Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Dhana schreef:Wle of niet geblokkeerd door een of ander persagentschap. Ik vind het meer dan moedig dat vrouwen in dat land de straat op gaan om te prosteren tegen kinderhuwelijken.
Nee, juist niet
protesteren tegen een verbod op kind-huwelijken
.

ze willen juist dat kinderen sex~toys zijn.

Misschien om de aandacht van zichzelf af te leiden?
Te snel gelezen. Ik blijf ook maar naief. [c045.gif]

Veder geen commentaar.Ik neem een glas warme melk met honing en hoop dat de slaap weer terug komt. Onderhand ga ik dan nog even op zoek naar nieuws waar een mens van op knapt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

even klikken op de link die wèl werkt kan ook al helpen om te zien waar het over gaat Dhana! :laugh1:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Mahalingam »

De zaak is nu beklonken. De sharia laat geen andere weg open.
Yemen: Ban on Child Brides Is Imperiled
Some of Yemen’s most influential Muslim leaders have declared supporters of a ban on child brides to be apostates. The religious decree, issued Sunday, imperils efforts to salvage legislation that would make marriage illegal for people younger than 17. A committee, which includes some of the clerics who signed the decree on Sunday, is expected to make a final decision on the legislation next month.
http://www.nytimes.com/2010/03/23/world ... menbf.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
JunsuiShinzou
Berichten: 1
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 1:56 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door JunsuiShinzou »

Ja, in deze tijd zou hij een pedofiel zijn en zou hij flink in de problemen komen. Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden. Voor de duidelijkheid, ik verdedig niemand, ik ben niet gelovig en ik geef alleen feiten weer. Ik had dit gevonden omdat ik voor school iets over de islam moest opzoeken en toen afgeleid raakte.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Monique »

Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden.
n.a.v. het goede voorbeeld van mohammed trouwen nu nog steeds vieze oude mannen met kinderen vanaf 3 jaar !
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

JunsuiShinzou schreef:Ja, in deze tijd zou hij een pedofiel zijn en zou hij flink in de problemen komen. Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden. Voor de duidelijkheid, ik verdedig niemand, ik ben niet gelovig en ik geef alleen feiten weer. Ik had dit gevonden omdat ik voor school iets over de islam moest opzoeken en toen afgeleid raakte.
Volgens mij was dat niet normaal. Het kwam wel voor in de oude westerse beschaving, maar sporadisch. Ik was er niet bij. Maar hoe kan het zijn dat deze zich profeet noemende Arabier dit slechte voorbeeld gaf aan alle onwetenden in de woestijn? In het jaar 600 misschien heel gewoon bij Arabieren, wij keuren het af! AF AF AF!

En daarom wordt dit in ONZE kennisbeschaving ook zo zwaar bestraft. Maar aangezien er anderhalf miljard idioten op de aarde rondlopen die Mohammed de hemel in prijzen - nee - ze zijn daar al zeker van dat hij zich daar bevindt, kunnen wij begrijpen waarom mohammedanen pedofilie als iets heiligs zien dat goedgekeurd is door Allah, de persoonlijke knecht van griezel viezerik Mohammed. En wat doet Mohammed daar de ganse dag in het hoerenparadijs? Hij doet daar de hele dag wat hij in de woestijn geleerd heeft op een ’oude kamelenfiets’: copuleren, copuleren, en nogmaals copuleren. In combinatie met zich laten vollopen met alcoholische versnaperingen.

Mohammedanen doen daarom het een en laten het ander. Alles in overeenstemming met wat de koran uitkraamt. Grijp een vrouw! Lieg, bedrieg en steel! Maar niet van je geloofsbroeders! Drink geen alcohol. (stiekem mag natuurlijk, want als er iemand in de zeik wordt genomen dan is het wel Allah, de ukkie-god en seniele knecht van sadist Mohammed. :wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Welkom JunsuiShinzou.
Vertel eens wat jij over kinderhuwelijken weet en dan gaan we vanuit daar er over praten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Nick »

Monique schreef:
Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden.
n.a.v. het goede voorbeeld van mohammed trouwen nu nog steeds vieze oude mannen met kinderen vanaf 3 jaar !
Als je dit aan moslims voorlegt, zullen zij het verdedigen met het zgn.feit, dat zo'n huwelijk daar rechtsgeldig is, ongedwongen, anders dan een verkrachting.De ouders van het kind hebben er dan mee ingestemd, dus dan is het legaal, volgens de achterlijkheid van islamieten dan.
Typisch dat het in het Westen al eeuwen is verboden.Conclusie: moslims lopen dus jaren achter.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Dhana »

Suze schreef:
Monique schreef:
Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden.
n.a.v. het goede voorbeeld van mohammed trouwen nu nog steeds vieze oude mannen met kinderen vanaf 3 jaar !
Als je dit aan moslims voorlegt, zullen zij het verdedigen met het zgn.feit, dat zo'n huwelijk daar rechtsgeldig is, ongedwongen, anders dan een verkrachting.De ouders van het kind hebben er dan mee ingestemd, dus dan is het legaal, volgens de achterlijkheid van islamieten dan.
Typisch dat het in het Westen al eeuwen is verboden.Conclusie: moslims lopen dus jaren achter.

Als een maagd zwijgt, stemt ze toe. Dat is nog achterlijker. Weet een kind veel?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Mahalingam »

Vooral beroeps Mohammedanen willen het voorbeeld van de Grote Moh volgen en pedofiel zijn.
Nu eentje in Guyana.
Imam charged with three counts of sexual assault
Imam Nizaam Ali has been remanded to prison until February 9 after he was charged with having sex with under aged boys. He made his first court appearance in the Sparendaam Magistrate's Court today before magistrate Alex Moore.

The act was allegedly committed on three boys all under the age of twelve, between December 6 and 31, 2011 at a Masjid at D Field Sophia. The matter was indictable and he was not required to plea. The man appeared before magistrate Alex Moore in the Sparendaam Magistrates Court, East Coast Demerara.
http://ncnguyana.com/ncngy/index.php/lo ... al-assault
God's Grondpersoneel afdeling Allah:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
patrick1979
Berichten: 12
Lid geworden op: vr aug 23, 2013 10:03 pm
Locatie: soest

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door patrick1979 »

Te walgelijk voor woorden .

De islam veroordeeld homoseksualiteit maar je leuter in een 9 jarige duwen mag wel .

Nou sorry liever me leuter in een kerel dan in een kind .

Liever een homo dan de voorbeeld van de profeet de kleuterneuker volgen
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Deze liefdevolle echtgenoot van 53 kreeg het een beetje op zijn heupen toen bleek dat hij zijn achtjarige echtgenote niet vlotjes genoeg kon penetreren.
Hij nam dan maar een mes en sneed de vagina helemaal open zodat zijn leuter er snel even inkon alvorens terug tot ruststand te vervallen.
Het kind bloedde dood.

voor het volledige verhaal: http://www.siotw.org/modules/news_engli ... temid=1174
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Misselijk. Maar de vader van dit kind is net zo schuldig. Wie verkoopt nou zijn dochter voor geld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De lekker frisse leugenfabriek van een kerkganger

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Misselijk. Maar de vader van dit kind is net zo schuldig. Wie verkoopt nou zijn dochter voor geld.
Toe nou Ariel! Hier geloof ik toch geen flikker van! Denk nou toch eens goed na alsjeblieft!

Dit hele verhaal had zo uit een of andere onfrisse roman opgerakeld kunnen zijn. Of rechtstreeks uit de Wachttoren, maar dan natuurlijk met een andere setting, andere invulling van de boodschap. En wat is de boodschap? Dit hele verhaal is in elkaar geflanst door een zieke geest. Een ongelooflijk suggestief verhaal met alle denkbare details waarop de smeerlap schrijver dezes waarschijnlijk heeft liggen masturberen. Ook al ben je een verdorven christen, dan nog ga je zoiets niet tot in de details verzinnen. Dat kan alleen maar bedacht zijn door een zieke huichelachtige geest met een vooringenomen haat tegen de islam en voorop gezet plan om tot zoiets walgelijks te komen. Dat komt vaker voor in christelijke dorpjes van de VS. Zoals ook de haat en afkeer tegen negers. Typisch iets uit een ziek christelijk Amerikaans brein. zo zijn mensen nu eenmaal die geen vrije wil hebben en zich laten leiden door verkeerde keuzes.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Arabisch vet gemeste historie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Het onderkomen van de profeet. Het valse pedofiele everzwijn Mohammed verlaat het hok op zoek naar
zijn Aisha.
Foto: Mercator. Bewerking: HvdM.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma sep 16, 2013 9:18 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Arabisch vet gemeste historie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Afbeelding
Het onderkomen van de profeet. Het valse pedofiele everzwijn Mohammed verlaat het hok op zoek naar
zijn Aisha.
Gevonden ! :
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Arabisch vet gemeste historie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Afbeelding
Het onderkomen van de profeet. Het valse pedofiele everzwijn Mohammed verlaat het hok op zoek naar
zijn Aisha.
De door Hans en Mercator gefabriceerde foto zal ook worden voorgelegd aan een linkse uitgeverij om te fungeren als nieuwe omslagfoto voor het onvolprezen multiculboekje van de ingevoerde Iraanse succes auteur Kader Abdollah:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Pilgrim »

Mohammed...

Afbeelding

Hoe noem je een 53 jaar oude man die seks had met een 9 jaar oud meisje? 1,6 miljard mensen noemen hem de “profeet van de islam”.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Wat leert de Koran?


De Koran leert de kritisch denkende mens dat er verschil is in sociale stratificatie: Allah wordt bladzijde na pagina afgeschilderd als de geestelijke, ziekte verwekkende knecht, van woestijnpsychopaat en sadist pedofeet Mohammed. Allah als de kampioen onder de digitale drone vleermuizen (goden). Dat er een smerige penetrante lucht met de Koran verbonden is, zal geen zinnig mens, na het lezen van de Koran, het heilige heidense handboek voor moslims, kunnen ontkennen.

De pedofeet Mohammed neukte zijn vrouw Aisha voor het eerst - volgens alle in Mohammed gelovige moslims - toen Aisha negen jaar was. Moslims zijn voor geen rede noch de logica vatbaar en vergoelijken deze misdaad van de Arabische pedofeet door doodleuk te stellen dat hij daar het grootste recht op had van de Arabische woestijn. Hoezo dat? Omdat hij al drie jaar met haar getrouwd was. Wat deed de pedofeet in die drie jaar bij haar? Omdat hij met zijn geslachtsdeel in het arme kind niet kon penetreren heeft hij zich zeer waarschijnlijk bezig gehouden met haar te vingeren. Of zij dat leuk vond vermeldt de 'beroemde' hadith van Bukhari niet. Wat we wel weten is dat diezelfde Bukhari ons wist te vertellen dat pedofeet (alliteratie van pedofiel en profeet) Mohammed een vrouwenhater was en dat daarom het verkrachten van zijn nog met poppen spelende vrouw Aisha voor hem een vanzelfsprekende zaak was.
Mohammed zei: "Het Hellevuur werd aan mij getoond en het merendeel van degenen die daar verblijven zijn vrouwen." (al-Bukhari, boek 2, Hadith 28)
Mohammed zei: "Ik heb geen enkele plaag achter mij gelaten, schadelijker voor mannen dan vrouwen." (al-Bukhari, boek 62, Hadith 33)
Etc., etc., etc..

De Islam is de basis
voor een lage opvatting
over vrouwen.


De dagelijkse optocht van Marokkaanse vrouwen, uitgedost met een strak om het hoofd bevestigde schaamhaarlap, ook wel als kopvod aangeduid, bewijzen dit. Die achterlijke nietswaardige vrouwen zijn de propagandamachine voor de verwerpelijke smerige perverse discriminerende sadistische haatreligie die afkomstig is uit het ziekelijke brein van de pedofeet (pedofiel en profeet ineen), genoemd Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door sjun »

80 Muhammad's Sunnah Part 80
139 Your Wives are your TILTH Part 139


181 Abused Child Aisha Part 181


Hier meer
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Natuurlijk was de profeet Mohammed een pedofiel.

Ontkennen vormt een belediging en een inbreuk op het respect dat moslims verdienen in het tonen van bewondering voor hun historische pedofiele surrogaat god Mohammed.

U mag er misschien aan twijfelen, een moslim weet wel beter. Alleen hij zal het woord pedofiel niet in de mond nemen. Want wat men in de westerse beschaving als walgelijk beschouwt: sadisme, haat zaaien en racisme, wordt uitgebreid positief belicht in de Koran, het islamitische handboek voor afgoderij en verering voor de historische psychopaat Mohammed. Pedofilie is nog altijd toegestaan volgens de islamitische wet. Maar het hypocriete Arabische koningsvolk doet het nog wel in het geniep, maar vermijdt constante kritiek, bemoeienis en negatieve publiciteit van de westerse niet-moslim press.

Een moslim heeft niet de fatsoenlijke lef om zijn geliefde profeet, beoefenaar van pedofilie, de les te lezen, hem als historische Arabische smeerlap te veroordelen. Hij kijkt wel uit. Nadenken in Islam kan je als moslim al sowieso de kop kosten.

En nog wat. De zelfbenoemde profeet, psychopaat, sadist, racist Mohammed die - uiteraard - aan veelwijverij en goddelijk overspel deed, was al gauw in zijn carrière opgeklommen van ordinaire roverhoofdman-crimineel tot fascistische oorlogstiran. Welnu, dan is het niet vreemd dat we binnen een paar jaar net zo'n zelfde figuur op de troon in Saoedi-Arabië krijgen als 1400 jaar geleden. Arabieren zijn voor wat betreft het consequent na-apen van de profeet geen snikkelbreed afgeweken van het pad van de misdadige oorlogsprofeet Mohammed.

Afbeelding

Arabische top crimineel straks baas van Saoedi-Arabië en alle moslims

Nu nog is koning Salman bin Abdoel Aziz al-Saoed de baas van het olierijke islamitische zandbak koninkrijk Saoedi-Arabië. Koning Salman wordt in december 84 jaar. Als hij dood gaat en voorgoed naar het Allah-paradijs vertrekt, volgt zijn foute zoon Mohammad Bin Salman (34) zijn vader op. Hij wordt nu al gerekend tot de machtigste man van Saoedi-Arabië.

Als je dat smoelwerk van die viezerik bekijkt dan kan enige vorm van angst die over je heen komt, je niet ontgaan. Deze crimineel lijkt vast en zeker op de profeet en gaf leiding aan de walgelijke moordpartij en afschuwelijke marteling op journalist Jamal Khashoggi. Waarom? Omdat de journalist kritiek uitte op deze Arabisch islamitische top crimineel van koninklijke woestijnglorie en bezopen achterlijk heidens mohammedanisme (ook onze top burgemeester Ahmed Aboutaleb is een fervent aanhanger van het Arabische geestelijk onreine mohammedanisme).

Smerige koninklijke sadist Mohammad Bin Salman onderhoudt overigens prima contacten met ons Koninklijke Huis. Vooral toen bekend werd wat voor smerige crimineel de toekomstige koning is, kon Maxima het niet nalaten hem glimlachend de hand te drukken. Wie met konings-pek omgaat wordt ermee besmet. Walgelijk onbetrouwbaar smerig hypocriet zooitje, herkenbaar aan de ons-kent-ons blauwe bloedsomloop!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

De zichzelf tot profeet uitgeroepen Mohammed was niet alleen pedofiel, hij grossierde in tientallen andere onhebbelijkheden die moslims massaal glashard ontkennen.

Dagblad Trouw publiceerde in 2003 een aantal interessante reacties op een artikel van Ayaan Hirsi Ali over Mohammed. Maar eerst nog even dit:

Mohammed was psychopaat, haatzaaier, discrimineerde, had een lage dunk van vrouwen, hij stonk uit zijn bek, hij was een van de grootste sadisten uit zijn tijd. Hij maakte vooral naam door zijn uitgelezen smaak voor mooie vrouwen die hij zich als buit toe eigende bij zijn vele overvallen op handelskaravanen en een tiental aanvalsoorlogen. Hij werd gedreven door zijn niet te stoppen machtswellust en niet te stillen honger naar pakken-wat-je-afpakken kon. Slechts een keer verloor hij de strijd. Allah was toen blijkbaar op vakantie of had last van hoge nood die mogelijk veroorzaakt werd door een geval van ernstige diarree. Als Allah ergens de zenuwen van kreeg en dunne poep moest laten dan was het wel de gedachte aan de opkomst van de christelijke beschaving waarbij moslims voor eeuwig en altijd het loodje zullen moeten leggen. Logisch ook. Want het IQ van Allah, de woestijnknecht van de Profeet, reikte niet verder dan het analfabetisme van de historische Arabische woestijnpsychopaat profeet Mohammed.
Mohammed

Op de website van Trouw kwamen honderden e-mails binnen met reacties op het Tien Geboden-interview met Ayaan Hirsi Ali in de krant van 25 januari en op het artikel van Ton Crijnen dat op 27 januari verscheen onder de kop 'Mohammed een complexe man, maar gewelddadig?' Hieronder een selectie uit die e-mails.

Trouw, 1 februari 2003

Was Hirsi Ali maar een complexe vrouw...
Joop Finland (27-01-2003, 09:19:47 uur)

De dingen die Hirsi Ali over de islam zegt, verschillen in wezen niets van wat een Jan Wolkers 40 jaar geleden over het christendom schreef. Net zoals Wolkers op grond van persoonlijke ervaringen over het christendom schreef, spreekt Ayaan zich uit over de islam. Ik verwacht dan ook dat de mensen die zich in het verleden druk maakten met het schoppen tegen heilige huisjes nu opkomen voor Ayaan, en niet angsthazerig zich verschuilen achter 'respect voor andermans cultuur'.
Frank Brandse (27-01-2003, 09:24:58 uur)

Ton Crijnen bevestigt de historische feiten die de basis vormen voor de opinie van Ayaan Hirsi Ali. Mohammed heeft 687 Joodse mannen onthoofd in Medina in 627 na Christus. Hij heeft zijn politieke tegenstanders laten vermoorden. Hij heeft een meisje van 9 jaar gehuwd en de meerderheid van de moslimgeleerden bevestigt dat het huwelijk onmiddellijk werd geconsumeerd; de verloving met Aisha werd trouwens reeds op 6-jarige leeftijd beslecht. Iemand die honderden mensen afslacht en met kinderen naar bed gaat is vandaag de spirituele leider van 1,3 miljard mensen.
Theo Vermaelen (27-01-2003, 09:29:35 uur)

Honderdduizenden moslims wordt in de Nederlandse moskeeën voorgehouden dat de echtgenote geslagen mag worden, en dat zij verplicht is tot seks wanneer de man maar wil. Feiten, beste mensen, of bent U de Nova-uitzendingen van een halfjaar geleden alweer vergeten? Het is opvallend hoe stil het blijft in de hoek van de feministen van vroeger. Waarom is er geen solidariteit met de onderdrukte vrouwen die in grote aantallen tussen ons leven in Nederland? Zou het een vorm van xenofobie zijn, dat de vrouwenemancipatoren van weleer nu zo opvallend afwezig zijn?
Karel Standaert (27-01-2003, 09:49:47 uur)

Het tekent het niveau van de politieke discussie in Nederland, en in het bijzonder bij de VVD, dat het kennelijk sinds 11 september normaal is geworden om allochtonen, en moslims in het bijzonder, de hoek in te schoppen. Door iemand met een onverwerkt verleden, die met quasi-intellectueel gebabbel op een respectloze wijze denkt indruk te kunnen maken op de goegemeente in Nederland, het parlement in te loodsen, kan het nog 'leuk' worden voor de VVD de komende tijd. Niet alleen Hirsi Ali diskwalificeert zichzelf door haar domme, ondoordachte, beledigende en respectloze uitspraken, ook het ware gezicht van de VVD wordt steeds duidelijker: rechts, reactionair en intolerant. En ondertussen maar meedoen aan het normen- en waardendebat en 'werken aan vertrouwen'. Als dergelijke opmerkingen zouden zijn gemaakt over het orthodoxe gereformeerde volksdeel zou Nederland te klein zijn. Waar blijft de reactie van Rouvoet en Van der Vlies? Hirsi Ali hoort niet in het parlement, maar in therapie.
B.Bongers (27-01-2003, 09:51:53 uur)

Wat een wereld van verschil tussen Jezus en Mohammed! Jezus die zich toonde in al Zijn goedheid, zieken genas, een hoer vergiffenis schonk, zijn ontroerende menselijkheid toonde in zijn doodsangst in de Hof van Olijven. En daarnaast Mohammed die honderden, wellicht duizenden doden op zijn geweten had. De rabiate fundamentalist die dichters, wier werk hem niet zinde, liet afmaken. Geen wonder dat de islam ook vandaag nog die verwoestende onverdraagzaamheid toont. Hirsi Ali heeft gelijk en het is goed dat haar opvattingen over de islam in uw krant werden gepubliceerd.
Jan Hoes (27-01-2003, 10:16:54 uur)

Ik heb de indruk dat mw. Ali de islam als godsdienst en de Somalische cultuur niet uit elkaar kan halen. De islam wordt in ieder moslimland anders geïnterpreteerd. De cultuur speelt in elk land een grote rol. Iedere cultuur maakt er haar eigen 'godsdienst' van. Het is natuurlijk vreselijk wat mw. Ali heeft meegemaakt in Somalië. Maar om dit nou helemaal aan de islam te wijten? In niet-moslimlanden worden ook vreselijke misdaden begaan, denk aan Sierra Leone, voorzover ik weet geen islamitisch land. Ik verwacht van een partijlid dat zij dit soort dingen los van elkaar kan zien.
S. Korul (27-01-2003, 10:23:42 uur)

Het is zonder meer stuitend hoe kruiperig linkse journalisten zich steeds weer opstellen tegenover de islam. Moet het christendom onder de loep genomen worden, dan legt de linkse kritische geest op elke slak zout en wordt elk vlekje uitvergroot en opgeblazen tot gigantische proporties. Dan is er geen oog voor het historisch perspectief. Dan oordeelt de kritische geest genadeloos met de blik van nu over gebeurtenissen van vele honderden jaren geleden. Waar komt toch die blinde vlek bij linkse journalisten van zogeheten kwaliteitskranten vandaan?
Cor Wijtvliet (27-01-2003, 11:05:23 uur)

Ton Crijnen stelt ten onrechte dat niet duidelijk is of het huwelijk van de profeet met Aisha wel of niet direct is 'geconsumeerd'. Inderdaad bleef Aisha thuis wonen, en kwam Mohammed regelmatig langs om te kijken hoe ze met haar vrienden en poppen speelde; hij ging echter wel degelijk met haar naar bed. Hij huwelijkte zijn 8-jarige dochter uit aan zijn belangrijkste generaal; dit meisje stierf nadat ze verschillende kinderen had gekregen op 18-jarige leeftijd; Mohammed had dus duidelijk geen bezwaar tegen seks met jonge meisjes. Dat hij seks had met Aisha schrijft deze zelf in haar biografie: 'Op een dag kwam de profeet naar ons huis. Ik lag in bed toen mijn moeder me kwam halen. Ze waste mijn gezicht en sleepte me een kamer in, waar de Profeet van God op bed zat. De profeet had gemeenschap met mij in ons huis. Toen was ik 7.' Vreemd is dus alleen dat zij schrijft dat ze 7 was, terwijl algemeen wordt aangenomen dat ze 9 was.
W. Goedzoon (27-01-2003, 11:11:26 uur)

Mijn stelling is dat de islamieten tegenwoordig de Joden zijn van net voor WO II. Als de islam maar negatief in het nieuws gebracht kan worden doet men het wel. En zo een onbetekenend iemand als Hirsi Ali die de Nederlandse taal nog niet eens goed machtig is, is alleen maar 'belangrijk' geworden omdat ze de islam aanvalt. Prompt kreeg ze een uitnodiging van vier partijen om zich bij hen aan te sluiten. Ik waarschuw u dat deze polarisatie en anti-islambeweging, die door de media wordt gevoed, ons wel eens naar de Middeleeuwen kan doen terugstorten. Verder vraag ik me af waarom Hirsi Ali niet is aangeklaagd! Als mevrouw Duisenberg netjes haar mening geeft over de genocide die plaatsvindt in de Palestijnse gebieden, wordt ze door tien Joodse groeperingen aangeklaagd, komen alle politieke partijen in het geweer tegen haar en bericht de media bijzonder slecht over haar. Onterecht! Maar als het over de islam gaat...
Derk Sanders (27-01-2003, 11:22:16 uur)

Beste Ton Crijnen,
Je verhaal is een poging de woorden van Hirsi Ali te weerleggen. Hirsi Ali zegt dat de profeet, gemeten naar de huidige maatstaf een perverseling en een tiran was. Hoe de profeet in zijn eigen tijd werd gezien kan daarvan dus geen weerlegging zijn. Het is een feit dat het huwelijksgedrag van de profeet tegenwoordig alom afgekeurd zou worden en zelfs strafbaar is. De gruwelijkheden die de profeet heeft begaan noem je zelf ook. Je poging die te bagatelliseren door de genialiteit van de profeet aan te halen, raakt kant noch wal. Je hebt met je stukje precies aangegeven waar ze het over heeft. Afgaande op uw tekst luidt het antwoord op de vraag uit de kop dus: 'ja'. Was dat ook de bedoeling?
W. Aar (27-01-2003, 11:30:56 uur)

Ayaan Hirsi Ali heeft nu echt politieke zelfmoord gepleegd. Ik neem haar dan ook allang niet meer serieus als gesprekspartner over de islam of wat dan ook. Maar wat ik me afvraag is of ze ooit echt psychiatrische hulp heeft gehad sinds ze hier in Nederland is. We weten allemaal dat haar familie haar onderdrukt heeft en gedwongen tot besnijdenis en uitgehuwelijkt. We moeten er dan ook voor zorgen dat ze hulp krijgt om het trauma dat ze daaraan overgehouden heeft, te verwerken. Daarom roep ik de Nederlandse politiek en media op om deze getraumatiseerde vrouw niet langer te misbruiken om de islam zwart te maken, maar haar echt professionele hulp aan te bieden. Ayaan, sterkte ermee.
Said (27-01-2003, 12:08:56 uur)

Ik kom niet uit een islamitisch nest, en ben het toch met Hirsi Ali eens. Haar verwijten dat ze alleen uit persoonlijke frustratie spreekt, is op de vrouw spelen, en net zo kwaadaardig als de zelfbenoemde moslimvertegenwoordigers die haar de mond willen snoeren. Wie het niet met haar eens is, zou op haar argumenten moeten ingaan. Aan de hand van bronnen aantonen dat Mohammed wel een toffe peer was, en dat de islam een verrijking is voor de menselijke cultuur. Leg dan meteen ook even uit, hoe het komt dat geen enkel land waar de islam in de meerderheid is algemene welvaart of zelfs maar democratie kent. Voor een mogelijk antwoord verwijs ik graag naar het nieuwste boek van Bernard Lewis, ook alweer iemand die liever redeneert op grond van argumenten dan meteen met banvloeken te smijten of iemand op grond van haar verleden afserveren.
Enno de Witt (27-01-2003, 13:06:24 uur)

Zolang islamieten zich permitteren om onder anderen homofielen te kwetsen zie ik niet in wat Ayaan fout doet. Ik vind het wel heel eng wat ze doet en ik vrees voor haar leven. Ze vergaloppeert zich nu een beetje en is dadelijk helemaal niet meer te stoppen. Maar ze is wel een vrouw met ballen. Dat zouden al die moslima's maar eens moeten erkennen. Waarschijnlijk plukken zij er de vruchten van over 10 à 20 jaar. Ayaan haalt voor al die vrouwen de kastanjes uit het vuur.
Rufiana (27-01-2003, 13:51:43 uur)

Alles wat tegen de islam is loont in deze maatschappij en dat weet Hirsi heel goed. Dus profiteren maar, denkt ze. Ze heeft trouwens haar huidige politieke carrière zo opgebouwd. Dat arme vrouwtje weet verder niks van de politiek. Alleen maar leugens over de islam. Want dat valt bij sommige politieke groepen in Nederland heel goed in de smaak. Ze moet maar eens goed onderscheid maken tussen haar Somalische cultuur en de islam. De islam is de enige godsdienst die rijke mensen verplicht eenveertigste deel van hun jaarlijkse inkomsten onder de armen te verdelen. De islam is de enige godsdienst die zegt dat het paradijs onder de voeten van de moeders ligt. Vijfhonderd jaar geleden zijn honderdduizenden joden uit Europa, vooral uit Spanje, naar het Ottomaanse Rijk gevlucht. Waarom? Omdat die mensen wisten dat de islam een tolerante godsdienst is. Er zijn nog duizenden joodse burgers in Turkije die een heel vreedzaam leven leiden.
U. K. Yildirim (27-01-2003, 13:59:58 uur)

Hirsi Ali, na deze grote belediging aan de profeet Mohamed zou ik je één advies geven namens alle moslims hier in Nederland, pak je spullen en ren hard naar een ander land waar niemand jou kent, verander je naam en je verkeerde doelen, en zoek alsjeblieft hulp bij een professioneel psychiater.
bigkevin.cjb.com (27-01-2003, 15:19:46 uur)

De profeet Mohammed, vrede zij met hem, is een perverseling. Hij is met een negenjarige getrouwd. Zo simpel is het. Want mevr. Hirsi Ali en De Westerse Wereld hebben de leeftijd waarop iemand kan trouwen zo ergens rond de 18 getrokken. En waarom 18? Waarom niet 26, 33, 14, 12? Er zijn zat landen waar het de gewoonste zaak van de wereld is om op zo'n jonge leeftijd te trouwen. Het interessante daarbij is dat die landen vergeleken met het Westen zeker geen primitieve landen zijn. Want hoe bepaal je nu precies wanneer een meisje geen meisje is, maar een vrouw? Een voor de hand liggende manier is allerlei verschillende culturen terzijde te schuiven en je te baseren op de natuur. De profeet heeft twee jaar lang gewacht op Aisha, gewacht totdat ze vrouw werd, ze kinderen kon krijgen. Moedertje natuur heeft ervoor gezorgd dat een negenjarige moeder kan worden, vrouw kan worden. Wie zijn wij dan om een willekeurige grens te trekken en anderen te veroordelen omdat ze zich daaraan houden?
Omer Aslan (27-01-2003, 15:30:17 uur)

Bij de tot dusver meer dan 15 islamitische reacties lees ik er geen met enig begrip voor het standpunt van Hirsi Ali. Bij het merendeel van u krijg ik de indruk dat u het stuk waar het allemaal om gaat niet eens heeft gezien. U roept maar wat. Jammer. Toen de generatie van onze ouders in de jaren '70 de grote kritiek op het christendom over zich heen kreeg, hadden ze gelukkig een diversiteit aan reacties, waar wij allemaal verder mee kwamen. Bij u is er die wonderbaarlijke eensgezindheid. Waar is bij u de islamiet met inlevingsvermogen ten opzichte van de andersdenkende? Het punt is namelijk dat u wel geacht wordt te integreren met andersdenkenden.
Marieke Stil (27-01-2003, 15:46:34 uur)

Ayaan Hirsi Ali is zelf onderdrukt en gekwetst doordat mensen een leer boven het leven verkiezen. Zij doet haar uitspraken echter niet alleen omdat zij zelf gekwetst is, maar omdat ze onder haar ogen in ons kleine landje vrouwen verdrukt, verkracht en mishandeld ziet worden. Zij probeert anderen de ogen te openen voor al dat onterechte geweld. Zij heeft net als Mohammed ook een boodschap. In een aantal reacties lees ik dat ze maar met modder gooit of dat ze zich niet genuanceerd uitdrukt en dat Trouw vooral heel objectief moet blijven, en nee het is inderdaad geen gezellig onderwerp. Ayaan had ook iets leukers met haar leven kunnen doen. Vrouwen die beseffen dat moslima's niet zonder hulp uit hun benarde islolement kunnen komen, zullen Ayaan niet op haar presentatie afrekenen. Zij is in mijn ogen een grote heldin. Zij heeft mijn stem en steun. Mensen reageren boos maar waarop? Op Ayaan? Ik op het onrecht dat veel vrouwen wordt aangedaan door een leer. Absurd !!
Jans Post (27-01-2003, 17:57:02 uur)

De imam maakte gebruik van de vrijheid van godsdienst en homofilie is nou eenmaal ten strengste verboden in alle godsdiensten dus ook in de islam. Hirsi Ali discrimineert gewoon de islam en dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken en kan niet ongestraft blijven. Zij heeft een persoonlijk probleem met de cultuur in haar land van herkomst. Vervolgens geeft zij de schuld aan de islam. En dat is onterecht, de islam is een geloof dat de vrouw juist als een Parel beschermt. De islamitische vrouwen voelen zich prima, want anders noemden ze zichzelf geen moslim meer. Sterker nog: er zijn een heleboel Nederlandse vrouwen bekeerd tot de islam en dat doen ze niet omdat zij zich onderdrukt willen voelen. Hoe zou de Joodse Gemeenschap op zo'n uitspraak over hun en onze profeet Mozes reageren? Ze zou dan aangeklaagd worden!
Rania (27-01-2003, 19:31:07 uur)

Ik heb jarenlang als fysiotherapeute in de Schilderswijk gewerkt en heb daar gezien dat 'de islam' een uitermate bedenkelijke alledaagse kant van onderdrukking en achterlijkheid kan hebben. Ik doe daarom een beroep op iedereen die zo zeker weet dat dit niet de 'Ware Islam' is, om veel duidelijker en zichtbaarder op te treden als er misstanden zijn die in de naam van jullie godsdienst begaan worden. Ik heb het nu over dingen als gedwongen huwelijk, achterstelling en mishandeling van de vrouw etc. Vooralsnog zijn jullie medeschuldig want 'wie zwijgt stemt toe', en het is vaak de volgens jullie onjuiste interpretatie van jullie vredelievende godsdienst die gebruikt wordt als argument voor dit soort misstanden. Ayaan Hirsi Ali is zo welkom omdat jullie zelf niet genoeg optreden. Zij probeert tenminste iets te doen!
Marianne Kieboom (27-01-2003, 19:40:34 uur)

Ondanks het feit dat Ton Crijnen duidelijk maakt dat profeet Mohammed pas met Aisha naar bed ging na haar puberteit, moeten enkele mensen er weer wat anders van maken. En wat betreft de joden die de doodstraf kregen: men vergeet even na te denken of hier niet een reden voor was. De joden hebben indertijd de vijanden van de moslims geholpen, en daarmee hun verbond met de moslims geschonden. Verder hielden ze zich niet aan de regels die overeenkwamen met die van de profeet.
Saeed (27-01-2003, 21:37:46 uur)

Ik woon momenteel in een islamitisch land, en kan u wel vertellen dat ik hier absoluut niet de mogelijkheid zou hebben dit soort discussies te voeren. De sjaria verbiedt kritiek, discussie en andersdenkenden op ieder niveau. Dat alleen al verklaart veel over de denkwijze van veel moslims: de 'juistheid' van hun religie staat nooit of te nimmer ter discussie, iets wat ik terugzie in de reacties van de moslims in dit forum. In de naam van Allah vindt in de islamitische landen ongelofelijk veel onrecht plaats, en de censuur in deze landen zorgt ervoor dat de grote meerderheid van deze praktijken onder het tapijt wordt geveegd. Degenen die dit in de openbaarheid brengen, worden nu door deze moslims naar de psychiatrische hulp verwezen, want hun religie en cultuur kunnen absoluut geen schuld hebben. Zeker, doe uw huiswerk, kom eens langs in Saoedi- Arabië, Algerije, Irak of Koeweit, en bekijk daar eens hoe de islam in de praktijk werkt. Ik denk dat ik in het vervolg maar VVD stem!
Saskia (28-01-2003, 07:19:53 uur)

Beste moslims en moslima”s, ik heb jullie allemaal gelezen en ik moet zeggen: mijn bewondering voor Ayaan Hirsi Ali stijgt. Let wel: niemand verplicht jullie in een vrij land te wonen, er zijn zoveel plaatsen op aarde waar je heerlijk onvrij kunt zijn.
Marieke Stil (28-01-2003, 13:11:34 uur)

Ik maak me niet druk om Hirsi Ali. Ik vraag me af, met behoorlijk veel angst, of Nederland psychiatrische hulp nodig heeft.
Saieb Khalil (28-01-2003, 14:05:37 uur)
Vanzelfsprekend op een forum als 'Faith Freedom International' (FFI) staat het aan een ieder vrij om aanvullend commentaar te geven. Ik doe zelf de aftrap met een reactie op de volgende reactie:
Ik heb de indruk dat mw. Ali de islam als godsdienst en de Somalische cultuur niet uit elkaar kan halen. De islam wordt in ieder moslimland anders geïnterpreteerd. De cultuur speelt in elk land een grote rol. Iedere cultuur maakt er haar eigen 'godsdienst' van. Het is natuurlijk vreselijk wat mw. Ali heeft meegemaakt in Somalië. Maar om dit nou helemaal aan de islam te wijten? In niet-moslimlanden worden ook vreselijke misdaden begaan, denk aan Sierra Leone, voorzover ik weet geen islamitisch land. Ik verwacht van een partijlid dat zij dit soort dingen los van elkaar kan zien.
S. Korul (27-01-2003, 10:23:42 uur)
Dit soort moslims deugen net zo min als de historische Mohammed. Logisch. Want deze persoon S. Korul rept met geen woord over de historische Mohammed, en dat terwijl de meeste bagger die uitgestort wordt juist over de daden van de Arabische oorlogsmisdadiger en pedofiel Mohammed gaat. Het valt mij steeds weer op dat moslims onder alle omstandigheden, als zij de kans krijgen, hun misplaatste baggerreligie verdedigen - ik herhaal - met GEEN WOORD OVER DE WANSTALTIGE SMERIGE WALGELIJKE PRAKTIJKEN VAN PROFEET MOHAMMED SCHRIJVEN.

Op islamitische sites wordt de historische psychisch gestoorde sadistische parvenu Mohammed (rijk geworden van misdadigheid tegen de menselijkheid) van voren tot achteren de hemel ingeprezen. Ik vraag mij af wat er mis is met de betrouwbaarheid van de islam en al zijn aanhangers van wie velen naar Europa zijn getrokken om niets anders te doen dan hun walgelijke geloof in profeet Mohammed voort te zetten en zich volledig over te geven aan het parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving.

Voor moslims zijn niet-moslims niet te vertrouwen en zij moeten elk contact uit de weg gaan, zo leert ons de Koran. Duidelijk! DE WAARHEID BRENGT VOORAL VOOR MOSLIMS IN ONZE SAMENLEVING GROTE ONAANGENAAMHEDEN MET ZICH MEE. Aangezien zij in Europa vertoeven en niet in een van de islamitisch fascistische onheilsstaten, hoeven zij zich geen zorgen te maken. Zij kunnen rustig doorgaan met parasiteren op onze cultuur en beschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door sjun »

Mohammed was geen fijne man en al helemaal geen voorbeeld ter navolging voor wie een leefbare samenleving nastreeft.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

sjun schreef:Mohammed was geen fijne man en al helemaal geen voorbeeld ter navolging voor wie een leefbare samenleving nastreeft.
Verander de naam Mohammed in bijvoorbeeld Pechtold en er is niks aan de hand.

Durft Sjun soms niet te zeggen, vindt hij het ongepast, om profeet Mohammed een viezerik te noemen? :thinking: [icon_lol.gif]

Met de juist woordkeuze kun je uitdrukking geven aan de waarde van de context.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Mahalingam »

Weer zo'n gevalletje 'Mohammed navolgen ' .
Islamic teachers in Police custody over alleged rape of female students

The Niger State Police Command has paraded two Islamiya teachers for allegedly raping four female students in their school in Maitumbi, Minna.

According to the Police, the girls, aged between 6 and 11 years were usually called from the study ground while in school to suspects’ room for the sexual act.

They included one Hassan Bilyaminu, 25 and Abdullahi Bilyaminu, 23, who are teachers of Tsangayan Mallam Bilya, Tudun Natsira Maitumbi.
Parading the suspects, the state Police Public Relations Officer, PPRO, ASP. Wasiu Abiodun, said the suspects would be charged for sexual assault on their victims.
He revealed that during interrogation, the suspects confessed to have raped and fingered the victims, and they will soon be arraigned in court for prosecution.
https://dailypost.ng/2020/08/08/islamic ... -students/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie