Wij hebben een demissionair kabinet.

Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Mahalingam »

Ik kreeg van mijn bank te horen dat er iemand langs zou komen om inzage te hebben van wat mijn stichting uitvreet. Dat moest de bank weten vanwege eventuele witwasboetes voor ze.
Wat er via de bank aan geld in- en uitgaat op de rekening is per jaar maar een paar duizend euro.

Vanwege corona heb ik nog niemand van de bank gezien.

Je ziet: de ABN-Amro doet zijn stinkende best tegen witwassen !!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
ma sep 21, 2020 5:14 pm

Je ziet: de ABN-Amro doet zijn stinkende best tegen witwassen !!
:shock: Oeps!!!! Als we je op moeten zoeken in het gevang, dan horen we het van je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Goed nieuws. Minister Koolmees staat niet op de kieslijst D66. Mocht D66 na de verkiezingen in maart terugkeren in de coalitie wil hij best overwegen om opnieuw minister te worden, maar het Kamerlidmaatschap ziet hij niet meer zitten. „Dat heb ik 7,5 jaar met veel liefde gedaan”, blikt hij terug. Die periode ziet hij als voorbij.

De kandidaatstelling voor de kieslijst bij D66 is inmiddels afgerond. Eerder liet D66-Kamerlid Kees Verhoeven icon_thumbup.gif al weten zich niet meer kandidaat te stellen. Ook bij andere partijen zijn er Kamerleden die niet meer terugkeren. Zo zwaait Joël Voordewind (CU) af, evenals Bram van Ojik (GL). icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Nog meer goed nieuws. icon_thumbup.gif

Pia Dijkstra (D66) vertrekt als Kamerlid.
D66-Kamerlid Pia Dijkstra (65) komt na de verkiezingen niet meer terug in de Tweede Kamer. „Rond die tijd krijg ik AOW. Dan is het tijd voor een nieuwe generatie. En ik wil zelf weer baas zijn over mijn tijd.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:
ma sep 21, 2020 5:14 pm
Je ziet: de ABN-Amro doet zijn stinkende best tegen witwassen !!
Hahaha! Niet te geloven wat een hufters bij ABN AMRO. Lijkt wel de regering:

Penny wise and pound foolish.

Blijkbaar geschrokken van de uitwassen van de grote criminele witwasbank ING.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »



Pijnlijk. Deze smerige corrupte blootgelegde politiek door Theo Hiddema die een staatssecretaris die liever lui en dom is in plaats van maken dat ze wegkomt in haar blote kont. Een beslist onsmakelijk tafereel. Waarschijnlijk is zij aanstaande maart uit het zicht van de politieke verloedering, is de verwachting van een ieder die kiest voor MINDER MINDER MINDER! Wie niet in de spiegel van zijn wanprestaties durft te kijken, zal aan de schandpaal moeten worden genageld. En dat zijn er heel wat op het dure jacht dat Rutte-III heet.

VVD = Vulgaire Verloederings Democratie
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Zeg nou maar eerlijk dat Hugo deze ministerpost niet aan kan. Men had een arts op deze functie moeten zetten, en geen schoolmeester.
Bronnen: takenpakket minister Hugo de Jonge verlicht

Nu Nederland in een tweede coronagolf is beland en het kabinet de zeilen opnieuw vol bij moet zetten wordt overwogen om het takenpakket van minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) te verlichten.

Dat melden bronnen aan De Telegraaf.

Het idee is om de CDA’er alleen nog maar als coronaminister in te zetten, andere taken zouden naar andere bewindspersonen kunnen, zoals VVD-minister Tamara van Ark (Medische Zorg) en CU-staatssecretaris Blokhuis (Volksgezondheid). In de praktijk gebeurde dat min of meer al, het schuiven met taken wordt nu structureel en geformaliseerd.

Minister De Jonge is nu nog formeel verantwoordelijk voor zaken zoals het perssoongebonden budget en medisch-ethische vraagstukken. Het zijn dossiers die op andere ministeriële bureaus kunnen worden gelegd.

De afgelopen tijd viel op dat de doorgaans zo energieke De Jonge zo vermoeid oogde. Tijdens het laatste coronadebat van afgelopen dinsdag was het premier Rutte die het spervuur van vragen over de strubbelingen met mondkapjes in de ouderenzorg voor zijn rekening nam, niet minister De Jonge. In de oppositie houden ze er rekening mee dat meespeelde dat De Jonge tijdens het debat anders wel erg veel op zijn bordje kreeg.

Volgens nauwbetrokkenen van De Jonge ondanks maanden minder slaap nog steeds zijn energieke zelf. Wel is volgens hn besloten dat ook Rutte op alle coronadossiers meeleest, zodat ook de premier vragen hierover kan beantwoorden. Voorheen verwees hij dan steeds naar De Jonge.

Eerder dit jaar trad minister Bruno Bruins af. Dat gebeurde nadat de VVD’er tijdens een coronadebat in elkaar zakte. Hij had oververmoeidheidsverschijnselen en keerde niet meer terug. Inmiddels heeft hij een topbaan bij de Haagse vervoerder HTM.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Afbeelding Theodor Holman gaat los.
Grappiehappie! Wat een schande dat je nog minister bent

‘Ik ben Kreukel.”

“En ik ben Deukel.”

“Samen zijn wij het duo Kreukel…”

“En Deukel.”

“Ik ben de minister-president. Wie ben jij Deukel?”

“Ik ben de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.”

“ Hahahahaha!”

“Hahahahaha!”

“Zeg Deukel, zeg mij eens even, hebben wij de kinderen in de maling genomen, of niet?”

“Ja natuurlijk Kreukel… Ja, hè kinderen?”

“Jaaaaa!”

“Ik versta jullie niet. Luider!”

“JAAAAAA!”

“Zeg Deukel, hoe vind je dat ik het deed als minister-president?”

“Ik vind dat je het poepidepoepi deed!”

“Poepidepoepi?”

“Ja hè kinderen… Hoe deed Kreukel het?”

“POEPIDEPOEPI!!!”

“Hee, wie is dat? Wie ben jij?”

“Ik ben Grappiehappie.”

“Grappiehappie? En wat ben jij?”

“Ik ben de minister van Justitie.”

“Hahahahaha!”

“Je bent getrouwd hè, Grappiehappie?”

“Ja, ik ben getrouwd.”

“Hartelijk gefeliciflapstaart, Grappiehappie.”

“Zullen we eens even aan de kinderen vragen wat zij van Grappiehappie en ons vinden? Wie van jullie kindertjes wil iets zeggen?… Jij? Vertel maar hoe je heet en wat je van ons vindt.”

“Mijn naam is Theodor Holman. Ik vind jullie te lollig. Altijd maar die lach, Kreukel, die nooit oprecht is, maar een verschrikkelijke angst moet verbergen. Angst dat alles eens uit zal komen. En dan die bedompte holheid van jou, Deukel. Dat totale gebrek aan ego waardoor je gewetenloos bent. In elk geval de leugen niet schuwt en dat ook probeert te verbergen met aanstellerigheid, in kapsel, in schoenen. En dan, tot slot, Grappiehappie. Grappiehappie! Justitie. Wat een schande dat je nog minister bent. Wat een schande dat je niet zelf bent afgetreden! Jij, Grappiehappie, bent een voorbeeld van de decadentie in de huidige politiek. Jullie alle drie zijn volstrekt ongeloofwaardig geworden. Het doet zelfs pijn. Jij, Kreukel, bent al te lang clown. Je wil niet meer. Je bent moe. Je moet weg, iets anders doen. En jij, Deukel, bent het resultaat van verkeerde keuzes, een gebrek aan zelfkennis en een aantoonbaar onvermogen. Daar staan jullie nou. Jullie lachen. Wij niet. Jullie doen maar wat. Wij staan in de modder. Moeten vijf uur wachten voordat de telefoon wordt opgenomen om een testafspraak te maken. Vervolgens moet je drie dagen later honderd kilometer rijden om je te laten testen. Ik heb me tijdens de Algemene Beschouwingen kapot zitten ergeren. Een reeks niet nagekomen beloftes, en dat in crisistijd. Aantoonbare leugens!”

“Hatsikkiedikkiedoeki… Het is me wat, hè Kreukel.”

“Poepidepoepi, het is me inderdaad wat, Deukel. Wat jij, Grappiehappie?”

“Gussie.”

Theodor Holman
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Ik begrijp de boosheid van de zorgverleners. Ik vermoed dat men niet zo zeer boos zijn omdat ze de bonus nog niet gekregen hebben, want van het salaris van een verpleegkundige kan je best redelijk leven, maar om nu te lezen dat ambtenaren.... :scratch: ....koffiegeld en een vergoeding voor wc papier krijgen, dat moet steken. Een mes in je rug.

En het excuus van de belastingdienst dat ze minder geld kwijt zijn aan met het ov reizende ambtenaren is dwaas. Men speelt bij de belastingdienst wel heel graag sinterklaas voor hun personeel.

Je verwacht eigenlijk dat ze bij de belastingdienst spaarzaam zijn, en eerst zorgen dat ze de betalingen verrichten aan de gedupeerden van de kinderopvangtoeslag.
Scheve gezichten in zorg over bonus ambtenaren: ’Zij zitten veilig thuis’

Terwijl zorgverleners nog altijd wachten op een extraatje, krijgen rijksambtenaren dankzij een nieuwe cao-afspraak een thuiswerkvergoeding. Het leidt tot scheve gezichten binnen de zorg.

„We lopen elke dag risico, want we behandelen coronapatiënten”, zegt hartfunctielaborant bij het Diakonessenhuis in Utrecht Joke de Kort (50). „Maar wij staan uiteindelijk niet op de lijst van mensen die een extraatje krijgen. En dan horen we tot onze grote schrik dat ambtenaren extra krijgen, terwijl die veilig thuiszitten.”

Video afspelen
Rijksambtenaren krijgen per 1 juli een loonsverhoging van 0,7 procent en een eenmalige uitkering van 225 euro. Ook komt er een thuiswerkvergoeding van 363 euro netto. Zorgpersoneel komt ondertussen alleen in aanmerking voor een extra bedrag als er een prominente bijdrage is geleverd tijdens de coronacrisis. Bovendien heeft niemand binnen de zorg nog iets gezien op zijn bankrekening.

Het kabinet hoopt dat het lukt om de bonus voor de kerst uit te keren, maar zelfs dat is niet zeker. Het loket om de aanvraag in te dienen opent deze donderdag. Uitvoering van de regeling is door de overheid bij de werkgevers neergelegd.

’Voor iedereen’
Elise Merlijn, zorgbestuurder bij vakbond FNV, vindt de afspraak in de rijks-cao een goed argument om de bonus in de zorg voor iedereen te laten gelden: niet alleen voor de mensen die letterlijk aan de bedden staan, maar ook voor mensen in de ondersteunende functies in de zorg. „Als ze deze bonus nu bij het Rijk krijgen, dan moet het voor ons ook geen probleem zijn om die te krijgen. Het is bizar dat thuiswerkers in de zorg er geen recht op hebben. Daarover moeten we wel afspraken maken.”

De presentatie van de cao-afspraak van het Rijk had anders gekund, vindt cao-onderhandelaar van HS Arbeidsvoorwaarden Henk Strating. „Je had natuurlijk net zo goed het bedrag wat nu de thuiswerkvergoeding genoemd wordt, kunnen omzetten in een beetje meer loonsverhoging. Dan loop je ook niet het risico op de schimpscheuten die je nu in de media zag.”

De bekritiseerde bonus die rijksambtenaren krijgen, is volgens staatssecretaris Raymond Knops (Binnenlandse Zaken) een blijk van ’waardering voor de inzet van ambtenaren tijdens de coronacrisis’. Knops schrijft dat ’de huidige crisis beperkt ruimte biedt voor loonstijging’.

„We hebben daarom niet alleen over de beloning gesproken, maar ook over inhoudelijke verbeteringen”, aldus de staatssecretaris. „Wat is nodig, zodat we ook na corona prettig op kantoor en thuis kunnen werken? Wat vinden wij een sociaal veilige werkomgeving en wat is daarvoor nodig? Deze inhoudelijke verbeteringen werken we in het nieuwe akkoord uit.”

Geld over
De regeling is het gevolg van cao-onderhandelingen die de afgelopen periode zijn gevoerd. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken blijft er geld over, waardoor voor het extraatje niet ver in de belastingbuidel moet worden getast. De thuiswerkvergoeding wordt betaald uit wat het departement minder kwijt is aan woon-werkverkeer, klinkt het.

„Er is geen extra geld nodig om de thuiswerkvergoeding te betalen omdat we minder geld kwijt zijn aan met het ov reizende ambtenaren.” Daarmee moet worden voorkomen dat ambtenaren dubbel worden gespekt.

De nieuwe voorwaarden voor rijksambtenaren gelden maar voor kort. De oude cao liep op 1 juli al af, de nieuwe regeling is tot 31 december van kracht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

Wij hebben een regering die doet alsof haar neus bloedt.
Ariel schreef:
do sep 23, 2010 1:37 am
:shock: Wat is dit nou weer....
Ongeregeldheden in Almere

ALMERE - De politie heeft donderdagavond de handen vol gehad aan ernstige ongeregeldheden in Almere. Een auto vloog in brand, containers en winkelwagens werden op straat gegooid en bushokjes zijn vernield.

Muren van woningen zouden zijn beklad met teksten als 'Fuck the police', 'War' en 'Marokko'.
Afbeelding Afbeelding
Volgens getuigen zijn er diverse aanhoudingen verricht door de politie rond het Saffraanplein. Omroep Flevoland meldt echter dat niemand is opgepakt. De politie was zelf niet bereikbaar voor commentaar.

Het is ook niet duidelijk of er gewonden zijn gevallen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7727 ... ere__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

DE OPLOSSING

De oplossing is simpel - dus niet, niet simpel.

Geweldsdelicten, het gebruik van wapens? Roofovervallen in de stijl van de historische Arabische roverhoofdman en model-moslim Mohammed? Onmiddellijk deze mini (Marokkaanse moslim) misdadigers in het Nationaal Heropvoedingskkamp Nederland detacheren. Nog beter: met hun moskee-vaders erbij!

Wat hier aan vooraf moet gaan
Een jaar lang durende campagne via alle media waarin het Nationaal Heropvoedingskamp Nederland, alias anti Mohammed-Inrichting, Sstrafkamp, Moraliteitsinstituut, in geuren en kleuren wordt getoond en uitgelegd aan alle inwoners in Nederland met een of meer paspoorten. Een persoonlijke brief van Mark Rutte gericht aan model-salafist Marokkaanse burgervader Aboutaleb zal zeker gewaardeerd worden door de eersteklas geraffineerde gluiperige Marokkaans islamitisch salafistisch ingestelde jihadistische burgemeester van Rotterdam.

Hoofdthema binnen het Nationaal Heropvoedingskkamp Nederland: orde, gezag, respect, discipline door een dagelijks twee-uur-durend-leerprogramma waarin wordt onderwezen in de leer dat de Arabische god niets, maar dan ook helemaal niets te vertellen heeft in Almere - sterker nog, in Nederland niet. Laat staan dat Allah als historische en moderne digitale lul-de-behanger-knecht van de profeet Mohammed, die de uitvinder is van de achterlijke islamcultuur, ver boven onze beschaving zou staan om onder de weerzinwekkende heidense fantasieloze bekrompen laag de IQ-sharia te laten prevaleren, afgestemd op de onmogelijkheid voor moslims om boven hun bekrompenheid van denken uit te stijgen.

Het Nationaal Heropvoedingskkamp Nederland dient in het teken te staan van de niet aflatende heropvoeding van voornamelijk Marokkaanse kinderen opgevoed door moskeevaders die dag in dag uit geconfronteerd worden met de door onze beschaving niet geaccepteerde vuile vieze smerige pedofiele gore sadistische discriminerende walgelijke uitspattingen van de historisch oversekste super geile woestijnboef Mohammed die als profeet nooit verder was gekomen dan met de voorspelling dat de overgrote meerderheid die zich bevond in het walgelijke vuurdepot van Allah, islamitische vrouwen waren (voor zover ik weet neukte de profeet zich suf met uitsluitend Arabische vrouwen).

En verder in het Nationaal Heropvoedingskkamp Nederland
Elke morgen om zes uur reveille met de (Marokkaanse) moslimboefjes. Wassen, aankleden en ontbijt met uitsluitend niet-halal producten. Om zeven uur aantreden waarbij de Nederlandse vlag gehesen wordt en de groet gebracht moet worden. Op de achtergrond klassieke muziek waarbij een stem de vieze gore vuile uitspattingen en veelvuldige neukpartijen en roofovervallen van profeet Mohammed aan de kaak stelt. De hele dag onderwijs in de geschiedenis van de Arabische sadist Mohammed waar wij als niet-misdadigers vanaf willen. Dus! Wie hier na zijn heropvoeding vrij wordt gelaten en gaat recidiveren wacht de foltering in het vuur tot de dood zijn intrede heeft gemaakt. Dit heet barmhartigheid in vergelijking met het walgelijke sadistische hoofdelement in de weerzinwekkende walgelijke tweedehands plagiaat- en sadistenreligie islam.

Immers, zoals alle moslims (behoren te) weten, zullen alle mensen waarin Allah teleurgesteld is, eeuwig gemarteld worden in het braadvuur dat door de vieze smerige kadaver-stinkende sadist Mohammed bedacht is. Allah kent geen genade. Een mens niet laten doodgaan, alleen vanwege het genoegen hem pijn te zien lijden en het aanhoren van zijn geschreeuw, voortgebracht door de verschrikkelijke pijnen van een mens die in de fik staat maar niet dood mag gaan, ook al smeekt hij om genade, vergiffenis en de dood, zie hier het weerzinwekkende walgelijke criminele geloof van de mislukte mensensoort moslims.

De meest walgelijke heidense soort mensen? Moslims!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Klaas Dijkhoff verlaat politiek na verkiezingen

VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff verlaat na de verkiezingen politiek Den Haag. Jarenlang werd de liberaal gezien als ’kroonprins’. Hij hoopt dat Mark Rutte zich opnieuw aanmeldt als lijsttrekker.

„De verkiezingen voelen nog ver weg, maar ik wil het toch al even hebben over na de verkiezingen. Na de verkiezingen zal ik namelijk geen Kamerlid meer zijn”, zo schrijft Dijkhoff op Facebook. Volgens de politicus is zijn nieuwsgierigheid naar een nieuwe baan groter dan naar het blijven in de Tweede Kamer. „Zoals nieuwsgierigheid me naar het Binnenhof bracht, brengt het me nu ook ergens anders heen.”

Dijkhoff zegt in NRC niet van plan te zijn om weer terug te keren in een kabinet als staatssecretaris of minister. „Dat is niet mijn plan, daar zijn ook geen afspraken over. Anders was ik wel op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer gaan staan en zou ik erbij hebben gezegd dat dat de bedoeling was”, aldus Dijkhoff. „Maar ik sluit het niet uit. Zo zit ik er niet in.” Hij hakte naar eigen zeggen al twee jaar geleden de knoop door.

Rutte laat in een reactie op Twitter weten: „Klaas is iemand waar ik de afgelopen tien jaar iedere dag op kon rekenen. Een origineel mens en vlijmscherp politicus. Hij zegt waar het op staat en is eerlijk. Dank je wel, Klaas! Klaas blijft t/m maart 2021. Blij dat ik met hem kan blijven samenwerken. Er is nog veel te doen!”

„Ik ook van jou”, antwoordde Dijkhoff op Twitter, met twee hartjes.

ChristenUnie-fractievoorzitter Gert-Jan Segers noemt het besluit van Dijkhoff de politiek te verlaten een krachtig besluit. „Veel politieke loopbanen eindigen in tranen. Maar dit is een krachtig besluit er op een goed moment zelf een punt achter te zetten. Dank voor je bereidheid om zelfs samen te werken met iemand voor wie het liberale feest wel afgelopen mag zijn.”

Fractievoorzitter Rob Jetten van D66 noemt het aangekondigde vertrek van Klaas Dijkhoff „jammer” en vindt de VVD-fractievoorzitter een „slimme politicus en gewoon een fijne vent om mee samen te werken.” Dat liet Jetten vrijdag weten via Twitter.

„Ik denk in het bijzonder terug aan hoe we samen een klimaatakkoord bouwden. En Klaas, nog gedankt voor die geuzennaam #klimaatdrammer”, aldus Jetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Femke Halsema zou toch ook niet meer terugkeren in de politiek?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
za sep 19, 2020 8:21 pm
Stef Blok is een uitgesproken zak patat. Leuk hoor, straks kunnen we geen criminele Syriër meer terug sturen omdat Assad ze niet meer binnen wil laten.
’Syrië woest om juridische aanval Nederland’

De Syrische regering heeft zaterdag de vloer aangeveegd met de Nederlandse actie de machthebbers in het land formeel aansprakelijk te stellen voor mensenrechtenschendingen. Buitenlandminister Stef Blok noemde dat een eerste stap om het regime in Damascus aan te kunnen klagen bij een internationale rechter.

Het Syrische staatspersbureau SANA citeert een BZ-bron die Nederland beschuldigt van misbruik van zijn positie als gastheer van juridische instanties die dergelijke zaken behandelen. „De Nederlandse regering is vastbesloten het Internationaal Hof van Justitie in Den Haag te gebruiken om de politieke agenda’s te dienen van haar Amerikaanse meester”, aldus de zegsman van Buitenlandse Zaken.

Hij voegde er nog aan toe dat wat Nederland doet een „schandelijke inbreuk is op zijn verplichtingen en betrokkenheid als hoofdkwartier van deze internationale organisatie.”

De Nederlandse regering kondigde vrijdag aan alle legale wegen te zullen bewandelen om ervoor te zorgen dat de Syrische machthebbers uiteindelijk verantwoordelijk worden gesteld voor hun wandaden tijdens de nu al bijna tien jaar durende burgeroorlog. Een poging hen op termijn door het Internationaal Strafhof in Den Haag te laten berechten, mislukte in 2014 door een veto van Rusland, de belangrijkste bondgenoot van de Syrische president Assad, en China.
Stef Blok blaast hoog van de toren. Hij vergeet echter dat er zich op zijn hoofd een grote boterberg bevindt. Wie is er trouwens verbaasd over onderstaande? Men zou dus in Syrië alle reden kunnen hebben om bijvoorbeeld Stef Blok voor het hekje te kunnen dagen.
  • Afbeelding
    Strijders van Ahrar al-Sham in 2016. © afp

    Voormalig kopstuk Syrische strijdgroep profiteert van Nederlands subsidiegeld

    Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft twee miljoen euro subsidie gegeven aan een vredesorganisatie die een voormalig kopstuk van een terroristische organisatie in Syrië inhuurt. Dat blijkt uit onderzoek van radioprogramma Argos. Tegelijkertijd lopen er hier meerdere strafprocessen tegen vier voormalige (Nederlandse) leden van dezelfde strijdgroep.


    Cyril Rosman 10-10-20, 07:00 Laatste update: 09:07

    Labib al Nahhas manifesteerde zichzelf tijdens de Syrische burgeroorlog jarenlang als de ‘buitenlandchef’ van de jihadistische strijdgroep Ahrar al-Sham. Inmiddels werkt hij als programmadirecteur voor de Syrische organisatie SACD die ‘vluchtelingen een stem probeert te geven’ en is hij adviseur bij het Europees Vredesinstituut in Brussel.

    Uit onderzoek van Argos blijkt dat het Vredesinstituut de afgelopen jaren meer dan twee miljoen euro aan subsidie heeft gekregen van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken. Van dat geld wordt onder meer Al Nahhas ingehuurd als ‘senior advisor’ voor 700 euro per dag. Een derde van de subsidie ging via het Vredesinstituut naar projecten van het SACD, waar Nahhas Syrië-manager is.

    Executies en gijzelingen

    Dat is hoogst opmerkelijk omdat Al Nahhas tot begin 2017 een prominente woordvoerder was van Ahrar al-Sham, een omstreden Syrische strijdgroep die wordt beschuldigd van standrechtelijke executies en gijzelingen. Nahhas veranderde na 2017 plots van profiel en werd actief namens de SACD (de Syrische Associatie voor Waardigheid van Burgers), hij noemt zichzelf nu ‘senior member’ van de Syrische politieke oppositie.

    Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft Ahrar al-Sham in het verleden betiteld als een ‘gematigde strijdgroep’. Maar minister Blok van Buitenlandse Zaken schreef vorig jaar plots over de ‘jihadistische en salafistische achtergrond’ van de groep.

    Vier rechtszaken

    De rechtbank Rotterdam trok zelfs de conclusie dat Ahrar al-Sham een terroristische organisatie was, zo schreef deze krant in 2019. In dat jaar werden twee teruggekeerde Nederlandse Syriëgangers door de rechtbank veroordeeld tot 5,5 en 6 jaar jaar cel omdat ze in 2013 en 2014 voor Ahrar al-Sham vochten. Volgens het Openbaar Ministerie én de rechtbank vormde de strijdgroep zeker tot in 2016 een terroristische organisatie. Het hoger beroep in die zaken loopt nog.

    Ook lopen er zaken tegen twee Syrische asielzoekers in Nederland die zijn opgepakt vanwege het lidmaatschap van Ahrar al-Sham in 2015 en 2016. Een van hen zou ook betrokken zijn bij oorlogsmisdaden namens de groep, zoals het vernederen van lijken van gesneuvelde tegenstanders.

    Vrij man

    Maar waar die vier mannen de cel ingingen, kon Labib al Nahhas (geboren in Madrid, opgegroeid in Syrië) met zijn Spaanse paspoort als vrij man Europa in en uit reizen. Zo was hij in 2019 twee keer bij een vergadering in Brussel waarbij ook medewerkers van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken waren, blijkt uit het onderzoek van Argos. Ook had Al Nahhas in september nog een teleconferentie met het Nederlandse ministerie. Volgens het Europees Vredesinstituut heeft Nahhas de ambtenaren onder meer ‘gebriefd over de voorwaarden voor een veilige, vrijwillige en waardige terugkeer van vluchtelingen naar Syrië’

    Het Europees Vredesinstituut kreeg voor de periode 2018-2021 ruim twee miljoen euro van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken voor een project om Syrische vluchtelingen een stem te geven en te betrekken bij onderhandelingen over terugkeer. Een derde van dat geld, zo’n zeven ton, werd uitgegeven aan de SACD-organisatie waar Al Nahhas Syrië-manager is, stelt het instituut. Daarnaast is Al Nahhas ook voor meerdere dagen per maand ‘senior advisor’ voor het Vredesinstituut, daarvoor ontvang hij 700 euro per dag, blijkt uit documenten in bezit van Argos.

    ‘Geen aanwijzingen’

    Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat in een reactie weten ‘op de hoogte te zijn van de achtergrond van Nahhas’. ,,Labib Al Nahhas is in november 2016 weggegaan bij Ahrar al-Sham en zet zich sinds 2017 in voor vreedzame oplossingen in Syrië, met name de bevordering van veilige terugkeer van vluchtelingen. Volgens het Vredesinstituut zijn er geen aanwijzingen dat Labib al Nahhas ooit heeft deelgenomen aan of heeft bijgedragen aan vermeende schendingen van de mensenrechten.”

    Al Nahhas zelf laat in een reactie weten alleen door het Vredesinstituut te worden betaald en niet door het SACD. Ook stelt hij juist te hebben willen voorkomen dat Ahrar al-Sham ‘een extremistische ideologie kreeg'. ,,Eind 2016 ben ik opgestapt vanwege onoplosbare verschillen met het leiderschap.”

    De uitzending van Argos is zaterdag tussen 14.00 en 15.00 uur te beluisteren op NPO Radio 1 of via vpro.nl/argos

AD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Mahalingam »

De tekst van Argos waarop bovenstaande is gebaseerd:
https://www.vpro.nl/argos/lees/nieuws/2 ... satie.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Al is de communicatieve chaos van het kabinetsbeleid naar de burgerij toe chaotischer dan ooit, Mark Rutte zijn populariteit stijgt zienderogen en met de dag. Maar vergeet slijmbal Jasses Klaver niet.

Huilen of lachen. De keuze is aan de brave gezagsgetrouwe burger.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

ALS HET AAN ABOUTALEB LIGT VOLGEN ER MEER ONTHOOFDINGEN

Afbeelding
De verdachte van de onthoofding van een Franse geschiedenisleraar in een Parijse voorstad is een 18-jarige man van Tsjetsjeense afkomst en geboren in Moskou, meldt een justitiële bron aan persbureau AFP.

De Franse president Emmanuel Macron sprak vrijdagavond tijdens een bezoek aan de stad waar de onthoofding plaatsvond over een "islamitische terreuraanslag".
O ja? Is dat zo? Waarom dit terreur noemen terwijl het niets anders is dan de plicht van iedere moslim? Waarom heeft onze regering iets tegen salafisten en jihadisten, terwijl het gluiperige huichelachtige brutale Marokkaanse moslimventje in Rotterdam zich – godverdomme – burgervader mag noemen over ongeveer 643.627 inwoners van die stad die hem in meerderheid eigenlijk niet zien zitten. Maar tsja . . . de smerige elite politiek bepaalt. Vandaar dat dit PvdA-vriendje niet gekozen is door de inwoners van Rotterdam, maar op de stoel waar hij niet thuishoort is geplaatst door de smerige elite vriendjespolitiek.

Waar haalt een fatsoenlijk weldenkend mens de gore moed vandaan om zich als zogenaamde burgervader van Rotterdam salafist te noemen? Deze man is zo doortrapt geraffineerd dat hij precies weet wat hier in onze democratie wel en niet kan. Iedereen kan zich vrijblijvend salafist noemen zoals Ahmed Aboutaleb, de eersteklas gluiperd met twee paspoorten en twee moralen. Hij is populairder dan ooit.

De Arabische pedofiele profeet die van onthoofdingen zijn levenstaak maakte weet zich uit zijn graf gesteund door de goedprater van zijn daden Aboutaleb, die vooral populair wil blijven onder de islamitische Marokkaanse bevolking die het net zoals Aboutaleb eens is met de Arabische sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed.

Misschien kan Wilders een motie indienen om het salafisme en de daarbij behorende onthoofdingen van andersdenkenden strafbaar te stellen. Dan kan eindelijk een begin worden gemaakt in Nederland met de terugkeer van Marokkaanse moslims richting de fascistische islamitische heilstaat Marokko. Het luidkeels roepen daarbij van MEER, MEER, MEER, zal mogelijk geen gevolgen hebben voor een volgende rechtszaak tegen Wilders wanneer een paar honderd kritisch denkende mensen dit welgemeend roepen in plaats van Wilders. :roll:
“ . . . en dus gaf de Profeet aan Zoebair ibn Awwaan opdracht hem (Kinana) te folteren tot hij het eruit kreeg. (Mohammed was een oorlogsmisdadiger die op zoek was naar de verborgen schat van Kinana). Zoebair stookte een vuurtje op zijn borst, tot hij op sterven na dood was. Daarna gaf de Profeet hem over aan Moehammad ibn Maslama, die hem zijn hoofd afsloeg om zijn broer Mahmoed te wreken.”
Voor veel moslims is Ibn Ishaaks biografie over het leven van Mohammed de meest gezaghebbende. Vraag maar aan de dichtsbijzijnde imam, islamitische haatzaaier of salafist Aboutaleb!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

GroenLinks zit niet in de regering.

Maar dat scheelde weinig bij de formatie. Want als het aan Rutte ligt . . .


Bij de idolen en inspiratoren van GroenLinks hoort ook Pol Pot.

Afbeelding

Onder het bewind van deze stalinistische linkse dwaas en massamoordenaar werden 1,7 miljoen mensen uitgeroeid.

Gelukkig beschikte Nederland destijds over een zeer bekwaam intelligent rijkeluiszoontje met een gladde tong die vanwege zijn sympathie voor deze massamoordenaar tot voorzitter werd gekozen van de walgelijke onmenselijke linkse subversieve smeerlappenpartij GroenLinks. Paul Rosenmöller is de naam. Dit is geen kinderachtige vuilspuiterij, want alle informatie is terug te vinden op internet.

GroenLinks is een Nederlandse zogenaamde democratische politieke partij die iedere fatsoenlijke Nederlander zou moeten uitkotsen als hij tot de ontdekking komt wie Paul Rosenmöller is en waar GroenLinks voorstaat: een op stalinistisch marxistische leest geschoeide linkse partij, overtuigd en aangemoedigd door het met bloed doordrenkte gedachtegoed van het moorddadige bewind van Pol Pot en zijn Rode Khmer bende. Dus wat deden die hypocriete schoften van GroenLinks? Zij noemden hun partij niet RoodLinks maar uiterst geraffineerd en bekwaam misleidend GroenLinks. Hierdoor kon een beroep worden gedaan op het minderwaardige deel van het Nederlandse bevolking dat zich graag voor het karretje laat spannen van de grote politieke misleiding.

En als u toevallig denkt dat het walgelijke ventje en eersteklas psychopaat Paul Rosenmöller zich uit schaamte en boetedoening heeft opgehangen, dan kent u de doortrapte idioten van GroenLinks niet. Paul Rosenmöller werd alsnog door het partijbestuur gekozen tot voorzitter van GroenLinks in de Eerste Kamer en is nog altijd een zeer gewaardeerd persoon onder de elitaire corrupte politieke smeerlapperij die blijkbaar geen gêne kent.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Pilgrim »

Wordt de Tweede (slaap)Kamer eindelijk wakker?

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door Ariel »

Nederlandse politici lijken wakkergeschud na onthoofding Paty

Het is velen opgevallen: de relatieve stilte bij Nederlandse politici over de onthoofding van de Franse leraar Samuel Paty. Vijf dagen na dato en na het zien van de massale woede in Frankrijk, lijken onze politici wakkergeschud.

Onmiskenbaar een terreuraanslag. Qua omvang niet van het type-Charlie Hebdo, maar qua motivatie identiek. In Frankrijk, buurman en bondgenoot, was de woede en verontwaardiging onmiddellijk groot. De Franse president Emmanuel Macron kondigde direct een strengere aanpak aan tegen de politieke islam.

Maar terwijl er in Parijs harde woorden werden gesproken en duizenden bijeen kwamen met borden met ’#JeSuisSamuel’, kon je in Den Haag een speld horen vallen. „Wat een vreselijke stilte bij regering en Kamer over de onthoofding van een Franse leraar die een Mohammed-cartoon liet zien,” twitterde PVV-leider Geert Wilders dinsdag. „Is het omdat de dader een moslim was en geen blanke man zoals bij George Floyd?”

Wilders was buiten ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers zo ongeveer de enige Nederlandse politicus die dit weekend al een verklaring uitdeed over de onthoofding van Samuel Paty. Ook de Arnhemse burgemeester Ahmed Marcouch sprak zich ferm uit. ’Heeft de rest het soms te druk met de vakantie van de koning?’, klonk het hier en daar cynisch.

Sigrid Kaag
De overweldigende demonstraties in Frankrijk en een storm van kritiek van opiniemakend Nederland lijken een wake up-call voor de regering. „Vandaag eert Frankrijk Samuel Paty,” schrijft Sigrid Kaag, D66-minister van Ontwikkelingssamenwerking, woensdagochtend op haar sociale media. „Hij schuwde in zijn les moeilijke onderwerpen niet. Dat kostte hem z’n leven. Docenten zijn onze toekomstbewakers. Zij verdienen onze steun. Zij verdienen de vrijheid hun prachtige vak te onderwijzen zoals zij denken dat het beste is voor hun leerlingen. Wie die vrijheid aanvalt, valt onze beschaving en onze manier van leven aan. Dan past maar één antwoord: hard optreden.”

Ook in de Kamer begint het te komen. Het VVD-duo Bente Becker en Dilan Yesilgöz kondigde bijvoorbeeld Kamervragen aan over de dreiging van jihadisme in Nederland en wat we kunnen leren van de hardere Franse aanpak van de politiek islam.

Lodewijk Asscher
Want het is niet alleen een Frans probleem, vinden deze Kamerleden. Ook in Nederland spelen zorgen bij onderwijzers over of zij hun leerlingen nog wel veilig de essentiële democratische waarden - zoals de vrijheid van meningsuiting - kunnen bijbrengen.

„De onthoofding van leraar Samuel Paty door een islamitische extremist is niet alleen een schok voor zijn school en voor Frankrijk maar ook voor ons allen,” schreef PvdA-leider Lodewijk Asscher daarom dinsdagavond in een verklaring. „Diegenen die dit soort onverdraagzaamheid prediken moeten gestraft worden. Het gif dat gezaaid wordt moet al online gesmoord worden. En we moeten alle kinderen leren met vrijheid om te gaan: ons grootste goed.”

Beter laat dan nooit, moeten ze in Den Haag hebben gedacht. Woensdagmiddag organiseert de Franse ambassadeur Luis Vassy een herdenking voor Paty bij de Franse ambassade. „Ik nodig al onze Nederlandse vrienden uit voor dit moment van eerbetoon en bezinning,” twitterde Vassy.

Daar is in de persoon van Sven Koopmans in ieder geval één Kamerlid bij aanwezig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

We hebben een regering.

Vernieuwing? Frisse inzichten? Logisch regeren? Politici die nadenken en hun hersenen op een kritisch verstandige manier gebruiken?


Vergeet het maar!

Want zolang de waanzin van de dag nog aan de orde van elke dag is, is heel Nederland in de aap gelogeerd, zoals het spreekwoord zegt dat mij doet denken aan die Afrikaanse lummel Akwasi met zijn grote schuimbekkende bek tegen onze culture waarden en liefhebbende tradities.

Maar dit terzijde. Ik wil het volgende aankaarten:

De burgemeester wordt benoemd door de Koning.

Dat gaat via een lachwekkend kinderachtige omweg die je ook best achterbaks hypocriet mag noemen, volslagen van de pot gerukt en dik overjarig in een tijd van normalisering en vooruitgang van de kritische geest anno 2020, aangeduid als:

Koninklijk Besluit
Koninklijk besluit (KB) is een besluit van de regering. Hoewel de koning als eerste het besluit ondertekent, wat de indruk kan wekken dat hij persoonlijk achter het besluit staat, is hij niet zelf verantwoordelijk.
Ik heb het zelf niet bedacht. Wel bedacht door een stelletje achterbakse overbodige schijnheilige geldsmijters met geld van de gemeenschap. Deze smerige misleidende politieke strapatsen hebben geleid tot het benoemen van linkse burgemeesters van grote steden die steeds vaker een islamitisch karakter met zich meedragen waar geen weldenkend mens, die niet godsdienstwaanzinng gestoord is, mee gediend is. Immers, de moslim die zich salafist noemt en daar nog een schepje bovenop doet door zich bovendien nog eens extra te afficheren als jihadist, heeft duidelijk lak - zeg maar schijt - aan onze culturele waarden, normen, beschaving, en dus scheiding van kerk en staat. In zijn binnenste lacht hij zich rot om de tolerante zwakte die eigen is aan de politiek die de islam een buitengewone dienst verleent. Zo'n lachende in zichzelf gekeerde moslim salafist en jihadist zetelt in Rotterdam en is lid van de PvdA. Zo ook de nu zich gedeisd houdende beruchte moslim Ahmed Marcouch te Arnhem.

Ahmed Aboutaleb is zijn naam

En dan nu hieronder een van de politieke klapstukken mogelijk gemaakt door de smerige Nederlandse schijnheilige politieke poppenkast. Even goed lezen! :sheik:
Marcouch noemt salafistische organisaties een 'onderschatte vijand' van de democratie. "Met hun ideologische predikers liften zij als geraffineerde parasieten mee op het geloof en indoctrineren de kinderen tot agressieve geweldsmachines die grote gruweldaden begaan."

"Vrijheid, gelijkheid en broederschap, daar doen wij het voor", besluit de burgemeester naar het Franse motto: liberté, égalité, fraternité.

BRON

:roll:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wij hebben een regering.

Bericht door hans van de mortel »

Ja! Wij hebben een regering die niet durft te beweren dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort van de 21e eeuw.

Speel alvast de muziekvideo af terwijl u verder gaat lezen. U komt dan in de juiste stemming die voor moslims strikt verboden is en u begrijpt dan ook de inhoud beter van dit artikel.

In onze beschaving is een democratie op zijn plaats. Dit in tegenstelling tot al die viespeukachtige walgelijk onaangepaste dictatoriale koning-gerelateerde islamitische staten bedacht met een godsdienstpolitie die als de normaalste zaak van Allah wordt beschouwd.

Het is Allah die bestaat als de nutteloze en waardeloze knecht van Mohammed die als de berucht geworden valse Arabische profeet het neuken niet kon laten. Want Mohammed (VZMH) was zo geil als een vrouwtjeskameel. En wat Mohammed (VZMH) wilde, werd onmiddellijk door Allah goedgekeurd. Rarara, hoe kon dat nou? Omdat Allah, als afspiegeling van de pedofiele Profeet, net zo'n smerige sadist was als hij zelf.

Als bewijs refereer ik aan de wijsheid en wetenschap van de moslimgemeenschap die hoofdzakelijk gebaseerd is op overleveringen uit de Arabische woestijn waar de Profeet naar hartenlust kon doen en laten waar hij zin in had. En gelet op wat later in de Koran is geschreven, neukte hij zijn dikke Arabische lul in de rondte. Het staat allemaal in deze wel vertrouwde Hadith waarin wij te weten komen dat Mohammed's seksuele kracht gelijk was aan die van 30 mannen. Ik begrijp nu waarom Marokkaanse vrouwen een hoofddoek omdoen. Om de neukkracht van de Profeet in de schaamteloze geschiedenis van de islam te temperen. U leest het in deze beroemd geworden Hadith:

Deel 1:268
- Anas zei: "De Profeet placht al zijn vrouwen te bezoeken in een uur gedurende de dag en de nacht en zij waren elf in aantal." Ik vroeg Anas: "Had de Profeet de kracht daarvoor?" Anas antwoordde: "Wij zeiden altijd dat de Profeet de kracht van dertig mannen gegeven was."

Marokkaanse hoofddoek? Een groter misselijk ziek makende geestelijk ontwrichte vertoning van de Marokkaanse vrouw is niet denkbaar zonder aan deze Hadith voorbij te gaan.

The eve of war
Gespeeld door een vrouwenband die zich niet de les laat voorschrijven door de ontspoorde onmenselijke sadistische kankerreligie islam onder leiding van de pre-historische kamelenmens, die pedofiel, psychopaat en sadist ineen was en die zich een waardeloze totaal nutteloze knecht had aangemeten waar geen moslim ooit een naam voor kon bedenken. Want wat betekent nou Allah? Niets meer dan de god. De god waarvan? In de tijd van Mohammed werd de maangod aanbeden. Waar is in het Arabisch de naam van de maan gebleven voor God? Want dat verklaart de achterlijkheid van 1,7 miljard moslims wereldwijd. Omdat er zoveel moslims wereldwijd bestaan, durft geen mens moslims te benoemen als de meest achterlijke mens sinds de ontdekking dat de aarde niet langer plat was.

KORAN Hahaha!
De primitieve heidense achterlijkheid in optima halal forma, vanaf de tekenen van Allah, lees maar even mee!

Sura 88:17 - Zien zij dan niet naar de kamelen, hoe zij geschapen zijn?
Sura 88:20 - En naar de aarde, hoe zij is vlak gemaakt?


Geen normaal weldenkend mens, zoals jood, christen, atheïst, twijfelt aan het onnut van de aanwezigheid van moslims in onze beschaving die allemaal geloven dat de Profeet gelijk had en beweerde dat de aarde plat is.

Dat een moslim die de Koran heeft gelezen en opgevoed is door een moskeevader, iemand in een land waarop hij naar hartenlust parasiteren kon, het hoofd afhakt van een leraar omdat die leraar zijn hoofd moest missen vanwege de afbeelding van Mohammed (VZMH) waarop de Profeet het beste tot zijn recht kwam waarmee tevens gerefereerd werd aan de ongeschiktheid van moslims voor onze beschaving, is een gevolg van boven genoemde koranteksten en berust louter op het gemak waarmee ongeschikte mensen voor onze samenleving worden geïmporteerd zonder importvergunning.

Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie