaak om de Iraanse generaal Soleimani te liquideren.

Volgens de regering-Trump was er een serieuze dreiging die de drone-aanval vrijdag in de Iraakse hoofdstad Bagdad rechtvaardigde. De 535 leden van het Congres, dat zijn alle leden van de Senaat en het Huis van Afgevaardigden, zijn hier in besloten bijeenkomsten bijgepraat door minister van Buitenlandse Zaken Pompeo, minister van Defensie Esper, militair adviseur Milley en CIA-directeur Haspel.

'Vertrouw ons'
Na afloop zeiden de Democraten en ook enkele Republikeinen dat ze geen overtuigend bewijs hebben gehoord waaruit bleek dat Soleimani een serieuze dreiging vormde voor de Verenigde Staten. Ze betwisten dan ook de legitimiteit van de aanval.

Volgens de voorzitter van de commissie-Buitenlandse Zaken in het Huis van Afgevaardigden Engel kwam de briefing vooral neer op 'vertrouw ons': "En ik weet niet meer wie of wat ik moet vertrouwen in deze zaak. We hebben zoveel verschillende dingen gehoord, ik maak me ernstig zorgen."

Trump gaf gisteren een speech over de liquidatie van Soleimani en de opgelopen spanning met Iran. Volgens correspondent Arjen van der Horst had de president een heel dubbele boodschap:

De Democratische voorzitter Pelosi van het Huis van Afgevaardigden stelt in een verklaring dat ze niet is gerustgesteld en dat de aanval op Soleimani een provocatie was en disproportioneel. De Democraten willen daarom vandaag een wet in stemming brengen die de macht van de president inperkt.

Als die wet wordt aangenomen, kan Trump niet meer zelfstandig besluiten tot een aanval door het Amerikaanse leger in of tegen Iran. Dan zal eerst het Congres daar goedkeuring aan moeten geven.

Het is de vraag of die bijzondere wet erdoor komt. In het Huis van Afgevaardigden zal dat geen probleem zijn, omdat de Democraten daar de meerderheid hebben. Maar in de Senaat zijn de Republikeinen in de meerderheid en voorzitter Risch van de commissie-Buitenlandse Zaken in de Senaat zei dat de briefing achter gesloten deuren "een van de beste" was die hij ooit had meegemaakt.

Bovendien heeft het voorstel volgens de Republikeinen geen kracht van wet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie