Logica. En het taboe op de logica

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wanneer ergens links aan de macht komt . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zo gauw links aan de macht komt is het doorgaans gedaan met de democratie en vrijheid van meningsuiting.
Daniel Ortega is gaan lijken op de dictator die hij ooit het land uitjoeg

Dagblad Trouw - 14 augustus 2018

Afbeelding
President Daniel Ortega en zijn vrouw Rosario Murillo in 2016. Beeld EPA

Het Nicaragua van Daniel Ortega was ooit de lieveling van links in West-Europa en de Verenigde Staten.


Die zagen in de vroegere guerrillaleider de verwezenlijking van een bijna romantisch ideaal: boeren en arbeiders komen in opstand tegen een brute, rechtse dictator. In dit geval was dat Anastasio Somoza, die door de guerrillastrijders van het Sandinistisch Front voor Nationale Bevrijding (FSNL) van onder anderen Ortega in 1979 het land werd uitgejaagd.

Het romantische ideaal van destijds was dat vrijwilligers uit onder meer Nederland de bevolking hielpen bij de wederopbouw van het land, bij het bouwen van ziekenhuizen en scholen, en lesgaven in het kader van alfabetiseringsprogramma’s. Ortega werd er met zijn FSNL zeer populair mee, onder zijn bevolking en ver daarbuiten.

Bijna dertig jaar later is Daniel Ortega nog steeds aan de macht. Hij was al president tussen 1985 en 1990 en daarna onafgebroken vanaf 2007 - tussendoor was hij oppositieleider. Helaas moet worden vastgesteld dat Daniel Ortega steeds meer is gaan lijken op de man die hij ooit het land uit joeg. In de afgelopen weken zijn rond de driehonderd Nicaraguanen doodgeschoten bij demonstraties, meer dan 2000 raakten gewond. De slachtoffers zijn mensen die protesteerden tegen de bezuinigingen op lonen en pensioenen, maar ook tegen de regering van Ortega.

Martelingen
Mensenrechtenorganisaties zeggen dat honderden critici van het regime zijn opgepakt en verdwenen. Er zijn tal van meldingen van martelingen en terreur door politie en paramilitairen. Daarnaast doen al veel langer beschuldigingen de ronde van corruptie en zelfverrijking door de familie Ortega en de kliek eromheen. De vrouw van Ortega is sinds vorig jaar vice-president.

Het blijkt ook voor - voorheen - linkse leiders moeilijk om de macht af te staan of open te staan voor kritiek of tegenmacht. De macht moet ten koste van alles behouden blijven, is kennelijk het parool. Dat is niet alleen in Nicaragua waar te nemen, maar ook elders in Latijns-Amerika, in een land als Venezuela. Kritiek wordt in de kiem gesmoord, tegenstanders monddood gemaakt. De politieke oppositie is via decreten of inderhaast aangenomen wetten uitgeschakeld, dan wel via verkiezingen waarbij fraude in het spel is.

Je mag hopen dat het bewind toch nog bij zinnen komt en openstaat voor een dialoog met het volk, dat het ooit zei te vertegenwoordigen. Buitenlandse druk kan zeker helpen, net zoals lokale bisschoppen en priesters in dit diepgelovige land een brugfunctie zouden kunnen vervullen. Dat wordt hun nu door het regime helaas onmogelijk gemaakt.

Het commentaar is de mening van Trouw, verwoord door leden van de hoofdredactie en senior redacteuren.
Rechts is geen garantie op fatsoenlijk bestuur. Maar maakt nauwelijks kans op een fascistische smerige dictatuur volgens hypocriete beginselen die het volk met alle mogelijke middelen onderdrukt, en de les leest en de mond snoert. En dat alles onder het ideologische walgelijke verouderde kutsmoesje van sociale gerechtigheid.

Zodra rechts overhelt naar linkse fascistische methoden is het gedaan met de democratie en wordt de staat een links fascistische dictatuur. Dankzij onze democratische verkiezingen weet een verstandig volk de links fascistische hypocrisie buiten de deur te houden. Het kan rustig gaan slapen om in december samen met de kinderen Sinterklaas en zijn zwartepieten te begroeten. Bij de koffie kan dan ontspannen een lekkere verse moorkop van de warme banketbakker genuttigd worden. Mocht de banketbakker zwart zijn dan hoeft dit geen reden tot paniek te zijn.

Dat de mislukte mensensoort moslims en orthodoxe joden ook tot de linkse fascistenclubjes behoort, bewijst wel het feit dat zij hun stempel drukken op het leven van anderen door hun halal en koosjer-gedoe ons door de strot te drukken. Moslims spannen daarin de kroon omdat volgens hen alcohol verboden is volgens de perfecte historische misdadiger Mohammed (VZMH), maar sigaretten de norm vormen. Moslims zijn hypocrieten. Willen in alles Mohammed (VZMH) nadoen. Maar volgens mij bestonden er toen nog geen filter sigaretten. Achterlijk mislukt volk die moslims, orthodoxe joden en fundamentalistische Jehovah's Getuigen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie zitten er achter de knoppen van het voedingscentrum.nl ?

Of ik ben enorm tekort geschoten in mijn verstand óf ik moet nog een boel leren. En daar ben ik niet te beroerd voor. Maar wat het Voedingscentrum uitkraamt slaat toch echt nergens op. Dus . . . welke persoon of personen hebben deze onzin opgeschreven? Daarom vind ik op sociale media de reacties altijd zo interessant omdat ik er altijd wat van opsteek waar ik nog niet eerder aan had gedacht.
Het Voedingscentrum aan het woord

Waarom eieren in de winkel niet in de koeling staan
De schaal beschermt het ei tegen invloeden van buitenaf, zoals vocht en vuil. Zo beschermt het zich tegen schadelijke bacteriën. Als het ei vochtig wordt, kunnen schadelijke bacteriën er sneller groeien. Als de eieren in de winkel in de koeling zouden staan, en je neemt het vervolgens in een boodschappentas mee naar huis, dan treedt er, door het temperatuurverschil, condensvorming op. (HvdM: in de koelkast treedt net zo goed condensvorming op). Door de eieren in de supermarkt buiten de koeling te bewaren treedt er minder condensvorming op. De eieren blijven dan langer goed. Daarom wordt de temperatuur vanaf het moment dat de kip het ei legt totdat het in de winkel ligt ook zoveel mogelijk gelijk gehouden.

Eieren in de koelkast: langer vers
Met een koude temperatuur houd je eieren langer vers. (HvdM: dus graag in de koeling in de supermarkt. Hihi!). Het beste in de koelkast op 4 °C. (alweer zoiets doms van het Voedingscentrum. De geadviseerde temperatuur voor de koelkast is 7°C). Als je ze in het doosje bewaart, drogen ze niet uit en blijven ze langer goed.
Hoe komt condens in de koelkast?

Water of condens in de koelkast kan op verschillende manieren ontstaan. Meestal ontstaat condens tegen de achterwand van de koelkast omdat de koelelementen zich aan de achterwand van de koelkast bevinden. De condens ontstaat doordat u regelmatig de koelkast open en dicht doet. Door deze temperatuurverschillen in de koelkast ontstaat condens. (HvdM: hihi!)

Als u water in de koelkast heeft, dan heeft dat hoogstwaarschijnlijk te maken met een gebrekkige afvoer van de condens. Aan de achterwand uw koelkast zitten kleine gaatjes voor het afvoeren van water. Als deze verstopt zitten, kan het water niet afgevoerd worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Wie zitten er achter de knoppen van het voedingscentrum.nl ?
Waarschijnlijk houdt het voedingscentrum nu al rekening met de lage intelligentie van nieuwe Nederlanders.

Best wel handig voor ze, deze tips . Alleen ben ik bang dat ze deze tips niet of nooit zullen lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
‘Carnaval’ moet voortaan ‘verkleedfeest’ heten op Nederlandse school

15 februari 2020

Een basisschool in het Nederlandse Zevenaar (provincie Gelderland) viert woensdag geen carnaval, maar het ‘verkleedfeest’. Omdat carnaval van oudsher een katholiek feest is, past de naam niet bij de openbare school, klinkt het.
Jezus! Ik ben zo atheïstisch als de pest, maar daar heb ik nog nooit aan gedacht.

Ik vraag mij af hoe het dan ook staat met het accepteren van al die zich tegen onze beschaving (christelijk - joods -atheïstisch) gerichte moslim types, uitgedost met hun dagelijkse verkleedpartijen, die verwijzen naar het islamitische feest van de achterlijkheid. Ik begrijp überhaupt niet dat Marokkaanse moskeevaders die getrouwd zijn met kopvod vrouwen hun kinderen op een openbare school doen met christelijke beginselen. Ik noem dat parasiteren pur sang.

Terug naar de 'openbare' ouders en het schoolbestuur. Ik ga ervan uit dat christelijke feestdagen niet langer getolereerd, laat staan gevierd worden. Dus voor deze basisschool in Zevenaar voortaan geen vrije dagen meer met Kerstmis, Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren. Maar daar hoor je die misselijk makende ziek in de geest hypocrieten niet over.

Wat is er toch mis met de mens dat hij spijkers op laag water nodig heeft om die op te zoeken?

Linkse invloeden?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het taboe op de logica in Islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

ALLAH HEEFT EEN VERBOND MET DE JODEN,
EN ALLAH ZIJ DANK, NIET MET MOSLIMS


Afbeelding

Moslim mannen worden besneden tegen beter weten in omdat zij verkeerd bezig zijn. Het was geenszins de wil van Allah dat moslims besneden zouden worden. In het verlengde van het baggergeloof van moslims worden ook nog eens vrouwen in de islam besneden. Hoe? Door clitoridectomie naar Arabisch voorbeeld. Deze besnijdenis komt weliswaar niet voor in de Koran, maar is niettemin een ritueel dat behoort bij het achterlijke heidense primitieve geloof, in parallel met de besnijdenis voor moslim mannen. (Clitoridectomie, ook wel vrouwenbesnijdenis genoemd, is het wegnemen van de clitoris, vaak gecombineerd met het dichtnaaien van de vagina. Een ingrijpender vorm waarbij ook de schaamlippen worden weggesneden heet infibulatie. Het gebruik is met name in zwang in islamitische landen in Afrika en het grootste moslimland Indonesië).

Joodse mannen moeten besneden worden omdat dit de unieke wil van Allah is. Dat lezen we in Genesis 17:11 en zo verder, het eerste boek van Allah, waarin Allah tot Abraham sprak:
“En gij moet besneden worden in het vlees van uw voorhuid, en het moet dienen tot een teken van het verbond tussen mij en u. En al wat mannelijk onder u is, acht dagen oud, moet besneden worden, naar uw geslachten, een ieder die in het huis geboren is en een ieder die voor geld is gekocht van enige buitenlander die niet van uw zaad is. Iedere man die in uw huis geboren is en iedere man die met uw geld is gekocht, moet zonder mankeren besneden worden; en mijn verbond in uw vlees moet dienen als een verbond tot onbepaalde tijd.”
MOSLIMS PISSEN NAAST DE POT. ZIJ HEBBEN HET NAKIJKEN. ZIJ HEBBEN – ALLAH ZIJ DANK - GEEN VERBOND MET ALLAH. DAT ZIT ZO: ALLAH HEEFT EEN HEKEL AAN MOSLIMS.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Alles, maar dan ook alles zal afgerekend moeten worden op een te grote bevolkingstoename
als uitwas van het ingelegde verlangen bij de vrouw om een baby ter wereld te brengen.


Mijn schoondochter ervoer enkele maanden geleden op een bijeenkomst te Haarlem van inburgeraars, dat een jonge vrouw uit Somalië (met hoofddoek en hoogstwaarschijnlijk van haar schaamlippen ontdaan) onze beschaving met liefst zes kinderen had verrijkt. Ach . . . zo maar een voorbeeldje van de nieuwe Europese beschavingswaanzin van de 21e eeuw.

De griepvirussen zijn er niet voor niets. Die bewijzen de mensheid keer op keer een goede dienst. Maar wetenschappers doen niets liever dan zich tegen de natuur verzetten en krijgen daarbij de domme massa op hun hand. Zo ontstaan bijvoorbeeld pesticiden en klimaathysterie.

Afbeelding

Maar gelukkig beschikt Europa over een soort kerstman (Timmermans) die minstens zes vreemde talen spreekt en zich etaleert als de goedzak en linkse PvdA-er. Hij is welbespraakt en pakt het slim aan door erop aan te sturen dat door democratische verkiezingen gekozen afgevaardigden de Klimaatneutraliteit in 2050 moet worden bereikt door het protocol te ondertekenen. Zo krijgt Timmermans zijn zin om de wereld van de ondergang te redden en mag voortaan geen mens meer met een beschuldigende vinger in zijn richting wijzen. Hij wast daarmee als Herodes zijn handen in onschuld. Ondertussen lacht hij zich te pletter in zijn vuistje en klopt zich telkenmale voor het slapen gaan uitbundig op de brede borst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

REDACTEUR VAN HUMO: "Te weinig masturberen zou ook slecht zijn voor je zaad."

T’SJOEN: "Het gaat niet per se om masturberen, wel om klaarkomen. Wie zijn sperma optimaal op peil wil houden, komt het best om de drie dagen klaar. Op doktersadvies, schrijf maar op."
Guy T'Sjoen is een androloog-endocrinoloog en hoogleraar aan de Universiteit van Gent. Hij raakte vooral bekend door de VIER-televisieserie Topdokters en De Slimste Mens ter Wereld in 2018.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Wat zien we hier?

Op 25 februari was de koers 1,0865. Da's niet zo best voor de Euro. Zal wel te maken hebben met het Corona virus waar bijna geen mens last van heeft. Want er gaan nauwelijks mensen aan dood. Dus, loop lekker de ziekte op, blijf een tijdje thuis en de griep gaat vanzelf weer weg. Nou, wat wil een gezond mens nog meer in de groei van zijn leven? De oudjes die toch al bijna zo goed als afgedankt zijn, betalen de tol: vallen van de trap, op straat, tumor hier, tumor daar, en niet te vergeten het jaarlijkse griepvirusrisico. Met dit keer in de aanbieding CORONA. Weg met die oudjes! Zij zijn de oorzaak ervan dat de pensioenpremie haast niet meer is op te hoesten en de pensioenleeftijd met een aantal jaren omhoog moest.

Er is 76 miljard euro in de kas van de Pensioenfondsen. Dat was tien jaar geleden nog 28 miljard en toen had niemand het over korten. Ehhh . . . hoe lang maakt die verschrikkelijke nepgozer minister-president overbodige lulhannes Rutte nu al de dienst uit in Nederland? Ehhh . . . is dat niet tien jaar? Toevallig of niet? Nee! Het domme volk heeft er zelf voor gekozen. Het domme volk is de oorzaak van deze bedrieglijke smerige politiek.

Op 9 maart is de koers . . . JAWEL! 1,1389.
En dat is voor de verhouding dollar-euro een haast ongeloofwaardige idiote stijging die natuurlijk geen mens zou verwachten, gelet op het zich gestaag uitbreidende Corona virus.

Onze aandacht kan beter uitgaan naar de mislukte moslimmens die anno 2020 zich nog altijd meent te kunnen vergapen aan de misselijk makende vieze smerige patser, psychopaat met bijbehorende sadistische trekjes, veelneuker roverhoofdman profeet Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

RECTIFICATIE

Wat een kutkrant het AD. Ik had de bedragen van daaruit overgenomen. Maar wat hieronder staat is afkomstig van de Nederlandsche Bank. Dus correct. En die bedragen liggen beduidend hoger. Denk je een zogenaamd gerenommeerd dagblad als het AD te kunnen vertrouwen. Niet dus! Dom en naïef. Mij zie je nooit meer terug op de website van het AD. Het is dus niet alleen De Telegraaf die ongecontroleerd 'nieuws' de ruimte in slingert. [icon_lol.gif]
Het vermogen van pensioenfondsen groeide met EUR 55 miljard naar EUR 1.488 miljard. Het aantal pensioenfondsen waarvan de beleidsdekkingsgraad onder de 104,2% kwam, nam toe. Deze fondsen beheren 60% van alle pensioenaanspraken. Een kwartaal eerder lag dat percentage op 56%.Het vermogen van pensioenfondsen groeide met EUR 55 miljard naar EUR 1.488 miljard. Het aantal pensioenfondsen waarvan de beleidsdekkingsgraad onder de 104,2% kwam, nam toe. Deze fondsen beheren 60% van alle pensioenaanspraken. Een kwartaal eerder lag dat percentage op 56%.

BRON: DE Nederlandsche Bank
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een vijfde zintuig hebben we allemaal. Waar of niet waar?
Spoiler! :
Nee dat is niet waar. Ray Charles had er maar vier.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In deze educatieve video met de titel 'WAAROM? DAAROM!, wordt volgens mij haarfijn uitgelegd
hoe het komt dat blanke mensen intelligenter zijn dan zwarte mensen.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:De Nederlandse taal is in zijn toepassing een onlogische taal..
Het meest mysterieuze woordje in het Nederlands is maar. Naargelang de context heeft het vele totaal verschillende betekenissen wat het voor anderstaligen nauwelijks begrijpelijk maakt.
Scherpe waarneming. Ah . . . gij zijt Vlaming? Vandaar. [icon_lol.gif] De kwestie met het gebruik van het woord maar in de Nederlandse taal is gebaseerd op het feit dat het te pas, te onpas en dus verkeerd wordt gebruikt.

Ook leuk is - schiet mij net te binnen: Ik heb noch geen gebruik gemaakt van mijn recht op een eigen mening (dubbele ontkenning). Officieel volgens de taaldeskundigen is dit fout. Het moet nog zijn. Maar ( [icon_lol.gif] ) noch heeft de betekenis van niet. Bijvoorbeeld in de zin: Hij heeft geen kaas gegeten van moslims (en) noch van joden. Ik vraag mij af wie zo'n totaal overbodig woordje 'noch' als haast verplicht heeft gesteld in de Nederlandse taal.

Het enige gebied ter wereld dat goed omgaat met de Nederlandse taal is . . .

VLAANDEREN
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica taboe. De zwarte lijst

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Het enige gebied ter wereld dat goed omgaat met de Nederlandse taal is . . .

VLAANDEREN
Maar(!) dat gaat hier ook snel achteruit hoor. Onze opiniemakers, politici en journalisten praten en schrijven steeds slechter. Ook de literatuur-taal wordt steeds armer en simpeler in navolging van het kindertaaltje dat al decennia bij de Hollandse schrijvers gebruikelijk is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Psychische oorzaken slappe lul
Het ontstaan van een erectie hangt niet alleen af van lichamelijke factoren,
maar ook van psychische factoren. Als u zich bijvoorbeeld zorgen maakt over
de lichamelijke veranderingen die horen bij het ouder worden, of u vindt het
moeilijk om deze veranderingen te accepteren, dan kan dat een negatieve
invloed hebben op de erectie. Een andere stoorzender van opwinding is angst.
Als u bang bent om af te gaan of bang bent dat geslachtsgemeenschap niet
lukt, is de kans groot dat er geen erectie tot stand komt. Ook onzekerheid
of ontevredenheid (bijvoorbeeld over uw relatie) kan een erectie in de weg
staan.
Soms spelen in een man-vrouw-relatie ook de lichamelijke veranderingen van de
vrouw een rol. Door de overgang kan het zijn dat de vagina minder snel vochtig
wordt en de vagina en schaamlippen sneller geïrriteerd raken. Als u bang bent om
uw partner pijn te doen, kan dit erectieproblemen opleveren.
Tot slot is er nog een situatie waarin erectiestoornissen vaker voorkomen: na een
scheiding, na het overlijden van de partner of bij een nieuwe partner. In het laatste
geval is het probleem meestal te verhelpen door er met de nieuwe partner over te
praten.
Toen ik vorig jaar een paar keer naar Cuba ben gegaan heb ik voor de zekerheid
op recept een paar stimulerende pillen meegenomen. Een paar. Want die dingen
zijn hier kostbaar. In Cuba scheelt het een vierde van de prijs.
Ze kwamen mij goed van pas ook al had ik ze niet steeds nodig. Had waarschijnlijk
te maken met de gewenning en onzekerheid van mij met mijn vriendin. [icon_lol.gif]

Rutte is best aardig en altijd beleefd. Maar als politicus is hij een slappe lul.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bestrijding Corona-virus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bij Albert Heijn zitten vrouwen achter de kassa zonder rubberen handschoenen.
Bij Jumbo zitten vrouwen achter de kassa met rubberen handschoenen aan.

Zij pakken de artikelen die door de klant uit de schappen zijn 'veroverd' en het geld vast.

Ik weet dat 90% van de wereldbevolking dom is. Daar hoort ook de Nederlandse bevolking bij en de directie van Albert Heijn en niet te vergeten Mark Rutte. Vandaar al dat hamsteren . . . van toiletpapier. Dat is toch het laatste waaraan een normaal mens zal denken om te doen. Niet alleen anusafveegpapier maar ook melk, brood, pasta, Brinta. Veel lege schappen. Binnen een paar dagen is deze waanzin ingehaald. Het zou de samenleving ten goede komen als dit soort waardeloze nutteloze soort mensen in de maatschappij als enige in aanmerking komen om snel dood te gaan aan het Corona-virus.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

De oorzaak van alle jodenhaat is het geloof van moslims in de historische sadistische oorlogsgeile moslimproleet Mohammed. Ondertussen heeft justitiepaljas Grapperhaus de bevolkingsaanwas in de moskeeën belerend toegesproken. En om de kers op de pudding van de door Rutte in rechte banen geleide politieke hypocrisie te plaatsen, levert Grapperhaus ook nog een bijdrage aan de politieke waanzin met zijn bezoek aan een Iftar : de moslimse veelvraat-maaltijd na zonsondergang.

Met alle maatregelen tegen het Chinese virus, zoals een avondklok, is het voor moslims in Egypte moeilijk om de ramadan te vieren. Familiebezoek is lastig en alle moskeeën zijn dicht. Met het verbod op tafels op straat die de armen van een maaltijd voorzien, wordt de kern van de ramadan aangetast. Dit is niet de wil van Allah, maar van westerse wijsheid. Want de wijsheid van Allah toont het gebrek aan van meer dan 1,7 miljard moslims wereldwereld.
Afbeelding

WAT IS DE STRAF VAN ALLAH?

Verenigen met God kan slechts door het geduldig dragen van het lijden op aarde: Kanker, Lepra, Pest, Melaatsheid, Tyfus, een droge hoest, Chinese virussen. Teveel ellende om op te noemen. Om alle hemelse straffen op aarde van God te vermelden is onmogelijk wegens plaatsgebrek. De ergste straf van God zijn de uitwerpselen van meer dan 1,7 miljard moslims op aarde.

Wie het geduld van lijden op aarde niet kan opbrengen wacht de toorn van God die zich laat gelden door middel van het Vagevuur na de dood: de louteringsplaats voor mensen met geloof in God die gezakt zijn voor het eindexamen. Hoe dan ook, deze straf is tijdelijk en geldt alleen voor rooms-katholieken. Daarna wacht de hemelse verrukking, zoals in de tijd van Adam en Eva.

Iedereen weet wie Eva was. Behalve moslims. Immers, de naam van de vrouw van Adam is niet bekend bij moslims. Profeet Mohammed (VZMH) was zo geil als een beer met een superlul van hier tot ginder, gelet op zijn arsenaal aan vrouwen die hij doorgaans verwierf door het overvallen en beroven van andere Arabische stammen. Natuurlijk kende hij de naam van Eva, maar die vinden we nergens terug in de Koran. Omdat Mohammed een psychisch probleem had. Hij neukte zich suf en rechtvaardigde zijn onmacht tot zelfbeheersing door te verklaren dat vrouwen nergens toe deugen – nou ja, om zijn ejaculatie op peil te houden en dat vrouwen moesten branden in de hel. (volgens de profeet zijn de meeste personen in de hel vrouwen).
In de Koran staat in herhaling dat Allah wijs is en doet wat hij wil. 1,7 miljard moslims vatten dit, wat vanzelfsprekend is voor moslims, letterlijk op.

En zo ontstonden minstens 30 islamitische organisaties waarmee ruim 1,7 miljard moslims de overtuiging in hun geloof rechtvaardigen: terreur tegen ongelovigen is de wil van Allah.
In alfabetische volgorde:

01. Abu Sayyaf - Filipijnen
02. Al Qaida, wereldwijd
03. Al-Shabaab - Somalië, Kenia
04. Ansar al-Islam (AAI) - Irak
05. Ansar Dine - Mali
06. Al Qaida in de Islamitische Maghreb (AQIM) - Mali
07. Ansaru - Nigeria
08. Asbat al-Ansar - Libanon
09. Boko Haram - Nigeria en omliggende landen
10. Egyptische Islamitische Jihad (EIJ) - Egypte
11. Gama'a al-Islamiyya - Egypte
12. Gerakan Mujahideeën Islam Pattani (GIMP) - Thailand
13. Great Eastern Islamic Raiders' Front (IBDA-C) - Turkije
14. Groupe Salafiste pour la Prédication et le Combat - Algerije
15. Groupe Islamique Armé (GIA) - Algerije
16. Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM) - België, Nederland en Spanje
17. Hamas - Palestijns
18. Harakat ul-Mujahidin (HUM) - Pakistan
19. Hezb-e-Islami, - ‘Party of Islam,’ (Afghanistan)
20. Hezbollah - Libanon (door onder ander Israël, de VS, Canada en de EU als moslim terrorisme beschouwd)
21. Islamitische Staat (ISIS, ISIL, IS) - Wereldwijd maar voornamelijk in Syrië en Irak
22. Islamitische Beweging van Centraal-Azië - Centraal-Azië
23. Islamitische Beweging van Oezbekistan - Oezbekistan
24. Islamitische Jihad (PIJ) - Palestijns
25. Jemaah Islamiyah (JI) - Indonesië (en omstreken)
26. Lashkar-e-Taiba – Pakistan
27. Libische Islamitische Gevechtsgroep of Al-Jama'a al-Islamiyyah al-Muqatilah bi-Libya - Libië
28. Moro Islamic Liberation Front - Filipijnen
29. Revolutionair Nationaal Front of Barisan Revelusi Nasional (BRN) - Thailand
30. Taliban
31. Takfir wal Hijra - Egypte, Europa, Midden-Oosten

ALLAH AKBAR! Onze beschaving is daar niet van gediend. En wat doet de EU? Ja hoor! Die haalt miljoenen moslims binnen Europa. Duitsers stonden voor èn in de 2e Wereldoorlog achter Hitler omdat zij geloof hadden in de juiste leider. Duitsers gingen wéér in de fout door achter de ex-communistische Frau Mutti Merkel te staan.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Deze reddingsboei helpt alleen de mens die niet kan zwemmen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

OPTIMISTEN KUNNEN VEEL BETER MET STRESS OMGAAN

Vandaar de overweldigende religiestress bij de moslimpopulatie die gedeeld wordt door onze regering en het koningshuis. Want gedeelde smart is halve smart. Onze beschaving weet het ook niet meer hoe je van moslims nog normaal denkende mensen kunt maken. Dan treedt een bekend Engels spreekwoord in werking dat luidt: 'If you can't beat them, join them'. En zo geschiedde het dat de koning vorig jaar aan de gezamenlijke moslimvreettafel plaatsnam die moslims 'Iftar' noemen. Dit keer was het de beurt aan de bestrijder van het salafisme, de mislukte minister van justitie Grapperhaus. Hij benutte Hemelvaartsdag - een christelijke feestdag waar geen moslim zich voor interesseert - om de hielen te likken van het islamitische parasietenvolk binnen onze beschaving.

Mohammedanen (in de volksmond moslims genoemd) klampen zich vast aan de misselijk makende leugenachtige goedpraterij van de daden van een van de meest walgelijke sadistische mensen uit de prehistorie: Proleet Profeet Mohammed. Ayatolla’s, Moefties, Imams, Kaliefen, Mahdies en Mollah’s, zij zijn allen van Arabische snit en geven de toon aan die iedere muziekliefhebber als verschrikkelijk vals in de oren klinkt.

Voor al deze opgeklopte hysterische waanzin staan de Moslimvrouwen in de rij en benadrukken deze tekortkoming van het gezonde verstand door het dragen van de mohammedaanse kopvod.

Deze enorme domheid en het op leugens afgestelde brein van de moslimmens veroorzaakt onrustgevoelens die vanuit de minderwaardige afgoden- en achterstandsreligie Islam worden, door gebrek aan intelligentie, vertaald naar het sprookjesachtige superioriteitsgevoel van de moslimmens en het idee om in de toekomst te kunnen heersen over een wereld bevolkt met moslims die de dienst uitmaken conform de wil van de Arabische analfabete seksmaniak en moslimsadist Mohammed.

Daarmee wordt de vooruitgang in de wereld geen dienst bewezen. maar bevordert juist de terugkeer naar het primitivisme met in de hoofdrol het Arabische heidendom dat als vanouds met maangod Allah over angst en waanzin heerst. Angst die stress op levert door het vooruitzicht op de eeuwige marteling in het Hellevuur waarvan Mohammed getuigenis gaf aan zijn onderdanige goedgelovige sukkels: moslims genoemd. Hij nam waar dat in het Hellevuur voornamelijk vrouwen de dag doorbrachten. Uiteraard gillend van de pijn. Want een eeuwig brandende hel is tegenwoordig slechts voorbehouden aan het achterlijke zooitje dat zich moslim noemt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Vandaar de overweldigende religiestress bij de moslimpopulatie die gedeeld wordt door onze regering en het koningshuis. Want gedeelde smart is halve smart.
Het valt me op dat heel veel moslims-zowel mannetjes als vrouwtjes-het mondmaskertje dragen. De vrouwtjes zijn het al gewoon van er een op de kop te dragen, een ander voor de kop kan er dan ook wel bij. De schrik voor besmetting zit er goed in.
Ik draag dat niet, en wel om 3 redenen. 1. het is niet effectief, zeker niet het armzalige soort dat we hier in de Belgische supermarkt moeten kopen 2. ik ben positief ingesteld. Als een of ander virus mij te pakken krijgt gebeurt er wat er moet gebeuren, klaar. Kanker heeft me ook al te pakken gekregen en dat is ook goed gekomen. 3. Het splijt de samenleving. Ik kan direct herkennen nu wie een volgzaam schaap is en heb dan automatisch negatieve emoties naar die personen toe, exact zoals met de Mohameddaanse kopvod. En omgekeerd zien de schapen mij dan als een gevaar want niet gezagsgetrouw.
Moslims zijn zielige beklagenswaardige types, die heel hun leven in angst en frustratie moeten leven. Het weze hen gegund want ze kiezen er zelf voor. Ze liegen zichzelf voor dat ze vertrouwen op de wil van Allah (Inshallah) maar dat doen ze helemaal niet. Ze zijn bang voor lijden en dood anders zouden ze niet zo massaal toestromen in onze ziekenhuizen waar ongelovige dokters hun lijf moeten oplappen zonder gebruik te maken van fris bronwater, zeik van de dromedaris en wilde honing. Zoals Mohammed het nochtans had aanbevolen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

In Marokko geloven de meeste mensen niet alleen in Allah maar ook in een parallelle wereld vol wezens die invloed uitoefenen op ieders leven. Deze zogenaamde Djinns hebben over het algemeen niet veel goeds in de zin en zijn verantwoordelijk voor al het negatieve dat er gebeurd in je leven. Er zijn heel veel rituelen en gebruiken om de Djinns tevreden te stellen. Dit speelt niet alleen in de afgelegen gebieden. Ook vrijwel alle hoog opgeleide mensen die jaren in het westen hebben gewoond houden hier aan vast.
Voor moslims bestaat er maar één god. Moslims zijn zo zielig en achterlijk geschoold dat zij maar één taal kennen als het over God gaat: Arabisch. En wat nog erger is, moslims gaan er prat op de enige echte ware wereldreligie uit te dragen. En dan nog uitsluitend en alleen volgens het voorbeeld van hun historische leider Adolf Mohammed.

Dat Mohammed een heiden was en altijd zijn heidense ideeën in ere heeft gehouden, moge blijken uit het hierboven staande gedrag van Marokkaanse moslims (99% van de Marokkanen zijn moslims) die nog altijd niet zonder heidens bijgeloof en rituelen kunnen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

IS is niets anders dan een roversbende die zich in leven houdt op de manier waarop profeet Mohammed aan de kost kwam.

Ik vind dit gedrag van IS uitstekend passen bij de uitstraling van het Islamisme. Want wees nou eerlijk, Aboutaleb wordt als een redelijke wijze man beschouwd die zijn positie als burgemeester van Rotterdam tot een nationaal politiek succes weet te maken.

Mede door zijn rechtlijnige uitspraken waar het de Profeet aangaat: een salafist is iemand die de Profeet wil navolgen. Betekent dit nu dat moslims die zich geen salafist, maar wel moslim noemen, de Profeet niet zien zitten? Nee hoor.

Zonder de moordzuchtige sadistische daden
van de historische Mohammed
heeft Islam geen bestaansrecht.


Welnu, dat is precies waar IS mee bezig is: het overvallen en beroven van andermans bezittingen onder het regelmatig genot van martelpraktijken, Mohammed waardig. Het meten en weten over Mohammed was de drijfveer. Dat daar geweld en andere smerige praktijken aan te pas komt, heeft IS wijselijk van Mohammed overgenomen. Aboutaleb heeft heel slim voor de goede vredelievende kant van de Profeet gekozen en doet verder of zijn neus bloedt. Waarmee bewezen is dat profeet Mohammed een schizofrene psychopaat was.

Ik begrijp best wel waarom Aboutaleb nooit afstand heeft genomen van het salafisme. De enige politieke leider die dat openlijk doet is Wilders, die als geen ander begrijpt dat Islam een schadelijk virus is.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:
Paul Cliteur schreef: In een moderne democratische rechtsstaat kan een individu alleen schuldig zijn op basis van zijn eigen optreden. Niet op basis op het optreden van zijn vader, zijn moeder, een familielid of een voorouder. Kinderen van NSBers zijn zelf geen NSBers. Kinderen van een moeder die in de prostitutie heeft gewerkt zijn zelf geen prostituees. Individuele verantwoordelijkheid en individuele schuld vormen een vast uitgangspunt van het moderne denken.
Helaas dacht het dictatoriale mannetje God hier anders over. Van democratie had die slijmbal nog nooit gehoord. God was een smeerlap, met of zonder democratie, met of zonder goede bedoelingen. Hij liet alle miljarden mensen als nageslacht van het eerste domme mensenpaar in commissie boeten voor wat zijn grootste mislukking mag worden genoemd: Adam en Eva. U kent het verhaal. De smerige rat, ook wel God genoemd in de volksmond, ondergroef de wezenlijke goedheid van de mens, door de eerste mens in zijn volmaakte omgeving, bewust, stiekem en achterbaks gluiperig, te laten twijfelen. Waarom zou de volmaakte mens uit zichzelf moeten gaan twijfelen als alles volmaakt is? Maar daar hoor je al die domme recalcitrante volgelingen van slijmbal God niet over. God was niet te vertrouwen, nooit geweest, kan haast niet anders, gebiedt ons de logica. Hij verzon een doortrapte gemene list. Tot nu toe had hij geen pratende dieren geschapen. De slang leek hem bij uitstek geschikt om daar verandering in aan te brengen. Eenmalig welteverstaan. Want God was van een dusdanig gluiperig gehalte dat hij tot aan het einde der tijden de mens wilde doen geloven dat dieren niet kunnen praten. En zo geschiedde. De argeloze zielige domme naakte Eva die nog geen trut genoemd kon worden, werd in de war gebracht door - jawel - een pratende slang. De rest is bekend. Niks aan de hand zou een vredig aangenaam mens denken. Misschien dacht Eva in al haar onnozelheid dat zij best een extra appeltje voor de dorst had verdiend. FOUT. Alhoewel het monster God nooit aan Adam had verteld dat hij eeuwig zou blijven leven, noch dat hij enigerlei uitleg daaraan had gegeven aan het niet relevante onbekende woord 'sterven', deelde hij later mee dat door het eten van de door hem ingestelde verboden vrucht daar de doodstraf op stond. Dat zei God echter niet. Daar was hij teveel incompetent voor. De gefrustreerde minderwaardigheidsgod zei: "Gij zult beslist sterven." Maar hoe kon Adam weten wat 'dood' betekende, wat 'sterven' voorstelde? Dood bestond eenvoudig niet. Toen God dus die ene boomvrucht in de ban deed - waarom in godsnaam? - vertelde God erbij dat als de twee toch van de vrucht zouden eten, zij beslist zouden sterven. Tsja . . . ik had natuurlijk als Adam zijnde direct aan God gevraagd: "Zeg God (God was al die tijd vergeten zijn naam bekend te maken, of hij deed dat moedwillig niet) vertel eens even, wat bedoelt gij met 'sterven'?" Maar Adam vertrouwde op God en rekende hem geen kwaad aan. Andersom was dit wel het geval. De smerige schurftige hond en ziekteverwekker God had om onverklaarbare reden spijt gekregen van zijn schepping mens, dat hij overigens best eerder had kunnen bedenken. Vandaar zijn walgelijke ommekeer van positief in negatief denken. Ach . . . niemand is volmaakt. Maar zo'n goedkoop excuus geldt natuurlijk niet voor God.

Walgelijk! In één woord walgelijk: God.

Wie nu nog niet begrijpt dat God niet bestaat heeft dit aan zichzelf te wijten. Hij is van binnen in zijn geest net zo verrot als God zelf was in zijn glorieuze scheppingsdrift. God was niks. Want uit niks schiep hij alles, ook zichzelf . . . Zijn we er nog?

Hans van de Mortel sr. is plusdenker, gewetenspsycholoog, scepticus, filosoof, humorist, logicus en ondergewaardeerd godsdienstwaanzinnoloog.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Als er eentje logisch kon denken en daar geen taboe van maakte dan was het wel de onovertroffen Pim Fortuyn die de dag na het interview werd vermoord door de linkse milieu-activist en aanhanger van GroenLinks, Volkert van der Graaf. Na twaalf jaren achter 'de tralies' was hij alweer een vrij man die direct begon met zijn eisenpakket te ventileren naar Justitie. Hem werd onrecht aangedaan. Zoals bekend zijn alle linkse aanhangers overtuigd dat de maatschappij onrecht wordt aangedaan en dat zij in het leven zijn geroepen om dit met geweld ongedaan te maken.

Een oprechte eerlijke recht door zee minister-president? Dat is wel het laatste waar smerig politiek Nederland op zat te wachten. Er werd destijds een weerzinwekkende hetze gevoerd tegen deze vrijheid-van-mening-denker; vooral van de kant van de PvdA met al zijn zogenaamde beschaafde nette mensen. Toen pas zijn bij mij echt de ogen geopend door al die wolven in socialistisch getinte schaapskleren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

WAS JEFFREY EPSTEIN EEN VIEZERIK?

Ik dacht het niet. Wellust is namelijk (intens) lichamelijk (seksueel) genot.
En wie kan daar weerstand aan bieden?


En wat hebben we hier op het Faith Freedom Forum geleerd van Hans van de Mortel sr.?

Juist ja, dat de mens geen vrije wil heeft.

Als intelligentie de domheid van de mens niet kan verklaren dan doe ik het wel.

Wie denkt van zichzelf dat hij zonder zonde is moet nodig te biecht gaan. Jezus hield het bij stenen gooien.

En dat is nu precies de kracht die uitging van de psychologie van de rooms-katholieke kerk: KENNIS VAN ZAKEN: De mens is een wellustig wezen, geschapen naar Gods beeld en gelijkenis. Niks mis mee dus.

Heeft Epstein iemand vermoord? Of tegen haar zin misbruikt? Niet dat ik weet. JE BENT ALLEEN SCHULDIG ALS JE TEGEN DE WIL (KEUZE VRIJHEID) VAN IEMAND INGAAT. Logisch toch! Maar we leven nu eenmaal in een intens diep gewortelde hypocriete wereld van afgunst en leedvermaak.

Nog even over de super pedofiel profeet Mohammed. Ik weet het niet of misschien toch wel. Ik weet het niet, maar ik laat het graag over aan de wijsheid van de moslimgeleerden. Mohammed begon aan een meisje van zes te 'friemelen' toen zij zes was. Zij heette Aisha zoals de hele wereld zo langzamerhand wel weet. Gaf zij zich vrijwillig over aan de dikke lul van de Profeet? ik weet het niet. Volgens de moslimgeleerden neukte hij Aisha pas voor het eerst toen zij negen was. Ja ja! Aan mijn hoela!

Het is meer dan logisch dat meneer de Arabier, genoemd Mohammed, al zijn eerdere pogingen om haar te verkrachten op een mislukking uitliepen. Maar . . . ook onder Arabieren geldt het internationale spreekwoord 'De aanhouder wint'. En inderdaad. Toen Aisha negen was neukte de Profeet zich suf. Gelet op zijn enorme geilheid moet hij haar diverse keren genomen hebben daarbij wanorde en kindergebrek stichtende, want Aisha kon nooit kinderen krijgen.

Zeiken over Epstein en die vieze gore historische smerige sadist Mohammed ongenoemd laten? NIET DOOR MIJ!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Logica. En het taboe op de logica

Bericht door hans van de mortel »

Wie dit woord hoort en het woord nog nooit geleerd heeft om op te schrijven in de Nederlandse taal, schrijft het zo:

zowiezo.

Perfect!

Of eigenlijk niet. Een of meer Nederlandse taalgeleerden waren blijkbaar ooit verknocht aan het superieure Duitse ras en vergaten positieve discriminatie toe te passen om vanuit racistisch oogpunt Duitsers als vieze gore nalopers van door de eeuwen heen met oorlogen verbonden cultuur te beschouwen en verordenende het Nederlandse volk om dit nooit meer in de Duitse taal gebruikte woord SOWIESO als volwaardig geaccepteerd in het Nederlands gedwongen te accepteren.

Vanaf nu schrijf ik voortaan sowieso het woord zowiezo als zowiezo.

Wanneer de meeste Nederlanders dit ook gaan doen staat het binnen no time (al die Engelse woorden in de taal daar heb ik minder moeite mee dan één enkel Duits woord dat door niemand als zodanig herkend wordt) in de van Dale als geaccepteerd Nederlands woord.

Het wordt tijd dat de maatschappij wordt onderwezen in de logica van het verstand en niet in de schijnbare logica van enkele dwazen met een brevet van onvermogen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie