Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

King George

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Berichtdoor King George » Vr Dec 06, 2019 2:24 pm

Hans v d Mortel sr schreef:
Spoiler! :
Afbeelding

Wie was profeet Mohammed?

Wie de Koran leest komt tot de volgende conclusie: Mohammed was de Arabische Hitler.

Spoiler! :
Het grote verschil met de latere Hitler? Hitler droeg een snor, Mohammed een baard.

Winston Spencer Churchill: Mein Kampf als de nieuwe Koran

Hier had men dan de nieuwe Koran vol blind geloof in de oorlog: gezwollen van taal, breedsprakig en vormloos - maar onheilspellend

Context:
Het citaat komt uit deel 1 van Churchills serie over de Tweede Wereldoorlog: “The Gathering Storm”.
In het Engels luidt het: “Here was the new Koran of faith and war: turgid, verbose, shapeless, but pregnant with its message.”

Commentaar:
Er is nogal schande gesproken over het feit dat Geert Wilders de Koran vergeleken heeft met Hitlers Mein Kampf. Dat Churchill omgekeerd bij het verschijnen van dat laatste boek het vergeleek met de Koran geeft te denken.
De Canadese Craig Read schrijft over de uitspraak van Churchill zeer to the point: “He [Churchill dus] viewed Islam and Arab imperialism as any rational statesman would – in the light of reality, geo-politics and international power.”
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Dec 11, 2019 9:32 am

Afbeelding

De facto zijn alle moslims parasieten op onze beschaving

Moslim parasieten zijn mensen die leven op de kwaliteiten van niet-moslims en ondertussen die kwaliteiten verachten. Ze kunnen zich alleen in leven houden ten koste van ongelovigen. Het virus heeft te allen tijde een gastheer nodig. Vandaar dat in Europa miljoenen moslims krioelen die drager zijn van het Islam virus.

De kans op een besmetting van ongelovigen is klein, maar brengt wel risico’s met zich mee. Vooral voor vrouwen en mensen die tolerant zijn kan het gevaarlijk zijn.

Besmetting kan voorkomen worden door geen moslims binnen te laten in onze beschaving en de handen elke dag in onschuld te wassen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Dec 11, 2019 11:57 am

Afbeelding

In alles maar dan ook in alles staan moslims met hun heidense primitieve achterlijke baggerreligie Islam haaks op onze beschaving. Onze westerse beschaving, waarmee zelfs de Chinezen in de pas lopen, met al zijn uitvindingen, normen en waarden en vele nieuwe ideeën waarvan de parasietenreligie Islam gretig en inhalig gebruik van maakt, is een doorn in het gitzwarte oog van 1,8 miljard moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Dec 12, 2019 12:06 pm

Afbeelding

De video

Zeg ken jij de moslimmens?

Deze video werd een of twee jaren geleden verwijderd op YouTube door de eigen YouTube Godsdienstpolitie in dienst van de Islam. Het fascistische oordeel van de Godsdienstpolitie? Haat zaaien. En dat terwijl juist ik keer op keer op keer aantoon dat het de moslims zijn, die door hun soepele aanhankelijke welwillende houding tegenover de Arabische haatzaaier Mohammed en de haat explosies in de Koran, de werkelijke haatzaaiers en psychopaten zijn in deze wereld.

Terwijl er toch niks mis is met het filmpje van vredelievend mens Hans van de Mortel, tevens godsdienstwaanzinnoloog, omdat Allah op de hak wordt genomen en zijn domme heidense aanbidders: moslims. Mocht Allah bestaan dan is het duidelijk dat hij bij het aanschouwen van mijn video sprakeloos is geworden. De YouTube Godsdienstpolitie weet dit. En daarom speelt men het spelletje mee met de smerige politiek die net zo smerig is als de moslimdenkwereld. De YouTube Godsdienstpolitie neemt het daarom op voor iets dat als onmachtig bekend staat en van nul en gener waarde is voor het doel van het leven: Allah.

Dus wat is werkelijk het probleem? Het werkelijke probleem is in de allereerste plaats dat wij - de gehele wereld - last hebben van de Islam als achterlijke primitieve weerzinwekkende walgelijke op onze beschaving dwarsliggende baggerreligie die ontstaan is uit het oorlogszuchtige sadistische verleden van de historische Perverse Pedofiel Profeet Psychopaat (p tot de vierde macht) sadist Mohammed.

Wanneer moslims (bijna 1,8 miljard in getal) zo overtuigd zijn van de waarde en kracht van de digitale knecht van de historische Arabische analfabeet en praatjesmaker Mohammed, waarom stellen moslims dan GEEN VERTROUWEN IN HUN ALLAH(tje)? DE FACTO, in de historische ongerijmde dwaasheden van de smerige sadist Mohammed? Omdat moslims menen dat zij meer bereiken door de plaats van Allah in te in te nemen terwijl zij weten dat Allah eerder aan de kant van Israël - de joden - staat dan aan de kant van de primitief heidense Arabieren?

Hun explosieve Arabische godsdienstwaanzin is zo immens ontaard dat zij vanwege hun grote getale de angst hebben aangewakkerd van de wereldleiders die sturing geven aan onze beschaving waartoe ook onze normen en waarden gerekend worden.

Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op Do Dec 12, 2019 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Dec 12, 2019 12:30 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.

Ja, en het wordt nog enger en strenger Hans .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Dec 12, 2019 12:47 pm

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Om zoveel mogelijk onrust te voorkomen en slapende geesteszieke honden (moslims) wakker te maken, stelt de laffe, voor de Islam bange overheid en sociale media, alles in het werk om waarheidsverkondigers die een boekje opendoen over het virus Islam en zijn besmette dragers de moslims de mond te snoeren.

Ja, en het wordt nog enger en strenger Hans .

We kunnen er niks aan veranderen. Het is nu eenmaal de Tijdgeest die leiding geeft. Ik kan wel mijn mond houden maar dat verdom ik. Trouwens . . . IK BEN NIET BEGONNEN. Hahaha! Dat zegt een klein kind ook als hij door een rot joch geslagen wordt en dan zelf harder terug mept. Ik heb overigens niks aan de inhoud van mijn tekst veranderd. - en sadist Mohammed - ik heb het woordje en weggehaald.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Dec 15, 2019 9:54 am

Opvangcentrum 'De Arabische Profeet' voor virusdragers van de Islam

Afbeelding

Een asielzoeker heeft hulp nodig. Van mensen die bereid zijn tolerant te zijn voor mensen die de tolerantie, de kenniseconomie, normen en waarden van onze beschaving weten te waarderen. Maar parasiteren op onze beschaving is niet hetzelfde als waarderen. En zeker niet door mensen die vanaf hun geboorte zijn opgevoed met intolerantie en afkeer van onze beschaving die van oorsprong christelijk is en waarin joden en atheïsten heel goed passen maar moslims nu juist weer niet. Nou ja, misschien toch wel als we 'waarderen' tussen komma's plaatsen. Want het is bekend van aanhangers van de heidense sadistische baggerreligie Islam (lees eens de Koran!) dat zij mogen liegen wanneer hun perverse satansreligie in opspraak komt.

Moslims parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving omdat het de wil van Allah - de facto - Mohammed is waarbij zij de volgende misleidende korantekst hanteren: KORAN 76:31 - "Hij doet wie Hij wil binnengaan in Zijn barmhartigheid, maar de onrechtdoeners, voor hen heeft Hij een pijnlijke bestraffing bereid."

Hihi! Uit de dagelijkse praktijk met onder andere Amerika, China en Israël, maar ook Nederland en vele niet-moslimlanden die aan de top van wetenschappelijke prestaties staan - kom daar maar eens om bij zo'n achterlijk dictatoriaal geregeerd moslimland - blijkt dat Allah het niet zo gemunt heeft op moslims. Gelet op hun achterlijke erbarmelijke achterwaartse geestelijk toestand met een tweedehands plagiaatreligie genoemd Islam.

Er heerst alom de klimaathysterie en men denkt en probeert hier tegenop te treden. Dat gaat NOOIT lukken om de simpele reden dat de natuur zich niet laat dwingen. En al helemaal niet door de mens. Mijn advies: laat het over aan moslims die beschikken over Allah, de digitale knecht van de Arabische profeet Mohammed. Zo komen we nog eens van de regen in de drup.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Dec 22, 2019 5:22 pm

Troostprijs voor moslim Badr Hari.

Allah is met de rechtvaardige.

Afbeelding

Het was niet het gevecht tussen twee Nederlanders: Rico Verhoeven en Badr Hari, maar tussen Nederland en Marokko. Badr Hari is een geboren en getogen Amsterdammer met de Nederlandse nationaliteit, maar ook een grote crimineel die al in een vroeg stadium het gezelschap zocht van misdadige Marokkanen in de drugswereld die óók een Marokkaans paspoort op zak hadden. Zo werd een vriend van hem met 80 kogels doorzeeft. Een van de vele afrekeningen onder de Mocro maffia. Een andere bekende van hem werd een paar jaar geleden in Diemen bij Amsterdam omgelegd. En ga zo maar door. Dat Badr Hari over een imposant strafblad beschikt is blijkbaar menigeen ontgaan.

We mogen als Nederlanders blij zijn dat hij voor Marokko is uitgekomen en niet voor zijn geboorteland waar hij alles aan te danken heeft. Tsja . . . hij is ook nog eens een paar jaar geleden officieel moslim geworden. In een of ander moslimland in Azië. Nu hangt hij de koning uit in Marokko en wordt uiteraard op handen gedragen. Daarvoor heeft hij zijn leven lang geparasiteerd op de westerse kenniseconomie en beschaving.

Ik ben Allah dankbaar dat hij naar mij geluisterd heeft. Want ik was - in tegenstelling tot de vele Nederlandse landverraders - vóór Rico Verhoeven.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Dec 24, 2019 8:29 pm

Afbeelding

Het lukt moslims maar niet om te integreren in onze cultuur.

Waarom niet? Omdat 1 plaatje net zoveel zegt als het uitlezen van de Koran zonder plaatjes.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Dec 25, 2019 11:00 am

Afbeelding

Ook al vervloeken moslims joden en christenen namens hun profeet, zij blijven
ook op 25 december parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Jan 01, 2020 7:19 pm

Soedan...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Jan 09, 2020 1:03 pm

Verrek! Hahaha!

Ik snapte hem eerst niet. Las er overheen omdat mijn aandacht naar het plaatje uitging. Dus ging ik de tekst eens goed lezen.

Hahaha! Moslims hè. Kunnen ze niets aan doen. Vallen onder de categorie 'mislukte mensensoort moslims', exclusief voor deze tijd.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Jan 09, 2020 1:08 pm

2020. We zijn nu meer dan 60 jaar verder in de vooruitgang.

Afbeelding

En dan krijg je kopvodden te zien die niet mogen zingen van de profeet.

De hoofddoek als beste voorspeller voor moslimfundamentalisme die verklaart waarom moslima’s minder vaak werk hebben.

Niet dat dit nou een verrassing is. Moslims die naar Nederland zijn gekomen krijgen hier alle kansen. Nederland is een van de rijkste en tolerantste landen ter wereld, de kansen en mogelijkheden liggen hier letterlijk voor het oprapen. In plaats van opzichtig een achterlijke heidense religie aan te hangen zou je verwachten dat deze mensen juist de kans aangrijpen om de Islam overboord te zetten en te ontsnappen aan die verstikkende en achterlijke terreur ideologie.

Dat ze dat niet doen kan natuurlijk maar één oorzaak hebben: Ze zijn het echt mee eens met de braaksels van de profeet. Voor hen is dit niet achterlijk of barbaars maar de juiste manier van leven. Daar zou je nog wat van af kunnen doen voor eerste generatie moslims die op latere leeftijd hierheen zijn gekomen maar zeker niet voor tweede of derde generatie moslims. Die kiezen expliciet er voor om zich aan de Islam te onderwerpen, met al zijn onfrisse gezelligheden daarbij.

En daarmee is het cirkeltje rond. Nederlanders willen niet met moslims omgaan. Iedereen is het met mij eens als ik het over moslims heb. Want achterlijkheid is niet het zelfde als vooruitstrevendheid. Discussie met moslims is zinloos, doorlopen en niet meer omkijken. Of jij wel even je vuile kafir muil wil houden en haar geloof wil respecteren. "Vuile racist! Homo! Je moeder is een hoer!" Voordat je het weet parkeer je je auto ’s avonds een straatje verderop.

En burgemeester Aboutaleb van Rotterdam? Die is zogenaamd beschaafd en heeft het beste met onze samenleving voor. Zogenaamd. Want hij is salafist en jihadist, heeft hij uitgelegd voor de camera. De politici in Rotterdam weten nu niet wat ze met die landverrader aan moeten. Ik weet het wel: een van zijn twee paspoorten ongeldig verklaren, het Nederlandse.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Jan 10, 2020 8:10 pm

Afbeelding

Voor alle duidelijkheid: moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims'.

De enige religie in de wereld die alcohol verbiedt, zelfs al betreft het een versnapering, is de islam.

En dan daarbij te bedenken dat islam een tweedehands plagiaatreligie is, gestolen van de joden en christenen. Niet zo vreemd, want het stelen, het overvallen en beroven, zat de historische heidense Arabische fopprofeet Mohammed in het bloed. Was Mohammed een heiden? Jazeker! Die Allah van hem was weliswaar zijn enige echte digitale knecht, maar die had alles te maken met de verering en het verplicht zeven keer rondjes lopen om een vierkante doos met daarin een zwarte steen.

De combinatie Allah en de zwarte steen is PURE AFGODERIJ.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Jan 14, 2020 9:10 pm

Mijn Mohammed cartoon

Afbeelding

Ontleend aan een afbeelding in de VPRO-gids.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Jan 15, 2020 6:24 pm

Geloof het of niet!

Democratie kan ons naar de rand van de middeleeuwen verbannen.

Afbeelding
Toen was geluk nog heel gewoon.

Afbeelding
Nederland bijna naar de knoppen. Parasieten zijn de oorzaak.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jan 19, 2020 10:19 am

Afbeelding

MOSLIMVROUW

Een moslimvrouw is als een mishandelde echtgenote van de Profeet die weigert iets anders dan een zonnig huwelijk te erkennen.
KORAN 4:34 De mannen zijn opzichters over de vrouwen. . . . . Maar zij, van wie gij opstandigheid vreest, vermaant haar en vermijdt haar op de rustplaatsen en slaat haar.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Zo Jan 19, 2020 12:44 pm

Mijn profeet is akbar...

Merkwaardig toch. Want laat ik nou denken dat moslims horen te geloven dat Mohammed een sterfelijke man was?
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jan 20, 2020 10:47 am

Ali Yas schreef:
Mijn profeet is akbar...

Merkwaardig toch. Want laat ik nou denken dat moslims horen te geloven dat Mohammed een sterfelijke man was?

Maar god Jezus is toch ook gestorven? Dus sterfelijk.

Dat hij uit de dood wist te herrijzen doet er niet toe. Hij was in staat te sterven en nog erger: te lijden. Want het lijden van Jezus Christus staat hoog in het vaandel van het geloof van alle christenen.

Aangezien de tweedehands- en plagiaatreligie Islam in alles een goedkope slechte kopie is van het jodendom en christendom en bekend staat als het paard achter de wagen van alle eerder geopenbaarde religies, ging profeet Mohammed (VZMH) op een paard richting de hemel, zo leren ons de islamgeleerden. Waarschijnlijk voor een onderonsje met Allah. Hij zal dus in werkelijkheid eerder richting maan zijn gegaan dan naar de zon. Enfin, eenmaal in de 'hemel', het hoerenparadijs van Allah, mocht de Profeet ook een kijkje nemen in het hobbyhok van Allah: het Hellevuur. En wat zag de Profeet daar? Ach, dat vermoedde hij al, gelet op zijn ervaring met honderden vrouwen: de meeste bewoners die hij daar aantrof en naar genoegen kon waarnemen, waren vrouwen. Hoe ik dat weet? Ik weet niks, ik vertel alleen wat geschreven staat in de meest gezaghebbende Haddith van al-Bukhari over de uitspraken van Mohammed (VZMH): Hadith boek 2:28
al-Bukhari schreef:Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en het merendeel van degenen die daarin verblijven zijn vrouwen."

Irena schreef:Voor zo veel ik weet erft de vrouw een aanzienlijk kleinere deel van haar ouders dan haar broer(s ). Dus ja, dan is zij aangewezen op haar man, en zij mag ook niet werken. Rechtvaardig, nietwaar?
Klagen over haar man is een grotere overtreding van een vrouw (volgens Koran) dan een moord. Mede daarom zijn er meer vrouwen in de hel dan mannen, zou ik denken...

Ik zou zeggen dat moslimmannen grote lafaards zijn, als zij al deze 'maatregelen' nodig hebben, t.a.v. vrouwen. Zouden zij bang zijn dat zij zonder hun macht over vrouwen zouden verliezen? Zijn zij in wezen bang voor vrouwen, die grote macho’s? Ik heb niks met feminisme, maar ...

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jan 20, 2020 11:06 am

Afbeelding
Dit zou de door mij bedachte cartoon over Mohammed zijn.

"Één rotte appel in de mand, maakt al het gave fruit te schand".

Dit is een bekend Nederlands spreekwoord dat blijkbaar onbekend is in het Arabisch. Is dit uit schaamte, onwetendheid of arrogantie en fascistische aanhankelijkheid aan de Islam? Logisch, want moslims blijven onafgebroken de meest perverse smerige profeet psychopaat en misdadiger tegen de menselijkheid profeet Mohammed een veer in zijn kont steken.

Als één persoon uit een groep zich misdraagt, wordt de hele groep erop aangekeken. Een negatieve beïnvloeding van één persoon kan vele anderen op het slechte pad brengen. De terroristisch religieuze islamgroep IS is niet voor niets nog altijd een blok aan het been van onze beschaving. Maar volgens de hypocriete en in zijn broek van angst voor zijn geloofsgenoten schijtende burgemeester Aboutaleb is er niks mis met het salafisme. Vandaar dat hij zichzelf tot salafist heeft verklaard en net doet alsof hij doof is voor alle haat tirades in moskeeën bedreven door salafistische imams.

Moslims, met in hun gelederen salafist Aboutaleb, zijn ziende blind en horende doof voor de beruchte rotte appel in hun geloofsmandje: profeet Mohammed (VZMH).

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Feb 03, 2020 3:14 pm

Afbeelding

De zelfbenoemde profeet Mohammed was in de ogen van Allah
mogelijk minderwaardig

Volgens alle geopenbaarde religieuze heidense onzin die moslims aanvaarden, bracht Allah zijn boodschappen over aan de zelfbenoemde profeet Mohammed via zijn agressieve engel Gabriël die alle contacten moest onderhouden met de toekomstige woestijnterrorist en sadistische psychopaat Mohammed.

Allah richtte zich in zijn bestaan persoonlijk tot slechts één profeet die in zijn ogen niet minderwaardig was: Mozes, een jood van formaat.
Op grond van de Koran kan men stellen dat Musa de enige boodschapper is tot wie God direct sprak. Volgens verschillende ayaat kan er geen onderscheid gemaakt worden tussen het belang van een profeet of een boodschapper of boodschappers onderling, hoewel er volgens Soera De Koe 253 sommige boodschappers boven anderen in rang verheven zijn en aan Isa gaf God duidelijke tekenen en werd versterkt met de geest der heiligheid. - BRON: Wikipedia

De Hebreeuwse profeten fungeerden als spreekbuizen van God tot de mensen en andersom. Een tekst waarin dit duidelijk wordt, is Exodus 7:7. Daarin wordt Aäron de profeet van Mozes genoemd: Mozes ontving de boodschappen van God, maar Aäron moest ze uitspreken. Profeten waren degenen die namens God het volk steeds aan het Verbond herinnerden. Ze brachten niet alleen waarschuwingen en voorspellingen over van God naar het volk, maar deden ook voorspraak bij God als vertegenwoordigers van het volk. Profeten kozen niet zelf voor deze functie, maar werden daartoe door God geroepen. De opdracht om profeet te zijn werd vaak als zwaar, doch onafwendbaar opgevat. De functie van profeet bestond soms uit spreken, soms uit het voltrekken van bepaalde metaforische handelingen. Hiermee werd een bepaalde boodschap overgebracht van God naar hun volk, waarvan de inhoud soms troostend, dikwijls echter waarschuwend is ("keer u om van de dwaalwegen en wandel in de weg van uw God!"). Het takenpakket van een profeet wordt omschreven in Dewariem 18. De meeste profeten spraken hun boodschap uit, enkelen waren actief als schrijver (Mozes, Ezechiël), een enkele keer communiceerden profeten via een brief (Elia, Jeremia) en Habbakuk schreef zijn boodschap op een tablet. Jeremia had een schrijver, Baruch, in dienst.

De belangrijkste profeet voor moslims is de Arabische woestijnfiguur Mohammed (VZMH). Hij is de enige profeet die uit zichzelf een oorlog begon tegen zijn eigen woestijn bewoners. Hij was met recht de boodschapper die geweld predikte door zijn niet aflatende overvallen en berovingen van handelskaravanen. Hij was een profeet die zijn kostje verdiende met misdaden. Hij zette aan tot oorlog en schuwde het laten martelen van zijn tegenstanders niet. Nou ja, het teloor gegane succes van IS in navolging van de daden van Mohammed (VZMH) is inmiddels genoegzaam bekend over de hele wereld.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Feb 03, 2020 11:53 pm

Afbeelding

DE KALE KOP VAN DE PROFEET
(anno 620)
"De profeet had zijn kamp opgeslagen op ongewijd grondgebied, maar hij verrichtte de 'salaat' (ritueel heidens gebed) op gewijde grond. Toen het vredesverdrag gesloten was (de Profeet was een op macht beluste oorlogsmisdadiger tegen de menselijkheid), slachtte hij zijn offerdieren en liet zijn hoofdhaar afscheren. Naar verluidt zou hij die dag geschoren zijn door Chiraasj ibn Oemajja. Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na".

Mohammed was dus niet vies om zich als een hond - herstel - schaap te laten scheren. Bovenstaande tekst, zonder de tekst tussen haakjes, is ontleend uit het boek 'Het leven van Mohammed', volgens moslims de meest gezaghebbende biografie over de Arabische profeet Mohammed (VZMH) opgetekend door Ibn Ishaak.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Feb 04, 2020 10:12 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Afbeelding

DE KALE ROTKOP VAN DE PROFEET
(anno 620)
"De profeet had zijn kamp opgeslagen op ongewijd grondgebied, maar hij verrichtte de 'salaat' (ritueel heidens gebed) op gewijde grond. Toen het vredesverdrag gesloten was (de Profeet was een op macht beluste oorlogsmisdadiger tegen de menselijkheid), slachtte hij zijn offerdieren en liet zijn hoofdhaar afscheren. Naar verluidt zou hij die dag geschoren zijn door Chiraasj ibn Oemajja. Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na".

Mohammed was dus niet vies om zich als een hond - herstel - schaap te laten scheren. Bovenstaande tekst, zonder de tekst tussen haakjes, is ontleend uit het boek 'Het leven van Mohammed', volgens moslims de meest gezaghebbende biografie over de Arabische profeet Mohammed (VZMH) opgetekend door Ibn Ishaak.

sjun

Berichtdoor sjun » Wo Feb 05, 2020 6:18 am

Zodra de mensen dit zagen sprongen zij op en deden zij het hem dadelijk na.

Afbeelding

Aangezien er nogal wat op de handel en wandel van Mohammed of Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji ibn Kielaab ibn Moerra ibn Ka'b ibn Loe'ay ibn Ghalib ibn Fahr aan te merken is, is dat precies daarmee het probleem van islam in een zin verhaald.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Terug naar “FFI Nederlands Café”