WANSCHEPSELS

Moderator: M

Plaats reactie
FARAS
Berichten: 3
Lid geworden op: vr apr 18, 2003 9:03 pm
Locatie: Deurne

WANSCHEPSELS

Bericht door FARAS »

AAN AL DEGENE DIE MIJN RELIGIE EN CULTUUR BESCHIMPEN

Jullie zijn overduidelijk een bende gefrustreede slecht uitgeruste satan soldaten, met schijnheilige Dutch aan het hoofd.

Generaal Dutch vanaf heden verklaar ik jou de oorlog, moge de beste winnen.

You are a born loser!
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Ik wist niet dat satan soldaten had?.....
Waar kan ik mij aanmelden!!! :D
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik heb nog wel ergens een waterpistooltje, mag ik ook meedoen?
Afbeelding

Afbeelding
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Welkom Faras op dit FFI forum.

Kleine correctie :
1. Ik beschimp jouw religie (in casu islam) helemaal niet, ik uit er kritiek op en kan mij er niet in terugvinden. Dat is mijn goed recht.
2. Ik beschimp jouw cultuur helemaal niet, ik heb er juist heel veel van overgenomen en hou er zelfs van! Askoun fi maghreb el arabi thalata chor fel aam! Aindana dar fi Ifriqia essjimaal oua aindi aa'ilati oua asdiquaa hoenaka... Ik ben gek op de keuken, de mensen, de cultuur ... van mijn tweede vaderland!

Ik beschouw mezelf helemaal niet in oorlog, ik vind dat trouwens een aftands en voorbijgestreefd begrip, de 21e eeuw onwaardig!
En de duivel...dat is iets voor kleine mannen die schrik hebben in 't donker! Middeleeuwse fabeltjes wat mij betreft.

Dus, vrede voor jou beste Faras, vrede voor mij en de rest van de wereldbevolking! Salaam lil aalem!

Nog 1 ding : geen gescheld graag, we houden het hier bij voorkeur netjes. Verder kan je hier zeggen wat je ook maar wil of denkt, iedereen is welkom!
Marhaba bieka ya chouja Faras (fiere naam trouwens!).

Dutch
Laatst gewijzigd door Dutch op za apr 19, 2003 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Re: WANSCHEPSELS

Bericht door Patrick »

FARAS schreef:AAN AL DEGENE DIE MIJN RELIGIE EN CULTUUR BESCHIMPEN

Jullie zijn overduidelijk een bende gefrustreede slecht uitgeruste satan soldaten, met schijnheilige Dutch aan het hoofd.

Generaal Dutch vanaf heden verklaar ik jou de oorlog, moge de beste winnen.

You are a born loser!
Schiet vooral maar op de boodschapper als je de boodschap zelf niet kunt ontkrachten. Tussen u en andere forumleden zit zowaar 10 eeuwen beschaving.
FARAS
Berichten: 3
Lid geworden op: vr apr 18, 2003 9:03 pm
Locatie: Deurne

Bericht door FARAS »

Ok Dutch zo wil ik het horen en ook zo houden als je maar mijn profeet met rust laat, dat jij een ander mening hebt is jouw groot recht maar je was de laatste dagen echt grof en je hebt heel veel jongeren van mijn leeftijd gekwetst. Jij die zoveel van mensen houdt kan nooit je bedoeling zijn om ze te kwetsen. Bekijk het zo Mohamed (vzmh) was ook een mens een heel lieve zelfs.
Kun jij ermee leven zuster Dutch?

Mocht ik U gekwetst hebben met mijn betogen, hierbij mijn excuses.
FARAS
Berichten: 3
Lid geworden op: vr apr 18, 2003 9:03 pm
Locatie: Deurne

Bericht door FARAS »

patrick, hou je mond dicht, je....(ik heb net vrede gesloten met Dutch, ik mag niet strijden).
Dutch hou je kudde in toom?
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Wie zegt dat je moet strijden?...

Je kunt ook gewoon discusseren en weerleggen waarom de islam jouw
Geloof is. Of hoe het komt dat een man zoals mohammed barmhartig word genoemt terwijl ik niks anders dan tegenstrijdigheden tegenkom
die het tegendeel beweren.

Waarom word de vrouw een parel genoemd in de islam,terwijl zij de positie van vaatdoek heeft?(half erfrecht enz)

En wat is de plaats van de vrouw bijvoorbeeld in het paradijs?(na de moslimdood)

En waarom is de islam vrede voor de moslim,terwijl hij met oorlog is bewerkstelligt?

En wie zegt dat mohammed de waarheid vertolkte over zijn openbaring,en dat het geen epilepsieaanval was die hij in de grot kreeg.
(als je de verzen in de koran leest,is dit zeer aannemelijk.)
(mohammed had ook een gestesziekte,wat hem niet echt doet overkomen als een serieus iemand uit zijn tijd)
Profeet= boodschapper van god.....of...voorspeller.
(hij was in mijn ogen geen van bijden)
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Uw eenzijdig 'vredespact' houdt in dat we ons moeten onderwerpen aan de taboe's van de Islam. De waarheid daarentegen moeten we dan gemakshalve maar verzwijgen. Uw voorstel gaat in tegen elke vorm van vrije meningsuiting. Denk liever tweemaal na voordat u uw gif spuit tegen de boodschapper dan hoeft u zich daarna niet meer te verontschuldigen.

Mohammed is een zelfverklaarde profeet, slavenhandelaar, pedofiel, moordenaar, warlord, rover, macho, sexueel gefrustreerde... En nee hoor, dit zijn echt geen beledigingen aan het adres van uw valse profeet. Het is net zomin een belediging iemand die een moord pleegt "moordenaar" te noemen.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hallo Faras, dus jij komt hier wat leven in de tent brengen. :lol:

Wat je kwalifatie 'beschimpen' betreft: ik discussieer al heel wat jaartjes, en al zo'n acht jaar doe ik dat op het internet. Het is logisch dat je discussieert over dingen waar je het niet mee eens bent. Dus ik doe dat over politiek, oorlog, christendom, seksisme en noem maar op. Het is me nog nooit gebeurd dat mensen met wie ik van mening verschilde mij verboden om mijn mening te geven.
Nu heb ik de islam toegevoegd aan het lijstje van discussieonderwerpen, omdat deze godsdienst tegen alles is waar ik waarde aan hecht. Maar voor het eerst maak ik mee hoe men probeert iets buiten de discussie te houden. Dat begrijp ik niet.

De islam is tegen vrouwen zoals ik. Dan is het toch logisch dat ik me hiertegen verzet?

Jij noemt jouw profeet bijvoorbeeld lief. Maar als ik hoor hoe schimpend hij over vrouwen praat, en welke minderwaardige positie hij vrouwen toebedeelt, dan ben ik toch echt niet van plan om mijn mond te houden.

Het is wel erg handig om te zeggen dat Mohammeds boodschap van vrouwenhaat van god komt, om op die manier te verbieden deze minachting ter discussie te stellen. Ik kan ook wel zeggen dat mijn mening van god komt, en dan jou verbieden om er iets over te zeggen.

Maar er bestaat helemaal geen god. Dus die teksten die zeggen dat mannen als voogd boven de vrouwen zijn aangesteld, dat vrouwen gehoorzaam horen te zijn, dat vrouwen minder erven, dat hun getuigenis maar de helft waard is (als ze al mogen getuigen), dat ze minder intelligent zijn dan mannen etc. zijn allemaal afkomstig van mannelijke vrouwenhaters van eeuwen geleden. Die kunnen van mij de pot op.

Dus van de islam is het juist de koran, de profeet, de hadiths, de seksistische wetten etc. waar ik het over wil hebben.
Waarom zou ik wel de politiek en de uitgangspunten van de VVD mogen bespreken, maar niet de politiek en de uitgangspunten van de islam?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Faras schreef :
als je maar mijn profeet met rust laat, dat jij een ander mening hebt is jouw groot recht maar je was de laatste dagen echt grof en je hebt heel veel jongeren van mijn leeftijd gekwetst.
Faras, ik weet van mezelf dat ik nergens grof geweest ben, dat ligt gewoon niet in mijn natuur. Waar heb je dat gelezen?
Of ik kan beloven dat ik jouw profeet met rust laat? Even uitleggen : jouw profeet rust al eeuwen in vrede, ik denk niet dat die nog meer kan rusten dan hij al doet. Als jij nu elke kritiek op de islam gaat zien als een aanval op jouw profeet of, eventueel, op jezelf, dan kan ik je niets beloven. Maar we kunnen ook van het democratische standpunt uitgaan dat elke kritiek, beleefd geformuleerd weliswaar, toegelaten is... dan is er toch geen probleem meer?
Hoe en wanneer heb ik veel jongeren zoals jijzelf gekwetst? Bedoel je mijn kritiek op de islam? Zijn we niet allemaal in de eerste plaats individuën, op zichzelf staande entiteiten, we ZIJN toch geen godsdiensten? Ik heb toch nooit een jongere als persoon aangevallen? Zal dat ook nooit doen! Jongeren zijn de maatschappij van morgen en als dusdanig zeer te waarderen! Zit hier thuis zélf met jongeren op mijn dak, en welke dan nog...! Ik kwets hen nooit moedwillig, hun persoonlijkheid is mij lief en met plezier zie ik hen rond mij groeien en evolueren naar toffe zelfontplooide volwassenen die écht iets van hun leven willen en kunnen maken...
Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is! Ik wens het je hoe dan ook toe!

Kunnen we vrienden blijven en toch écht met elkaar praten? Ik hoop het!

Dutch
Plaats reactie