Wat de Islam bijeenhoudt..

Moderator: M

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Ooit wel eens afgevraagd waarom het niet mag Chaimae?


Het is niet geliefd bij Allah swt.
De bewoners van de hel slapen op hun buik.
Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden.
Dus doe ik 't gewoon niet.
Nou, het is in ieder geval een geruststelling dat bewoners van de hel nog mogen slapen.
Dat zal niet meevallen met al de pijn die ze doorstaan.
Vuur, heet water, roede, ingewanden die verteerd worden.
Lijkt me nu niet bepaald een combinatie om goed te kennen slapen. Zelfs niet op je buik.
22: 19. Hier zijn twee tegenstanders die redetwisten over hun Heer. Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water worden uitgegoten.

22: 20. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd.

22: 21. En hen zullen ijzeren roeden wachten.
Laatst gewijzigd door Ariel op za jan 13, 2007 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ik wou net zeggen Silly.. ben ik even blij dat ik een god heb die het werkelijkwaar geen ruk boeit hoe ik in slaap val...

Maakt het trouwens ook nog uit met welke hand je je tanden poetst? En heeft die mohammed (vzNIETmh) van je ook nog kritiek geleverd op de manier waarop jij je veters strikt?

Ik ben benieuwd...

mvg,
Ilona
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:ee walla subhaanallah... nog nooit is iets zo makkelijk geweest...

heb je er nooit over nagedacht hoe aards dit is.. jij.. als gelovende in een hemelse macht...

dacht jij nou eht dat allah slecht zou slapen als jij op je buikje ging liggen???

subhaanallah mo megh mafie... eish en sawie???

ghabaaaa... oftewel.. gekte...

weetje.. ik heb een god die me geen slapeloze nachten bezorgd... consider it... :roll:
Wollah het is echt subhna'Allah.
Allah swt wilt het ons zo makkelijk mogelijk maken.
Bovendien vind ik het fijner om op me zij te slapen dan op mijn buik.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Ik wou net zeggen Silly.. ben ik even blij dat ik een god heb die het werkelijkwaar geen ruk boeit hoe ik in slaap val...

Maakt het trouwens ook nog uit met welke hand je je tanden poetst? En heeft die mohammed (vzNIETmh) van je ook nog kritiek geleverd op de manier waarop jij je veters strikt?

Ik ben benieuwd...

mvg,
Ilona

Alles moet je met de rechterhand uitvoeren.Links is anmelijk de kant van de sheitan.
Dat is ook zo in het Christendom,volgens mij Christelijk-Orthodox vriendin.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Ooit wel eens afgevraagd waarom het niet mag Chaimae?


Het is niet geliefd bij Allah swt.
De bewoners van de hel slapen op hun buik.
Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden.
Dus doe ik 't gewoon niet.
Nou, het is in ieder geval een geruststelling dat bewoners van de hel nog mogen slapen.
Dat zal niet meevallen met al de pijn die ze doorstaan.
Vuur, heet water, roede, ingewanden die verteerd worden.
Lijkt me nu niet bepaald een combinatie om goed te kennen slapen. Zelfs niet op je buik.
22: 19. Hier zijn twee tegenstanders die redetwisten over hun Heer. Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water worden uitgegoten.

22: 20. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd.

22: 21. En hen zullen ijzeren roeden wachten.


Ariel,daar lig jij toch niet wakker van.
Je gelooft toch niet in Hel en Allah swt.
Begrijp dus niet waarom je dat erbij haalt. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:


Ariel,daar lig jij toch niet wakker van.
Je gelooft toch niet in Hel en Allah swt.
Begrijp dus niet waarom je dat erbij haalt. :lol:
Maar jij gelooft er wel in, en ik vroeg me zo af hoe mensen die zo gemarteld worden in een hel nog kunnen slapen.
Het lijkt mij vreemd.
Heb jij er wel eens over nagedacht? Als jij een gewone buikpijn hebt, dan kan jij niet slapen. Laat staan met verteerde ingewanden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Bericht door Hasna »

nou, dat is wel gek ariel.
dar had ik nog over gedacht.
ik slaap altijd op mijn rug, want ik ben ook bang om op mijn buik te slapen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:


Ariel,daar lig jij toch niet wakker van.
Je gelooft toch niet in Hel en Allah swt.
Begrijp dus niet waarom je dat erbij haalt. :lol:
Maar jij gelooft er wel in, en ik vroeg me zo af hoe mensen die zo gemarteld worden in een hel nog kunnen slapen.
Het lijkt mij vreemd.
Heb jij er wel eens over nagedacht? Als jij een gewone buikpijn hebt, dan kan jij niet slapen. Laat staan met verteerde ingewanden.
Alles kan in de Hel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Haha, das inderdaad sow Ariel..

Maarre Chaimae, mijn vraag was meer sarcastisch bedoeld.. dat ik het vreemd vind dat er zoveel waarde wordt gehecht aan zulk soort onzin. Als jouw allah daarme zit, dan brand ik liever in de hel dat dat ik bij zo'n misluke god in de hemel kom, waar ik toch niks heb te zoeken omdat ik daar toch als hoer behandeld zal worden, áls een vrouw al naar de hemel kan gaan volgens de valse profeet mohammed.

vriendelijke groet,
Ilona[/code]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Haha, das inderdaad sow Ariel..

Maarre Chaimae, mijn vraag was meer sarcastisch bedoeld.. dat ik het vreemd vind dat er zoveel waarde wordt gehecht aan zulk soort onzin. Als jouw allah daarme zit, dan brand ik liever in de hel dat dat ik bij zo'n misluke god in de hemel kom, waar ik toch niks heb te zoeken omdat ik daar toch als hoer behandeld zal worden, áls een vrouw al naar de hemel kan gaan volgens de valse profeet mohammed.

vriendelijke groet,
Ilona[/code]

Awelen,hou die vriendelijke groet maar voor je.

Mooi zo,net aslof jij de Hemel zal betreden.
In je wildste dromen.Zodra je het in levende wijze zal meemakne,zal je anders piepen.
Dan zal je spijt hebben,en zou je wensen een Moslim zijn geweest op aarde.Maar dan is het te laat Ilona.
Erg jammer natuurlijk,maar daar lig ik niet wakker van.

De Profeet saw heeft nooit gezegd dat de vrouwen de Hemel niet zullen binnentreden.
De meerderheid in de Hel zal uit vrouwen bestaan,maar dat heeft ene reden.
Zoals je weet is het roddelen een grote zonde.
Aangezien de meeste vrouwne rg veel roddelen,zal daardoor de Hel vooral uit vrouwen bestaan.Dan weet je dit weer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Silly schreef:ee walla subhaanallah... nog nooit is iets zo makkelijk geweest...

heb je er nooit over nagedacht hoe aards dit is.. jij.. als gelovende in een hemelse macht...

dacht jij nou eht dat allah slecht zou slapen als jij op je buikje ging liggen???

subhaanallah mo megh mafie... eish en sawie???

ghabaaaa... oftewel.. gekte...

weetje.. ik heb een god die me geen slapeloze nachten bezorgd... consider it... :roll:
:biggrin:

Wist je dat de onderdanen van allah zich zelfs door hun almachtige laten voorschrijven met welke hand ze hun kont afvegen Silly? :wink:

Ik heb een tijd bij de reclassering gewerkt en erg veel te maken gehad met ontspoorde jeugd van islamitische afkomst (kinderen die ontsporen omdat zij worden opgevoed met de achterlijk strenge regels van de islam, en ontsporen omdat in de buitenwereld vrijheid en eigenverantwoording de norm is en niets meer is terug te vinden van de religieuze dictatuur of het afschuiven van verantwoordelijkheden op een god waar zij mee opgevoed zijn).
In die tijs heb ik regelmatig met mijn oren staan te klapperen om de werkelijk waanzinnige ideën die met name de ouders van die kinderen er op nahouden omdat zij denken dat hun almachtige het zo wil.

Die mensen geven geen ruk om hun medemens..., die zijn alleen maar bezig om te leven naar de regels van de islam om hun zieltje veilig te stellen voor het 'hiernamaals'.

Dieptrieste figuren die totaal niet thuishoren in onze democratie omdat zij door het naleven van een religieuze dictatuur een negatief effect uitoefenen op onze samenleving.
De "verharding van onze samenleving" waar men in politiek Den Haag over spreekt is hoofdzakelijk veroorzaakt door de inbreng van dit soort mensen, maar daar hoor je gek genoeg (op Geert Wildes na) niemand over uit onze politiek...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Zo,en nu ga ik mijn salaat verrichten.


8)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Bidse Chaimae
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wist je dat de onderdanen van allah zich zelfs door hun almachtige laten voorschrijven met welke hand ze hun kont afvegen Silly? :wink:

Jaa met de linkerhand. 8)
Ik heb een tijd bij de reclassering gewerkt en erg veel te maken gehad met ontspoorde jeugd van islamitische afkomst (kinderen die ontsporen omdat zij worden opgevoed met de achterlijk strenge regels van de islam, en ontsporen omdat in de buitenwereld vrijheid en eigenverantwoording de norm is en niets meer is terug te vinden van de religieuze dictatuur of het afschuiven van verantwoordelijkheden op een god waar zij mee opgevoed zijn).
In die tijs heb ik regelmatig met mijn oren staan te klapperen om de werkelijk waanzinnige ideën die met name de ouders van die kinderen er op nahouden omdat zij denken dat hun almachtige het zo wil.
Klopt ook niet.Als die jongeren namelijk zich aan de regels hielden van het geloof,dan zouden ze nooit ontspoord zijn.
Ik ben nooit streng door mijn ouders gevoed,heb alle vrijheid.
Juist doordat ik zo soepel opgevoed ben,heb ik zelf voor de Islam gekozen.
Ik heb zelf leren bidden etc.
Die mensen geven geen ruk om hun medemens..., die zijn alleen maar bezig om te leven naar de regels van de islam om hun zieltje veilig te stellen voor het 'hiernamaals'.
Dat is niet waar.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Bidse Chaimae
Allah y qbel zeg je dan.
Maar dat is Arabisch. 8)

Dankje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ilona schreef:Bidse Chaimae
Dat doet Chaimae niet omdat het door haar alamchtige verplicht wordt ilona, maar uit liefde. (zegt ze...Afbeelding )
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Haha, dan moeten we haar maar op haar woord geloven vind je niet? :roll:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:"Dat is niet waar."
Jij weet niet half wat er speelt in onze samenleving schatje...:
Van een verslaggever:

AMSTERDAM - Amsterdamse scholen melden groeiend wangedrag van gefrustreerde allochtone leerlingen. De helft van de Marokkaanse scholieren is somber over hun toekomst in Nederland. Vooral Marokkanen hebben een antiwesterse houding.

Dat blijkt uit een onderzoek van de gemeente onder 25 scholen. Aanleiding daarvoor was de radicalisering onder kinderen uit groep 7 en 8 op basisschool Het Mozaïek. Gekeken werd naar de invloed van de moord op Theo van Gogh op de verhouding tussen leerlingen van verschillende culturen en tussen leerlingen en docenten.

De meerderheid van de scholen ziet een toenemende verruwing tussen leerlingen onderling en tussen leerlingen, ouders en personeel. Conflicten tussen groepen leerlingen nemen toe.

Het aantal gedemotiveerde docenten groeit ook. Zij vinden de school onveilig. Ze constateren een toenemend aantal leerlingen met ernstige gedragsproblemen en leerlingen die met justitie in aanraking zijn gekomen. Een kwart van de docenten zegt gedemotiveerd geraakt te zijn door leerlingen die de wereld verdelen in 'moslims en niet-moslims en Marokkanen en joden'.

Marokkaanse en in mindere mate Turkse leerlingen gaan zich meer richten op hun moslimidentiteit. Dat uit zich in antiwesterse denkbeelden en intolerantie tegen homo's, 'te moderne' vrouwen en niet-moslims. Het Palestijnse conflict leidt bij hen tot antisemitisme.

De verruwing doet zich in het vmbo meer voor dan in het basisonderwijs en bij havo/vwo. Bij die laatste scholen is de radicalisering van leerlingen in antiwesterse sentimenten en fundamentalistische opvattingen weer ernstiger.

Op een havo/vwo-afdeling probeerden streng islamitische meisjes hun regels op te leggen aan minder gelovige klasgenoten en aan autochtone meisjes. Op een school voor praktijkonderwijs pest een dominante groep van Surinaamse en Antilliaanse meisjes autochtone meiden weg.

Wethouder Ahmed Aboutaleb van Onderwijs is niet geschrokken. Hij 'was al op het ergste voorbereid' en ziet de polarisatie in de samenleving weerspiegeld. ''De leerlingen voelen zich achtergesteld. Docenten proberen in discussies hun eigen mening over te brengen in plaats van een dialoog op gang te brengen.'' Aboutaleb gaat praten met de scholen. Hij wil onder meer toegesneden geschiedenisonderwijs, om de jongeren besef van de samenleving bij te brengen.


© Het Parool, 18-06-2005
Meer Turkse jongeren radicaliseren

Uitgegeven: 16 oktober 2006 10:25
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2006 10:59


DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) blijft zich zorgen maken over de aanhoudende radicalisering onder vooral jonge moslims in Nederland. Het is daarbij "opmerkelijk" dat steeds meer radicale jongeren van Turkse afkomst opduiken in netwerken van radicale moslims die bereid zijn geweld te gebruiken tegen de westerse samenleving.


In het verleden waren er incidenteel Nederlands-Turkse jongeren te zien in plaatselijke 'jihadistische netwerken' met vooral een Noord-Afrikaans karakter. Nu gaat het om kleine groepen die als geheel vatbaar lijken te zijn voor de radicale islam. De jongeren vereenzelvigen zich ook steeds vaker met de islamitische gemeenschap, die de plaats inneemt van de Turkse identiteit.

Samenvatting
"Frustratie over de positie van moslims in Nederland en woede over de gebeurtenissen in conflictgebieden geven voeding aan het gevoel 'iets' te moeten ondernemen", constateert de NCTb in het dreigingsbeeld terrorisme, dat elk kwartaal verschijnt. De ministers Ernst Hirsch Ballin (Justitie) en Johan Remkes (Binnenlandse Zaken) hebben maandag een samenvatting ervan naar de Tweede Kamer gestuurd.

Tieners
De toenemende radicalisering onder moslimjongeren blijkt verder uit de toename van het aantal Nederlandse studenten dat in het Midden-Oosten (vooral Saoedi-Arabië) een religieuze studie volgt, iets dat volgens de NCTb radicalisering in de hand kan werken. Ook is het opvallend dat steeds meer beïnvloedbare tieners (16 en 17 jaar), onder wie de jongeren van Turkse komaf, in de omgeving van de radicale netwerken verkeren. Vrouwen blijken daarbinnen steeds vaker een aanjager van religieuze radicalisering te zijn.

De kans op een terroristische aanslag in Nederland is en blijft reëel (substantieel), al lijkt het erop dat de dreiging in de afgelopen maanden wat is afgenomen. Zo ging er geen concrete dreiging uit van de bekende terreurnetwerken, komen er nauwelijks gewelddadige radicale moslims vanuit Irak naar Europa en is er momenteel geen opvallende interesse vanuit internationale terreurnetwerken voor Nederland. De weerstand van de moslimgemeenschap in ons land tegen radicalisering neemt bovendien verder toe.

Dreiging
Desondanks zijn er elementen die het dreigingsbeeld verzwaren, zoals de aanzienlijke en vaak onvoorspelbare dreiging tegen andere Europese landen, transatlantische bondgenootschappen en het westen in het algemeen.

Ontvlambaar
Bovendien zijn kleine kringen van radicale moslims, die ons land ook kent, "bijzonder licht ontvlambaar", wat kan leiden tot spontane uitbarstingen van individuen en groepjes. De voortdurende radicaliseringsprocessen onder moslims hebben de slagkracht van terroristische netwerken hier echter tot dusver niet versterkt.

Lonsdalejongeren
De NCTb blijft bezorgd over polarisatie in de samenleving. Die is echter niet alleen het gevolg van de toenemende invloed van radicale moslims. Ook extreemrechtse uitingen dragen er aan bij. In de afgelopen tijd waren er diverse gevallen van interetnisch geweld, waarbij het in meer dan de helft ging om extreemrechts geweld door Lonsdalejongeren, Skinheads en de Nationale Alliantie.


nu.nl
De politie is een grootscheeps onderzoek gestart naar overlast die met name Marokkaanse jongeren zouden veroorzaken in en rond het zwembad De IJzeren Man in Weert.

Aanleiding is een voorval van afgelopen weekend, toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd betast en geslagen.

Onder meer wordt gekeken of er een relatie bestaat tussen deze gebeurtenis en een voorval begin vorige maand. Toen werd een 42-jarige man uit het Belgische Bocholt aangevallen door een groep van twintig jongeren. Ook in dit geval zouden de belagers vooral van Marokkaanse afkomst zijn. Over de aanleiding van deze zaak is nog altijd geen helderheid.

Naast deze twee concrete aangiftes zegt de politie ’signalen’ te hebben dat de allochtone jongeren vaker voor overlast zorgen op en bij het zwembad. “Het gaat om een groter aantal Marokkaanse jongens die vooral vrouwen lastigvallen'’, verzekert een woordvoerster. “Via een grootscheeps onderzoek met onder meer getuigenverhoren proberen we te achterhalen of er een verband is tussen de twee aangiften en zo ja, waar de groep jongeren dan vandaan komt.'’

De woordvoerster uit vooral haar zorgen over de agressie waarmee de overlast gepaard gaat. Zo werd de negentienjarige vrouw vorig weekend in haar gezicht geslagen omdat ze tegensputterde toen ze betast werd. Ook haar vriend, die te hulp schoot, kreeg klappen. De vrouw heeft aangifte van mishandeling gedaan. In de zaak met de Bocholtse man moest er een buitenstaander aan te pas komen om het slachtoffer te ontzetten. De Belg kon zodoende naar zijn auto vluchten.

“Het is geen nieuw en ook geen typisch Weerts probleem dat allochtone jongeren vrouwen lastigvallen in zwembaden'’, stelt de politiewoordvoerster. “Maar dit jaar valt het ons in Weert wel op dat ze daarbij steeds agressiever te werk gaan.'’

Bron: Dutch Disease Report
En dit zijn slechts enkele voorbeelden van wat links "de verrijking van onze samenleving" noemt.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ilona schreef:Haha, dan moeten we haar maar op haar woord geloven vind je niet? :roll:
Afbeelding :wink:
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Wist je dat de onderdanen van allah zich zelfs door hun almachtige laten voorschrijven met welke hand ze hun kont afvegen Silly?
whahaha oke dat slaat echt alles... allah heeft je toch beide handen gegeven... hij heeft toch de HELE wereld gemaakt... waarom wordt nou ineens het linkerdeel van alles verdoemd...

Mooi zo,net aslof jij de Hemel zal betreden.
In je wildste dromen.
lekker bemoedigend is dat....

echt wel liever naar de hel dan de hemel die mohammed beschrijft :wink:
Erg jammer natuurlijk,maar daar lig ik niet wakker van.
dat hadden we ook niet van je verwacht :D
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wist je dat de onderdanen van allah zich zelfs door hun almachtige laten voorschrijven met welke hand ze hun kont afvegen Silly?
Een modern mens gebruikt toch al enkele eeuwen papier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

BFA schreef:
Wist je dat de onderdanen van allah zich zelfs door hun almachtige laten voorschrijven met welke hand ze hun kont afvegen Silly?
Een modern mens gebruikt toch al enkele eeuwen papier.
:roll2: :biggrin:

maja moslim en modern gaan ook niet samen heh :lol:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

maja moslim en modern gaan ook niet samen heh

Ontwikkeling van atoomenergie, jet-fighters en raketten. Nooit op het idee van papiergebruik gekomen? Je kan niet alles hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

naja... er is ook niets spannends aan een stukje wc-papier...

explodeert niet... je kan er niemand mee doden... je kunt er niet tegen liegen... useless dus :)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

naja... er is ook niets spannends aan een stukje wc-papier...

explodeert niet... je kan er niemand mee doden... je kunt er niet tegen liegen... useless dus Smile
Bij nader inzien heb je volledig gelijk. Wij hebben onze beschaving op de verkeerde dingen geconcentreerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie