Doelstellingen FFI

Moderator: M

Wat doe je als Michiel je slaat?

Peiling eindigde op za jan 13, 2007 4:09 am

je slaat terug
7
100%
je gaat naar een blijf-van-mijn-lijf huis
0
Geen stemmen
je bekeert je tot de islam
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Doelstellingen FFI

Bericht door melihacan »

Na het lezen van de doelstellingen en een aantal berichten verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.
De zoveelste islam angst site.

Welterusten, Melihacan
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik ben blij dat u er nog om kan lachen.
Ik ben niet zo lacherig als u.
Het is de hoogste tijd dat we de islam bekritiseren.
Denk nog even terug aan escalaties als gevolg van de Deense cartoons.
Schuimbekkende moslims, vlaggen werden verbrand, ambassades in de fik gestoken, en mensen bedreigd met de dood.
Niet echt om te lachen naar mijn idee.

Elf september.. Misschien bent u de beelden vergeten van de vliegtuigen die in de twin torens vlogen?
Ik niet. Het was niet echt om te lachen. Zelfs geen glimlach kwam er spontaan op mijn gezicht.
Vreemd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Re: Doelstellingen FFI

Bericht door gideong »

melihacan schreef:Na het lezen van de doelstellingen en een aantal berichten verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.
De zoveelste islam angst site.

Welterusten, Melihacan
De grootste angsthazen en lafaards blijken hier de volgelingen van mohammed die zich "moslim" noemen te zijn die niet meer durven na te denken.


"Mijn ouders waren lief, ik kan het leven niet alleen aan, ik wil niet uitgesloten worden, ben bang."


of


"1+1=2 als het in mijn boekje staat en is ongekende wetenschap. 1+2=5 is waar omdat het in mijn boekje staat. Wie dit niet aanneemt is blind."

of

"Durf niet meer naar argumenten op deze site te kijken"


De dappersten blijken diegenen te zijn die opgevoed zijn als "volgeling van mohammed die zich moslim noemt" en dit angstjuk af durven te leggen.


Methacan ben jij dapper ?
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Doelstellingen FFI

Bericht door Ketter »

melihacan schreef:Na het lezen van de doelstellingen en een aantal berichten verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.
De zoveelste islam angst site.

Welterusten, Melihacan
Ongeldige keuzes. Waarom slaat Michiel me?

Welkom beste Melihacan,

In plaats van stellingen te poneren...

Angst van zwarte mensen is ongegrond. Angst van fascisme is terecht.

Vertel ons liever waarom jij denkt dat angst van Islam ongegrond is.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

Ariel schreef:
Ik ben blij dat u er nog om kan lachen.
Ik ben niet zo lacherig als u.
Het is de hoogste tijd dat we de islam bekritiseren.
Denk nog even terug aan escalaties als gevolg van de Deense cartoons.
Schuimbekkende moslims, vlaggen werden verbrand, ambassades in de fik gestoken, en mensen bedreigd met de dood.
Niet echt om te lachen naar mijn idee.

Elf september.. Misschien bent u de beelden vergeten van de vliegtuigen die in de twin torens vlogen?
Ik niet. Het was niet echt om te lachen. Zelfs geen glimlach kwam er spontaan op mijn gezicht.
Vreemd.
de beelden van 11 september dat heriner je maar al te goed .maar die kinderen die dagelijks in palestina en irak dood gebombardeerd woorden door amerikanen en joden dat zeg je er niet bij he.waarom bekritiseer je de joden en amerikanen niet.of haat je maar 1 soort mensen(moslims).je moet niet ieder moslim over de zelfde kam scheren he.[/quote]
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

16kleppen schreef: de beelden van 11 september dat heriner je maar al te goed .maar die kinderen die dagelijks in palestina en irak dood gebombardeerd woorden door amerikanen en joden dat zeg je er niet bij he.waarom bekritiseer je de joden en amerikanen niet.of haat je maar 1 soort mensen(moslims).je moet niet ieder moslim over de zelfde kam scheren he.
[/quote]

16kleppen heeft het blijkbaar nog steeds niet begrepen. Wij bekritiseren de islam. Islam is een doctrine en geen mens van vlees en bloed. Het is die doctrine die mensen ertoe aanzet slechte dingen te doen naar het voorbeeld van hun 'profeet'. Als de gruwelijke niets ontziende aanslagen en aanvallen door jihadis stoppen zullen er geen doden meer vallen, niet in Irak, nergens. Doch de jihadis zullen met hun aanslagen niet stoppen, zij willen niet alleen Irak, Afghanistan, de Filippijnen, Somalie, Thailand, Tsjestnie, kashmir, Darfour Nigeria enz., neen, zij willen de wereld.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Doelstellingen FFI

Bericht door Polleke »

melihacan schreef:Na het lezen van de doelstellingen en een aantal berichten verscheen er spontaan een glimlach op mijn gezicht.
De zoveelste islam angst site.

Welterusten, Melihacan
Ontwetendheid siert de dogmatist. Maar geen zorgen Melihacan, wij zullen je wel wakker maken, al zal het wel even duren.
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

islam word wel door miljarden mens gelooft, die de islam wel goed begrepen hebben .(en kom niet met knip en plakwerk van teksten over de islam dit en islam dat )ik zal je een voorbeeld geven .jihad is volgens islam zelfverdediging van land,huis,gezin .maar volgens jouw denkwereld is jihad onschuldige mensen vermoorden .ik keur terorisme op onschuldige burgers ook niet goed .wat de amerikanen in irak nu doen zoals kinderen doden ,kinderen slaan vrouwen verkrachten daar zwijg iedereen over in deze forum .je mag altijd je menings uiten maar op een beleefde manier waar dat je niemand bij kwetst.vb :wat betekent jihad dat is op een beleefd manier.maar ik zie dat mensen hier echt geen menings uiten, maar echt beledigen .
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

16kleppen schreef:islam word wel door miljarden mens gelooft, die de islam wel goed begrepen hebben .(en kom niet met knip en plakwerk van teksten over de islam dit en islam dat )ik zal je een voorbeeld geven .jihad is volgens islam zelfverdediging van land,huis,gezin .maar volgens jouw denkwereld is jihad onschuldige mensen vermoorden .ik keur terorisme op onschuldige burgers ook niet goed .wat de amerikanen in irak nu doen zoals kinderen doden ,kinderen slaan vrouwen verkrachten daar zwijg iedereen over in deze forum .je mag altijd je menings uiten maar op een beleefde manier waar dat je niemand bij kwetst.vb :wat betekent jihad dat is op een beleefd manier.maar ik zie dat mensen hier echt geen menings uiten, maar echt beledigen .
Het grootste voorbeeld van leugens zit al in jouw eerste zin:
Miljarden mens!!!!!
Dat is dus 2 of meer miljard.
Laat mij jou dan vertellen dat er "slechts" tussen de 1 en 1,3 miljard mensen zijn die zich moslim durven noemen.

Houd jij er wel rekening mee dat er dan (meer dan...) 5 miljard mensen zijn die geen moslim zijn. Wil jij beweren dat die alle 5 miljard het niet goed zien????
(En inderdaad....dit zijn wel miljarden mensen)

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

16kleppen schreef:islam word wel door miljarden mens gelooft, die de islam wel goed begrepen hebben .(en kom niet met knip en plakwerk van teksten over de islam dit en islam dat )ik zal je een voorbeeld geven .jihad is volgens islam zelfverdediging van land,huis,gezin .maar volgens jouw denkwereld is jihad onschuldige mensen vermoorden .ik keur terorisme op onschuldige burgers ook niet goed .wat de amerikanen in irak nu doen zoals kinderen doden ,kinderen slaan vrouwen verkrachten daar zwijg iedereen over in deze forum .je mag altijd je menings uiten maar op een beleefde manier waar dat je niemand bij kwetst.vb :wat betekent jihad dat is op een beleefd manier.maar ik zie dat mensen hier echt geen menings uiten, maar echt beledigen .
Waar haal jij dat Amerikanen in Irak doelbewust kinderen zouden vermoorden? Indien na de val van Saddams regime er geen aanslagen zouden gepleegd zijn dan zouden de Amerikanen reeds lang uit Irak zijn vertrokken. Na het onthoofden van Saddams regime zat het land zonder eigen leger en politie. De Amerikanen moesten dus zelf een tijd voor de ordehandhaving zorgen tot er een nieuwe Iraakse politiemacht, leger en een democratisch verkozen Iraakse regering was.

Doch de jihadis willen van geen democratie weten, zij willen hun islamitische staat waar hun allah het voor het zeggen heeft. Zij verhinderen met hun aanslagen (zogenaamd om het 'bezettingsleger' buiten te krijgen) niet alleen de heropbouw van het land en stichten chaos (om daarna alles op de schuld van de Amerikanen te kunnen schuiven) maar zij verhinderen ook de oprichting van een nieuw Iraaks leger en politiemacht. Zij willen de Amerikanen zo snel mogelijk buiten om de democratie er geen enkele kans te geven nadat de Amerikanen dan zijn buiten gewerkt kunenn zij zeggen, kijk, nu 'in onze islamitische staat) is er vrede, dank zij islam is er vrede (met alle gevolgen vandien voor niet-moslims die in zulk een staat in het beste geval minder rechten krijgen dan moslims en in het slechtste geval de dood).

En indien Jihad enkel en alleen maar verdediging zou betekenen en niet islam verspreiden met als doel de hele wereld onder het islamitische juk te brengen, dan zou de islam op 100 jaar tijd niet vanuit Median tot in Zuid Frankrijk (Poitiers) zijn geraakt waar de binnenvallende moslimlegers door de troepen van Karel Martel in 732 werden verslagen en dan zouden de dikke verdedigingsmuren van Constantinopel niet onder de kanonnen van de binnenvallende islamitische legers zijn bezweken en zouden zij ook nooit voor de poorten van Wenen hebben gestaan (net zomin als Perzie heel Noord Afrika en India)

Indien jihad enkel en alleen maar verdediging zou betekenen dan was ook jouw 'profeet' geen goede moslim want die heeft bijna niks anders gedaan dan aangevallen in plaats van te verdedigen, iemand die zijn eigen wetten/tekstjes niet goed zou begrepen hebben ?, die elk verdrag verbrak zodra hij sterk genoeg geworden was om onverwachts te kunnen aanvallen te plunderen, vrouwen te verkrachten en tot slaaf te herleiden. Er zijn trouwens geen miljarden moslims. Gelukkig hebben de meeste moslims de islam niet goed begrepen maar blijven ze wel vatbaar voor islamitische haatpropaganda zoals 'de Amerikanen vermoorden doelbewust kinderen in Irak' en hebben ze enkel oog voor Irak en Palestina. En als men zonder iemand te beledigen de waarheid niet meer kan vertellen, dan moet men maar beledigen. De waarheid heeft immers haar rechten.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za jan 06, 2007 7:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Tjakka
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

angst..

Bericht door melihacan »

Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander

Mierenneukerij
Stopt zijn wereld in een jampot
Spaanse peper met gelatine
Je wordt er misselijk van

Wilders bleekmiddel
Omo wit
Wasverzachtende taal
Moslims bestaan niet meer..
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: angst..

Bericht door Ariel »

melihacan schreef:Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander

Mierenneukerij
Stopt zijn wereld in een jampot
Spaanse peper met gelatine
Je wordt er misselijk van

Wilders bleekmiddel
Omo wit
Wasverzachtende taal
Moslims bestaan niet meer..

:?: Aardig gedicht, maar wat bedoeld u er meer?
Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander
Bedoelt u moslims met dit vers?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: angst..

Bericht door Thomas »

melihacan schreef:Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander

Mierenneukerij
Stopt zijn wereld in een jampot
Spaanse peper met gelatine
Je wordt er misselijk van

Wilders bleekmiddel
Omo wit
Wasverzachtende taal
Moslims bestaan niet meer..
Zoals gewoonlijk wordt er weer in de slachtofferrol gekropen.
Wat zijn de moslims weer zielig.

Nou, je doet maar.

Voorlopig is Wilders de enige politicus die door heeft dat wij met zijn allen worden bedreigd door een zeer agressieve godsdienst en dat wij onze krachten moeten bunelen om deze dreiging af te wenden.

En dat gaan wij redden.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
16kleppen
Berichten: 43
Lid geworden op: do jan 04, 2007 10:51 pm

Bericht door 16kleppen »

dus al die beelden van irakezen die gemartelt woorden door amerikanen in gevangenisen vind jij normaal.al die kinderen die door amerikaanse bombardementen gedood zijn vind jij normaal. en kom niet met teksten over geschiedenis over eeuwen geleden in ben geen geleerde om daarop antwoord te geven.de vraag is dus vind jij het normaal dat irakezen en kinderen onschuldig woorden vermoord en gemartelt .dat was de vraag .
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: angst..

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:
melihacan schreef:Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander

Mierenneukerij
Stopt zijn wereld in een jampot
Spaanse peper met gelatine
Je wordt er misselijk van

Wilders bleekmiddel
Omo wit
Wasverzachtende taal
Moslims bestaan niet meer..

:?: Aardig gedicht, maar wat bedoeld u er meer?
Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander
Bedoelt u moslims met dit vers?
Kan niet anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: angst..

Bericht door Polleke »

melihacan schreef:Ogen vol vuur
Bloederige woorden
Snakkend naar lucht
Kan zijn eigen angst niet beheersen
beheerst de ander

Mierenneukerij
Stopt zijn wereld in een jampot
Spaanse peper met gelatine
Je wordt er misselijk van

Wilders bleekmiddel
Omo wit
Wasverzachtende taal
Moslims bestaan niet meer..
Leuk zeg, gaan we sneldichten:

Oren verstopt
Onverstaanbare woorden
De ogen verblind
Voortwoekerend dogma kanker

Voorbij aan de essentie
Van geven en nemen
Van vrijheid en liefde
Als je ook eens proeven kon

Alleen de schreeuw
Doof voor dialoog en reden
Geen begrip maar obsessie voor
De blijvende hang naar het verleden
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Time is on my site yes it iiis

Bericht door melihacan »

ik zie ik zie wat jij niet ziet
ik hoor ik hoor wat jij niet hoort
ik proef ik proef wat jij niet proeft

kom bij mij
ik voel mij vrij
wees als ik
wordt nooit ziek

Geen kanker
Geen dogma
Krijgt jou meer klein

Buig voor mij

En je zult voor altijd gelukkig zijn..
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Time is on my side...met een D.

Ja leuk he, dichten..

Maar ga nu weer even aan het werk.

Toedeloe luitjes..

mvg, Melihacan
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

16kleppen schreef:dus al die beelden van irakezen die gemartelt woorden door amerikanen in gevangenisen vind jij normaal.al die kinderen die door amerikaanse bombardementen gedood zijn vind jij normaal. en kom niet met teksten over geschiedenis over eeuwen geleden in ben geen geleerde om daarop antwoord te geven.de vraag is dus vind jij het normaal dat irakezen en kinderen onschuldig woorden vermoord en gemartelt .dat was de vraag .
16(oog)kleppen, als ik over geschiedenis begin is dat om aan te tonen dat jihad geen vrede of zelfverdediging betekent. En om wat over geschiedenis te kennen daar hoef je geen geleerde voor te zijn. Wantoestanden zoals in die Irakese gevangenis dat kan uiteraard niet en dat hier en daar militairen over de grens gaan is nooit uit te sluiten en die moeten worden bestraft als er kinderen en andere burgers slachtoffer worden van bombardementen met als doel de schuilplaatsen van terrorsisten uit te schakelen dan is dat zeer spijtig, je moest eens weten hoeveel burgerslachtoffers de Amerikaanse bombardementen tijdens de 2de wereldoorlog hebben gekost om de Duitse bezetter uit Frankrijk Belgie en de rest van Europa te verdrijven. Maar iedereen was blij dat de Amerikanen ons waren komen bevrijden, ook de Duitsers zagen hen (dit in tegenstelling met irak vanwege de islamitische haatpropaganda) niet als bezetters van Duitsland doch als bevrijders die hen van dictator Hitler hadden bevrijd. De schuld van het geweld dat er dagelijks plaats vind is niet de schuld van de Amerikanen maar van die terroristen want moeste ndie geen aanslagen plegen dan was er vrede. Vertel jij mij eens hoe dat jij de terroristen die zich achter vrouwen en kinderen verschuilen (zoals ook de hesbolah in libanon) zou bestrijden. Door gewoon te vragen of zij aub zouden ophouden met terreuraanslagen ? Door het gewoon af te trappen en en al hun eisen in te willigen zoals alle zware wapens achter te laten zodat de rotjihadis kunnen verder vechten met de 'kufaars' hun eigen wapens om de rest van de wereld trachten te veroveren, (het doel van de door mohammed uitgevonden jihad is immers de hele wereld onder het islamitische juk brengen) en Irak een islamitische dictatuur laten worden zoals Iran ? Men mag veronderstellen dat de Amerikanen, nu ze weten wat ze weten, in Irak niet militair zouden hebben ingegrepen. ik geloof dat zij zouden denken, dan nog liever Saddam dan de islamofascisten aan de macht, want die zijn nog erger en een veel grotere bedreiging voor de wereld. Sinds de dekoloniosatie en de val van het communisme heeft het islamitisch monster van weleer weer kans gezien om haar kop op te steken en dat kan men wereldwijd merken.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za jan 06, 2007 9:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Waar is mijn reactie?????????

Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:?: Ik weet het niet habibti.
Waar is het?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

angst..

Bericht door melihacan »

Hearing, seeing, heart and intellect:
But of no profit to them
Were their faculties of
Hearing, sight, and heart
And intellect, when they
Went on rejecting the Signs
Of Allah: and they were completely encircled
By that which they
Used to mock at!

But I see that ye
Are a people in ignorance! (46:26/23)

Onwetendheid, onkunde en ontkenning siert de angsthaas.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Poëzie is haraam.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je begint je een beetje trollerig te gedragen melihacan.
Of heb je net als Mohammed weer een openbaring gehad?
Dat ging toch ook in dichtvorm?
Kan je misschien wat inhoudelijker onze antwoorden beantwoorden

Vriendelijke Groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie